Se fuld version : Fox and Hounds
Pub i Hillerød, som viser stort set alle Uniteds kampe.
Nedenunder er der 3-4 storskærme, mens der ovenpå ligeledes 3-4 storskærme.
Der er plads til 75-100 personer nedenunder og en anelse færre ovenpå. Ovenpå er der desuden pool og billard. Der er både bar ovenpå og nedenunder, og betjeningen er helt i top..
Ølpriserne varierer fra 28 - 45 kroner, og der er pt ikke specielle tilbud eller rabatter til United fans.
På normale kampdage er fremmødet lidt varierende, alt efter hvilke andre arrangementer der er i løbet af dagen, samt hvad tid kampen spilles. Men der er som regel ret pænt besøgt til United kampene, og man plejer at tage begge etager i brug ved kampene, for at få plads til folk..
Der er som regel rigtig god stemning med sang, tilråb, stor kampgejst osv..
Fox and Hounds hjemmeside:
http://www.foxandhounds.dk/
Fox & Hounds
Torvet 1
3400 Hillerød
Den er belligende i starten af gågaden, tæt på politistationen og piccadilly diskoteket, lige ud til torvet og med udsigt til slotssøen.
Stemningsbilleder kommer op senere..
Hva laver du så her Kenny??;)
Hva laver du så her KennyN??;)
Hva mener du.? Hvorfor jeg ikke er der i dag.?
Jeg ser ikke alle kampe dernede, da det ikke altid lige kan lade sig gøre med tid osv.. Så ska slet ikke se kampen i aften.
Hva mener du.? Hvorfor jeg ikke er der i dag.?
Jeg ser ikke alle kampe dernede, da det ikke altid lige kan lade sig gøre med tid osv.. Så ska slet ikke se kampen i aften.
ikk noget.. bare mig der prøver at være sjov.. mislykkeds vist lidt..:p
så bare du var fra hillerød, og så var det bare hvorfor du ikke var deroppe nu..
OT: hvor i hillerød er du fra??
Jeg enig med Kenny!
Har selv prøvet F & H, og der plejer sq at være god gang i den. Sidste gang jeg var der var vi nødt til at gå ovenpå for at kunne komme ordentligt til!
Nogle dage er der live musik efter kampene (alt efter kamptid selvfølgelig), og så vælter folk der ikke kommer der for fodbolden også ind. Så hvis vi vinder, er der stort potentiale for at lave det til en fest.
Jeg kan kun sige I skulle tag at prøve det. Som Kenny skriver er der pt ingen rabatter, men det kan da være vi får det en dag hvis vi er mange nok!
jeg var selv deroppe for første gang i går "United-liverpuk"...
og må tilstå at jeg fald for stedet med det samme.. så jeg kommer sku igen næste weekend;)
jeg var selv deroppe for første gang i går "United-liverpuk"...
og må tilstå at jeg fald for stedet med det samme.. så jeg kommer sku igen næste weekend;)
Det skulle vel aldrig være pga. den meget yndige servitrice der er deroppe!!:p Det er sku eyecandy:InLove
sku være man sku tage forbi en dag :)
Det skulle vel aldrig være pga. den meget yndige servitrice der er deroppe!!:p Det er sku eyecandy:InLove
når øl'en bliver serveret med en pige med hende's form og udsende, så bliver man da ekstra tørsti!!! hehe..
når øl'en bliver serveret med en pige med hende's form og udsende, så bliver man da ekstra tørsti!!! hehe..
Ja, det kunne være meget værre:InLove
United DK
25-03-2008, 16:36
Nogle billeder af den angiveligt lækre sag? :D
desværre har jeg ingen billeder.. men kan da kun anbelde det..
da jeg var dernede og se liverpuk kampen var der ok med mennesker, men vi havde også selvskab af nogle brøndby fans som lige skulle lade op inden kampen mod fcn,
men der var en blandet landhandel af fans.. united ,liverpuk chelski, og syns også jeg så en "dead gun" fan.. så.. lille men hyggeligt
jeg skal i hvertfald op og se villa kampen, hvis ikk der kommer noget i vejen..
Antallet af gæster på Fox and Hounds kommer ofte an på hvilket tidspunkt United spiller, hvad der er af arrangementer senere på aftenen, og hvilke andre kampe der er.
I søndags havde de jo dobbeltarrangement med de store engelske kampe, mener jeg. Plus der desuden var åbenbart, både der og på andre diskoteker i byen, senere på aftenen. Så der var nok lidt af hvert..
Jeg var selv på grisen forleden i stedet for, men kan varmt anbefale alle et smut forbi Fox and Hounds.. Jeg vil se om jeg kan få taget billeder derfra snarest muligt, også af hende bartenderen ;)
Nogen der ved om de sender United-kampen på søndag..?? eller er man "tvunget" på grisen, da kanal skod jo åbenbart vælger chelski kampen..
Liverpool_sucks
06-05-2008, 21:15
Jeg ringer til dem og spørge..
EDIT: De viser kampen.. :)
Cool.. så kunne det være man skulle tage derop.. lang tid siden efterhånden..
Liverpool_sucks
06-05-2008, 21:57
Jeg har aldrig vært derop.. Kan vi mødes i hillerød station.. Kender heller ikke vejen der til..?
Jeg har aldrig vært derop.. Kan vi mødes i hillerød station.. Kender heller ikke vejen der til..?
Kan ikke love noget, da jeg ikke ved om det bliver der eller grisen.. Men hvis jeg skal derop kan jeg da sagtens lige komme forbi.. Hvor er du fra??
Liverpool_sucks
06-05-2008, 22:14
Kan ikke love noget, da jeg ikke ved om det bliver der eller grisen.. Men hvis jeg skal derop kan jeg da sagtens lige komme forbi.. Hvor er du fra??
Jeg er fra ølsted, 19 minutter med toget til hillerød..
Vi høres ved. Farvel så længe.. :)
Hartvigsen
20-05-2008, 15:10
Nu de sender dem i Hillerrød, ved i som om det også bliver sendt på fox & hounds holstebro?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.