Se fuld version : Manchester United Premier League Champions 06/07
Manchester United
Premier League Champions 06/07
http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/6241BC4C-5529-4BD1-96F3-B35DFB7C0251/359612/fd60e2915d174a61925d51b50537883c_200610221541215_8 .jpg
Stand up for the champions
Og så lige lidt gode minder fra den forgangene sæson.. Enjoy. :skaaal:
Sing up for the champions
http://www.youtube.com/watch?v=l4-2RAkAKNY
We are the champions
http://youtube.com/watch?v=sogKUx_q7ig
Scouse Buster
http://youtube.com/watch?v=x66byFWmIVs
Manchester United 5 - 1 Fulham
http://youtube.com/watch?v=jvUfUrv-YMc
Everton 2 - 4 Manchester United
http://www.youtube.com/watch?v=T1J1x6wZ_KY
Mourinho are you listening?
http://www.youtube.com/watch?v=XCXWtFNbZX8
March 28. The day we became Champions
http://www.youtube.com/watch?v=BYLPyNTz2l0
We love United we do
http://www.youtube.com/watch?v=0jB8DwDWh3E
Smaakage
06-05-2007, 18:56
Smukt indlæg Michael
\o/ Manchester United - Premier League Champions 2006/2007 \o/
WOOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
:skaaal: :skaaal: :skaaal:
Vi gjorde det fandme!! Tillykke til alle United supportere i det danske land!! :D:D:D
Fantastisk. We are the fucking champions igen!!!!!!!!! 06/07! Det er verdens klasse og fuldt fortjent!
Det er så herligt at vi igen er blevet mestre! Tillykke til alle spillere og alle tilhængere! :D
SuperVida
06-05-2007, 19:01
Hvor er det fantastisk og hvilken dag for Manchester United og alle omkring klubben. Tillykke til holdet med denne fantastisk fortjente triumf :D
We are the champions!! :devill:
Det så vigtigt det der. Selvfølgelig ville det også have været fedt at vinde mesterskabet på stamford Bridge, men er nu godt tilfreds med dagens resultat og at vi nu er mestre
Hvornår bliver pokalen overrakt? På Stamford Bridge eller på OT?
Hvor er det dejligt :D Tillykke til alle..
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
As the reds go marching up up up!
LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLÅ :D
FUCK hvor dejligt
Smaakage
06-05-2007, 19:03
Hvornår bliver pokalen overrakt? På Stamford Bridge eller på OT?
På Old Trafford
Vi kan være stolte! Flot sæson. Vi var bedst! Ud og fejre det !
Tillykke alle! Wooooohoooo :D
Manchester United - Premier League Champions 06/07
Manchester United
Premier League Champions 06/07
http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/6241BC4C-5529-4BD1-96F3-B35DFB7C0251/359612/fd60e2915d174a61925d51b50537883c_200610221541215_8 .jpg
Stand up for the champions
Det er smukt, lækkert.... Ubeskriveligt!
KaptajnKjaer
Det er så herligt at vi igen er blevet mestre! Tillykke til alle spillere og alle tilhængere! :D
hov hov ingen one-liners! ;) men lige i dag tillader jeg det :devill:
:juhuuuu: jeg er sgu næsten tudefærdig drenge, sådan der! Vi har vores trofæ tilbage! :skaaal: det sgu fortjent så dejligt! Ahh!
Hr Hansen
Tillykke til alle herinde og alle i resten af verden!!!
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Trankjær
06-05-2007, 19:04
Sådan!!! Hvor er det fedt og hvor er det fortjent!
STAND UP FOR THE CHAMPIONS!
CHAMPIONS once again, STAND UP for the Champions.
Tillykke til alle United supporteres derude, det her er STORT
:skaaal: :devill: :devill: :devilll: :skaaal:
:juhuuuu: :juhuuuu: :juhuuuu: :juhuuuu: :juhuuuu: :juhuuuu: :juhuuuu: :juhuuuu:
Kæft det bliver fedt på onsdag, først skal vi klappes på banen og derefter kan vi i 90 min synge:
Mourinho are you listening better keep the trophy glistering, cause we're coming TODAY to take it away, Walking in a Fergie wonderland
Stuhrdrengen
06-05-2007, 19:05
YEEEEEHAAAAA - tillykke til jer allesammen, det er fantastisk. 4 år skulle der gå og nu er vi så tilbage hvor vi hører til!!!! Det kunne ikke være mere fortjent, har været det absolut mest scorende og underholdende hold og så på en sæson hvor de fleste vist lidt frygtede at truppen var for smal til at kæmpe mod Chelsea! Tillykke med andenpladsen Mourinho, det er der i hører hjemme.
Sådan så kom det mesterskab vi har ventet på i 4 år eller hvor længe det nu er.
Hold kæft hvor er det en nice dag. Og er nok sidste gang jeg holder med arsenal :devill:
Så sindsygt vigtigt at vi tager trofæet i år... Specielt efter de noget triste sæsoner vi har haft de sidste par år.
Nu skal vi bare kvase chelsea i de næste 2 kampe, og den perfekte sæson er fuldendt :)
GZ all man utd fans... Vi alle har fortjent det:devilll:
Kan kun sige, at det er fortjent og det var i perioder godt nok hårdt...
Tillykke.....
Er kanon glad lige nu....:skaaal:
Christensen
06-05-2007, 19:08
JAAAAAAAA!!! Hvor er det bare lækkert det her :D :D :D Men damn jeg havde nerver på de sidste 10 minutter af Arsenal - Chelsea kampen :D
schousboe9
06-05-2007, 19:08
And Chelsea... Who do you think you are!?
It's been fifty long years, it's gonna end in tears, you'll never be as big as Man United!!!
Tillyk med det, alle sammen!! Tvivlede aldrig ét sekund! ... Så'n da...
Hvornår får United trofæet? Er det på onsdag eller mod West Ham??
Holmskov
06-05-2007, 19:09
Now, who's the biggest in this country you little ....
http://img235.imageshack.us/img235/883/12339482days4pi9.jpg
Kæmpe sejr til Britisk fodbold.
Tillykke og nyd det indtil vi, Fulham, overtager pokalen efter næste sæson:-)
SteveBruce4
We are the champions my friend
And we'll keep on fighting till the end
We are the champions
We are the champions
No time for losers
'cause we are the champions of the world
:devill: :devilll: :devill: :devilll: :devill:
elmegaard
http://www.tribuneindia.com/2003/20030513/sp6.jpg
sådan skulle det også gerne se ud om en lille uges tid.
hvor er det her stort.
GLORY GLORY MAN UNITED!
WINNER OF PREMIER LEAGUE 06/07!
Holmskov
06-05-2007, 19:10
http://www.tribuneindia.com/2003/20030513/sp6.jpg
sådan skulle det også gerne se ud om en lille uges tid.
hvor er det her stort.
GLORY GLORY MAN UNITED!
WINNER OF PREMIER LEAGUE 06/07!
Hmmm. Det ville undre mig hvis alle de fem der er vist på billedet er med når vores pokal igen skal løftes. :D
DonBrask
06-05-2007, 19:11
Come on United !!
Glory glory Man united !!
DET ER SÅ FANDENS DEJLIGT !! TILLYKKE TIL ALLE UNITED FANS !
Kæmpe sejr til Britisk fodbold.
Tillykke og nyd det indtil vi, Fulham, overtager pokalen efter næste sæson:-)
Jamen også tillykke til dig med at blive i PL i endnu en sæson :)
Tillykke til ALLE! Spillere, trænere, medarbejder, fans, os... YEAH!! WE'VE GOT OUR TROPHY BACK!!!
Mourinho are you listening!?!?!
Jeg skal nok komme med noget mere konstruktivt senere, men nu skal der bare danses og festes!! WUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
elmegaard
06-05-2007, 19:12
Hmmm. Det ville undre mig hvis alle de fem der er vist på billedet er med når vores pokal igen skal løftes. :D
det kan det selvfølgelig være noget om :D
hvor er det godt at lukke munden på alle chelsea-fans med det her trofæ. hvor ville det være en fryd at gøre arbejdet helt færdigt med to sejre over chelsea på et par uger; dermed også fa cuppen!
Det her er ubeskriveligt !!!!
Med tårer i øjnene kan det blive bedre :D ..
CHAMPIONS! Så kommer trofæet hjem hvor det hører til.. Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er lige nu
Tillykke til alle!
Holmskov
06-05-2007, 19:14
Jeg syntes det er så fedt at det er Gaz der skal hæve trofæet på Old Trafford. Han, om nogen, har fortjent at få den mulighed.
For helvede hvor er det stort mand. Holmskov er helt oppe at køre. Det er længe siden så tung en knægt har følt sig så let. :juhuuuu: "Rocking"
Jeg fælder sgu en tåre eller 50, når vi løfter trofæet op i mod den dejlige maj himmel, i mens alle spillerne danser og synger, og i baggrunden bliver der fyret rødt og hvidt konfetti op! YEAH!
*-LEHMANN-*
06-05-2007, 19:18
Det her er stort! og det er så smukt og fortjent som noget kan blive mayn!!!!
er for en gang skyld utrolig stolt af at dele efternavn med en vis arsenal-keeper, eftersom jeg formoder at alle elsker ham idag! !
Tillykke til drengene!!! for satan!
JAAAAA hvor er det stærkt... CHAMPIONS !!!
Tilykke til jer alle på OT.dk ;-)
UNITED! UNITED! UNITED!
Hvor er det bare dejligt at vise de russere det hele ikke handler om penge :-D
Vi fik det vigtigste trofæ....
Har lige åbnet mit vindue og skruet helt op for Glory Glory Man Utd.. Naboerne skal også ha' det at vide :loved: :skaaal: :devilll:
CHAMPIONS!
YES MAN!!!!
og den gode gamle fra langt fra las vegas, som jeg altid synger når det går godt.. Pop,pop,pop,pop,pop,pop,pop,, bare med lidt rytme som den gamle dame, hvis i forstår!
Mourinho thanks for listening
you really kept our trophy glistening
so if your sacked in may
don't run away
you can stay and polish our trophys anyday!!!
:D :D :D: D:D :D :D
Jeg er glad
so if your sacked in may
don't run away
Edit: FFS!! Thomas du får en anmærkning for at være hurtigere end mig! :D
Nå hvad fanden. Tillykke for s****!!!
Dahlmann
06-05-2007, 19:23
so if your sacked in may
don't run away
Smaakage
06-05-2007, 19:24
Jeg vil også poste sangen!
so if your sacked in may
don't run away
so if your sacked in may
don't run away
Edit: FFS!! Thomas du får en anmærkning for at være hurtigere end mig! :D
Nå hvad fanden. Tillykke for s****!!!
:skaaal: :juhuuuu: Endnu en god ting i dag! Jeg er hurtigere end Michael!! :InLove
Dahlmann
06-05-2007, 19:26
:skaaal: :juhuuuu: Endnu en god ting i dag! Jeg er hurtigere end Michael!! :InLove
lad det nu ikke blive en vane....:devilll:
Synes den her titel udover at være en kæmpe anerkendelse til klubben selv, også er et kæmpe skulderklap til det flotte angrebsfodbold, som vi viser, på trods af chelskis dominans i ligaen, og liverpools dominans i champions league, så kan den flotte fodbold vinde dig titler.
Cristiano Ronaldo med en absolut fantastisk sæson, i selskab med de kreative genistreger fra scholes og rooney, og en sjælden gang giggs:) Ah hva fanden lad da bare ham få et kæmpe klap også. tænk alle de titler han har vundet og de generationsskifter han efterhånden har overlevet.
Vores nye mand carrick, som efter vinterpausen viste os det fodbold vi betalte 18 mio pund for, plus at han så også tillagde sig noget mere fight og duelspil.
Det er for fedt det her. Mht hvor vi får trofæet, så ville de være sjovt at træde en ekstra gang på chelski på onsdag ved at vifte trofæet op i næsen på dem, men må nu nok indrømme jeg gerne vil se gutterne modtage det på et fyldt old trafford i weekenden så det hele kan bryde løs i united jubel.
Har lige åbnet mit vindue og skruet helt op for Glory Glory Man Utd.. Naboerne skal også ha' det at vide :loved: :skaaal: :devilll:
CHAMPIONS!
Queen- We are the champions og samtlige mine united sange flyver også ud af højtaleren mens volumen står på MAX :devill:
haha den var nu meget god, hvor fik i den alle sammen fra?
Trankjær
06-05-2007, 19:29
Nogen der har set billeder af Mourinho efter kampen?! :-)
Gronkjor
06-05-2007, 19:32
Det er så fortjent endelig sætter vi Chelski på plads:juhuuuu:
WE ARE THE CHAMPIONS!!!:juhuuuu: :juhuuuu: "Rocking"
http://www.dailymotion.com/video/x1wscv_arsenal-1-1-chelsea-essien
Hahaha !!
Se lige Mourinho's ansigt !
ohh ahh cantona
06-05-2007, 19:45
jaaaaaaaaaaaaa så fik vi endelig vores trofæ igen efter en stor sæson som forhåbentlig ender med the double. et kæmpe tillykke til alle de fans som også i de seneste år har kept the red flag flying high.håber vi alle sammen ses i nyhavn klokken 16 på onsdag så hele københavn kan høre og se at the busby boys er mestre igen...
You really kept our trophy glistening
So if your sacked in may
Don't run away
You can stay and polish our trophys anyday!
:bounce:
Han kan jo ikke bruge det resultat til en skid, så jeg kan godt forstå det!
Glæder mig så meget til at se Chelsea-spillerne (især dem der takkede nej til United, Mikel,Essien,Robben) hylde de nye mestre når de løber ind på Stamford Bridge på onsdag. Nogen der ved hvornår vi får overrakt pokalen?
henke - efter West Ham kampen!
Smaakage
06-05-2007, 19:49
Nogen der ved hvornår vi får overrakt pokalen?
Står tilbage i tråden. Vi får først pokalen i sidste kamp. Dvs foran et FULDT Old Trafford med et brøl!
CHAMPIONS!!!!!!
Fuldt fortjent vi er mestre. Vi har gjort det fantastisk hele sæsonen, og har været stabile hele vejen.
Vi har spillet flot, offensiv og attraktiv fodbold. Fortjente engelske mestre.! Tillykke..
Nu glæder jeg mig til onsdag, hvor vi forhåbentlig bliver hyldet af Chelsea spillerne. Og lad os så tage the double.!!
Lorensen
06-05-2007, 19:52
Fuck hvor er det nice man !
Og fuck hvor har jeg ventet længe på det, det var da heeelt vildt.
Lålålålålålålå, Chelsea, Arsenal, Liverpool mm. Gå hjem, United er mestre :D
United-Allan33
06-05-2007, 19:53
Tillykke til alle United fans i DK og hvor de nu ellers måtte befinde sig..Dette øjeblik rangere helt på højde med 92/93 mesterskabet og Treble sæsonen.. Og så vandt vi The United Way.. Fuldt fortjent.
Hvilken dejlig dag, man vågner op til at skulle miste point og nu er vi mester.. Typisk dag i en Uniteds fans liv.. Efter en kamp som igår og den idag så er man blevet 10 år ældre..
Nu kan jeg nyde min tur til Manchester på søndag, det bliver så stort. Det er altid specielt at se den sidste hjemmekamp, men denne gang bliver det ekstra specielt når vi nu er mestre og får overrakt pokalen..
United er mester 2006/2007
CHAMPIONS! Så kommer trofæet hjem hvor det hører til.. Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er lige nu
Tillykke til alle!
Lad os håbe, at det bliver hos os, de næste mange mange år. :D
United DK
06-05-2007, 19:53
CHAMPIONS OF ENGLAND!!!
Hold kæft hvor er det bare dejligt, at være mester igen!
Tillykke til samtlige Manchester United-fans verden over!
annakoehlert7
06-05-2007, 19:54
Det er fantastisk... Den perfekte afslutning på en weekend.....
Mange tak til Arsenal og Wenger....:juhuuuu:
SteveBruce4
06-05-2007, 19:58
MUTV på ViasatSport2 (DK) NU, smukke billeder..!!!!!!!
Kanon indlæg Michael! Godt at se alle disse sweet memories.
GLORY GLORY MAN UNITED!! GLORY GLORY MAN UNITED!! GLORY GLORY MAN UNITED!! AS THE REDS GO MARCHING UP UP UP!!
http://www.youtube.com/watch?v=-CHvGPmeIMA
Jeg kan ikke se viasat :(
Er jeg den eneste, der tager united t-shirt på i morgen???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SÅDAN
Super weekend
Tillykke til alle United fans i hele verden og ET STORT TILLYKKE til alle i og omkring klubben.
En ny æra kan begynde, dette var startskuddet.
SteveBruce4
06-05-2007, 20:05
ViasatSport2 iaften
0000 Fodbold: MU TV - Live from Old Trafford
I MUTV's aktuelle studieprogram "Live from Old Trafford" får du alle de seneste nyheder om klubben. Programmet sendes fra Old Trafford og Trafford Training Centre, og er krydret med interviews og gode historier.
Engelsk mester 2006-2007!!!
Hvor er det fantastisk man.
GLORY GLORY MAN UNITED!! GLORY GLORY MAN UNITED!! GLORY GLORY MAN UNITED!! AS THE REDS GO MARCHING UP UP UP!!
Hvor er jeg dog utrolig stolt over dette her. Denne føelse er ubeskrivelig, og hvor er det fantastisk. Vi er mestre forfanden mand! Lålållålål!
Alle sammen kan tage en United trøje på imorgen med stolthed! :D
Mouuuuuuurriiiinhoooo are you listening!!!
Utroligt! Jeg har været afskåret fra alt, hvad der hedder medier i dag, da jeg var til familie-tamtam i et forsamlingshus nede ved Vejle. Så jeg har først lige fundet ud af, at vi er engelske mestrer. Hold op, en underlig fornemmelse at komme hjem til en sådan overraskelse, efter at dagen startede med spekulationer om fratagelse af 3 points pga Everton-kampen. Hehehe :)
Champagne propperne sprang lige her til aftensmaden :)
Har så meget længtes efter en rigtig stor titel!
http://img67.imageshack.us/img67/3858/unitedrulzei9en3.gif
Der er ingen over eller ved siden af!!!
Ja og smukt at de idioter stopper udsendelsen for at vise en genudsendelse med John fucking obi wan mikel :devill:
Tillykke allesammen! Nej, hvor er den en ubeskrivelig, dejlig følelse! STORT
Fuck hvor er det også bare nice at tænke tilbage for et lidt mindre end et år siden, hvor alle afskrev os. Ruud var væk, hvem skulle score? Carrick var overpris, og kunne ikke løfte Keanes arv? Rooney og Ronaldo i konflikt var dømt til at gå galt?
Men se nu her. Den 6 maj 2007. Kl tjah ca. 18. 55 blev vi mestre igen!
Jeg er lykkelig!
SteveBruce4
06-05-2007, 20:33
Ja og smukt at de idioter stopper udsendelsen for at vise en genudsendelse med John fucking obi wan mikel :devill:
Fuldstændig enig, en skandale..!!!! :devill: :devilll:
Aquarium
Jamen dagen idag kan ikke blive mere passende. Vi har fået lov til at tage et sports shirt på arbejdet idag fordi Detroit er med i kampen om mesterskaber i basketball, ishockey og baseball. Vi skal helst tage en detroit shirt på, men jeg fik lov af manager til at tage UNITED shirt på. Det bliver så godt.
Jeg er så lykkelig. Det har været en spændende sæson hvor United har ligget på første pladsen siden matchday 1!
Det er så fortjent vi blev mestre. vi har været igennem mange svære perioder, med rooney som ikke kunne score, og et meget svækket angreb efter at henke tog hjem, med et forsvar som som gik helt istykket indenfor en måned, og med en mand på midtbanen som skulle vænne sig til united stilen.
Grunden til at vi vandt mesterskabet er fordi vi har været så konsistente, og det takker vi følgende spillere for:
Cristiano Ronaldo (The Trickster)
Ryan Giggs (Genfødte Talisman)
Nemanje Vidic (The Rock)
Rio Ferdinand (Generalen)
Patrice Evra (Fantastisk Venstre Back 1)
Gabriel Heinze (Fantastisk Venstra Back 2)
Gary Neville (Captain)
Johnny Oshea (Redningsmanden 1 + Målmand)
Darren Fletcher (Redningensmanden 2)
Paul Scholes (Geni)
Michael Carrick (Manden der fuldendte vores midtbane)
Louis Saha (i starten af sæsonen var han vores vigtigste mand)
Wayne Ronney (The New King - første del af sæsonen var han spil fordeler, men nu har han scoret næsten lige så mange mål som vores topscorer)
De andre spillere var også med til at skabe vores fantastiske sæson, men er ikke med i listen pga for lidt spilletid.
United har fortjent at være i CL finalen, men vi må nøjes med the double ;)
Det her er kun starten. 2-3 forstærkninger så er vi mestre for de næste 5 år.
STAND UP FOR THE CHAMPIONS OF ENGLAND
Reichelt
Fantastisk at vide at vi er sikre på at være Champions of England efter en hel fantastisk sæson! Rigtig stor dag! De har sgu fortjent det spillerne!
"You'll never win three in a row!!!"
http://img114.imageshack.us/img114/5508/champions07kl6.jpg (http://imageshack.us)
Intet mindre end fantastisk ! Men vi har sgu fortjent det. Det er helt fantastisk at være mester igen!
..........
tillykke - og for satan hvor er det dog fortjent. Afskrevet og dømt til at fejle i starten af sæsonen, og så viser vi sgu hvem vi er - Fantastisk. kan ikke beskrive det. Fuldt fortjent, man skal være utrolig farvet/komplet idiot for at kunne argumentere imod! Smuk, attraktiv fodbold viser sig at være det bedste, og det er det vi er!
Manchester United - take a bow!
Kan stadig huske den person, jeg tror det var fra indkast.dk, der mente at vores hold var for gammelt, og kunne ikke spille sammen. Han skød os til at lande på en 5. plads.
Congratz!!! :D
Ville vært en mer fantastisk følelse å slå Chelsea på Bridge, men vi tar det vi får :D DET ER GODT Å VÆRE CHAMPIONS igjen!!!
Sing uuup for the chaaaampiooons sing uuuup for the chaaampions
Sing uuup for the chaaaampiooons sing uuuup for the chaaampions
Sing uuup for the chaaaampiooons sing uuuup for the chaaampions!!!!!!
Det er det vi har ventet på !
Nu er det endelig i hus !
Og det er fuldt fortjent ! United har vist verden at penge, ikke kan redde dig fra noget.
Men ungdom og kvalitet det holder !
Det er fantastisk det her , det endelig lykkes !!
Så er der fest på onsdag, vi ses på grisen !!
Kan stadig huske den person, jeg tror det var fra indkast.dk, der mente at vores hold var for gammelt, og kunne ikke spille sammen. Han skød os til at lande på en 5. plads.
Haha, ham kan jeg også godt huske.. Han spåede os ingen chancer i denne sæson.. Var også selv skeptisk, men fuck det :D CHAMPIONS!! :juhuuuu:
Mon ikke det var ham Torsten Brix eller hvad han nu hedder...
Synes også det er vær at nævne, at det var Ryan Giggs' 9. mesterskab. Det er rekord. Han har vundet i 93, 94, 96. 97 99, 00, 01, 03 og nu i år 2007.
Jeg synes han skal gå efter 9 mere :D
thetrible99
06-05-2007, 20:55
Fantastik. Vi har ført gennem hele sæsonen, og det er bare utroligt at vi har vist at du ikke kan købe dig til succes for alle verdens Russiske Rubler.
United fortjener det, og det gør alle United-Fans vi har vist tiltro og støttet klubben gennem knap så gode sæsoner, men idag er vi mestre og det skal fejres.
Tillykke til alle
WE ARE THE CHAMPIONS
Synes også det er vær at nævne, at det var Ryan Giggs' 9. mesterskab. Det er rekord. Han har vundet i 93, 94, 96. 97 99, 00, 01, 03 og nu i år 2007.
Jo, præcist! :D 9 mesterskaber, det er sygt! Spændende at vi får vores 16. mesterskab, når jeg er 16 år, og at vi vinder i '07, når mit lykketal er 7! :juhuuuu:
Hvor er det stort!
Tillykke til alt og alle :'D
Så kunne vi få vores egen Costacurta :D
Men NEEJ hvor er jeg glad nu. Sidder her og fyrer op for Unitedsange. Men det er som om jeg ikke helt har fattet at vi har vundet endnu. Men det kommer nok i morgen, og så skal der formenligt hånes :D
"Jeg ønsker mestrene tillykke" det skulle angiveligt være blevet sagt af Mourinho. Jeg er ikke sikker på, at disse ord nogensinde skulle komme til United af Mourinho, men nu hvor han har sagt det, så er det sgu fedt nok! Og vi glæder os til Guard of Honour! http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68288
Aquarium
06-05-2007, 21:07
http://i92.photobucket.com/albums/l15/milosbucket/Image3.jpg
http://i92.photobucket.com/albums/l15/milosbucket/terrytears_jw_e.jpg
John Terry and Jose Mourinho embrace after losing the title
og så lige sunderland der fejer mesterskabet også .. tillykke til Roy Keane
http://i92.photobucket.com/albums/l15/milosbucket/sunderlandceleb_me_e.jpg
http://i92.photobucket.com/albums/l15/milosbucket/Image3.jpg
damn er lige kommet hjem og at se 1-1 mellem arsenal og chelsea.. det kan ikke være bedre
VI ER MESTREE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! :juhuuuu: :juhuuuu:
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
HOLD KÆFT . trøjen på i morgen gutter!
Fra manutd.dk - flot billed
http://www.manutd.dk/images/Champions2.png
Hvor er det bare dejligt!!!!
Super comeback efter skuffelsen i Champions League.
I er tilgivet drenge!!!!!!!
:InLove UNITED
Lige et spørgsmål:
Får vi trofæet på Stamford eller på Old Trafford efter West Ham kampen?
Hvilken en vil i helst have vi skal løfte trofæet? :D
Det er på sådanne dage det er dejligt at være Manchester United fan, dog havde jeg gerne set at det ved at spille, at vi havde vundet mesterskabet.
Det er niende gang at Ryan Giggs vinder mesterskabet, og dermed sætter han rekord. Han delte det før med Phil Neal og Alan ’You don’t win championships with kids’ Hansen, der hver har otte mesterskaber.
Nu går vi efter ”the duble” så kan Chelsea, men deres dyre indkøb se hvad de har fået for deres penge.
Mesterskaber: 1907/08 1910/11 1951/52 1955/56 1956/57 1964/65 1966/67 1992/93 1993/94 1995/96 1996/97 1998/99 1999/00 2000/01 2002/03 2006/07
Sølvmedaljer: 1946/47 1947/48 1948/49 1950/51 1958/59 1963/64 1967/68 1979/80 1987/88 1991/92 1994/95 1997/98 2005/06
Bronzemedaljer: 1975/76 1981/82 1982/83 2001/02 2003/04 2004/05
Mourinho are you listening: We are the Champions
Stand Up For The Champions!!!
We got our trophy back!!
Lige et spørgsmål:
Vi får trofæet på Old Trafford og synes egentlig også det er den bedste dag. Det ville være lækkert at hæve trofæet på Moskva Bridge men intet slår et propfyldt Old Trafford !
Lige et spørgsmål:
Vi får pokalen efter West Ham United kampen
Mit gæt er at Gary Nevillie og Ryan Giggs løfter pokalen sammen
Vi får pokalen efter West Ham United kampen
Mit gæt er at Gary Nevillie og Ryan Giggs løfter pokalen sammen
Men hvorfor, egentlig?
Chelskij fik den da sidste år med to spillerunder tilbage efter de slog os?
Men hvorfor, egentlig?
Chelskij fik den da sidste år med to spillerunder tilbage efter de slog os?
Tiden vil vise hvem der får ret. Jeg er ret sikker på det sker på Old Trafford.
thetrible99
06-05-2007, 21:31
Sidste år var det virkelig ydmygende at se United-spillere klappe Chelsea ind på Old Trafford fordi de var blevet mestre.
Jeg glæder mig virkelig til at se om Chelsea fejrer United på samme måde.
Jeg tror det bliver Neville eller Giggs. Det kunne være fedt, hvis det var begge, der løftede det. Eller, nu hvor jeg lige tænker mig om, så kunne det godt være Giggs lige for at krone hans 9. mesterskab. Det kunne være stort!
Smaakage
06-05-2007, 21:33
Det bliver vel Neville alene der løfter det, da han er captain. Hvis han skal løfte det med nogen bliver det vel Fergie. Ham og Neville løfte trofæet ville heller ikke være dumt
Det her er så stort!! Det er fuldstændig genialt. Intet kan pille en ned nu. :juhuuuu:
Det er helt ubeskriveligt. Et fuldt fortjent mesterskab.
Tillykke til alle spillerne fansne og folkene omkring Manchester United PL Champions!
Det er skide godt!
:skaaal:
Virkelig fedt svar til alle de såkaldte "eksperter" der spåede at vi ville slutte på en 4. plads og måske sågar en 5. efter Tottenham. Haha.
United-Allan33
06-05-2007, 21:40
Så vidt jeg husker fik de pokalen mod United da det var deres sidste hjemmekamp, mener 99% sikkert at de sluttet af med to udekampe mod Blackburn og Newcastle som de begge tabte.
Håber de får den imod West Ham, ikke kun fordi jeg selv skal over at se kampen, men også for fansens skyld. Det vil være fortjent at hæve pokalen foran 76000 United fans.
Tja, det bliver sq nok ikke Ronaldo, selvom han godt kunne have fortjent det. Det må blive anføreren, der skal løfte det. Muligvis supleret af viceanfører, Ryan Giggs.
Glæder mig også til at se om Chelski-spillerne klapper af os som vi gjorde af dem sidste gang.
Synes da vi gjorde det, at det var ret ydmygende!
Nu er Gaz jo skadet og står til at komme tilbage på onsdag, så hvis vi får trofæet på onsdag bliver det spændende om han er med.. Men hvis vi får det søndag tror jeg han er med i kampen og får lov til at løfte det..
Glæder mig også til at se om Chelski-spillerne klapper af os som vi gjorde af dem sidste gang.
Jeg mener faktisk også, at West Ham skal gøre det. :skaaal:
Fantastisk at vi vandt mesterskabet!!! :D Fuldt fortjent
Grønholdt.
06-05-2007, 22:07
Hvor er det dog fedt!!!! Det har været en lang og hård sæson, men vi kørte mesterskabet fortjent hjem. At se CSKA Chelskij spillerne og Mourinho stå og tude efter kampen mod Anal, det gjorde det hele bare endnu bedre!!!!
Tillykke til alle United fans!!!!
Chanpions 06/07!!!! :devilll:
so if your sacked in may
don't run away
Postet masser af gange i tråden, men genial sang!
Fedt, fedt, fedt at vi vandt mesterskabet!! Er jo helt vildt!! Kom ikke som den store overraskelse synes jeg. Efter vi vandt i går var jeg rimelig overbevist, men satme dejligt at få det 100% sikret. Det skal fandme nydes i det hele år vi er mestre, indtil vi forlænger og tager et år mere som engelske mestre.
Tillykke drenge! Husk jeg elsker jer! Det her er simpelthen så fortjent efter en fantastisk sæson!!!
Trankjær
06-05-2007, 22:24
http://cache.gettyimages.com/xc/74087219.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193121F0CA65233434873E359552434F7A2
SuperVida
06-05-2007, 22:43
http://www.premierleague.com/fapl.rac?command=setSelectedId&nextPage=enNewsLatest&id=1804062&type=com.fapl.website.news.NewsItem&categoryCode=NewsLatestFAPremierLeagueNews
Mourinho skulle her love at give en Guard of Honour til United på onsdag... Det manglede også bare og det er en perfekt afslutning på en dag, der for mig kun overgås af CL-finalen 99:devill:
el-insaciable
06-05-2007, 22:51
YES! :D
Yes, yes, yes, yes!
Kæft, hvor er det stort det her. Efter jul følte jeg mig meget sikker på, at vi ville tage mesterskabet - på trods af formkriser etc. undervejs - men for satan hvor er det en forløsning, at det nu er sikret.
Stand up for the Champions!
Flax_Generous
06-05-2007, 22:59
"They play football as it was meant to be played. With a swashbuckling pride, a thirst for goals and a desire to entertain.
That is why English football should put tribal loyalties aside and rejoice that Manchester United are champions of England for the 16th time. And why no-one, not even the fevered imagination of Jose Mourinho, should deny them their right to their ninth Premiership crown."
Derfor (http://www.sportinglife.com/football/premiership/****/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/05/06/SOCCER_Man_Utd_Title_Verdict.html&TEAMHD=****&DIV=prem&TEAM=MANCHESTER--UNITED&RH=Manchester--United&PREV_SEASON=) er det ikke bare et mesterskab til os fans, men et mesterskab til alle, der holder af flot og underholdende fodbold og som er trætte af Abramovich' bundløse pengepung.
Der er ikke så meget andet at sige. Tillykke. Det her er en af de bedste mesterskaber, jeg kan erindre. Tidspunktet, måden og det hele er bare perfekt. Og lad os så hylde (http://www.redcafe.net/showthread.php?t=154577) vicekaptajn Ryan Giggs, der måske har spillet sin bedste sæson (hvis man lige ser bort fra de to sidste kampe) nogensinde og har slået endnu en rekord - flest vundne mesterskaber nogensinde:
FA Premier League 1991 - present: 502 appearances(60 as sub); 98 goals; 228 assists
European Competitions 1994-present: 108(6);25;28.
FA Cup 1991-present: 58(7);10;26 .
League Cup 1991-present: 30(5);7; 8 .
FA Premier League - Champions (9): 1992-93, 1993-94, 1995-96, 1996-97, 1998-99, 1999-00, 2000-01, 2002-03, 2006-07
FA Premier League - Runners Up:1994-95, 1997-98, 2005-06
FA Youth Cup Winner: 1992
FA Cup Winner (4): 1994, 1996, 1999, 2004
FA Cup Runners Up: 1995, 2005
League Cup Winner (2): 1992, 2006
League Cup Runners Up: 1994, 2003
UEFA Champions League Winner: 1998-99
Intercontinental Cup: 1999
UEFA Super Cup Winner: 1991
UEFA Super Cup Runner Up: 1999
Community Shield Winner (5): 1993, 1994, 1996, 1997, 2003
Community Shield Runner Up: 1998, 2000, 2001, 2004
Han er en sand legende. En af de største spillere, der nogensinde har trukket i Uniteds røde trøje og han fortjener flere titler. Lad os starte med at tage FA Cup allerede i år.
Det blir så konge på Lørdag når jeg skal over og se dem løfte trofæet på OT
PREMIERSHIP KINGS 2006/2007
KAN DU LUGTE LUNTEN DJ JOHN
Thomas Hansen
06-05-2007, 23:02
Sådaaaaaaaannnnnnnnnnnnn : Kan man gå is eng på sådan i dejlig aften?? Mesterskabet er tilbage hvor det hører til, hvilken fantastsik triumf. Glæder mig helt vildt til onsdag, fejre mesterskabet sammen med alle den andre fans i kbh. SÅdaaann WE GOT OUR TROPHY BACK, don´t ever give it away again.
KristianB
06-05-2007, 23:02
Tillykke til alle United fans i DK!
Fantastisk dag. Jeg har ventet på dette hele året. Helt fantastisk dag :)
Det er helt helt helt fortjent at vi vinder mesterskabet. Vi har spillet klart bedst fodbold.
Manchester United - Premier League Champions 06/07
SÅÅÅÅÅDAAAAN MAN
elmegaard
06-05-2007, 23:07
jeg faldt lige over denne video;
http://www.youtube.com/watch?v=7MrmPlhMfgQ
nyd den!
SuperVida
06-05-2007, 23:13
nyd den!
Fantastisk film... Man sidder og får gåsehud, når man genser vores fantastiske sæson gennem en række fremragende mål. Jeg tror stadig ikke helt, at jeg har fattet vores sejr endnu, men fantastisk det er det :devilll: Endnu en gang tillykke til allesammen!
Lad os nyde det! WE ARE THE CHAMPIONS :devilll:
Martinsen
06-05-2007, 23:41
uden tvivl den bedste dag i mit liv! "Rocking" jeg har virkelig hungret efter en PL titel og nu kom den, hvilken gave at få til min fødselsdag i morgen :juhuuuu:
det er en helt ubeskrivelig glæde desværre så jeg kun 1. halveg af Arsenal kampen, da jeg selv skulle spille bold, det havde nu været helt specielt at få de sidste minutter af kampen med...
jeg glæder mig til på onsdag der skal mesterskabet for alvor fejres på Ryans
Edit: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/6627749.stm
billede nummer 18 er sku lidt griner :D
http://i17.tinypic.com/4pxh0jk.jpg
We are the champions my friend
And we'll keep on fighting till the end
We are the champions
We are the champions
No time for losers
'cause we are the champions of the world
:devill: :devilll: :devill: :devilll: :devill:
Vi er KUN Engelsk Mester 2006/07 og IKKE "Champions of the World":D :D :D
jillybilly
07-05-2007, 00:23
klokken er nu 00:20 og jeg har lige fundet ud af, at vi vandt mesterskabet!!! YEESSS!!!
Glæder mig til at stå på Wembley på næste lørdag og synge
Edit: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/6627749.stm
billede nummer 18 er sku lidt griner :D
Den enes død, den andens marcipanbrød :D
Den enes død, den andens marcipanbrød
har billede nr 18 der liggende som baggrund på mit skrivebord på computeren:devilll:
nyd den!
Fantastisk video. En helt igennem fantastisk sæson.
United DK
07-05-2007, 07:25
Glæder mig til at stå på Wembley på næste lørdag og synge
Skal du på Wembley?
SteveBruce4
07-05-2007, 07:27
Har selvfølgelig taget guld-trøjen på på arbejde idag, så kan de sgu lære det.! :devill: :devilll:
Jo, præcist! 9 mesterskaber, det er sygt! Spændende at vi får vores 16. mesterskab, når jeg er 16 år, og at vi vinder i '07, når mit lykketal er 7!
jo og vi har i 36 kampe indtil videre lavet 83 mål, hvilket giver et snit på 2,3 og jeg fylder snart 23.:Bouncing:
United DK
07-05-2007, 07:38
Mesterskabet i går var Giggs' 9., og han er dermed den spiller, der har vundet det engelske mesterskab flest gange.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-6874358.html
Har da selvfølgelig også taget trøjen på i skole i dag :D:devill:
Smaakage
07-05-2007, 08:09
jo og vi har i 36 kampe indtil videre lavet 83 mål, hvilket giver et snit på 2,3 og jeg fylder snart 23.:Bouncing:
Det er jo ligefør at Mourinho kan få lavet en "The number 23" og "The Da Vinci Code"- ligende film, der beviser at United har snydt sig til sejren i år.... Han kan i hvert fald prøve :devill:
Det for sindsygt at vi er mestre! Det er simpelthen ikke gået op for mig endnu.!
Trøjen er selvfølgelige på!
David May fejrede mesterskabet med sine gamle holdkammerater i går hos Paul Scholes.
David May – "A title win’s a title win, they’re all brilliant. The thing that was worrying us was the injuries but we’ve managed to claw our way out of a sticky situation at Fulham and games like that where we’ve had to dig deep, but it just shows the character we’ve got in the players. Fair play to the lads, they dug in at City and thanks to Arsenal today for holding Chelsea. I’m actually with Scholesy at the moment at his lad’s party, and he’s happy as Larry, as they say."
(taget fra manutd.com)
Homevideos fra OT :skaaal:
http://www.youtube.com/watch?v=VgIZL7MQCFY
http://www.youtube.com/watch?v=brgghVkZxvg
http://www.youtube.com/watch?v=U5jSJREnu9U
http://www.youtube.com/watch?v=A3qnLk_hZs0
Det er jo ligefør at Mourinho kan få lavet en "The number 23" og "The Da Vinci Code"- ligende film, der beviser at United har snydt sig til sejren i år.... Han kan i hvert fald prøve
nemlig ja haha
Så var der vild jubel på træningsbanen i dag
http://tinyurl.com/369fwr
http://tinyurl.com/2nqsjq
http://tinyurl.com/2t3usw
Her er flere af de herlige billeder http://editorial.gettyimages.com/Search/Search.aspx?EventId=74072956
spindoktoren
07-05-2007, 14:35
HAHa fede billeder fra træningen :D
HGvor er det dejligt at se. De har også kæmpet hårdt for det hele sæsonen, så det må være noget af en forløsning. :)
Det er da vidst ikke helt tilfældigt, at Giggs sidder med 9 champagner? :D
http://i155.photobucket.com/albums/s291/netch123/img_10_19510.gif
YES!!! Fantastisk...ord kan ikke beskrive det!! det skal fejres fra nu og til juleaften...jeg kan ikke vente med at se chelseas guard of honor:devilll: ...det bliver så stort..det er så stort!
nyd lige det her billede også...
http://i155.photobucket.com/albums/s291/netch123/_42892173_chelsea_afp416.jpg
forøvrigt...hvor er scholes på festbillederne fra carrington?? syntes ikke jeg kan se ham??
Jeg fylder 22 imorgen. I går var det præcist 22 dage siden vi spillede os i FA-Cup finalen, denne dato (den 14. april) er også den dag Ryan Giggs sendte os i FA-cup finalen i 1999 mod Arsenal, med et fantastisk mål, til trods for at vi spiller i undertal. Vinder vi Fa-cuppen?, det tror jeg nu nok vi gør :D
forøvrigt...hvor er scholes på festbillederne fra carrington?? syntes ikke jeg kan se ham??
Gået under;)
Det var sku dejligt at håne chelsea fans i skolen idag :devilll:
Så var der vild jubel på træningsbanen i dag
Det er sgu nogen fede billeder men de har også fortjent det. Glæder mig virkelig til de står med trofæet og fester, det bliver virkelig fedt:D
Netch: på det her billed er Scholes på:) lige til højre for Evra. I øvrigt et meget fedt billede med Park på krykker og alt.
http://editorial.gettyimages.com/Search/Detail.aspx?axd=DetailPaging.Search|1&axs=0|74090358%2c74090340%2c74090340%2c74090337%2c 74090327%2c74090321%2c74090304%2c74090303%2c740903 02%2c74090301%2c74090300%2c74090299%2c74090294%2c7 4090293%2c74090292%2c74090291%2c74090290%2c7409028 9%2c74090284%2c74090267%2c74090262%2c74090261%2c74 090260%2c74090259%2c74090258%2c74090257%2c74090246 %2c74090242%2c74090240%2c74090238%2c74090236%2c740 90232%2c74090227&id=74090337
LOL foged!! nix han er hardcore den lille djævel...kunne være griner at se hvem der kunne drikke mest af spillerne...jeg hepper på Scholes!
tojebe...cool!..det er fordi han er så lille....han burde være blevet skubbet frem foran hehe
United DK
07-05-2007, 17:36
Scholes er jo ikke så stor, så han er svær at se, når han står bagerst. :D
Ahh, jeg nyder tilværelsen, som mester! En helt fantastisk følelse, som bare er for lang tid siden jeg har følt. Fire år... Det er også bedre at vinde Premier League end Champions League. PL er over en 38 kampe, hvor det ikke kun er held, der skal afgøre det, som det kan gøre i CL i visse kampe, men det kræver hårdt arbejde, sammenhold og vinderinstinkt - tre ting, som vi viste hele sæsonen igennem. Det gør mig også stolt som United fan, at vi har leveret et par dejlige fodboldkampe, specielt i CL, hvor vi fuldstændig viste Roma, hvordan fodbold skulle spilles!
Det kan stadig ikke beskrives med ord. Det er helt vildt! Hvis Chelsea formår at score mod os på Stamford Bridge, så kan vi bare nyde synet af Chelsea spillernes ligegyldige ansigtsudtryk :D I sær Mourinho. Han rejser sig ikke op fra sin stol lige meget hvad. :D
Det bliver så gyldent med Guard of Honour, og ved I hvad? Før en PL kamp, der kommer der altid den der lille intro af spillere og nogle mål, og der kommer der et klip med os, der løfter pokalen i stedet for Chelsea, der løfter den! :D Nu har vi også set på dem løfte den pokal i to år i træk! Grr..
Fortsat god vinder-dag! Hvis man kan sige det! :D
Ja, og så den der fed melodi, som også er der når spillerne giver hinanden hånden. Intet kan slå mig ud lige iøjeblikket efter igår. Jeg har det rigtig dejligt! :D
Haha det ligner Evra står og tuder på et af billederne, og så Park med krykker. Det ville have været gyldent billede, hvis Saha stod med dem istedet. ;)
Er du tosset hvor bliver man i godt humør af at se disse billeder. En kæmpe triumf som kun de færreste United fans havde forestillet sig, men som alle havde håbet på. Hvor var det bare fedt at kunne tage på arbejde i morges vel og mærket en mandag morgen med et stort smil på læben, fordi vi har gjordt det igen. Jeg glemmer ikke hvordan forskellige sportsjornalister og "eksperter" inden sæsonstarten havde dømt Manchester United helt ude af mesterskabskampen. Prognoserne holdte ikke stik, og jeg vil ønske at jeg havde gemt nogle artikler, så vil jeg som det første sende den Manchester United-kritiserende journalist en mail, hvorefter jeg med glæde vil vente på respons og forhåbentlig efterfølgende lidt kredit til hele Manchester United.
Samtlige spillere har på vist klassen. Især Scholes, Giggs og Ronaldo har været iøjenfaldene. Ja selvfølgelig også forsvaret....Og VDS....Og John O Shea... Ja man kan blive ved, heldigvis.
I skal alle have et stort tillykke, med et velfortjent engelsk mesterskab 2006/2007
Se hvor glade drengene er :D
http://sputnik-dyn.tv2.dk/player/asx.php?playlist=6893917,&ticketHandle=20587589:eee8fa2191c100003879f77e78f0 e4de&free=true
United DK
07-05-2007, 23:33
Herlige billeder!
FOR VILDT DET HER!
Dejligtat få lov til at ydmyge Chelskij spillerne og Mourinho med en Guard Of Honour.
Og ved i hvad der ville være vildt blæret? HVis United inviterede Henke til Manchester og løfte pokalen sammen med resten af spillerne. Han har trods alt også været en vigtig brik i denne sæson.
http://img80.imageshack.us/img80/8070/united013hj4.jpg
Du får næppe Henke at se. han spiller ikke i United mere og bekymrer sig ikke om dem mere, hvis man kan sige det sådan. Sådan er han...lidt ala Keane som oprindeligt ikke ville ind på banen i 1999 CL finalen, da han jo ikke havde spillet med i den afgørende kamp alligevel,.
Stone Roses-bassisten Mani ringede til Noel Gallagher, da mesterskabet var i hus og fik hele pubben til at synge "We won the premier league again, this time at the council house" :D
Brian McClair fejrede også mesterskabet på behørig vis. han var inde på pubnen Brannigans i Manchesters centrum, hvor han sprøjtede med champagne mens de andre fans sang McClair-sangen :D
Aquarium
08-05-2007, 01:42
LOL foged!! nix han er hardcore den lille djævel...kunne være griner at se hvem der kunne drikke mest af spillerne...jeg hepper på Scholes!
tojebe...cool!..det er fordi han er så lille....han burde være blevet skubbet frem foran hehe
Vidic fik drukket alle champagne flaskerne på 1 sekund.
Flax_Generous
08-05-2007, 02:32
På en eller anden underlig måde er det dejligt at (gen)læse artiklerne fra i sommers, der spåede United til en 5. plads og Fergusons værste sæson i umindelige tider. Jeg var ikke selv særlig optimistisk, men den her (http://football.guardian.co.uk/comment/story/0,,1827876,00.html) Guardian-artikel af Rob Smyth var jeg trods alt ikke enig med. Derfor er det ikke bare rart, at Smyth er blevet delvist modbevist og fanget i sit sortsyn og sin trang til overdrivelse, men derimod fantastisk dejligt, at han er blevet gjort fuldstændig til grin af Uniteds overbevisende og effektivt præstation i denne sæson. Det her er en af de største og flotteste sejre til Ferguson og United - hvor er det bare dejligt!
el-insaciable
08-05-2007, 03:22
Hehe, jeg faldt også over den blog af Rob Smyth her den anden dag. Det skal dog lige siges, at han selv havde klasse til at påpege det i den artikel, hvor han rangerede Fergies ni PL-titler efter, hvor stor en præstation det var. Denne sæson kom kun bagefter "You'll never win anything with kids"-sæsonen.
Så længe han indrømmer at han har nosset i det så kan jeg tilgive ham :D
Jeg husker nu bedre ham skribent tumpenakken der var herinde på forummet sidste år og forsvare sin artikel om at United skulle være glade for top4 og at Liverpool så uhyggelige ud fordi de havde forstærket sig med noget lignende 60 nye spillere, heriblandt VERDENSKLASSE! spillere som Bellamy, Gonzalez, Paletta osv osv..
ChristianH.
08-05-2007, 10:11
Utroligt! Jeg har været afskåret fra alt, hvad der hedder medier i dag, da jeg var til familie-tamtam i et forsamlingshus nede ved Vejle. Så jeg har først lige fundet ud af, at vi er engelske mestrer. Hold op, en underlig fornemmelse at komme hjem til en sådan overraskelse, efter at dagen startede med spekulationer om fratagelse af 3 points pga Everton-kampen. Hehehe :)
Hørt om SMS-services? Eller venner? ;-)
----
Tillykke til alle Manchester United fans derude!
Og en speciel tanke herfra, til min all-time favorit Henke Larsson!
hahahaha terry så kan du fandme lære det...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/6633875.stm
nøøøj hvor jeg glæder mig til den guard of honor...det er helt vildt!!
Terry viser i det mindste stor respekt for United i modsætning til en barnerøv som Obi Mikel som flæber over hvor uretfærdigt det hele er..
Klasse video.. http://mu.tv.manutd.com/default.aspx?p=channels/C6Freeview&a=23049&aff=54
He's won it 9 times, he's won it 9 tiiiiiiiiiiiiiiiimes
that boy Giggsy, he's won it 9 times
http://www.youtube.com/watch?v=KT9jUA6Pv9o
Endnu gang kan man ikke klage over det scenarie. Mon ikke ham og Fergie går efter den 10? :D
Nogle der ved om man ligesom i Italien får en stjerne på spillertrøjen efter 10 mesterskaber ??
Kunne da være meget nice at være de første til at få :devill:
United DK
13-05-2007, 16:59
Nogle der ved om man ligesom i Italien får en stjerne på spillertrøjen efter 10 mesterskaber ??
Kunne da være meget nice at være de første til at få :devill:
Det kører man ikke med i England, for så havde vi haft en stjerne, da vi jo har vundet mesterskabet ti gange.
Har vi ikke kun vundet "Premier League" ni gange ?? ved godt vi har været engelske mestre flere gange.. men ikke imens det har hedet Premier League da ?
KaptajnKjaer
13-05-2007, 19:34
Det ved jeg ikke noget om, men det er ihvertfald Fergies 9. titel og ikke klubbens.
BillyTheKid
13-05-2007, 19:41
Premier League blev etableret i 1992.
Siden da har United vundet mesterskabet 9 gange (dette år inkl.)
2006–07 Manchester United
2005–06 Chelsea
2004–05 Chelsea
2003–04 Arsenal
2002–03 Manchester United
2001–02 Arsenal
2000–01 Manchester United
1999–00 Manchester United
1998-99 Manchester United
1997–98 Arsenal
1996–97 Manchester United
1995–96 Manchester United
1994–95 Blackburn Rovers
1993–94 Manchester United
1992–93 Manchester United
Ja vi har 9 Premier League titler, men der var jo altså også fodbold i England inden Sky tog over og Premier League blev stiftet.
I alt har vi vundet 16 mesterskaber. Liverpool fører med 18 mesterskaber. Så vi er snart ved at være der..
ja ja... men kunne da være meget sjovt hvis vi fik en stjerne på trøjen efter næste mesterskab..
Ja vi har 9 Premier League titler, men der var jo altså også fodbold i England inden Sky tog over og Premier League blev stiftet.
I alt har vi vundet 16 mesterskaber. Liverpool fører med 18 mesterskaber. Så vi er snart ved at være der..
Om tre år er vi det hold i England, der har vundet flest mesterskaber! "Rocking" "Rocking"
Nogen der har links til billeder fra pokal overrækkelsen???????
SantasLittleHelper
13-05-2007, 22:57
Premier League blev etableret i 1992.
Siden da har United vundet mesterskabet 9 gange (dette år inkl.)
2006–07 Manchester United
2005–06 Chelsea
2004–05 Chelsea
2003–04 Arsenal
2002–03 Manchester United
2001–02 Arsenal
2000–01 Manchester United
1999–00 Manchester United
1998-99 Manchester United
1997–98 Arsenal
1996–97 Manchester United
1995–96 Manchester United
1994–95 Blackburn Rovers
1993–94 Manchester United
1992–93 Manchester United
Det er fanme noget man kan kalde dominans af verdens stærkeste liga det der.. Fanme godt gået drenge!
United DK
13-05-2007, 22:59
Det er fanme noget man kan kalde dominans af verdens stærkeste liga det der.. Fanme godt gået drenge!
Ja.
Hvor er Liverpool egentlig på den liste? :D
elmegaard
13-05-2007, 23:10
ja, helt enig! og selvom vi alle vist godt vidste det i forvejen, er det nu alligevel overvældende at se det på skrift. at vinde pl 9 ud af 15 gange, er fandeme stort.
elmegaard
13-05-2007, 23:44
Placering: Det bliver en svær sæson for United supporters, hvor man nok ikke skal regne med, at holdet kommer i top 4, hvilket betyder at Red Devils misser kvalifikationen sig til Champions League næste år. Det kan selvfølgelig ændre sig meget, hvis man får hentet et par gode spillere til midtbanen samt angrebet. Men som holdet er i skrivende stund (2. august), så spår jeg dem ikke de store chancer. Umiddelbart vil jeg give dem en 5. plads, som hvad man kan præstere i denne sæson.
den lader vi lige stå et øjeblik.
De vidunderlige billeder fra i pokalfesten:
http://www.youtube.com/watch?v=dXUa4rM1x7I&mode=related&search=
men lidt skuffende at det papirskonfekt der blev skudt op i luften ikke virkede ordentligt;)
Smaakage
14-05-2007, 20:10
den lader vi lige stå et øjeblik.
Det der var der så mange der skrev om, og hvor er det fedt at læse igen nu!
Før sæsonen var jeg ikke 100% sikker på en United triumf, men jeg var sikker på en top-2 placering. En 5 plads er da helt håbløst.
Martinsen
14-05-2007, 21:26
vil lige sige at Holmskovs drømme kvinde har en ret så nedringet trøje på i aften på MUTV/viasat sport 2.. der bliver uddelt en masse priser og sådan... men det er et kig værd hvis man har samme smag som Holmskov:Bouncing:
Er lige kommet hjem fra Manchester.. Det var overdrevet fedt
Jeg har billeder og videoklips fra bishop's blaize + lidt billeder fra stadion klar engang i næste uge.
Ved den mindste lyd har jeg det somom jeg hører United sange inde i mit hoved. Skørt men godt.
CHIN UP MOURINHO!
http://www.youtube.com/watch?v=sIxDfe8v41A&mode=related&search=
Dem der kunne tænke sig en souvinir fra dette specielle mesterskab i år, hvor vi genvandt premier league og besejrede Russerne og de andre..
http://store.manutd.com/stores/manutd/products/product_details.aspx?pid=36935&cid=3965&tid=&bid=0&nav=
Dem der kunne tænke sig en souvinir fra dette specielle mesterskab i år, hvor vi genvandt premier league og besejrede Russerne og de andre..
http://store.manutd.com/stores/manutd/products/product_details.aspx?pid=36935&cid=3965&tid=&bid=0&nav=
Jeg købte den trøje i hvid da jeg var i Manchester.. Den er okay..
Der var os en sjov trøje med et blåt vejskilt med Chelsea og United på hvor der var en guide direction på der sagde "Drive 300 miles north. Deliver Trophy to Man Utd. Head home"
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.