Se fuld version : Danny Welbeck
ChristianR
11-08-2011, 15:28
Welbeck vil aldrig skifte til Arsenal, det er jeg overbevist om. Synes egentlig, at det er et mærkeligt rygte. Welbeck er også en af vores spillere, som altid har spillet i klubben og desuden har udviklet sig meget i de seneste år. Tror faktisk, han har en stor fremtid foran sig i klubben. Han kan dog få nogle problemer, hvis Rooney, Chicharito og Berbatov får en super sæson, får så er der ikke meget spilletid til Welbeck.
Hvordan kan du være så sikker på det? Fodboldverden er et sted, hvor alle har sig selv nærmest. Og jeg ser absolut intet, der tyder på, at Wellbecks loyalitet overfor United vil lade ham rådne på bænken, hvis Wenger står og lokker med en fast startplads. Sådan er fodboldverdenen desværre 9 ud af 10 gange.
Af samme grund kan det ikke udlukkes, at en home grown gut som Wilshere en dag stikker Arsenal i ryggen, hvis han ser muligheden for at træde et skridt op af karrierestigen til en af de engelske klubber, der rent faktisk har en chance for at vinde noget.
Var det ikke noget med Welback overvejede at skifte til Sunderland for at få mere spilletid? Eller var det en anden spiller? I så fald så er han da ikke mere "United-dreng" end at han gerne vil skifte.
Var det ikke noget med Welback overvejede at skifte til Sunderland for at få mere spilletid? Eller var det en anden spiller? I så fald så er han da ikke mere "United-dreng" end at han gerne vil skifte.
Nej, men som det ser ud lige nu så tror jeg der er udsigt til rigeligt med spilletid tid Welbeck.
Tvivler i øvrigt på at han ville få mere spilletid af at skifte til Arsenal som spiller med én på toppen, og den plads tilhører Robin van Persie alias verdens bedste fodboldspiler ifølge alle Arsenal fans.
Men okay, nu er RvP så også skadet på ugebasis.
Kasper United
11-08-2011, 16:37
Hvordan kan du være så sikker på det? Fodboldverden er et sted, hvor alle har sig selv nærmest. Og jeg ser absolut intet, der tyder på, at Wellbecks loyalitet overfor United vil lade ham rådne på bænken, hvis Wenger står og lokker med en fast startplads. Sådan er fodboldverdenen desværre 9 ud af 10 gange.
Af samme grund kan det ikke udlukkes, at en home grown gut som Wilshere en dag stikker Arsenal i ryggen, hvis han ser muligheden for at træde et skridt op af karrierestigen til en af de engelske klubber, der rent faktisk har en chance for at vinde noget.
Først og fremmest vil jeg lige spørge dig: Tror du selv, han skifter til Arsenal?
Og det der med, at Wenger lover Welbeck en fast stamplads - det gør han jo ikke? Utrolig dårlig eksempel, når det ikke sker. Gervinho, Van Persie, Walcott, Arshavin og Chamakh er imo alle foran ham. Derudover har de også Carlos Vela og Bendtner, hvor sidstnævnte dog sikkert bliver solgt.
Din sammenligning med Wilshere er efter min mening heller ikke den skarpeste. Måske vil Wilshere, men det tror jeg faktisk ikke. Desuden taler vi om Welbeck, og hvordan skal han træde "et skridt og af karrierestigen til en af de engelske klubber, der rent faktisk har en chance for at vinde noget", når han spiller hos os, Manchester United?
Svanen94
11-08-2011, 16:53
Nej, men som det ser ud lige nu så tror jeg der er udsigt til rigeligt med spilletid tid Welbeck.
Tvivler i øvrigt på at han ville få mere spilletid af at skifte til Arsenal som spiller med én på toppen, og den plads tilhører Robin van Persie alias verdens bedste fodboldspiler ifølge alle Arsenal fans.
Men okay, nu er RvP så også skadet på ugebasis.
Welbeck har vidst udtalt, at han var i tvivl om han ville blive hos United pga. spilletid. Ved ikke om det var den her artikel jeg kan huske, men der snakker han da i hvert om "At overveje sin fremtid" http://indkast.dk/index.php?nyhed=81374
ChristianR
11-08-2011, 17:00
Først og fremmest vil jeg lige spørge dig: Tror du selv, han skifter til Arsenal?
Nej, for jeg tror ikke United vil sælge.
Og det der med, at Wenger lover Welbeck en fast stamplads - det gør han jo ikke? Utrolig dårlig eksempel, når det ikke sker. Gervinho, Van Persie, Walcott, Arshavin og Chamakh er imo alle foran ham. Derudover har de også Carlos Vela og Bendtner, hvor sidstnævnte dog sikkert bliver solgt.
Jeg sagde HVIS Wenger lovede ham en stamplads, hvilket alt naturligvis ikke tyder på, at han gør. Hypotesen kunne dog bruges, fordi du postulerede din overbevisning omkring, at Wellbeck aldrig VIL skifte til Arsenal.
Det er jeg slet ikke overbevist om, selvom jeg er enig i, at der ikke er gunstige forhold for sådan et skifte nu.
Din sammenligning med Wilshere er efter min mening heller ikke den skarpeste. Måske vil Wilshere, men det tror jeg faktisk ikke. Desuden taler vi om Welbeck, og hvordan skal han træde "et skridt og af karrierestigen til en af de engelske klubber, der rent faktisk har en chance for at vinde noget", når han spiller hos os, Manchester United?
Pointen er, at alle spillere er sigselv nærmest. Welbeck var eftersigende parat til at skifte United ud med Sunderland for mere spilletid.
Om det er spillestid, prestige eller penge, der er motoren for den enkelte spiller er naturligvis ikke afgørende. Pointen er, at det er de absolut færreste spillere, der er loyale overfor deres respektive klub, når de ser en bedre mulighed for sig selv andetsteds. At tro andet er blåøjet og naivt.
Anderson8
11-08-2011, 17:51
Nej, for jeg tror ikke United vil sælge.
Jeg sagde HVIS Wenger lovede ham en stamplads, hvilket alt naturligvis ikke tyder på, at han gør. Hypotesen kunne dog bruges, fordi du postulerede din overbevisning omkring, at Wellbeck aldrig VIL skifte til Arsenal.
Det er jeg slet ikke overbevist om, selvom jeg er enig i, at der ikke er gunstige forhold for sådan et skifte nu.
Pointen er, at alle spillere er sigselv nærmest. Welbeck var eftersigende parat til at skifte United ud med Sunderland for mere spilletid.
Om det er spillestid, prestige eller penge, der er motoren for den enkelte
spiller er naturligvis ikke afgørende. Pointen er, at det er de absolut færreste spillere, der er loyale overfor deres respektive klub, når de ser en bedre mulighed for sig selv andetsteds. At tro andet er blåøjet og naivt.
Det var han jo åbenbart ikke. Mig kendt er han stadig United-spiller. Snakken gik egentlig også på, om han ville skifte til Arsenal. Og det er jeg sikker på, at han aldrig vil. Lige så sikker på, at Wilshere ikke skifter til os.
En anden snak: hvis Welbeck havde skiftet til Sunderland, havde han da været en klaphat. Hvorfor så ikke kæmpe om en plads i United?
PatriceEvra3
11-08-2011, 17:56
Det er altså lige værd at påpege, at fanatix der har startet rygtet er omtrent lige så pålidelige som Caughtoffside, så jeg tror nu slet ikke Welbeck til Arsenal er et tema :D
Anderson8
11-08-2011, 19:17
Det er altså lige værd at påpege, at fanatix der har startet rygtet er omtrent lige så pålidelige som Caughtoffside, så jeg tror nu slet ikke Welbeck til Arsenal er et tema :D
I know. Det er ikke på tale, også derfor det er mærkeligt, at folk overhovedet er en smule i tvivl. United ville aldrig sælge. Wenger er heller ikke dum nok til, at være ude efter ham, og tror heller aldrig, at Welbeck vil skifte til en rival.
ChristianR
11-08-2011, 19:20
I know. Det er ikke på tale, også derfor det er mærkeligt, at folk overhovedet er en smule i tvivl. United ville aldrig sælge. Wenger er heller ikke dum nok til, at være ude efter ham, og tror heller aldrig, at Welbeck vil skifte til en rival.
Og jeg kunne godt tænke på, hvad i verden, der får dig til at føle nogen som helst sikkerhed i forhold til det?
MOHoegsted
11-08-2011, 19:53
Som han har spillet for os er jeg sikker på han hurtigt kan komme foran både Walcott og Chamakh, og selv Arshavin hvis han fortsætter den dårlige form. Derudover ved vi ikke så meget til Gervinho endnu.
Men de 3 forreste er der jo plads til ham i så, hvis han kan slå en af de overstående af.
Men ærligt så tror jeg heller ikke på han vil skifte, han har spillet i United i så mange år, og det United der har gjort ham til den han er.
Så meget pisser han heller ikke på klubben at skifte til en rival, hvis han skulle skifte, havde det jo nok været til en anden PL klub eller i udlandet.
Tanken om han skulle skifte kunne jo godt strejfe når han angiveligt var klar til at forlade United.
Hvis Fergie har den mindste tiltro til Welbeck og er villig til at give ham chancen, så er der ikke skyggen af risiko for at han ryger nogen steder, og da slet ikke til en PL konkurrent.
Anderson8
11-08-2011, 21:19
Og jeg kunne godt tænke på, hvad i verden, der får dig til at føle nogen som helst sikkerhed i forhold til det?
Han har vist tiltro til United. Han er United-dreng. Født og opvokset i Manchester. Det er noget, der må betyde noget for hver person. Han har vist sig til, at være sympatisk (i hvert fald i mine øjne), og været meget taknemmelig for at spille for United og England. Han nævnte, at det havde været en meget stor uge for ham, da han spillede Community Shield og derefter fik opkaldet fra Capello, om en plads i truppen mod Holland (som så desværre blev aflyst).
United har vist, at de tror på Welbeck - så tror derfor, at Welbeck vil være i United. Jeg er dog klar over, at du ikke tror, at han vil skifte. Slår det bare lige fast.
Det er selvfølgelig klart, at hvis Welbeck ikke præsterer i United og SAF vælger at skippe ham, fordi han ikke er god nok til United, så vil det være en hel anden snak om et skifte. Så skal man jo videre. Men inde for de næste 3 år, er jeg sikker på, at et skifte ikke er på tale!
jeg regner med berbatov bliver solgt til PSG og det håber jeg faktisk osse da jeg synes vi har alt for mange angribere, vores angrebshierarki burde være:
1. Rooney
2. Hernandez
3. Welbeck
4. Berba (ud via salg)
5. Owen
6. Machada (udleje til PL-klub eller blive)
7. Diouf (udleje til PL-klub sidste chance)
ChristianR
12-08-2011, 06:54
Han har vist tiltro til United.
Hvornår? Det er begrænset, hvad han endnu har gjort for eller udtalt sig om i forhold til klubben. Dog har han medgivet flere gange, at United ikke nødvendigvis var hans førsteprioritet denne sæson og at han var glad i Sunderland.
Han er United-dreng. Født og opvokset i Manchester. Det er noget, der må betyde noget for hver person.
Som du udlægger det, bør alle home grown spillere blive i deres respektive klub resten af livet. Det er jo på ingen måde tilfældet. Chancen er nok større, men der har IMO slet ikke været nok tells fra Welbeck til at konkludere noget som helst.
Han har vist sig til, at være sympatisk (i hvert fald i mine øjne), og været meget taknemmelig for at spille for United og England. Han nævnte, at det havde været en meget stor uge for ham, da han spillede Community Shield og derefter fik opkaldet fra Capello, om en plads i truppen mod Holland (som så desværre blev aflyst).
I hvilke situationer, synes du, han har virket sympatisk? Onde tunger vil faktisk mene, at han er en smule arrogant og har lidt stjernenykker. Selvfølgelig er han glad for at blive udtaget til landsholdet og vinde sit første trofæ. Det behøver man ikke nødvendigvis være klubloyal for.
United har vist, at de tror på Welbeck - så tror derfor, at Welbeck vil være i United. Jeg er dog klar over, at du ikke tror, at han vil skifte. Slår det bare lige fast.
Det tror jeg, som sagt heller ikke nej. Så jeg tror ikke Welbeck er på vej ud af klubben lige foreløbig.
Jeg synes bare man skal passe på med at konkludere for meget om spillerens loyalitet for tidligt. Personligt er jeg sikker på, at Welbeck som alle andre har sig selv nærmest. Det betyder, at hvis han som kæmpetalent skulle blive træt af bænken, så ønsker han sig videre til den bedste klub, der tilbyder mere fast spilletid.
Dybt ærgeligt med Welbecks skade efter en fremragende sæsonstart. Jeg sagde i sidste sæson, at jeg tror på, at Danny overhaler Hernandez som førstevalg sammen med Rooney. Jeg var især begyndt at tro på det efter sæsonens første kampe. Jeg synes virkelig der er meget potentiale i Welbeck. Han kan blive en af de største angribere, hvis han kan udfolde hele potentialet og undgå skader.
Forhåbentligt er Welbeck snart klar igen.
Martinsen
28-08-2011, 21:33
En måneds tid siges det han er ude. Ærgeligt med hans super start in mente, men landskampene kommer på et rigtig godt tidspunkt og er sikker på han vender sulten tilbage dette kan også være med til at kick starte Chicharito og Berbas sæson alt efter hvem af dem der tager over mens han er væk.
En måneds tid siges det han er ude. Ærgeligt med hans super start, men landskampene kommer på et rigtig godt tidspunkt og er sikker på han vender sulten tilbage dette kan også være med til at kick starte Chicharito og Berbas sæson alt efter hvem af dem der tager over mens han er væk.
Ærgeligt med en hele måned. Jeg havde håbet, at han blot ville være ude et par uger, så han ville være klar igen efter landskampene.
Det er dog vildt at vi har Hernandez og Berba i baghånden - og Macheda og Owen. Det er vist hvad man kalder for dybde.
MOHoegsted
28-08-2011, 22:01
Er ret sikker på det bliver Chicharito der ersatter ham. Han har jo fået spilletid de sidste 2 kampe, men har dog ikke været ret prangende indtil videre. Berba har jo ikke fået chancen, så nu kan han dog få nogle minutter og erstatte enten Rooney, eller Chicharito for at skrabe rusten væk til at begynde med.
Ærgerligt at Welbeck skal blive skadet nu hvor han er kommet godt fra start..
Trods alt positivt at vi stadigvæk har Hernandez, Berbatov osv, men Welbecks tekniske begavelse giver os bare en ekstra dimension i vores angrebsspil sammen med Rooney.
Jeg har lige set kampen igen. Hold kæft hvor var Welbeck god den første halve time. Han tog alle de rigtige løb i dybden, kunne holde fast i bolden samt iscenesætte andre. Derudover er han ikke bleg for at deltage defensivt.
Den knægt har bare det hele. Når han bliver fuldt udviklet fysisk, så bliver Welbeck-Rooney førstevalget for United og England. Jeg tror Welbeck bliver fuldstændig uspillelig for forsvarer i fremtiden. Jeg synes bare man kan se, at han har hele pakken. :devill:
Ingen af dem er decideret verdensklasse (endnu), men både Cleverley og Welbeck har givet holdet en enormt god bevægelighed og dynamik, som jeg synes, vi tildels manglede i sidste sæson. Vi er simpelthen et andet hold med Cleverley på midten i stedet for Scholes og Carrick og med Welbeck oppe foran i stedet for Berbatov. Jeg siger ikke, at de nødvendigvis er bedre, men at de bidrager med noget helt andet.
Og hvor var det en fantastisk beslutning at leje Welbeck ud. Han gik som en dreng og kom tilbage som en mand. Fuldstændig forvandlet.
Fantastisk nyt at Welbeck træner med allerede i næste uge. Det betyder at han kun misser Bolton kampen. Fedt:devill:
Fantastisk nyt at Welbeck træner med allerede i næste uge. Det betyder at han kun misser Bolton kampen. Fedt:devill:
Rigtig gode nyheder.
Både for United, men så sandelig også for Welbeck som endelig var kommet i gear og viste lovende takter. Lækkert at han formentlig ikke skal holde en længere pause.
MOHoegsted
07-09-2011, 09:28
Håbede faktisk lige lidt på Chicharito fik chancen i nogle kampe, og kom i gang igen. Men jeg det jo altid en god nyhed når en spiller vender tilbage fra sin skade, og endda hurtigere end forventet.
Håbede faktisk lige lidt på Chicharito fik chancen i nogle kampe, og kom i gang igen. Men jeg det jo altid en god nyhed når en spiller vender tilbage fra sin skade, og endda hurtigere end forventet.
Bare rolig Hoeg.... Din elskede mexicaner skal nok få masser af spilletid, når vi først kommer rigtig igang med sæson, hvor vi spiller to kampe om ugen. Når landskampene i oktober er slut, så går det for alvor igang. Men inden da har vi nogle virkelig vigtig kampe - og mon ikke Hernandez får lavet mål der?
Jeg tror bare at Ferguson har været så positivt overrasket over de unge og nye, at de simpelthen bare skulle have chancen igen mod Arsenal. Det var jo lidt usædvanligt, at han ikke skiftede ud på holdet til kampen. Men man kan sige, at sådan som de 6 forreste har spillet, så kan man næsten heller ikke rører ved dem. Noget jeg synes er lidt interessant er, hvis vi tager en alternativ formation med de 6 forreste kunne det være:
----------Hernandez-----------
-----------Berbatov------------
Park-Carrick-Fletcher-Valencia
Hvis vi tager spillerne en-for-en, så synes jeg ikke der er nogen af de 6 ovenstående, der passer lige så godt ind i vores "nye" spil i denne sæson. Anderson og Cleverley er langt mere teknisk dygtige og kreative end Carrick og Fletcher. Derudover er Nani og Young mere bevægelig og bedre til at søge ind i banen end Park, men især Valencia, der er mere traditionel kant. Rooney og Berbatov er nogle fælles karakteristikas, men Rooney er meget mere bevægelig og svære at dække.
Endelig har vi så Welbeck istedet for Hernandez. Der er ingen tvivl om, at Hernandez er en fremragende angriber. Ligeson alle de 6 i "reserve" opstillingen er fremragende spillere. Men Welbeck passer bare så ufattelig godt sammen med Rooney, Young, Nani, Cleverley og Anderson. Det virker som om, at Rooney og Welbeck tænker ens. De bevæger sig fremragende for hinanden. Derudover er Nani og Young meget bevægelige og søger ind i banen, mens de to på midten gerne tager løbet ind i boksen. Det er især her, at jeg ser Welbeck som bedre end Hernandez. Han kan nemlig iscenesætte de andre på en helt anden måde - bedste eksempel er hælafleveringen til Anderson. Derudover er meget bedre i det opbyggende spil, hvilket gør at han kan deltage i de hurtige et-to kombinationer.
Iøvrigt så havde Welbeck 23 boldberøringer i hans halve time mod Arsenal, mens Hernandez havde 26 i resten af kampen. Det viser vel meget godt, hvor meget mere Welbeck er involveret i spillet og hvorfor, efter min mening, gør Young, Rooney og Nani meget bedre. De 4 forreste flexer jo bare rundt efter behag. Så fedt at se på.
En sidste ting med Welbeck, der ikke har fået så meget opmærksomhed er hans defensive arbejde. Han tager gerne et tilbageløb og hjælper Anderson og Cleverley på den centrale. Det betyder at Rooney ikke skal gøre dette alene.
MOHoegsted
07-09-2011, 13:21
Bare rolig Hoeg.... Din elskede mexicaner skal nok få masser af spilletid, når vi først kommer rigtig igang med sæson, hvor vi spiller to kampe om ugen. Når landskampene i oktober er slut, så går det for alvor igang. Men inden da har vi nogle virkelig vigtig kampe - og mon ikke Hernandez får lavet mål der?
[...]
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Chicharito nok skal få en masse spilletid, medmindre Ferguson for alvor er blevet for gammel, at han har glemt sig eget rotations princip.
Derudover er jeg enig med resten af dit indlæg, men det kommer vel ikke som nogen overraskelse for nogen.
Iøvrigt så havde Welbeck 23 boldberøringer i hans halve time mod Arsenal, mens Hernandez havde 26 i resten af kampen. Det viser vel meget godt, hvor meget mere Welbeck er involveret i spillet og hvorfor, efter min mening, gør Young, Rooney og Nani meget bedre. De 4 forreste flexer jo bare rundt efter behag. Så fedt at se på.
En sidste ting med Welbeck, der ikke har fået så meget opmærksomhed er hans defensive arbejde. Han tager gerne et tilbageløb og hjælper Anderson og Cleverley på den centrale. Det betyder at Rooney ikke skal gøre dette alene.
Chicharito er jo netop ikke en spiller der deltager i det opbyggende spil, han skal bare se hullerne, og løbe i dybden primært i det opbyggende spil. Welbeck er jo en meget mere komplet angriber. Dog syntes jeg Chicharito er mere målfarlig. Vi går en meget spændende sæson i måde mht. talenterne.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Sep/danny-welbeck-feeling-fit-after-injury.aspx
Welbeck melder sig klar igen.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Sep/danny-welbeck-feeling-fit-after-injury.aspx
Welbeck melder sig klar igen.
Mega vigtigt. Mon ikke vi ser ham på bænken igen på lørdag så? Så længe har han jo heller ikke været ude. Og når han også trænede sidste uge, så burde han snart være klar.
Nu er det ikke nogen hemmelighed, at jeg muligvis er forummets største Welbeck fan - men for satan han er god.
Jeg synes hele tiden, at han bliver bedre. Man kan se, at berøringer er blevet en smule skarpere. Indenfor ganske kort tid, så er han i top 10 i verden af angribere. Det er så vildt alle de forskellige kvaliteter han har, når det hele klapper - wauw. Han bliver VILD....
Nu er det ikke nogen hemmelighed, at jeg muligvis er forummets største Welbeck fan - men for satan han er god.
Jeg synes hele tiden, at han bliver bedre. Man kan se, at berøringer er blevet en smule skarpere. Indenfor ganske kort tid, så er han i top 10 i verden af angribere. Det er så vildt alle de forskellige kvaliteter han har, når det hele klapper - wauw. Han bliver VILD....
Enig.
Fantastisk talent og det ville slet ikke undre mig hvis han bliver en verdensklasse angriber. Han har alle kvaliteterne der skal til.
Han er stadigvæk ung og mangler rutine og 'consistency' (aner sgu ik lige hvad det hedder på dansk - stabilitet?) i hans spil, men det er kun et spørgsmål om tid. Sprødt mål til 2-0 idag, uha da.
Enig.
Fantastisk talent og det ville slet ikke undre mig hvis han bliver en verdensklasse angriber. Han har alle kvaliteterne der skal til.
Han er stadigvæk ung og mangler rutine og 'consistency' (aner sgu ik lige hvad det hedder på dansk - stabilitet?) i hans spil, men det er kun et spørgsmål om tid. Sprødt mål til 2-0 idag, uha da.
På en del områder minder han mig om Saha. Og hvis man ser bort fra skaderne, så er det ikke den værste angriber at blive sammenlignet med. Welbeck skal bare fortsætte det næste stykke tid med at arbejde på fysikken og sine førsteberøringer. Men han er allerede rigtig godt på vej. Efter min mening har han langt flere værktøjer end chicarito. Synes vi skal satse mere på Welbeck som rooneys fremtidige makker
Parkohargo
08-01-2012, 21:44
Han har også spillet mange gode kampe hvor han arbejdet hårdt men bare ikke scoret, men ingen tvivl om det kæmpe potentiale han har. Hernandez og welbeck er så også to vidt forskellige spillere, hvor Chica mere er box spilleren der er eminent til at finde rummene i forsvaret, hvorimod Welbeck er noget bedre teknisk, feks til at modtage bolden ryggen mod målet og få noget ud af det.
DavidMadsen
08-01-2012, 22:31
Stabilitet eller vedholdenhed er nok de bedste udtryk.
Jeg har også længe råbt og skreget efter Welbeck, da jeg engang så en U-kamp med ham og blev dybt forelsket. Lige siden har jeg bare altid ønsket, at han blev en stor spiller... og han er virkelig godt på vej nu...
Don Kafai
08-01-2012, 22:54
Det der er fedt ved vores angreb er, at alle 4 (jeg regner ikke Owen, Macheda og Diouf for mulige startere) supplerer hinanden. Hernandez er en goalgetter med en målnæse som ingen af de andre har, Welbeck er tilgengæld fantastisk i kombinationsspillet, mens Rooney er den komplette angriber der kan det meste. Så har vi Berbatov som med en appelsin kan gøre det som de tre andre kan tilsammen med en fodbold :D.
Jeg mindes ikke så stærk en sammensætning siden 1999.
ChristianR
09-01-2012, 08:57
Jeg mindes ikke så stærk en sammensætning siden 1999.
Det bedste bud i mellemtiden vil nok være sammensætningen:
Ruud van Nistelrooy, Alan Smith, Louis Saha og Wayne Rooney. - Men den var selvfølgelig knap så succesfuld som den i '99.
Det bedste bud i mellemtiden vil nok være sammensætningen:
Ruud van Nistelrooy, Alan Smith, Louis Saha og Wayne Rooney. - Men den var selvfølgelig knap så succesfuld som den i '99.
Nu slynger jeg lige en bemærkning ud i luften, men sammensætningen Rooney, Tevez, Berbatov, Ronaldo var sgu heller ikke så ringe endda. Det forudsætter selvfølgelig, at man ser Ronaldo som angriber..
Nu slynger jeg lige en bemærkning ud i luften, men sammensætningen Rooney, Tevez, Berbatov, Ronaldo var sgu heller ikke så ringe endda. Det forudsætter selvfølgelig, at man ser Ronaldo som angriber..
Hvilket han jo er nu. Han var også altid med fremme og var ikke særlig defensiv orienteret.
1+ for din sammensætning, i forhold til den vi har nu. Sorry Sam.
ChristianR
10-01-2012, 06:38
Der må jeg jo nok bøje mig. De har i høj grad også succesen på deres side i forhold til mine 4.
schousboe9
10-01-2012, 08:21
Navnemæssigt var det en god sammensætning, men twat'en lavede jo kun 3 mål(!) i sin anden sæson, mens Ronaldo hovedsagligt var højrekant.
Jeg tror det, Kafai mener, er alsidigheden i angrebet idag. Vi har alt-mulig-manden i Rooney, kreatøren i Berbatov, den flakkende dribler i Welbeck og goal-getteren i Hernandez. Det eneste vi vel egentlig mangler er en decideret target man, men det er jo så sjældent, vi spiller på den måde, så han mangler nok som sådan ikke.
Navnemæssigt var det en god sammensætning, men twat'en lavede jo kun 3 mål(!) i sin anden sæson, mens Ronaldo hovedsagligt var højrekant.
Jeg tror det, Kafai mener, er alsidigheden i angrebet idag. Vi har alt-mulig-manden i Rooney, kreatøren i Berbatov, den flakkende dribler i Welbeck og goal-getteren i Hernandez. Det eneste vi vel egentlig mangler er en decideret target man, men det er jo så sjældent, vi spiller på den måde, så han mangler nok som sådan ikke.
Ja, og når midtbanen ikke er stærkere og mere spilstyrende end den er, så ville det formentlig være som at spille med 10 mand hvis vi brugte en tank centerforward i angrebet.
Men det er fedt at vi har 4 angribere som alle sammen byder ind med hver deres spidskompetencer. Luksus problem..
Endnu en fremragende kamp. Han er ganske enkelt bare bedre end Berba og Hernandez.
Håber ikke det var en slem skade.
ChristianR
14-01-2012, 17:40
Endnu en fremragende kamp. Han er ganske enkelt bare bedre end Berba og Hernandez.
Enig. Lækker kamp. Hans udvikling går den helt rigtige vej. Det er især vigtigt, når Hernandez synes at være gået en smule i stå. Potentialet i Welbeck er IMO også langt større. Han skal nok blive blandt de vigtigste spillere på holdet mange år frem.
Welbeck er den bedste at spille med for holdet, da han giver så meget mere bevægelighed end Berba og Hernandez. Berbatov er ikke jordens hurtigste, og Hernandez er kun bevægelig og farlig i boksen.
Men ja, endnu en god kamp. Stort potentiale i ham.
nogen der ved noget om skaden
Thepostman
14-01-2012, 19:45
nogen der ved noget om skaden
Ifølge SAF: "Danny Welbeck was fantastic. He got a little twist to his knee but he should be okay."
Så man kan håbe han er hurtigt klar.
Godt at høre.
Måske ikke vores bedste målscore, men han er en vigtigere del af holdet end hhv. Hernandez og Berba.
Det fantastiske ved Welbeck er jo hans arbejdsraseri ved siden af det offensive, man ser ham tit komme med hjem og hjælpe til!
Tror også han sikkert og roligt overhaler de andre to :)
Fantastisk talent.
Rooney og Welbeck supplerer hinanden perfekt. Utrolig bevægelig, teknisk begavet og en utrolig intelligent angriber i en ung alder. Stor fremtid i United.
Svanen94
14-01-2012, 21:38
Welbeck har overrasket helt vildt i denne her sæson og passer rigtig godt ind på holdet. Han mangler dog kynisme foran målet. Han skal lære at afslutte mere koldt. Der kunne han lære noget af Hernandez.
Blev Welbeck skadet i den tackling?
eller fik han bare en skrub.
chrisserUnited
16-01-2012, 16:16
noget nyt om Danny? Det så ikke alvorligt ud da han gik ud i weekenden, men man ved jo aldrig... håber intet nyt er godt nyt...
Svanen94
16-01-2012, 17:05
Ferguson udtalte efter kampen, at det ikke var noget slemt.
PatriceEvra3
16-01-2012, 18:24
Er det rigtigt at hans kontrakt udløber om et halvlandet år? Jeg kan ikke huske hvilken avis der skrev det, men de skrev at vi ikke kunne blive enige med ham om en ny kontrakt.
Glory Man United
16-01-2012, 18:33
Hvis han har sagt det to gange, så tror jeg på ham denne gang
schousboe9
16-01-2012, 18:34
Er det rigtigt at hans kontrakt udløber om et halvlandet år? Jeg kan ikke huske hvilken avis der skrev det, men de skrev at vi ikke kunne blive enige med ham om en ny kontrakt.
Også meget kreativt skrevet efter Pogba- og Morrison-sagerne...
Kæft, hvor skulle nogle sportsjournalister altså trækkes gennem et innovationskursus en gang imellem!
Kasper United
16-01-2012, 19:01
Ved du eller andre for den sags skyld, om Welbeck er klar til næste weekends kamp? Han har jo gjort det ganske fortrinligt i de seneste par kampe med mål.
Jeg var sten sikker på at han havde forlænget. Men åbenbart ikke. :Smackden:
Jeg var sten sikker på at han havde forlænget. Men åbenbart ikke. :Smackden:
Jeg var egentlig også af den overbevisning. Og jeg føler da også, at jeg har læst en nyhed her på ot.dk om det :confused:
Jeg var egentlig også af den overbevisning. Og jeg føler da også, at jeg har læst en nyhed her på ot.dk om det :confused:
Det var jeg også. :lolol:
Det her er dog seneste nyhed om Welbecks kontrakt
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14531
Anderson- the kid
16-01-2012, 22:30
Jeg læste det også for et stykke tid siden og var ret sikker, selvom den ikke var underskrevet. Men de giver den gas, de engelske aviser, som de plejer:(
http://tribalfootball.com/articles/chelsea-watching-bitter-welbeck-contract-talks-man-utd-2630121
morten8832
16-01-2012, 22:33
Det troede jeg umiddelbart også
Jeg føler mig dog rimelig overbevist om at Welbeck nok skal underskrive en kommende kontrakt - Han virker ret dedikeret til united, og det ville da være dumt at skifte på et tidspunkt, hvor han netop er igang med at slå igennem på førsteholdet.
Morrison, Pogba, Berbatov, Rooney og nu Welbeck.
Det er ved at blive belastende med alt det snak om nye kontrakter og rivaler der vil stjæle vores spillere.
United DK
17-01-2012, 17:25
Nu tager jeg sjældent spillernes parti, men jeg synes umiddelbart ikke £60.000 om ugen er så voldsomt, når vi snakker om en spiller, der har potentiale til at blive en stor profil for os fremover.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14952
Helt generelt så forstår jeg ikke, hvorfor United er så langsom til at forlænge kontrakterne med unge spillere, de gerne vil satse på. Det er tåbeligt, at de venter så lang tid, at kontrakterne reelt set snart løber ud, og spillerne/agenterne dermed kan så tvivl om forlængelsen.
United-Allan33
17-01-2012, 17:47
Helt generelt så forstår jeg ikke, hvorfor United er så langsom til at forlænge kontrakterne med unge spillere, de gerne vil satse på. Det er tåbeligt, at de venter så lang tid, at kontrakterne reelt set snart løber ud, og spillerne/agenterne dermed kan så tvivl om forlængelsen.
Det er vel for at spare penge, for jeg mener at have læst at den nye forbedrede kontrakt starter ved underskrivelse, og ikke ved´den gamle kontrakts udløb.. det kan jo give en stor besparelse hvis de feks venter 6-10 mdr..
Udover det er jeg enig..
ChristianR
17-01-2012, 17:52
Det er vel for at spare penge, for jeg mener at have læst at den nye forbedrede kontrakt starter ved underskrivelse, og ikke ved´den gamle kontrakts udløb.. det kan jo give en stor besparelse hvis de feks venter 6-10 mdr..
Udover det er jeg enig..
Men de penge kan jo så vise sig at være godt givet ud. Eller besparelsen kan vise sig at være dyr, eller hvordan det siges bedst.
Det havde nok været bedre at forlænge med Welbeck for et år siden og han så havde tjent lidt ekstra i år.
United-Allan33
17-01-2012, 17:54
Men de penge kan jo så vise sig at være godt givet ud. Eller besparelsen kan vise sig at være dyr, eller hvordan det siges bedst.
Det havde nok været bedre at forlænge med Welbeck for et år siden og han så havde tjent lidt ekstra i år.
Det er vi enige i, jeg tror bare at grunden til de ikke forlænger før, er for at spare penge..
ChristianR
17-01-2012, 17:58
Det er vi enige i, jeg tror bare at grunden til de ikke forlænger før, er for at spare penge..
Selvfølgelig. Desuden ved man jo aldrig, hvordan en spiller vil udvikle sig. Når de udvikler sig positivt ærgrer man sig over ikke at have forlænget noget før. Udvikler spilleren sig derimod ikke som håbet kan man ærge sig over at have forlænget med dem over flere år til en høj løn.
Det er altid en balancegang fra spiller såvel som klubbens side. Men klubben står alt andet end lige med dårlige kort på hånden, når 4 pressede kontraktforhandlinger ramler sammmen på den måde, de gør nu.
Selvfølgelig. Desuden ved man jo aldrig, hvordan en spiller vil udvikle sig. Når de udvikler sig positivt ærgrer man sig over ikke at have forlænget noget før. Udvikler spilleren sig derimod ikke som håbet kan man ærge sig over at have forlænget med dem over flere år til en høj løn.
Det er altid en balancegang fra spiller såvel som klubbens side. Men klubben står alt andet end lige med dårlige kort på hånden, når 4 pressede kontraktforhandlinger ramler sammmen på den måde, de gør nu.
Hvem er den fjerde? Welbeck, Morrison, Pogba og?
Jeg tror ikke et øjeblik på Welbeck-historien. Pogba- og Morrison-sagerne er irriterende, men det her virker lidt for tilfældigt og lugter af, at en opportunistisk journalist har flikket en historie sammen i kølvandet på de andre kontraktsager.
PatriceEvra3
17-01-2012, 20:37
Jeg er nu heller ikke nervøs for denne her historie. Jeg tror ikke på at et lønkrav på det niveau kan holde os fra at forlænge med ham. Sammen med Sturridge er han med længder den mest spændene angriber England har produceret i mange år. Han har grebet chancen i den her sæson, og har potientale til at blive verdensklasse, og derudover virker Ferguson til at være glad for ham. Jeg tror der er meget mere i historierne om Pogba og Morrison.
ChristianR
17-01-2012, 20:44
Hvem er den fjerde? Welbeck, Morrison, Pogba og?
Jeg tror ikke et øjeblik på Welbeck-historien. Pogba- og Morrison-sagerne er irriterende, men det her virker lidt for tilfældigt og lugter af, at en opportunistisk journalist har flikket en historie sammen i kølvandet på de andre kontraktsager.
4 plus/minus en enkelt. Det var bare et tal, jeg kastede ud for at fremme forståelsen ;)
I øvrigt er det langt fra første gang, at sådanne ''kontraktsager'' opstår. Før Rooney kan nævnes Keane og Rio, som jeg lige kan komme i tanke om. Er sikker på, at vi nok skal få forlænget med Wellbeck.
Er det kun fordi jeg følger United tæt eller er der også så mange problemer med kontrakterne i andre klubber?
Welbeck skulle have afvist et kontrakttilbud på 45000 pund om ugen. Hans udlån til Sunderland sidste sæson skulle også have været tæt på at gå i vasken, da han forlangte mere, end Sunderland fandt rimligt;
http://www.zimguardian.com/?p=30439
Parkohargo
19-01-2012, 10:03
Welbeck skulle have afvist et kontrakttilbud på 45000 pund om ugen. Hans udlån til Sunderland sidste sæson skulle også have været tæt på at gå i vasken, da han forlangte mere, end Sunderland fandt rimligt;
http://www.zimguardian.com/?p=30439
Mon han beholder sit nummer 19 når han kommer til City.. den har Nasri jo. :)
morten8832
20-01-2012, 22:11
Føler mig nu os ret sikker på han bliver - han virker dedikeret til klubben, og Ferguson har et godt øje til ham. Desuden ville det være et dumt træk at skifte netop nu, hvor han lige er slået igennem i United.
Føler mig nu os ret sikker på han bliver - han virker dedikeret til klubben, og Ferguson har et godt øje til ham. Desuden ville det være et dumt træk at skifte netop nu, hvor han lige er slået igennem i United.
"Der har været skrevet en masse sludder om min kontraktsituation, men jeg har aldrig spurgt eller krævet en eneste øre fra United. Jeg håber at jeg kan skrive under på en kontraktforlængelse indenfor de kommende måneder, men lige nu vil jeg ikke bekymre mig om det. Jeg hellere koncentrere mig om at blive så god som jeg kan blive og give alt hvad jeg har i mig for den klub jeg elsker," lyder det fra Welbeck."
Han virker til at være rød helt ind i sjælen! I love him.
http://img706.imageshack.us/img706/9929/welbecky.jpg
dannigizmo
10-02-2012, 22:53
"Der har været skrevet en masse sludder om min kontraktsituation, men jeg har aldrig spurgt eller krævet en eneste øre fra United. Jeg håber at jeg kan skrive under på en kontraktforlængelse indenfor de kommende måneder, men lige nu vil jeg ikke bekymre mig om det. Jeg hellere koncentrere mig om at blive så god som jeg kan blive og give alt hvad jeg har i mig for den klub jeg elsker," lyder det fra Welbeck."
Han virker til at være rød helt ind i sjælen! I love him.
Nu er det ikke lige for at sætte Welbeck i miskredit, men spin går begge veje; klubben siger (eller lækker til medierne), at spilleren vil have for mange penge for på den måde at lægge pres på spilleren. Spilleren gør så det omvendte.
Grunden til jeg nævner det, er, at jeg synes, det ofte bliver taget for gode varer, når en spiller melder noget ud.
Noget helt andet er så;
'Sometimes you go into Nando's and you want to tuck into the chicken wings with your fingers but you know someone is watching you, so you don’t. I'm sat there thinking: 'If these chicken wings were at home, they would get demolished!' But I've got to use a knife and fork and you end up saying: 'Could I get a bag to take these home, please?'"' says Manchester United's Danny Welbeck.
:D
DavidMadsen
11-02-2012, 00:12
Fra Paul Pogbas facebook-side:
Danny Welbeck: “Sometimes I train against Larnell Cole and Jesse Lindgard and think I’m playing against a little Iniesta and Xavi.”
Det lyder sgu da meget lovende.
DavidMadsen
25-04-2012, 00:56
Welbeck underskriver 5-årig aftale ved sæsonafslutningen (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/04/22/3052636/manchester-united-striker-danny-welbeck-agrees-new-five-year)
Det ville overhovedet ikke være dårligt i mine øjne. Welbeck er en af de mest lovende spillere i truppen, og så er han jo en mand, der har arbejdet sig gennem egne rækker.
MOHoegsted
25-04-2012, 07:32
Fra Paul Pogbas facebook-side:
Danny Welbeck: “Sometimes I train against Larnell Cole and Jesse Lindgard and think I’m playing against a little Iniesta and Xavi.”
Det lyder sgu da meget lovende.
Hehe, ja bestemt, men Welbeck har jo aldrig mødt de 2 spillere, så lidt svært, at sammenligne :D
Hehe, ja bestemt, men Welbeck har jo aldrig mødt de 2 spillere, så lidt svært, at sammenligne :D
Han har i hvert fald mødt Iniesta, i pre-season kampen mod Barca i sommers. Kan ikke lige huske om Xavi kom ind, men han har da i hvert fald lidt at bygge ud fra.
MOHoegsted
25-04-2012, 17:48
Han har i hvert fald mødt Iniesta, i pre-season kampen mod Barca i sommers. Kan ikke lige huske om Xavi kom ind, men han har da i hvert fald lidt at bygge ud fra.
Det sgu da også rigtigt. Husker ikke så godt af hvilke spillere der var med, på grund af et lorte stream, men husker ikke jeg så nogle af de 2. Husker dog Thiago særdeles godt.
Det sgu da også rigtigt. Husker ikke så godt af hvilke spillere der var med, på grund af et lorte stream, men husker ikke jeg så nogle af de 2. Husker dog Thiago særdeles godt.
Manchester United (4-4-2): De Gea; Rafael (Fabio, 17), Vidic, (Jones, 76) Evans, Evra (Smalling, ht); Nani, Cleverley, Anderson (Giggs, ht), Young (Obertan, 62); Rooney (Owen, ht), Welbeck (Diouf, 77). Subs not used: Lindegaard, Amos, Jones, Ferdinand, Carrick, Park, Berbatov, Macheda.
Barcelona (4-1-4-1): Valdés; Dos Santos (Muniesa, 62), Busquets, Fontàs (Lozano, 73), Abidal (Balliu, 73); Keita; Afellay (Cuenca, 42), Thiago, Iniesta, Pedro (Espinosa, 86); Villa (Carmona, 62). Subs not used: Piqué, Puyol, Xavi, Jeffrén, Pinto, Riverola, Maxwell, Masip.
MOHoegsted
25-04-2012, 18:42
Manchester United (4-4-2): De Gea; Rafael (Fabio, 17), Vidic, (Jones, 76) Evans, Evra (Smalling, ht); Nani, Cleverley, Anderson (Giggs, ht), Young (Obertan, 62); Rooney (Owen, ht), Welbeck (Diouf, 77). Subs not used: Lindegaard, Amos, Jones, Ferdinand, Carrick, Park, Berbatov, Macheda.
Barcelona (4-1-4-1): Valdés; Dos Santos (Muniesa, 62), Busquets, Fontàs (Lozano, 73), Abidal (Balliu, 73); Keita; Afellay (Cuenca, 42), Thiago, Iniesta, Pedro (Espinosa, 86); Villa (Carmona, 62). Subs not used: Piqué, Puyol, Xavi, Jeffrén, Pinto, Riverola, Maxwell, Masip.
Cleverley og gutterne overstrålede dem jo også, plus et dårligt stream, så det acceptabelt jeg ikke husker ham i kampen :D
Han bliver en verdensklasse angriber, ham Danny Welbeck.
Håber han starter mod Manchester City.
WqIO4_gQBfE
we'remanunited
18-05-2012, 06:32
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=a2gLfRHQtOM
Danny Welbeck <3
MagnusChristiansen
18-05-2012, 08:55
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=a2gLfRHQtOM
Danny Welbeck <3
Jeg synes det maskuline skrig i baggrunden tager lidt fokus :p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.