PDA

Se fuld version : Laudrup udsendelserne

Benzet
04-01-2008, 14:59
Jeg så de to udsendelser på henholdsvis dr1 og tv2 om Laudrupfamilien. Jeg undrede mig over, at Brian Laudrups børn overhovedet ikke var nævnt med et eneste ord - måske for at beskytte dem?

Under alle omstændigheder mener jeg, at den ene søn hedder Nikolaj og vist nok spiller mere golf end fodbold. Men ved nogen, hvad de øvrige laver?

Dines
04-01-2008, 15:01
Tror det er fordi at Brian Laudrups børn ikke er specielt gode til fodbold. Men ja lidt underligt de overhovedet ikke bliver nævnt og også at konen til Brian heller ikke bliver nævnt synderligt?

Hanskjaer
04-01-2008, 15:02
Jeg så de to udsendelser på henholdsvis dr1 og tv2 om Laudrupfamilien. Jeg undrede mig over, at Brian Laudrups børn overhovedet ikke var nævnt med et eneste ord - måske for at beskytte dem?

Under alle omstændigheder mener jeg, at den ene søn hedder Nikolaj og vist nok spiller mere golf end fodbold. Men ved nogen, hvad de øvrige laver?

ved ikke hvad de laver men lage præcis mærke til det samme synes det er mærkeligt men tror de er fordi det handlede om fodbold og hvis brian børn ikke spillere fodbold er det måske derfor

JakobR
04-01-2008, 15:10
Måske et dumt spørgsmål, men var Brians søn ikke fck'eren, mens Michaels er ham i Real? Hmm.

KennyN
04-01-2008, 15:16
Et par spændende udsendelser synes jeg..

Brians søn Nikolaj har spillet fodbold da han var yngre, men valgte det fra. Vist nok pga af presset. I stedet spiller han golf, og har været en længere periode i Skotland for at spille og træne golf, samtidig med at han jo kendte landet i forvejen fra tiden hvor Brian var i Rangers.
Men han er vist vendt hjem igen efter et års tid derovre. Er dog ikke helt sikker. Hans fodbold talent var også pænt stort, men presset der var på ham, var for stort. Så han valgte det altså fra..

Derudover har han en datter på 12-13 år mener jeg..

KennyN
04-01-2008, 15:16
Måske et dumt spørgsmål, men var Brians søn ikke fck'eren, mens Michaels er ham i Real? Hmm.

Nej, både Mads i FCK og Andreas i Real Madrid er Michael Laudrups sønner.
De er halvbrødre.

Casper
06-01-2008, 00:51
syntes udsendelsen som sådan var god
Men men men men
det var jo blot et glansbillede af laudrup.
Ingen snak om Brians tur i FCK eller Chelsea fx.

Og jeg er enig med de sorte spejdere at den der irriterende sang når man så gamle klip var MØGIRRITERENDE!

snegl
06-01-2008, 00:59
syntes udsendelsen som sådan var god
Men men men men
det var jo blot et glansbillede af laudrup.
Ingen snak om Brians tur i FCK eller Chelsea fx.

Og jeg er enig med de sorte spejdere at den der irriterende sang når man så gamle klip var MØGIRRITERENDE!

Haha ja godt man ikk levede i 80erne.. Den slags musik + Liverpool mesterskaber på stribe.. Rædselsfuldt

Casper
06-01-2008, 01:00
og så sagde michael nej til liverpool :D
hahahaha

United DK
06-01-2008, 01:04
Udsendelsen var måske ikke helt gennemført, men jeg nød at se de gamle klip med Michael. Det er utroligt, at Danmark har opfostret sådan en klassespil, han var jo kongen af Barcelona og Real Madrid. Ronaldinho er vand ved siden af Michael Laudrup, og det mener jeg helt seriøst.

snegl
06-01-2008, 01:09
Hehe hans måde han kørte med bolden var helt fantastisk, og han lavede faktisk også nogle ret vilde langskudsmål.. Jeg fatter heller ik helt selv at han er fra Danmark..

Messi har på visse områder faktisk samme måde at løbe med bolden på, dog slet ik samme fysik..

Chelsea og FCK er alligevel ikk hvad Brian Laudrup bør huskes for, selvom udsendelsen var lidt ensporet.. Der var en dokumentar for et par år siden KUN om Michael Laudrup.. Den var tilgengæld rigtig fed

Kofoed
06-01-2008, 02:54
og så sagde michael nej til liverpool :D
hahahaha
Haha.. ja og det fordi de prøvede at snyde ham ved lige pludselig at ændre i kontrakten så han skulle spille gratis.. ja det kommer jo ikke som nogen overraskelse.. Bloody scousers..

Udsendelsen var måske ikke helt gennemført, men jeg nød at se de gamle klip med Michael. Det er utroligt, at Danmark har opfostret sådan en klassespil, han var jo kongen af Barcelona og Real Madrid. Ronaldinho er vand ved siden af Michael Laudrup, og det mener jeg helt seriøst.
Enig.. Han kunne altså en ting eller to med en bold.. fantastisk fodbold spiller.. ham kan vi godt være stolte af.. altså som nr. 2 efter en hvis Peter..

Holmskov
06-01-2008, 08:50
Det jeg syntes var det fedeste ved de udsendelser var at alle i den familie, mor, far, børn og børnebørn virkelig har begge ben plantet solidt på jorden. Der er ikke nogen med stjernenykker eller lign. De er som de er og så må folk selv vurdere dem.

Det har altid fascineret mig at Michael Laudrup har været i stand til lade fødderne snakke på banen og så ellers holde sig uden for mediernes søgelys.

Men generelt kan man jo bare tage hatten af for hele familien. De har gi'et os nogle store oplevelser og det skal blive spændene at se hvordan det går Andreas og Mads fremover.