Se fuld version : PL: Manchester United - Newcastle United
Manchester United
12-01-2008, 19:03
Så mangler vi bare rooney til 6-0
Ronaldo laver hattrick. Jeg bliver sindsyg. De spiller så godt!!! DE ER VERDENS BEDSTE!
Flipperen
12-01-2008, 19:04
Jeg må ud med det: Elsker den mand.. haha :D
Manchester United
12-01-2008, 19:05
tevezzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6-0
Verdensklasse!:D
Verdensbedste Ronaldo 5-0:D
PS: Smid Rooney til forsvaret og Ferdinand på toppen:-P
Lorensen
12-01-2008, 19:05
Tevez
Flax_Generous
12-01-2008, 19:06
Jeg må ud med det: Elsker den mand.. haha :D
Ja, også mig! Hvis han fortsætter sådan så bliver det snart sagt på en bøsset måde også.
Generelt elsker jeg bare det her hold. Fænomenal 2. halvleg!
6-0! Den kunne have stået mere end bare det!
Tevez 6-0 :D - Jeg tror på at dem der skulle på Old Trafford fik en fed kamp.
Manchester United
12-01-2008, 19:06
så nu mangler vi bare rooney til 7-0!!!
Manchester United
12-01-2008, 19:07
allan til rødt :D
Der var faktisk ikke mål. Men fedt alligevel :D
Flipperen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Fuck hvor er det nederen i får målene før mig! MEn jamen! LÆKKERT! :D
Manchester United
Rigtig god kamp af Manchester United!!!"Rocking"
VIRKLIG UNDERHOLDENE!!!
6-0 Rigtig godt resultat. Men der kunne sagtens have stået 10
Flax_Generous
12-01-2008, 19:08
Uden tvivl den bedste halvleg i år. Hvis ikke bedste kamp.
Ronaldos nye støvler gav ham et hattrick i hans første kamp. Sådan må det gerne fortsætte.
Flipperen
12-01-2008, 19:08
Der var faktisk ikke mål. Men fedt alligevel :D
Jeg synes nu der var mål..
Hvorfor fik han rødt kort?
Det her er den bedste anden halvleg i 2008 är :D ej, därlig joke :D
Super super super super super super .. Ronaldo helt fantastisk - pä trods af han har scoret 3 mäl i dag, mä jeg sige at Carrick er MOM. Spillede god kamp i alle 90 minutter :D
Ronaldo
25 kampe 22 kasser
18 kampe 16 kasser i PL
5 kampe 5 kasser i CL
1 kamp 1 kasse i FA Cup.
1 kamp 0 kasse i Community shield
Det er for geinalt :D
PS. Hvad fik Smith kort for? :S
Hold da fest en anden halvleg. Wow.
Hr Hansen
12-01-2008, 19:09
Jeg synes nu der var mål..
Hvorfor fik han rødt kort?
Brok, LÆKKERT!!!!!!!!!!!!!!
Ronaldo laver hattrick. Vores bedste forsvarsspiller scorer. Den unge spiller Simpson viser god offensiv. Tevez scorer to mål, dog var den ene ikke inde. Det er helt sikkert vores bedste kamp i denne sæson.
Manchester United
12-01-2008, 19:09
der var mål helt tydeligt, der var luft mellem bolden og stregen!!
Flipperen
12-01-2008, 19:10
6 mål i en halvleg.. SYGT!
Så i lige Ronaldo roste Simpson efter kampen? Fandeme fortjent, han spiller rigtig godt, det er altid svært at komme ind på banen når de andre er varme, men han modbevidste det lige! han var super god ;)
Så er vores målscore reddet det næste stykke tid :p
Endnu engang fantastisk og konstant indsats af Ronaldo. Han er verdens bedste :) Rio og Carrick var også ganske gode, specielt Carrick.
Rooney burde have scoret, men enten var hans spark for svage eller også var Given for god.
Simpson kunne jeg godt have undt et mål.
Mål, mål, mål.
Hvad faaaen skal man sige? :D Fantastisk kamp, Bendtner og co. må ha' lagt en grøn, lige efter slutfløjtet..
0-0 i første og hvad ser man så. Masser af spænding, mål og et rødt kort til Newcastles anfører Alan Smith. Ked af at han blev solgt, men sådan er fodbold. De spillere man ikke har brug for skal jo sælges ;)
Cristiano Ronaldo7
12-01-2008, 19:11
Overraskende kamp, alle spillede godt Fantastisk
Uden tvivl den bedste halvleg i år. Hvis ikke bedste kamp.
Ronaldos nye støvler gav ham et hattrick i hans første kamp. Sådan må det gerne fortsætte.
Haha :lolol:
Flipperen
12-01-2008, 19:11
Ronaldo laver hattrick. Vores bedste forsvarsspiller scorer. Den unge spiller Simpson viser god offensiv. Tevez scorer to mål, dog var den ene ikke inde. Det er helt sikkert vores bedste kamp i denne sæson.
Er helt sikker på den var inde.. Men skidt med det, vi fik målet.. Såeh.. :D
Godt spil af United! Får en god aften i dag.. Deres spil kan ødelægge hele min dag! Og nu er det her bare optur!
pølsemanden
12-01-2008, 19:12
Synes det var lidt syndt for rooney han ikke fik lov til at score, han spillede en god kamp og lave op til mål
whatever 6-0 er nok ;D
Det her er den bedste anden halvleg i 2008 är :D ej, därlig joke :D
Super super super super super super .. Ronaldo helt fantastisk - pä trods af han har scoret 3 mäl i dag, mä jeg sige at Carrick er MOM. Spillede god kamp i alle 90 minutter :D
Ronaldo
25 kampe 22 kasser
18 kampe 16 kasser i PL
5 kampe 5 kasser i CL
1 kamp 1 kasse i FA Cup.
1 kamp 0 kasse i Community shield
Det er for geinalt :D
Hold da helt ferie en kamp :D Og vi er igen på førstepladsen, perfekt!!
Hvad end det er SAF kan gøre i pausen, så er det det der vinder mesterskaber! Damn man, tænk hvis det er dag skulle ske at vi spiller en hel kamp som vi spillede i anden halvleg idag ? Hvis der da ikke er en eller anden kosmisk lov, der simpelthen gør en sådan åbenbaring umulig:lolol:
Anyways super præstation af alle på holdet, hvor jeg især er glad for at se Carrick tilbage i storform, kæft det er dejlig. Eneste minus er at Rooney ikk får et mål, men det ska sgu nok komme det er jeg ikke i tvivl om.
Btw måske vi skulle sørge for at de der er ovre og ser kampen altid er på plads når United spiller, da det kunne se ud til måske at hjælpe:juhuuuu:
Hl-Glory
12-01-2008, 19:13
fantastisk, intet mindre end fantastisk!
6 mål på 45min.
utroligt.
vi har bevist vi er verdens bedste hold, med den bedste offensiv.
er nærmest helt ude af mig selv efter den anden halvleg.
virkelig utrolig anden halvleg.
pølsemanden
12-01-2008, 19:13
syndt rooney ikke fik lov til at lagde et mål, han spillede ellers en rigtig god kamp og lave op til mål . ;D
whatever 6-0 er nok
Håber dog Englands træner Capello får noget ud af Rio og Carrick. De viste klasse begge to også Rooney - men det var ikke lige hans bedste han viste.
Flax_Generous
12-01-2008, 19:14
6 mål i en halvleg.. SYGT!
Så i lige Ronaldo roste Simpson efter kampen? Fandeme fortjent, han spiller rigtig godt, det er altid svært at komme ind på banen når de andre er varme, men han modbevidste det lige! han var super god ;)
Simpson var strålende offensivt. Det må også være godt for Ronaldo at have en ægte back at spille sammen med. Browns manglende evner på modstanderens banehalvdel hæmmer altså lidt Ronaldos spil (hvor utroligt det end lyder). Jeg er dog stadig langt fra overbevist om hvorvidt Simpson har de defensive evner til at spille for United - men offensivt er han herlig!
Carrick, Tevez og Ronaldo var alle 3 helt ustyrlige og spillede vel nok deres bedste kampe i denne sæson. Men alle i dag gjorde det godt - O'Shea var jo også forrygende offensivt, ligesom Rio var det. Ganske enkelt en helt utrolig 2. halvleg!
Parkohargo
12-01-2008, 19:14
Fuck er hjernedød fed kamp:D hahaaha. Det eneste jeg savnede var et mål fra Carrick og Rooney. Ellers genialt spil i andet halveg hvor Newcastle bliver tromlet fuldstændig ned. Kæft det er genialt det her. Ronaldo er seriøst verdens bedste spiller. Carrick gjorde det rigtig flot idag. Det samme med Rooney..selvom han brændte mange chancer er han med i så meget andet i spillet. Oplægget til Rio f.eks. Fed fed kamp.
pølsemanden
12-01-2008, 19:15
Han brokkede sig tror jeg
Helt igennem fantastisk indsats i 2. halvleg, selvom vi ikke spillede dårligt i første halvleg heller. Fremragende og dejligt med mange lyspunkter, Simpson, Carrick, O'Shea spiller alle godt, Ronnie er simpelthen vanvittig og både Tevez og Rooney er med i så utrolig mange ting.. ganske enkelt sublimt!
Flax_Generous
12-01-2008, 19:18
Husk på, at det ikke bare var 6 mål på én halvleg. Men også 3 skud reddet på stregen og et hav af chancer. Det mindede næsten om en håndboldkamp.
Manchester United
12-01-2008, 19:18
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article963721.ece
HAHA :D
Christensen
12-01-2008, 19:19
Fremragende kamp. Anden halvleg var fantastisk og det hele fungerede bare. Ronaldos andet mål var utrolig gennemspillet - rigtig godt!
Uden at have set efter tror jeg ikke at Manchester United har scoret seks mål i anden halvleg, efter ikke at have scoret i første halvleg.
Enig med Flax. Jeg tvivler også lidt på Simpson rent defensivt, for i dag blev han fuldstændig snørret af N'Zogbia.
Men hvis han ikke kan blive en god back, så kan han måske blive en habil wing. Who knows.
EDIT:
+
Målene
Midtbanen
-
Til tider en uorganiseret og rodet kamp (mest i første halvleg, mens Toons stadig havde troen).
Rooneys ineffektivitet.
Flax_Generous
12-01-2008, 19:21
Det er en syg hjemmebanestatistik vi har i år.
Great dag! Og Barca-kamp nu og NFL i nat. Ren underholdning!
Hvis det vi så i dag var Carricks normale niveau, så havde Hargo ganske simpelt ikke noget at skulle have sagt... Han var simpelthen fantastisk i dag:D
Håber dog Englands træner Capello får noget ud af Rio og Carrick. De viste klasse begge to også Rooney - men det var ikke lige hans bedste han viste.
Manglende mål ja, men en god kamp fra hans side udover det. Søger mulighederne, og lægger op til nogle mål - perfekt overblik.
Noget af det bedste ved den der kamp må jeg tilstå var efter min mening billedet af rooney efter en brændt stor chance hvor man i baggrunden kan se Tevez flække af grin. Så opsummerende for situationen i united, og virkelig fedt at se =)
Flipperen
12-01-2008, 19:22
Så i hvor mange chancer på mål.. 10..
Det kan sagtens lade sig gøre det her, det er langt fra umuligt.. Lad os nu se om Fergusons ord i pausen ikke har lært dem af ramme målet ;)
Trækker lige mit eget indlæg frem.. :loved: Ferguson :loved: Haha.. ;D
Flax_Generous
12-01-2008, 19:23
3 skud reddet på stregen, 3 straffespark der skulle have været dømt - og så alligevel få scoret 6 mål. Det er ganske fint.
Nu stopper jeg med at skrive herinde. Det er bare så fedt, når United spiller skønt. Det har jeg sådan savnet i år! :D
Sikke en herlig kamp, specielt fordi jeg havde besøg af nogle rigtige Newcastle fans, som faktisk er født derovre :)
Herligt med lidt håneret.
Fantastisk! Intet mindre end fantastisk! Bedste kamp i sæsonen, ja bedste kamp siden Roma. Helt utroligt. Alle spillede godt, og 6-0 var faktisk ikke et mål for meget. Klasse af allesammen - okay Rooney skylder vist nogle mål, men alligevel spillede han flot. Ronaldo = Verdensbedste. Så scorede han sit første hattrick, og nøj hvor er den mand dog fantastisk. Tevez scorede også to mål og ja selv Rio fik prikket den ind. Midtbanen (Carrick) var også helt utrolige og Carrick gav svar på tiltale i dag. Klasse kamp. Vær stolt over holdet og fansne i dag. Fremragende!
we shall not be moved!
pølsemanden
12-01-2008, 19:25
Sad og tænkte efter første halveg at vi ikke ville nå op på arsenal fordi vi skulle score 5 mål ;D
Grønholdt.
12-01-2008, 19:26
Den sejr var mindst 4 mål for lille. Men okay, 6-0 kan jeg da lige leve med... ;) På en dag hvor Anal satte point til, der ville det være typisk hvis vi også gjorde, men vi viste klassen!!! Ronaldo var den bedste idag sammen med Tevez. Rooney må så være den mest uheldige idag. Igen viste Giggs sig ikke at være helt oppe i gear, desværre. Han er ved at være for langsom til fløjen. Han skal puttes ind på den offensive midtbane når han skal bruges, for han kan stadig slå fantastiske afleveringer. 3 point og så videre til Reading!!! :devilll:
Vi har scoret 1 mål mere og lukket 6 færre ind end Arsenal. Fandme lækkert at være så langt foran på den front!
pølsemanden
12-01-2008, 19:35
en der ved hvor jeg kan se matchfatcs
Gronkjor
12-01-2008, 19:39
Fantastisk kamp i dag! Alle spillede super godt Ferguson må have sagt noget i pausen:D Jeg synes også stemningen på Old Trafford rigtig god i dag. Selfølgelig også klart i sådan en super kamp, Men alligevel rart at høre de kan synge:juhuuuu: Carrick var super i dag dejligt at se ham spille godt igen. Tillykke til Ronaldo han spillede mega godt, og fik et Hattrick. Hvorfor blev han ikke kåret som verdens bedste??
pølsemanden
12-01-2008, 19:43
Ferguson må have sagt noget i pausen:D
Han gav dem pisk ;D
Fed kamp, Vi kunne jo have vundet 10-0, Kæft det er godt UNITED!
Manchester United
12-01-2008, 19:45
ja hehe
Flipperen
12-01-2008, 19:48
Måske fik Rooney en anelse for mange pisk, siden han ikke ramte målet :P
Ej.. Det er sgu syndt for ham, han spiller jo ikke ringe, tror mere han var uheldig.. Vi har jo set han har lavet flotte, lange mål.. Såeh.. Det må ikke tegne godt på hans selvtillid, kun sejren i sig selv..
UNITED! UNITED!" UNITED!
Man må sige, at Given stod en rigtig god kamp. Når man kan lukke 6 mål ind og stadig spille en god kamp, så har resten af holdet satme ikke været prangende :D
Og hvor jeg bare elsker Alan Smiths no-nonsens-attitude :D At han så ikke er verdens bedste fodboldspiller, er så en anden sag :p
Og hvor jeg bare elsker Alan Smiths no-nonsens-attitude :D At han så ikke er verdens bedste fodboldspiller, er så en anden sag :p
Det ikke noget nyt du elsker de brutale spillere Jakob ;)
Hehe, er glad for at jeg har slået det fast :D
Hehe, er glad for at jeg har slået det fast :D
Det kan jeg sige at det har du klaret med bravour ;)
Manchester United
12-01-2008, 20:14
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article963929.ece
Det kan jeg sige at det har du klaret med bravour ;)
Men Ronaldo er stadigvæk verdens bedste, selvom han har det med at falde over græsset ;)
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article963929.ece
Til dem, der ikke så kampen? :D
Nogle der ved om kampen bliver vist nogle steder igen?
Jeg vil virkelig gerne se den - blev ringet op af en ven der skreg af glæde, og nøj hvor vil jeg gerne se den kamp :P?
Nogle der ved noget, jeg har ikke kunne finde noget på tv2sport eller kanal5
Nogle der ved om kampen bliver vist nogle steder igen?
Jeg vil virkelig gerne se den - blev ringet op af en ven der skreg af glæde, og nøj hvor vil jeg gerne se den kamp :P?
Nogle der ved noget, jeg har ikke kunne finde noget på tv2sport eller kanal5
Ifl. tvguide.dk bliver kampen vist på TV2 SPORT tirsdag kl. 12.
HamudiiC
12-01-2008, 20:23
Noget af det bedste ved den der kamp må jeg tilstå var efter min mening billedet af rooney efter en brændt stor chance hvor man i baggrunden kan se Tevez flække af grin. Så opsummerende for situationen i united, og virkelig fedt at se =)
Nogen der har et billed af det øjeblik?
godt nok var mit erklærede mål for kampen at midtbanen skulle score, om vi så kun skulle vinde 1-0.. men når vi får et fra forsvaret, 3 fra fløjen og 2 fra angrebet er det vidst svært at være utilfreds..
Det er fanme den eneste måde at blive glad på ovenpå at få et klip i kørekortet bare fordi man skulle købe oksekød og burgerboller:(
Flipperen
12-01-2008, 20:40
Ekstra Bladet var gav et lille uddrag af kampen hvorefter en bruger skriver:
''Dog ikke enig med, at Carrick spillede godt - langt under hvad der må forventes af en **** spiller.''
- Selvom folk har forskellige MoM, så er der vidst ingen tvivl om Carricks spil i dag, vel? :D
Ekstra Bladet var gav et lille uddrag af kampen hvorefter en bruger skriver:
''Dog ikke enig med, at Carrick spillede godt - langt under hvad der må forventes af en **** spiller.''
- Selvom folk har forskellige MoM, så er der vidst ingen tvivl om Carricks spil i dag, vel? :D
Absolut ikke. Han spillede sæsonens bedste kamp i dag. Okay, siger ikke så meget, men han spillede sig hvertfald til en top3 over bedste spillere :p Hans pasninger var hele tiden farlige og frem for alt, så havde han et hav af bolderobringer.
Flipperen
12-01-2008, 20:44
Nogen der har et billed af det øjeblik?
Der er ikke så meget at se.. Ikke fordi jeg er uenig, for kan selv så tydeligt huske det.. Skrev også i tråden da det skete, at Carlos bare stod og grinte fordi Rooney var så uheldig.. Og det var han jo, hvis han var dårlig havde han jo ikke stået og grint af ham, så ville han i hvert fald ikke være en god makker
United DK
12-01-2008, 20:44
Vi spillede alt i alt en fantastisk kamp, og det eneste der manglede i 1. halvleg var mål, men de kom så 2. halvleg skal jeg love for, og jeg synes samtlige mand gjorde det godt.
Flipperen
12-01-2008, 20:45
Absolut ikke. Han spillede sæsonens bedste kamp i dag. Okay, siger ikke så meget, men han spillede sig hvertfald til en top3 over bedste spillere :p Hans pasninger var hele tiden farlige og frem for alt, så havde han et hav af bolderobringer.
Hehe.. Ja, han har sørme spillet skidt indtil videre. Men ja, han retter en god del op på det i dag.. Håber virkelig de har fået selvtillid, (undtagen Rooney..:(..) For det var fantastisk! Fuck om jeg skal på arbejde i morgen, det er helt vidunderligt med denne her kamp :D
Manchester United
12-01-2008, 20:50
Til dem, der ikke så kampen? :D
ja:juhuuuu: :D
Cristiano Ronaldo7
12-01-2008, 20:57
ja:juhuuuu: :D
VI SLÅR LYON 7-0
Cristiano Ronaldo7
12-01-2008, 20:59
Er der nogen i DSR der har sagt 6-0 ?
Flipperen
12-01-2008, 21:04
Jamen, så her.. :) Har lige uploadet det.. Gad vide hvad han går efter, man skal ikke gå efter det, bare fordi der er rygter hvad de har..:lolol: :lolol:
http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=7415
Flipperen
12-01-2008, 21:48
Målene kan findes her hvis nogen skulle være lede efter dem eller dem, som bare vil opleve en drøm igen: http://www.101greatgoals.com/
Tryk på det sted hvor de grønne ting er, så kommer målene i god kvalitet, det tager dog lige et stykke tid før de kommer :)
Manchester United
12-01-2008, 22:29
VI SLÅR LYON 7-0
hvornår, hvor henne ser man alle de kampe de skal spille?
Nu er United sikkert ved at komme igang med at scorer udover Tevez og Ronaldo. Carrick og Anderson har været tæt på at scorer, så det må jo komme på et tidspunkt. Også O'Shea, Simpson og Evra har været tæt på. J. S Park og Fletcher ser man også nogle gange. Ferdinand har jo vist han kan scorer. Mon ikke Vidic også scorer igen snart?
Men det skal nok komme det ved jeg inden kampen imod Lyon, hvor vi giver dem et ordenligt omgang tæv.
McPherson
12-01-2008, 22:55
Så desværre ikke kampen, var til fødselsdag, men så lige dette billed på gettyimages.. Ikke så underligt at Tevez scorer når Given blir holdt tilbage af egen medspiller :D
http://cache1.gettyimages.com/xc/78913975.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1939DE8499A90908064AFEAB43293F86707
Wuhuuu! Sygt resultat!!!
Var der ikke også et par stykker her inde fra, der skulle ind og se kampen??
Det må virkelig have været fedt, og en oplevelse for livet. Jeg glæder mig til at læse om hvordan det var :D
Jo, så vidt jeg husker skulle Martinsen og Holholzher ind og se kampen. Må have været en vild oplevelse.
Thomas Hansen
13-01-2008, 09:03
Mange herfra og mange fra Grisen var over at se kampen, så det bliver sjovt at høre fra dem.
har lige fået set kampen på bånd, og det var simpelthen en fremragende præstation. Vi var dejligt målsøgende og skabte et hav af afslutninger udover de 6 mål. Der var nogle perioder i første halvleg hvor det ikke lige kørte, men de var korte.
Stor klasse. Eneste minus var at rooney brændte alle de chancer , uden at han puttede bare én ind hehe. Men tilgengæld var hans oplæg til rios mål fremragende
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78450
Fergie gav dem hårtørreren i pausen... Og det hjalp:)
PerRonaldo
13-01-2008, 10:39
Det jeg blev mest imponeret over var den bevælighed der var og hvordan alle gik med i offensiven, det var ikke kun Ronaldo tevez og rooney, der søgte at få chancer. I anden halvleg gik ferdinand og simpson også rigtigt godt med i det offensive spil og det gjorde at vi fik et overtag selvom de stod med samtlige spillere på egen banehalvdel. Og så fik vi en del hjælp fra deres fosvarsspillere.. De første tre mål er vel forsvarsfejl, men tilgengæld havde Given en af de dage hvor han næsten kunne tage alt og alligevel måtte se 6 mål gå ind på ham...
Carrick viste virkelig hvor god han kan være. Ferdinand viser hvilket overskud han har på banen, han spillede jo næsten overalt på banen og krydrede dette med et flot mål!
ved ikke om vi skulle ha en afstemning om kampens mål:)
Men jeg syntes faktisk Rio's var det flotteste.. Rooneys aflevering er bare verdensklasse, og rio's firsttimer sidder bare lige hvor den skal.. hvorfor ikke ham på toppen??;)
Lorensen
13-01-2008, 11:43
Men jeg syntes faktisk Rio's var det flotteste.. Rooneys aflevering er bare verdensklasse, og rio's firsttimer sidder bare lige hvor den skal.. hvorfor ikke ham på toppen??;)
Ja og med en sekundær rolle som fløj. Hans indlæg/oplæg var satme også klasse!
Tager førstepladsen tilbage med tennis-æg over newcastle, hattrick af PL topscoren, syntes ikke rigtig der var nogle af vores spillere der spllede skidt, og vi havde 19 skud på mål :eek: - Hvad andet kan man forlange :D
Nogen tvivl om Ronaldo er man of match ?
ChristianR
13-01-2008, 13:43
Er der andre end mig, der er uenige i, at Rooney får den laveste karakter af spillerne i kampreferatet? Ja, han brændte store chancer, men derudover spillede han da en god kamp og var godt med i opspillet. Oplægget tilRio var genialt.
Jeg synes nu heller ikke O'shea gjorde det helt så skidt igen. Han var selvfølgelig ikke kampens bedste, men jeg synes ikke, han virkede så usikker?
Hælder mest til Ronaldo's andet mål - fantastisk hurtige bolde rundt og selvom den bold Ronaldo får er knaldhård lykkes det ham alligevel at lægge den død på stedet med højre benet, genial boldkontrol.
som vi spillede igår kan vi vinde alt.. jeg tror også det har meget at gøre med at carrick spillede bedre end længe igår.. jeg vil langt hellere spille med en carrick i topform end hargreaves.. spillet flyder meget bedre når det kører for carrick.. jeg synes ikke rigtig vi får fat om midtbanen i de kampe hargreaves er med(med undtagelse af pool self).. det har også været problemet i de kampe vi har tabt, hvor hargreaves har været med alle gangene..
som vi spillede igår kan vi vinde alt.. jeg tror også det har meget at gøre med at carrick spillede bedre end længe igår.. jeg vil langt hellere spille med en carrick i topform end hargreaves.. spillet flyder meget bedre når det kører for carrick.. jeg synes ikke rigtig vi får fat om midtbanen i de kampe hargreaves er med(med undtagelse af pool self).. det har også været problemet i de kampe vi har tabt, hvor hargreaves har været med alle gangene..
jo, men nu er hargeaves også købt for især at forstærke os på udebane i CL, hvor vi har været meget svage de seneste år..
el-insaciable
13-01-2008, 17:03
Just what the doctor ordered :D
Du er ikke den eneste, jeg har dog fri 22:45, ved ikke om jeg fået meget ud af det men hvis der er nogle med fri sms, så må i MEGET gerne skrive "bare målene" :)
50489057
50-48-90-57
På forhånd tak!
Er du også træt af, at du var på arbejde, når vi leverede sådan en indsats på banen?
Super god kamp, selvom jeg ikke så den! Det gør mig sgu stolt! Og så har vi også første pladsen! :juhuuuu:
Er du også træt af, at du var på arbejde, når vi leverede sådan en indsats på banen?
Super god kamp, selvom jeg ikke så den! Det gør mig sgu stolt! Og så har vi også første pladsen! :juhuuuu:
det må ha været dyrt i sms at skulle skrive hver gang der blev scoret... haha:juhuuuu:
Flipperen
13-01-2008, 20:45
Er der andre end mig, der er uenige i, at Rooney får den laveste karakter af spillerne i kampreferatet? Ja, han brændte store chancer, men derudover spillede han da en god kamp og var godt med i opspillet. Oplægget tilRio var genialt.
Jeg synes nu heller ikke O'shea gjorde det helt så skidt igen. Han var selvfølgelig ikke kampens bedste, men jeg synes ikke, han virkede så usikker?
Enig.. Jeg synes Rooneys karakter var lidt for lav.. Bare fordi han ikke scorede, betyder ikke han spillede en dårlig kamp.. Altså, man kan jo se det på to måder.. Hvis han ikke selv havde skabt mange af de chancer, så var de jo aldrig kommet til verden, så havde han spillet bedre eller hvad, fordi han ikke rigtigt fik nogle chancer.. Han kom frem til rigtigt mange og det er kun et spørgsmål om tid, før han laver hattrick igen.. (Debut, debut, debut. :D)
Var der ikke også et par stykker her inde fra, der skulle ind og se kampen??
Det må virkelig have været fedt, og en oplevelse for livet. Jeg glæder mig til at læse om hvordan det var :D
Jeg var inde og se kampen. Hvad skal jeg sige:) . Det var fantastisk. Ud over det fantastiske resultat synes jeg faktisk også at stemningen var god FØR vi begyndte at smide kasser afsted. Sidst jeg var der for 3 år siden ( 1-1 mod Middlesbrough), sad jeg nogenlunde samme sted i Nordvest hjørnet, og der var sgu stille. Så måske hjalp Fergies opsang ( Måske er det også hjulpet af at det var en sen kick off = mere drikketid).
Det var også fedt at smith fik stående klapsalver da han blev smidt ud ( gjrode han det med vilje:p )
Og mht til Grisen folk, så de også tilfredse ud efter kampen. Men man skal da også være et utaknemligt skarn, hvis druk siden kl 13 på Bishop blaize( super stemning, gode rival-resultater og champagnefodbold ikke ville gøre en glad.
Kanonlørdag!
Don Kafai
13-01-2008, 23:33
Enig.. Jeg synes Rooneys karakter var lidt for lav.. Bare fordi han ikke scorede, betyder ikke han spillede en dårlig kamp.. Altså, man kan jo se det på to måder..
Jeg har givet karaktererne, og jeg vil da med glæde begrunde dem. Jeg synes Rooney spillede en halvskidt kamp, og det skyldes en del ting. For det første virkede han slet ikke oplagt til kampen. Han slog ofte ud med armene og virkede slet ikke i det spillehumør vi er vant til at se ham i. For det andet så brænder han nogle af klodens allerstørste chancer, og det trækker ned i vurderingen. Jeg forventer ikke han laver hattrick, men når han har så store chancer, så SKAL de ind. Og hvis I læser kampreferatet så giver jeg ham også stor kredit for hans assist til Rio, men udover det, så var han anonym, og havde en del boldtab. Blandt andet et der førte til at han pådrog sig et dumt gult kort.
O'Shea var usikker kampen igennem indtil han kom over på venstrebacken. På højrebacken var han skyld i Newcastles største chancer, og hans placeringsevne er virkelig elendig. Offensivt synes jeg heller ikke han bidrog med noget, og jeg forstår vitterligt ikke at man bruger ham, fremfor Danny Simpson. Men det skal nævnes at han det sidste stykke tid gjorde det fint på venstrebacken, blandt andet med en assist til Tevez.
Parkohargo
14-01-2008, 16:36
Jeg var inde og se kampen. Hvad skal jeg sige:) . Det var fantastisk. Ud over det fantastiske resultat synes jeg faktisk også at stemningen var god FØR vi begyndte at smide kasser afsted. Sidst jeg var der for 3 år siden ( 1-1 mod Middlesbrough), sad jeg nogenlunde samme sted i Nordvest hjørnet, og der var sgu stille. Så måske hjalp Fergies opsang ( Måske er det også hjulpet af at det var en sen kick off = mere drikketid).
Det var også fedt at smith fik stående klapsalver da han blev smidt ud ( gjrode han det med vilje:p )
Og mht til Grisen folk, så de også tilfredse ud efter kampen. Men man skal da også være et utaknemligt skarn, hvis druk siden kl 13 på Bishop blaize( super stemning, gode rival-resultater og champagnefodbold ikke ville gøre en glad.
Kanonlørdag!
Kæft hvor ville jeg gerne en dag komme ind og se en United kamp. Må vist være en af mine største drømme.:D
Det må være kanon fedt.
Martinsen
14-01-2008, 17:19
Kanonlørdag!
Helt enig stemningen var klasse! Kom desværre ikke på bishop inden kampen da der var en håbløs kø på det tidspunkt. Vi gik i stedet på "The Trafford" og det var mildest talt en kæmpe skuffelse, ikke det der ligner stemning var der derinde på trods af at der var propfyldt.
Sad selv i Nordøst hjørnet, og der var også en fantastisk stemning. Lidt overraskende eftersom der var mange skandinaver i det hjørne, men opbakningen fejlede skam intet.
Danielsen
15-01-2008, 02:15
Ja...så er jeg lige kommet tilbage fra 3 dage i Manchester( 3. gang jeg var der)! -med cirka 20 pints om dagen i kroppen-"Rocking" ! Det var noget af det vildeste jeg nogensinde har väret med til!!! Både mht kampen- hvor alle mål blev scoret i "min" ende ;) .... og alle de utroligt fantastiske mennesker der var med!!! TAK drenge ....og Lis :InLove !!!!
Det var også fedt at smith fik stående klapsalver da han blev smidt ud ( gjrode han det med vilje )
det kunne så have været almindelig god opførsel fra smith´s side, hvis han havde anerkendt klapsalverne ved at vinke eller klappe til publikum, istedet for at glo ned i jorden. Da Poborsky fik rødt for Sparta Prag for nogle år siden på old trafford, der kunne han da sagtens hilse på publikum, selvom hans hold var bagud.
Og alle de managers der kommer forbi, som er tidligere united-spillere: Steve Bruce, Mark Hughes og førhen Bryan Robson, jamen de kan skam også anerkende publikums hilsen.
Husk at det er i dag kl. 12 på TV2 SPORT man kan se eller gense denne kamp. :)
Glory Man United
15-01-2008, 09:15
Fantastisk weekend...fredag blev jeg far for første gang:juhuuuu: . Lørdag vandt vi 6-0. Søndag så jeg den på video ;)
Rooney kunne have lavet flere mål end Ronaldo, hvis han havde været skarp. Og så må jeg sige: hvis dette er Newcastles standard, så får de ikke flere points i denne sæson!
Fantastisk weekend...fredag blev jeg far for første gang:juhuuuu: . Lørdag vandt vi 6-0. Søndag så jeg den på video ;)
Rooney kunne have lavet flere mål end Ronaldo, hvis han havde været skarp. Og så må jeg sige: hvis dette er Newcastles standard, så får de ikke flere points i denne sæson!
Stort tillykke herfra :)
Den lille ny må da blive United fan, efter at blive født i sådan en weekend..
Glory Man United
15-01-2008, 09:52
Stort tillykke herfra :)
Den lille ny må da blive United fan, efter at blive født i sådan en weekend..
Tak... og findes der et alternativ? :)
Om et par måneder får drengen så sit 1. United sæt "Rocking"
Tak... og findes der et alternativ? :)
Om et par måneder får drengen så sit 1. United sæt "Rocking"
Nej intet alternativ :)
Lyder fornuftigt med det lille United sæt snart. Og du er vel også i gang med at få lavet en speciel United dåbskjole. Det kunne være cool..
United DK
15-01-2008, 10:09
Tillykke med den nye United-fan, Glory Man United. ;)
fredag blev jeg far for første gang
også et tillykke herfra.
Gad vide om vi i din søn kan finde den nye saha. Der er nok større chancer for din søn for debut for united inden saha får comeback hehe
det kunne så have været almindelig god opførsel fra smith´s side, hvis han havde anerkendt klapsalverne ved at vinke eller klappe til publikum, istedet for at glo ned i jorden. Da Poborsky fik rødt for Sparta Prag for nogle år siden på old trafford, der kunne han da sagtens hilse på publikum, selvom hans hold var bagud.
Og alle de managers der kommer forbi, som er tidligere united-spillere: Steve Bruce, Mark Hughes og førhen Bryan Robson, jamen de kan skam også anerkende publikums hilsen.
Det kan sgu ikke pisse mig af. Husk på at han fik kortet fordi han var hidsig. Og kortet gjorde ham nok ikke gladere....Iøvrigt mener jeg at Bruce fik problemer med Birminghams fans fordi han klappede af Uniteds publikum?
Jeg tror i England man skal være lidt diskret med de hilsner. Altså ikke når man er 6-0 nede og har fået et rødt kort.
Tillykke med den lille, det må have været en super weekend for dig :skaaal:
Glory Man United
15-01-2008, 12:27
Tak til alle, når han er klar til United-sættet sættes det selvfølgelig på min profil ;)
Tillykke med drengen. ;) Fantastisk weekend for dig! :)
Gronkjor
15-01-2008, 14:55
Tillykke med den lille nye United fan:juhuuuu: Det har da været noget af en week-end for dig:lolol:
Tillykke med drengen.. På denne weekend må da være Born to be Red..
Flax_Generous
15-01-2008, 17:17
Mange gange tillykke med drengen. :)
... og hvis United spiller sådan her hver gang du får børn, så håber jeg, at du får virkelig, virkelig mange. Og gerne i denne sæson. ;)
Glory Man United
15-01-2008, 18:33
Tak for alle lykønskningerne...som I siger en god Man United weekend :) Faktisk blev vi gift dagen inden vi slog Chelski 2-0, så jeg burde lave sådanne højtideligheder noget oftere:lolol:
Tak for alle lykønskningerne...som I siger en god Man United weekend :) Faktisk blev vi gift dagen inden vi slog Chelski 2-0, så jeg burde lave sådanne højtideligheder noget oftere:lolol:
skynd dig at få ham konfirmeret.. og lad det gerne gå lidt hurtigt tak.. evt. d. 11/4:devill:
man.utd25
15-01-2008, 21:39
Hvorfor fanden er det ikke mig.. :rant: Det må sgu nok være et af mine allerstørste ønsker, at komme til at se United spille IRL.. Men god kamp ;)
det er også en drøm at stå derover:)
Så planlæg lige en barnedåb før kampen mod Chelsea på udebane. :p
Glory Man United
16-01-2008, 10:23
Så planlæg lige en barnedåb før kampen mod Chelsea på udebane. :p
Sorry det er så d. 3. maj (ugen efter). Men det er så West ham vi møder der, så måske vi endelig kan slå dem? ;)
Andersen
17-01-2008, 14:39
Først og fremmest et stort tillykke med drengen til Glory Man United og naturligvis også til din kæreste/kone, hedder hun We All Follow Man United?
Personligt havde min kone og jeg en del kontroverser omkring vores søns dåbskjole, som ganske uforståeligt ikke måtte være en United trøje!!??
Jeg fik dog forhandlet mig frem til at min søn havde United's hvide udebanestrømper på i kirken. Det kunne jeg godt acceptere.
Danielsen
25-01-2008, 01:12
Lidt dejlig sang på Bishops, efter kampen.... mig der filmer!
http://www.youtube.com/watch?v=LdW3_v2wwKk
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.