PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - Portsmouth

Sider : 1 [2]

man.utd25
30-01-2008, 21:52
jepper anderson er så hurtig

Flipperen
30-01-2008, 21:52
Man siger at fodspillere ikke er maskiner, men tror Rooney er et særtilfælde! Ej jeg kan godt se hvad du mener, men tror bare at det giver ham endnu mere blod på tanden.. Han skal jo nok scorer og det jo ikke fordi hans scoringssnt er direkte dårligt, han har været en fast nøglespiller på vores hold i mange år, og nu har et formdyk, modsat Ronaldo har han det med at gøre det hamrende godt i de store kampe!

Kan du have helt ret i :) At det giver ham mere blod på tanden.. Hehe.. (:

Kofoed - Takker, havde ikke læst den nyhed..:)

maxim
30-01-2008, 21:53
Tak for kampen!

Emil
Kampen fløjtet af. Flot og overbevisende sejr.
Ronaldo fantastisk som altid, og Scholes med et fremragende comeback.
Det eneste negative er at Rooney ikke får scoret, men det skal nok komme:devilll:

Christensen
Slut :D God kamp, anden halvleg en smuke kedsommelig, mens første halvleg var rigtig god! :D

Parkohargo
3 point på kontoen er sku lækkert. Men shit en kedelig anden halveg.

Thomas
30-01-2008, 21:54
Dejligt med 3 sikre points! Vi er atter på 1. pladsen, i mens Liverpool snart ligger under stregen! :D

Kofoed
www.101greatgoals.com ..her er målene allerede lagt ud! Fuck Ronaldos andet er for sindssygt!!

Det er rimelig ulovligt det der herinde.. kun youtube google video herinde.. SKAM DIG;)

PerRonaldo
Top of the league...

ChristianR
læs hvad der blev skrevet, det har ikke noget at sige de har scoret 1 mål mere end os.

Min bøf. Du sagde vist, hvad jeg ville ha' sagt:)

Hl-Glory
kanon med de 3 point. nu ligger vi igen nummer.
det der vi høre til, så det bare fantastisk! :)

Kofoed
30-01-2008, 21:55
jeg syntes vi fik set lidt af andersons kvaliteter hvis han får lov at spille offensivt bold uden at skulle tænke på defensiven.. et par rigtige gode chancer og et par skud.. lækkert..

United DK
Og hvem har 2-0 og Ronaldo som 1. målscorer i DSR? Det har jeg! :D

McPherson
www.kunyoutubeoggoogleerlovligt.com/oldtrafford

hmm, how come?

man.utd25
30-01-2008, 21:56
Min bøf. Du sagde vist, hvad jeg ville ha' sagt:)

hæhæ helt okay

Bugge
30-01-2008, 21:56
Pisse ærgerligt at Anderson ikke lige fik scoret.. Han var godt nok giftig i aften..

man.utd25
30-01-2008, 21:57
Pisse ærgerligt at Anderson ikke lige fik scoret.. Han var godt nok giftig i aften..

Ja helt vildt, han havde fortjent at score

Grønholdt.
Ronaldo!!! Den mand er FANTASTISK!!! Det var en flot indsats idag, hvor vi nemt kunne have vundet 5 eller 6-0. Vidic gjorde det også kanon godt idag. Han var en sikker klippe i forsvaret. 3 point igen, Herligt!!! :devilll:

Govan
West Ham vs Liverpool 1-0:D
Derby vs Man. City 1-1 :D

Flipperen
30-01-2008, 21:58
Selvom han lagde linket ulovligt.. tja, så så jeg altså lige målene alligevel..DAMN hvor er de flotte, begge to.. Genialt sammenspil og alt for vildt frispark.. Han er virkelig verdens bedste fodboldspiller! Er dog lidt skuffet over vi ikke fik flere mål, men tror mest det var fordi vi scorede SÅ hurtigt, at resten af kampen virkede kedelig..

Koby
30-01-2008, 22:00
Jeg. Elsker. Anderson.

Fuck den knægt imponerede mig i dag - ikke bare der hvor han tørrede tre forsvarere og næsten og James. Det hele. Fuck. Og han var inde i tyve minutter :) Den dreng bliver stor en dag. Rigtig, rigtig stor.

pølsemanden
30-01-2008, 22:01
'men james fik også reddet nogen gode redninger

JDK
30-01-2008, 22:02
Dejlig sejr :devill:

Thomas
30-01-2008, 22:05

Og hvem har lige 3-0 og Rooney som første målscorer? Det har jeg! :D :D

... :(

Nogen der har et par karakterer? Jeg så ikke selv kampen.

Flax_Generous
30-01-2008, 22:09
En fin nok kamp, hvor vi udspillede Portsmouth totalt i 1. halvleg og sagtens kunne have scoret flere mål alene i de første 45 minutter. I 2. halvleg blev kampen spillet på cruise control og da begge hold virkede tilfredse med resultatet blev det ikke til så meget mere. Det kan ærgre mig lidt, da jeg altid vil se flere mål, men jeg overlever nok med 2 mål og 1 smuk halvleg.

På plussiden har vi uden tvivl Ronaldo og Scholes. De to spillere var i en helt anden klasse i dag. Fortryllende. Jeg glæder mig allerede til næste kamp. Forsvaret med særligt Rio og Vidic i spidsen var også rigtig gode og solide (som sædvanlig), mens Nani også spillede en absolut godkendt kamp. Han viste flere prøver på sine evner og han skabte en hel del chancer (og lagde på fornemmeste vis op til Ronaldos første mål). Anderson viste også i et par glimt hvad han kan rent offensivt når han får lov til at drible lidt rundt og lave dybdeløb. Det så bestemt lovende ud. Begge vores to unge talenter ser ud til at være the real deal.

På minussiden må jeg først og fremmest nævne Park. Han spillede skidt og lavede ikke mange gode ting med bolden. Det meste var faktisk decideret elendigt. Uden bolden var det lidt bedre. Han jagtede modspillerne fint, særligt i 1. halvleg, og han deltog ganske udmærket i det roterende positionsspil. Rooney må ligeledes betegnes som et minus i dag. Ikke fordi han spillede direkte dårligt som Park, men snarere fordi hans afslutninger stinker mere end nogensinde. Han brænder rigtig, rigtig grimt for tiden. Ja, faktisk værre end Tevez gjorde i starten af sæsonen. Heldigvis virker Rooney okay på alle andre områder af banen.

EDIT: Jeg forsøger mig lige med karakterer (1-10):

VDS - 6-7 (svært at vurdere, da han ikke havde noget som helst at lave)
Brown - 7
Vidic - 8
Rio - 8
Evra - 7
Carrick - 7
Scholes - 9 (blev tydeligvis træt til sidst og spillede derfor kun 2/3 af kampen)
Ronaldo - 9 (tæt på 10, men med et par personlige fejl)
Nani - 8
Park - 5 (det er lige før, at jeg vil give ham et 4-tal, men hans løbepensum hjælper ham lidt op)
Rooney - 6 (pga. de store afbrændere, ellers var han 7-8)

Anderson - 8
Hargreaves - uden for bedømmelse
Tevez - uden for bedømmelse

Kofoed
30-01-2008, 22:17
kæft VDS må ha kedet sig idag.. så vidt jeg kunne se havde han ikke en eneste redning.. correct me if im wrong.. vi har jo verdens bedste forsvar/midtbane..

23Becks
30-01-2008, 22:28
godkendt indsats, hvor de to hurtige scoringer, gjorde kampen til en dag på kontoret..

vil som alle andre fremhæve Ronaldo, som var fantastisk. Scholes spillede som havde han slet ikke været skadet, virkelig imponerende.. Rio og Vidic var sikkerheden selv nede bag i, og Evra var fremragende rent offensivt..

karakter: 1-10

VDS 7 - har stort set intet at lave
Brown 7 - solid indsats uden nogen i øjenfaldende momenter
Rio 8 - stensikker i alt hvad han foretager sig
Vidic 8 - stensikker i alt hvad han foretager sig
Evra 8 - Gode offensive aktioner
Ronaldo 9 - to mål, hvor frisparket var et af de bedre mål. ellers udfordrende som vi kender ham
Carrick 8 - Gode pasninger, herligt at se duoen Carrick-Scholes igen:D
Scholes 8 - fremragende i den time han var med
Nani 7 - en af de bedre kampe for Nani, men hans indlæg var piv
Park 5 - det fungere bare ikke optimalt for park, skaber stort set ingenting
Rooney 5 - Kan manden score? deltager fint i selve spillet, men hold da op hvor er han uskarp

Syns det er foruroligende at det kun er Ronaldo der scorer for tiden...

NtotheT
30-01-2008, 22:37
Stille og kontrollerende dag på kontoret.
- Scholes - Vital omdrejningspunkt i dag
- Ronaldo - Siger navnet ikke det hele , kæft et mål han lavede man, var helt måbende
- Så er der Rooney. Jeg er måske nok den eneste der er mod ham her for tiden. Da Giggs lagde dårligt ud, svinede i ham alle til. Da Brown startede sæsonen på højre back, svinede i ham til. Da Ronaldo kom tilbage fra karantænen og ikke var så særprangende, fik han negative kommentarer med, da Carrick kom tilbage fra albueskaden, fik han sviner af mange. Da Park kom tilbage, puha grimme ord - Da Anderson startede sæsonen mod Sunderland, var han fejlkøb. Men alligevelkan Rooney være dominerende, ideal og jeg ved ikke hvad, selv om hvor katastrofalt han spiller for tiden? Altså, United er en enhed, så når en spiller dårligt, så er det ud. Der er ingen undtagelser. Rooney ud med dig - Jeg ved jeg får sviner fra mange nu, ( Glory Man United, JakobR osv osv ) fordi jeg kører på ROoney, men håber i kan se min point. Jeg er blot træt af den totale overbeskytning af Rooney. Hvis den mand ikke strammer sig an, så er jeg sikker på at han kan kridte den bane op. Han fik IGEN chancer efter chancer og alligevel kan han ikke score? Hvis det var en Saha, så havde i dommeprofetier om manden nu. Så gutter? Drop nu den hellige status i har skabt om Rooney. Indse det nu bare, manden er helt ved siden af sig selv for tidne. Han har snart fået for mange chancer :)

Mr. Larsen
30-01-2008, 23:06
www.kunyoutubeoggoogleerlovligt.com/oldtrafford

Hmm linket virker ikke :D

Flipperen
30-01-2008, 23:08
Ja, han er helt ved siden af sig selv lige i øjeblikket. Men derfor mener jeg ikke, at han bare skal sættes til at hente vand, for han er virkelig en klassespiller! En skam han ikke viser det lige nu, men sådan er det vel bare?

Som du selv siger skaber han chancerne, og for mig er det vigtigste.. Synes det så slemt ud hvis han ikke skabte nogen, men han holder hovedet koldt og kæmper, og kæmper og endnu engang så kæmper han fandeme og han gør altid en indsats og det er sgu rart at se.. Når chancerne udformer sig som de gør i hans selskab, så tror jeg stille og roligt du vil æde dine ord i dig igen.. bare vent, de chancer han føder i hver eneste kamp venter blot på en jordmorder.. bam bam (:

JakobR
30-01-2008, 23:08
Stille og kontrollerende dag på kontoret.
- Scholes - Vital omdrejningspunkt i dag
- Ronaldo - Siger navnet ikke det hele , kæft et mål han lavede man, var helt måbende
- Så er der Rooney. Jeg er måske nok den eneste der er mod ham her for tiden. Da Giggs lagde dårligt ud, svinede i ham alle til. Da Brown startede sæsonen på højre back, svinede i ham til. Da Ronaldo kom tilbage fra karantænen og ikke var så særprangende, fik han negative kommentarer med, da Carrick kom tilbage fra albueskaden, fik han sviner af mange. Da Park kom tilbage, puha grimme ord - Da Anderson startede sæsonen mod Sunderland, var han fejlkøb. Men alligevelkan Rooney være dominerende, ideal og jeg ved ikke hvad, selv om hvor katastrofalt han spiller for tiden? Altså, United er en enhed, så når en spiller dårligt, så er det ud. Der er ingen undtagelser. Rooney ud med dig - Jeg ved jeg får sviner fra mange nu, ( Glory Man United, JakobR osv osv ) fordi jeg kører på ROoney, men håber i kan se min point. Jeg er blot træt af den totale overbeskytning af Rooney. Hvis den mand ikke strammer sig an, så er jeg sikker på at han kan kridte den bane op. Han fik IGEN chancer efter chancer og alligevel kan han ikke score? Hvis det var en Saha, så havde i dommeprofetier om manden nu. Så gutter? Drop nu den hellige status i har skabt om Rooney. Indse det nu bare, manden er helt ved siden af sig selv for tidne. Han har snart fået for mange chancer :)

Ej pis, Rooney har ingen kritik fået :( Bladr et par sider tilbage, eller eventuelt kig i gamle kamptråde, så vil du se kritikken. Dit indlæg kan jeg ikke tage seriøst.

Jeg vil da gerne indrømme han er ved siden af sig selv. Tilfreds?

Folk, der konstant kan brokke sig over EN spiller, og ikke bare glæde sig over et 2-0 resultat, har jeg kun hovedrysten tilovers for. Det er ikke mange runder siden, han spillede en afgørende faktor mod Reading. Jovist brændte han meget, men hellere brænde end slet ikke at komme til afslutninger (han havde jo stort set alle vores forsøg).

Alle spillere oplever formkriser, men ikke alle har lov til at have dem. Det er kun godt, Rooney har sin, mens vi vinder vores kampe.

JakobR
30-01-2008, 23:12
Van der Sar: The Dutchman could have taken the night off against a shot-shy Pompey attack 6

Brown: Was never truly tested defensively but could have scored with a stunning volley 6

Ferdinand: Easy night for the England defender in front of his new national boss 6

Vidic: He could have waltzed through this game even if he'd still been suffering from his virus 6

Evra: Pity some of his finishing and deliveries didn't match his surging runs down the flank 6

Park: Back to his energetic best with some electric runs following his downer at Reading 7

Scholes: How Capello must be wishing he could persuade him to come out of retirement to play for England once again 9

Carrick: A day when he simply had to let Scholes take command of the midfield 6

Nani: Looked more like the confident tricky performer who initially impressed back in the autumn 7

Ronaldo: Made a sensational start and his goals put United on easy street 9

Rooney: Might be concerned his goal figures aren't increasing at Ronaldo's rate but he's still so influential 8

MENs karakter af kampen. Rooney en af de bedre.

Flax_Generous
30-01-2008, 23:19
MENs karakter af kampen. Rooney en af de bedre.
MENs karakterer har jeg normalt heller ikke særlig meget tilovers for. Alene det faktum, at de kan give Park bedre karakter end samtlige spillere i vores bagerste kæde er jo helt til grin. Park havde absolut intet slutprodukt, hans teknik var til tider ekstremt frustrerende og han havde på ingen måde skyggen af koldblodighed når bolden kom i hans fødder. Han løb ganske rigtig fint uden bolden, men det er ikke nok.

Rooney var dog slet, slet ikke så dårlig som Park. Han brændte bare helt enormt meget. Hans to største chancer var jo ikke engang i nærheden af at ryge i mål.

JakobR
30-01-2008, 23:20
MENs karakterer har jeg normalt heller ikke særlig meget tilovers for. Alene det faktum, at de kan give Park bedre karakter end samtlige spillere i vores bagerste kæde er jo helt til grin. Park havde absolut intet slutprodukt, hans teknik var til tider ekstremt frustrerende og han havde på ingen måde skyggen af koldblodighed når bolden kom i hans fødder. Han løb ganske rigtig fint uden bolden, men det er ikke nok.

Rooney var dog slet, slet ikke så dårlig som Park. Han brændte bare helt enormt meget. Hans to største chancer var jo ikke engang i nærheden af at ryge i mål.

Jeg så ikke kampen, så skal ikke kunne sige. Mit indtryk er dog, at MEN generelt er meget hårde. Sjældent en spiller når op på 8-9 stykker.

Flax_Generous
30-01-2008, 23:31
Jeg så ikke kampen, så skal ikke kunne sige. Mit indtryk er dog, at MEN generelt er meget hårde. Sjældent en spiller når op på 8-9 stykker.
MEN er ikke hårde. De er snarere vilkårlige og tilfældige i deres karaktergivning. I hvert fald i dag. Hvis det Park leverede i dag virkelig er "his energetic best" så er han altså klasser under vores andre kantspillere. Sidste sæson var han langt bedre med mål, farlige skud, gode indlæg og et par farlige afleveringer. I dag løb han bare og var ellers de andre teknisk underlegne.

Jeg må for resten lige rose Lassana Diarra. Han så god ud i dag, og det selvom Carrick, Scholes og til sidst Anderson og Hargreaves dominerede midtbanen ganske solidt. Hans midtbanepartnere gik også rimelig meget AWOL.

robinho
31-01-2008, 04:48
ah men ah men ah men. Nu har undertegnet lige set højdepunkterne fra kampen, og nu kan Kaka for min skyld kysse mig lige der hvor jeg er højst, når jeg plukker jordbær. Ronaldo er den bedste, mest indflydelsesrige og mest komplette spiller i hele verden. Det er jo fuldstændig sindsygt. Det frisparksmål er af så høj klasse: Så megen fart, den slår ad h til , og den kyles altså hele op i krydset.

Jeg må indrømme jeg havde bange anelser forud for den kamp her. Både fordi jeg ikke synes vi har spillet så fantastisk på det sidste, Portsmouth er et godt hold, og sidst men ikke mindst så frygtede jeg det forfærdelige græstæppe.

Men en fin sejr der blev hurtigt grundlagt, så vi kunne "slappe af" en smule. Vi skal spille, hvad der nok pt er den sværeste kamp i PL ude mod Spurs i weekenden, så der skal gemmes kræfter til den også.

Men en fin og vigtig sejr i går aftes. Vil rooney ikke godt snart til at score hehe :)

ChristianR
31-01-2008, 06:25

Også mig:D:devill:

robinho
31-01-2008, 06:40
Og hvem har 2-0 og Ronaldo som 1. målscorer i DSR? Det har jeg!

oddset på den må igså have været 1,05 hehe.

Vi scorer kun på 1/10 af vores chancer, og det er altid ronaldo der scorer.

Dines
31-01-2008, 06:41
En god kamp, hvor vi fik de nødvendige 3 point. Førstehalvleg var fremragende, og noget af det bedste vi har spillet i denne sæson, mens det i andenhalvleg blev på cruise control, hvilket irreterede mig lidt. Synes godt der kunne være scoret endnu en kasse, så man slet ikke var i tvivl om noget. Men alt i alt fremragende. Mom må nok være Scholes eller Ronaldo. Klasse af dem!

Next stop Tottenham!

Glory Man United
31-01-2008, 06:44
Der er ingen undtagelser. Rooney ud med dig - Jeg ved jeg får sviner fra mange nu, ( Glory Man United, JakobR osv osv ) fordi jeg kører på ROoney, men håber i kan se min point.

Du får ingen sviner af mig, men ærlig talt. Rooney spiller ikke dårligt. Han brænder stort set alt, han kommer i nærheden af, indrømmet. Men hans løbepensum og samspil med de andre offensive, er da verdensklasse.

Glory Man United
31-01-2008, 06:46

Me 2, men det er der vist flere end os, der har

Dines
31-01-2008, 07:04
Lige til dem som synes Rooney spillede dårligt igår, så fik han karakteren 8 af Skysports, hvilket var den tredjebedste karakter fra United-holdet. Kun overgået af Ronaldo og Scholes!

Glory Man United
31-01-2008, 07:05
Lige til dem som synes Rooney spillede dårligt igår, så fik han karakteren 8 af Skysports, hvilket var den tredjebedste karakter fra United-holdet. Kun overgået af Ronaldo og Scholes!

Præcis, og som jeg sagde: han spillede en god kamp, igen! Men selvfølgelig skal han lave flere kasser!

United DK
31-01-2008, 08:16
oddset på den må igså have været 1,05 hehe.

Normalt plejer jeg også at tage andre end Ronaldo som 1. målscorer, men denne gang spillede jeg sikkert, og det gav pote. :D

Det kunne være man skulle til at spille penge på Ronaldo som 1. målscorer, for den er jo sikker hver gang. :D

Flax_Generous
31-01-2008, 15:10
Du får ingen sviner af mig, men ærlig talt. Rooney spiller ikke dårligt. Han brænder stort set alt, han kommer i nærheden af, indrømmet. Men hans løbepensum og samspil med de andre offensive, er da verdensklasse.
Han brænder ikke stort set alt. Han brænder alt. Hans første store afbrænder i går var en 110%-chance få meter fra mål. Den var næsten værre end noget af det Tevez lavede tidligere på året. Hans afslutning havde ikke engang retning af målet. Hans lob over David James er godt tænkt, men mindre godt udført. Den bliver ikke engang reddet på stregen, men et par meter fra. En Rooney i form ville med lethed havde sat den i. Det er jo næsten hans trademark-afslutning.

Det er formentlig bare noget psykologisk og han skal nok få hul på bylden. Men det må altså gerne til at ske snart, for på et eller andet tidspunkt koster det point. Medmindre Ronaldo selvfølgelig kan lave 2 mål i hver kamp (hvilket for tiden ikke er helt utænkeligt!). :)

Dines
31-01-2008, 17:06
Dog kan man sige, at Rooney virkelig kæmper med at komme i form, så jeg er fortrøstningsfuld. Sålænge han spiller godt, men ikke score, er jeg tilfreds nok. For jeg ved at målene nok komme skal på et tidspunkt. Han har bare ikke tur i den foran kassen, og det er stolpe ud end det er ind.