Se fuld version : DSR vinder efterår 07: BENZET
Don Kafai
29-12-2007, 20:53
DSR Efterår 07 er slut.
And the winner is......
:juhuuuu: :Bouncing: BENZET:Bouncing::juhuuuu:
Efter 26 imponerende runder, så kan Benzet idag hyldes som vinderen af efterårets DSR. Han førte 23 af de 26 runder, og den stabilitet som der var i hans gæt, kunne ingen andre efterligne.
Benzet får snarest muligt tilsendt præmien, som er en DVD med en af de største legender i United, nemlig David Beckham. Udover det, så har han håneretten på forummet det næste halve år. Et stort tillykke til dig, Benzet.
Herfra er der kun tilbage at sige tak for en veloverstået konkurrence, og med forhåbninger og at I vil deltage igen næste gang, vil jeg ønske jer alle et godt nytår.
Hold øje med forummet for informationer om DSR forår 08 som starter inden alt for længe!
Slutstillingen for DSR efterår 07:
http://aycu29.webshots.com/image/38028/2005534859500112512_rs.jpg
Don Kafai
29-12-2007, 21:22
STAND UP FOR THE CHAMPION.
Denne tråd er en hyldest til Benzet.
Tillykke til Benzet - det var flot! :skaaal:
og så vil jeg gerne sige, at DSR har været rigtig godt her i efteråret, og jeg glæder mig til at spille med igen næste år :)
Tillyke Benzet.
Jeg kom faktisk rimeligt langt op, i forhold til jeg lave denne bruger i Oktober.
Tillykke Benzet..
Nøj, jeg kom på et acceptabelt delt sjetteplads:D..
Hmmmmm.... Så tillykke da !
Godt kæmpet til jer alle :P
Desuden synes jeg at dette DSR (hvad end det står for) har været mindst ligeså godt, som det mortenk (mener jeg det var) lavede..
tillykke med sejeren til Benzet, og jeg er da også glad for min midterplacering
Tillykke Benzet. :)
Er tilfreds med min egen præstation. Men kommer der et nyt DSR i foråret? Det bør der næsten gøre? :D
Tak skal I have, gutter. Det er fantastisk med sådanne initiativer, som Don Kafai har vist, da han som (dengang) almindelig bruger startede DSR. Det er medvirkende til, at brugerne lige skal et smut forbi siden her runde efter runde. Dermed skal der også lyde en opfordring til, at andre brugere kan vise initiativer til at gøre oldtrafford.dk til en bedre side hele tiden.
Desuden blev DSR et noget tæt løb til sidst, og jeg frygtede, at især Alex eller Nicolaj ville overhale mig i en af de sidste runder. Det ville næsten være for surt, når jeg havde ført så længe :) Og så var det i sidste ende oven i købet Glory Man United, der kom ind som en flot nr 2.
@Dines; Don Kafai skriver allerede i starten af denne tråd, at han vil holde et DSR igen i 2008.
PS. Måske skulle jeg overveje at begynde at oddse noget mere ;)
Hmmmmm.... Så tillykke da !
Godt kæmpet til jer alle :P
Desuden synes jeg at dette DSR (hvad end det står for) har været mindst ligeså godt, som det mortenk (mener jeg det var) lavede..
DSR = Den Store Resultatgætning/konkurrence, tror jeg.
Tillykke til Benzet, jeg lover at give lidt mere modstand næste halvår.
United DK
30-12-2007, 11:03
Tillykke med sejren Benzet.
Mht. min egen præstation, så overvejer jeg at fyrer mig selv. ;)
Glory Man United
30-12-2007, 11:08
Tak skal I have, gutter. Det er fantastisk med sådanne initiativer, som Don Kafai har vist, da han som (dengang) almindelig bruger startede DSR. Det er medvirkende til, at brugerne lige skal et smut forbi siden her runde efter runde. Dermed skal der også lyde en opfordring til, at andre brugere kan vise initiativer til at gøre oldtrafford.dk til en bedre side hele tiden.
Desuden blev DSR et noget tæt løb til sidst, og jeg frygtede, at især Alex eller Nicolaj ville overhale mig i en af de sidste runder. Det ville næsten være for surt, når jeg havde ført så længe :) Og så var det i sidste ende oven i købet Glory Man United, der kom ind som en flot nr 2.
@Dines; Don Kafai skriver allerede i starten af denne tråd, at han vil holde et DSR igen i 2008.
PS. Måske skulle jeg overveje at begynde at oddse noget mere ;)
Ja og havde United holdt de 1-0 havde jeg sgu slået dig :rant:
Men et kæmpe tillykke herfra
Cristiano Ronaldo7
06-01-2008, 15:36
Tillykke BENZET
Godt kæmpet
Holmskov
06-01-2008, 15:41
Det er jo klart han vinder når han ser kampene før alle andre. !! :eek:
Cristiano Ronaldo7
06-01-2008, 15:50
Det er jo klart han vinder når han ser kampene før alle andre. !! :eek:
Hvad mener du med det ?
Holmskov
06-01-2008, 16:08
Hvad mener du med det ?
Aner det ikke. Tror bare han snyder . :)
(Jeg er vel bare en dårlig taber :( )
Jep, jeg snyder. Jeg er synsk, bare ikke altid.
Cristiano Ronaldo7
06-01-2008, 16:53
Hehehehe
Holmskov
06-01-2008, 17:06
Jeg vidste det. :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.