PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - Manchester City

Sider : 1 2 [3]

Sazoo
11-02-2008, 22:39
Hvorfor bruge energi at skændes indbyrdes. Det er jo ikke jeres skyld at United spiller så dårligt for tiden. Prøv hellere at se SAF nærmere i skoene.
Bare fordi at Scholes er blevet frisk ,betyder ikke at man bryde en super rytme med Hargreaves og Anderson på den centrale midtbane. Scholes er desværre (set over de kampe siden hans comeback) blevet en meget værre spiller. Og at hentyde at vi hele tiden skal se 10 åar tilbage og satse på Giggs og Scholes ,og måske enda Neville er noget sludder. Fergie havde bygget sig et nyt og godt hold op ,som han trodede var uovervindelige. Men så dukkede først Scholes op ,og den næste olding som spadserer lige ind på holdet uden at spille sig til det er vel Neville.
United kommer ikke til at vinde noget i år ,med dét spil de har vist på det sidste. De er alt for dårlige på udebane ,og derfor flopper United i CL såvel som PL. Fergie fik holdet til at virke som konger ,med Van der Sar,Brown,Ferdinand,Vidic,Evra,Ronaldo,Hargreaves, Anderson,Giggs,Rooney og Tevez. Det hold må han prøve at stille med ,og glemme "fortiden" med Scholes og Neville.

Og hvorfor blive ved og ved og ved og ved at tro på at Louis Saha nogensinde bliver en angriber man kan satse på???? Hvor er han nu ,som altid ,skadet da United mangler angribere. Tevez virker træt ,p.g.a. for lidt ferie,Rooney scorer ikke nok (men er moralskt utrolig vigtig) ,og så køber han en angriber som ikke får spiller licens....fy fy. Fatiskt burde United købe 2 angribere. En for Solskjaer og en for Saha. Så kan Saha nyde baren og the Trafford:))))

Men lad være med at skændes indbyrdes og svine hinanden til her på forumet. Det er sku' ikke jeres skyld ,og der er ikke noget som helst vi kan gøre for at få spillerne til at spille bedre...

Og nu ved jeg at jeg bliver haglet ned her på forumet ,for dette inlæg. Men jeg kan tåle det:)))

UNITED FOREVER....Keep the Faith...

Don Kafai
11-02-2008, 22:42
Men lad være med at skændes indbyrdes og svine hinanden til her på forumet. Det er sku' ikke jeres skyld ,og der er ikke noget som helst vi kan gøre for at få spillerne til at spille bedre...

Og nu ved jeg at jeg bliver haglet ned her på forumet ,for dette inlæg. Men jeg kan tåle det:)))

Forfriskende med et "Feel good"-indlæg, men der er nu ingen der sviner hinanden. Det er bare diskussioner om United, og det er klart, at når man taber sæsonens vigtigste kamp uden at have skabt noget i 90 minutter, så er det mildt sagt ikke lutter roser holdet får.

Velkommen til forum, må din aura spredes helt til Manchester og pumpe lidt motivation i United.

Kofoed
11-02-2008, 22:57
Men altså, man kan sagtens spille kedeligt og have motivation. Jeg forventer ikke at vi laver 5 mål i hver kamp, men jeg forventer at spillerne giver sig 100 procent, selvom de ender med at tabe en kamp.

Hver gang jeg ser United-spillere der laller rundt så føler man sig et eller andet sted røvrendt. Det mindste de kan gøre er at yde en indsats, og på den baggrund har der været en håndfuld kampe i år hvor det ikke har været tilfældet. Derfor er det fair nok hvis Arsenal vinder trofæet, for de spiller i det mindste igennem i 90 minutter, fremfor Uniteds spillere der åbenbart har stjernenykker.
Helt enig.. Men jeg er sikker på at hvis bare motivationen er der kommer spillet jo også, for de har jo evnerne, men i de seneste to kampe, har de jo ikke gidet en skid.. Og jeg har følt mig så røvrendt.. især mod city hvor jeg virkelig følte at de skulle vise fansene noget ovenpå den flotte fejring, og spiller så Busby oppe fra sin sky kunne være stolt af dem, men han må sku sidde og græde hvis han så kampen(hvilket jeg er sikker på han gjorde, og han græmmede sig).. han ved sku godt at hverken landsholds pause, skader eller karantæner har nogen indflydelse.. Og jeg behøver heller ikke se 5 mål, men de skal fanme ofre sig 100%..
Hvorfor bruge energi at skændes indbyrdes. Det er jo ikke jeres skyld at United spiller så dårligt for tiden. Prøv hellere at se SAF nærmere i skoene.
Bare fordi at Scholes er blevet frisk ,betyder ikke at man bryde en super rytme med Hargreaves og Anderson på den centrale midtbane. Scholes er desværre (set over de kampe siden hans comeback) blevet en meget værre spiller. Og at hentyde at vi hele tiden skal se 10 åar tilbage og satse på Giggs og Scholes ,og måske enda Neville er noget sludder. Fergie havde bygget sig et nyt og godt hold op ,som han trodede var uovervindelige. Men så dukkede først Scholes op ,og den næste olding som spadserer lige ind på holdet uden at spille sig til det er vel Neville.
United kommer ikke til at vinde noget i år ,med dét spil de har vist på det sidste. De er alt for dårlige på udebane ,og derfor flopper United i CL såvel som PL. Fergie fik holdet til at virke som konger ,med Van der Sar,Brown,Ferdinand,Vidic,Evra,Ronaldo,Hargreaves, Anderson,Giggs,Rooney og Tevez. Det hold må han prøve at stille med ,og glemme "fortiden" med Scholes og Neville.

Og hvorfor blive ved og ved og ved og ved at tro på at Louis Saha nogensinde bliver en angriber man kan satse på???? Hvor er han nu ,som altid ,skadet da United mangler angribere. Tevez virker træt ,p.g.a. for lidt ferie,Rooney scorer ikke nok (men er moralskt utrolig vigtig) ,og så køber han en angriber som ikke får spiller licens....fy fy. Fatiskt burde United købe 2 angribere. En for Solskjaer og en for Saha. Så kan Saha nyde baren og the Trafford:))))

Dejligt indlæg:loved:
Men må sige at jeg er uenig omkring scholes efter sin skade.. han har fået 2 kampe og spillede som en af de bedste igår.. Men det behøver du ikke at svare på for du har skrevet din holdning og jeg ville bare lige erkende min "tro";)
Men er helt enig i alt det andet.. bla. at saf nu har købt ind til et generations skift og så må han sku stå ved det.. giggs skal på bænken, og det skal scholes også.. Ikke et ondt ord om nogle af dem, og jeg tror på at de kan finde storspillet frem igen som vi så i sidste sæson, men så må vi se dem som indskiftere og "reserve" spillere.. Og jeg er også bange for at lige så snart neville bliver klar kommer han helt automatisk ind på holdet, foran simpson og Brown.. Og nu er der sikkert en hel masse der siger "nej nej nej, Saf stiller altid med dem han mener er bedst", men det gider jeg ikke diskutere, for jeg mener saf er lige lovligt forelsket i de trofaste spillere og kærlighed gør blind.. men de skal helt sikkert ikke ud af truppen for de kan bidrage med meget, men til næste sæson når bænken bliver forstørret er der plads til "alle".. både unge og gamle..

NtotheT
11-02-2008, 23:36
Årh dejlig indlæg! Lige mine ord. Fergie har åbenbart ikke forstået konceptet " Never change a winning team " .. Selvom Scholes er en stor stjerne, så skal han ikkebare glide ind. Men vi må kun håbe at Fergie er lidt mere " Capello-agtigt ". Den der ikke præstere, må ud på bænken. Det burde måske give spillerne lidt mere motivation, for Rooney, Ronaldo, Scholes, Giggs kan ingen røre ved. Lidt skræmmende .. :(

JakobR
12-02-2008, 00:08
Never change a winning team? Og så du er du trist over at der ikke kan røres ved nøglespillerne (Ronaldo, Rooney, Scholes osv.)?

Fordi man vinder, så må der godt ske forbedringer. Hvis det ikke var tilfældet, så havde vi aldrig solgt Smith og købt Tevez, selvom vi vandt Premier League sidste sæson.

Scholes blev muligvis sat ind, fordi midtbanen ingen bolde kunne putte i kassen. At Scholes så indtil videre heller ikke har gjort det, er jo så bare ærgeligt. Det er nu engang det sats man tager.

Jamen hvem vil du da sætte ind i stedet for Rooney? Vi har jo ingen bredde overhovedet.

Vi kan godt blive enige om, at Giggs langt fra storspiller, men når alternativet er Nani og Park, så er det næsten kun klart, at han ikke er sat af endnu. Nani leverer stort set aldrig varen, når han er på banen. Han virker underligt bange for sin modstander. Han er alt for passiv.
Park er kort og godt slet ikke i form, selvom hans energiske spillestil kommer til udtryk indimellem.

Da Giggs ikke kan spille 2 kampe indenfor en uge, kommer der jo masser af muligheder for de to ovennævnte, så Giggs er ikke helt urørlig, hehe.

NtotheT
12-02-2008, 00:48
Never change a winning team? Og så du er du trist over at der ikke kan røres ved nøglespillerne (Ronaldo, Rooney, Scholes osv.)?

Fordi man vinder, så må der godt ske forbedringer. Hvis det ikke var tilfældet, så havde vi aldrig solgt Smith og købt Tevez, selvom vi vandt Premier League sidste sæson.

Scholes blev muligvis sat ind, fordi midtbanen ingen bolde kunne putte i kassen. At Scholes så indtil videre heller ikke har gjort det, er jo så bare ærgeligt. Det er nu engang det sats man tager.

Jamen hvem vil du da sætte ind i stedet for Rooney? Vi har jo ingen bredde overhovedet.

Vi kan godt blive enige om, at Giggs langt fra storspiller, men når alternativet er Nani og Park, så er det næsten kun klart, at han ikke er sat af endnu. Nani leverer stort set aldrig varen, når han er på banen. Han virker underligt bange for sin modstander. Han er alt for passiv.
Park er kort og godt slet ikke i form, selvom hans energiske spillestil kommer til udtryk indimellem.

Da Giggs ikke kan spille 2 kampe indenfor en uge, kommer der jo masser af muligheder for de to ovennævnte, så Giggs er ikke helt urørlig, hehe.

Det med aldrig pille ved et vindende hold, mener jeg, hvis man har en periode hvor man vinder hele tiden, så skal der ikke ændres ved noget som helst. Men så snart man taber, kan man godt lige pille en eller to ud :)

Nej, jeg mener ikke Nani har været så passiv, som han har været. Det rigtigt onk, han ikke har vist sin værdi for den prisskilt vi viste ham for, men i starten af sæson hvor han var starter i nogle kampe i rap, viste han nogle gange glimt. Men det er jo tross alt hans første sæson, så vi må håbe at Fergie tør at satse lidt mere på nani. For han er en fantastisk fodboldspiller, ellers ville united jo ikke satse 200 mio. kr på en mand, der ikke er god :)

Dos santos
12-02-2008, 01:03
For ligesom at forsvare Ronaldo lidt...
Jeg synes også, at Ronaldo som oftest falder ud af kampene mod de store hold, men har nogen tænkt over, at hver eneste gang Ronaldo får bolden er der 2-3 modspillere rundt om ham. Jeg synes, at hvis midtbanen og angrebet spiller dårligt (dvs er stillestående og/eller forudsigende) så er Ronaldo også dårlig. I kampen mod City kunne de tillade sig at have 2-3 spillere på ROnaldo HELE tiden, fordi Giggs, Scholes, Nani og Tevez var så svage... Tænk over det næste gang Ronaldo spiller dårligt... Det skal siges, at det er ikke noget jeg har lagt specielt meget mærke til, men ind i mellem har jeg da. Og jeg synes, at det i hvertfald er en god teori. Og det er altså svært at gøre noget mod 2-3 spillere HELE tiden.

Jeg er delvist enig med dig, det er jo komplet umuligt at spille, når to render og puster én i nakken hele tiden.
Men synes også det er vildt hvor hårdt de går til Ronaldo, det er næsten helt utroligt, han ikke bliver skadet.
Her er nogle video'er med grove tacklinger:
http://www.youtube.com/watch?v=LX80eY_bmcg
http://www.youtube.com/watch?v=jASxMjHySrg

robinho
12-02-2008, 03:56
frygt ej hehe. Problemt med bredden i angrebet, og det faktum at giggs er fredet, vil "the sun" nu gøre noget ved kan man se

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article791670.ece

men de er dog nok den sværeste klub i europa at forhandle med, så synes bare vi skal lade historien være som den er..... opdigtet eller ej.

Men bortset fra det så tror jeg at det er den rigtige fremgangsmåde fergie har gang i, hvis han vælger at gå ud og forhandle allerede nu med henblik på sommeren. Vi SKAL have transferne på plads inden EM-slutrunden, hvor spillernes pris kan stige markant og andre klubbers interesse kan blive vakt. Så Fergie er nok allerede nu ved at se på, hvordan han kan forstærke holdet(håber nogle hvisker i hans øre, at vi har brug for en angriber. Det opdager han aldrig selv).

United DK
12-02-2008, 06:01
Jeg mister da totalt respekten for United, hvis vi går ud og lægge £40 mio. for to spillere. Jeg synes vi har brugt nok penge på spillere de sidste par år, og den der Chelsea-taktik er ikke vejen frem. Vi skal bare have de nuværrende spillere spillet sammen, så skal spillet nok komme.

robinho
12-02-2008, 06:41
--------------------------------------------------------------------------------

Jeg mister da totalt respekten for United, hvis vi går ud og lægge £40 mio. for to spillere. Jeg synes vi har brugt nok penge på spillere de sidste par år, og den der Chelsea-taktik er ikke vejen frem. Vi skal bare have de nuværrende spillere spillet sammen, så skal spillet nok komme.

nu er det jo ikke helt chelsea taktik, når vi ikke køber superstjerner, men køber unge spillere til senere udvikling. Og hvis fergie mener benzema er et større talent end welbeck og at ben arfa er et større talent end nogle af de midtbanefolk vi har på vej frem, jamen så skal man da forsøge at forbedre holdet. Det eneste vi skal holde øje med , er at vi skal have et vist antal englændere på holdet, hvis den regel med 6 englændere i startopstillingen bliver vedtaget

Casper
12-02-2008, 08:07
Ferguson tog med det samme væk fra stadion efter kampen for at tage til Sydafrika.

Måske skulle skotten prioritere holdet højere end at pleje Uniteds brand i Sydafrika...

Dines
12-02-2008, 08:10

Faktisk enig. Synes også at der er ved at gå lidt Chelsea tilstande i det. Sidste sommer brugte vi for 800 millioner, og gør vi det igen er vi ikke et hak bedre end Chelsea. Begge spillere er gode, men jeg så nu hellere at vi bare købte Benzema og smed Saha til Lyon eller sådan. Berbatov eller Huntelaar er andre alternativer!

Dines
12-02-2008, 08:13
Ferguson tog med det samme væk fra stadion efter kampen for at tage til Sydafrika.

Måske skulle skotten prioritere holdet højere end at pleje Uniteds brand i Sydafrika...

Har hørt det. Efter den kamp burde Fergie nok blive og give spillerne en ordentlig skideballe og opsang. Det virker lidt useriøst, at det så måske er Queiroz der står for den, og jeg vil vædde med han ikke har respekt blandt spillerne som når Fergie ruller sig ud.

Bugge
12-02-2008, 08:23
Har hørt det. Efter den kamp burde Fergie nok blive og give spillerne en ordentlig skideballe og opsang. Det virker lidt useriøst, at det så måske er Queiroz der står for den, og jeg vil vædde med han ikke har respekt blandt spillerne som når Fergie ruller sig ud.

Nej, det tror jeg helt sikkert heller ikke han har..
Hvad er formålet med at tage til Sydafrika lige nu?

Dines
12-02-2008, 08:52
Nej, det tror jeg helt sikkert heller ikke han har..
Hvad er formålet med at tage til Sydafrika lige nu?

Jeg tror det er noget med, at United skal promoverer klubben inden de til sommer tager derned til Pre Season. Forstår bare ikke hvorfor Fergie eller United vælger at gøre det nu i den vigtigste fase af sæsonen, og ikke gør det i f.eks en landskampsrunde?

United DK
12-02-2008, 10:40
nu er det jo ikke helt chelsea taktik, når vi ikke køber superstjerner, men køber unge spillere til senere udvikling. Og hvis fergie mener benzema er et større talent end welbeck og at ben arfa er et større talent end nogle af de midtbanefolk vi har på vej frem, jamen så skal man da forsøge at forbedre holdet. Det eneste vi skal holde øje med , er at vi skal have et vist antal englændere på holdet, hvis den regel med 6 englændere i startopstillingen bliver vedtaget

Nej, de er ikke superstjerner, men det var Drogba, Cech, Robben, Wright-Phillips osv. heller ikke. Det er mere pengesummerne jeg tænker på, for rundt regnet 400 mio. kr. er fandme meget, også selvom det er for to måske kommende storspillere.

Vi skal ikke ud og forstærke holdet synderligt, andet end med en ny angriber evt., for vi har et godt hold, der bare lige skal spilles sammen, så skal vi nok, hvis Arsenal bliver mestre i år, erobre tronen tilbage næste sæson.

Bugge
12-02-2008, 11:02
Jeg kan stadig ikke komme over at det er Arsenal og ikke Chelsea eller os der ligger i toppen.. Det er fortjent, men jeg havde godt nok ikke forventet det før sæsonen..

United DK
12-02-2008, 11:05
Jeg kan stadig ikke komme over at det er Arsenal og ikke Chelsea eller os der ligger i toppen.. Det er fortjent, men jeg havde godt nok ikke forventet det før sæsonen..

Som jeg har sagt før, så minder det lidt om sidste sæson, hvor ingen før sæsonen regnede med os, fordi vi havde solgt Ruud, og mesterskabet stod mellem Chelsea, Liverpool og Arsenal, men vi vandt alligevel mesterskabet, og før denne sæson stod mesterskabet mellem os, Chelsea og Liverpool, mens ingen regnede med Arsenal, fordi de havde solgt Henry, men nu er de godt på vej mod mesterskabet.

Don Kafai
12-02-2008, 11:27
Det er fortjent, men jeg havde godt nok ikke forventet det før sæsonen..

Nej, men egentlig er det ikke fordi de har været bedre end os. Det er fordi de VIL det mere end os. Når jeg ser United spille for tiden er det som om man bare vil overstå kampene og komme til sommerferien. Det er ikke sådan et mesterhold spiller. Tager man derimod et kig på Arsenals kampe, så sukker de nærmest over at en kamp kun varer 90 minutter, for den spilleglæde de har er helt enorm.

Dos santos
12-02-2008, 11:27

Tja, men lige nu spiller Arsenal mere som et mesterhold end os, og det må man bare erkende.

Stuhrdrengen
12-02-2008, 16:06
Det er tidligt at folk begynder at snakke om, at vi evt. tager mesterskabet igen til næste år. Selvfølgelig tager vi det i år! United har spillet et par dårlige kampe, men heldigvis er vi ikke sat endnu. De næste fire kampe skal vindes, mod svage modstandere, og så bliver hele lortet afgjort når Arsenal skal ud i fire kampe fra d.23.3 til d.12.4, mod bl.a. United, Liverpool og Chelsea. Og så skal man jo huske at trække tre point fra Arsenals forspring, da United vinder 4-0 hjemme over dem senere på sæsonen! Og det er jo forresten det samme resultat som vi slår dem med i weekenden.

robinho
12-02-2008, 16:20
--------------------------------------------------------------------------------

Det er tidligt at folk begynder at snakke om, at vi evt. tager mesterskabet igen til næste år. Selvfølgelig tager vi det i år! United har spillet et par dårlige kampe, men heldigvis er vi ikke sat endnu. De næste fire kampe skal vindes, mod svage modstandere, og så bliver hele lortet afgjort når Arsenal skal ud i fire kampe fra d.23.3 til d.12.4, mod bl.a. United, Liverpool og Chelsea. Og så skal man jo huske at trække tre point fra Arsenals forspring, da United vinder 4-0 hjemme over dem senere på sæsonen! Og det er jo forresten det samme resultat som vi slår dem med i weekenden.

er der fyret op for fniseurten hjemme ved dig eller :)

Hvem i alverden skal dog lave den for united kaskade af mål

Kofoed
12-02-2008, 16:39

Giggs, scholes, neville og VDS.. Ved godt det er sikre odds..

Bugge
12-02-2008, 17:33
Giggs, scholes, neville og VDS.. Ved godt det er sikre odds..

Næsten mere realistisk end Rooney, Nani, Anderson og Hargreaves..

Casper
12-02-2008, 17:35

En angriber der nu er i Villarreal :(

Dines
12-02-2008, 17:47
En angriber der nu er i Villarreal :(

Men desværre havde han ikke tålmodigen til at blive grundet manglende førsteholdsfodbold. Lige nu vil han have spillet hvergang! :/

Dos santos
12-02-2008, 17:53
Men desværre havde han ikke tålmodigen til at blive grundet manglende førsteholdsfodbold. Lige nu vil han have spillet hvergang! :/
kom tilbage Jon Dahl. :/
haha ;D

Parkohargo
12-02-2008, 18:25
kom tilbage Jon Dahl. :/
haha ;D
lool:)

Cap
12-02-2008, 19:39

Det er sørgeligt at penge er blevet sådan en vital del af fodbold, men det er desværre svært at se bort fra hvis man vil vinde PL. Specielt når der er flere pengestærke klubber end nogensinde i PL (takket være udenlanske ejere) - hvis United vil blive på toppen bliver vi NØD til at investere år efter år.

Som sagt er jeg helt enig med dig, sådan set - men på den anden side vil jeg også gerne se vores hold vinde mesterskabet ofte.

Dog vil jeg også sige om en anden allerede har sagt - det er trods alt stadig en positiv ting at United går efter yngre spillere fremfor spillere som allerede er i deres bedste år. Hvis vi f.eks. får den Lyon duo er vi forhåbentlig sikret i nogle år frem.

Stuhrdrengen
12-02-2008, 19:53

Ronaldo spiller jo altid godt mod de store hold, så han scorer jo nok to :)

Og Rooney er jo også inde i en stime, hvor målene bare hælder ind, så han tager de to sidste :)

JakobR
12-02-2008, 20:34
Det lyder næsten som om I har givet op på forhånd.

maxim
12-02-2008, 21:26
Kom Så Gutter!!! Vi Ka' Nå Det!

Kofoed
12-02-2008, 21:30
Det lyder næsten som om I har givet op på forhånd.

Nej vi laver bare gas.. self kan man være lidt pessimistisk, men jeg er da sikker på at vi alle tror på at det kan lade sig gøre.. hvis altså SAF stiller ordentlig op, og rooney levere stor spil..

robinho
13-02-2008, 03:52
Ronaldo spiller jo altid godt mod de store hold, så han scorer jo nok to

Og Rooney er jo også inde i en stime, hvor målene bare hælder ind, så han tager de to sidste

ahh sikken en optimistisk bemærkning, og dog tøver jeg lidt hehe. Er der mon et gram af ironi gemt i den forudsigelse.

Stuhrdrengen
13-02-2008, 16:07
ahh sikken en optimistisk bemærkning, og dog tøver jeg lidt hehe. Er der mon et gram af ironi gemt i den forudsigelse.

Det kan godt være?

Men jeg tror på at United kommer igen på lørdag, og vinder en sikker sejr. Den kamp er virkeligt psykisk afgørende for om vi kan tage mesterskabet. Derfor er jeg overbevist om at alle kræfter bliver lagt ind i kampen, og at vi vinder både den og mesterskabet!

man.utd25
13-02-2008, 18:44
Det kan godt være?

Men jeg tror på at United kommer igen på lørdag, og vinder en sikker sejr. Den kamp er virkeligt psykisk afgørende for om vi kan tage mesterskabet. Derfor er jeg overbevist om at alle kræfter bliver lagt ind i kampen, og at vi vinder både den og mesterskabet!

Jeg er helt enig med dig her:) tror vi går ud og viser arsenal hvor god bold vi kan spille :) jeg tror c.roanldo er tændt han laver 2 kasser:)