Se fuld version : Newcastle sparker Roeder på porten
SteveBruce4
06-05-2007, 20:50
Efter en skuffende sæson, har Newcastles formand, Freddy Shepherd, valgt at fyre manager Glenn Roeder.
Læs mere: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68289
Endnu en skuffende sæson for Newcastle og fyringen vel meget forståeligt.
Ja, det må man sige at det er forståeligt! Hvem tror I kan overtage det trænersæde?
Det lugter af at Sam Allardyce er på vej til Newcastle..
Men helt i orden Roeder ryger ud. De har godt nok været ringe Newcastle..
Tænkte også på Sam Allardyce men har samtidig hørt noget om at han rygtes som engelsk landstræner i stedet for McClaren. I så fald ville McClaren være en oplagt kandidat. Sven Gøran Eriksson er måske også en mulighed.
Det jeg har læst i de engelske medier, så sagde han selv op. At sige han blev sparket på porten er stærkt overdrevet synes jeg. Typisk bolddk...
Til Roeders forsvar synes jeg man skal have in mente alle de skadet Newcastle har været ramt af. Men en 13. plads er godt nok ikke godkendt på trods af det.
Newcastle har faktisk meget en god trup, måske et af det bedste angrebspar i hele PL, men har dog desværre for dem, været meget hårdt ramt af skader..
Roeder har ikke formået at få holdet til at fungere og en øjeblikkelig 13 plads er helt utilgiveligt for sådan en klub.. Der hører de heller ikke til..
United DK
06-05-2007, 22:04
Newcastle skuffer jo altid, og især i denne sæson var det forventet vil jeg mene, da man ikke har haft Shearer til at score.
Newcastle United er nok den klub der har haft flest skadede spiller i denne sæson og det har uden tvivl været en stor årsag til den dårlige sæson. Jeg tvivler på at andre kunne have gjort det bedre end Glenn Roeder. At At Alan Shearer er stoppet har også været et stort savn for klubben.
Don Kafai
06-05-2007, 23:07
problemet ligger nok mest i at Newcastle overvurdere sig selv. Minder meget om AGF der altid havde som målsætning at spille med om guldet, og endte med hvert år at redde sig fra nedrykning i sidste runde. Og nu er de helt nede i første division, og der kan de ikke engang vinde rækken.
Newcastle trænger til en Sam Allerdyce, som måske ikke er den mest offensivt sindede træner, men forstår at få noget ud af en spillertrup. Giv ham et par år og Newcastle bliver en solid 5'er der engang imellem kan blande sig om CL pladserne. Bedre end det er de ikke lige foreløbig.
Newcastle har spillerne til at komme i top 7, men de under præsterer hvert år. Sidste gang de var i nærheden af titlen, var da vi blev mestre i 2003. Siden har man ikke set meget til dem. Jeg synes det er iorden Roeder for sparket, så de kan give en ny manager chancen til at starte et hold.
Smaakage
07-05-2007, 08:14
Skader eller ej, Newcastle har en spillertrup der burde være længere oppe i tabellen. Men tabet af Shearer har nok været for stort, og så synes jeg ikke at Martins har været den store signing som de havde håbet på. Måske med Owen tilbage i næste sæson, og en enkelt rigtig stor signing, så vil de kunne kæmpe om UEFA-cup pladserne
Ja de skuffer hvert år det er helt utroligt!
Læste forleden at Martins mener at Newcastle har truppen til at være med i toppen af PL næste sæson - haha!
Martinsen
07-05-2007, 15:38
hvis de gav deres managers en ærlig chance, kunne de være de fik lidt succes...de bliver jo sparket på porten inden de lærer truppen ordentlig at kende... men hvem de nu ansætter aner jeg ikke, men Big Sam må vel være favortitten
United DK
07-05-2007, 17:49
hvis de gav deres managers en ærlig chance, kunne de være de fik lidt succes...
Ja, bare se på Ferguson. Han var angiveligt blevet fyret, hvis ikke vi havde vundet FA Cup-finalen i 1990, men heldigvis vandt vi, og har siden nydt godt af hans evner, men tænk hvis vi havde tabt, og han var blevet fyret, hvor mon vi så var i dag?
Martinsen
07-05-2007, 18:05
Ja, bare se på Ferguson. Han var angiveligt blevet fyret, hvis ikke vi havde vundet FA Cup-finalen i 1990, men heldigvis vandt vi, og har siden nydt godt af hans evner, men tænk hvis vi havde tabt, og han var blevet fyret, hvor mon vi så var i dag?
præcis!! men det er ikke kun i Newcastle det er et problem det er generelt i fodboldverdenen at managers bliver fyret inden de har en chance for at skabe et resultat... Real Madrid er et fin eksempel, de var klar til at fýre Capello næsten inden han kom igang, og nu har han ført dem tættere på et mesterskab end de har været meget længe
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.