PDA

Se fuld version : Rodrigo Possebon

Casper
07-02-2008, 01:57
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQB_m9RAUraXIDw_smSHYe9PcLaOiE78 XydrP_yGxLEVNG2EUv9

Rodrigo Possebon
Født: 13. februar 1989
Land: Italien
Klub: Santos

The One
07-02-2008, 02:37
Rodrigo Pereira Possebon
13. februar 1989

discuss...
Udfra det der lyder det som om han er en ganske fantastisk spiller, så det bliver kanon...

United-forever
07-02-2008, 05:15
Udfra det der lyder det som om han er en ganske fantastisk spiller, så det bliver kanon...

Nu raekker mit kendskab til ham kun fra FM, saa det kan jo ikke bruges til noget ..
Nogen der ved noget om ham, eller i det hele taget anede at vi havde koebt ham sidste sommer ?

robinho
07-02-2008, 05:43
Nu raekker mit kendskab til ham kun fra FM, saa det kan jo ikke bruges til noget ..
Nogen der ved noget om ham, eller i det hele taget anede at vi havde koebt ham sidste sommer ?

jeg kan huske der blev snakket om ham sidste sommer i forbindelse med united, men om skiftet gik igennem aner jeg ikke.

http://www.internacional.com.br/imagens/elenco/possebon_grupo2007_juniores.jpg

Han er 18 år, skifter fra Internacional. Født den 13 Februar 1989. Ifølge beskrivelser skulle han være en Roy Keane type. Men må indrømme jeg ikke kender det store til ham

United DK
07-02-2008, 07:06
Med mindre han er et supertalent, så får han svært ved at få spilletid, for det er ikke på den centrale midtbane vi mangler folk. Han er så godt nok kun 18 år, men stadig.

robinho
07-02-2008, 07:18
scholes holder ikke evigt. Og hvis fergie har forhåbninger at denne gut skulle blive bedre end fletcher, hvilket må være et minimumsmål for enhver fodboldspiller hehe, jamen så kan han komme i en kvartet med hargreaves, carrick og anderson i fremtiden.

Bergmann
07-02-2008, 07:23
Jeg læste nyheden i går, og så gik jeg ind på RedCafe for at se, hvad de havde skrevet om ham. Her fandt jeg et citat, som jeg dog håber er forkert.

"being reported pretty much everywhere at the moment. apparently he's a tough-tackling defensive midfielder, with his wikipedia page describing him as a similar player to Roy Keane(!). speaking to a couple of Brazilians on another forum, he's not particularly highly-rated over there and isn't in the first team picture at Internacional, but i guess for a quarter of a million it's not much of a gamble."

ildmur
07-02-2008, 08:37
jaah men har du så læst videre inde på redcafe.. der skriver de så at det er ham som har lavet indlægget på redcafe som har skrevet det på wiki.

også underligt at han bliver sammenlignet med roy keane i hele verdenen og ikke en spiller fra brasilien i stedet..

her er lige et link til redcafe post.
http://www.redcafe.net/f40/rodrigo-possebon-162442/

JDK
07-02-2008, 10:27
Jeg kender ikke til ham, og jeg tror ikke vi får ham at se i kamp i denne sæson - men fremtidig kan da være at han vil blive en fin supplement til Carrick og Hargreaves, hvis ikke Fletcher bliver i klubben til den tid :) lige nu og her mangler vi i hvert fald ikke centrale midbanespillere

schousboe9
07-02-2008, 10:51
Kender ham heller ikke rigtig udover fra FM, men kan godt huske der var snak om ham i sommer. Det forsvandt dog bare lidt hen i det uvisse derfra...

Men jeg kunne sagtens forestille mig vi fik ham at se i denne sæson, måske lidt på niveau med Welbeck. Welbeck, siger Fergie, får 2-3 kampe resten af sæsonen, og det kunne jeg godt tro Rodrigo-drengen også ville få. Tror og håber dog mere på han vil blive lejet ud til Antwerpen el. lign. så han kan vænne sig lidt til europæisk fodbold inden han er helt klar for os.

Benzet
07-02-2008, 10:56
Folk mener, at det kan blive mere end svært for et ungt talent at kæmpe med om de centrale midtbanepladser, selv om Anderson har gjort det i fin stil. Desuden holder Scholes ikke alt for mange sæsoner, og jeg bliver overrasket, hvis Carrick ikke snart bliver fundet for let og sendt videre.

23Becks
07-02-2008, 10:59
Folk mener, at det kan blive mere end svært for et ungt talent at kæmpe med om de centrale midtbanepladser, selv om Anderson har gjort det i fin stil. Desuden holder Scholes ikke alt for mange sæsoner, og jeg bliver overrasket, hvis Carrick ikke snart bliver fundet for let og sendt videre.

sikke noget crap!! Carrick har genfundet sin form fra sidste sæson, så han skal ingen steder..

United DK
07-02-2008, 11:27

Du har været efter Carrick lige fra den dag han blev rygtet til os første gang, for snart to år siden, og havde vi ikke købt Carrick, så var vi garanteret ikke blevet mestre sidste sæson, for han var den spiller vi manglede på midtbanen. Giv dog manden lidt credit, i stedet for at surmule over, at du ikke fik ret i at han var middelmådig.

Dines
07-02-2008, 11:38
Kender ham ikke, men jeg tror han får svært ved komme ind og slå nogle af midtbanespillerne af: Carrick, Scholes, Anderson, Hargo og Fletcher. Men spændende signing.

Benzet
07-02-2008, 12:05
sikke noget crap!! Carrick har genfundet sin form fra sidste sæson, så han skal ingen steder..

Jeg har nu engang lov til min mening, som jeg er sikker på deles af mange andre. Carrick har intet at genfinde, da han aldrig rigtig har haft Unitedniveauet. Han er sikkert udemærket til at spille for engelske "topklubber" som Tottenham, Everton og Newcastle, men så lang tid han varmer bolden så meget og triller den på tværs af banen 9 gange ud af 10, er han ikke god nok til hverken United, Chelsea eller Arsenal. Jeg forstår godt, at han ikke er med i de endelig udvalgte på det engelske landshold. Hvem skulle han slå af?

Derfor mener jeg, at et talent med et vist niveau vil have en realistisk chance på Uniteds midtbane. Hargreaves, Anderson og Scholes er ganske vist suveræne spillere, men som sagt varer Scholes desværre ikke evigt.

Benzet
07-02-2008, 12:11
Du har været efter Carrick lige fra den dag han blev rygtet til os første gang, for snart to år siden, og havde vi ikke købt Carrick, så var vi garanteret ikke blevet mestre sidste sæson, for han var den spiller vi manglede på midtbanen. Giv dog manden lidt credit, i stedet for at surmule over, at du ikke fik ret i at han var middelmådig.

Middelmådig er ellers en meget præcis betegnelse. Men ja, jeg udtaler mig da, når der en spiller, der i mine øjne ikke er god nok. Der er i øvrigt et par stykker i Uniteds trup, der ikke helt når Unitedniveau ( i hvert fald ikke som fast mand i startopstillingen). Men hvis Carrick er tilfreds med en bænkerolle, vil han i mine øjne ramme sit niveau på holdet. Dvs. han er ok som back up, ligesom fx Fletcher og Silvestre er det. Så selvfølgelig gør Carrick det af og til godt, men aldrig over en længere periode.

Jeg kender ikke det nye brasilianske talent i Uniteds trup, men hvis han kan udfordre de øvrige centrale midtbanespillere i truppen, kan jeg forestille mig, at Carrick vil være en af de første, der vil få det svært.

JDK
07-02-2008, 12:21

Ift. Anderson er det noget helt andet - han havde slået igennem i en af Europas store ligaer og i CL, så det kan ikke sammenlignes, da Posseborn kommer direkte fra Brasilien af og ikke blev hentet får nær så mange penge (derved ikke så store forventninger til ham!)

23Becks
07-02-2008, 12:37
[QUOTE=Benzet;45630]Jeg forstår godt, at han ikke er med i de endelig udvalgte på det engelske landshold. Hvem skulle han slå af?
QUOTE]

Nu spiller han flere kampe for start end Hargo, så ud fra det burde han være lige så berrettiget til landsholdet som Hargo.. Carrick er bedre end Hargo i alle spillets facetter bortset fra bolderobringer..

robinho
07-02-2008, 13:06
Nu spiller han flere kampe for start end Hargo, så ud fra det burde han være lige så berrettiget til landsholdet som Hargo.. Carrick er bedre end Hargo i alle spillets facetter bortset fra bolderobringer..

hargreaves er også langt mere energisk. Han løber konstant, og kan også finde på at tage ryk på kanterne og modtage den der.

United DK
07-02-2008, 15:21
Middelmådig er ellers en meget præcis betegnelse. Men ja, jeg udtaler mig da, når der en spiller, der i mine øjne ikke er god nok. Der er i øvrigt et par stykker i Uniteds trup, der ikke helt når Unitedniveau ( i hvert fald ikke som fast mand i startopstillingen). Men hvis Carrick er tilfreds med en bænkerolle, vil han i mine øjne ramme sit niveau på holdet. Dvs. han er ok som back up, ligesom fx Fletcher og Silvestre er det. Så selvfølgelig gør Carrick det af og til godt, men aldrig over en længere periode.

Carrick er ikke den type der afdribler tre mand. Han har et godt overblik, og derfor kan han lave nogle rigtig gode afleveringer i dybden, og fordele spillet, og når han spiller den til siden eller bagud, så er det fordi der ikke er nogen fri fremad banen.
Du kan selvfølgelig kalde ham middelmådig, fordi han ikke kan afdrible tre mand, men så har vi bare forskellige opfattelse af, hvad en middelmådig spiller er.

Don Kafai
07-02-2008, 15:31
Carrick er ikke den type der afdribler tre mand. Han har et godt overblik, og derfor kan han lave nogle rigtig gode afleveringer i dybden, og fordele spillet, og når han spiller den til siden eller bagud, så er det fordi der ikke er nogen fri fremad banen.
Du kan selvfølgelig kalde ham middelmådig, fordi han ikke kan afdrible tre mand, men så har vi bare forskellige opfattelse af, hvad en middelmådig spiller er.

Carrick er ikke købt til at afdrible tre mand, og der er da ingen der endnu har udtalt at det var et krav?

Carrick har rigtig mange forcer, men desværre ligeså mange svagheder. Han er lidt af en humørspiller, der tilpasser sit spil med resten af holdets. Spiller United godt, og rundbarberer Roma, så er Carrick verdensklasse på sin position, hvor han fordeler boldene i 90 minutter med en sikkerhedsprocent tæt på 100. Men går det skidt for United, så er han ikke typen der træder i karakter og løfter holdet. Og siden United i starten af sæsonen spillede skidt og manglede en indpisker, så har Carrick, i takt med resten af holdet, spillet middelmådigt.

Men overordnet set så har Carrick et niveau der er klasser højere end Fletchers (som iøvrigt også lider af samme syndrom), men det er bare sjældent han går forrest når United har allermest brug for ham, og det er imo hans største svaghed.

United DK
07-02-2008, 15:55
Carrick er ikke købt til at afdrible tre mand, og der er da ingen der endnu har udtalt at det var et krav?

Carrick har rigtig mange forcer, men desværre ligeså mange svagheder. Han er lidt af en humørspiller, der tilpasser sit spil med resten af holdets. Spiller United godt, og rundbarberer Roma, så er Carrick verdensklasse på sin position, hvor han fordeler boldene i 90 minutter med en sikkerhedsprocent tæt på 100. Men går det skidt for United, så er han ikke typen der træder i karakter og løfter holdet. Og siden United i starten af sæsonen spillede skidt og manglede en indpisker, så har Carrick, i takt med resten af holdet, spillet middelmådigt.

Men overordnet set så har Carrick et niveau der er klasser højere end Fletchers (som iøvrigt også lider af samme syndrom), men det er bare sjældent han går forrest når United har allermest brug for ham, og det er imo hans største svaghed.

Det er så rigtig nok, men det samme synes jeg er tilfældet med Scholes. Han træder heller aldrig i karakter, når det går dårligt.

Benzet
07-02-2008, 17:24
Mindes ikke at jeg har kaldt Carrick middelmådig med den begrundelse, at han ikke typisk afdribler 3 mænd. Det er der vel så mange gode spillere på Uniteds hold, der ikke gør, uden at de af den grund er middelmådige. Fx var Keane min farvoritspiller tidligere, og han var ingen driblekonge. Desuden skal du nu ikke tro, at jeg forventer, at en def.midtbanespiller skal minde om Keane for at være god. Der er kun én af hans slags.

KennyN
08-02-2008, 09:56
Stop Carrick snakken. Den kan tages i hans egen tråd.!

Rodrigo Possebom fik debut i går for reserverne mod City i MSC. Han kom ind og fik den sidste halve times tid. Han skulle eftersigende være en ægte box-to-box spiller, som spiller de simple afleveringer. Han arbejdede hårdt og lavede stort set ingen fejlafleveringer.. Kampen vandt United 2-0 på to mål af Eagles..

Glory Man United
08-02-2008, 13:41
Hvis Rodrigo Possebon er set til at spille kampe indenfor et par år ,må det vel betyde farvel snart til 1-2 centrale midtbanespillere. For ellers er han i mine øjne overflødig. Så har vi 7-8 spillere til to pladser

Svendsen
08-02-2008, 13:52
Hvis Rodrigo Possebon er set til at spille kampe indenfor et par år ,må det vel betyde farvel snart til 1-2 centrale midtbanespillere. For ellers er han i mine øjne overflødig. Så har vi 7-8 spillere til to pladser

ja man. fletcher ryger nok til somer og mon ikk scholes ben er trætte snart

Benzet
08-02-2008, 14:46
Jeg synes, det er fornuftigt at forsøge at fremtidssikre midtbanen, da det er realistisk, at der kan ske visse ændringer indenfor de næste år. Jeg ser det således som sandsynligt, at følgende midtspillere kan blive solgt eller stoppe indenfor 2-3 år: Giggs, Scholes, Carrick, Fletcher og Eagles.

Om Possebon har niveauet, kan jeg ikke svare på, da jeg overhovedet intet kender til ham. Men det må da være positivt for ham og Anderson, at de har hinanden at læne sig op af. Hvem ved, måske bliver United en mindre brasiliansk koloni med de 2 midtbanespillere + de 2 backs, der slutter sig til truppen?

Glory Man United
08-02-2008, 14:55
Jeg synes, det er fornuftigt at forsøge at fremtidssikre midtbanen, da det er realistisk, at der kan ske visse ændringer indenfor de næste år. Jeg ser det således som sandsynligt, at følgende midtspillere kan blive solgt eller stoppe indenfor 2-3 år: Giggs, Scholes, Carrick, Fletcher og Eagles.

Om Possebon har niveauet, kan jeg ikke svare på, da jeg overhovedet intet kender til ham. Men det må da være positivt for ham og Anderson, at de har hinanden at læne sig op af. Hvem ved, måske bliver United en mindre brasiliansk koloni med de 2 midtbanespillere + de 2 backs, der slutter sig til truppen?

Nu har jeg så forstået, at Possebon er CENTRAL midtbanespiller. Der ser jeg ikke Giggs og Eagles. Fletcher tror jeg ryger til sommer, men sgu da ikke Carrick. Efter en tung start i denne sæson (som så mange andre), har han været blandt de bedste i januar.
Det er OK at købe ind til fremtiden, jeg synes bare ikke, at det er i denne position, at vi mangler nogen

Benzet
08-02-2008, 15:36
Jeg har også forstået det sådan, at Possebon er central midtbanemand. Men især Giggs, men også Eagles, kan også benyttes her. Derfor nævnte jeg også dem :)

Der kan bl.a. læses mere om ham her: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=530597

Høgsted
10-02-2008, 18:59
Lyder da spændende med McClair's udtalelser. Mener at have læst sidste sommer på United.no at United skrev en forhåndskontrakt med Possebon dengang. Kan det bekræftes ??

KennyN
14-02-2008, 19:39
Fra Uniteds officielle hjemmeside:

Possebon set to start

New Brazilian signing Rodrigo Possebon is set to make his first start for United's Reserves as the Reds push on in the Premier Reserve League title race.

The Reds are up against Blackburn, the last team to inflict defeat on the Reds' second string. They edged the sides' meeting by a single goal at Morecambe last October, but since then United have posted 11 matches without defeat.

With revenge and three vital points in mind, Brian McClair and Jim Ryan have named a strong 16-man squad for the 7pm kick off at the Victoria Stadium.

Possebon is in line for his first start for the Reds, having caught the eye in his half-hour debut cameo in last week's Manchester Senior Cup win over Manchester City.

Chris Eagles is also included after his two-goal salvo against the Blues, while Dong Fangzhuo returns to the squad after injury.

United squad: Zieler, Amos; Gray, Eckersley, Chester, Cathcart, Lea; Cleverley, S Evans, Possebon, Hewson, Barnes, Eagles; Fagan, Dong, Welbeck.

Altså stadig ingen Neville.!

Casper
14-02-2008, 23:31
vi tabte 2-1.
Possebon spillede eftersignende godt.

Wellbeck scorede vores mål.

KennyN
15-02-2008, 09:28
Kort video med ham fra gårsdagens reservekamp.

http://uk.youtube.com/watch?v=sldXY8fTqPY

robinho
15-02-2008, 10:09
køre med nogle ganske gode berøringer ser det ud til. Han er ikke så bange for at have bolden. Kan godt lide han også har kroppen med, for det er nødvendigt inde på midten vores pladsen er trang, hvad enten man vil drible eller man skal slås.

Kofoed
15-02-2008, 12:33
ser godt ud.. holder godt på bolden og virker sikker med bolden og så bruger han sin krop rigtig godt.. Han bliver spændene at følge..

Fletcherfan
15-02-2008, 19:49
Så rigtig godt ud, det han viste, men det kan desværre betyde slut for Carrick, da jeg synes udfra det jeg så i klippet, at de ligner hinanden meget i stil... Men nu skal man dog passe lidt på, det var trods alt kun en reserveholdskamp...

JakobR
15-02-2008, 19:54
Så rigtig godt ud, det han viste, men det kan desværre betyde slut for Carrick, da jeg synes udfra det jeg så i klippet, at de ligner hinanden meget i stil... Men nu skal man dog passe lidt på, det var trods alt kun en reserveholdskamp...

Der er 8 års forskel på de to. Om 4 år vil han jo stadigvæk bare være en ung spiller, så Carrick behøves ikke ryste i bukserne endnu.

Don Kafai
15-02-2008, 19:58
Der er 8 års forskel på de to. Om 4 år vil han jo stadigvæk bare være en ung spiller, så Carrick behøves ikke ryste i bukserne endnu.

Nej, og Possebon er jo stadig et no-name, hvorimod Carrick har slået sit navn fast i Premier League efter hans præstationer i West Ham, Tottenham og United. Possebon har endnu ikke spillet en Premier League kamp...

HamudiiC
26-07-2008, 11:24
Tror i SAF giver ham chancen i år? Eller ender han som Rossi, Pique osv. uden at få chancen, men så senere bliver solgt til en anden klub.
Possebons problem er nok at vi nok har verdens bedste midtbane. Så det bliver svært at få spilletid. Men vi spiller jo omkring de 60 kampe, så mon ikke at han får lidt spilletid?

Daniel
26-07-2008, 11:35
Tror i SAF giver ham chancen i år? Eller ender han som Rossi, Pique osv. uden at få chancen, men så senere bliver solgt til en anden klub.
Possebons problem er nok at vi nok har verdens bedste midtbane. Så det bliver svært at få spilletid. Men vi spiller jo omkring de 60 kampe, så mon ikke at han får lidt spilletid?

Jeg tror ikke det bliver meget spilletid til Possebon næste år. Vi har en central midtbane der indeholder Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson, Fletcher og evt. Giggs og O´Shea. Heldigvis er han dog kun 19 år og tror virkelig det er et super talent vi har fat i her. Som jeg ser det overhaler han nok Gibson der formentlig ikke har niveauet til holdet og så håber jeg han i denne sæson kan få spilletid i carling cuppen og VM for klubhold.

Kofoed
26-07-2008, 12:01
Heldigvis er han dog kun 19 år og tror virkelig det er et super talent vi har fat i her.

Mange siger heldigvis, men det gør jeg ikke.. 19 år, er efterhånden meget, og i den alder, spiller de helt store talenter fast på deres 1. hold, så hvis han skal blive i klubben, så skal han snart til at have noget spilletid, ellers ryger han videre..

Dines
26-07-2008, 12:16
Jeg tror heller ikke, at han får chancen meget i den kommende sæson. Vi har 5 stærke midtbanespillere i køen foran ham, så det er kun hvis der kommer skader, at jeg tror han får lov til at spille de vigtige kampe. I Liga Cuppen, er der sikkert chance for, at han får spilletid, men jeg tror ikke i PL, CL eller Fa Cup medmindre, vi mangler spillere.

Lagoni
26-07-2008, 13:09
Syns helt klart han skal have chancen. Han besidder alle de kvaliteter en def. midtbanemand skal ha'. Kropstærk, god teknik og overblik. Possebon og Anderson kunne fint være uniteds fremtid på den centrale midt.

Kofoed
27-07-2008, 22:22
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9134
Kunne tyde, på at han vil få spilletid i denne sæson på førsteholdet..

Damien
28-07-2008, 03:00
Først Rossi, så Pique.. og snart sikkert os Possebon.. Jeg syntes det er ærgeligt vi mister vores talenter, men jeg tror desværre aldrig rigtig vi får plads til ham, med mindre han virkelig formår at slå igennem i de få chancer han vil få.

tror han bliver solgt til næste sommer, da han er et alt for stort talent til at sidde så længe på bænken.

Glory Man United
28-07-2008, 08:03
Scholes, Carrick, Hargo, Fletcher og Anderson står foran ham ikøen til to-tre pladser, så det vil være begrænset, hvad han kommer til at spille

Oscar
28-07-2008, 08:55
Han får vel nogle Carling Cup kampe, muligvis de mindre FA Cup kampe, og så de 1-2 sidste champions league gruppespils kampe, hvor vi er sikret at gå videre.
Ang. hans alder skal vi måske lige klappe hesten. Selvom Ando kun er et år ældre og så god, er det jo et særtilfælde. Ingen kan forlange af en 19. årig, at man er fast mand på et af verdens bedste hold, og især ikke med den midtbane vi har. Jeg tror han bliver spillet ind i takt med at Scholes bliver trukket ud. Ando er hans naturlige arvtager, men han er jo blevet brugt mest på den defensive midt, så Possebon kunne sagtens overtage hans plads. Så har vi Hargo, Carrick, Ando, Fletcher (hvis han stadig vil finde sig i den minimale spilletid) og Possebon. Desuden kan Gibson træde til hvis det bliver nødvendigt, eller endda Sheasy.

Jeg tror sgu nok han skal få chancen.

robinho
28-07-2008, 10:09
jo men hvis man ser på en spiller som possebon, eller andre talenter som vi har sluppet, så kan jeg godt forstå hvis de bliver frustreret over manglende muligheder.

Lad os sige at vi har en del midtbanefolk der går i stykker, så vælger fergie O´shea fremfor possebon, selvom det ikke er o´sheas plads.

Eller hvis vi mangler både brown og neville, så ville fergie også vælge o´shea foran danny simpson.

Så gad jeg altså heller ikke være ung spiller i united.

Da rossi var her valgte fergie jo også i nogle kampe at smide giggs i front fremfor at bruge rossi. Så fortæller man altså ret tydeligt at vejen til spilletid er lang.

KennyN
28-07-2008, 10:11
Nu er Possebon stadig ikke så gammel. 19 år, så han har endni nogle "udviklings år" i sig, inden han rigtig kan begynde at håbe på mere eller mindre fast spilletid. Der er enorm kamp om pladserne i United, og specielt på midtbanen. Det er kun sundt og godt med mange kvalificerede spillere her.
Possebon skal nok få lidt kampe i de forskellige cup turneringer i år, og med 7 på bænken fra denne sæson, vil han nok få muligheden som indskifter i enkelte kampe tror jeg..

Glory Man United
28-07-2008, 11:24
jo men hvis man ser på en spiller som possebon, eller andre talenter som vi har sluppet, så kan jeg godt forstå hvis de bliver frustreret over manglende muligheder.

Lad os sige at vi har en del midtbanefolk der går i stykker, så vælger fergie O´shea fremfor possebon, selvom det ikke er o´sheas plads.

Eller hvis vi mangler både brown og neville, så ville fergie også vælge o´shea foran danny simpson.

Så gad jeg altså heller ikke være ung spiller i united.

Da rossi var her valgte fergie jo også i nogle kampe at smide giggs i front fremfor at bruge rossi. Så fortæller man altså ret tydeligt at vejen til spilletid er lang.

Fergie vælger vel den spiller, som han mener er bedst, og så er det ligegyldigt, om man er 19 eller 28 år
Da 92 årgangen for alvor sprang ud i 95-96 var de med, fordi de var gode. Hvis possebon er bedre end O´Shea, så spiller han også....

Casper
27-08-2008, 16:41
Tjek vores sangsektion for ny sang om Rodrigo... har desværre ikke lydklip endnu

Nauer
01-09-2008, 13:04
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bV-aZOULo1g&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bV-aZOULo1g&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Så er der video med sangen :D

Casper
11-09-2008, 21:46
9yY11HLZqTU

Så let kan det gøres...

Tongi
11-09-2008, 22:01
Så let kan det gøres...

Det var alligevel noget af en kasse. Udmærket sparket ind, hehe.

Damien
23-09-2008, 23:46
Krydser virkelig fingre for Possebon... håber på det bedste!

Mikke7
24-09-2008, 07:28
hvor er det synd for ham, må bare håbe på det bedste, men så fandme ikke godt ud.
Han spillede virkelig godt - latterligt at ham Pogatetz så skulle smadre det hele. Frygter squ det er slemt..

VonKoblenz
24-09-2008, 08:16
Det var fuldkommen vanvittigt den tackling. Fuldkommen sindsygt!! Det regnes med at det er et kompliceret benbrud (ligesom det Alan Smith havde)
Han spillede ellers imponerende, virkelig flot!

KennyN
24-09-2008, 09:19
Virkelig trist for Possebon. Det lignede en meget alvorlig skade, så han er desværre nok ude i lang tid. Men han er ung, så lad os håbe at, han ikke får problemer efterfølgende..
Han havde ellers i går spillet endnu en glimrende kamp, hvor han viste gode eksempler på sit store talent.. Han er en kommende fast mand på midtbanen for United.

JDK
24-09-2008, 10:17
Hvor er det ærgeligt, hvis det viser sig at blive en lang skade, for jeg synes at Possebon har vist stor potientale i de få kampe han har fået - også den igår!

Jeg krydser i hvert fald fingre for ham

Unitedalisme
24-09-2008, 10:44
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6619054

dejligt at hører at der ikke er noget brud..

Tim_rn
24-09-2008, 11:00
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6619054

dejligt at hører at der ikke er noget brud..

Jeg forstår ikke hele det postyr omkring lettelsen. Hvorfor er det godt den ikke er brækket?

Det burde umiddelbart kunne besvare sig selv, men når man tænker på det rent fodboldmæssige, så vil et brækket ben hele hurtigere end en ledbåndsskade, og sandsynligvis også være lettere at tackle rent psykisk for sådan en fyr.

Så jeg holder stadig vejret. Pausen kan stadig blive langt over den tid et simpelt brud ville kunne have skabt. Kompliceret, ja så snakker vi noget andet, men for nu, håber ikke der er revet noget over.

Redguf
24-09-2008, 11:21
Uden at have en medicinsk uddannelse, men alligevel lidt erfaring fra personlig oplevelse, mener jeg nu nok at det er positivt at benet ikke er brækket - især fordi det man snakkede om/frygtede var et kompliceret brud ala Smudgers.
Hvad angår ledbåndsskader så er der jo stor forskel på om det er forstrukket, delvist revet over oller helt revet over. Som tacklingen sidder må det være det udvendige ledbånd i knæet der er tale om - her vil en overrivning normalt kræve en operation, mens delvis overrivning og forstrækning vil støtteskinne ofte kunne dække behandlingen. Uanset hvilken type vi snakker om vil det kun være et minimalt tidsrum han ikke vil kunne udføre en form for styrke- og konditionstræning og derfor vil han når skaden er helet hurtigere kunne komme tilbage i form - ved et benbrud, og især et kompliceret et, vil der gå rimelig lang tid hvor han ville være meget begrænset i sin træningsudfoldelse, med dertil længere genoptræningstid til følge.
Under alle omstændigheder håber jeg han kommer sig 100% for han har virkelig vist nogen lovende takter for at han er en mand med fremtid på holdet.

timberunited
24-09-2008, 11:26
jeg kan huske der blev snakket om ham sidste sommer i forbindelse med united, men om skiftet gik igennem aner jeg ikke.

http://www.internacional.com.br/imagens/elenco/possebon_grupo2007_juniores.jpg

Han er 18 år, skifter fra Internacional. Født den 13 Februar 1989. Ifølge beskrivelser skulle han være en Roy Keane type. Men må indrømme jeg ikke kender det store til ham

:devill: Det var en fornøjelse at følge ham, så længe vi fik lov af Emanuel Pogatetz. Det var en helt unødvendig tackling, og hårdheden var langt ude. Jeg håber, det får konsekvenser for den nar - i form af karantæne.

Lad os håbe han snart er på banen igen. Vi skal jo møde Middlesborough et par gange mere denne sæson. Nej pjat! Det så bare ikke ud til at være et uheld, og det er sgu synd for sådant et stortalent.

Treble007
24-09-2008, 15:10
Fuldstædig enig. Carrick skal nok komme igen, han er klasse!

Tilbage til topic:
Hvor er det godt Possebon ikke brækkede benet. Det så ikk godt ud. Han blødte meget.. :( Han har virkelig imponeret mig i de to kampe jeg har set med ham i år. Han er på ingen måde bange for bolden. Utrolig bold sikker og fantastisk teknik. Rafael Da Silva var efter min mening klart banens bedste mod Boro (er det i virkeligheden Patrice's lillebror?):)
Glæder mig til at se Possebon og Da Silva få spilletid i premier league.
Håber lægestaben får ham hurtigt på benene igen!! Han kan blive vigtig

Hl-Glory
24-09-2008, 15:37
Hvor det godt at høre, der ikke er noget brud, men alligevel er han nok ude i længere tid efter den vanvids tackling.

Dines
25-09-2008, 07:47
Noget nyt? Nogle der kender skadens længde/omfang?

Kasper260599
25-09-2008, 12:13
Super glad for nyheden om at Rodrigo slipper "billigt", det lignede unægteligt at benet gav efter under tackling, så at benet ikke er brækket er overraskende...men dejligt:)
Godt nok vinder Pogatetz bolden, som han påstår, men i mine øjne gør det ikke vanvids tacklingen mere forsvarlig. Grummer mig stadig over hændelsen, og må på ærlig vis sige, at jeg sender nogle tanker til Alf Inge Haaland!

RAppel
25-09-2008, 12:23
Ham der snakkede nedladende om Southgate må da have en dårlig smag i munden.

Jesus
25-09-2008, 15:18
Ufatteligt heldigt, at det ikke var brækket! Det benbrud man forventede plejer at vare fra 8-14 måneder, hvilket er meget i den fase Possebon er i lige nu. Tacklinger som denne burde ganske enkelt give 3 måneders karantæne. Det er den samme slags tackling som Keano's tackling!

Tim_rn
25-09-2008, 16:31
Ufatteligt heldigt, at det ikke var brækket! Det benbrud man forventede plejer at vare fra 8-14 måneder, hvilket er meget i den fase Possebon er i lige nu. Tacklinger som denne burde ganske enkelt give 3 måneders karantæne. Det er den samme slags tackling som Keano's tackling!

Ahh og dog. Meget få tacklinger kan sammenlignes med Keanes, og denne er ikke en af dem. Der var ikke noget nær samme kraft bag hoppet af pogatetz, han dummer sig, men så er det heller ikke værre, bare rent uheldigt at den rammer som den gør. Heller ingen grund til at skræmme folk i den engelske liga for at gå til den. Jeg tror godt spillerne rundt omkring kan se den var for meget, og synes ikke der er brug for et yderlige statement.

Cap
25-09-2008, 16:51

Lad os nu ikke synke til Gunner's niveau efter Eduardo brækkede benet. Der var intet ondt i Pogatetz takling, det var bare elendigt udført og pisse uheldigt. Han har selvfølgelig fortjent en del spilledages karantæne (som jeg også tror han selv er enig i nu han har set den), men lad os nu lige slå koldt vand i blodet.

Martinsen
25-09-2008, 16:59
Det er fodbold, og den slags sker! Jeg vil ikke lægge Pogatetz for had eller noget andet fuldstændig latterligt. Manden skal have sine kampes karantæne, og han siger undskyld og så er der sku ikke mere i den sag efter min mening. Tacklingen var helt sikkert grim, og helt klart til rødt, men jeg tror egentlig hans henseende var særlig ond da han gik ind i tacklingen.

Jesus
25-09-2008, 22:38
Jeg har faktisk samme holdning omkring Eduardo tacklingen, som jeg har om denne tackling. Jeg har intet imod, at man går hårdt til bolden, men tacklinger med knopperne først skal betyde et tidligt bad, det er en skændsel for fodbold, at man kan brække benet, bare fordi man spiller en kamp. Jeg er en stor fan af hårdt spillet fodbold, der må gerne stå jord op til siderne når man laver en tackling, men det er en skændsel, at folk bliver med tacklinger som den vi var vidne til. Det er heller ikke fordi det var første gang Pogatetz blev smidt ud, for den sags skyld skadede en anden spiller, for god's sake, manden bliver kaldt Mad Dog, han er fuldstændig hul i hovedet. Jeg håber at typer som ham får længere karantæne, for de tacklinger er bare for meget..

Btw - Jeg vil skyde på at Possebon er up-and-running om en 1 måneds tid :)

DonThommy
26-09-2008, 09:45
Er der noget nyt om Possebon's "skade" , eller om hvor lang tid han er ude?

det er vel kun kommet frem at han ikke har brækket benet, men det giver vel ikke så meget svar på noget?

:confused:

Jesus
26-09-2008, 17:00
På forsiden står der en flænge i knogle :)

Dines
26-09-2008, 20:16
Godt at Possebons skade ikke er så alvorligt. Det vil have været frygteligt for ham, hvis han skulle ud med en langvarig skade, når han er så ung og talentfuld. God nyhed.

Treble007
02-10-2008, 13:36
håber snart han er klar igen.. synes næsten det frispark Aab begik mod Scholes var mere klodset/bisset.. og Scholes fik ikke engang et FRISPARK... Han sparker Scholes over knæet selvom han kan se bolden foran sig.. LORTE SPILLER!!!

Skidt alle de centrale midt. er skadet.. Utroligt. Possebon, Scholes, Carrick og Hargreaves på engang... FRUSTRENDE!!

Baunie
02-10-2008, 14:47
Ekstra surt for Possebon, da han efter sine præstationer hidtil burde have stået ret godt til at blive Andersons makker på midten. Dog ville han i første omgang nok tabe kampen til Fletcher, da Anderson-Possebon-kombinationen ikke ligefrem var fantastiske defensivt.

Dines
02-10-2008, 20:05
håber snart han er klar igen.. synes næsten det frispark Aab begik mod Scholes var mere klodset/bisset.. og Scholes fik ikke engang et FRISPARK... Han sparker Scholes over knæet selvom han kan se bolden foran sig.. LORTE SPILLER!!!

Skidt alle de centrale midt. er skadet.. Utroligt. Possebon, Scholes, Carrick og Hargreaves på engang... FRUSTRENDE!!

Tvivler på at den spiller, der ramte Scholes gjorde det med vilje. Selvom det selvfølgelig er ærgeligt og dumt, så er jeg sikker på, at det mere var fordi han var klodset end et svin som Pogatetz.

Christensen
02-10-2008, 21:05
Nu har jeg kun set tacklingen mod Scholes de gange den har været vist under kampen, men som jeg husker det ser det mere ud som Scholes mister balancen, og så falder uheldigt. Men kan selvfølgelig godt være jeg husker den forkert, men synes du (Treble007) blæser den lige lovligt meget op ;)

Damien
06-10-2008, 14:09
Nogle der kender til omfanget af Possebons skade ??

Dines
06-10-2008, 18:06
Nogle der kender til omfanget af Possebons skade ??

Af det har jeg hørt, så har han heldigvis 'kun' sluppet med en flænge i knoglen og ikke noget brud eller beskadigelse af ledbåndet. Han er vist stadig skadet, men hvor lang tid vides ikke.

mufufu
06-10-2008, 19:54
En af mine venner prøvede også og få en flænge i en knogle, det tog vist nok 1 - 2 måneder før det var klart igen hvis jeg husker rigtigt.

RAppel
06-10-2008, 19:58
Jeg rev en flig af en knogle i anklen. Det det cirka 2 måneder

jawharacoralia
06-10-2008, 20:16
Jeg rev en flig af en knogle i anklen. Det det cirka 2 måneder

aaah :/
det skete for mig til traening (ikke fodbold men tennis) men jeg fik ogsaa en flaenge i knoglen og det tog mig 3-4 uger og saa var jeg tilbage i topform .. men ikke ligefrem 2 maaneder , det er liige lidt overdrevet , vi skulle jo ogsaa gerne se manden spille , ikke ?? hehe

Kofoed
06-10-2008, 20:30
det skete for mig til traening (ikke fodbold men tennis) men jeg fik ogsaa en flaenge i knoglen og det tog mig 3-4 uger og saa var jeg tilbage i topform .. men ikke ligefrem 2 maaneder , det er liige lidt overdrevet , vi skulle jo ogsaa gerne se manden spille , ikke ?? hehe

Nu er det jo også meget individuelt hvor hurtigt man heler, og hvor flængen er.. Tror den er længere tid om at hele i anklen hvor der er større pres på konstant næsten..

Tim_rn
06-10-2008, 21:20
Nu er det jo også meget individuelt hvor hurtigt man heler, og hvor flængen er.. Tror den er længere tid om at hele i anklen hvor der er større pres på konstant næsten..

også hvis man går på krykker? :)

SantasLittleHelper
06-10-2008, 21:41
Som jeg forstod det, var der bare slået en flis at knoglen. Det gør røvondt, men ikke noget der burde forhindre ham i at spille. Kan selvfølgelig være at jeg har læst forkert.

RAppel
06-10-2008, 22:21

Nu havde jeg anklen i gips så det tog lidt tid at komme tilbage i topform ;)

Men super du lige kan fortælle mig det er overdrevet når du ikke har noget jordisk chance for at vide om det passer eller ej.

DonThommy
07-10-2008, 06:46
Nu havde jeg anklen i gips så det tog lidt tid at komme tilbage i topform ;)

Men super du lige kan fortælle mig det er overdrevet når du ikke har noget jordisk chance for at vide om det passer eller ej.

ifl. http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
så står possebon ikke på skadeslisten ?

Thomas
07-10-2008, 07:19
PhysioRoom er blevet langsom til at opdatere PL's skader, eller i hvert fald vores. Giv hellere Possebon 3-4 uger for meget, istedet for at få ham hurtigt i spil, for det kan ende med at han til sidst beskadiger sin ankel så meget, at han skal være ude i flere måneder. Lige nu har vi nok til at dække hans plads, og vores næste LC kamp, hvor han helt sikkert vil få spilletid er først d. 11/11 mod QPR.

Damien
07-10-2008, 15:01
Lad os da håbe han er klar til de næste Carling of FA -cup kampe. Glæder mig til at se mere til ham i hvert fald.. Nogle der ved hvornår vi ska spille de næste cup kampe ? og mod hvem ?

Kristensen
07-10-2008, 15:15
Lad os da håbe han er klar til de næste Carling of FA -cup kampe. Glæder mig til at se mere til ham i hvert fald.. Nogle der ved hvornår vi ska spille de næste cup kampe ? og mod hvem ?

Det kan du finde på manutd.com men nu klarer jeg det for dig.

Manchester United Fixtures (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={34009B66-8C50-42F4-816F-CE57868EDE49}&page=1)

RAppel
07-10-2008, 16:37
ifl. http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
så står possebon ikke på skadeslisten ?

Er selv begyndt at bruge den her

http://www.starting11.com/premier-league/injuries/manchester-united

Kan godt lide de linker til en artikel med skaden omend de i Possebons tilfælde linker til selv samme side, he he :D

KennyN
22-10-2008, 15:26
Possebon er for alvor tilbage nu. Han starter inde i aftenens reservekamp mod Manchester City.. Desuden er Ben Foster, Rafael, Darron Gibson og Manucho med fra start..

Martinsen
22-10-2008, 16:26
Godt at se Possebon er tilbage. Men hvad er det da for en tøsedreng der skal have ilt og det ene og det andet, for sådan en lille skade:lolol: Men lader til at være et stærkt reservehold idag.

KennyN
22-10-2008, 22:24
Rodrigo kom tilbage og scorede et flot mål i en 3-0 sejr over City for reserverne..

Martinsen
22-10-2008, 22:28
Rodrigo kom tilbage og scorede et flot mål i en 3-0 sejr over City for reserverne..

Stærkt! Ved du hvem der lavede de to andre?? Og fint med et cleen sheet til Foster.

JDK
22-10-2008, 22:42
Stærkt! Ved du hvem der lavede de to andre?? Og fint med et cleen sheet til Foster.

Tom Cleverley og Darron Gibson

Damien
22-10-2008, 23:31

Hvor er det dejligt at se... kunne være spændende at se ham mod Hull d. 1/11

CC
23-10-2008, 00:17

Glæder mig også til at se ham, men han skal ikke spille fra start mod Hull! Ikke fordi han er dårlig, men der er så mange andre som har undervurderet Hull og det synes jeg ville være tåbeligt hvis vi gjorde det!

Glory Man United
23-10-2008, 15:11

Hvorfor lige mod rækkens nr. 3?

Hald
23-10-2008, 18:26
Fordi Hull får en på hatten. !!
Men tror ikke Possebon er med i truppen. Men det er godt nok dejligt at han er tilbage allerede, troede ikke det kunne gå så stærkt efter den tackling han fik!

Hl-Glory
23-10-2008, 20:46
Rigtig fedt Possebon gjorde "comeback" igår, også endda score.
Menvigtigst han er tilbage efter tacklingen eller hvaf man skal kalde det..

Tue B
23-10-2008, 20:49
rigtig godt sådan en svine streg ikke ødelagde hans karriere! Godt at se ham tilbage på banen :) Han skulle jo gerne have lidt mere spilletid denne sæson så hans udvikling kan fortsætte :)

Damien
23-10-2008, 22:01
Kunne da godt se ham som indskifter mod Hull, hvis vi kommer foran. Måske i halvlegen. Kommer vel også an på hvornår Carrick og Hargreaves er klar igen ?

Daniel
15-06-2009, 18:30
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10409

Possebon på ved til Wolves. Personligt synes jeg det ville være en god idé at udlåne ham og se om han kan holde til PL. Der er ikke rigtig de store udsigter til førsteholdsfodbold for ham, så det kunne være godt hvis han fik chancen, men jeg tvivler på at han ville kunne spille sig på holdet.

Kranse
15-06-2009, 18:40
En såkaldt win-win for alle partner.. Wolves får en god spiller, United får ham udviklet og Possebon får (forhåbentligt) masser af spilletid. Fin aftale - afsted med ham!

Martinsen
15-06-2009, 18:43
Tjah der er vel ikke så meget at overveje kan ikke rigtig se hvordan han skulle blive en del af vores hold i næste sæson. Så afsted med ham og lad os se ham an på den måde.

man.utd25
15-06-2009, 18:59
Jeg synes det ville være godt for ham, at tag en sæson i wolves, også må vi se til næste sæson, hvad der skal ske for ham:)

Dines
15-06-2009, 22:12
Fint nok. Synes Possebon har gjort det udemærket i de kampe han har fået, men jeg ser altså mere potentiale i Gibson, jeg virkelig ikke håber skifter klub. Gibson er stor og stærk, slår gode afleveringer og har vigtigst af alt et glimrende skud, der ligner lidt en Scholes i gamle dage. Tror godt, at Gibbo kan udvikle sig til en glimrende spiller, så det er ikke fordi, at vi står og falder med Possebon, så det er fint, hvis han kan få lidt flere hår på brystet.

JDK
15-06-2009, 22:17
Potientalet er i Possebon, så afsted med ham til Wolves og giv ham noget erfaring, før vi fuldt ud kan bedømme om det potientale, er nok til at bruge ham i fremtiden

Daniel
15-06-2009, 22:19
Fint nok. Synes Possebon har gjort det udemærket i de kampe han har fået, men jeg ser altså mere potentiale i Gibson, jeg virkelig ikke håber skifter klub. Gibson er stor og stærk, slår gode afleveringer og har vigtigst af alt et glimrende skud, der ligner lidt en Scholes i gamle dage. Tror godt, at Gibbo kan udvikle sig til en glimrende spiller, så det er ikke fordi, at vi står og falder med Possebon, så det er fint, hvis han kan få lidt flere hår på brystet.

Jeg kan ikke helt forstå sammeligningen med Scholes. Som du selv siger er Gibson stor og stærk, derudover mener ikke hans teknik er nær så god som Scholes og jeg kan heller ikke rigtig forestille mig Gibson blive benyttet i angrebet, som Scholes jo gjorde i sine yngre dag. Jeg synes Gibson minder mere om Carrick.

Desværre for Gibson er han 87 og da der pt. ikke er plads til ham på midtbanen, ser jeg helst at vi sælger ham til en midre PL klub, selvom jeg lidt vil komme til at savne hans attitude og gode spark fra distancen.

carrick!
17-06-2009, 17:08
Potientalet er i Possebon, så afsted med ham til Wolves og giv ham noget erfaring, før vi fuldt ud kan bedømme om det potientale, er nok til at bruge ham i fremtiden

Helt enig der er langt mere potentiale i Possebon end der er i Gibson, deter kun fordi at Possebon brækkede benet i denne her sæsin er Gibson har fået så meget spilletid som han har. Jeg tror på at Possebon bliver ved med at blive bedre og bedre og jeg synes helt sikkert han har potentialet til at blive fast man på Man U's hold, men han skal have mere spilletid end han får, eller evt Paul Scholes som personelig Coach, eller også skal han lånes ud.

Dines
17-06-2009, 20:14
Jeg kan ikke helt forstå sammeligningen med Scholes. Som du selv siger er Gibson stor og stærk, derudover mener ikke hans teknik er nær så god som Scholes og jeg kan heller ikke rigtig forestille mig Gibson blive benyttet i angrebet, som Scholes jo gjorde i sine yngre dag. Jeg synes Gibson minder mere om Carrick.

Desværre for Gibson er han 87 og da der pt. ikke er plads til ham på midtbanen, ser jeg helst at vi sælger ham til en midre PL klub, selvom jeg lidt vil komme til at savne hans attitude og gode spark fra distancen.

Det er måske også Gibsons spark jeg bliver forblændet af. For han sparker altså godt til en bold som Scholes altid har gjort, og derfor vil det gøre mig ondt at sælge ham, når han faktisk har gjort det så godt og tilmed kan score mål noget vores midtbane mangler.

snegl
18-06-2009, 01:32
Det er måske også Gibsons spark jeg bliver forblændet af. For han sparker altså godt til en bold som Scholes altid har gjort, og derfor vil det gøre mig ondt at sælge ham, når han faktisk har gjort det så godt og tilmed kan score mål noget vores midtbane mangler.

Helt sikkert at Gibson er en langt større trussel end Possebon, men han har været virkelig anonym i mine øjne, og også gjort det relativt skidt defensivt i mange kampe han har været med i. Han ville have godt af at udvikle sig i en anden og måske mindre klub.

Glory Man United
18-06-2009, 08:00

Så bliver han svær at sælge. Milan må være første forsøg

timberunited
18-06-2009, 08:02
Helt sikkert at Gibson er en langt større trussel end Possebon, men han har været virkelig anonym i mine øjne, og også gjort det relativt skidt defensivt i mange kampe han har været med i. Han ville have godt af at udvikle sig i en anden og måske mindre klub.

Det vil jeg give Snegl ret i. Og det er ligesom om, vi har for mange af de spillere - særligt på midtbanen - der ikke rigtigt præsterer. Det bliver spændende at se, hvem der efter ferien kan undskylde sig med, at det var fordi Ronaldo tog alt fokus? :devill:

Daniel
18-06-2009, 12:23

87'er. Du ved årgang:lolol:

Dines
18-06-2009, 14:46

Tror jeg glemt at skrive fra, så sætningen giver bedre mening. I dag skal man jo nærmest slå igennem i Welbecks alder før, at man har chance på længere sigt.

Cristian9000
18-06-2009, 15:09
87'er. Du ved årgang:lolol:

Tror samtlige havde fanget den ;)

Ralaks
02-07-2009, 21:40
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/07/02/1360139/braga-sign-manchester-uniteds-possebon-on-loan-report

Åbenbart lånt ud til Braga, hvad siger i? Kunne være fedt hvis han fik noget første holds bold.

Dines
02-07-2009, 21:43
Passer mig fint. Han har stadig en ung alder og han har dermed brug for mere førsteholdsfodbold, da han er i skarp konkurrence med Giggs, Scholes, Carrick, Fletcher, Anderson og Gibson her, så fint nok med mig, at han bliver lånt ud.

Daniel
02-07-2009, 21:50
Jeg kunne bedre lidt idéen med en udlejning til Wolves, da han så ville kunne få noget erfaring i PL, men måske har han nemmere ved af få spilletid, i en liga der spillemæssigt givetvist passer ham lidt bedre.

Christensen
02-07-2009, 22:28
Så længe han får spilletid, udvikler sig og kommer tilbage som en bedre spiller, er jeg ligeglad hvor han spiller.

JDK
02-07-2009, 22:47
Fint at han kommer afsted og - forhåbentlig - får en masse førsteholdserfaring! derfra må der så tages videre stilling om, hvad der skal ske

timberunited
03-07-2009, 07:19
Jeg kunne bedre lidt idéen med en udlejning til Wolves, da han så ville kunne få noget erfaring i PL, men måske har han nemmere ved af få spilletid, i en liga der spillemæssigt givetvist passer ham lidt bedre.

Ja, PL-fodbold ville være nummer 1. Spørgsmålet er, om han havde fået det på det velkørende Wolves-hold. Her havde han nok skullet spille nogen af. Men en Premier League-klub, der havde brug for ham, ville have været at foretrække. Ellers bliver det bare, som det var for Campbell i Spurs og Manucho i netop Hull.

Jeg håber, vi får ham at se igen. :devill:

Dahlmann
03-07-2009, 09:52
Glimrende at han blive lejet ud til Braga som er med i portugals top og skal spille europa League. Lad os håbe han får nogle europæiske kampe. det ville i hvert fald være med til at forme ham endnu mere som fodboldspiller...

Stratego Thomas
03-07-2009, 17:06
vidste ikke før nu, at possebon har itanienske forældre og spiller for det italienske ungdomslandshold..

link: http://www.bold.dk/nyt/United-udlejer-ung-italiener

weber
03-07-2009, 17:16
vidste ikke før nu, at possebon har itanienske forældre og spiller for det italienske ungdomslandshold..

link: http://www.bold.dk/nyt/United-udlejer-ung-italiener

Vidste godt han spillede for italiens ungdoms landshols. Men da jeg så overskriften "United udlejer ung italiener" troede jeg straks at vi havde lejet Macheda ud, så det var da lidt af en lettelse da jeg så det var Possebon.:lolol:

KennyN
28-08-2009, 13:47
Possebon er utilfreds i Braga, han får ikke spilletid, og vil retur til Manchester..

Glory Man United
28-08-2009, 14:03
Possebon er utilfreds i Braga, han får ikke spilletid, og vil retur til Manchester..

.....hvor han går direkte ind i startopstillngen

mufufu
28-08-2009, 14:19
Hellere reserve kampe + carling cup i united. End nogenlunde det samme i braga.

Don Kafai
28-08-2009, 15:00
Sæsonen har været igang i 2-3 uger?
Havde han forventet at spillet ville bygges op omkring en spiller der snart skal retur til Manchester igen?

Skader, karantæner, restitution osv skal nok gøre at han får sine kampe, og dér må han bevise han er bedre end konkurrenterne. Hvis han ikke er bedre, er det jo klart Braga satser på egne spillere. Hvordan vil han ellers tackle sin situation i United om et par år?

ChristianR
28-08-2009, 16:48
Sæsonen har været igang i 2-3 uger?
Havde han forventet at spillet ville bygges op omkring en spiller der snart skal retur til Manchester igen?

Skader, karantæner, restitution osv skal nok gøre at han får sine kampe, og dér må han bevise han er bedre end konkurrenterne. Hvis han ikke er bedre, er det jo klart Braga satser på egne spillere. Hvordan vil han ellers tackle sin situation i United om et par år?

Ja, det er vel det mest skræmmende. Man kan frygte at han som andre Sydamerikanere er en primadonnatype, der får svært ved ikke at være forrest i køen.

Man kan naturligvis argumentere for, at et lejeophold ikke er meget værd uden reel spilletid. Omvendt er det vel lige lovlig tidligt nok at begynde at brokke sig.

SantasLittleHelper
28-08-2009, 19:55
Der er spillet 2 kampe, og Braga ligger nummer 1. Så alt andet end lige kan man vel ikke diskutere med træneren når de nu ligger hvor det gør.

Suit up Rodrigo! Der er mange kampe endnu..

Tenshu
03-09-2009, 23:32
Og nu skulle han være på vej hjem. Selvom jeg ikke kan se ham som fast mand på Uniteds hold i fremtiden, så har han absolut gjort det hæderligt i de kampe, jeg har set ham. Det er mig derfor en gåde, at han tilsyneladende ikke kan komme på Bragas hold.

JDK
04-09-2009, 00:34
Mærkelig situation efter kun små 2 måneder! Men han er da velkommen tilbage, til et par lc kampe i den kommende sæson - mere bliver det vel ikke til :)

Hald
25-11-2009, 11:52
Er Possen ikke vendt hjem igen egentligt.? Og hvad er der blevet af ham på det sidste ?

KennyN
25-11-2009, 12:15
Han er vist ikke vendt retur til United endnu. Men alle parter regner med at aftalen droppes til januar, og han kommer retur til Manchester. Hvor han så enten kan udlejes til en anden klub eller spille hos reserverne..

Hald
25-11-2009, 16:52
Eller kæmpe for en plads blandt de store drenge, hvilket nok ikke kommer til at ske. Men håber ikke vi skilder os af med ham allerede i Januar !

Daniel Ganji
25-11-2009, 17:44
Ud med ham. Vi har nok på den position :)

KennyN
27-11-2009, 09:04
Ud med ham. Vi har nok på den position :)

Lidt underlig holdning synes jeg. For indtil videre synes jeg bestemt Possebon har vist fine takter de gange han har fået spilletid på førsteholdet. Han har da stadig potentiale, og kan stadig slå igennem i klubben.. Lad os se det næste års tid.

ChristianR
20-01-2010, 20:55
http://www.bold.dk/nyt/Possebon-tilbage-paa-Old-Trafford

Så er han tilbage i klubben.

Det er angiveligt sket, fordi han har opført sig lidt primadonnaagtigt. Det håber jeg ikke, vi skal opleve i United.

Clemme
20-01-2010, 21:02
mon ikke han bliver solgt, med alle de renter der skal betales.

snegl
28-03-2010, 17:28
Nogen der har fulgt Possebon for reserverne? /Hvordan har han spillet?

Det var nu klasse da vi havde 4 spillere på banen på samme tid med ca samme sorte krøller

United DK
28-03-2010, 17:34
Ifølge Wikipedia har han kun spillet en enkelt kamp for Braga, men uanset hvor meget han har spillet, så mener jeg han er en af dem, som vi bør sælge til sommer, for at skære lidt ned på truppen, og for at der evt. er plads til nye talenter.

Der står på Wikipedia:

Possebon joined Braga on loan, initially for the entire duration of the 2009–10 season. However, after falling out of favour, he returned to Old Trafford in January, after making just one appearance for the club.

K and the big B
18-07-2010, 19:35
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11738

Med Hargreaves tilbagevendende skade, kunne jeg godt tænke mig og se noget til Possebon. Husker ham stadig fra de kampe tilbage i 08/09, hvor han virkelig imponerede mig på midtbanen. Han er boldsikker, løbestærk, godt overblik og er ikke bange for at gå til den, lidt ala Fletcher.

Selvom han ikke har imponeret i Braga, og man ikke har hørt meget om ham siden den skade han pådrog sig mod Middlesbrough, ville han kunne aflaste Fletcher, Carrick, Anderson og Scholes.

United DK
18-07-2010, 19:49
Possebon er en af dem vi burde sælge, hvis det er muligt. Der står så mange foran ham, at han ikke er andet end ubrugeligt fyld.

Ruunee
18-07-2010, 19:51
Possebon er en af dem vi burde sælge, hvis det er muligt. Der står så mange foran ham, at han ikke er andet end ubrugeligt fyld.

Hvem står foran i køen? Sådan i anden række (det vil sige andre end, Fletcher, Carrick og Anderson).

K and the big B
18-07-2010, 19:57

Hvem er alle de som står foran ham? Carrick, Scholes, Anderson, Fletcher, Gibson og så har du 2 wings/midt Giggs og Park.

Han imponerede i de kampe han fik, og kan ikke se hvorfor vi ikke skal teste ham. Vi har behov for bredten på midtbanen, da vi både har et par skadet prægede spillere og 2 spillere som ikke kan spille 2x90 min i træk.

zhagzi
18-07-2010, 20:16
Hvem er alle de som står foran ham? Carrick, Scholes, Anderson, Fletcher, Gibson og så har du 2 wings/midt Giggs og Park.

Han imponerede i de kampe han fik, og kan ikke se hvorfor vi ikke skal teste ham. Vi har behov for bredten på midtbanen, da vi både har et par skadet prægede spillere og 2 spillere som ikke kan spille 2x90 min i træk.

Cleverly? :)

K and the big B
18-07-2010, 20:24
Cleverly? :)

Rigtig nok, men spørgsmålet er selvfølgelig hvor langt foran han er. Ser også mere Cleverly som en offensiv midt, hvor Possebon er en boldvindende spilstyre.

Ruunee
18-07-2010, 20:29
Rigtig nok, men spørgsmålet er selvfølgelig hvor langt foran han er. Ser også mere Cleverly som en offensiv midt, hvor Possebon er en boldvindende spilstyre.
Sådan ser jeg det også. Det er ikke sådan jeg har en kæmpe tro på Possebon, men han viste nogle takter, som kunne være interessant at følge op på.
Er vi i en situation hvor man skulle vælge mellem Possebon og Cleverly, så ville jeg dog vælge Cleverly, i et romantisk håb om at en ung britte fra egne rækker kunne blive den nye Scholes... eller noget i nærheden.

United DK
18-07-2010, 21:09

Samt Cleverley og evt. Hargreaves, ligesom O'Shea også kan bruges på midten i yderste nødstilfælde.

Vi skal have tømt ud i truppen, og der er Possebon da en oplagt spiller at få skudt af. Havde han været den nye et eller andet, så var han vel ikke faldet igennem i Braga.

KennyN
18-07-2010, 22:08
Possebon var god og lovende indtil hans skade. Derefter er det gået ned af bakke. Han spillede stort set ikke i Braga da han var udlånt, og da han kom retur til reserverne gjorde han ikke det store væsen af sig. Spillere som Magnus Eikrem, Corry Evans og Oliver Norwood har på det niveau vist mindst lige så meget.
Og Possebon får realistisk set ikke spilletid på førsteholdet, da der simpelthen er flere bedre spillere end ham. Så det ville være ganske oplagt at sælge ham denne sommer, tror jeg også sker. Han er jo ikke engang med på pre-season, hvor han i givet fald kunne vise sig frem. Så tror det er ved at være slut for ham..

MOHoegsted
11-08-2010, 13:27
Possebon var god og lovende indtil hans skade. Derefter er det gået ned af bakke. Han spillede stort set ikke i Braga da han var udlånt, og da han kom retur til reserverne gjorde han ikke det store væsen af sig. Spillere som Magnus Eikrem, Corry Evans og Oliver Norwood har på det niveau vist mindst lige så meget.
Og Possebon får realistisk set ikke spilletid på førsteholdet, da der simpelthen er flere bedre spillere end ham. Så det ville være ganske oplagt at sælge ham denne sommer, tror jeg også sker. Han er jo ikke engang med på pre-season, hvor han i givet fald kunne vise sig frem. Så tror det er ved at være slut for ham..

Var de 3 spillere du nævner med på pre-season?
I så fald hvorfor skal vi så ikke skærer ned med en af de 3, hvorfor SKAL det være Possebon?

Syntes slet ikke vi behøver at skære ned, Norwood var han ikke en af de spillere der blev nomineret som årets reserverholdsspiller? Så ham tror jeg på, Corry Evans, kan godt være spændende eftersom hans bror har slået igennem. Magnus Eikrem kender jeg ikke så meget til, men lader til at være det svageste led hvis i spørger mig, tror virkelig på Possebon kunne blive til noget.

Men ingen grund til at skære ned, så længe de er så unge som de er.

United DK
11-08-2010, 13:48
Der findes jo en artikel på forsiden, hvor man kan se vinderne af prisen som årets reserveholdsspiller. Her kan man samtidig se, hvor få af dem, der egentlig er blevet til noget i United. Jeg mindes umiddelbart kun Butt, O'Shea og Fletcher blandt vinderne, der sidenhen fik/har fået en karriere på 1. holdet. Der er stadig en verden til forskel på reserveholdet og 1. holdet.

MOHoegsted
11-08-2010, 17:50
Der findes jo en artikel på forsiden, hvor man kan se vinderne af prisen som årets reserveholdsspiller. Her kan man samtidig se, hvor få af dem, der egentlig er blevet til noget i United. Jeg mindes umiddelbart kun Butt, O'Shea og Fletcher blandt vinderne, der sidenhen fik/har fået en karriere på 1. holdet. Der er stadig en verden til forskel på reserveholdet og 1. holdet.

Det i hvertfald de 3 der har slået igennem som du nævner, ved ikke om der var flere, men har faktisk godt læst artiklen. :)

rocatis
19-08-2010, 22:27
Han er tæt på at skifte til Santos på 4-årig aftale... Ville egentligt gerne have set lidt mere til ham, og om han havde det der skulle til, for at slå sig fast på førsteholdet...

http://www.santosfc.com.br/noticias/conteudo.asp?id=22731

Smaakage
19-08-2010, 22:41
Han er tæt på at skifte til Santos på 4-årig aftale... Ville egentligt gerne have set lidt mere til ham, og om han havde det der skulle til, for at slå sig fast på førsteholdet...

http://www.santosfc.com.br/noticias/conteudo.asp?id=22731

På Santos' officielle Twitter har de bekræftet handlen. Super ærgeligt, han havde potentiale indtil hans fejlede låne-ophold

RAppel
19-08-2010, 23:17
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6651518 (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114%7D&newsid=6651518)

Så kom den på den officielle hjemmeside. Den er dog ikke gået igennem endnu. Er ikke noget jeg kommer til at ligge vågen over i nat. Synes hans udvikling er gået i stå så tror det er fint han bliver skudt af.

RAppel
26-10-2011, 10:50
http://www.sportsvibe.co.uk/news/football/former-manchester-united-youngster-set-for-shock-ac-milan-switch-11926/

Possebon til Milan? Der er langt fra rygter til virkelighed.

ChristianR
12-12-2011, 14:02
Long time no see. Er han stadig i klubben, eller hvad ligger han og roder med? Han havde en lovende fremtid, inden han brækkede benet. Men han blev da aldrig solgt, eller gjorde han?

EDIT: Kan se, at han står under tidligere spillere og er solgt til Santos, så det må han være. :) Man kunne jo undersøge lidt selv, før man stiller sådan et spørgsmål.

schousboe9
12-12-2011, 15:20
Long time no see. Er han stadig i klubben, eller hvad ligger han og roder med? Han havde en lovende fremtid, inden han brækkede benet. Men han blev da aldrig solgt, eller gjorde han?

Han er ikke i klubben mere. Han blev solgt til Santos, fordi de kunne se en lovende fremtid i ham, inden han brækkede benet.

Martinsen
12-12-2011, 16:11
Det er ikke længe siden jeg så lidt løse rygter om et skifte til AC Milan, så han må jo gøre det godt nede i Santos

Bugge
12-12-2011, 17:21
Det er ikke længe siden jeg så lidt løse rygter om et skifte til AC Milan, så han må jo gøre det godt nede i Santos

Er det rigtigt?

Det må være nogle ekstremt løse rygter, for så vidt jeg ved er han ret crappy :D Men måske er det mig der tager fejl.

Martinsen
12-12-2011, 17:37
Er det rigtigt?

Det må være nogle ekstremt løse rygter, for så vidt jeg ved er han ret crappy :D Men måske er det mig der tager fejl.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/10/27/2730683/ac-milan-want-to-sign-santos-rodrigo-possebon-claims-agent

Godt nok er det hans agent der bringer det op, men skrev jo også løse rygter ;)

KennyN
17-01-2012, 15:35
Han skulle vist nok så have skrevet under med Vicenza i dag. Held og lykke til Possebon.!