Se fuld version : Større bænk i PL
Så er det blevet vedtaget at man må ha 2 spillere mere på bænken fra næste sæson.. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8283
Kan huske vi har snakket om det før, men hvad siger folk til det nu her hvor der er vedtaget?? jeg er lidt både, og.. der er større konkurrence om at komme med på holdet/bænken når der kun er 5 da der så kun kan være en pr. kæde ca. men nu kan der være 2 fra hver kæde, og det vil mindske konkurrencen lidt, men på den anden side er det udemærket, da man så har nogle flere muligheder, alt efter hvordan kampen udvikler sig.. men så er det ikke så taktisk mere.. så kan man lige pludselig helgardere sig..
Hva siger folket??:)
United DK
07-02-2008, 21:16
Jeg er egentlig ligeglad om vi har fem eller syv på bænken, selvom det selvfølgelig giver lidt flere muligheder, med de to ekstra spillere.
Så er det blevet vedtaget at man må ha 2 spillere mere på bænken fra næste sæson.. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8283
Kan huske vi har snakket om det før, men hvad siger folk til det nu her hvor der er vedtaget?? jeg er lidt både, og.. der er større konkurrence om at komme med på holdet/bænken når der kun er 5 da der så kun kan være en pr. kæde ca. men nu kan der være 2 fra hver kæde, og det vil mindske konkurrencen lidt, men på den anden side er det udemærket, da man så har nogle flere muligheder, alt efter hvordan kampen udvikler sig.. men så er det ikke så taktisk mere.. så kan man lige pludselig helgardere sig..
Hva siger folket??:)
Jeg synes det er en rigtig god idé, først og fremmest fordi at CL og andre store europæiske liga'er har det på denne måde, fordi det kan give bedre og større muligheder for træneren og fordi man måske kan have nogle flere unge spillere i kamptruppen, da det ikke vil koste så meget!
Så jeg synes det er en superb idé "Rocking"
Det vil have den store fordel, at der kunne blive plads til nogle talenter på bænken. Vi vil nok få et problem, med at finde en angriber der er god til at sidde der.
Det giver langt større taktiske muligheder i kampe, fordi man vil kunne have flere forskellige spillertyper på bænken.
Jeg synes det rigtigt dejligt, da man også kan tilfredsstile flere spillere og dermed bedre kan "håndtere" en stor trup til en lang sæson. Det er trods alt en smule bedre at være på bænken end på tribunen.
Synes uden tvivl at det er en regel der vil gavne os.... Vi har mulighed for at smid en eller to unge på, uden at vores bænk pludselig ser ufattelig tynd ud. Derudover vil det hjælpe trænernene en hel del ved taktikken.
Dog kan jeg godt se at det ikk vil gavne de små klubber specielt, hvilket også nævnes i artiklen!
Det giver langt større taktiske muligheder i kampe, fordi man vil kunne have flere forskellige spillertyper på bænken.
Jeg synes det rigtigt dejligt, da man også kan tilfredsstile flere spillere og dermed bedre kan "håndtere" en stor trup til en lang sæson. Det er trods alt en smule bedre at være på bænken end på tribunen.
uha ja, den glemte jeg :) vi kan få flere med, nu hvor vi har en så stor og bred trup, så mange førsteholdspillere ikke skal sidde over gang på gang :)
Unitedalisme
07-02-2008, 22:41
fin nok regel, som nok gavner de store hold, en del mere end de små.. Men så kan det være at spillere som simpson og piqué kan få nogle flere minutter i benene inden de for alvor ska vise deres vær.. SAF er selvfølgelig glad da han har spurgt efter det længe..
Andersen
07-02-2008, 23:26
Jeg er kun for, hvis de to ekstra pladser kun må benyttes af to fra ens egen talentafdeling!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Vi vil nok få et problem, med at finde en angriber der er god til at sidde der.
kan så også være ligegyldigt, for ifølge fergie så vader vi i angribere.
Jeg synes 7 på bænken i PL er en fin ide, så vi kan få en lidt mere ensartet linie iforhold til CL, hvor klubberne fra italien og spanien, allerede køre med det i hverdagen.
Men synes som i siger at de 2 ekstra pladser skal være forbundet med visse betingelser for benyttelse. Jeg så også gerne de to ekstra pladser SKULLE benyttes til to spillere af egen avl UNDER 25 år. Ellers kunne fergie bare opfylde de krav ved at smide giggs og scholes på bænken til nogle indskiftninger i ny og næ, når disse er blevet for gamle og stivbenet til at spille hele tiden
Selvom jeg godt så, at det hele forbliver som det er nu, er der alligevel nogle fordele i det her. Fordi med en bred trup gør det mulighederne bedre, til at sætte den rigtig mand ind på banen. Samtidig kan unge spillere som Simpsons og Pique også være noglelunde fast på bænken hvergang, og det vil betyde at de får mere spilletid og udvikling.
Rex_Hunt
08-02-2008, 07:22
Det vil have den store fordel, at der kunne blive plads til nogle talenter på bænken. Vi vil nok få et problem, med at finde en angriber der er god til at sidde der.
Manucho ville vel være et godt bud?
Glory Man United
08-02-2008, 07:39
er der alligevel nogle fordele i det her. Fordi med en bred trup gør det mulighederne bedre, til at sætte den rigtig mand ind på banen.
Det har de andre jo så også mulighed for ;)
Men som du så også nævner, vil vi have mulighed for at sætte en eller to unge på bænken. De ville jo så kunne komme ind og få erfaring, i de kampe, som er afgjort i 2. halvleg
Manucho ville vel være et godt bud?
Også Anderson. Han spillede en rigtig god kamp mod Portsmouth tror jeg det var, hvor han kom ind fra bænken og gik ind som angriber. Bl.a. sætter han lige 3 mand af den ene gang, udplacerer David James, men desværre lige forbi mål. Så tror også han er en mulighed deroppe, i hvert fald som hængende angriber.
Rigtig godt at dette endelig sker i Premier League. Det giver større muligheder for klubbernes managers, da de har flere at vælge mellem på bænken, alt efter hvordan kampen er. Desuden giver det forhåbentlig plads til et par unge talenter, som så kan få chancen i kampe, hvor man er sikkert foran..
Hl-Glory
08-02-2008, 10:44
det jeg virkelig glad for at høre det, ved godt det "kun" 2 spillere, men som andre har nævnt giver det virkelig mange muligheeder både taktisk og med talenter, men også bare flere spiller vil føle sig mere inde på holdet, hvis de sidder på bænken selvom de selvfølgelig heller ville spille.
Der kan kun gavne os. Nu har Fletcher, Simpsons, Pique, Welbeck, Manucho (I så fald han er i truppen fra sommer af) osv kunne være med i en kamp hvor vi er på hjemmebane, hvor man på forhånd har den fornemmelse af at kampen den vinder vi på for hånd. Så kunne man sætte de unge ind og det vil være det perfekt for os. ENDELIG ENDELIG, siger jeg bare :p
Glory Man United
08-02-2008, 11:11
Har svært ved at fatte den store begejstring. Hvis det skete nu, ville vi bare have flere defensive spillere med (Fyld!).
Nogle af jer siger, at giver muligheden for flere talenter på bænken....tjaaa måske. SAF stiller vel med de bedste 18 istedet for 16, og så er det jo ingen garanti! Og vælger han f.eks. Simpson som 18. mand, vil han jo kun komme ind i f.eks 20 min, hvis vi fører med 3-0.
SAF stiller vel med de bedste 18 istedet for 16, og så er det jo ingen garanti! Og vælger han f.eks. Simpson som 18. mand, vil han jo kun komme ind i f.eks 20 min, hvis vi fører med 3-0.
Selvfølgelig er der ingen garanti. Men som du faktisk selv skriver - 20 min. for en ung spiller, er vel bedre end at sidde 90 min på tribunen og kigge..
Glory Man United
08-02-2008, 11:16
Selvfølgelig er der ingen garanti. Men som du faktisk selv skriver - 20 min. for en ung spiller, er vel bedre end at sidde 90 min på tribunen og kigge..
Hvis han bliver udtaget, skrev jeg vist også og hvis vi fører 3-0
Holmskov
08-02-2008, 11:35
Det er vel et foreslag der skal ses som følge af PL's vanvittige ide om at spille kampe i USA, Japan osv osv.
Der er allerede nu tale om at de spiller for mange kampe og skal de spille endnu flere kampe, ender de med at spillerne bliver udmattede og trætte. Med to mere på bænken kan de bruge det som undskyldning og dermed flytte kampene til andre lande.
Der må være nogle af de fine "jakkesæt" der har en dårlig smag i munden for tiden, for den ide er altså en OM'er.
Svendsen
08-02-2008, 12:54
sir alex tager sgu da de beste 18 med. det giver ikk automatisk spiltid til simpson eller pikque eller en 3.
Lorensen
08-02-2008, 13:33
sir alex tager sgu da de beste 18 med. det giver ikk automatisk spiltid til simpson eller pikque eller en 3.
Se dét var sjovt ! :confused:
United DK
08-02-2008, 13:46
Se dét var sjovt ! :confused:
Mon ikke det bare var en trykfejl? I-tasten ligger jo lige ovenover k-tasten på et tastatur.
Glory Man United
08-02-2008, 13:57
Mon ikke det bare var en trykfejl? I-tasten ligger jo lige ovenover k-tasten på et tastatur.
Det gør den også på mit tastatur :)
Men ret sjovt ja, "que" betyder jo "hvad" på den unge spaniers modersmål :p
Lorensen
08-02-2008, 14:19
Troede det var en eller anden underlig joke fordi han hader Pique.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.