Se fuld version : Op- og nedrykning
I dag blev de sidste kampe i the Championship spillet. Sunderland og Birmingham spiller med i den bedste række i næste sæson, mens fire andre klubber må ud i playoff. Placeringerne 3-6 blev besat af Derby, West Bromwich, Wolverhampton og Southampton.
Spørgsmålet lyder: Hvem tror I rykker op, og hvem håber I rykker op?
I bunden af Premier League er meget endnu åbent. Watford er allerede rykket ned, mens Charlton er tvunget til at vinde mod både Spurs og Lverpool, hvis de vil undgå nedrykning. Til gengæld er intet afgjort mellem Sheffield Utd, West Ham og Wigan. West Ham kan redde sig med et enkelt point på Old Trafford. Wigan møder Sheffield Utd i Sheffield, og med en sejr her vil Wigan overhale the Blades.
15 Fulham 37 8 15 14 37-57 39
16 Sheffield U 37 10 8 19 31-53 38
17 West Ham 37 11 5 21 34-59 38
18 Wigan 37 9 8 20 35-58 35
19 Charlton 36 8 9 19 32-56 33
20 Watford 37 5 12 20 28-58 27
Igen lyder spørgsmålet: Hvem håber og tror I rykker ned?
United DK
06-05-2007, 22:41
Jeg tror Watford, Charlton og Wigan må ned, og især Wigan er jeg glad for, rykker ned, for de har jo slet ingen fodboldkultur, og kan aldrig fylde deres stadion, jo, når der er rugby.
Har ikke så stor viden om de 1.division klubber udover at Derby og WBA har danskere på holdet..
Derudover tror jeg bunden af PL ender som den er nu, altså med Wigan, Charlton og Watford som nedrykkere..
W.B.A. tager den sidste plads i PL tror jeg.
Watford, Charlton og West Ham ryger ned er mit bud..
Jeg tror at WBA tager sidste plads som oprykker til PL, mens Watford, Charlton og Wigan rykker ned, da West Ham klarer skæren her til sidst
Jeg tror også Wigan, Charlton og Watford ryger ned. Ikke vanvittige spændende klubber, og de spiller ikke fodbold, som hører til i PL - det hænger nok sammen med placeringen :) Jeg håber at WBA rykker op i PL, da min nabo er fan af dem, og det har været lidt svært at snakke indbyrdes opgør med ham, når klubben ikke er til stede.... :D
Jeg tror Watford, Charlton og Wigan ryger ned i første division, medmindre det med at West Ham for trukket point fra.
Watford, Charlton og Wigan ryger ned og W.B.A rykker op tror jeg..men bolden er rund såå
Jeg håber, Wigan forbliver i den bedste række. Ved ikke helt hvorfor. Tror bare, jeg faldt for dem i sidste sæson. Med en sejr i sidste runde bliver de oppe. Det bliver spændende.
Jeg kunne godt tænke mig at se Southampton tilbage i PL. Man har savnet dem lidt, for de hører sq til heroppe.
United DK
07-05-2007, 17:52
Jeg håber, Wigan forbliver i den bedste række. Ved ikke helt hvorfor. Tror bare, jeg faldt for dem i sidste sæson. Med en sejr i sidste runde bliver de oppe.
Det kommer jo an på, om West Ham nupper et point på Old Trafford, hvilket vel ikke er helt usandsynligt, da vi jo har sikret os mesterskabet.
Sheffield Utd har tre point mere end Wigan. Sheffields målscore er pt. en enkelt bedre end Wigans. Det vil ændre sig, hvis Wigan vinder på søndag.
Det bliver meget tæt. Bliver spændende at se om West Ham, hvis de bliver oppe får en retssag hængende over hovedet eller hvad der sker. Synes det er lidt ærgeligt at Wigan og West Ham ligger dernede og roder. Blev sgu imponeret af dem begge i sidste sæson og ligesom Sivebæk faldt jeg også lidt for dem.
Men ingen tvivl om det bliver spændende her til sidst.
Hvem der rykker op har jeg ingen anelse om, for har ikke set så meget Championship-bold i denne sæson. Men WBA eller Southampton ville jeg ikke ahve noget imod at se næste sæson
Med dagens nederlag til Tottenham på hjemmebane må Charlton også lade livet i PL.. Det kommer ikke som en stor overraskelse efter en katastrofal sæson for deres vedkommende..
Så nu er de 2 ud af 3 nedrykkere fundet..
Såfremt, at West Ham ikke får fratrukket point, rykker Charlton ned, men de knytter sig vel stadig til håbet. Den minimale chance forsvinder, hvis de ikke formår at slå Liverpool på Anfield.
Så røg Charlton ned. Nu er det Wigan og West Ham der kæmper om de sidste pladser. Jeg tror West Ham bliver oppe.
Tror også det bliver Wigan der forlader os i denne sæson. Havde man måske ikke troet, da de jo sidste sæson spillede godt.
Altså:
Ned:
Wigan
Charlton
Watford
Op:
Sunderland
Birmingham
W.B.A.
Smaakage
08-05-2007, 15:49
Så røg Charlton ned. Nu er det Wigan og West Ham der kæmper om de sidste pladser. Jeg tror West Ham bliver oppe.
West Ham har af de to hold på papiret det bedste mandskab. Især efter at Teves er kommet igang for dem. Noget siger mig bare at han bliver solgt i sommertransferen
Ærgeligt at se Wigan gå sådan ned, for de startede godt i Premier League. Måske de trænger til en Championship sæson og så komme tilbage.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.