PDA

Se fuld version : Micah Richards

Emilos
07-05-2007, 15:45
Jeg har hørt at United er villig til at betale omkring 20 mio. pund for Micah Richards!?
Jeg synes, det ville være klasse og når man tænker på at han kun er 19 år.!

Vi gav jo også omkring 300 mio. for Ferdinand dengang, og Richards er endnu yngre hvilket vil sige at vi kan bruge ham i rigtig mange, så set i et større perspektiv er det ikke galt, hvad prisen angår.

Han kan jo både spille højre back, central forsvar, og defensiv midtbane.

Hvad synes I om den evt. handel?

Mikkelsen
07-05-2007, 15:51
Hans talent er stort, jeg tror dog at chesea er favorit til at tage ham. De har jo haft lidt problemer i forsvaret i denne sæson. :D

Emilos
07-05-2007, 16:03
Ja men læste på nettet for et par uger siden at han foretrak at spille for United.!

Buch
07-05-2007, 16:18
Jeg mener slet ikke at vi skal gi så mange penge for en forsvar, når vi allerede har Ferdinand og Vidic de næste mange sæsoner, plus backups for dem. Vi har Evra de næste mange år, plus backups. G. Neville holder nok kun en sæson eller to til, men så har vi Brown, O'Shea plus vi jo har de to Brasilienere fra Fluminense, (ikk?)
Derfor mener jeg aldrig vi må give mere en 120 for Richards.

Gelle
07-05-2007, 16:29
Mener heller ikke vi skal have ham, og ja de der to brasilianere skal vel også på et tidspunkt ind dog spille.

KennyN
07-05-2007, 16:33
og ja de der to brasilianere skal vel også på et tidspunkt ind dog spille.

De er jo stadig unge de to brasilianere. Så hvem ved om de bliver gode nok til Uniteds førstehold.. De kommer først til næste sommer, og der kan ske meget endnu i deres udvikling..

Benzet
07-05-2007, 16:43
En fordel ved at vælge United for Mich Richards er, at han kan blive boende i Manchester. Så lad os håbe, at han har nogle tætte relationer i byen, der gør at han helst ikke flytter, når han har muligheden for at spille for Englands bedste klub.

United DK
07-05-2007, 17:42
En fordel ved at vælge United for Mich Richards er, at han kan blive boende i Manchester. Så lad os håbe, at han har nogle tætte relationer i byen, der gør at han helst ikke flytter, når han har muligheden for at spille for Englands bedste klub.

Det kan så være han har så store følelser for City, at han ikke vil til United, da det vil gøre ham til hadeobjekt blandt Citys fans.

Don Kafai
07-05-2007, 18:06
Micah Richards går en meget lys fremtid i møde, men jeg ved ikke helt om jeg vil have ham til United. Han kommer vel til at koste knap 250-300 mio kr, og jeg synes hellere vi bør se os andre steder end Micah for det beløb.

- Kan Bardsley blive aktuel?
- Kan O'shea/Brown blive stamspiller på backen?
- De brasilianske backs
- Hvad er alternativerne til Micah Richards hvis vi skal købe?
osv osv

Jeg synes det er vigtigere vi lige afventer og ser situationen end hovedkuls at smide mange millioner efter Micah Richards. Højrebacken er ikke et problem lige pt

Damien
07-05-2007, 18:46
MICAH RICHARDS er den spiller der står øverst på min ønskeliste til sommer...
Ville være et genialt køb til højreback pladsen, han har virkelig talent både offensivt og deffensivt!!

Dines
07-05-2007, 19:49
Jeg vil utrolig gerne have Richards til sommer, som erstatning til Neville. Han er fysisk stærk og hurtig. Dog tror jeg også at andre klubber vil være med i kapløbet om ham, og Chelsea kan jo til hver en tid byde over os.

Oscar
07-05-2007, 20:08
tror cfc overbyder os, hvis det endelig skulle blive aktuelt. MHT til at han skulle have følelser for byen og nære kontakter osv osv, så ville et så kontroversielt skifte være langt sværrere end til f.eks. chelski. Så ham da gerne, men tror ikke på det, og hvis det er til den pris håber jeg sgu heller ikke rigtig. Bardsley er jeg ikke fan af, men håber han kan overraske positivt. O'Shea på back pladserne er af nødvendig, ikke at foretrække. Brown er lidt usikker, men vokser muligvis med opgaven.

Jonasjinos
08-05-2007, 09:36
Jeg vil stadigvæk mene at Gareth Bale vil være et bedre køb end at bruge penge på Micah Richards..

Bugge
08-05-2007, 10:44
Det kan vi jo ikke bruge til så meget når Bale er venstreback og Richards er højre/central..

Rafa86
08-05-2007, 10:53
Richards i den højre side og Bale i den vestre side.. Det ville være perfekt. Tror dog det bliver svært at få Richards, bl.a. pga. Chelski og så fordi at han er fra Shity.

JDK
08-05-2007, 14:37
Jeg synes ikke at det er en højreback vi skal invisterer i til sommer - vi har Neville (holder nogle sæsoner endnu), O'shea (har spillet en fornuftig sæson bl.a. som højre back) og Brown (som har spillet mange gode kampe - også som højre back) - jeg synes vi skal vente nogle sæsoner og så se om vi ikke skal invisterer i en højreback til den tid

Damien
08-05-2007, 17:17
Jeg synes ikke at det er en højreback vi skal invisterer i til sommer - vi har Neville (holder nogle sæsoner endnu), O'shea (har spillet en fornuftig sæson bl.a. som højre back) og Brown (som har spillet mange gode kampe - også som højre back) - jeg synes vi skal vente nogle sæsoner og så se om vi ikke skal invisterer i en højreback til den tid

Højreback pladsen er da der hvor vi er svagest dækket ind, det har vi da tydeligt set efter Neville er blevet skadet. Og selvom han ikke er skadet, er han for gammel til at spille 50 kampe om året..
Derfor vil Richards være et fantastisk køb, og så er han englænder :)

imc
08-05-2007, 22:56
KØB! Er helt vild med ham. Gaz er godt oppe i årene. En enkelt sæson hvor Micah er reserve for Gaz, og derefter fast mand.Godt nok har vi Brown og O'Shea, men brown er midterforsvarer og der skal han blive,og O'Shea er simpelthen ikk konstant og stabil nok til at være fast mand. Devsærre. Men elsker stadig O'Shea.

Micah er både ung, og engelsk. Godt nok spiller han for Shity, men medmindre han har været inkarneret City-fan siden han var 5 (men hvem er også det udover retarederede folk? så... hehe), vil han nok ikke have noget imod det. Hvis han skifter, bliver han nok hadeobjekt #1, men han er i stand til at lukke røven på dem med fødderne (ikke bogstaveligt talt, hehe)

Bugge
09-05-2007, 11:08
Det er jo set før at spillere skifter mellem rivaler, så det ser jeg ikke som et problem..

Synes ikke vi er stærke nok på højrebacken for Neville er en ældre mand og han kan ikke køre hele sæsonen igennem uden lidt problemer og så ser det skidt ud.. Brown har det bedst centralt og O'Shea skal helst bare holde sig væk fra den position.. Men det er skidt at han sikkert koster en milliard million..

Hr Hansen
13-05-2007, 11:12
http://indkast.dk/index.php?nyhed=19076, nu ved jeg ikke helt hvor pålidelig indkast.dk er og hvor de finder deres rygter, men det ser udsom om at Richards gerne vil blive i Shitty et par sæsoner endnu og så skifte til Arsenal!

Don Kafai
20-08-2007, 18:34
Vil lige bringe denne tråd op igen....

Micah er en fantastisk spiller og som kun 19-årig er han fremtidens mand på det engelske landshold. Jeg så ham gerne i United til sommer som gardering til højreback-pladsen, og så kan han overtage Ferdinands centerrolle om nogle år, hvis han stadig udvikler sig centralt.

Problemet er self at han spiller i Man city og med den pose penge City har fået så kan vi ikke købe ham, medmindre vi byder 300 mio kr. Men regner vi med han bliver fast mand i 10 år er de penge godt givet ud, præcis ligesom købet af Ferdinand for 5-6 år siden-.

Damien
20-08-2007, 18:44
Har hele tiden sagt at Richards er et af mine største ønsker... Men tror han blir svær at lokke fra City, især nu hvor ham Thai'en er ankommet, desværre..

Dines
20-08-2007, 18:58
Jeg har altid kunne lide Richards, og efter kampen igår er jeg helt overbevist om, at vi bør prøve at signe ham til sommer. Tror dog bare det bliver svært med Chelsea også, og så vil han nok heller ikke svigte sin barndomsklub City ved at tage til rivalerne. Dog kan man håbe på at han vil blive boende i Manchester med familie og venner. Han vil passe perfekt ind til holdet, og jeg så ham som en rigtig god erstatning for Neville eller Rio om nogle år. Jeg håber vi gør et forsøg på at købe ham.

Rex_Hunt
20-08-2007, 19:10
Lad os nu lige huske på, hvor meget vi hader Heinze for at ville skifte til Liverpool. Richards er vel ikke en skid bedre, hvis han skifter til os? Jeg synes, det er lidt dobbelt moralsk at håbe på Richards, men samtidig hade Heinze for at gøre nøjagtig det, vi håber Richards vil gøre!

Don Kafai
20-08-2007, 19:19
Lad os nu lige huske på, hvor meget vi hader Heinze for at ville skifte til Liverpool. Richards er vel ikke en skid bedre, hvis han skifter til os? Jeg synes, det er lidt dobbelt moralsk at håbe på Richards, men samtidig hade Heinze for at gøre nøjagtig det, vi håber Richards vil gøre!

Der er intet dobbeltmoralsk i det... Man ønsker sine spillere bliver, og modstanderens tager til ens klub. Det er logik, ikke dobbeltmoral...

JDK
20-08-2007, 19:33
Jeg synes nu heller ikke at det er noget som helst dobbeltmoral i at vil have Richards til klubben. Vi vil ikke se en af vores spillere i Liverpool, Chelsea el.lign., men hvis vi mener at City eller Arsenal har en forstærkning til holdet, mener jeg det er fint at købe denne!

Jeg tror dog ikke på at vi kan få fat i Micah - pga. han er City spiller, og jeg tror at City og Göran vil gøre alt for at beholde ham de næste mange sæsoner, da de satser stort! er heller ikke helt sikker på, om vi har brug for ham (som jeg har skrevet det tidligere), da jeg mener at vi er godt dækket ind i fremtiden

KennyN
20-08-2007, 19:51
Han gjorde det fremragende mod United, og han ville helt sikkert være en glimrende tilføjelse til United truppen næste sommer. Men om det er realistisk er vel tvivlsomt.. Der bliver i hvert fald kamp om ham.

Don Kafai
20-08-2007, 20:01
Han gjorde det fremragende mod United, og han ville helt sikkert være en glimrende tilføjelse til United truppen næste sommer. Men om det er realistisk er vel tvivlsomt.. Der bliver i hvert fald kamp om ham.

den kamp har Arsenal meldt sig ud af idet de aldrig bruger mere en 30 kr for en spiller.....

Chelsea, United og Liverpool står for kampen og Liverpool tror jeg ikke vil gå efter ham idet de er mere end godt dækket ind i forsvaret.

Chelsea har før vist interesse og vi ved de har gysserne.

United aner vi jo intet om de overhovedet vil have ham eller ej. Jeg håber de vil gå efter ham, men måske har Ferguson andre planer. Jeg mener bestemt han kan lokkes til United, hvis vi lægger de 300 mio kr på bordet der kræves. Det tvivler jeg dog på vi vil...

BadBoy
20-08-2007, 20:11
hvis Fergie er interreseret i Richards tror jeg han vil vente med at prøve at købe ligesom han ville med Nani, men blev nød til at købe ham pga. Tottenhams interrese.

Bergmann
20-08-2007, 20:14
Der er jo stor forskel.
United tilbyder CL og holdkammerater i verdensklasseniveau. Ingen af disse dele må City siges at have (pånær Richards ;)). Hvilket ikke er den samme situation med United kontra Liverpool.
Heinze er desuden heller ikke en "hvilken-som-helst"-spiller. Han var jo elsket på Old Trafford og en kultspiller. Så er det klart, at det skaber så store røre at gå ud og offentliggøre, at man vil skifte til ærkerivalen. Den måde det hele har taget form med Heinze har bestemt heller ikke gjort det mere populært!

Martinsen
20-08-2007, 20:15
det bliver meget svært at hente Richards, men kan vi gøre det synes jeg han ville være en fantastisk tilføjelse til vores hold... for Brown har adskillige gange vist at højrebacken ikke lige er hans position, og da Neville ikke er helt ung og efterhånden også har en del skader, kunne der blive rigelig med kampe til Richards i de kommende sæsoner... men som sagt har jeg svært ved at tro vi kan nappe ham foran mange andre storklubber

ajooba
20-08-2007, 20:28
Der er en grund til, at Micah Richards er rykket ind som midterforsvar - selvfølgelig at Distin er væk, men også, at hans kvaliteter bedre passer dertil. Ligesom Wes Brown. Han er helt fantastisk, husker ham fra en FA Cup kamp forrige sæson, hvor han fik udlignet i sidste minut. Han er egentlig ikke særlig høj (lidt over 1.80), men hans fysisk styrke, springkraft og hurtighed er enestående. Teknikken er dog ikke på samme niveau som jeg ser det, derfor han heller ikke er en rigtig back, som skal kunne lidt og kunne slå indlæg

Se engang her fra vores derby sidste oldtrafford. At hoppe:

http://www.youtube.com/watch?v=Y3xj12Ow9ek

Alex
20-08-2007, 21:39
Micah Richards er en spændende spiller ingen tvivl om det. Vil ikke gøre mig klog på om han er værd at bruge 'de' mange millioner på, men må indrømme at jeg var meget imponeret af ham, i weekendens derby!
Han var en stor årsag til at vi ikke fik scoret vil jeg mene... :(

Refstrup
09-10-2007, 15:56
Nu har www.indkast skrevet at richards drømmer om Arsenal.

Jeg håber virkeligt ikke at det passer
for det ville være meget skidt. Gad godt se ham i United

Her er Artiklen
Richards er blevet udråbt til det største forsvarstalent i engelsk fodbold idag, og i City indtager han en nøglerolle i Sven-Göran Erikssons bestræbelser på at opbygge et storhold, der kan byde rivalerne fra United op til dans.

Den 19-årige Richards kan imidlertid blive svær at holde på i længden for Manchester City, for i stortalentets hjerte brænder der en knitrende rød-hvid Arsenal-flamme, og skulle Londonklubben komme forbi med et jobtilbud, så skal forsvarsspilleren ikke spørges to gange.

- Da jeg var lille, var mine store idoler Ian Wright og Patrick Vieira, og derfor holdt jeg med Arsenal. Hvis chancen en dag byder sig for at spille for Arsenal, så tager jeg den, siger Richards til magasinet NUTZ.

Damien
09-10-2007, 16:12
Ja ærgeligt hvis Richards smutter til Arsenal.. Tror han bliver rigtig stor. Vi kunne sku godt ha brugt ham på højrebacken, men lad os nu se om Simpsons eller Pique ikke kan slå igennem der :D

PerRonaldo
09-10-2007, 16:34
Ja ærgeligt hvis Richards smutter til Arsenal.. Tror han bliver rigtig stor. Vi kunne sku godt ha brugt ham på højrebacken, men lad os nu se om Simpsons eller Pique ikke kan slå igennem der :D

Præcis.. Vi har to meget lovende spillere, hvor den ene har spillet fast i den bedste spanske liga, så lad bare arsenal bruge omkring 200 mill.(de vil næppe slippe ham blilligt) på richards.

United DK
09-10-2007, 21:14
Hvad er egentlig højre back for Arsenal? Eboué eller Hoyte?

Damien
09-10-2007, 21:22
Er det ikke Eboue.. Men jeg tror at Arsenal ville bruge Richards som midterforsvar hvis de fik ham. De har jo ikke en sten sikker starter der.. Jeg ville stille det sådan:

-----------Lehmann-----------
Eboue--Richards--Toure--Gallas

Pænt stærk syntes jeg..

JakobR
09-10-2007, 21:25
Micah er en dygtig spiller, men Rio og Vidic er stadig forholdsvis unge af centerbacks at være. Desuden så synes jeg vi skal give Pique, Simpson, Evans og hvad de ellers hedder, chancen.

Hvis han virkelig er Arsenal-fan, så kan jeg ikke se nogen som helsst mulighed i et United-skifte. Han er jo Citymand.

Bergmann
09-10-2007, 21:53
Hvad er egentlig højre back for Arsenal? Eboué eller Hoyte?
hehe, det er Sagna ;)
Eboue har været ude med skade, så han skal lige slå en stærktspillende Sagna af.

United DK
09-10-2007, 22:22
hehe, det er Sagna ;)
Eboue har været ude med skade, så han skal lige slå en stærktspillende Sagna af.

Nåh ja, hvad ved jeg? :D

JDK
09-10-2007, 22:27
Synes heller ikke vi skal investerer i Micah, da vi har nogle upcoming forsvarsspillere i Evans, Pique og Simpson, som allerede har vist hvad de kan (på diverse låneophold - og Simpson og Pique i lørdags :D) - og hvis han er Arsenalfan, jamen så må de gerne bruge en masse milioner på ham (selvom han er et kæmpetalent!)

Hald
09-10-2007, 22:38
Lad knægten værre.. Med de forsars talenter vi har kan vi fryde os..

imc
10-10-2007, 08:58
Eboue--Richards--Toure--Gallas

Og den ene mere sort end den anden, hehe.

robinho
12-10-2007, 07:05
Og den ene mere sort end den anden, hehe.

det lyder som en rigtig grim bagkæde(ment positivt hehe). Allesammen hamrende stærke på kroppen, gode med hovedet og allesammen hurtige.

Dines
12-10-2007, 07:30
Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

Eboue - Diarra - Song - Diaby

Walcott - Adebayor

Ret utroligt, at Arsenal kan spille med et helt hold med mørke spillere udover målmanden. Det synes jeg er rimelig sygt alligevel. :)

robinho
12-10-2007, 07:57
Ret utroligt, at Arsenal kan spille med et helt hold med mørke spillere udover målmanden. Det synes jeg er rimelig sygt alligevel.

jo men den plet vil wenger ikke have på sig, så han går lige ud til sommer og smider nogle millioner efter Karmeni fra Español hehe

United DK
12-10-2007, 11:07
Ret utroligt, at Arsenal kan spille med et helt hold med mørke spillere udover målmanden. Det synes jeg er rimelig sygt alligevel. :)

Ja, men tag så det franske landshold. 16 ud af de 23, der var med ved VM sidste sommer var mørke, og det på trods af, at franskmænd "rigtigt" er hvide.

SantasLittleHelper
12-10-2007, 12:49
Er det ikke ligemeget? Dog synes jeg det er bemærkelsesværdigt at den eneste neger jeg kan nævne der har spillet på det danske landshold er Marc Nygaard.. Og det var ikke nogen speciel succes. Viser vel bare at den danske integrationsplan er noget værre lort.

United DK
12-10-2007, 12:58
Er det ikke ligemeget? Dog synes jeg det er bemærkelsesværdigt at den eneste neger jeg kan nævne der har spillet på det danske landshold er Marc Nygaard.. Og det var ikke nogen speciel succes. Viser vel bare at den danske integrationsplan er noget værre lort.

Eller også er halvdanskerne, bare ikke gode nok?

I øvrigt har Thomas Røll også spillet nogen landskampe, og Simon Poulsen er også inde omkring holdet.

Glory Man United
12-10-2007, 13:03
Carsten Dethlevsen. Glemmer ALDRIG Richardos udtalelse:
"En mørk spiller med en lys fremtid" :D

Danielsen
12-10-2007, 14:54
Ja, men tag så det franske landshold. 16 ud af de 23, der var med ved VM sidste sommer var mørke, og det på trods af, at franskmænd "rigtigt" er hvide.

Er det ikke, totalt ligegyldigt hvad farve de har!!??

Og nej! "Rigtige" Franskmänd er sgu' ikke hvide!! De er sorte og hvide.....

United DK
12-10-2007, 15:14

Jo, så længe de er gode, og det er de jo.

Uden at lyde racistisk, så er etniske franskmænd hvide, ligesom etniske danskere er det.

Danielsen
12-10-2007, 15:16
Uden at lyde racistisk, så er etniske franskmænd hvide, ligesom etniske danskere er det.

Det skal vist diskuteres i en anden tråd.....

Glory Man United
12-10-2007, 15:23
Jo, så længe de er gode, og det er de jo.

Jep. De mørke er koloni.....ligesom hollænderene

Tim_rn
12-10-2007, 16:12

Hmm.. sådan en har jeg aldrig set.. er det gråt eller er der dele af kroppen der dækkes af hver sin farve?

Udover det jeg synes så lidt sjovt ud i din kommentar, forstår jeg din frustration. En mærkelig kommentar at komme med, og særdeles uheldigt det skal begynde at handle om hvilken farve de har.

The One
12-10-2007, 16:33
Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

Eboue - Diarra - Song - Diaby

Walcott - Adebayor

Ret utroligt, at Arsenal kan spille med et helt hold med mørke spillere udover målmanden. Det synes jeg er rimelig sygt alligevel. :) Syntes det vild de har så mange udlændninge, at du studser over de er sorte siger vist mere om dig.. Kan da aldrig blive det, som tingene skal handle om..

United DK
12-10-2007, 18:30
Syntes det vild de har så mange udlændninge, at du studser over de er sorte siger vist mere om dig.. Kan da aldrig blive det, som tingene skal handle om..

Jeg tror bare du skal tage Dines' kommentar, med et gran salt.

Martinsen
12-10-2007, 18:30
Syntes det vild de har så mange udlændninge, at du studser over de er sorte siger vist mere om dig.. Kan da aldrig blive det, som tingene skal handle om..

slap dog af! Jeg kan da ligesom Dines sagtens studse lidt over det, det er ikke noget man lige så tit ser. Så det kan man vel godt finde lidt sjovt uden at blive stemplet som det ene og det andet

SantasLittleHelper
12-10-2007, 18:54
Synes faktisk det er rigtig fornuftigt at det kommer op til diskussion, da det jo er tydeligt at det ikke er alle der er lige gode til at integrere indvandre og få dem til at satse på noget de godt kan li - som f.eks. fodbold. Det er i hvert fald bedre end at lukke øjnene og lade det blive et tabu. Hvis der er mange udlændinge på et hold er det måske en indikation på at der ikke bliver satset nok på ungdomsfodbolden i et givent land. Dette gælder vel så også når repræsentationen af spillere med delt statsborgerskab på et landshold ikke svarer til den procentvise repræsentation i selve befolkningen. Pt havde jeg meget gerne set folk som Karim Zaza og Muhammed Zidan på det danske landshold, men bl.a. Morten Olsen har ikke været god nok til liiige at gribe telefonen og overtale spilleren om at det ville give pote at vente lidt, specielt når man tænker på det markedsværdimæssige. Zidan ville nok have en langt højere markedsværdi hvis han var dansk landsholdsspiller fremfor egyptisk..

For at vende tilbage til trådens egentlig emne, mener jeg at Micah Richards helt klart har vist at han har klasse nok til at spille for det bedste Manchester hold. desværre er det sådan at han nok vil koste i omegnen af 300 millioner, og så vil problemet være hvem han skal skubbe af når nu vores forsvar fungerer så godt som det gør. Han kan selvfølgelig spille højreback, men det vil være lidt spild af hans evner tror jeg. Desuden ved jeg ikke hvor god han er rent offensivt, hvilket er et absolut must i fodbold lige nu...

The One
12-10-2007, 19:04
Synes faktisk det er rigtig fornuftigt at det kommer op til diskussion, da det jo er tydeligt at det ikke er alle der er lige gode til at integrere indvandre og få dem til at satse på noget de godt kan li - som f.eks. fodbold. Det er i hvert fald bedre end at lukke øjnene og lade det blive et tabu. Hvis der er mange udlændinge på et hold er det måske en indikation på at der ikke bliver satset nok på ungdomsfodbolden i et givent land. Dette gælder vel så også når repræsentationen af spillere med delt statsborgerskab på et landshold ikke svarer til den procentvise repræsentation i selve befolkningen. Pt havde jeg meget gerne set folk som Karim Zaza og Muhammed Zidan på det danske landshold, men bl.a. Morten Olsen har ikke været god nok til liiige at gribe telefonen og overtale spilleren om at det ville give pote at vente lidt, specielt når man tænker på det markedsværdimæssige. Zidan ville nok have en langt højere markedsværdi hvis han var dansk landsholdsspiller fremfor egyptisk..

For at vende tilbage til trådens egentlig emne, mener jeg at Micah Richards helt klart har vist at han har klasse nok til at spille for det bedste Manchester hold. desværre er det sådan at han nok vil koste i omegnen af 300 millioner, og så vil problemet være hvem han skal skubbe af når nu vores forsvar fungerer så godt som det gør. Han kan selvfølgelig spille højreback, men det vil være lidt spild af hans evner tror jeg. Desuden ved jeg ikke hvor god han er rent offensivt, hvilket er et absolut must i fodbold lige nu... Richards ville være rigtig fed at få, helt sikkert.. Men med citys nye ejer og store ambitioner virker et salg ikke særlig oplagt, må man sige...

I forhold til det andet, helt enig med dig i at integrationen kan tackles endnu bedre end den bliver lige nu, og fodbold er en fin måde at gøre det på... Det jeg studser over at man skelner mellem om udlændningene er mørke, hvide, eller gule i hovedet...

Dines
12-10-2007, 22:13

Tror du har misforstået mig. Jeg siger ikke det er dårligt eller skidt, men bare utroligt og forbløffende at der er så mange mørke på et hold i et Europæisk land. Og det på ingen måde ment ondt, hvilket jeg understreger i mit ordsprog med en smiley.

KennyN
13-10-2007, 09:15
Ro på boys.!
Husk at respektere hinanden, og andres meninger og holdninger.

Husk også på en sober tone, og undgå venligst at dreje diskussionen ind på et racistisk niveau. Det er der ingen grund til.!

schousboe9
27-01-2008, 12:07
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=78999,78998,78996,78995

Så ska' der satme slås til!! :D

CC
27-01-2008, 12:08
Kan godt være det er mig som ikke er for skarp men hvad har det indlæg med Micah Richards at gøre???

Kofoed
27-01-2008, 12:16
Kan godt være det er mig som ikke er for skarp men hvad har det indlæg med Micah Richards at gøre???

Han mener: http://www.bold.dk/nyt/?vis=78995

Michael
27-01-2008, 12:17
Han mente nok:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78995

Går ud fra at schousboe9 har markeret de 3 nyheder han gerne ville se, og så smidt linket herind. Men linket til den Richards er som ovenfor. :)

United DK
27-01-2008, 12:20
Jeg kan ærligtalt ikke se hvad vi skal bruge Richards til. På højre backen er vi fint dækket ind, og vi har PL's bedste midterforsvar. Desuden kommer han sikkert til at koste os et par bondegårde, fordi de skal sælge til lokalrivalerne.

schousboe9
27-01-2008, 12:30
Han mente nok:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78995

Går ud fra at schousboe9 har markeret de 3 nyheder han gerne ville se, og så smidt linket herind. Men linket til den Richards er som ovenfor. :)

Ja, lige nøjagtig! ;)

Undskyld, jeg var lidt hurtig dér... :)

CC
27-01-2008, 12:30
Synes han er et kæmpe talent og ville være glad for at have ham i truppen,tror vi skulle slippe over 20 mio pund for ham så er ikke som udgangspunkt interesseret

Edit: Det var så lige indlæg nummer 300:D Snaps og kage til alle(i skal bare selv komme forbi og hente det;) )

JakobR
27-01-2008, 12:41
På længere sigt vil han sikkert vise sig som en god investering, men pt. har vi ikke brug for ham, og slet ikke til den pris, som han med garanti vil komme til at koste. Kan Rio koste 350 millioner, så kan Richards også komme op i den priskategori, det er jeg ikke i tvivl om.

Richards favoritklub er jo også Arsenal-fan, så det gør bare skiftet endnu mere usandsynligt.

Noget, der undrer mig, er hvordan vil City blive størst i Asien, når de ikke er parate til at give deres bedste spillere end "topklasse"løn. Man skulle da tro, de havde økonomien til det efter ham Thaksin har taget over.

Rose
27-01-2008, 12:45
Køb køb køb .. Richards har et kæmpe talent, og i skal tænke på Brown fortsat ikke har forlænget hans kontrakt med United - glipper det og han skifter så skal vi bruge O'shea fast som højreback og det er i mine øjn lidt farligt, da jeg ikke synes han har det samme niveau som Richards eller Brown.

De næste par dage bliver spændende om vi henter Richards eller ej :)

JakobR
27-01-2008, 12:48
Jeg tvivler godt nok på, at vi henter Richards i dette transfervindue, blot fordi de er lidt uenige om en kontrakt :p

PerRonaldo
27-01-2008, 12:50
Han skal ikke hentes, vi har en fin defensiv, jeg kan finde andre gode backs der måske koster en trejde del af hvad Richards gør.. Desuden har vi Simpson, som har meldt sig tilbage i kampen om den højre back plads.

ChristianR
27-01-2008, 13:05
Jaae, lad os nu tage den lidt med ro. Det kan da godt være vi får brug for en ny højre back. Som jeg ser det er vores muligheder lige nu:

Brown: Jeg synes egentlig, han har gjort det fint nok og jeg kan leve med, hvis han er førstevalget. Desværre ser det ud som om, han er på vej ud.

Gaz: Gammel og på vej efter en lang skade. Han har uden tvivl været ekstremt vigtig for os, men er bange for der måske er for langt til fordums styrke?

Simpson: Har vist potentiaelt men endnu ikke bevist, at han er sikker og stabil nok som førstevalg. Bør være indskiftningsspiller minimun et år endnu.

O'shea. Har vel ikke rigtigt niveauet til at være førstvalg. Desuden kan vi ikke undvære ham som den super-sub, han er. Han kan jo spille alle pladser.

Så jeg synes vi har 4 halve svar og derved nogle uopklarede spørgsmål. Men det kan godt være, det smarteste ville være at investere i en ny back til sommer. Richards bliver desværre nok for dyr, og det er ikke umuligt at finde andre alternativer.

schousboe9
27-01-2008, 13:06
Nu startede jeg godt nok selv diskussionen med at tale for, men helt ærligt så ville jeg grine med det ene øje og græde med det andet, hvis han endte i United.
Vi har Simpson, som i mine øjne uden tvivl bør være vores fremtidige højreback og i midten behøver vi ikke nævne navne, så hvor der lige skulle være plads til ham, kan jeg ikke få øje på.

En pris på 2-300 mio. kr. er som mange siger heller ikke helt ved siden af, og efter sommerens indkøbstur, håber jeg virkelig på en nået mere stille sommer denne gang.
Ingen Richards til United i denne omgang - eller fremover, for den sags skyld. Kommer han ikke nu, forlænger han sandsynligvis frem til 2013-14 stykker, og hvis vi ska' ha' ham når Rio så småt er på vej ned, er prisen helt sikkert heller ikke faldet. Desuden kan vi ikke bare pege på en hvilken som helst spiller, og sige: "Ja tak, ham tager vi lige!" Vi er jo trods alt ikke Real Madrid! Jeg brækker mig over deres metoder!!

ChristianR
27-01-2008, 13:14
Nu startede jeg godt nok selv diskussionen med at tale for, men helt ærligt så ville jeg grine med det ene øje og græde med det andet, hvis han endte i United.
Vi har Simpson, som i mine øjne uden tvivl bør være vores fremtidige højreback og i midten behøver vi ikke nævne navne, så hvor der lige skulle være plads til ham, kan jeg ikke få øje på.

En pris på 2-300 mio. kr. er som mange siger heller ikke helt ved siden af, og efter sommerens indkøbstur, håber jeg virkelig på en nået mere stille sommer denne gang.
Ingen Richards til United i denne omgang - eller fremover, for den sags skyld. Kommer han ikke nu, forlænger han sandsynligvis frem til 2013-14 stykker, og hvis vi ska' ha' ham når Rio så småt er på vej ned, er prisen helt sikkert heller ikke faldet. Desuden kan vi ikke bare pege på en hvilken som helst spiller, og sige: "Ja tak, ham tager vi lige!" Vi er jo trods alt ikke Real Madrid! Jeg brækker mig over deres metoder!!

Ikke at jeg ikke er enig me dig. Men du siger det selv: "Simpson er fremtidens mand:" Men hvis Brown nu smutter til sommer og Gaz aldrig rigtig kommer sig over sin skade. Så kan der vel godt være en ide i at hente en ny back? For du ønsker vel ikke Simpson som førstevalg allerede fra næste sæson?

Synes nu også vi kunne finde en noget billigere løsning end Richards. Og han kunne for min skyld godt være 30 år, for jeg regner da med, at Simpson er klar om et år eller 2.

borup
27-01-2008, 13:14
Jeg tror ikk at det realistisk da han jo er city spiller...

engelsk fodbold skal for alt i verden lade være med at ende ligesom spansk fodbold..

JakobR
27-01-2008, 13:18
Jeg tror ikk at det realistisk da han jo er city spiller...

engelsk fodbold skal for alt i verden lade være med at ende ligesom spansk fodbold..

Hvad mener du med den sidste?

schousboe9
27-01-2008, 13:22
Ikke at jeg ikke er enig me dig. Men du siger det selv: "Simpson er fremtidens mand:" Men hvis Brown nu smutter til sommer og Gaz aldrig rigtig kommer sig over sin skade. Så kan der vel godt være en ide i at hente en ny back? For du ønsker vel ikke Simpson som førstevalg allerede fra næste sæson?

Synes nu også vi kunne finde en noget billigere løsning end Richards. Og han kunne for min skyld godt være 30 år, for jeg regner da med, at Simpson er klar om et år eller 2.

Seføli er det med Simpson forudsat, at Neville komme igen efter sommer og så holder et enkelt eller to år mere. Men hvis det, Gud forbyde det, skulle ende med at Neville må give fortabt allerede nu (tør næsten ikke engang skrive det...), så ville jeg faktisk ikke have noget imod, at satse på Simpson fremover, hvis alternativet er at bruge 300 mio. på en ny spiller. Det er snart et stykke tid siden, vi selv har opfostret en fast førsteholdsspiller, så hvis Simpson kunne blive den næste, ville det absolut ikke gøre mig noget. Han har som sagt potentialet, og selvom han helt sikkert vil have godt af at lære lidt mere i træning inden han bliver førstevalg, så er det nu en gang kampene, der giver rutinen, og han vil altså have verdens velnok bedste midterforsvar til at hjælpe sig.

EDIT: @ JakobR

Tror han mener, at man tit har set spillere forlade Barcelona til fordel for Real Madrid og omvendt, og sådanne kontroversielle transfers ville han gerne undgå i England... Og det ville jeg nu også, meget klubfølelse kan der sku ikke være, når man skifter på dén måde!

ChristianR
27-01-2008, 13:26
Seføli er det med Simpson forudsat, at Neville komme igen efter sommer og så holder et enkelt eller to år mere. Men hvis det, Gud forbyde det, skulle ende med at Neville må give fortabt allerede nu (tør næsten ikke engang skrive det...), så ville jeg faktisk ikke have noget imod, at satse på Simpson fremover, hvis alternativet er at bruge 300 mio. på en ny spiller. Det er snart et stykke tid siden, vi selv har opfostret en fast førsteholdsspiller, så hvis Simpson kunne blive den næste, ville det absolut ikke gøre mig noget. Han har som sagt potentialet, og selvom han helt sikkert vil have godt af at lære lidt mere i træning inden han bliver førstevalg, så er det nu en gang kampene, der giver rutinen, og han vil altså have verdens velnok bedste midterforsvar til at hjælpe sig.

Er meget enig. Men hvis alternativet nu er at bruge 130 millioner. Så så jeg gerne at Simpson fik lidt ro. Jeg har svært ved at se os vinde the treble næste år (som vel er målet?) med simpson som førstevalg.

schousboe9
27-01-2008, 13:30
Er meget enig. Men hvis alternativet nu er at bruge 130 millioner. Så så jeg gerne at Simpson fik lidt ro. Jeg har svært ved at se os vinde the treble næste år (som vel er målet?) med simpson som førstevalg.

Ja, dét var seføli også en mulighed! Selvom jeg helst undgik de store indkøb til sommer, så må vi erkende, at Neville snart synger på sidste vers, så hvis vi hentede en spiller som eks. Sagnol eller noget, så ville det nok ikke være et helt skidt alternativ. Og han koster i hvert fald hverken 300 eller 130 mio. kr! ;)

United DK
27-01-2008, 13:43

Hvis Neville ikke kommer tilbage i topform, og Brown smutter til sommer, så vil jeg foretrække Simpson som første valg, fremfor at smide 300-400 mio. efter Richards. Vi har brugt over 1 mia. på nye spillere de sidste par år, og det har gjort at vi igen sidder på tronen i engelsk fodbold, men derfor skal vi ikke fortsætte på den måde, for vi kan sagtens blive på tronen, selvom vi spiller med Simpson fremfor Richards.

Kofoed
27-01-2008, 13:51
Hvis Neville ikke kommer tilbage i topform, og Brown smutter til sommer, så vil jeg foretrække Simpson som første valg, fremfor at smide 300-400 mio. efter Richards. Vi har brugt over 1 mia. på nye spillere de sidste par år, og det har gjort at vi igen sidder på tronen i engelsk fodbold, men derfor skal vi ikke fortsætte på den måde, for vi kan sagtens blive på tronen, selvom vi spiller med Simpson fremfor Richards.

well spoken.. stop det chelsea indkøb.. vi kan sagtens vinde mesterskabet igen, med simpson på backen og o'shea som backup..

Dines
27-01-2008, 13:57
Ville være en god spiller at få, men han vi helt sikkert koste kassen, og så er spørgsmålet om der ikke findes billigere spillere eller vi skal satse på en af vores egne.

JDK
27-01-2008, 14:04
Richards er et kæmpe talent, men jeg synes ikke vi skal spenderer så mange penge på ham, da jeg mener vi er fint dækket ind på højreback med vores anfører, Brown og også fremtidigt med Simpson, som viser lovende takter

ChristianR
27-01-2008, 15:41

Eeey. Læs lige mine indlæg igen. Jeg er slet ikke fortaler for Richards. Men lufter ideen om en anden og meget billigere back? Han kunne evt. være oppe i årene, så Sipson mere naturligt kan overtage om et par år.

Enig i, at Sipson skal have pladsen - Bare ikke endnu. Og er enig i, at vi hverken skal ud og bruge 3 eller 400mio kr.. Men måske 100mill for en solid, midlertidig løsning over de næste 2 sæsoner.

mojtaba
27-01-2008, 20:11
Tror jeg skal tude, hvis Neville ikke kommer i form og får sin plads igen. Er ikke tilfreds med at se Brown/Simpson på startopstillingen istedet for Neville for at være helt ærlig.

United DK
27-01-2008, 21:27
Eeey. Læs lige mine indlæg igen. Jeg er slet ikke fortaler for Richards. Men lufter ideen om en anden og meget billigere back? Han kunne evt. være oppe i årene, så Sipson mere naturligt kan overtage om et par år.

Enig i, at Sipson skal have pladsen - Bare ikke endnu. Og er enig i, at vi hverken skal ud og bruge 3 eller 400mio kr.. Men måske 100mill for en solid, midlertidig løsning over de næste 2 sæsoner.

Hvorfor skal Simpson ikke have pladsen endnu? Han er 20 år, og det var i den alder Gary Neville blev fast mand. Det gavner overhovedet ikke Simpson, at vi købe f.eks. Philipp Lahm, for han er kun i starten af 20'erne, og har fremtiden foran sig.

Tænk hvis Ferguson ikke havde vist Giggs, Scholes, Neville, Beckham osv. tilliden for 10-15 år siden, og i stedet valgt det "sikre", ved at købe nogle spillere til de pladser de spiller/spillede, så havde de aldrig spillet 1. holdsfodbold i United.

Hvis vi fortsat vil udvikle bare lidt selv, så bliver vi nødt til at vise de få talenter vi har noget tillid, i stedet for at leje dem ud til diverse sekundaklubber i England, for i sidste ende tænker de udlejede spillere bare, at de alligevel aldrig bliver til noget i United, og så ender de med at skrive en permanent kontrakt med den klub de er udlejet til, uden at de har fået en fair chance i United.

Jeg ved da godt at en tysk landsholdsback som Lahm er det "sikre" valg, fremfor en uprøvet englænder som Simpson, men giv dog manden en chance, i stedet for bare at afskrive ham, fordi han spillede en halvdårlig halvleg mod Everton. Neville var heller ikke fejlfri i sine første kampe, men han udviklede sig til at blive en utrolig stabil back, og det samme kan ske med Simpson, hvis vi vel og mærke giver ham chancen, og ikke afskriver ham ved at købe Lahm, Richards eller en helt tredje.

Kofoed
27-01-2008, 21:47
Hvorfor skal Simpson ikke have pladsen endnu? Han er 20 år, og det var i den alder Gary Neville blev fast mand. Det gavner overhovedet ikke Simpson, at vi købe f.eks. Philipp Lahm, for han er kun i starten af 20'erne, og har fremtiden foran sig.

Tænk hvis Ferguson ikke havde vist Giggs, Scholes, Neville, Beckham osv. tilliden for 10-15 år siden, og i stedet valgt det "sikre", ved at købe nogle spillere til de pladser de spiller/spillede, så havde de aldrig spillet 1. holdsfodbold i United.

Hvis vi fortsat vil udvikle bare lidt selv, så bliver vi nødt til at vise de få talenter vi har noget tillid, i stedet for at leje dem ud til diverse sekundaklubber i England, for i sidste ende tænker de udlejede spillere bare, at de alligevel aldrig bliver til noget i United, og så ender de med at skrive en permanent kontrakt med den klub de er udlejet til, uden at de har fået en fair chance i United.

Jeg ved da godt at en tysk landsholdsback som Lahm er det "sikre" valg, fremfor en uprøvet englænder som Simpson, men giv dog manden en chance, i stedet for bare at afskrive ham, fordi han spillede en halvdårlig halvleg mod Everton. Neville var heller ikke fejlfri i sine første kampe, men han udviklede sig til at blive en utrolig stabil back, og det samme kan ske med Simpson, hvis vi vel og mærke giver ham chancen, og ikke afskriver ham ved at købe Lahm, Richards eller en helt tredje.

nuff said.. kunne ikke være mere enig.. hvis vi køber og køber istedet for at prøve at udvikle vores egne ender vi som chelsea/real.. og så giver vi køb på alt det united står(stod) for..

Krede
27-01-2008, 23:30
Jeg er meget i tvivl på den her. Men jeg mener vi skal satse på Simpson eller se om vi kan lokke Richards over til os - en af de to muligheder. Jeg mener det er vigtigt at have en stamme af britiske spillere og det ser fornuftigt ud fremad banen og i mål, hvis Foster slår til. I forsvaret bliver det lige tyndt nok, hvis vi kun har Rio. Vi er et engelsk, så selvfølgelig skal vi have englændere.

Mht. valget mellem vores egen Danny og Shitty's Micah, så vil jeg lade det være op til Fergie, hvis han tror på Danny, så skal have chancen fast til at vise sit værd, men hvis han ikke vurderes til at have det ekstra som vi jo forlanger for at kunne trække den røde trøje over hovedet, jamen så synes jeg Richards er det oplagte valg. Englænder, ung, har erfaring fra landsholdet, spiller fremragende back og med tiden kan han afløse Rio centralt.

Men lad os nu se. I den optimale verden kommer Gaz stærkt tilbage og giver den gaz et par år, hvor Simpson imellemtiden har vist sig at være fremragende, så han overtager uden problemer, ligesom han overtager pladsen på landsholdet ;-)

ChristianR
28-01-2008, 17:02

Kan se hvad du mener. Nu har spillet jo bare ændret sig markant de sidste 10-15 år og niveauet er hævet gevaldigt. Hvis vi vil være det bedste hold i hele Europa, også de næste par sæsonner er der bare ikke plads til noget "svagt led".

Jeg ville se vores højreback som et svagt led, hvis Brown ryger og Gaz aldrig kommer ordentligt tilbage igen. Simpson er dygtig og fremtidens mand, men jeg ville være nervøs, hvis han skal være førstevalg på så udsat en position. Jeg så ham gerne vise en større stabilitet over et år eller 2, hvor han kommer ind som reserve en masse gange.

Vi skal altså slet ikke afskrive Simpson, men er ikke sikker på, han er klar til at være førstevalg endnu, hvis vi vil være de bedste i europa.

United DK
28-01-2008, 17:48
Kan se hvad du mener. Nu har fordvoldspillet jo bare ændret sig markant de sidste 10-15 år og niveauet er hævet gevaldigt. Hvis vi vil være det bedste hold i hele Europa, også de næste par sæsonner er der bare ikke plads til noget "svagt led".

Jeg ville se vores højreback som et svagt led, hvis Brown ryger og Gaz aldrig kommer ordentligt tilbage igen. Simpson er dygtig og fremtidens mand, men jeg ville være nervøs, hvis han skal være førstevalg på så udsat en position. Jeg så ham gerne vise en større stabilitet over et år eller 2, hvor han kommer ind som reserve en masse gange.

Vi skal altså slet ikke afskrive Simpson, men er ikke sikker på, han er klar til at være førstevalg endnu, hvis vi vil være de bedste i europa.

Man behøves ikke at have en spiller, der er i top 3 på sin plads i verden på alle pladser, for at kunne være det bedste hold i Europa. Godt nok har fodbold udviklet sig de sidste 10-15 år, men vi skal heller ikke gøre det bedre end det er.

ChristianR
28-01-2008, 18:03
Man behøves ikke at have en spiller, der er i top 3 på sin plads i verden på alle pladser, for at kunne være det bedste hold i Europa. Godt nok har fodbold udviklet sig de sidste 10-15 år, men vi skal heller ikke gøre det bedre end det er.

Ikke i top 3 nødvendigvis nej. Men, vi har før set, hvordan éet svagt led kan ødelægge vores sæson, og jeg mener stadig ikke Simpson har bevist den fornødne stabilitet og kvalitet rent defensivt til, at jeg ville have ham som førstevalg en hel sæson.

Vi har før haft en godt hold, hvor det gik dårligt fordi, vi manglede kvalitet på eksempelvis målmandsposten et par sæsonner og i midterforsvaret. Så jeg synes Danny skal vente lidt på sin tur. Idealscenariet er selvfølgelig at Brown forlænger.

KasparH
25-05-2008, 00:27
Jeg har det problem med Brown, at han nogen gange laver nogle tåbelige fejl, som gerne koster et gult kort eller et mål. Det er simpelthen ikke godt nok når man spiller på et tophold som spiller om CL, PL, og FA Cuppen vært år.

Jeg synes ikke vi skal gå ud og give 250-300 mio for Richards, han er da en god spiller, og vil være en klar forstærkning, men det er godt nok mange penge og dem kan vi bruge andet steds. Hvis man nu giver Simpson en sæson med Neville som en "lærer" , som Nani har haft med Giggs, så tror jeg han vil få en masse erfaring, og han vil være en fuld god erstatning.

Hr Hansen
25-05-2008, 00:47
Er jeg den eneste der ikke ser M Richards som back? han er så meget bedre på center!

Self kan han bruges på back pladsen, men han ville vel primært blive købt som et kæmpe talent/aflastnings spiller til centerforsvaret

Baunie
25-05-2008, 01:04
Er jeg den eneste der ikke ser M Richards som back? han er så meget bedre på center!

Self kan han bruges på back pladsen, men han ville vel primært blive købt som et kæmpe talent/aflastnings spiller til centerforsvaret

Nej, du er ikke den eneste. Som jeg tidligere har skrevet et eller andet sted, så ville han ikke blive regnet for noget som helst som back, hvis ikke han var englænder. Simple as that.

Han er så til gengæld en fremragende centerforsvarer, men det er jo ikke ligefrem her, at der mangler en mand til 25 mio.

bangtheman
25-05-2008, 03:13

Dobbeltmoralsk? Måske er det en smule dobbeltmoralsk, men i fodbold ønsker man det bedste for sit hold, og kun det bedste! Man ønsker intet godt for ærkerivalerne. Derfor vil jeg skide på om folk vil mene det er dobbeltmoralsk. Jeg ville elske at se en ung englænder med det talent i United - selvfølgelig ville jeg det. Derimod ville jeg hade, at se en god united spiller i den fucking klamme scouser trøje!

SantasLittleHelper
25-05-2008, 03:50
Som vi siger i den rigtige del af DK... IND OVER!

Daniel
25-05-2008, 12:39
Dobbeltmoralsk? Måske er det en smule dobbeltmoralsk, men i fodbold ønsker man det bedste for sit hold, og kun det bedste! Man ønsker intet godt for ærkerivalerne. Derfor vil jeg skide på om folk vil mene det er dobbeltmoralsk. Jeg ville elske at se en ung englænder med det talent i United - selvfølgelig ville jeg det. Derimod ville jeg hade, at se en god united spiller i den fucking klamme scouser trøje!

Kunne ikke være mere enig! At jeg så ikke synes vi skal købe ham er en anden snak. Mener vi er godt nok dækket ind. Håber Neville er god nok til højrebacken og at vi så kan give Simpson spilletid når Neville skal have en pause. Og hvad skal vi så bruge Piqué til når vi har Brown som reserve i centerforsvaret.

bangtheman
27-05-2008, 01:12
Kunne ikke være mere enig! At jeg så ikke synes vi skal købe ham er en anden snak. Mener vi er godt nok dækket ind. Håber Neville er god nok til højrebacken og at vi så kan give Simpson spilletid når Neville skal have en pause. Og hvad skal vi så bruge Piqué til når vi har Brown som reserve i centerforsvaret.

Højreback pladsen, er efter min mening en af de pladser, efter angrebet, der skal styrkes. Neville tror jeg desværre ikke har mange år i sig endnu. Jeg synes Brown har gjort det rigtig godt i denne sæson - Men dog vil jeg foretrække Micah Richards på pladsen med Brown som backup. Selvom jeg er kæmpe tilhænger af, at give spillere fra egne rækker chancen på 1. holdet, tror jeg bare ikke rigtig på Simpson lige nu. Måske senere i fremtiden, men jeg vil mene det ville være alt for risikabelt at give ham en så stor rolle på holdet.

snegl
27-05-2008, 01:42
Hvad kan Micah Richards på højre backen rent offensivt som Brown ikk kan?

Er det virklig nødvendigt at smide så mange penge efter en eventuel højreback (ja han kan spille center når rio eller vidic blir skadet), når vi kun bliver måske 5-10% bedre på højre back rent defensivt?

Jeg synes det ihvertfald ikke. Neville får comeback næste sæson og Brown har spillet fremragende i denne.

Ingen af dem er i nærheden af Nevilles offensive niveau i forrige sæson imo

United DK
27-05-2008, 07:17
Jeg har sagt det før, det er spild af penge, at købe Richards, for at han skal spille højre back. Det er ikke hans præstationer på den plads der har gjort, at han er et af de største talenter i verden.

bangtheman
30-05-2008, 17:17
Jeg har sagt det før, det er spild af penge, at købe Richards, for at han skal spille højre back. Det er ikke hans præstationer på den plads der har gjort, at han er et af de største talenter i verden.

Efter hvad jeg har set, er det den plads jeg synes han har imponeret mig mest. Jeg har kun set ham i midterforsvaret en gang, ellers har han optrådt på høreback pladsen, hvor jeg synes har spillet fornemt. Han er hurtig, stor, stærk og offensiv anlagt. Hvad mere kan man forvente af en back? Derudover er han meget ung og har derfor meget at lære. Han er klart fremtidens mand på højreback på landsholdet også.

Vilmeister
30-05-2008, 18:11
Efter hvad jeg har set, er det den plads jeg synes han har imponeret mig mest. Jeg har kun set ham i midterforsvaret en gang, ellers har han optrådt på høreback pladsen, hvor jeg synes har spillet fornemt. Han er hurtig, stor, stærk og offensiv anlagt. Hvad mere kan man forvente af en back? Derudover er han meget ung og har derfor meget at lære. Han er klart fremtidens mand på højreback på landsholdet også.
helt enig, det er også der han har imponeret mig mest

PerRonaldo
30-05-2008, 18:18

Ja men så har vi jo den perfekte i brown, hvis vi ikke kan forlange mere.. Kig på evra og du vil se hvilke mangler både brown og micah har. Ingen af de to har særlig meget offensivt at byde på, dog har Brown vist at han godt kan slå et indlæg end i mellem, men det er ikke hverdags kost. Jeg vil våge og påstå at Brown har gjort det bedre end Micah i denne sæson. Så nej kan heller ikke se hvad vi skal med ham.

Hr Hansen
30-05-2008, 18:19
M Richards er da klart bedst på Centerpladsen, nu har uefa stemt om en regl 6+5 hedder den vist, det betyder at man måske i år 2012 skal have 6 spillere fra egen nation på holdet, derfor ville Richards være et ginealt indkøb

FRL
30-05-2008, 18:22
Enig med Hr. Hansen ..
Hvad hedder de to brasilianske fluminense spillere i øvrigt?

Daniel
30-05-2008, 18:23
Enig med Hr. Hansen ..
Hvad hedder de to brasilianske fluminense spillere i øvrigt?

Fabio og Rafael Silva så vidt jeg husker. Det er dog for tidligt at give dem chancen og håber også mere på at Simpson slår i gennem.

KennyN
30-05-2008, 18:31
Fabio og Rafael Silva så vidt jeg husker. Det er dog for tidligt at give dem chancen og håber også mere på at Simpson slår i gennem.

Hvorfor er det for tidligt at give dem chancen.? De fylder 18 år her til juli, og vil dermed være spilleberettiget. Hvis de er gode nok, er de gamle nok.. Welbeck er 17, og dermed også ung. Men er han god nok, ja så skal han da spille og have chancen.. De to brasilianske tvillinger har været i Manchester siden januar, for at træne med holdet og vænne sig til livet i England. Så de er vel faldet nogenlunde godt til osv, så de skal da prøves af, såfremt Ferguson mener de er gode nok..
Ved at købe en ny spiller til backpladsen, vil man spærre vejen frem for disse to store talenter. Så hvorfor ikke se om de er gode nok først..
Tror ikke på Simpson. Han har ikke overbevist mig, og har heller ikke gjort det helt fantastisk på udlån i år..

Ang den der FIFA regel. Lad os nu se om den bliver godkendt af EU. Det tvivler jeg nemlig på.. Og det er lidt tidligt at snakke om holdet til 2012/13. Der er altså stadig nogle år til.
Micah Richards ville være en fremragende signing. Han kan spille flere pladser, og er et stort talent. Men lad os nu se om det er muligt at få City til at sælge til storebror..

bangtheman
30-05-2008, 18:36
Ja men så har vi jo den perfekte i brown, hvis vi ikke kan forlange mere.. Kig på evra og du vil se hvilke mangler både brown og micah har. Ingen af de to har særlig meget offensivt at byde på, dog har Brown vist at han godt kan slå et indlæg end i mellem, men det er ikke hverdags kost. Jeg vil våge og påstå at Brown har gjort det bedre end Micah i denne sæson. Så nej kan heller ikke se hvad vi skal med ham.

Jeg synes at Evra er det perfekte eksempel på en moderne back - Både defensiv og offensiv stærk. Jeg synes hverken Richards eller Brown har lige så stærke kvaliteter, dog vil jeg mene, at Richards kan nå det niveau som Evra er på. Richards er ung - kun 20 år, hvorfor skulle han ikke kunne lære mere? Derimod Brown - som jeg tager hatten af for denne sæson - er ved at være oppe i årene, og har fundet sin måde at spille på. Richards, hvis han ender som United spiller, kan vi forme ham. Richards er langt fra færdigudviklet. Brown skulle gerne være på toppen af sin karriere nu.

Daniel
30-05-2008, 18:37
Hvorfor er det for tidligt at give dem chancen.? De fylder 18 år her til juli, og vil dermed være spilleberettiget. Hvis de er gode nok, er de gamle nok.. Welbeck er 17, og dermed også ung. Men er han god nok, ja så skal han da spille og have chancen.. De to brasilianske tvillinger har været i Manchester siden januar, for at træne med holdet og vænne sig til livet i England. Så de er vel faldet nogenlunde godt til osv, så de skal da prøves af, såfremt Ferguson mener de er gode nok..
Ved at købe en ny spiller til backpladsen, vil man spærre vejen frem for disse to store talenter. Så hvorfor ikke se om de er gode nok først..
Tror ikke på Simpson. Han har ikke overbevist mig, og har heller ikke gjort det helt fantastisk på udlån i år..

Ang den der FIFA regel. Lad os nu se om den bliver godkendt af EU. Det tvivler jeg nemlig på.. Og det er lidt tidligt at snakke om holdet til 2012/13. Der er altså stadig nogle år til.
Micah Richards ville være en fremragende signing. Han kan spille flere pladser, og er et stort talent. Men lad os nu se om det er muligt at få City til at sælge til storebror..

Jeg ønsker heller ikke at vi køber nogen ny højreback til holdet. Kan bare ikke lide tanken om at vi render rundt med Rafael og Fabio på bakkerne og Ronaldo og Nani i angrebet og Anderson på midten og Tevez i angrebet. Synes der går for meget latino i den. Ser hellere Simpson får chancen som andet valg efter Neville. De gange jeg har set ham synes jeg han har været udemærket og mere spilletid til næste sæson vil uden tvivl gavne ham. Desuden er han englænder og ægte lokal da vi ikke har hentet ham fra Brasilien i en alder af 18.

KennyN
30-05-2008, 18:41
Jeg ønsker heller ikke at vi køber nogen ny højreback til holdet. Kan bare ikke lide tanken om at vi render rundt med Rafael og Fabio på bakkerne og Ronaldo og Nani i angrebet og Anderson på midten og Tevez i angrebet. Synes der går for meget latino i den. Ser hellere Simpson får chancen som andet valg efter Neville. De gange jeg har set ham synes jeg han har været udemærket og mere spilletid til næste sæson vil uden tvivl gavne ham. Desuden er han englænder og ægte lokal da vi ikke har hentet ham fra Brasilien i en alder af 18.

Kan sagtens følge dig et stykke af vejen og se hvad du mener. Jeg håber bestemt heller ikke vi en dag stiller uden britter eller med størstedelen af holdet fra Spanien, Portugal, Brasilien eller Frankrig osv.. Det er meget vigtigt at have en britisk stamme i truppen og på holdet. Samt have en håndfuld egen udviklede spillere.
Men såfremt Simpson ikke holder niveau, ja så må andre jo overtage. Og hvis eksempelvis Rafael er bedre som backalternativ, så skal han da spille. Bedste mand spiller..

CC
30-05-2008, 19:03
Som jeg ser det er det vigtigt at have en kerne af Engelske spillere. Som jeg ser det bliver det formentlig i denne sælson Brown, Rio, Carrick/Hargo, Scholes og Rooney der er mest sikre på spilletid. Om vi så køber Richards i stedet for Brown gør ikke det helt store for den nuværende sæson;) At han så kunne udvikle sig meget inden for de næste par år gør ham da bestemt til en spændende spiller!

Desuden forventer jeg at Foster i denne sæson går ind og overtager for Van der Sar løbende, da jeg syntes han virker spændende, samt han har noget af det mod og fandenivolskhed som Schmeichel også havde. Tror virkelig han kunne blive stor!

Derudover har vi unge englændere som Simpson, Campbell og Welbeck som også kommer ind og for et par indskiftninger.

PerRonaldo
30-05-2008, 19:29
Jeg synes at Evra er det perfekte eksempel på en moderne back - Både defensiv og offensiv stærk. Jeg synes hverken Richards eller Brown har lige så stærke kvaliteter, dog vil jeg mene, at Richards kan nå det niveau som Evra er på. Richards er ung - kun 20 år, hvorfor skulle han ikke kunne lære mere? Derimod Brown - som jeg tager hatten af for denne sæson - er ved at være oppe i årene, og har fundet sin måde at spille på. Richards, hvis han ender som United spiller, kan vi forme ham. Richards er langt fra færdigudviklet. Brown skulle gerne være på toppen af sin karriere nu.

Ja jeg skrev også at du skulle kigge på evra så kan du se de mangler brown og micah har som back. At købe micah ville være som at stikke en kniv i ryggen på brown nu han lige har forlænget sin kontrakt. Købte vi micah er der ingen tvivl om han ville kræve en start plads, og det må jo betyde at brown ryger på bænken, det er ikke fair, for lig nu er brown en bedre løsning end micah, og så er der også neville.

RuudVanNissetøj
30-05-2008, 20:08
Ja jeg skrev også at du skulle kigge på evra så kan du se de mangler brown og micah har som back. At købe micah ville være som at stikke en kniv i ryggen på brown nu han lige har forlænget sin kontrakt. Købte vi micah er der ingen tvivl om han ville kræve en start plads, og det må jo betyde at brown ryger på bænken, det er ikke fair, for lig nu er brown en bedre løsning end micah, og så er der også neville.

Jeg synes ikke der burde være problemer med et evt. indkøb af Micah drengen....dog tror jeg det aldrig vil ske, hvilket er en anden side af sagen.

Vi har lige solgt Pique og meget tyder på at Silvestre ryger til Frankrig - så begynder forsvaret at være lidt tyndt. Et indkøb af Richards vil være klasse, da han både kan tage en back, men i mine øjne er bedre som centerforsvarer pga. sin eminente hovedstyrke og placeringsevne. Gary Neville tror jeg ikke kommer til bage på sit gamle niveua (prove me wrong), men hans alder taget i betragtning, så har han ikke mange kilometer tilbage i støvlerne. Brown synes jeg har fortjent at være førstevalg på backen, hvorfor Richards kan være et perfekt sublement til både centerforsvaret og backen - og evt. overtage Brown på backen hvis han klarer det bedre. Simpson har jeg personligt ikke den store fidus til, da han i mine øjne virker for fysisk svag - men han har klart potentiale.

Mit ønske er bare først og fremmest at vi køber en englænder ind til forsvaret - evt. Lescot fra Everton der er klasse i mine øjne! Han er også lidt af en altmulig mand i forsvaret

Don Kafai
30-05-2008, 20:22
Jeg synes man skal se på hvad vi vil med vores forsvar, inden vi smider navne som Micah Richards op. Det er klart, vi har netop solgt Pique og det ligner Evans skal samme vej, men vil vi virkelig erstatte med Micah for 300 mio kr?

Min analyse af United-forsvaret siger mig, at Rio og Vidic vil være faste startere, indtil Ferdinand indstiller karrieren. Så medmindre vi vil give 300 mio kr for en der skal sidde på bænken, så vil et køb af Micah Richards sende ham på højrebacken.

Men er Micah Richards en back, der er 300 mio kr værd? Det synes jeg bestemt ikke. Han er uden tvivl et talent, men så syg er han ikke som folk gør ham til. Han er engelsk, ja, men nu skal det da heller ikke være sådan at vi KUN køber engelsk, fordi der måske kommer en regel der påbyder det om 5 år.

Jeg synes vi ligeså godt kan spare de 300 mio kr, og bruge dem på fx at få Tevez til at blive permanent. Eller at hente Huntelaar. Det er spild af penge at gå efter Richards, når han alligevel aldrig kommer foran Rio og Vidic i køen. Skal han være back, kan jeg nævne mange andre alternativer der er langt bedre og billigere.

Argumentet med, at han skal være afløser på sigt er ikke brugbart her imo. For når man smider 300 mio kr på en spiller, der er udset til at erstatte en på 28 år, så er det hovedløst. Med Anderson og Nani gælder det, fordi Giggs og Scholes er 33 og 34, men så gammel er Ferdinand ikke. Forestil jer vi inden 03/04 hentede erstatninger for Giggs og Scholes, det ville jo være dumt. Så kan man ligeså godt vente til 07, hvor Anderson og Nani kommer til.

Vil vi erstatte Ferdinand, så lad os vente til 2010-11, hvor der sikkert er kommet en hel del andre navne frem. Og på nuværende tidspunkt, har vi ikke brug for Micah Richards for 300 mio kr.

RuudVanNissetøj
30-05-2008, 20:28
300 mio. er mange penge, men jeg tror i det lange løb at de vil være godt givet ud! En forsvars signing vil ikke være livsnødvendigt, men jeg håber meget på et køb af enten en klasseback eller centerforsvarer! Vi vil være blottet hvis Rio eller Vidic er ude i længere tid !!