PDA

Se fuld version : Lee Martin

Bergmann
29-01-2008, 17:54
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQVJcQeolvmZk9J3-1qm8qs_tMYH9Iy-nYEdxXxtglPFYQtrWLXEg

Lee Martin
Født: 9. februar 1987
Land: England
Klub: Ipswich Town

Jeg har lige set genudsendelsen af søndagens FA cup kamp, Sheffield United v Man City. Det jeg så af den udlånte Lee Martin var rigtig lovende. Han fightede røven ud af bukserne, når han ikke havde bolden, og når han så fik bolden i fødderne, så mindede han om vores Ronaldo med tricks, fart osv., dog selvfølgelig nogle niveauer under. City havde store problemer med at tackle ham, hvilket også var signaleret ved, at han konstant blev opdækket. Hvad jeg har set fra ham i United har været forholdsvist skidt, men jeg skal love for, at han skabte problemer for City. Jeg håber, I også så det.

Jeg glæder mig til at se meget mere med ham.

JEG KAN IKKE OPRETTE TRÅD UNDER 'SPILLERTRUP'.

PS. Det var fantastisk, at Sheff slog Shitty ud!

Hl-Glory
29-01-2008, 18:20
har ikke set det,
kender heller ikke noget til Lee martin, ved hvem han er og ser ud. men har ikke rigtig set ham spillet.
men mener jeg så ham score i en af trænings kampende i år? :)

matt
29-01-2008, 18:36
Tvivler også på Lee..

Specielt efter SAF hentede Nani som kun er 21 år(mener jeg) ser jeg ikke den store fremtid for Lee.. Da jeg er rimelig sikker på at Nani og Park vil være foran i køren de næste mange år.. Park nok en 2-4 år - Nani forhåbentlig de næste 7-9 år :)
Såfremt ingen af dem bliver lige så længe som Giggsey..

Bergmann
29-01-2008, 18:49
Tvivler også på Lee..

Specielt efter SAF hentede Nani som kun er 21 år(mener jeg) ser jeg ikke den store fremtid for Lee.. Da jeg er rimelig sikker på at Nani og Park vil være foran i køren de næste mange år.. Park nok en 2-4 år - Nani forhåbentlig de næste 7-9 år :)
Såfremt ingen af dem bliver lige så længe som Giggsey..
Jeg har været af samme opfattelse, men han var virkelig skarp i søndags. Han minder utrolig meget om nani, men jeg synes absolut ikke, at man kan afskrive ham, selvom at vi har andre som også er meget kompetente.

JDK
29-01-2008, 18:50
Lee får det svær, med Giggs, Nani og Park på venstrefløj, men jeg har hørt meget godt om, inden han blev taget med til Uniteds træningstur i sommers - og at han spiller godt mod Shitty er jo bare et plus, men jeg tror ikke rigtig på en fremtid i United for ham

JakobR
29-01-2008, 19:26
Hans bevægelser imponerede mig under Asien-turen, og det fik mig til at tro på, han har en fremtid. Han spiller med en god portion selvtillid og udfordrer rigtigt godt. Jeg har ikke set Citykampen.

Jeg håber han kommer tilbage og får sin mulighed, på samme måde som Eagles, der dog, efter min mening, forspildte den.

United DK
29-01-2008, 21:33
Jeg så ham spille da Sheffield United tabte 2-0 til Sheffield Wednesday, og han mindede meget om Ronaldo, både på det positive og negative plan. Det positive var at han er hurtig på fødderne, og modsat Ronaldo har nogle gode indlæg, dødbolde osv. Det negative var at han filmede en del.

KennyN
29-01-2008, 21:43
Han er en glimrende spiller, som jeg håbede kunne få lidt chancer i løbet af denne sæson. Heldigvis har han været forskånet for lange skadespauser, som ødelagde det meste af hans sæson sidste år. Kan han fortsætte sin udvikling resten af sæsonen, kan han måske få en sidste chance i United efter sommerpausen. Men det er ved at være oppe over. Håber dog han klarer den, da han er en god type ude på kanten..

Glory Man United
14-08-2008, 08:26
Jeg forstår ikke, at vi har lejet ham ud til Forest. Ville han ikke være oplagt at have på bænken på søndag? Af offensive er der jo kun: Giggs, Tevez, Campbell...og måske Rooney....og måske Berbatov

Feldthaus
14-08-2008, 09:08
tjo, men hvis det kun er en eller to kampe, har man nok vurderet at han er lidt overflødig.

Desuden tror jeg hellere fergie vil sætte evra op som højre midt end at spille med martin, så tvivler desværre på at han for en reel chance hos os.

KennyN
14-08-2008, 09:52
Jeg forstår ikke, at vi har lejet ham ud til Forest. Ville han ikke være oplagt at have på bænken på søndag? Af offensive er der jo kun: Giggs, Tevez, Campbell...og måske Rooney....og måske Berbatov

Enig. Skulle han have haft spilletid i år hos United, skulle det vel have været her i starten, hvor flere spillere er ude. Så at han den næste måned er udlånt til Forest, tyder på han ikke har den store fremtid i United..

JDK
14-08-2008, 10:25
Ham ser vi nok ikke meget til i den røde trøje i fremtiden - men som jeg tidligere skrev om Lee, så har han også mindst 3 konkurrenter (Giggs, Nani & Park) foran sig, som er etablerede klassespillere og at det derfor har været svært for ham at kunne slå igennem i United

United DK
14-08-2008, 15:30
Jeg forstår ikke hvorfor spillere som Martin, hele tiden skal lejes ud, for de får ikke en skid ud af, at spille sammen med en flok knoklere i en klub, fra de lavere rækker. Sælg dog, i stedet for at give spillerne falske forhåbninger. Lee Martin har overskredet den talentgrænse, der er i dag, hvor man helst skal slå igennem, inden man runder de 20, og det har Martin ikke gjort. Det samme gælder i øvrigt Simpson. Fint nok, at han bliver lejet ud til en PL-klub, men når han vender tilbage om et år, så er Rafael foran ham, og så kender vi hans skæbne.

Dines
14-08-2008, 15:33
Jeg synes også, at det er skidt, at vi lejer Martin ud. Vi kan få brug for ham i den her måned, der kommer. I en alder af 21 år, er det et skidt tegn at blive udlånt, når der p.t. ikke er mange konkurrenter. Jeg tror, at Martin sælges indenfor den nærmeste fremtid.

ChristianR
14-08-2008, 16:11
Jeg forstår ikke hvorfor spillere som Martin, hele tiden skal lejes ud, for de får ikke en skid ud af, at spille sammen med en flok knoklere i en klub, fra de lavere rækker. Sælg dog, i stedet for at give spillerne falske forhåbninger. Lee Martin har overskredet den talentgrænse, der er i dag, hvor man helst skal slå igennem, inden man runder de 20, og det har Martin ikke gjort. Det samme gælder i øvrigt Simpson. Fint nok, at han bliver lejet ud til en PL-klub, men når han vender tilbage om et år, så er Rafael foran ham, og så kender vi hans skæbne.

Lad os nu se. Det er svært at forudse hvor Raphael og Simpson står om et år. Måske Simpson blomstrer op i et år med meget PL-bold, mens Raphael ikke lever op til de høje forventninger. Under alle omstændigheder kan vi godt satse på, at Simpson stiger i værdi denne sæson, hvorefter vi kan sælge ham, hvis du får ret.

Mht. Martin kan jeg heller ikke forstå, hvorfor man ikke bare sælger ham.

Don Kafai
14-08-2008, 16:58
Det at leje en spiller ud, giver jo en chance for, at slå igennem. Hvis Martin får en supersæson, så er han pludselig inde i billedet igen.