Se fuld version : Billetter via travel2football?
elmegaard
17-01-2008, 01:47
Hejsa,
Jeg sidder her og skal finde ud af, hvordan man kan rejse til Manchester og se en lille kamp på Old Trafford. Så vidt jeg kan læse mig til, kan man melde sig ind i One United og på den måde ansøge om én billet pr. medlemsskab. Dog er man ikke sikret en billet, da der trækkes lod, og man får først svar et par uger før kampstart. Et det korrekt forstået?
Så kan jeg se, at Travel2Football tilbyder rejser til bl.a. Uniteds kampe. Har jeg forstået det korrekt, hvis jeg antager, at kampbillet + logi er inkluderet, men IKKE flybillet? Et det sådan, at Travel2Football altid besidder den samme type billet, dvs. i forhold til, hvor på stadion man kommer til at sidde - eller er det helt random, og forskelligt fra kamp til kamp?
Yderligere tips til en førstegangsrejsende modtages med kyshånd (det er på ingen måde et problem, hvis jeg selv skal booke fly, hotel osv., men så vidt jeg kan se, er 'One United-metoden' langt fra sikker i forhold til at få sikret sig nogle billetter).
På forhånd tak.
Hejsa,
Jeg sidder her og skal finde ud af, hvordan man kan rejse til Manchester og se en lille kamp på Old Trafford. Så vidt jeg kan læse mig til, kan man melde sig ind i One United og på den måde ansøge om én billet pr. medlemsskab. Dog er man ikke sikret en billet, da der trækkes lod, og man får først svar et par uger før kampstart. Et det korrekt forstået?
Så kan jeg se, at Travel2Football tilbyder rejser til bl.a. Uniteds kampe. Har jeg forstået det korrekt, hvis jeg antager, at kampbillet + logi er inkluderet, men IKKE flybillet? Et det sådan, at Travel2Football altid besidder den samme type billet, dvs. i forhold til, hvor på stadion man kommer til at sidde - eller er det helt random, og forskelligt fra kamp til kamp?
Yderligere tips til en førstegangsrejsende modtages med kyshånd (det er på ingen måde et problem, hvis jeg selv skal booke fly, hotel osv., men så vidt jeg kan se, er 'One United-metoden' langt fra sikker i forhold til at få sikret sig nogle billetter).
På forhånd tak.
Priserne på travel2football varierer mellem hvilke modstander United møder og ikke så meget hvor på stadion man sidder..
Alle tilbudene på t2f er ekslusiv fly. Men ud fra min erfaring kan du booke billig fly via airberlin, hvor du så flyver fra Hamborg til Manchester for næsten ingen penge.. selvfølgelig hvis man kommer fra Sjælland og KBH kan det nok ikke betale sig, men fra Hamborg til manchester koster en returbillet et sted mellem 500-1500 kr..
Du kan evt. tjekke fly-linket på t2f:)
Ellers er det ikke så mange andre råd, andet at du i god tid på kampdagen skal tage ud på Bishops Blaize.. Der er ekstremt meget gang i den, med sang, pints osv.
Håber at min hjælp er tilstrækkelig:)
hos Travel2football sidder man primært i NE quadrant med lædersæder.
elmegaard
17-01-2008, 22:04
Men altså; har jeg ret i, at det er meget svært (for at sige det mildt) at skaffe billetter via One United? Især når man er tre, der skal af sted (da det kræver 3 medlemsskaber og deraf følgende 3 ansøgninger?)?
Det er muligt at tilmelde flere medlemskaber på et enkelt medlemskort. Det betyder vist nok, at hvis du er en de heldige i lodtrækningen, så får du tre billetter.
Men altså; har jeg ret i, at det er meget svært (for at sige det mildt) at skaffe billetter via One United? Især når man er tre, der skal af sted (da det kræver 3 medlemsskaber og deraf følgende 3 ansøgninger?)?
Hvis i sørger for at søge sammen (ingen problem) så får i enten alle eller ingen billetter. Det bliver ikke at kun to af jer får billetter. Om du søger en eller flere, burde ikke at gøre sværhedsgraden større.
Jeg kan ikke sige om det er svært at få billetter via one-united, men jeg finder ud af det de næste måneder, da jeg lige er blevet medlem og vil søge til de fleste kampe ( bor 100km. fra OT de næste seks måneder).
Jeg gjorde det samme for seks år siden. Og der fik jeg billetter til størstedelen af hjemmekampene jeg søgte. Fik ikke til Leeds og Chelsea, men fik til Liverpool ( 3 stk, så det er muligt!).
Jeg tror det er status quo siden sidst. Stadion er blevet større, men der er kommet langt flere sæsonkort. Priserne steget hvilket gør at færre søger. Men alt sammen gæt. Men en fact er, at til Portsmouth kampen den 30. kan man købe billetter hvis man er one-united medlem, da der færre der søgte end der var billetter. Men det er også en midtuge-kamp. Hvilket gør at dem der har lang rejsetid vælger den fra.
Min erfaring med One-united er også det bliver sværere at få billetter i slutningen af sæsonen. Selvfølgelig pga. større efterspørgsel. En Bolton kamp i Maj er mere spænende end en Bolton kamp i september.
Nå men: Mit råd. Hvis i tre gutter skal afsted i år til en bestemt kamp, så tag en fodboldrejse. Men hvis det bare handler om at komme til OT, så betal de 28 pund hver især for et medlemskab og søg billetter. I VIL på et tidspunkt få nogle og så har i ca. 3-4 uger til at finde billig flyrejse, hotel osv. Det må kunne gøres langt billigere end rejseselskaberne.
olsen9670
30-01-2008, 17:05
hej jeg atår i den situation at i uge 8 skal jeg til england og besøge noget famillie og vil så forfærdelig gerne se en kamp med man utd. d. 20 skal de møde lyon på old trafford nogle der kan fortælle mig hvor man kan anskaffe sig billetter så ville min ferie bliver perfekt?
Gronkjor
31-01-2008, 23:25
Jeg har lige købt billettet til United-Arsenal i F.A cuppen:) :loved: jeg købte billeterne gennem United.no for 2500 med tre nætter på hotel! Så det er noget billigere ind travel2football.. Det eneste det kræver er at du er medlem af supporterklubben. Jeg søgte billetter ved 14 tiden idag, og klokken 18 fik jeg en mail om, at vi havde fået billetter.. Jeg glæder mig så sygt meget! Andre der skal se den kamp??
jeg skal over og se united city næste weekend.. har været der en del gange men dem jeg skal derover med valgte ikke at spørge mig først om billetter osv - så de bestilte gennem tipsbladet og der sidder man på de der quadrant sæder.. nogle der har siddet der før og hvordan er det?
Gronkjor
31-01-2008, 23:55
kan desværre ikke svare på dit spørgsmål. Ved i hvor man sidder med united.no
jeg skal over og se united city næste weekend.. har været der en del gange men dem jeg skal derover med valgte ikke at spørge mig først om billetter osv - så de bestilte gennem tipsbladet og der sidder man på de der quadrant sæder.. nogle der har siddet der før og hvordan er det?
Så ses vi nok
Det er samme billetter som Travel2Football. Det er nemlig dem der arrangerer turen for Tipsbladet. Samarbejder lidt om vores...det med tipsbladet er jo så bare selvfølgelig af en anden størrelsesorden.
Man sidder godt med godt udsyn til banen og stadion.
kan desværre ikke svare på dit spørgsmål. Ved i hvor man sidder med united.no
Det finder du ud af på kampdagen, når du får din billet.
De har sæsonkort til alle steder på stadion.
hej jeg atår i den situation at i uge 8 skal jeg til england og besøge noget famillie og vil så forfærdelig gerne se en kamp med man utd. d. 20 skal de møde lyon på old trafford nogle der kan fortælle mig hvor man kan anskaffe sig billetter så ville min ferie bliver perfekt?
Du kan jo starte med at bruge oldtrafford.dk:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=102
:D
Gronkjor
01-02-2008, 00:01
Det finder du ud af på kampdagen, når du får din billet.
De har sæsonkort til alle steder på stadion.
okay tak. Så håber jeg bare på Stretford End!:devilll:
Jeg tror du skal til Lyon for at se den kamp. De spiller først i Manchester d. 4 Marts.
Vi rejste med T2F for at se Everton kampen i December og fik også plads på nybyggeriet quadrant'en, hvor man sidder med rigtig fin udsigt over banen, og endnu bedre, en masse andre danskere i nærheden, da mange bliver placeret dér, ligemeget hvordan de har fået fat i deres billetter. Vi fik et fedt sammenhold med en anden stor gruppe danskere, og det er jo altid hygge.
Jeg oplever der sådan, at man ikke kan sidde dårligt på OT; der er ingen "blinde vinkler" for nogen, noget sted på stadion, så vidt mit overblik rækkede. Så ikke noget at bekymre sig for der.
Vi rejste med T2F for at se Everton kampen i December og fik også plads på nybyggeriet quadrant'en, hvor man sidder med rigtig fin udsigt over banen, og endnu bedre, en masse andre danskere i nærheden, da mange bliver placeret dér, ligemeget hvordan de har fået fat i deres billetter. Vi fik et fedt sammenhold med en anden stor gruppe danskere, og det er jo altid hygge.
Jeg oplever der sådan, at man ikke kan sidde dårligt på OT; der er ingen "blinde vinkler" for nogen, noget sted på stadion, så vidt mit overblik rækkede. Så ikke noget at bekymre sig for der.
har engang siddet på northstand tier 3 helt oppe under taget - det var da helt af helvede til.. men quadrant'en er da også et niveau under er det ikk??
okay tak. Så håber jeg bare på Stretford End!:devilll:
Sidste jeg var på OT fik jeg også billetter gennem United.no, og der sad vi på North Stand, sådan ca midt på tribunen og tæt på hjørnet ved Stretford End:D
Der var stemningen virkelig syg.. sad ved siden af en lille lokal knægt på en 10 år, og han gik helt amok og skrålede med på alle sangene..
Gronkjor
01-02-2008, 19:07
Sidste jeg var på OT fik jeg også billetter gennem United.no, og der sad vi på North Stand, sådan ca midt på tribunen og tæt på hjørnet ved Stretford End:D
Der var stemningen virkelig syg.. sad ved siden af en lille lokal knægt på en 10 år, og han gik helt amok og skrålede med på alle sangene..
Lyder fedt! Mon ikke også stemningen er i top når det er mod arsenal?
Heine Stick
05-02-2008, 14:44
Man sidder sgu helt og får lyst til at booke en billet over til Old Trafford. Selvom jeg har været United fan i ca. 14 år, har jeg aldrig været derovre. :mad: Tak for de gode råd. 2008 skal sgu være året, hvor jeg ser en United kamp live!
olsen9670
08-02-2008, 13:29
hej har lige en haste spørgsmål for jeg har bestilt 3 billetter til united liverpool d. 23/3 ved hWg sport i sverige og jeg spurgte ham om jeg var garanteret billetter nu når jeg betaler og det sagde han ja til men når man kigger rundt andre steder står der at der er udsolgt til den kamp ville lige høre om der er andre der har erfaring med dem for det er aligevel 9000 ud a vinduet hvis de tager røven på mig?
ChristianR
29-02-2008, 15:07
Nogen, der ved om der kommer billetter til salg på Travel 2 Football til hjemmekampen mod BOlton den 19. marts? Jeg kan nemlig ikke finde dem lige nu. Men den er jo også lige blevet flyttet.
Nu kommer jeg nok lige med et meget dumt spørgsmål..
Når man bestiller via travel2football, så kommer man vel til at sidde ved siden af hinanden, gør man ikke? Vi er tre personer de skal afsted. Jeg synes ikke jeg kan finde noget om det, inde på deres hjemmeside...
ja det får man
Super. Så skal jeg sgu til Manchester den 9 maj, og se city-kampen :)
Er der nogen der kan forklare mig hvorfor man senest kan lave navneændringer 30 dage før?
Har bestilt VIP billet plus hotel til kampen d. 22 maj mod Blackpool, men finder nu ud af at min kæreste kan risikere at skulle til eksamen dagen efter.
Der står vel hverken navn på billetten eller noget, gør der?
Spørger fordi hvis min kæreste skal til eksamen så skal jeg have en kammerat med i stedet for, men det ved jeg først d 11. Maj når det bliver offentliggjort hvornår man skal til eksamen og til den tid er det for sent at lave ændringer hos T2F.
Kontakt dem og snak med dem
schousboe9
13-03-2011, 20:40
Der står vel hverken navn på billetten eller noget, gør der?
Det var deres salgschefs(?) navn, der stod på mine seneste billetter. Ikke mit eget.
viborgensere
16-03-2011, 22:06
Har bestilt VIP billet plus hotel til kampen d. 23 April mod Everton
Er der nogen der ved hvor Business seats longside, med, pre-match meal in Schmeichel/Solskjaer Suite, sådan ca er på OT?:trophy:
Kasper United
16-03-2011, 22:14
Har bestilt VIP billet plus hotel til kampen d. 23 April mod Everton
Er der nogen der ved hvor Business seats longside, med, pre-match meal in Schmeichel/Solskjaer Suite, sådan ca er på OT?:trophy:
Nej, men du kan jo lige hilse på Glazer-familien og sige, at de er nogle idioter. :)
viborgensere
16-03-2011, 22:32
Nej, men du kan jo lige hilse på Glazer-familien og sige, at de er nogle idioter. :)
Bare rolig..
Men ellers nogen der ved hvor man kommer til at sidde med de billetter??
Hulle #7
16-03-2011, 22:47
Bare rolig..
Som du selv siger, langsiden. Men det er vel ligegyldigt. Du sidder nok på den mellemste tribune, hvor stemningen ikke er så god.
MOHoegsted
16-03-2011, 22:56
Ellers kan du jo altid LET finde ud af hvor det er, når du er ved Old Trafford.
Bare rolig..
Med VIP billetter til langsiden, så kan du nok godt regne med at du sidder pisse godt.
Har selv VIP billetter fra T2F til Blackpool kampen.
Jacob FG
16-03-2011, 23:48
Med VIP billetter til langsiden, så kan du nok godt regne med at du sidder pisse godt.
Har selv VIP billetter fra T2F til Blackpool kampen.
VIP billetter er til blok N3416.. Se uniteds hjemmeside for stadionoversigt..
http://www.manutd.com/en/Tickets-And-Hospitality/Seating-Plan.aspx
Har selv vip billetter til kampen på lørdag.. Sidste gang jeg var på Old Trafford sad jeg i NE Quadrant. Sad såmænd ganske udmærket.. Grunden til jeg bestilte VIP pakken denne gang er overhovedet ikke pga. mad og al det halløj.. Sidst jeg var i Manchester var jeg på Bishops Blaize inden kampen og det var fantastisk! Bestilte VIP-billetterne for pladsernes skyld.. Håber virkelig det er det værd..
viborgensere
17-03-2011, 08:56
VIP billetter er til blok N3416.. Se uniteds hjemmeside for stadionoversigt..
http://www.manutd.com/en/Tickets-And-Hospitality/Seating-Plan.aspx
Har selv vip billetter til kampen på lørdag.. Sidste gang jeg var på Old Trafford sad jeg i NE Quadrant. Sad såmænd ganske udmærket.. Grunden til jeg bestilte VIP pakken denne gang er overhovedet ikke pga. mad og al det halløj.. Sidst jeg var i Manchester var jeg på Bishops Blaize inden kampen og det var fantastisk! Bestilte VIP-billetterne for pladsernes skyld.. Håber virkelig det er det værd..
Super.. Det ser jo ikke så tosset ud.. det bliver mega nice.. min første tur til OT derfor VIP.
Mange tak for hjælpen.:trophy:
Er der ellers nogen her inde som skal over at se Everton kampen igennem T2F??
Hej :)
Mig og min ven har besluttet os for at vi vil se United-Stoke d. 31. Januar på Old Trafford. Vi vil bestille ved Travel2Football.dk
Jeg har dog nogle spørgsmål ang. turen:
1. Hvis vi bestiller pakken hos travel2football.dk, er vi så sikre på at få billetterne + hotellet? Har nemlig hørt noget fra andre sider, at man bare ansøger om dem.
2. Hvordan kommer vi fra lufthavn til Hotel?
3. Hvornår får vi at vide hvor vi sidder på stadion? (longside) Er det bare når vi får biletterne udleveret?
4. Vil i anbefale at sidde på longside eller quadrant? Vi vil gerne sidde så langt nede på tribunerne som muligt.
Tak.
dannigizmo
04-10-2011, 15:39
1) Ja, med travel2football.dk er du helt sikker på at få billetterne. Det er firmaets faste pladser, du køber adgang til - det vil sige, de har billetterne liggende allerede, når du trykker bestil.
2) Ta' en taxa. Det er forholdsvis billigt i England. Det kommer selvfølgelig an på, om I flyver direkte til Manchester, eller I vælger andre destinationer - eksempelvis Birmingham, hvorfra man kan tage toget.
3) Det ved jeg til gengæld ikke. Jeg kan ikke helt huske, hvordan det var, da jeg var af sted med t2f sidst. Jeg tror, det er, når I får billetterne, men ellers er der mulighed for at sende t2f en mail for at høre, om de allerede nu kan sige, hvor pladserne er.
4) Der må jeg tilbage til 3'eren. Det kommer jo lidt an på, hvor det er. I quadrant er det tier 2.
Og gør så lige os herinde en tjeneste og bestil igennem linket her. (http://www.travel2football.dk/?template=partners&partners_id=23&redir=/Manchester-United_billetter_1_.t2f) Så støtter du nemlig OldTrafford.dk samtidig :)
det er så vidt jeg husker også tier 2 at langside billetterne er, så det er sådan midt på tribunen cirka.
Hvis i vælger at bo på copthorne hotellet ved old trafford, så ville jeg tage en taxa. det koster cirka 20 pund.
Hvis i skal bo på marriott, så kan i have også tage en taxa, det vil nok koste det samme cirka. Ellers tag toget fra lufthavn til Deansgate station.. koster 4 pund, men tager tilgengæld noget tid.
og som Danni siger, så er i 100% sikre på billetterne gennem travel2football. De har billeterne her i danmark og så snart de er blevet udstedt så får i dem tilsendt her til jeres danske adresse.
Tusind tak for de gode svar til begge! Det er nogle svar jeg helt klart kan bruge til noget. Jeg skal nok huske at bruge linket, som du skrev. Tak!
Jeg har lige det et par spørgsmål mere:
Hvad gør vi hvis vi har bestilt flybiletter til d. 31/01-01/02 og hotelpakken til Stoke-kampen, men den derefter bliver aflyst og flyttet til en anden dato?
Hvad gør man så?
Ville det være dumt at bestille nu så, hvor der er så lang tid til kampen? Der er nemlig kun få pladser tilbage.
Paaske.
Jeg har lige det et par spørgsmål mere:
Hvad gør vi hvis vi har bestilt flybiletter til d. 31/01-01/02 og hotelpakken til Stoke-kampen, men den derefter bliver aflyst og flyttet til en anden dato?
Hvad gør man så?
Ville det være dumt at bestille nu så, hvor der er så lang tid til kampen? Der er nemlig kun få pladser tilbage.
Paaske.
Først og fremmest vil jeg anbefale at spørge Travel2Football direkte enten ved mail eller telefon.
Men hvorfor skulle kampen blive aflyst?
Tjek deres betingelser forøvrigt:
http://travel2football.dk/conditions.htm
Først og fremmest vil jeg anbefale at spørge Travel2Football direkte enten ved mail eller telefon.
Men hvorfor skulle kampen blive aflyst?
Tjek deres betingelser forøvrigt:
http://travel2football.dk/conditions.htm
Takker igen, super service herfra! :)
Ville det så ikke være klogest at vente med at bestille flybiletter, HVIS nu kampen bliver flyttet?
Kunne være der er nogle der har erfaringer.
Tak.
flybilletter, ja.
Den er dog tricky og rammer fans hvert år. Premier league kan flytte kampe helt op til 4-5 uger før kampen. Hvis det var en normal lørdagskamp i en alm. weekend kunne du jo bare bestille fredag-mandag, da de vil spille lørdag eller søndag. Men når nu det er nytår, så kan den være lidt tricky.
flybilletter, ja.
Den er dog tricky og rammer fans hvert år. Premier league kan flytte kampe helt op til 4-5 uger før kampen. Hvis det var en normal lørdagskamp i en alm. weekend kunne du jo bare bestille fredag-mandag, da de vil spille lørdag eller søndag. Men når nu det er nytår, så kan den være lidt tricky.
Tusind tak for hjælpen Casper!
Så er det bare med at bestille :)
Liverpool_sucks
04-10-2011, 20:53
Er der andre hjemmesider som travel2football, da jeg og en kammerat ville gerne se united - city den 23 okt? :/
ja, der er en del rejsebureauer som arrangerer hotelpakker.
OldTrafford.dk har dog valgt travel2football som rejsepartner, da vi kan stå inde for deres kvalitet. (bl.a. ejer de selv deres billetter og du modtager dem inden rejsen)
dannigizmo
04-10-2011, 22:25
Er der andre hjemmesider som travel2football, da jeg og en kammerat ville gerne se united - city den 23 okt? :/
Jeg tror, I kan få mere end almindelig svært ved at finde billetter til den kamp nu. Det er nok for sent.
Hvis du alligevel giver den et skud via diverse rejseselskaber, så vær opmærksom på, at en del firmaer gør det modsatte af Travel2Football. De venter på, at folk bestiller, og så forsøger de derefter at finde billetter. Det er ret væsentligt, når det drejer sig om så stor en kamp så tæt på kampdatoen.
Liverpool_sucks
05-10-2011, 00:19
Tak,
Har også sendt en anmodning til travel2football, forhåbentligt får vi 2 billetter :/
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.