PDA

Se fuld version : FAC: Manchester United - Tottenham Hotspur

Sider : 1 [2]

Glory Man United
28-01-2008, 08:10
Tevez?

Han er vel i bund og grund købt ind som topscoren, for vi ved jo at Rooney ikke laver 20-25 mål på en PL-sæson. At det så er Ronaldo der hele tiden score, det er så hvad det er.

Selvom jeg hader at give Robinho ret ;) , så er jeg lidt enig i, at vi har for få spillere, der kan score. Du skriver Tevez, og jeg synes, han gør det rigtig godt. Men målene strømmer heller ikke ind fra ham. Derfor er det næsten kun Ronaldo, der laver regelmæssige kasser.
Men måske du bare mente: At vi burde forvente flere mål fra argentineren, og så er vi jo enige

Michael
28-01-2008, 08:19
20-25 kun i PL eller i alle turneringer? For nu scorede han 14 i PL sidste sæson og ved en 6-8 mere i resten af turneringerne. Så hvis ham og Tevez kan ligge deromkring er jeg mer end tilfreds. Måske som den eneste? :)

KennyN
28-01-2008, 08:23
Enig Michael.. Hvis Rooney og Tevez kan lave de der 20-25 mål i alt per sæson, er det fornemt.. Såfremt Saha ikke var så meget skadet, kunne han jo yderligere bidrage med nogle flere mål. Ellers er det vel fra midtbanen der skal scores lidt mere. Men så længe vi scorer så meget vi gør, og spiller godt samt vinder, er det vel godkendt :)

Glory Man United
28-01-2008, 08:31
20-25 kun i PL eller i alle turneringer? For nu scorede han 14 i PL sidste sæson og ved en 6-8 mere i resten af turneringerne. Så hvis ham og Tevez kan ligge deromkring er jeg mer end tilfreds. Måske som den eneste? :)

Men så er vi alt for afhængige af Ronaldo. Hvis/når han er ude med en skade, så er vi ilde ude, for Rooney scorer ikke meget. Tevez er måske på vej....

robinho
28-01-2008, 08:53
Tevez?

Han er vel i bund og grund købt ind som topscoren, for vi ved jo at Rooney ikke laver 20-25 mål på en PL-sæson. At det så er Ronaldo der hele tiden score, det er så hvad det er.

du vil jo heller aldrig opleve tevez lave 20-25 mål i PL.

Rooney lavede sidste sæson 23 mål i alle turneringer, og i år mener jeg godt vi kunne forvente det samme.

Glory Man United
28-01-2008, 09:04

Rooney lavede sidste sæson 23 mål i alle turneringer, og i år mener jeg godt vi kunne forvente det samme.

Hvis han også laver 23 i år, så bliver det et flot forår "Rocking"

robinho
28-01-2008, 09:09
Hvis han også laver 23 i år, så bliver det et flot forår

måske kunne en anelse mindre være acceptabelt, hvis man tager hans to skadesafbræk en mente. Men der kan ikke herske nogen tvivl om at Rooney er for uskarp i øjeblikket. Den afslutning han får til sidst i kampen hvor han spilles fri skrådt på mål, og forsøger et lob der ryger lige ind i dunken på målmanden den siger vist det hele. Sådan en hoppebold skal han jo blæse op i nettaget, specielt når det ikke køre for ham, så skal han ikke lege kong gulerod.

Glory Man United
28-01-2008, 09:58
Disse hold kan vi møde i 5. runde (lodtrækning i eftermiddag)
Arsenal
Chelsea
Liverpool
Middlesbrough
Portsmouth
Barnsley
Bristol Rovers
Cardiff
Coventry City
Huddersfield Town
Preston North End
Sheffield United
Southampton
West Bromwich Albion
Wolverhampton Wanderers

Ikke mange PL hold tilbage, men vi slår dem jo også ud "Rocking"

Forresten var min MOM mod Spurs Hargreaves. Fantastisk løbepensum og bølgebryder.

KUNNE VI IKKE HAVE EN TRÅD MED AFSTEMNING OM MOM EFTER HVER KAMP

KennyN
28-01-2008, 10:06
Disse hold kan vi møde i 5. runde (lodtrækning i eftermiddag)
Arsenal
Chelsea
Liverpool
Middlesbrough
Portsmouth
Barnsley
Bristol Rovers
Cardiff
Coventry City
Huddersfield Town
Preston North End
Sheffield United
Southampton
West Bromwich Albion
Wolverhampton Wanderers

Ikke mange PL hold tilbage, men vi slår dem jo også ud "Rocking"

Forresten var min MOM mod Spurs Hargreaves. Fantastisk løbepensum og bølgebryder.

KUNNE VI IKKE HAVE EN TRÅD MED AFSTEMNING OM MOM EFTER HVER KAMP

Fint forslag du kom med, angående afstemning af MOM. Måske kan vi i den allerede eksisterende kamptråd, oprette en afstemning efter kampen. Vil se nærmere på det.!

Med vores "held" og historie i FA-Cuppen, trækker vi formentlig et Premier League hold. Bare ikke en af de store på udebane. Jeg så gerne vi trak et af de nemmere hold på Old Trafford. Cardiff ude vil dog helt sikkert være en håd kamp, både på og udenfor banen. Lad os få Preston NE hjemme. De er skidt kørende i år..

Andersen
28-01-2008, 10:06
HUSK

Der lodtrækning til 5. runde i dag kl 14.30.

Der er kun 6 PL hold tilbage i hatten, men vi trækker jo et og sandsynligvis på udebane.

Arsenal, Chelski og de unævnelige kæmper alle om at få Bristol Rovers, Huddersfield eller Barnsley og helst på hjemmebane for at have en chance.

Her er så de sidste 16 hold:
Arsenal
Coventry City
Huddersfield Town
Bristol Rovers
Chelsea
Liverpool
Barnsley
Southampton
Manchester United
Portsmouth
Preston
Wolves
West Bromwich Albion
Sheffield United
Middlesbrough
Cardiff

Glory Man United
28-01-2008, 10:27
Fint forslag du kom med, angående afstemning af MOM. Måske kan vi i den allerede eksisterende kamptråd, oprette en afstemning efter kampen. Vil se nærmere på det.!

Med vores "held" og historie i FA-Cuppen, trækker vi formentlig et Premier League hold. Bare ikke en af de store på udebane. Jeg så gerne vi trak et af de nemmere hold på Old Trafford. Cardiff ude vil dog helt sikkert være en håd kamp, både på og udenfor banen. Lad os få Preston NE hjemme. De er skidt kørende i år..

....ja eller Huddersfield hjemme! Så stiller SAF med reserverne og "vi laver en Exeter" og spiller 0-0 :lolol:

United DK
28-01-2008, 10:35

Sikkert ikke, men vi ved jo at Rooney ikke er en målsluger, og derfor ville en ny angriber vel være ham, der skulle stå for de fleste mål af angriberne? At Tevez så heller ikke er en målsluger, det er ikke Rooneys fejl.

United DK
28-01-2008, 10:39

Jeg håber ikke vi trækker et af de store endnu, men jeg vil heller ikke møde Cardiff ude, for deres fans kan skabe en hadsk stemning på Ninian Park, som i øvrigt er et af de få engelske stadions i de høje divisioner, der stadig bæger præg af "gamle dage".

http://www.fussballtempel.net/uefa/WAL/Ninian_Park.html

Øster
28-01-2008, 11:01
Hvornår er det der bliver trukket lod til næste runde ?

United DK
28-01-2008, 11:05
Hvornår er det der bliver trukket lod til næste runde ?

Jeg mener det er 14:30 dansk tid.

Glory Man United
28-01-2008, 11:27
Jeg mener det er 14:30 dansk tid.

http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=216419
Eller 15.30?? :)

Michael
28-01-2008, 11:31
De er ikke så skarpe over på den anden side af øresund!

Lodtrækning bliver fortaget kl 1:25pm GMT, dvs. 14.25 CET.

http://www.thefa.com/TheFACup/TheFACup/NewsAndFeatures/Postings/2008/01/FAC5_drawdetails.htm

Glory Man United
28-01-2008, 11:39
De er ikke så skarpe over på den anden side af øresund!

Lodtrækning bliver fortaget kl 1:25pm GMT, dvs. 14.25 CET.

http://www.thefa.com/TheFACup/TheFACup/NewsAndFeatures/Postings/2008/01/FAC5_drawdetails.htm

I rest my case. Dobbeltchecker mine kilder næste gang :p

Michael
28-01-2008, 11:50
Aldrig stol på de svenskere! :lolol:

Glory Man United
28-01-2008, 11:55
Aldrig stol på de svenskere! :lolol:

I know....arbejder med en del, har boet i Malmø i 1 1/2 år, har knaldet med et par af dem.....og i alle tre tilfælde, er det ulideligt :lolol:

JakobR
28-01-2008, 12:03
Med det materiale vi har og med den taktik vi spiller, så bør vi arbejde hen mod, at have et helt hold af potentielle målscorere, og ikke bare 1, 2 eller 3 stykker. Når lige midtbanen, Ronaldo undtaget, kommer igang, så ser det fornuftigt ud.

Rio har jo egentlig også scoret en del mål i denne sæson. Og jeg mener, uden at være sikker, at et par af dem ikke har været efter et hjørnespark.

Glory Man United
28-01-2008, 12:19
JakobR....vil du være venlig at definere "En del mål"! :) Altså fra Rio-manden

JakobR
28-01-2008, 12:21
Med det materiale vi har og med den taktik vi spiller, så bør vi arbejde hen mod, at have et helt hold af potentielle målscorere, og ikke bare 1, 2 eller 3 stykker. Når lige midtbanen, Ronaldo undtaget, kommer igang, så ser det fornuftigt ud.

Rio har jo egentlig også scoret en del mål i denne sæson. Og jeg mener, uden at være sikker, at et par af dem ikke har været efter et hjørnespark.

JakobR....vil du være venlig at definere "En del mål"! :)

Troede egentlig han havde scoret flere, men det er kun 3, fandt jeg lige ud af.

En del mål, for en centerback, er 6-7 stykker ved sæsonafslutning.

Glory Man United
28-01-2008, 12:27
[QUOTE=Glory Man United;43377]

Troede egentlig han havde scoret flere, men det er kun 3, fandt jeg lige ud af.

En del mål, for en centerback, er 6-7 stykker ved sæsonafslutning.

Got youuuuuu :p
Ej Rio er i mine øjne stadigvæk vor 2. bedste spiller efter Ronaldo i denne sæson. Og faktisk troede jeg kun, han havde scoret 1 mål :)

Dines
28-01-2008, 12:54
hvis han heller ikke skal være vores målscore, hvem skal så efterhånden???? Og nej ikke Ronaldo. Vi kan ikke blive ved med at forvente han når så sindsyge mængder mål på en sæson. Han er trods alt wing.

Men med det spil vi spiller, hvor alle offensive kort bevæger sig rundt skal målene være fordelt mere lige end det var dengang med Ruud, der nettede 30 gange hver sæson. Og når så Rooney ikke er en måscorer, så er 20 mål i alle tuneringer en fin præstation for ham, så med de 11 han har lavet so far med skader osv, så er det iorden af ham. Dem jeg synes har svigtet mest i det her er midtbanen (Carrick, Anderson, Hargreaves, Giggs og Nani)

mojtaba
28-01-2008, 13:27
Kan man ikke se FA Cup-lodtrækningen på fjernesynet (hvad for en kanal) eller på nettet?

robinho
28-01-2008, 13:28
Dem jeg synes har svigtet mest i det her er midtbanen (Carrick, Anderson, Hargreaves, Giggs og Nani)

det er vi overhovedet ikke uenige om. Det er en skandale at der fra den her midtbane ikke er kommet flere mål

Glory Man United
28-01-2008, 13:29
Kan man ikke se FA Cup-lodtrækningen på fjernesynet (hvad for en kanal) eller på nettet?
Den er igang på:
http://www.skysports.com/

FUCK Arsenal hjemme

Michael
28-01-2008, 13:30
Arsenal hjemme! :(

Og Liverpool trak Barnsley hjemme.. :s

KennyN
28-01-2008, 13:31
Lidt surt. Men vi fik da hjemmebane.. Typisk at Scouserne trækker et nemt hold og vi får et PL hold..

Michael
28-01-2008, 13:41
http://www.sportinglife.com/football/facup/fifth_round/index_sky.html

Her kan i se trækningens resultat.

Glory Man United
28-01-2008, 13:46
Husk på drenge: I Treble sæsonen slog vi Chelski, Liverfool og Arsenal ud af FA Cuppen, inden vi bankede Newcastle i finalen.

mojtaba
28-01-2008, 13:46
NEJ MAN!!! Hvordan fanden kan det være vi heletiden for PL-hold. Nu får vi også konsekvenser i Champions League. For efter den kamp går der ikke mere end 3 dage, hvor United skal møde Lyon - det samme med Arsenal de skal spille mod AC Milan. Men Arsenal er heldige fordi de skal spille hjemme! Fuck!!

mojtaba
28-01-2008, 13:48
eller er det på Old Trafford? Hvis det er skal de få det som de har fortjent.

Dines
28-01-2008, 13:49
Svær svær lodtrækning, men der er intet at pive over. Vi er på Old Trafford og hvis man vil vinde tuneringen skal man kan kunne slå hvem som helst ud. Eneste der pisser mig granseløst af, er at Liverpool og Chelsea endnu engang har fået lodtrækningsheld. Hvornår får de en svær kamp?

United DK
28-01-2008, 13:49
Det var ikke den nemmeste kamp, men når det er på Old Trafford, så vinder vi.

mojtaba
28-01-2008, 13:50

Ja det er det. Så er jeg lettet.. Men den kamp skal vindes og ingen revanche! Vi har faktisk endnu en svær opgave efter kampen, hvor vi skal møde Lyon. Håber ikke vi har trætte spillere.

Dines
28-01-2008, 13:52

Ja, vi er på hjemmebane. Faktisk tror jeg, at det er en fordel at det ligger så tæt på et vigtigt CL-opgør for begge mandskaber. Arsenal skal ud i en sværre kamp og Wenger plejer altid at spare sine nøglespillere efter og før en vigtig CL-kamp. Mens Fergie vægter Fa-Cuppen højt. Så kommer Arsenal med halvt reservehold til Old Trafford, tror jeg nok vi skal vinde.

Flax_Generous
28-01-2008, 13:53
Det var vel hvad vi kunne forvente. Det er lidt irriterende, at de andre kan free ride ved, at vi banker mange af mest besværlige hold. Men det er da altid noget, at vi nu har chancen for at sætte de halv-bøssede, franske rollinger fra Wengers børnehave på plads.

Andersen
28-01-2008, 13:54
HUSK

Der lodtrækning til 5. runde i dag kl 14.30.

Der er kun 6 PL hold tilbage i hatten, men vi trækker jo et og sandsynligvis på udebane.

Arsenal, Chelski og de unævnelige kæmper alle om at få Bristol Rovers, Huddersfield eller Barnsley og helst på hjemmebane for at have en chance.

Her er så de sidste 16 hold:
Arsenal
Coventry City
Huddersfield Town
Bristol Rovers
Chelsea
Liverpool
Barnsley
Southampton
Manchester United
Portsmouth
Preston
Wolves
West Bromwich Albion
Sheffield United
Middlesbrough
Cardiff

Jeg vil gerne have lov til at referere mig selv! Okay så, vi fik trods alt hjemmebane.

mojtaba
Ja, vi er på hjemmebane. Faktisk tror jeg, at det er en fordel at det ligger så tæt på et vigtigt CL-opgør for begge mandskaber. Arsenal skal ud i en sværre kamp og Wenger plejer altid at spare sine nøglespillere efter og før en vigtig CL-kamp. Mens Fergie vægter Fa-Cuppen højt. Så kommer Arsenal med halvt reservehold til Old Trafford, tror jeg nok vi skal vinde.

Håber også alle United spillerne er 100% kampklar inkl. Neville, Piqué og Scholes, men man ser ikke Silvestre eller Foster. Det skader vel ikke.

Dines
Programmet ser sådan ud de næste uger:

PL (H): Portsmouth

PL (U): Tottenham

PL (H): Manchester City
¨
FAC (H): Arsenal

CL (U): Lyon

PL (U): Newcastle

Ikke ligefrem nemt, men det er vigtigt at vi har stortset alle spillerne klar, og har en bred trup, så jeg er fortrøstningsfuld!

23Becks
28-01-2008, 13:56

Kan forsikre dig for at Arsenal ikke spare nogen som helst når modstanderen hedder United..

Uanset om de prioriterer CL højere end FA-cupen så sender de det stærkeste hold de overhovedet kan stille..

På bagrund af vi spiller på OT er jeg overbevist om at vi vinder:)

Dines
28-01-2008, 13:56
Håber også alle United spillerne er 100% kampklar inkl. Neville, Piqué og Scholes, men man ser ikke Silvestre eller Foster. Det skader vel ikke.

Neville og Brown går vel op i det samme efter Nevilles lange skade og sådan, mens Pique som jeg ser det er marginalspiller. Scholes er selvsagt vigtig, men han kan erstattes, og han har 3 uger til at komme i ordentlig form til braget mod Gunners.

Glory Man United
28-01-2008, 13:57
Husk på drenge: I Treble sæsonen slog vi Chelski, Liverfool og Arsenal ud af FA Cuppen, inden vi bankede Newcastle i finalen.

Bare lige en gentagelse til dem, som er overtroiske :)

mojtaba
28-01-2008, 13:58
Neville og Brown går vel op i det samme efter Nevilles lange skade og sådan, mens Pique som jeg ser det er marginalspiller. Scholes er selvsagt vigtig, men han kan erstattes, og han har 3 uger til at komme i ordentlig form til braget mod Gunners.

Det kan være de er lige gode, men Neville som anfører, så synes jeg han skal få pladsen tilbage.

Dines
28-01-2008, 14:05
Ja, men kun hvis han er i form og der tvivler jeg efter 11 månedersskadepause.

snegl
28-01-2008, 14:08
Kæft en lorte lodtrækning at vågne op til.. Vi skal vel sikkert vinde over Arsenal eller Chelsea for at vinde det hele.. Mere det at vi har trukket 3 gode PL hold i træk nu.. Og så kan Liverpool være heldige og trække 3 dårlige hold..

Nederen!!

Dines
28-01-2008, 14:10
Kan forsikre dig for at Arsenal ikke spare nogen som helst når modstanderen hedder United..

Uanset om de prioriterer CL højere end FA-cupen så sender de det stærkeste hold de overhovedet kan stille..

På bagrund af vi spiller på OT er jeg overbevist om at vi vinder:)

Skal du nu ikke være sikker på. Da vi slog Arsenal i Fa-Cup semifinalen i 2004, sparede Arsenal mange af deres bedste pga. de var med i kapløbet om alle 3 titler. Det samme gjorde vi, da vi mødte Arsenal i 1999.

snegl
28-01-2008, 14:15
Hvis vi er møguheldige, kan det så lade sig gøre at vi kan ryge ind i Chelsea og Liverpool på vores vej til FA cup finalen? Eller er det fastlagt at fx vinderen af kamp nr 4 møder vinderen af kamp nr 3?

Glory Man United
28-01-2008, 14:19
Hvis vi er møguheldige, kan det så lade sig gøre at vi kan ryge ind i Chelsea og Liverpool på vores vej til FA cup finalen? Eller er det fastlagt at fx vinderen af kamp nr 4 møder vinderen af kamp nr 3?

Intet er fastlagt. Når vi har banket Arsenal, kan vi møde hvilken som helst af de 7 andre

mojtaba
28-01-2008, 14:19
Gad jeg vide, hvordan taberholdet Liverpool-fans jubler over at have fået et dårligt hold, at spille imod, for de ved jo allerede, at Chelsea, Arsenal og United er bedre end dem!! ØV!!! Det der bekymrer mig er, CL-kampen, som er lige efter FA-Cup kampen mod Arsenal. To rigtige sværer og vigtige kampe, som skal vindes. CL-kampen mod Lyon må også gerne ende uafgjort. Håber ikke spillerne er totalt smadrede, når de skal møde Lyon efter Arsenal-kampen. Håber ikke vi bliver tævet 3-0 imod Lyon, så.. Hvis vi skal sparer spillere og sikrer os, at vi både skal komme videre i FA Cuppen og CL, må startopstillingerne gerne vise, at vi har sparet nogle spillere - og jeg forventer alle spillerne klar eksl. Silvestre, Foster og måske Saha:

Arsenal-kampen:
van der Sar
Brown - Piqué - Vidic - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Nani/Park
Rooney - Tevez

- Tevez vil nok være træt efter Arsenal-kampen. Ronaldo og Rooney har sagt, at de gerne vil spille kampe og kampe.

Lyon-kampen:
van der Sar
Neville - Ferdinand - O'Shea - Evra
Ronaldo - Carrick - Anderson - Park
Anderson
Rooney

- eller modsat :)

Casper
28-01-2008, 14:23
jeg har lige råbt "FUCKING HELL"... og det mener jeg :D

mojtaba
28-01-2008, 14:24
Ups 2-3 fejl i de to opstillingerne.

Arsenal-kampen:
van der Sar
Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Nani
Rooney - Tevez

- Tevez vil nok være træt efter Arsenal-kampen. Ronaldo og Rooney har sagt, at de gerne vil spille kampe og kampe.

Lyon-kampen:
van der Sar
Giggs
Rooney

- eller modsat :D

mojtaba
28-01-2008, 14:25
jeg har lige råbt "FUCKING HELL"... og det mener jeg :D

Har også lige sagt det. Godt at det kun er mig som er hjemme udover min lillebror, men hva'så? :D

Stuhrdrengen
28-01-2008, 14:30
YEEES!! endnu en mulighed for at slå Arsenal-bastards. Derefter så giv os Chelsea og Scouserdrengene, så der ikke er tvivl om hvem der er de rigtigere vindere....og husk nu at Scouserne var halvejs ude imod et hold fra 8.bedste række, så for dem er der vist ikke noget der hedder lette kampe. Endnu en stor kamp, det er dem der gør det så fantastisk at se fodbold.

mojtaba
28-01-2008, 14:33
YEEES!! endnu en mulighed for at slå Arsenal-bastards. Derefter så giv os Chelsea og Scouserdrengene, så der ikke er tvivl om hvem der er de rigtigere vindere....og husk nu at Scouserne var halvejs ude imod et hold fra 8.bedste række, så for dem er der vist ikke noget der hedder lette kampe. Endnu en stor kamp, det er dem der gør det så fantastisk at se fodbold.

Ja, hvis der nu ikke var noget kampe lige bagefter, så vil jeg også have været glad. Men nu hvor vi har vigtige kampe foran os, så kan det for indflydelse på de andre (CL og PL).

JakobR
28-01-2008, 14:38
Jeg ville hellere have haft et mindre hold, men jeg glæder mig sgu til udfordringen. Det er sådanne kampe, der understreger, hvem der er englands bedste hold.

Lækkert med hjemmebane!

Ronaldo vinder den for os ;)

Stuhrdrengen
28-01-2008, 14:46
Ja det er rigtigt, at der er svære kampe tæt på FAC-kampen. Men tror i virkeligheden det rammer Arsenal hårdere end det rammer United. Tror ikke at mange af deres spillere kan sidde over, for så får de da virkelig en seriøs omgang lussinger på Old Trafford.

Desuden er jeg slet ikke i tvivl om at United slår Lyon ud af CL, og jeg tror det bliver en komfortabel sejr uden det store besvær.

mojtaba
28-01-2008, 14:54
Ja det er rigtigt, at der er svære kampe tæt på FAC-kampen. Men tror i virkeligheden det rammer Arsenal hårdere end det rammer United. Tror ikke at mange af deres spillere kan sidde over, for så får de da virkelig en seriøs omgang lussinger på Old Trafford.

Desuden er jeg slet ikke i tvivl om at United slår Lyon ud af CL, og jeg tror det bliver en komfortabel sejr uden det store besvær.

Nu skal du ikke overtro, at vi banker Lyon. Lyon har spillere som Juninho (fantastisk til frispark, måske verdens bedste, dårlig i defensiven), Coupet (Lyons målemand, en af Europas bedste), Fred (Farlig angriber, men var der ikke tale om en Spurs-skifte?).

Der imod har United spillere som, van der Sar, Ferdinand, Scholes (som lige har vendt tilbage, formen skal findes, da vi virkelig har brug for nøglespilleren), Ronaldo og Rooney. Men Scholes og Rooney skal være i topform ligesom de andre United spillere, så er jeg overbevist om at vi vinder.

Glory Man United
28-01-2008, 14:56
Der imod har United spillere som, van der Sar, Ferdinand, Scholes (som lige har vendt tilbage, formen skal findes, da vi virkelig har brug for nøglespilleren), Ronaldo og Rooney. Men Scholes og Rooney skal være i topform ligesom de andre United spillere, så er jeg overbevist om at vi vinder.

Jeg takker for info om, hvem United har i truppen ;)

Gronkjor
28-01-2008, 14:58
Fedt med en storkamp mere.. Ved i om det er billigere, at tage til Old Trafford når det er FA Cup?

Stuhrdrengen
28-01-2008, 14:58
Lyon har et forholdsvist stærkt hold, og de har som du nævner Juninho, Fred, og flere andre udmærkede spillere. Dette piller dog ikke ved at Uniteds sammenhold sikrer at United slår Lyon over to kampe. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg tror også at vi sagtens kan slå Lyon, uden brug af Scholes (det er da gået meget godt de seneste tre måneder), Rooney og for den sags skyld også Ronaldo.

Sgoales
28-01-2008, 15:00
Jeg kunne tude over det her... Jeg synes sgu det er meget meget skidt...
I de seneste 3 sæsoner har vi haft den MARKANT sværeste lodtrækning af de fire (jeg har Liverpool med, selvom det er absurd i disse tider) store hold i England. I år har vi været ufatteligt uheldige.
Aston Villa, Tottenham og Arsenal og jo så uheldigt, at man næsten bliver konspirationsteoretiker.
At det hele så krydres med den MARKANT dårligst lodtrækning i CL gør jo ikke det hele bedre. Lyon er jo den klart bedste modstander vi kunne trække.

Ok - det er da fedt at slå de gode hold ud, men vi kan IKKE SPARE NOGEN PROFILER...

Jeg er bange for at det koster en titel eller to, at vi skal møde så stærke hold hele tiden. Vi så det sidste år. Spillerne var trætte og en mulig fantastisk treble blev til en ok single.

De sidste to år har vi tabt FA cuppen på trods af at vi var det bedste hold i begge finaler. Det skyldes bla. træthed og det vil sikkert også ske i år....

Pis pis pis pis pis....

(eneste glæde er at det er på OT og at Liverpool skal presses af et dårligt hold igen og udstilles som det midterhold det er!)

Gronkjor
28-01-2008, 15:03
Jeg kunne tude over det her... Jeg synes sgu det er meget meget skidt...
I de seneste 3 sæsoner har vi haft den MARKANT sværeste lodtrækning af de fire (jeg har Liverpool med, selvom det er absurd i disse tider) store hold i England. I år har vi været ufatteligt uheldige.
Aston Villa, Tottenham og Arsenal og jo så uheldigt, at man næsten bliver konspirationsteoretiker.
At det hele så krydres med den MARKANT dårligst lodtrækning i CL gør jo ikke det hele bedre. Lyon er jo den klart bedste modstander vi kunne trække.

Ok - det er da fedt at slå de gode hold ud, men vi kan IKKE SPARE NOGEN PROFILER...

Jeg er bange for at det koster en titel eller to, at vi skal møde så stærke hold hele tiden. Vi så det sidste år. Spillerne var trætte og en mulig fantastisk treble blev til en ok single.

De sidste to år har vi tabt FA cuppen på trods af at vi var det bedste hold i begge finaler. Det skyldes bla. træthed og det vil sikkert også ske i år....

Pis pis pis pis pis....

(eneste glæde er at det er på OT og at Liverpool skal presses af et dårligt hold igen og udstilles som det midterhold det er!)

Heldigvis er vores trup noget bredere ind sidste år. Ja man skulle næsten tro, at det ikke er tilfældigt at vi møder de bedste hold hele tiden. Abramovich har betalt F.A for at vi møder de gode hold:lolol:

mojtaba
28-01-2008, 15:08
Haha. Har lige tjekket Lyons kampprogram. Før kampen mod Manchester United, så skal de den 16/02-2008 spille imod Le Mans, som er et godt hold og som ligger på 6-7 tror jeg nok det var. Lyon skal stå på udeholdets græs. Der er kun 1 dages forskel. Lyon har 4 dage, at strække sig i inden kampen i CL og United har 3 dage. Så jeg håber Ferguson ser Le Mans - Lyon kampen på fjernsynet. Så han og kan se hvem de har sparet, eller om de overhovedet har og alt det andet. Tror kampen er svære for Lyon ligesom det er sværet at banke Arsenal på Old Trafford. Måske er de lige sværer?

Dines
28-01-2008, 15:26
Helt ærligt så er det ikke værre. Proffesionele fodboldspillere skal kunne klare to hårde kampe på en uge uden at det bør påvirke dem synderligt. Selfølgelig kan det så sidde i dem til sidste i sæsonen, men den tid af året bør det ikke være et kæmpe problem.

Stuhrdrengen
28-01-2008, 16:03
Hellere slå Arsenal nu, end i finalen. Sådan som Liverpool og Chelsea spiller i øjeblikket, så kommer de slet ikke så langt.

Her kommer lige et par citater fra de danske supportere fra de andre klubber:¨

Liverpool inden lodtrækningen, som selvølgelig har stor selvtillid:

Møder vi Man U, Arsenal eller Chelsea ja så ryger vi nok ud.

Arsenal:
På Old Trafford. Liverpool og Chelsea mod lortehold. Det kunne bare ikke være anderledes, kunne det?

robinho
28-01-2008, 16:03
det er selvfølgelig en uheldig lodtrækning, men på den anden side, så kan vi den vej rundt også sikre os at der slides på arsenals stamspillere. Tror sgu ikke på wenger tropper op med sine "børn" mod os. Og ryger vi ud= sur røv hehe. Mesterskab og CL er langt langt større.

Dines
28-01-2008, 16:14
Hellere slå Arsenal nu, end i finalen. Sådan som Liverpool og Chelsea spiller i øjeblikket, så kommer de slet ikke så langt.

Her kommer lige et par citater fra de danske supportere fra de andre klubber:¨

Liverpool inden lodtrækningen, som selvølgelig har stor selvtillid:

Møder vi Man U, Arsenal eller Chelsea ja så ryger vi nok ud.

Arsenal:
På Old Trafford. Liverpool og Chelsea mod lortehold. Det kunne bare ikke være anderledes, kunne det?

Har det lidt på samme måde. Vil hellere ryge ud af Fa-Cuppen nu end f.eks. i semifinalen, så man ikke bruger kræfter og resouser på at spille i cuppen, for så at ryge ud. Men det kan man jo heldigvis ikke forudsige! ;)

mojtaba
28-01-2008, 16:27
Ja, men vi skal vinde kampen.

Ferguson skal også holde øje med Lyons vigtigste spiller Benzema. Han er nok den farligste og vigtigste spiller for Lyon, når United gæster i Frankrig.

United DK
28-01-2008, 16:44

Arsenal-kampen:
van der Sar
Rooney - Tevez

Lyon-kampen:
van der Sar
Giggs
Rooney

Hvorfor ikke bare stille i stærkeste i begge kampè? Vi har vel nogle "lette" hjemmekampe i løbet af foråret, hvor vi kan hvile de spillere der har brug for det.

JakobR
28-01-2008, 16:47
Neville på backen og Giggs i angrebet; der springer kæden af. Neville har ikke spillet en kamp i 9-10 måneder, og så skal han ind i så vital en kamp?

Giggs i angrebet har aldrig været nogen videre succes.

Stuhrdrengen
28-01-2008, 17:49
Ja, selvom det er totalt ligegyldt at sidde og diskutere opstillinger tre uger før en kamp, så ville jeg nok også rykke Giggs ned på fløjen og Saha op i angrebet. Når det er sagt så tror jeg næppe at hverken Giggs eller Nani er dem som bliver overbelastet ved at spille to kampe i streg.

Kofoed
28-01-2008, 17:50
Lyon har et forholdsvist stærkt hold, og de har som du nævner Juninho, Fred, og flere andre udmærkede spillere. Dette piller dog ikke ved at Uniteds sammenhold sikrer at United slår Lyon over to kampe. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg tror også at vi sagtens kan slå Lyon, uden brug af Scholes (det er da gået meget godt de seneste tre måneder), Rooney og for den sags skyld også Ronaldo.

ahh rolig nu dreng.. vi slår dem, men ikke uden BÅDE scholes, ronaldo og rooney. dog ikke.. men uden scholes skulle det nok kunne lade sig gøre.. men med den entre han lavede mod spurs så er jeg sikker på han er i gear til at spille de kampe.. han virkede virkelig fit og klar..

PerRonaldo
28-01-2008, 18:50
Hvis jeg skal være ærlig så vil jeg ikke græde snot over at ryge ud af FA.cuppen! Jeg ser Ligaen og Champions League meget vigtigere og større! Selvfølgelig vil det da være dejligt med en Treble, men vil sgu helst vinde Premier league og så kommer Champions League og FA må være 3. priotet!

Jev
28-01-2008, 19:29

Arsenal-kampen:
van der Sar
Rooney - Tevez

Lyon-kampen:
van der Sar
Giggs
Rooney

Jeg er glad for, at du ikke skal sætte holdet til de to kampe.

Du vil bruge John O'Shea i midterforsvaret i en CL-knockout-kamp, Park på venstrefløjen og spare Owen Hargreaves, selvom det netop er kampe som den, han er købt til?

Derudover skal Tevez åbenbart ikke spille af en eller anden grund.

Stærkeste hold i begge kampe. Det kan spillerne sagtens holde til, hvis de bliver aflastet lidt i nogle nemme PL-kampe, og det er jo helt hovedløst at spare spillere i en CL-ottendedelsfinale.

Og så forstår jeg ikke, hvorfor så mange brokker sig over lodtrækningen. Jeg synes, det er fantastisk, at vi får en mulighed for at sparke det frygtelige hold ud af turneringen.

Kofoed
28-01-2008, 20:08
Hvis jeg skal være ærlig så vil jeg ikke græde snot over at ryge ud af FA.cuppen! Jeg ser Ligaen og Champions League meget vigtigere og større! Selvfølgelig vil det da være dejligt med en Treble, men vil sgu helst vinde Premier league og så kommer Champions League og FA må være 3. priotet!

enig.. vil self gøre det til noget nær den bedste dag i mit liv so far den dag vi står med the treble, men hvis vi ikke kan få den er det helt sikkert fa-cuppen der vejer mindst og hvis den skal gøre at vi ikke får cl-trofæet så pyt med den..

Thomas
28-01-2008, 20:19
Lidt surt. Men vi fik da hjemmebane.. Typisk at Scouserne trækker et nemt hold og vi får et PL hold..

Det ændrer ikke på noget. Scouserne har sgu problemer med et hold, der ligger lavere end conference league, eller hvad den nu hedder.

Vi skal nok gå videre.. Så sværere er Arsenal heller ikke.

Flax_Generous
28-01-2008, 20:41
Det ændrer ikke på noget. Scouserne har sgu problemer med et hold, der ligger lavere end conference league, eller hvad den nu hedder.
Ja, Liverpool skal møde nogle fuldtidsprofessionelle i denne runde, hvilket vil gøre kampen mere lige end United-Arsenal-kampen.

Anyways, ved ikke om denne statistik er blevet vist her før, men sådan ser procentandelen af antal gange en top 4-klub har mødt et PL-hold i de sidste 10 sæsoner:

--------- Total - Prem - Not - % Prem
Arsenal -- 45 --- 27 ---- 18 --- 60%
Chelsea -- 43 -- 21 ----- 22 --- 49%
Liverpool - 28 -- 14 ----- 14 --- 50%
Man Utd - 37 -- 31 ------ 6 --- 84%

Det er en ganske vild statistik. Arsenal bliver desuden nr. 10 i træk for os og nr. 15 i de seneste 17 kampe. I følge redcafe.net.

United DK
28-01-2008, 20:46

Men vi er et vinderhold, og et vinderhold går efter at vinde alt. Et taberhold som Liverpool går kun efter en turnering pr. sæson.

Stuhrdrengen
28-01-2008, 21:27
Vi vinder triplen, og det kan hverken Arsenal eller Lyon rode ved. Tro mig - Chelsea blir langt farligere end Arsenal i forhold til PL. Arsenal har simpelthen for smal en trup (det er derfor Bendtner spiller så ofte), og Chelsea vinder og vinder selvom de spiller som hø....det blir de nok ikke ved med. Om tre uger er Arsenal tilpas møre, til at United piller dem fra hinanden, spiser dem og spytter dem tilbage til deres Emirates stadion igen.

Sgoales
29-01-2008, 07:15
Ja, Liverpool skal møde nogle fuldtidsprofessionelle i denne runde, hvilket vil gøre kampen mere lige end United-Arsenal-kampen.

Anyways, ved ikke om denne statistik er blevet vist her før, men sådan ser procentandelen af antal gange en top 4-klub har mødt et PL-hold i de sidste 10 sæsoner:

--------- Total - Prem - Not - % Prem
Arsenal -- 45 --- 27 ---- 18 --- 60%
Chelsea -- 43 -- 21 ----- 22 --- 49%
Liverpool - 28 -- 14 ----- 14 --- 50%
Man Utd - 37 -- 31 ------ 6 --- 84%

Det er en ganske vild statistik. Arsenal bliver desuden nr. 10 i træk for os og nr. 15 i de seneste 17 kampe. I følge redcafe.net.

Tak for statistikken... Så er der jo en grund til at jeg føler vi bliver "snydt".

Selvfølgelig skal vi kunne slå Arsenal, men ikke desto mindre kræver det at vi stiller med stærkeste hold. Sidste år så vi hvordan det gik da vi blev trætte: Vi tabte til Milan, som jeg mener vi er klart bedre end, men ikke uden Ronaldo i topform. Vi tabte/ spillede uafgjort i de sidste 3-4 kampe i PL og tabte i 118. minut i FA cup finalen.

Jeg ville hellere trække nogle dårlige hold, så vi kan bruge spillere som Fletcher, Park, Saha, O'shea mv.

Glory Man United
29-01-2008, 07:31
Vi vinder triplen, og det kan hverken Arsenal eller Lyon rode ved. Tro mig - Chelsea blir langt farligere end Arsenal i forhold til PL. Arsenal har simpelthen for smal en trup (det er derfor Bendtner spiller så ofte), og Chelsea vinder og vinder selvom de spiller som hø....det blir de nok ikke ved med. Om tre uger er Arsenal tilpas møre, til at United piller dem fra hinanden, spiser dem og spytter dem tilbage til deres Emirates stadion igen.

Jeg har også hele tiden sagt, at Chelski i sidste ende er vor største konkurrent (de har også både os og Arsenal hjemme).
Der hvor jeg ikke er enig, er din inddirekte kritik af Bendtner. Han er altså 4. angriber efter Adebayor, Van Persie og Eduardo. Det er altså en OK 4. angriber at have! Hvad hedder vores 4.angriber? Dong, Welbeck? ;)

Rooney8
29-01-2008, 08:25
Tak for statistikken... Så er der jo en grund til at jeg føler vi bliver "snydt".

Selvfølgelig skal vi kunne slå Arsenal, men ikke desto mindre kræver det at vi stiller med stærkeste hold. Sidste år så vi hvordan det gik da vi blev trætte: Vi tabte til Milan, som jeg mener vi er klart bedre end, men ikke uden Ronaldo i topform. Vi tabte/ spillede uafgjort i de sidste 3-4 kampe i PL og tabte i 118. minut i FA cup finalen.

Jeg ville hellere trække nogle dårlige hold, så vi kan bruge spillere som Fletcher, Park, Saha, O'shea mv.

præcis - vi kunne virkelig godt bruge noget pause inden det virkelig går løs.. jeg er ikke bekymret for arsenal det giver bare chelsea og pool kæmpefordele at de bliver ved med at trække "friweekender"..

Stuhrdrengen
29-01-2008, 09:52
Jeg har også hele tiden sagt, at Chelski i sidste ende er vor største konkurrent (de har også både os og Arsenal hjemme).
Der hvor jeg ikke er enig, er din inddirekte kritik af Bendtner. Han er altså 4. angriber efter Adebayor, Van Persie og Eduardo. Det er altså en OK 4. angriber at have! Hvad hedder vores 4.angriber? Dong, Welbeck? ;)

I det mindste kommer Dong og Welbeck ikke op og slås med Tevez eller Rooney (sidstnævnte forståeligt):Smackden: , eller kalder dem langsomme....Bendtner er ekstremt overvurderet....

Glory Man United
29-01-2008, 10:02
I det mindste kommer Dong og Welbeck ikke op og slås med Tevez eller Rooney (sidstnævnte forståeligt):Smackden: , eller kalder dem langsomme....Bendtner er ekstremt overvurderet....

Overvurderet af hvem? Jeg er i bund og grund ligeglad, hvad andre danskere mener om manden. Wenger bruger ham som 4. angriber, og bortset fra Tottenham, mener jeg ikke, at der er klubber som har en 4. mand i den klasse

mojtaba
29-01-2008, 10:46
Jeg er glad for, at du ikke skal sætte holdet til de to kampe.

Du vil bruge John O'Shea i midterforsvaret i en CL-knockout-kamp, Park på venstrefløjen og spare Owen Hargreaves, selvom det netop er kampe som den, han er købt til?

Derudover skal Tevez åbenbart ikke spille af en eller anden grund.

Stærkeste hold i begge kampe. Det kan spillerne sagtens holde til, hvis de bliver aflastet lidt i nogle nemme PL-kampe, og det er jo helt hovedløst at spare spillere i en CL-ottendedelsfinale.

Og så forstår jeg ikke, hvorfor så mange brokker sig over lodtrækningen. Jeg synes, det er fantastisk, at vi får en mulighed for at sparke det frygtelige hold ud af turneringen.

Arrh. Det har jeg ikke tænkt på. Men heldigvis er det ikke mig, som skal sætte startopstillingen til de to kampe :D

Dines
29-01-2008, 13:11

Nej det er Manucho, som er en af topscorerne ved Afrika Nations Cup :p Ej som jeg ser det, er Bendtner god som 4. angriber, men så ikke mere. Det er tydeligt at han ikke har evnerne endnu, til at komme i nærheden af de 3 andre angribere, så hvis jeg var ham vil jeg tænke på et klubskifte eller en udlejning. Især efter denne sidste episode. Mange Arsenal spillere bryder sig ikke om hans attitude!

Stuhrdrengen
29-01-2008, 13:51
Ja i så fald mener jeg jo at Bendtner er overvurderet af dig, og kan i flæng nævne Morten Olsen, Arsene Wenger, den samlede danske sportspresse, m.v.

Stuhrdrengen
29-01-2008, 13:52
Se næste

Glory Man United
29-01-2008, 13:57
Ja i så fald mener jeg jo at Bendtner er overvurderet af dig, og kan i flæng nævne Morten Olsen, Arsene Wenger, den samlede danske sportspresse, m.v.

Morten Olsen? Landstræneren? Bendtner er vist med i truppen ;)
Og når du nævner alle de tre....hvad er så tilbage? Så er han jo netop ikke overvurderet :confused:

Stuhrdrengen
29-01-2008, 13:59
Morten Olsen? Landstræneren? Bendtner er vist med i truppen ;)
Og når du nævner alle de tre....hvad er så tilbage? Så er han jo netop ikke overvurderet :confused:

??? du har tabt mig....

Overvurderet betyder jo at han bliver vurderet for højt af.....Morten Olsen?

Min pointe er netop at Morten Olsen overvurderer ham, ved at have ham med i truppen....

og i forhold til hvem der ellers er tilbage - jo der findes andre end Olsen, Wenger og en meget lidt kritisk dansk sportspresse?

Glory Man United
29-01-2008, 14:02
??? du har tabt mig....

Overvurderet betyder jo at han bliver vurderet for højt af.....Morten Olsen?

Min pointe er netop at Morten Olsen overvurderer ham, ved at have ham med i truppen....

arrghhhh ser hvad du mener :)
Men synes absolut han er PLs bedste 4. angriber (bortset fra Spurs Defoe/Bent). Og han sidder som oftest på bænken på landsholdet og konkurrerer jo ikke ligefrem med stjernespillere (læs Nordstrand)

warming
29-01-2008, 14:58
Chelseas Drogba, Sheva, Anelka, Kalou er nu heller ikke helt ringe...

Stuhrdrengen
29-01-2008, 15:00
Også ligegyldigt, tror vi har fået pointeret vores holdninger :) kan godt være at jeg er farvet af mine manglende følelser for Arsenal, og for Bendtners attitude.

Men giver ret i at Chelseas 4.mand nok også er bedre(hvem det så efterhånden er), og for den sags skyld også Liverpools (Crouch, Torres, Kuyt, Babel)