Se fuld version : Gilberto
Holmskov
13-01-2008, 09:22
Nogen der kender ham og ved hvad han kan.??
Jeg selv har svært ved at se hvad vi skal med en 31-årig midtbanespiller.
Tror sgu ikke på det.
http://www.bild.t-online.de/BILD/sport/fussball/bundesliga/vereine/hertha/2008/01/13/gilberto-****/manchester-united,geo=3468570.html
Kender ham ikke og efter min mening har vi slet ikke brug for flere centrale mindtbanespillere med: Carrick, Anderson, Scholes, Hargo, Fletcher og hvis det går helt galt Giggs og O'Shea, så nej tak!
kan nu heller ikke lige se hvad vi skal bruge ham til - tror nu heller ikke på denne historie!
United DK
13-01-2008, 12:44
Gilberto kan både spille venstre back og kant, og hvis vi henter ham, så er det nok som reserve for Evra. Dog håber jeg ikke vi køber ham, for selvom O'Shea ikke er verdensklasse, så er han stadig en ganske habil back.
Jeg kan ikke se hvad vi skal med ham. Når Silvestre vender tilbage, så har vi 3 venstrebacks, hvilket må være rigeligt.
Flipperen
13-01-2008, 21:35
Tror heller ikke på dette.. Han er alt for gammel og vi er alt for godt dækket ind over alt.
Men han er 31 ikke? I nyheden her på sitet står der nemlig han både er 31 og 32. Lige en lille rettelse.
Dahlmann
13-01-2008, 21:36
jeg vil blive virkelig skuffet hvis han kommer til klubben... ham har vi overhoved ikke brug for, og længere er den ikke...
jeg vil blive virkelig skuffet hvis han kommer til klubben... ham har vi overhoved ikke brug for, og længere er den ikke...
Seconded!
Blaadreee.. Hvorfor ialverden skulle vi have endnu en ny midtbanespiller, da vi allerede har en del. Og slet ikke en gammel en som Gilberto - hellere Dos Santos end ham, hvis man nu skulle vælge - men synes nu vi ingen midtbanespillere skal købe, da vi har en del til rådighed.
ChristianR
15-01-2008, 16:35
Blaadreee.. Hvorfor ialverden skulle vi have endnu en ny midtbanespiller, da vi allerede har en del. Og slet ikke en gammel en som Gilberto - hellere Dos Santos end ham, hvis man nu skulle vælge - men synes nu vi ingen midtbanespillere skal købe, da vi har en del til rådighed.
Det er nu nok med henblik på venstreback-pladsen, han er tiltænkt. Derudover synes jeg nu heller ikke, vi har brug for ham.
Unitedalisme
15-01-2008, 23:05
jeg er 100% sikker på at han er tiltænkt en reserverolle for evra, og grunden til at vi henter en forholdsvis gammel spiller er at det er vigtigt med rutine i stedet for at vi ska ind og gamble lidt med en af vores egne.. og så mener jeg vidst os at han må spille med i cl, så det ka os være en af grunden og måske derfor lahm ik er interessant.. tror han vil være en go spiller at få ind i truppen, kender ik så meget til ham, men han må vel være god offensiv da han er brasser og os godt ka spille på midtbanen, måske lidt af en evra type.. men bare ik så hurtig;)
HamudiiC
15-01-2008, 23:09
HVIS han kommer, så kommer han nok på en fri transfer, og det bliver så til sommer. For det vil være noget dumt at smide penge efter ham. Så er Lahm til den tid igen tilgængelig til CL kampe.
jeg siger bare nej tak.. den plads kan silvestre da også spille??
Unitedalisme
15-01-2008, 23:37
jeg siger bare nej tak.. den plads kan silvestre da også spille??
ups ham havde jeg helt glemt:o hvornår er han klar igen??
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.