PDA

Se fuld version : Premiera Division

Smaakage
07-05-2007, 08:50
Med 5 kampe tilbage står den spanske Primiera Division meget tæt endnu. Real Madrid holdte igår sig tæt til Barcelona ved at vinde over Sevilla.

http://img64.imageshack.us/img64/8343/spainhe7.th.png (http://img64.imageshack.us/my.php?image=spainhe7.png)

Hvem tror i stikker af med pokalen?

rocatis
07-05-2007, 09:49
Christian Poulsen har lige afskrevet Sevilla til mesterskabet og jeg tror heller ikke Sevilla indhenter de point de mangler..
Tror at Barcelona holder første pladsen og tager mesterskabet igen. Godt nok har Barce en svær kamp på udebane mod Athletico Madrid, men Real skal også spille mod Zaragoza på udebane som kæmpe om UEFA plads.. Men spændende bliver det

JDK
07-05-2007, 12:42
Det bliver meget spændende og tæt her til sidst - men jeg tror at Barcelona tager titlen igen i år, da jeg mener de har et bedre hold en Real Madrid har lige pt. og ikke mindst en bedre træner i Rijkaard, end Capello (som jeg tror bliver fyret efter sæsonen)

United DK
07-05-2007, 12:48
Sevilla er trods alt kun fire point efter Barcelona, og der er stadig fem kampe tilbage, så jeg vil ikke afskrive Sevilla helt.

Jeg en eller anden fornemmelse af, at Real Madrid overhaler Barcelona indeom, og vinder mesterskabet, og dermed er Capello lige pludselig dagens mand i skysovs.

Martinsen
07-05-2007, 15:40
nu hvor det sikkert ikke bliver Valencia, håber jeg at Real Madrid napper trofæet fra Barcelona... det kunne være godt til Beckham med et trofæ i Madrid, og ikke mindst Ruud som har haft en fantastisk sæson

Sivebæk
08-05-2007, 23:25
Sevilla ville i mine øjne være de perfekte mestre, men jeg tror ikke på dem mere. De har fire point op til Barca, som samtidig er bedst indbyrdes.
Af de to førerhold holder jeg egentlig med Real Madrid, da jeg er ved at have fået nok at Barcelona. Men hvis et mesterskab øger Reals chancer for at hente Ronaldo til Madrid, så skal det for alt i verden undgås.

JDK
09-05-2007, 08:53
Capello blev også fyret, efter at have vundet ligaen, sidst han var manager i Real Madrid (tror det var i '97)

Dysse
09-05-2007, 11:01
Jeg kan ikke på nogen måde få mig selv til at håbe Real snupper pokalen, og som stor Christian Poulsen fan, er det selvfølgelig ikke så heldigt at Sevilla er så godt som ude af kampen om titlen.

Dog tror jeg ikke på at hvis Real IKKE vinder, så ryger Capello, selvom alt kan ske dernede.

Konklusionen er derfor Barca, der dog har haft en formkurve som en rutchebane, men Real Madrid? :eek: Helst ikke...

Alex
09-05-2007, 11:15
Synes det kunne være fedt hvis Real Madrid overhalede Barcelona. Ikke fordi jeg holder særligt med noget spansk fodboldhold.

Kunne bare være meget sjovt hvis Real Madrid, efter et par dårlige sæsoner, slog Barcelona. Men, først og fremmest ville det være sjovt med Sevilla-sejr, selvom det ser svært ud.

Bugge
09-05-2007, 13:02
Håber på Real Madrid, har altid godt kunne lide dem..

Sevilla tror jeg ikke på og Barcelona har godt af at tabe lidt engang imellem :D

Dines
10-05-2007, 19:10
Jeg håber på at Real vinder ligaen af den ene grund, at de har Ruud og Beckham på holdet. Jeg håber altid vores tidligere spillere for succes, og dette her er ingen undtagelse. Dog skal de ikke vinde, hvis det øger deres chance for Ronaldo.

$nowman
11-05-2007, 15:43
Jeg håber Barcelona vinder pokalen, men det bliver svært. Nogle kampe spiller de klasse fodbold, andre kampe forfærdeligt fodbold.
Kan evt nævne deres forrige Cup kamp, hvor de på hjemme vandt 5-2 mod Getafe, men tabte 4-0 på ude..

Bugge
11-05-2007, 17:42
Jeg håber på nok ulykkelighed i Barcelona til at Eto'o ryger til United:D

Don Kafai
12-05-2007, 17:29
Jeg under Beckham en titel i Real M, og derfor håber jeg på dem. Selvom jeg er meget stor fan af pæn fodbold, og Real M har spillet som en bunke lort, så synes jeg ikke det er ufortjent hvis de vinder. Barcelona har også spillet elendige kampe og jeg synes deres bundniveau er lavere end Real M's, selvom det er sjældent de når det.

Men det afgørende for at mesterskabet ikke er afgjort endnu, er at Barcelona har manglet Eto'o i 6 måneder hvis man tæller hans opstartsperiode med. Han er garanti for 30 mål pr sæson og dem har de manglet.

Bugge
12-05-2007, 22:11
De har folk som Gudjohnsen og Saviola på bænken så hvis man taber mesterskabet fordi Eto'o er skadet, så har man heller ikke fortjent mesterskabet..
Real Madrid spillede fantastisk i aften og gjorde det også mod Sevilla.. Det er slet ikke kedeligt fodbold..

United DK
12-05-2007, 22:22
Jeg følte mig i hvertfald godt underholdt, med kampen her til aften. :)

Foged
13-05-2007, 09:43
Tror sgu desværre Real napper den!

Dines
13-05-2007, 10:08
Fantastisk comeback af Real. Spændningen i den spanske bliver da vildere og vildere. Lidt ærgeligt som neutral, at Barca og Real ikke mødes, så man kan få en slags finale.

Holmskov
13-05-2007, 14:36
Fantastisk kamp i aftes. (med den rigtige vinder)

Håber virkelig Real vinder. Det ville også være klasse for Becks at slutte af med et spansk mesterskab.

Og igen igen viser Ruud hvor stor en spiller han er. Har er pisse ligeglad hvor han spiller. Han laver bare det ene mål efter det andet.

Vel en af tidens største angribere og målmaskine.

Damien
13-05-2007, 21:00
SÅ nu er der for alvor spænding i Premiera.. Real og Barca a point 66, Real bedre indbyrdes
Jeg håber altså på Barca...

KennyN
13-05-2007, 22:12
Sevilla kan komme fra baghjul og snyde de to store. De er kun 2 point efter nu.
Det bliver i hvert fald et par spændende runder der venter her til sidst.