PDA

Se fuld version : Manchester United trøjer

Hanskjaer
01-01-2008, 15:23
hey alle

Jeg vil høre jeg om i ligger inde med enten trøjer eller match worn fra manchester united som i har til salg

eller om i har links til sites for dette forhandles

mvh hanskjaer

Casper
02-01-2008, 22:25
prøv www.bigmanunited.com

Andersen
03-01-2008, 09:01

Hej, har du selv købt noget fra denne side? Er den sikker? og hvad med de to betalingsmåder? Anyone????

Hanskjaer
03-01-2008, 16:24

helt sikkert et nice site men er den sikker

klinsi 18
18-01-2008, 22:24
hey alle

Jeg vil høre jeg om i ligger inde med enten trøjer eller match worn fra manchester united som i har til salg

eller om i har links til sites for dette forhandles

mvh hanskjaer

Hej
Jeg har 5 Man Utd trøjer: En hvid langærmet Ferdinand 6 preseason, en v. Nistelrooy 10 hjemmetrøje, en Keane 16 udetrøje, en Giggs 11 langærmet hjemmetrøje og en Ronaldo 7 hjemmetrøje, som lige nu er på auktion på qxl.dk ellers kan du se trøjerne på www.matchworn.megapixel.dk Jeg har samlet på matchworn trøjer en del år og har efterhånden gode kontakter i mange lande. Derudover er jeg medlem af memorabiliainvestor.com

JakobR
18-01-2008, 22:27
Hej
Jeg har 5 Man Utd trøjer: En hvid langærmet Ferdinand 6 preseason, en v. Nistelrooy 10 hjemmetrøje, en Keane 16 udetrøje, en Giggs 11 langærmet hjemmetrøje og en Ronaldo 7 hjemmetrøje, som lige nu er på auktion på qxl.dk ellers kan du se trøjerne på www.matchworn.megapixel.dk Jeg har samlet på matchworn trøjer en del år og har efterhånden gode kontakter i mange lande. Derudover er jeg medlem af memorabiliainvestor.com

Jeg har sendt dig en pm.

ChristianR
22-01-2008, 21:46
Jeg spørger nok lidt dumt, men... Betyder Match Worn at en spiller har spillet en kamp i trøjen?

Leander
25-01-2008, 00:13
Jeg spørger nok lidt dumt, men... Betyder Match Worn at en spiller har spillet en kamp i trøjen?

Jep:devill: