PDA

Se fuld version : Sommerferie

ChristianR
24-01-2008, 14:49
Nu er det jo ved at være sommerferiebestillingstid. Så jeg tænkte, jeg ville lave en tråd, hvor vi hver i sær kunne skrive, hvor vi havde tænkt os at skulle hen og evt. dele tips og erfarringer:)

Jeg starter. Jeg har lige bestilt ferie til Kreta. Nogen, der har været der og ved om, der er billige gode øl osv?:D

United DK
24-01-2008, 15:19
Jeg starter. Jeg har lige bestilt ferie til Kreta. Nogen, der har været der og ved om, der er billige gode øl osv?:D

Jeg var på Kreta i sommeren '97, og der var alt billigt, men siden da er Euroen kommet, hvilket har gjort at mere eller mindre alt koster det samme som herhjemme, desværre.

ChristianR
24-01-2008, 21:25
Jeg var på Kreta i sommeren '97, og der var alt billigt, men siden da er Euroen kommet, hvilket har gjort at mere eller mindre alt koster det samme som herhjemme, desværre.

Eej, det var jeg også lidt bange for. Der er nu ellers ikke noget bedre, end når øl koster næsten gratis. Da jeg var i Bulgarien for et par år siden kunne man få en stor fadøl for 4kr. Mange andre steder koster den 40kr.
Dvs., at hvis man drikker 10 fadøl en aften er der stor forskel mellem 40kr og 400kr. Især hvis man skal være der i 14 dage. Men håber resten er godt så:D