Se fuld version : Hvor er Glazer?
Holmskov
07-05-2007, 17:13
Er jeg den eneste der undrer mig over at "De der" skal tale "igennem" Gill når nu vi har vundet mesterskabet igen. ?? Det er "deres" første mesterskab og så kunne man måske godt forlange lidt åbenhed overfor tilhængerne.
Jeg må indrømme jeg er dybt skuffet at de skal tale "igennem" Gill, men hvad kan man forlange fra den side.?
Det kan da være lidt ligegyldigt hvor de er syntes jeg..ville det gøre dig gladere hvis du så dem danse rundt i Man Utd trøjer?
Holmskov
07-05-2007, 17:25
Nej, for det scenarie kommer aldrig til at ske.
Men som ejere af klubben syntes jeg godt man kunne forvente en melding fra deres side der ikke skulle igennem talerøret Gill.
Kan du forestille dig Don Ø sige tillykke til supporterne igennem Carsten V Jensen, og hvordan tror du det vil blive opfattet.
Men fred være med det. Som sagt, så er det vel bare hvad man kan forvente fra deres side. De er åbenbart ikke interesseret i at få et bedre forhold til tilhængerne. Men det har vi jo vidst fra starten.
De skal nok være på stadion når vi får overrakt Pokalen!
Nej, for det scenarie kommer aldrig til at ske.
Men som ejere af klubben syntes jeg godt man kunne forvente en melding fra deres side der ikke skulle igennem talerøret Gill.
Kan du forestille dig Don Ø sige tillykke til supporterne igennem Carsten V Jensen, og hvordan tror du det vil blive opfattet.
Men fred være med det. Som sagt, så er det vel bare hvad man kan forvente fra deres side. De er åbenbart ikke interesseret i at få et bedre forhold til tilhængerne. Men det har vi jo vidst fra starten.
Nu ejer don ø jo ikke fc københavn...
men tror måske også de kommer på OT når vi får vores trofæ tilbage
tror ikke Malcolm Glazer kommer men selvfølgelig skal de andre nok være der.
Holmskov
07-05-2007, 17:59
Nu ejer don ø jo ikke fc københavn...
men tror måske også de kommer på OT når vi får vores trofæ tilbage
Nej nej, men sammenligningen kan godt bruges.
Tror da også de vil være der, men jeg forstår bare ikke hvorfor vi ikke har hørt et eneste ord fra dem selv.
Jeg erindrer ikke en eneste udtalelse siden de over, og de vil jo så gerne det bedste for tilhængerne, så syntes jeg da godt de kunne træde frem og ønske tillykke.
Det er klogt af Glazer at holde mund. De ville blive endnu mere upopulære hos fansene, hvis de bare begyndte at snakke, når klubben har fået succes med dem ved magten.
Holmskov
07-05-2007, 18:22
Det er klogt af Glazer at holde mund. De ville blive endnu mere upopulære hos fansene, hvis de bare begyndte at snakke, når klubben har fået succes med dem ved magten.
Det ligner en "can't win" situation. :)
Fint nok de kommer med udtalelsen gennem Gill. Ellers kunne det nemt misforstås..
Håber bare ikke de kommer ned på banen, og deltager i jublen når trofæet bliver overrakt efter West Ham kampen.. Det ville være skidt.
Smaakage
07-05-2007, 21:26
Glazers har allerede skudt sig selv i foden fra overtagelsen. De burde klargøre hvad de ville, stå ved det, holde kontakten til supporterne og lade dem blive "menneskelige". Istedet har de pakker sig ind bag Gill, og det hjælper bestemt ikke på deres popularitet.
Havde de nu holdt os informeret hele sæsonen igennem, så kunne de gå frem og sige noget nu. Ellers virker det som om de skal promoverer sig selv i forbindelse med mesterskabet.
David Gill var i BBCs studie i dag... det kan næppe have været en journalist, som interviewede ham, da han udtalte følgende:
"All the doomsayers who said we would be in trouble have been proved wrong."
Når han siger doomsayers.... er det så inklusiv ham selv?
:Smackden:
Lorensen
07-05-2007, 21:52
Selvfølgelig viser the glazers sig ikke mere end højest nødvendigt. Det ville da være mærkeligt andet når de nu bliver overfaldet når de endelig er på besøg.
For min skyld kan de sgu godt holde sig væk, og det samme gælder det slimede kryb til Gill.
De har efter min mening overhovedet ingen andel i det her mesterskab, og det ville give mig brækfornemmelser at se de fjolser rende på Old Trafford og
fejer det.:devill:
Mikkelsen
07-05-2007, 22:15
Det ligner en "can't win" situation. :)
Enig, endnu et scenario hvor Glazers kun kan tabe. At de holder sig i baggrunden når klubben har succes, har jeg bestemt ikke noget problem med.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.