Se fuld version : PL: Reading - Manchester United
ChristianR
21-01-2008, 19:10
Må, desværre, indrømme at jeg er enig med dig.. går derhen mod gør det 2 gange og går så væk igen med det samme.. altså ikke noget med at juble, og kramme de andre.. men syntes stadig ikke det er grund nok til at straffe ham bare pga det..
Tjae. Det kan da godt se lidt sådan ud, men hvem ved hvad han mener? Det er da også træls, hvis man skal til at tænke over, hvordan man skal svinge med armene og hvor man kigger hen, når man jubler? Jeg har i hvert fald set værre og mere tydeligt nedværdigende jubelscener.
Flax_Generous
21-01-2008, 19:51
Rooneys tre dages karantæne i Premier League, for et rødt kort i en træningskamp mod Porto, står for mig som det mest latterlige, der nogensinde er hændt.
Fuldstændig absurd, ja. Det vil jeg aldrig glemme.
Don Kafai
21-01-2008, 20:06
Jeg har ikke ondt af os, jeg er stolt over at FA ser det nødvendigt at lave speciele regler for os...
Det kan ikke siges meget bedre. Lad dem gøre hvad de vil. Lad dem give os påtaler, bøder, karantæner osv osv, og lad dem lade andre hold slippe ustraffet for mord på banen. Det eneste det forårsager er at en Premier League-pokal føles endnu mere sød og velfortjent, når vi løfter den velvidende at vi har haft resten af England inkl. FA imod os.
Tjae. Det kan da godt se lidt sådan ud, men hvem ved hvad han mener? Det er da også træls, hvis man skal til at tænke over, hvordan man skal svinge med armene og hvor man kigger hen, når man jubler? Jeg har i hvert fald set værre og mere tydeligt nedværdigende jubelscener.
Fuldstændig enig.. Men kan godt følge dem der siger at de godt kan se at han kunne gi fingeren, men mener også det går helt over gevind..
Det kan ikke siges meget bedre. Lad dem gøre hvad de vil. Lad dem give os påtaler, bøder, karantæner osv osv, og lad dem lade andre hold slippe ustraffet for mord på banen. Det eneste det forårsager er at en Premier League-pokal føles endnu mere sød og velfortjent, når vi løfter den velvidende at vi har haft resten af England inkl. FA imod os.
Præcis.. Når andre prøver alt de kan for at stå i vejen er sejrens sødme bare så meget bedre.. Så bring it on..
Stuhrdrengen
22-01-2008, 13:14
Fuldstændig enig.. Men kan godt følge dem der siger at de godt kan se at han kunne gi fingeren, men mener også det går helt over gevind..
Præcis.. Når andre prøver alt de kan for at stå i vejen er sejrens sødme bare så meget bedre.. Så bring it on..
Der er da ingen tvivl om at Ferguson jubler, og at han gør det henimod Readings bænk. Dette er præcis en af årsagerne til at der er så mange der finder ligaen så interessant. Det er da netop det, som giver Premier League kampe nerve. Synes det er direkte pinligt at Readings tøseflok vælger at indberette det. Det ender fandme med at tilskuerne heller ikke må juble når der scores (de må jo hverken drikke eller stå op i forvejen).
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=556718
sådan.....
Det ville da også have været totalt barnligt med en straf
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.