Se fuld version : Lidt samba fra de varme lande..(Anderson)
han har sku samba i blodet ham vores nye nr. 8... Blir mere og mere glad for den knægt:
http://youtube.com/watch?v=XdI09e1oBLg
Heine Stick
05-02-2008, 12:20
Fodbold er sgu da en fed sport! Nu mangler vi bare at se nogle mål fra knægten. Men jo, er temmelig begejstret for hans spillestil.
Ja, det er lidt ærgerligt han ikke rigtig har fået brugt sit gyldne venstreben sådan for alvor endnu..
Men han var sindssygt god mod Pompey!
Lækker lille video :)
Jeg blev overrasket i sommers da han blev købt sammen med Nani, men nu og her er jeg godt nok glad for vi har fået ham til United - jeg glæder mig til at følge ham de næste mange, mange år og jeg tror han bliver rigtig stor! han har kvaliteterne og potientalet, og SAF skal nok få noget godt ud af ham de næste sæsoner!
Må indrømme at jeg har været mere imponeret over hvad knægten har vist på banen end hvad han viser på den video. Ikke at jeg med mine to iskolde træben kunne gøre hans jongleren efter, men det ville man kunne finde adskillige danske ungdomsspillere der kan, uden at de på nogen måde har noget specielt talent.
Hvad Anderson har vist på banen er et fantastisk blik for spillet og en enorm vilje til at arbejde både offensivt og defensivt. Som der også bliver sagt så skal han bare lige have taget hul på hans målkonto!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.