PDA

Se fuld version : PL: West Ham United - Manchester United

Sider : 1 [2]

Flax_Generous
29-12-2007, 17:01
Har ikke sagt noget om, at Ronaldo skal blive solgt. Men en superstjerne som Ronaldo skal bare IKKE brænde et straffespark. Og nej, det kommer ingen ved om jeg skal vælge en anden sportsgren, tak!
Alle gode straffesparkstagere brænder et straffe eller to på en sæson. Måske endda tre. Det er selvfølgelig surt når det koster point, men det er på ingen måde hans skyld, at United tabte denne kamp. United spillede decideret skandaløst og leverede den dårligste kamp i over 1½ år.

mojtaba
29-12-2007, 17:03
så skal Gunner bare tabe til Everton

Men duksene taber IKKE. Så er der nogle som spørger hvorfor de så tabte mod Boro. Grunden var, at de havde brug for Fabregas og Van Persie, så kunne de have slået dem.

Mener ikke Ronaldo er den rette til at tage straffe. Saha kunne sikkert have gjort det bedre.

PerRonaldo
Dette her nederlag kan vi godt skyde skylden på Fergie og Queiroz! Tak for at ødelægge min nytårsaften. hold kæft hvor spillede vi elendigt. Magen til defensivt spil skal man lede længe efter. Arsenal prøver da i det mindste at spille pænt fodbold, mens vi graver os som altid, når vi er kommet foran. Er direkte rasende over at vi skal spille så defensivt. West Hams forsvar er jo intet mindre end talentløs, og hvis vi gik frem ad banen kan de jo ikke noget, men det turde vi åbenbart ikke, og så straffer de os efter elendig opdækning. Kæft en bitter måde at tabe på.

Er fuldstændig enig med dig! Og tænk sig hvis west ham ikke manglede et halvt hold, så havde vi fået tæv 10-1! Men det er typisk os i denne sæson, vi vil ikke udbygge en 1-0 føring, nej vi lægger os ned og så sættet vi vores lid til at ferdinand klare det hele defensivt og at ronaldo laver noget magi for os...

Flax_Generous
Dette her nederlag kan vi godt skyde skylden på Fergie og Queiroz! Tak for at ødelægge min nytårsaften. hold kæft hvor spillede vi elendigt. Magen til defensivt spil skal man lede længe efter. Arsenal prøver da i det mindste at spille pænt fodbold, mens vi graver os som altid, når vi er kommet foran. Er direkte rasende over at vi skal spille så defensivt. West Hams forsvar er jo intet mindre end talentløs, og hvis vi gik frem ad banen kan de jo ikke noget, men det turde vi åbenbart ikke, og så straffer de os efter elendig opdækning. Kæft en bitter måde at tabe på.
Derudover - at vente så længe på at skifte ud (og så skifte alle andre end Fletcher og Saha ud) er også kæmpe taktiske brølere. Skuffende! Hvis det var Queiroz, der var enerådende i dag pga. SAF's karantæne, så skal han sgu ikke være manager.

Elrantiri
29-12-2007, 17:04
Evra Bliver Nedlagt Og Savet 5 Gange I LØbet Af En Kamp Men Dommerene Har Det Sku Med At VÆre SÅ SkandalØse Ringe Engang I Mellem - Ham Der Skalptis Skulle Fandeme Ha VÆret Smidt Ud !!!!!

Og Det Er Så Galt At Hvert Forbogstav SKAL Være Stort?

Skriv normalt for pokker da...

Enig med United DK - gu er det da noget pis at tabe, men West Ham fortjente den her, og verden ramler altså ikke sammen pga. det. De skal nok få trofæet hjem, Man Utd har hjemmebanefordel i forårssæsonen hvad angår de store hold - det må kunne give nogle vigtige point.

man.utd25
Pis pis.. Nu skal Everton slå Arsenal ellers er vi 2 point bagud! AAARRRHHH Hvor er det træls!!! Men vi kommer igen. Men vi er alt for svingende på udebane. Kan spillerne ikke sætte sig op til en kamp med mindre der er 70000 på lægterne???

nej åbenbart ikke det er virkelig ring, saha skal sælges han er ikke god mere han falder for tit igennem og så fletcher ja synes også vi skal sælge ham til sommer vis han ikke kan finde en højre gear end det der. idag viser jo at vi nemt kan få et bedre hold at tabe 3 gange i træk til westham er simpelhen bare ikke godt nok og at ronaldo brænder et straffe er bare ren og skær uheldigt han er verdens bedst men vis de andre ligesom ikke støtter op og kæmper for det ja så er det sku ligemeget om man er verdens bedste.

tevez er bare bedst når han har en makker som er ligeså god som ham selv og det saha bare ikke det er da utrolig saf ikke kan se det. jeg mener virkelig vi burde tjene lidt penge på saha og fletcher og park her til sommer også få 1 god spiller ind og gerne en klasse-spiller

PerRonaldo
Mener ikke Ronaldo er den rette til at tage straffe. Saha kunne sikkert have gjort det bedre.

vi har jo ikke klaget over ronaldo da han havde satte de 4 andre straffe stensikkert ind.. er det ikke første gang han brænder.. alle brænder et straffe!

Grønholdt.
29-12-2007, 17:05
Det gik jo lige som jeg frygtede... :rant: Hvor var det dog en omgang pinlig deffensiv lorte fodbold at se på i dag!!! Ronaldo har ikke noget at lade sig høre, for han har gjort det kanon for os ellers. Men Giggs!!! Nu lagde han godt op til målet, men ellers var han endnu engang piv ringe!!! Saha var godt nok også ringe ligesom Tevez. Hargreves var vel nok den bedste i dag. Og så skulle CSKA Chelskij selvfølgelig også lige vinde til sidst. Og nu skal det ikke undre mig, hvis Anal vinder en pisse heldig lorte sejr i dag... Fuuuuuuck!!! :rant:

Dines
29-12-2007, 17:06
Ja, og så går du vel i seng og græder...

Tag jer nu sammen, og vis lidt optimisme for helvede! Hver gang vi taber, så er vi jordens ringeste hold, og alle spillerne skal sælges, og det er ikke det der ikke er galt. Det er en ynkelig flok tabere vi har herinde. Føj for satan!

Jeg synes bare det er svagt at vi ikke stiller op i den stærkeste 11'er, og graver os ned som om vi var bundhold. Altså hvad sker der? Vi burde være klasser bedre end dem på alle positioner, så hvad er meningen med at spille defensivt fodbold, som vi har for vane at gøre på udebane? Det eneste der kan redde denne dag, er et Arsenal nederlag om lidt. come on Everton!

Flax_Generous
29-12-2007, 17:07
Har Saha scoret i åbent spil mod andre end Sunderland? Jeg kan ikke huske andet end 3 mål mod Sunderland (1 på straffe) og 1 på straffe mod Chelsea. Det er sgu ikke godt.

Det er mig en evig gåde, at nogle mener, at vores angreb er bredt nok.

PerRonaldo
29-12-2007, 17:07
Men Giggs!!! Nu lagde han godt op til målet, men ellers var han endnu engang piv ringe

Ja han spillede pisse ringe idag, men var stadig vores farligste mand offensivt, hans indlæg var en kæmpe trussel og have saha været mere skarp havde giggs kunne belønne sig med 3 assists idag!

RasmusP
29-12-2007, 17:08
det håber jeg faktisk ikke.. Vores spillere har åbenlyst brug for at vide vi ikke kan gå på vandet, for med den her præstation vi har leveret idag, har de da troet ingen har kunne røre dem!

Det tror jeg faktisk du har ret i. Det skal ikke begynde at ligne real madrid, for et par år siden.

Har ikke sagt noget om, at Ronaldo skal blive solgt. Men en superstjerne som Ronaldo skal bare IKKE brænde et straffespark. Og nej, det kommer ingen ved om jeg skal vælge en anden sportsgren, tak!
Haha :D Selv tak?? (for hvad?)
Men hvis du forventer at ronaldo scorer på alle straffespark, så bliver du sgu skuffet...
og det med ringridning, var bare et yderst kvalificeret forslag.

Dines
29-12-2007, 17:09
Men duksene taber IKKE. Så er der nogle som spørger hvorfor de så tabte mod Boro. Grunden var, at de havde brug for Fabregas og Van Persie, så kunne de have slået dem.

At man brænder straffe sker for en hver. Men at sparke så langt forbi er jo direkte skandaløst ja. Men generelt er han nu meget god til at sparke. Saha er ikke meget bedre ihvertfald, og dette var Ronaldos første misser fra 11 meter pletten i hans United-tid, og han har vel sparket 10-15 straffe eller sådan noget..

PerRonaldo
29-12-2007, 17:10
en anden ting er at deres målmand har reddet 4 straffesprak, 5 med ronaldos, men den reddede han jo så ikke.. Alle brænder straffe, eller har i nogen der har scoret på samtlige straffe i deres karriere, ville være utroligt.. ;)

mojtaba
29-12-2007, 17:10
Man må indrømme for en gang skyld, at Manchester United har den dårlig vane, at de giver det hele væk nogen af kampene - det skal og må IKKE ske. Scorer de et mål, så får modstanderne scoret igen og igen.
Derudover kan de andre spillere ikke snart tage sig sammen og scorer istedet for, at Tevez, Rooney og Ronaldo scorer heletiden. Er træt af at se dem på måltavlen heletiden.

United DK
29-12-2007, 17:12
Jeg synes bare det er svagt at vi ikke stiller op i den stærkeste 11'er, og graver os ned som om vi var bundhold. Altså hvad sker der? Vi burde være klasser bedre end dem på alle positioner, så hvad er meningen med at spille defensivt fodbold, som vi har for vane at gøre på udebane? Det eneste der kan redde denne dag, er et Arsenal nederlag om lidt. come on Everton!

Jamen det er fint nok man er skuffet, det er jeg da også, men alt det der med at hele holdet burde sælges, og jeg ved ikke hvad når vi har tabt, det er sgu til at brække sig over.

robinho
29-12-2007, 17:12
Det som generelt er et problem, og ikke kun idag, er at alt alt alt for få byder ind med scoringer. Vi er så afhængige af Ronaldo, og normalt rooney. Der kommer alt for få fra andre. Tevez er dog acceptabelt, men en spiller som giggs med al den spilletid han får, anderson og carrick lige så, de laver altså alt alt for få. Hvis man som united har valgt ikke at spille med en målscorer men med en masse offensive midtbanefolk, jamen så SKAL målene komme allesteder fra.

ChristianR
29-12-2007, 17:13
Arrghhh! Fuck, pis, lort!! Ronaldo, skal da score på det straffe. Og Nani fik vist ikke bevist, hvorfor han skulle tættere på startopstillingen.
Er sq så træt af det lige nu.

Men hvis man skal sige noget lidt konstruktivt, så er jeg træt af, vi stiller os så langt tilbage på banen lige så snart vi kommer foran. Hvorfor stille sig tilfreds med 1-0? Hvis vi kommer foran 2-0 eller 3-0 er vi da langt mere sikre på at vinde. Det var ikke den her mentalitet, der resulterede i bl.a. 7-1 sejren over Roma sidste sæson.

RasmusP
Jeg synes bare det er svagt at vi ikke stiller op i den stærkeste 11'er, og graver os ned som om vi var bundhold. Altså hvad sker der?

Arrh, jeg vil nu ikke mene, det er stærkeste opstilling. Hverken Kuszczak, Brown, Fletcher eller Saha, synes jeg skulle være med, hvis alle var fit...

United DK
Derudover kan de andre spillere ikke snart tage sig sammen og scorer istedet for, at Tevez, Rooney og Ronaldo scorer heletiden. Er træt af at se dem på måltavlen heletiden.

Tildels enig, men hvem der score er vel i bund og grund ligemeget, så længe vi vinder?

Dines
29-12-2007, 17:14
Har Saha scoret i åbent spil mod andre end Sunderland? Jeg kan ikke huske andet end 3 mål mod Sunderland (1 på straffe) og 1 på straffe mod Chelsea. Det er sgu ikke godt.

Det er mig en evig gåde, at nogle mener, at vores angreb er bredt nok.

Nej det har han ikke. Han virkede sløv, doven og uoplagt idag. Synes altså ikke det virker som om, at hver dårlig præstation fra hans side gør at han ryger endnu længere væk for holdet. Synes bare det siger to ting i denne her kamp: Spil altid med de bedste i sværre udekampe og aldrig grav dig ned efter at du er kommet foran.!

Parkohargo
29-12-2007, 17:14
Saha var virkelig ringe idag. Havde håbet på at se gode takter fra ham igen efter Sunderland kampen..Men han løb for det meste rundt som en gammel bedstemor. Kan snart ikke se nogen anden udvej end at skille os af med ham hvis han virkelig ikke tager sig sammen.

Det samme må jeg sige om Fletcher. Får absolut intet ud af det og har intet positivt vist indtil videre i denne sæson. Jeg mener vi skal sælge ham.

Tevez fik heller ikke en døjt ud af noget som helst idag. Han mangler Rooney ved sin side. Og hva skulle han også lave ude på den wing?!

Generelt skidt indsats fra holdet hvor vi pakker os fuldstændig sammen nede i forsvaret efter det første mål hvorefter der intet betydeligt sker i det offensive. De bedste spillere vi havde i dag må være Kuzz og Hargo.

Dines
29-12-2007, 17:15
Arrh, jeg vil nu ikke mene, det er stærkeste opstilling. Hverken Kuszczak, Brown, Fletcher eller Saha, synes jeg skulle være med, hvis alle var fit...

Jeg siger osse: Jeg synes det er latterligt vi ikke stiller op med de bedste vi nu kan, når det er en svær udekamp. :)

mojtaba
29-12-2007, 17:17
Tildels enig, men hvem der score er vel i bund og grund ligemeget, så længe vi vinder?

Det er jeg IKKE enig i. Måske kommer der en dag, hvor både Rooney, Tevez og Ronaldo ikke er med i nogle kampe, p.g.a af skader, træthed eller sygdom. Hvad forventer vi så af United. At de spiller ligesom sidste sæson, hvor Fletcher, Carrick, Giggs, Saha, O'Shea, og Evra kommer på måltavlen, eller er det modstanderne, som knuser os?

RasmusP
29-12-2007, 17:17

Det synes jeg ikke. Hvad skal man så stille op, når Ronaldo, Rooney og Tevez er skadet???

Dines
29-12-2007, 17:18
Jamen det er fint nok man er skuffet, det er jeg da også, men alt det der med at hele holdet burde sælges, og jeg ved ikke hvad når vi har tabt, det er sgu til at brække sig over.

Jeg siger heller ikke, at hele holdet skal sælges osv. med undtagelse af Saha, men det er også fordi han har fået sine chancer. Kan forstå man er sur over at Ronaldo ikke scorer på straffet, men altså han er alligevel den eneste der er kreativ i dag. Giggs, Tevez og især Saha melder sig helt ud.

Elrantiri
29-12-2007, 17:18
Saha var virkelig ringe idag. Havde håbet på at se gode takter fra ham igen efter Sunderland kampen..Men han løb for det meste rundt som en gammel bedstemor. Kan snart ikke se nogen anden udvej end at skille os af med ham hvis han virkelig ikke tager sig sammen.

Det samme må jeg sige om Fletcher. Får absolut intet ud af det og har intet positivt vist indtil videre i denne sæson. Jeg mener vi skal sælge ham.

Ih ja, for spillere som døjer med skader og spiller dårligt går som varmt brød? Hvordan kan du regne med at vi får noget som helst for sådan nogle spillere? Og hvis vi alligevel ikke får noget for dem kan vi da lige så godt beholde dem for breddens skyld.

Rooney8
29-12-2007, 17:19
Saha var virkelig ringe idag. Havde håbet på at se gode takter fra ham igen efter Sunderland kampen..Men efter i dag kan der vist ikke være nogen tvivl om at manden skal sælges. Han er simpelthen ikke god nok til United længere.

Tevez fik heller ikke en døjt ud af noget som helst idag. Han mangler Rooney ved sin side. Og hva skulle han også lave ude på den wing?!

Generelt skidt indsats fra holdet hvor vi pakker os fuldstændig sammen nede i forsvaret efter det første mål hvorefter der intet betydeligt sker i det offensive. De bedste spillere vi havde i dag må være Kuzz og Hargo.

det har ikke så meget at gøre med hvem der skal sælges osv.. vores trup er virkelig bred vi mangler dog en striker.. jeg fatter bare ikke hvorfor vi lader dem dominere kampen med de spillere vi har.. vi trækker os tilbage og regner med at fedte den hjem - vi fik os en lærestreg, det er mig bare en gåde at spillere på dette niveau ikke er klar over dette.. en lille tilfældighed skal der bare til.. vi tabte fuld fortjent desværre..

Flax_Generous
29-12-2007, 17:20
Synes bare det siger to ting i denne her kamp: Spil altid med de bedste i sværre udekampe og aldrig grav dig ned efter at du er kommet foran.!
Fuldstændig enig. Faktisk mener jeg, at alle udekampe skal spilles med de bedste uanset modstanderen.

Og så har dagen også lært os, at Berbatov skal købes. På en god dag er han jo helt som Kong Cantona.

Dines
29-12-2007, 17:21
Nu er frustrationen og vreden lidt ude. Så lad mig lige sige dette:

COME ON EVERTON

RasmusP
Jeg siger osse: Jeg synes det er latterligt vi ikke stiller op med de bedste vi nu kan, når det er en svær udekamp. :)

Min fejl :Smackden:
Jeg læste det som om, du mente det var svagt at vi ikke kunne spille bedre, når det nu var den stærkeste opstilling :D :D

mojtaba
Fuldstændig enig. Faktisk mener jeg, at alle udekampe skal spilles med de bedste uanset modstanderen.

Og så har dagen også lært os, at Berbatov skal købes. På en god dag er han jo helt som Kong Cantona.

Enig med at Berbatov eller Agbanloher skal købes/byttes med Brown og Saha. Så synes jeg også vi skal købe Lahm.

Dines
29-12-2007, 17:22

Mod Sunderland i en hård tid kan nogle spillere godt få en lille pause, men kan stadig ikke fatte hvad der er i vejen med at Rooney ikke spiller eller i det mindste er at finde på bænken?

JakobR
29-12-2007, 17:23
Købe, købe, købe.

Lad os nu prøve at få det bedste ud af vores trup. Det kan ikke passe man skal handle ind, hver gang man får lidt modgang.

mojtaba
29-12-2007, 17:24
Mod Sunderland i en hård tid kan nogle spillere godt få en lille pause, men kan stadig ikke fatte hvad der er i vejen med at Rooney ikke spiller eller i det mindste er at finde på bænken?

Hørte noget om, at han var syg, eller skulle have hvile. Det er da for dumt, at Rooney Wonder Boy skulle hvile sig, når der er en hård kamp, som ventede!

Martinsen
29-12-2007, 17:25
Købe, købe, købe.

Lad os nu prøve at få det bedste ud af vores trup. Det kan ikke passe man skal handle ind, hver gang man får lidt modgang.

Enig det er jo helt pinligt læsning meget af det her! Nu har Berbatov lavet nogle mål idag, så i morgen har alle sikkert glemt Benzema og snakker i stedet om Berbatov. Vi har en kanon trup som den er nu, og præstationen i dag var bare under lavmålet og det sker også for de bedste hold, uden der nødvendigvis behøves at være masse udrensning i truppen

Elrantiri
29-12-2007, 17:25
Købe, købe, købe.

Jo jo, og de spillere som spiller af helvede til skal sælges for mange millioner så det ikke får nogen økonomisk konsekvens, folk står i kø for at købe Saha, Fletcher og Brown, især når de spiller dårligt... :whine:

mojtaba
29-12-2007, 17:27
Enig det er jo helt pinligt læsning meget af det her! Nu har Berbatov lavet nogle mål idag, så i morgen har alle sikkert glemt Benzema og snakker i stedet om Berbatov. Vi har en kanon trup som den er nu, og præstationen i dag var bare under lavmålet og det sker også for de bedste hold, uden der nødvendigvis behøves at være masse udrensning i truppen

Jeg vil nu stadig foretrække Benzema end Berbatov. Han er nok den jeg vil anbefalde United skal købe. Hvis det kan hjælpe United med at handle og få nogle bedre og især "målfarlige" spillere, så velkommen til de nye og farvel til Saha, og evt. Brown, som også vil væk fra United.

man.utd25
29-12-2007, 17:27
Købe, købe, købe.

det er jo ligesom bevist at vores trup ikke en god nok når man går sådan ud til den her kamp og mange viser virkelig ikke klasse nok saha og fletcher

man.utd25
29-12-2007, 17:29
Benzema ham vil jeg også gerne se i en man.utd trøje

Martinsen
29-12-2007, 17:29
det er jo ligesom bevist at vores trup ikke en god nok når man går sådan ud til den her kamp og mange viser virkelig ikke klasse nok saha og fletcher

Og så er Sahas fremragende præstation mod Sunderland pludselig glemt!! Det er sku for langt ude, hvad med Tevez han var gyselig idag skal han også sælges i januar?? Det er de samme spillere man er efter hver gang United ikke lige vinder 4-0 og det er sku begyndt at blive pinligt at høre på! Vi kan sku da af gode grunde ikke have en trup bestående af 20 absolut topklasse spillere! Det burde da være logik for enhver(selvom om man til tider tvivler)

Flax_Generous
29-12-2007, 17:30
Jeg har hele tiden sagt, at vi mangler en ekstra angriber (søg selv). Det blev blot understreget i dag. Jeg har ligeledes også hele tiden sagt, at Berbatov ville være et godt bud. Jeg håber bare, at Manucho kan gøre en forskel. Det ærgrer mig stadig, at Rossi ikke længere er i truppen.

Desuden blev det understreget, at vi ikke skal pakke os sammen, altid stille i stærkeste opstilling på udebane og aldrig igen skal spille med Fletcher og Hargo centralt.

Martin
29-12-2007, 17:31
Det tager altid utrolig hårdt på en, når sådan en kamp tabes, især når striden i toppen er så stor som den er i øjeblikket. Der var mange faktorer, som spillede ind i dagens kamp, og det virkede faktisk håbløst fra første minut.

Men jeg må sgu godt nok indrømme, at jeg synes det er pinligt, hvordan mange af brugerne herinde, skaber sig åndssvag og bander og svovler, som gloryhunters. Nederlag hører fodbold til, og det hjælper da absolut ikke en disse, at begynde svine spillerne, staben og andre fans til. Jeg er dybt rystet!

JakobR

Sidste sæson tabte vi begge kampe til Arsenal og West Ham, skulle vi så også have solgt nogle spillere og købt nye ind? I så fald, ville vi så nu ligge nummer 1?

Bugge
Hold kæft hvor flov.. Sølle indsats.. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg er bare pisse skuffet og vred..

Men det ændrer ikke på at vi vinder mesterskabet..

ChristianR
Jeg håber fandme at Rooney var syg idag. Ellers var det da åbentlyst en kæmpefejl ikke at tage ham med i det mindste på bænken. Desuden tror jeg heller ikke han selv er glad for at blive sparret.

Flax_Generous
29-12-2007, 17:32
Og så er Sahas fremragende præstation mod Sunderland pludselig glemt!! Det er sku for langt ude, hvad med Tevez han var gyselig idag skal han også sælges i januar?? Det er de samme spillere man er efter hver gang United ikke lige vinder 4-0 og det er sku begyndt at blive pinligt at høre på! Vi kan sku da af gode grunde ikke have en trup bestående af 20 absolut topklasse spillere! Det burde da være logik for enhver(selvom om man til tider tvivler)
Saha havde en god kamp mod Sunderland, men den var ikke fremragende. Den var et skridt i den rette retning, men han fik stadig brændt og smidt bolden væk en del gange. At han kun har lavet to mål fra åbent spil i hele denne sæson, begge gange mod ligaens vel nok næstdårligste hold (og den ene gang på et hovedstød efter et hjørne) siger alt, synes jeg.

Tevez har spillet i godt i år over en længere periode (hvillket Saha ikke har), så det er et dumt spørgsmål.

mojtaba
29-12-2007, 17:34
Prøv at se på West Hams seneste resultater:

West Ham 1-1 Reading
Middlesbrough 1-2 West Ham
West Ham 0-2 Everton

- Hvordan kan en stærkt hold, som United IKKE slå West Ham. De burde slå dem, da Reading kunne få uafgjort, Everton vinde på udebane 2-0, og selv Arsenals unge spillere kan slå dem!

Martinsen
Saha havde en god kamp mod Sunderland, men den var ikke fremragende. Den var et skridt i den rette retning, men han fik stadig brændt og smidt bolden væk en del gange. At han kun har lavet to mål fra åbent spil i hele denne sæson, begge gange mod ligaens vel nok næstdårligste hold (og den ene gang på et hovedstød efter et hjørne) siger alt, synes jeg.

Tevez har spillet i godt i år over en længere periode (hvillket Saha ikke har), så det er et dumt spørgsmål.

Det er nu også begrænset hvor mange gange han har spillet fra start? Så mener egentlig ikke man kan forlange meget mere af ham. Og om hans præstation mod Sunderland bare var god, eller fremragende er en smagssag og jeg synes den var fremragende.

Flax_Generous
Det tager altid utrolig hårdt på en, når sådan en kamp tabes, især når striden i toppen er så stor som den er i øjeblikket. Der var mange faktorer, som spillede ind i dagens kamp, og det virkede faktisk håbløst fra første minut.

Men jeg må sgu godt nok indrømme, at jeg synes det er pinligt, hvordan mange af brugerne herinde, skaber sig åndssvag og bander og svovler, som gloryhunters. Nederlag hører fodbold til, og det hjælper da absolut ikke en disse, at begynde svine spillerne, staben og andre fans til. Jeg er dybt rystet!
Det eneste, der er at være rystet over er Uniteds spil. United viste intet. Jeg er helt seriøs når jeg siger, at det er den dårligste kamp i 1½ år. Nederlagene til Shitty og Bolton var langt bedre præstationer. Sidste års nederlag til West Ham på Upton var også markant bedre hvad angår indstilling og attitude. Det er vel kun indsatsen i Milan-kampen, der kan måle sig med det her - og der stillede United med et reserveforsvar og spillede mod et af de bedste hold i Europa.

JakobR
29-12-2007, 17:36
Prøv at se på West Hams seneste resultater:

West Ham 1-1 Reading
Middlesbrough 1-2 West Ham
West Ham 0-2 Everton

- Hvordan kan en stærkt hold, som United IKKE slå West Ham. De burde slå dem, da Reading kunne få uafgjort, Everton vinde på udebane 2-0, og selv Arsenals unge spillere kan slå dem!

Og det tror du Benzeema/Berbatov/anden ville have ændret på? Sådanne resultater forekommer indimellem. Det er umuligt at ændre på. Skulle vi så også svine Arsenal til og kalde dem for heldige konstant, fordi de med en masse mindre stjerner, får skabt store resultater? Fodbold er ikke sort/hvidt.

mojtaba
29-12-2007, 17:36
Sidste sæson tabte vi begge kampe til Arsenal og West Ham, skulle vi så også have solgt nogle spillere og købt nye ind? I så fald, ville vi så nu ligge nummer 1?

Hvis du sammenligner denne her sæson og sidste sæsonen så er der en forskel. Vi mangler bedre målscorer. Vi kan bare ikke scorer, hvis vi IKKE har Rooney, Ronaldo og Tevez, hvilke vi kunne sidste sæson. Det er derfor vi har brug for nogle målfarlige spillere. Prøv at tænk dig om, hvis vi ikke havde de tre spillere! Lige nu synes jeg vi skal få solgt, Brown, Carrick og Saha!

Martin
29-12-2007, 17:38
Det eneste, der er at være rystet over er Uniteds spil. United viste intet. Jeg er helt seriøs når jeg siger, at det er den dårligste kamp i 1½ år. Nederlagene til Shitty og Bolton var langt bedre præstationer. Det er vel kun indsatsen i Milan-kampen, der kan måle sig med det her - og der stillede United med et reserveforsvar og spillede mod et af de bedste hold i Europa.

Selvfølgelig er jeg da også rystet over det ringe spil, det er alle da. Men derfor kan jeg da godt skrive normalt, og undlade at gå amok.

Tak Everton, 1-0 til dem.

Rasmus-K-J
29-12-2007, 17:39
Ej man, er i medgangsfans halvdelen af jer? kæft i brokker jer meget, det er ikke iorden at vi taber i dag. MEN at sige at ronaldo er dårlig, og dårlig til at sparke, DET kan jo ske man sparker ved siden af, han scorer altid på straffe.

Ja vi spiller dårligt, og ja vi skal ikke have Saha eler Fletcher med, men at sige at Rooney kunne gøre forskellen, inden sunderland, der spillede han RØV dårligt i 1 eller 2 kampe.

Og ja lad os da sælge tevez, han er jo så Dårlig. han har kun scoret 7 mål ( mener jeg). Vi skulle da have haft torres, han har scoret 9.

Lad os sælge Ronaldo, han er topscorer og han fløj, ud med ham.

Det dur jo ikke at folk fordi vi spiller skod i dag vil have solgt hele holdet.
OG dem der sidder bagefter og siger at de bare skulleud med vreden, DET kan i fandme gøre et andet sted.

mojtaba
29-12-2007, 17:39
Everton får scorede. Vi må bare håbe, at Arsenal taber, og at de IKKE giver slip på det hele ligesom United, også står der 1-2 Arsenal.

man.utd25
29-12-2007, 17:41

så husk på at det er mod et tam sunderland mandskab uden noget virkelig stjerner styr dig lige fordi manden spiller en god kamp vågn dog op
Jeg har sagt saha skal sælges hele tiden fletcher viser ingen klasse, jeg siger sku ikke hele holdet skal sælges og til tevez han blev brugt forkert idag og han er bedst med rooney som jeg har skrevet:) vis man ikke kan se at saha glasben ikke har klasse nok når vi møder lidt modstand ja så må det ligesom være dig selv der mangler lidt deroppe :) og ja vi vinder ikke hver kamp og det plejere sku at være mig der siger at vi ikke kan vinde 4-0 hvergang men i dag var så ring at saf må få sine øjne op og sige saha tak for alt men synes du skal videre for vi kan sku ikke have en spiller med som ikke gider at lave en skid og han ligner en gammel mand der ikke kan løbe og det er man.utd altså alt for god til og burde have bedre bredde oppe foran

Rasmus-K-J
29-12-2007, 17:42
Ja arsenal spiller sgu også som en sæk kartofler, de er bagud 1-0. Hele deres hold skal sælges, fordi vi vandt og dem, men Arsenal vandt over West ham, og vi tabte ERKO: Arsenal er bedre end os

man.utd25
men dejligt at se everton føre

mojtaba
Ej man, er i medgangsfans halvdelen af jer? kæft i brokker jer meget, det er ikke iorden at vi taber i dag. MEN at sige at ronaldo er dårlig, og dårlig til at sparke, DET kan jo ske man sparker ved siden af, han scorer altid på straffe.

Ja vi spiller dårligt, og ja vi skal ikke have Saha eler Fletcher med, men at sige at Rooney kunne gøre forskellen, inden sunderland, der spillede han RØV dårligt i 1 eller 2 kampe.

Og ja lad os da sælge tevez, han er jo så Dårlig. han har kun scoret 7 mål ( mener jeg). Vi skulle da have haft torres, han har scoret 9.

Lad os sælge Ronaldo, han er topscorer og han fløj, ud med ham.

Det dur jo ikke at folk fordi vi spiller skod i dag vil have solgt hele holdet.
OG dem der sidder bagefter og siger at de bare skulleud med vreden, DET kan i fandme gøre et andet sted.

Rooney er en spiller, som kan vende det hele på hovedet. Kan du huske kampen mod AC Milan, hvordan han vendte 1-2 til 3-2 (et eksempel).

Ronaldo gør det godt, men hvis det står til mig, skal han ikke tag straffespark iøjeblikket.

Tevez har gjort det fremragende. Bedre en Torres, bare fordi den idiotiske spansker KUN blot har scoret 2 mål mere end Tevez siger jo ikke at han er bedre en Tevez, vel?

Martinsen
29-12-2007, 17:44
Rooney er en spiller, som kan vende det hele på hovedet. Kan du huske kampen mod AC Milan, hvordan han vendte 1-2 til 3-2 (et eksempel).

Ronaldo gør det godt, men hvis det står til mig, skal han ikke tag straffespark iøjeblikket.

Tevez har gjort det fremragende. Bedre en Torres, bare fordi den idiotiske spansker KUN blot har scoret 2 mål mere end Tevez siger jo ikke at han er bedre en Tevez, vel?

I øjeblikket:lolol: 1. Manden sikrede os en sejr mod Everton i de sidste minutter på straffe

2. han har aldrig spillet bedre end netop nu, så selvtilliden er i top

3. Han er vores normale 1. skytte!

Giv mig bare en velbegrundet grund til at han ikke skulle sparke, i stedet for de latterlige kommentar du har givet hidtil

Flax_Generous
29-12-2007, 17:44
Og det tror du Benzeema/Berbatov/anden ville have ændret på? Sådanne resultater forekommer indimellem. Det er umuligt at ændre på. Skulle vi så også svine Arsenal til og kalde dem for heldige konstant, fordi de med en masse mindre stjerner, får skabt store resultater? Fodbold er ikke sort/hvidt.
Problemet er bare, at en hel del United-supportere og fodboldkommentatorer har påpeget allerede før sæsonen, at United ikke har et stærkt nok angreb. Det var vel tydeligt for enhver allerede i starten. Rooney og Ronaldo er for vigtige og Tevez er ikke en rigtig striker (han er dog god i sin rolle), der kan udfylde Sahas rolle fra sidste år nu. Der mangler simpelthen noget. Rooney og Ronaldo kan ikke spille hele tiden - eller score alle vores mål (sammen med Tevez).

Men derudover blev kampen ikke tabt i angrebet. Det gjorde Bolton-kampen. Og Shitty-kampen. Denne kamp blev tabt mere eller mindre alle steder på banen.

Flax_Generous
29-12-2007, 17:46
I øjeblikket:lolol: 1. Manden sikrede os en sejr mod Everton i de sidste minutter på straffe

Giv mig bare en velbegrundet grund til at han ikke skulle sparke, i stedet for de latterlige kommentar du har givet hidtil
Helt enig.

Ronaldo skal ikke straffes for det brændte straffe eller for nederlaget. Han var ikke dårligere end de andre - faktisk fik han scoret.

JakobR
29-12-2007, 17:46
Hvis du sammenligner denne her sæson og sidste sæsonen så er der en forskel. Vi mangler bedre målscorer. Vi kan bare ikke scorer, hvis vi IKKE har Rooney, Ronaldo og Tevez, hvilke vi kunne sidste sæson. Det er derfor vi har brug for nogle målfarlige spillere. Prøv at tænk dig om, hvis vi ikke havde de tre spillere! Lige nu synes jeg vi skal få solgt, Brown, Carrick og Saha!

Hehe, som om vi kunne score uden dem i sidste sæson.

Første skridt mod nederlag er altså, når man ikke stoler på sin trup. Men når vi render ind i en offday med Benzeema på holdet, så sælger vi jo bare ham og køber en ny.

man.utd25
29-12-2007, 17:48

martinsen de er vel de samme kommentar som du har kommet med hidtil, vi har alle hver vores mening og det er skam fint men at du ikke kan tåle at høre på dem må vel være dit problem:)
men jeg synes personligt at ronaldo skal blive ved med at sparke han er utrolig sikker med sit spark på nær lige idag men alle brænder også er livet

RasmusP
29-12-2007, 17:48

Hvorfor ikke??
Han har brændt 1 fucking straffespark. Skal Ferguson så heller ikke være træner mere, fordi han lavede en taktisk fejl, i dag??

Martinsen
29-12-2007, 17:50
martinsen de er vel de samme kommentar som du har kommet med hidtil, vi har alle hver vores mening og det er skam fint men at du ikke kan tåle at høre på dem må vel være dit problem:)
men jeg synes personligt at ronaldo skal blive ved med at sparke han er utrolig sikker med sit spark på nær lige idag men alle brænder også er livet

Jeg kan sagtens tåle at han ikke mener Ronaldo skal tage straffespark, hvis han give mig en grund til det. Bare en enkelt grund! Og det har han ikke kunne hidtil! Så derfor farer jeg lidt op, for det er sku for let at sidde her efter han har brændt og så skrive Ronaldo aldrig skulle have sparket osv.

man.utd25
29-12-2007, 17:51
Jeg kan sagtens tåle at han ikke mener Ronaldo skal tage straffespark, hvis han give mig en grund til det. Bare en enkelt grund! Og det har han ikke kunne hidtil! Så derfor farer jeg lidt op, for det er sku for let at sidde her efter han har brændt og så skrive Ronaldo aldrig skulle have sparket osv.

kommer da an på vis han er så meget fan af saha skal tag dem som nogen har skrevet, igen hver sin mening

JakobR
29-12-2007, 17:53
Problemet er bare, at en hel del United-supportere og fodboldkommentatorer har påpeget allerede før sæsonen, at United ikke har et stærkt nok angreb. Det var vel tydeligt for enhver allerede i starten. Rooney og Ronaldo er for vigtige og Tevez er ikke en rigtig striker (han er dog god i sin rolle), der kan udfylde Sahas rolle fra sidste år nu. Der mangler simpelthen noget. Rooney og Ronaldo kan ikke spille hele tiden - eller score alle vores mål (sammen med Tevez).

Men derudover blev kampen ikke tabt i angrebet. Det gjorde Bolton-kampen. Og Shitty-kampen. Denne kamp blev tabt mere eller mindre alle steder på banen.

Spørgsmålet er om løsningen ikke ligger lige rundt om hjørnet. Anderson og Nani kan blive langt bedre end de er nu. Hvis de nu kan begynde at score nogle mål, så er vi ikke så afhængige mere. Brandy og Campbell er to unge angribere, der gør det godt.

Med andre ord, så tror jeg ikke det vil hjælpe noget at handle mere ind, for det har vi allerede gjort. Det handler om, at vi skal udnytte vores trups potentiale, og arbejde hen mod at gøre den endnu bedre.

De unge og nytilkomne (staves?) er svaret på vores problem.

Martinsen
29-12-2007, 17:54
kommer da an på vis han er så meget fan af saha skal tag dem som nogen har skrevet, igen hver sin mening

Tjah han har stortset ikke skreget om andet end at Saha skal sælges siden slutfløjtet, så tvivler sku på det er det der er forklaringen:D

JakobR
29-12-2007, 17:55
Folk glemmer ufatteligt ofte, at fodbold er et holdspil. Hver gang vi vinder bliver Ronaldo udråbt til verdens bedste og nu, når vi taber, er han bare elendig og skal aldrig mere tage straffespark.

United er mere end Ronaldo!

man.utd25
29-12-2007, 17:55
Tjah han har stortset ikke skreget om andet end at Saha skal sælges siden slutfløjtet, så tvivler sku på det er det der er forklaringen:D

det var skam bare et vildt gæt:D

ChristianR
29-12-2007, 18:08
Blev da også irriteret over at Ronaldo brændte straffesparket idag, men derudover plejer han at score sikkert hver gang. Så selvfølgelig skal man vise ham den tillid at lade ham sparke fortsat.

Derudover kan jeg ikke forstå alle der får så ondt i røven over, at man krittiserer holdet, når det spiller dårligt. Der er ingen, der siger at hele holdet skal sælges.

Ja, nogen siger Saha skal sælges. Men det har de nok (ligesom jegselv) også ment før kampen. Hvem siger Ronaldo skal sælges?

Lad nu være med at brokke jer sådan over, at man kritiserer et hold, der har spillet ringe, vist en dårlig attitude og som har trukket sig tilbage mod et bundhold som West Ham. Bare fordi man jubler over holdet, når de vinder behøver det ikke betyde, man ikke må brokke sig, når de gør det decideret ringe.

Selvfølgelig kan vi ikke vinde hver gang, men det ændrer ikke på det faktum at de spillede ringe idag. Det må man gerne brokke sig over - Også selvom det er næmeste uundgåeligt i gennem en hel sæson.

JakobR
29-12-2007, 18:10
Vi kan jo næsten ikke handle mere end vi allerede gør. Vi købte for over en halv milliard i sommers og solgte en solid stak spillere. Holdet er det samme som i sidste sæson, reserverne er bare blevet forstærket.

mojtaba
29-12-2007, 18:13
Ja, okay. Jeg har ingen grund til, hvorfor Ronaldo ikke skulle/skal tag straffespark. Jeg beklager min dumhed, men det gør mig så gal, når United taber.

Flax_Generous
29-12-2007, 18:21
Vi kan jo næsten ikke handle mere end vi allerede gør. Vi købte for over en halv milliard i sommers og solgte en solid stak spillere. Holdet er det samme som i sidste sæson, reserverne er bare blevet forstærket.
Jeg synes bare, at vi på vores allersvageste punkt - spydspidsen - ikke fik handlet ind. Vi solgte Rossi og Smith, der næppe var gode nok til at være startere, men gav nødvendig og essentiel bredde og i stedet fik vi Tevez, der er en klassespiller, men slet ikke samme type som dem vi solgte og hvad vi egentlig havde brug for.

Men endnu engang - denne kamp blev ikke alene tabt pga. Saha eller Tevez. Alle var dårlige. Kampen blev tabt pga. dårlig indstilling og en række taktiske brølere.

Dines
29-12-2007, 18:24
Synes også at kampen idag var et godt billede på, at vi mangler en angriber eller at det var en fejl at sælge Rossi eller Smith. Da West Ham scorer 10 min. før tid, har vi jo ikke noget kort at sætte ind, der kan vende kampen. Der er stor sandsynlighed for, at vi med to skrøbelige angribere har en skade og så sker det at vi mangler angribere på bænken som i dag. Altså at vi sætter O'Shea ind som ham der skal vende kampen, er vel en god indikation af det.

RasmusP
29-12-2007, 18:25
Blev da også irriteret over at Ronaldo brændte straffesparket idag, men derudover plejer han at score sikkert hver gang. Så selvfølgelig skal man vise ham den tillid at lade ham sparke fortsat.

Derudover kan jeg ikke forstå alle der får så ondt i røven over, at man krittiserer holdet, når det spiller dårligt. Der er ingen, der siger at hele holdet skal sælges.

Ja, nogen siger Saha skal sælges. Men det har de nok (ligesom jegselv) også ment før kampen. Hvem siger Ronaldo skal sælges?

Lad nu være med at brokke jer sådan over, at man kritiserer et hold, der har spillet ringe, vist en dårlig attitude og som har trukket sig tilbage mod et bundhold som West Ham. Bare fordi man jubler over holdet, når de vinder behøver det ikke betyde, man ikke må brokke sig, når de gør det decideret ringe.

Selvfølgelig kan vi ikke vinde hver gang, men det ændrer ikke på det faktum at de spillede ringe idag. Det må man gerne brokke sig over - Også selvom det er næmeste uundgåeligt i gennem en hel sæson.

Selvfølgelig må man brokke sig, og sige at united spillede ad helvede til (hvilket de gjorde), men at skrive at ferguson er gammel og senil og jeg ved fandme ikke hvad, er det rene tuderi. Og der er forskel på at brokke sig, og at græde...

ChristianR
29-12-2007, 18:33
Selvfølgelig må man brokke sig, og sige at united spillede ad helvede til (hvilket de gjorde), men at skrive at ferguson er gammel og senil og jeg ved fandme ikke hvad, er det rene tuderi. Og der er forskel på at brokke sig, og at græde...

Jaja. Der er da da nogen der tuder, og som kommer med ubrugbar kritik. Det er jeg også i mod. Men det lyder også som om, nogen ikke kan tåle at man taler dårligt om holdet og kritiserer enkelte spillere. Det lyder også på nogen som om, Saha skal være fritaget for kritik, blot fordi han havde en god kamp mod Sunderland.

I mine øjne var det den gode kamp, der er det enkeltstående tilfælde - Ikke den dårlige kamp.

KennyN
29-12-2007, 18:35
Jeg mener bestemt vi efter dagens kamp bør købe Casillas, Lahm, Hutton, Richards, Giovani dos Santos, Benzema, Agbonlahor og Zlatan i januar. Det kan kun gå for langsomt...

Spøg til side. Skidt kamp, men alle hold taber. Så slå lige koldt vand i blodet drenge. Mesterskabet er ikke tabt blot fordi vi ikke vandt i dag. Der er mange kampe endnu, og det er et meget svært sted at spille i West Ham. Det er jo ikke kun United som har smidt point der. Så ro på, vi er ikke helt elendige og ringe, heller ikke efter en mindre god kamp i dag. Vi tager revanche mod Birmingham om et par dage..

man.utd25
29-12-2007, 18:39
Jaja. Der er da da nogen der tuder, og som kommer med ubrugbar kritik. Det er jeg også i mod. Men det lyder også som om, nogen ikke kan tåle at man taler dårligt om holdet og kritiserer enkelte spillere. Det lyder også på nogen som om, Saha skal være fritaget for kritik, blot fordi han havde en god kamp mod Sunderland.

I mine øjne var det den gode kamp, der er det enkeltstående tilfælde - Ikke den dårlige kamp.

er helt enig med dig:)

kamoch
29-12-2007, 18:40
ferguson var jo heller ikke på bænken idag, da han afsoner karantæne! går udfra at han overhovedet ikke har måttet snakke med holdet efter at de ankom til london :D

man.utd25
29-12-2007, 18:47
og nu vinder arsenal også fedt det er bare en lorte dag. idag var bare skidt ikke dagen at sætte point til

23Becks
29-12-2007, 18:52
aldrig har jeg set United spille så fantasiløst alibi fodbold som idag.. Det er uacceptabelt at vi ikke vinder over Hammers, og dermed sætter Arsenal under pres i deres væsentlige sværere udekamp i Everton..

Ud fra selve kampen, kan man ikke indvende noget i mod West Hams fortjente sejr. De var bare bedre overall.. United var ikke i stand til at tage teten og dominerer kampen på et eneste tidspunkt, hvilket er rystende for et hold er vores klasse..

Og hvad ligner det ikke at bruge Rooney eller at have ham i truppen? Han er sulten og vil spille hele tiden, så det giver ingen mening han ikke spiller og han var også fantastisk mod Sunderland.. Og nej hvor jeg savnede kreativitet fra den centrale midt, hvor både Anderson og Carrick var savnet.. Fletch og Hargo var fuldstændig væk idag, de skaber ingenting! de erobrede ingen bolde, afleverede kun bagud og ellers haltede de efter Mullins, Noble mfl.

Er fandme ked af vi levere så ringe en indsats. Havde vi domineret og fortjent sejren var det noget helt andet, men vi tabte "på dagen" til et bedre hold..

Karakter 1-5, hvor 5 er bedste.
Kuz - 3 - kan ikke klandres for målene. har nogle gode redninger.
Brown - 2 - ikke skyld i målene, men bliver snydt nogle gange på kanten.
Ferdinand - 2 - Hvor var han ved målene?
Vidic - 2 - Hvor var han ved målene?
Evra - 2 - deltog slet ikke i offensiven som han plejer.
Ronaldo - 2 - Scorer et mål. brænder straffe. ellers ikke fremtrædende.
Fletcher - 1 - blev kørt rundt og mindede mest af alt om en hund i et spil kejler.
Hargreaves - 1 - Samme som Fletcher, viser på ingen måde hans "klasse".
Giggs - 2 - Gør det fint i de få momenter man ser ham, men dem var der heller ikke mange af, men fremragende assist til målet.
Tevez - 1 - Hvor var han? viste ingenting og blev fortjent pillet ud efter 55 min.
Saha - 1 - Som vi kender ham, doven og taber bolden næsten hver eneste gang han fik den.

Ærgelig slutning på år 2007, men lad os håbe Gunners sætter point til, og så tæver vi Birmingham 6-0 Nytårsdag:)

man.utd25
29-12-2007, 18:55
bendtner har lige fået rødt kort hahahha kom så everton:)

man.utd25
29-12-2007, 18:56
neeeeeeeejjjjjjj utrolig de kan score med 10 mand 1-3 for satan en pis dag

mojtaba
29-12-2007, 19:01
Nu mangler vi bare, at vente på at Chelsea indhenter os, så vi får en fast plads på 3. plads. Jeg forventer slet ikke Arsenal giver slip på deres 1. plads. De kunne gør det i 1. halv i denne sæson, så hvorfor ikke fortætte?

Tænk på at Arsenal har et ungt hold. De kan vinde mod hold, som United ikke kan. Måske om 3 år, så vil de blive uovervindelig i Premier League. Deres talenter udvikles jo. ØV! Det var vist Manchester United's sidste trofæ sidste sæson, så der er langtid endnu. Indtil Arsenal holder op med at udvikle talenter. Hvor jeg hader dem!!

mojtaba
29-12-2007, 19:03
Jeg tror det er nu jeg skal tude...

man.utd25
29-12-2007, 19:08
Nu mangler vi bare, at vente på at Chelsea indhenter os, så vi får en fast plads på 3. plads. Jeg forventer slet ikke Arsenal giver slip på deres 1. plads. De kunne gør det i 1. halv i denne sæson, så hvorfor ikke fortætte?

Tænk på at Arsenal har et ungt hold. De kan vinde mod hold, som United ikke kan. Måske om 3 år, så vil de blive uovervindelig i Premier League. Deres talenter udvikles jo. ØV! Det var vist Manchester United's sidste trofæ sidste sæson, så der er langtid endnu. Indtil Arsenal holder op med at udvikle talenter. Hvor jeg hader dem!!

de havde jo også de talenter sidste år og tro mig de kan ikke holde på alle de talenter, og vi har et ligeså stærkt hold det vidste vi mod dem sidst. jeg vil heller have vores trup.
de har heldet lige nu og ja jeg er også bange for de napper 1 pladsen desværre vi har været alt alt for dårlig indtil videre trist, men vi kan ikke vinde hvert år, så må vi ind og satse på CL vi skal have en pokal i år:) og det for vi også, men vil give dig ret arsenal er sku stræke i år samt de har alt det held de skal bruge

man.utd25
29-12-2007, 19:09
så arsenal på første pladsen vi er 2 point efter øv skidt at give 1 pladsen væk allerede

mojtaba
29-12-2007, 19:14
de havde jo også de talenter sidste år og tro mig de kan ikke holde på alle de talenter, og vi har et ligeså stærkt hold det vidste vi mod dem sidst. jeg vil heller have vores trup.
de har heldet lige nu og ja jeg er også bange for de napper 1 pladsen desværre vi har været alt alt for dårlig indtil videre trist, men vi kan ikke vinde hvert år, så må vi ind og satse på CL vi skal have en pokal i år:) og det for vi også, men vil give dig ret arsenal er sku stræke i år samt de har alt det held de skal bruge

Efter Rooney skrev sin 4-5-årig kontrakt sagde han: "I de 4 år vil jeg bringe Premier League-titlen tilbage til det sted den høre til. Altså, på Old Trafford". Det er den eneste United-spiller jeg ved og tror på vil gøre forskel. Han skal nok gøre forskellen, jeg ved det. Men jeg er så sur!! Nu har Chelsea ikke så langt igen. De skal spille på Fulham ude, og Chelsea vinder sikkert.

man.utd25
29-12-2007, 19:17
Efter Rooney skrev sin 4-5-årig kontrakt sagde han: "I de 4 år vil jeg bringe Premier League-titlen tilbage til det sted den høre til. Altså, på Old Trafford". Det er den eneste United-spiller jeg ved og tror på vil gøre forskel. Han skal nok gøre forskellen, jeg ved det. Men jeg er så sur!! Nu har Chelsea ikke så langt igen. De skal spille på Fulham ude, og Chelsea vinder sikkert.

ronaldo gør forskel også rooney vis han ikke bliver skadet igen :( og tevez bliver guld værd vent og se , og anderson kæmpe talent så vent og se vi bliver også kun stærker og så gode er arsenal heller ikke selv om de har et godt hold vi slår dem hjemme

Don Kafai
29-12-2007, 19:21
Egentlig tager det mig en pind at vi ikke ligger nr. 1, det vil jeg hellere gøre i maj, end 1. januar.

Det der bekymrer mig, er motivationen på vores hold. Hvordan kan man spille så elendigt som man gør mod West Ham? Er 1. pladsen i Premier League ikke motivation nok? Skal vi absolut have hovedet på blokken før vi kan præstere?

Efter Bolton-kampen udtalte Giggs, at den indsats ville aldrig gentage sig. Halvanden måned efter, og vi er der igen. Faktisk tror jeg det kan være positivt at Arsenal får 1. pladsen tilbage. Det kan være vi tager os sammen fremover når vi er det "hentende" hold.

mojtaba
29-12-2007, 19:29
Egentlig tager det mig en pind at vi ikke ligger nr. 1, det vil jeg hellere gøre i maj, end 1. januar.

Det der bekymrer mig, er motivationen på vores hold. Hvordan kan man spille så elendigt som man gør mod West Ham? Er 1. pladsen i Premier League ikke motivation nok? Skal vi absolut have hovedet på blokken før vi kan præstere?

Efter Bolton-kampen udtalte Giggs, at den indsats ville aldrig gentage sig. Halvanden måned efter, og vi er der igen. Faktisk tror jeg det kan være positivt at Arsenal får 1. pladsen tilbage. Det kan være vi tager os sammen fremover når vi er det "hentende" hold.

Det siger Giggs. Men det ved han jo ikke. Det jo det samme, når Rooney siger, at han vil i de 4 år bringe Premier League-titlen på Old Trafford. Men om det er rigtig og at det vil ske ved man ikke. Men sådan nogle indsats United kommer med er der ikke plads til i Premier League - og det skal slet ikke gentage sig, da Premier League er en hård liga. Sker det igen og igen, så skal man ikke forvente, at man kommer på 1. pladsen.

man.utd25
29-12-2007, 19:29

det kan satme ikke passe vi skal ligge nr 2 for at de kan tag sig sammen , og nej jeg mener at motivationen i vores ude kampen er helt i bund vi er virkelig så ring på udebane at det gør helt ondt og jeg synes virkelig det er ring med det hold som vi har, se kampen på udebane i milano der var vi også væk og jeg kan blive ved faktum er bare vis vi ikke bliver bedre på udebane så vinder vi ik nogen pokaler længere er den ik og det er ski for ring det de viste i dag

Parkohargo
29-12-2007, 19:32
Jeg forstår simpelthen heller ikke hvad der gik galt idag. Der var ingen motivation på holdet overhovedet. Jeg kan simpelthen ikke huske en kamp hvor vi har spillet så ringe og opgivende som idag...måske helt tilbage til Milan kampen.

Men sæsonen er laang endnu og der kan ske meget. Arsenal skal nok dumme sig. :D

Flipperen
29-12-2007, 19:33
Er virkelig, virkelig skuffet efter at have set vi har tabt! Forstår ikke hvorfor Alex vælger at give holdet et frisk pust, eller hvad det nu end var jeg læste, imod et hold som West Ham.. Det er sølle det her.. Virkelig pinligt..

Skal arbejde i morgen og sådan noget her gør mig kanon sur.. Går bare og har det af helvede til hele dagen i morgen, hvilket er super træls. Det ville sgu være i orden at tabe til dem, hvis vi stillede med et bedre hold, men at han vælger som han gjorde, håber jeg kan kommer med en udtagelse at han slog taktisk forkert.

EDIT: Tror jeg vil gå ind i mit fifa spil og tæske West Ham for vildt, nu hvor Fergie ikke kunne.. :)

mojtaba
29-12-2007, 19:33
det kan satme ikke passe vi skal ligge nr 2 for at de kan tag sig sammen , og nej jeg mener at motivationen i vores ude kampen er helt i bund vi er virkelig så ring på udebane at det gør helt ondt og jeg synes virkelig det er ring med det hold som vi har, se kampen på udebane i milano der var vi også væk og jeg kan blive ved faktum er bare vis vi ikke bliver bedre på udebane så vinder vi ik nogen pokaler længere er den ik og det er ski for ring det de viste i dag

Jeg synes nu vi spillede bedre sidste sæson. Ja, udover Champions League's udebane kampe. Det var en flot indsats sidste sæson, og vi have også andre på måltavlen (det er som om Arsenal har stjålet United's form 06/07). Men jeg synes nu i denne sæson det er blevet værre. Vinder vi på udebane er det med ren held eksl. Sunderland kampen.

mojtaba
29-12-2007, 19:35
Jeg forstår simpelthen heller ikke hvad der gik galt idag. Der var ingen motivation på holdet overhovedet. Jeg kan simpelthen ikke huske en kamp hvor vi har spillet så ringe og opgivende som idag...måske helt tilbage til Milan kampen.

Men sæsonen er laang endnu og der kan ske meget. Arsenal skal nok dumme sig. :D

Ja, det vil jeg håbe. Sæsonen kan også være lang nok, til at Chelsea, Liverpool og selv United også kan dumme sig, hvorfor ikke? De har gjort det idag og før. Arsenal kan ligesom United holde på 1. pladsen hele sæsonen igennem.

:(

man.utd25
29-12-2007, 19:39
Jeg synes nu vi spillede bedre sidste sæson. Ja, udover Champions League's udebane kampe. Det var en flot indsats sidste sæson, og vi have også andre på måltavlen (det er som om Arsenal har stjålet United's form 06/07). Men jeg synes nu i denne sæson det er blevet værre. Vinder vi på udebane er det med ren held eksl. Sunderland kampen.

nej vi var også heldig sidste sæson der havde vi bare heldet med os hele vejen som man også skal have, men i år er det ligesom om de sløser for meget , der må satme være noget galt når man kan gå så fantasi løst ud til den kamp, og ja vi er ikke gode på udebane og det er iorden når man møder store hold men altså de midterhold der de skal slås og at vi har tabt de sidste 3 opgør til westham er bare ikke fedt og langt fra iorden

mojtaba
29-12-2007, 19:47
Gad jeg vide hvordan Arsenal-fansene har de lige nu. Nu tager de helt sikkert en slurk drinks, og ler. Det er også ligemeget nu. Håber Ferguson kommer med en undskyldning om West Ham kampen, og at han nok skal gøre noget ved det. Glæder mig at høre fra hans side.

man.utd25
29-12-2007, 19:47
Gad jeg vide hvordan Arsenal-fansene har de lige nu. Nu tager de helt sikkert en slurk drinks, og ler. Det er også ligemeget nu. Håber Ferguson kommer med en undskyldning om West Ham kampen, og at han nok skal gøre noget ved det. Glæder mig at høre fra hans side.

er gamske enig

United-Allan33
29-12-2007, 19:50
Når vi har Carlos Q på bænken sker der bare intet, han kan på ingen måder sætte sig igennem...
Igen kæmpe brøler af SAF at lade Rooney sidde helt over, gjorde det samme med Ronaldo imod Bolton... Det er en ommer Fergie..
Det er sjældent at alle spiller så dårligt på samme tid, nu er det sket to gange inden for kort tid...

mojtaba
29-12-2007, 19:54
Når vi har Carlos Q på bænken sker der bare intet, han kan på ingen måder sætte sig igennem...
Igen kæmåe brøler af SAF at lade Rooney sidde helt over, gjorde det samme med Ronaldo imod Bolton... Det er en ommer Fergie..
Det er sjældent at alle spiller så dårligt på samme tid, nu er det sket to gange inden for kort tid...

Enig. Det er der ikke plads til i Premier League. Som sagt før, det må bare ikke ske. Det kan forhindre os i at vi ikke løber af med Premier League-titlen iår. Vi har spillerne til det. Vi kan vinde titlen hvis Ferguson og United tager sig sammen, så kan vi stadig nå det!

pølsemanden
29-12-2007, 20:09
Nogen der har et link til højdepunkter på kampen

så den ikk

Cap
29-12-2007, 20:12
Hold da fest, så er det tid til dommedags profetier igen - folk får det til at lyde somom vi har tabt alt vi overhovedet kan tabe i år.

Fakta er at efter en forfærdelig sæson start og efter nogle meget svingende præstationer i efteråret (specielt mod Bolton og i dag) så er vi stadig kun to point efter Arsenal, som ifl. mange har haft en helt fantastisk efterårs-sæson, og vi fejede alt modstand af banen i CL gruppespillet - så hvorfor skulle vi ikke samle en masse point sammen i sidste halvår? Vi er stadig i en position hvor vi selv kan afgøre alt.

CC
29-12-2007, 20:18
Nu må folk lige til at slappe af! Er enig i at vi skal slå West Ham, men hvad fanden er det for noget pjat med at Fergie ikke må spare Rooney og Ronaldo?? Det kan da ikke være hans fejl at resten af holdet går ned hvis en af de to ikke kan spille! Og hvis han ikke kan spare bare en af dem i en kamp mod West Ham, hvem skal vi så spare dem mod, for der er sgu ikke mange spillere som kan spille en hel sæson uden pause på topplan!
Han kan seføli også bare spare vores profiler i den forestående CL kamp mod Lyon, er sikker på at det nok skal gå!

Synes det er utroligt så kort en hukommelse folk har, efter sidste uge var spillerne helte da de lige havde overtaget førstepladsen og nu er det fuldstændig glemt...

Flipperen
29-12-2007, 20:18
Det er selvfølgelig helt rigtigt, men det er bare sølle at se på, når vi har mandskabet til at slå West Ham og Bolton og vi så vælger at takke pænt nej tak (Hans valg)

Flipperen
29-12-2007, 20:21
Hvem tror du? Fx mod en lidt svagere hold, som IKKE er West Ham, som vi tabte begge kampe til sidste sæson.. Det vil jeg sige var en stor brøler..

United DK
29-12-2007, 20:25
Ferguson kvajer sig i dag ved at spare Rooney, men selv den bedste kan fejle, og havde Ronaldo scoret til 2-0, så havde vi vundet den kamp, og så havde Ferguson lavet en genistreg. Der skal så lidt til, før man går fra succes til fiasko.

Casper
29-12-2007, 20:40
Kim Christofte kaldte i sit 2-minutters-oddsråd på Kanal 5 West Ham for favoritter mod United i morgen. Hvordan kan han få penge for at lukke sådan noget fis ud? Følger han ikke med i engelsk fodbold? West Ham har masser af skader og har ikke spillet specielt godt på hjemmebane, mens United resultatmæssigt og spillemæssigt er det bedste hold lige nu.

Jeg har desuden endnu ikke oplevet, at han har gennemført de 90 sekunder hans lille spot varer uden han siger noget dumt eller decideret forkert. Ganske underholdende.

*cough*

United DK
29-12-2007, 20:46
Kim Christofte er ikke så dum igen. :D

Lorensen
29-12-2007, 21:10

Hold nu din k*ft man. Kan du være negativ andre steder end her på forum. ?

Vores sidste trofæ ? Har du set vores trup eller hvad ? Den er da ligeså fremtidsorienteret som Arsenals.

Povlsen
29-12-2007, 21:35
Hold nu din k*ft man. Kan du være negativ andre steder end her på forum. ?

Vores sidste trofæ ? Har du set vores trup eller hvad ? Den er da ligeså fremtidsorienteret som Arsenals.

Vi kommer tilbage. jeg var meget skuffet idag, men der er ingen tvivl om at jeg synes arsenal er for ustabile men det er svaert at sige hvornar de giver halter. nu skal de jo mode west ham 1 januar. chelsea tror jeg ender som nummer 2 efter united.

United0805
29-12-2007, 21:41

Hva er det for noget pis at lukke ud?! Kan du være mere negativ?

Personligt tror jeg ikk på at Arsenal har bredden set over en hel sæson. Og Fabregas bliver jo også nød til at have nogle pauser indimellem. Vi så hvor stor betydning det havde de to kampe han ikk var med.

Og det med at deres talenter udvikles er lidt noget underligt noget at skrive. Hvorfor skulle Uniteds ikk gøre det? Kan godt være jeg har farvede briller på her, men jeg mener at Uniteds trup har noget kun større potientiale end Arsenals. Ronaldo, Rooney, Anderson, Nani og Tevez. Tænk på dem om 3-4 år. De er jo allesammen omkring de 21 år og mon ikk de udvikler sig bare en lille smule ;-). Og det er jo heller ikk fordi vores forsvar er mega gammelt. Måske en højre back og en ny målmand. Vi kunne evt. prøve med Foster og Simpson.

JakobR
29-12-2007, 23:19
Selvfølgelig kan de holde en hel sæson. Kan de holde de her 20 kampe, så kan de også holde til de resterende 18. Lad os nu bare tage dem seriøst, og lade dem være dem. Det er os det gælder; så længe vi får de nødvendige point, så bliver vi også mestre.

Arsenal, Chelsea og Liverpool er ligegyldige, de betyder ingenting. Vi skal selv afgøre det.

Rasmus-K-J
29-12-2007, 23:46
Nu har jeg siddet og læst det hele, og FUCK, det er nogle af jer der er medgangsfans. Vi tabte kampen OG hvad så der er 2 point imellem os, der er en stadig 18 kampe tilbage ikke. FUCKING medgangsfans.

Og så det med Tevez har vist i dag han ikke har klassen. HVAD fanden har han så. Han skal jo også lige vende sig til klubben, kig på C.Ronaldo, ved godt han var yngre end tevez og havde ikke spillet 1 år i PL. Meeeen Tevez spillede jo ikke hele sæsonen sidste år. Tevez er et STORT talent, og en sindsyg dygtig spiller.

Og det med Arsenal er blevet uovervindelige, og deres hold er ungt og vil blive det ultimative hold. FUCK AF. Mange af deres spillere er sgu sikkert sekund spillere= spillere der spiller godt noget af tiden og resten af tiden bare reserve spillere. De har bevidst noget det halve år nu, men man skal jo blive ved med at præstere.

OG motijba? er du fan af united? behøver jeg ikke engang spørge dig om. NEJ! Ved de første 3 kampe og ved bolton var du præcis som du er nu. DUMME svin, sorry men det er min mening om dig.

Kan vi ikke godt få smidt ham ud fra forummet med 1 måneds ban indtil han kan opføre sig normalt

Danielsen
30-12-2007, 01:24
Er i färdige med og tude??

Det har set mere slemt ud end det gör nu!!

ingen af "topholdene" er langt foran nu. Og, vi skal möde dem på Old Trafford inden maj........

Rooney8
30-12-2007, 03:00
sikke et højt niveau - lidt ligesom på grisen idag.. det pinligt folk kan være så dumme at høre på:Smackden: og samtidig holde med united..:confused:

robinho
30-12-2007, 08:10
er den her samtale ikke ved at udvikle sig i retning af den inde på liverpools forum efter vores sejr mod dem, som vi allesammen sad og grinede af???

Lad dog folk kritisere holdet, hvis de vil, og hvis man synes det er usagligt så argumentere imod det istedet for at kalde folk for dumme svin og medgangsfans. DET er det ynkelige i denne her tråd.

SantasLittleHelper
30-12-2007, 08:28
2-1 kan vi ikke bruge til noget. Videre.

United-Allan33
30-12-2007, 08:37
Nu må folk lige til at slappe af! Er enig i at vi skal slå West Ham, men hvad fanden er det for noget pjat med at Fergie ikke må spare Rooney og Ronaldo?? Det kan da ikke være hans fejl at resten af holdet går ned hvis en af de to ikke kan spille! Og hvis han ikke kan spare bare en af dem i en kamp mod West Ham, hvem skal vi så spare dem mod, for der er sgu ikke mange spillere som kan spille en hel sæson uden pause på topplan!
Han kan seføli også bare spare vores profiler i den forestående CL kamp mod Lyon, er sikker på at det nok skal gå!

Synes det er utroligt så kort en hukommelse folk har, efter sidste uge var spillerne helte da de lige havde overtaget førstepladsen og nu er det fuldstændig glemt...

Det viste sig jo igen igår at man ikke kan spare en Ronaldo eller Rooney, men jeg mener med kun 3 angribere i truppen og 2 af dem på banen på samme tid, så har man squ ikke råd til at sætte den 3. op på tribunen..Især ikke når man tænker på hvor svingende Tevez og især Saha kan spille.. Jeg mener sagtens de kan spare spillere, men lad dem sidde på bænken i tilfælde af offdays som igår...

Og til de folk der mener at Tevez beviste igår at han ikke har klassen til vores hold, må jeg så spørge hvem igår viste at de har klassen til United??? Ingen!!!!

Det var en kollektiv offday kombineret med en taktisk brøler af SAF..Det må vi så bare sørge for ikke sker igen..

Jeg kan godt forstå folk er skuffet, det var jeg også selv efter kampen, kaldte endda SAF for en idiot under kampen, hvilket jeg selvfølgelig fortryder nu.. Vi skal bare huske på at vi stadig ligger nummer 2, stadig kan vi selv afgøre det.. Og havde folk herinde virkelig regnet med at vi ville gå gennem resten af sæsonen uden sådanne kampe?? Vinder vi over Birmingham har vi fået 9 ud af 12 mulige point i julen og kun hvilket var hvad jeg forventet af julen.. At de 3 andre så måske henter 1-3 point mere, kan vi jo intet gøre ved, kun tage hatten af for... Der er stadig lang tid til maj, og vi kan stadig nå at vinde med 10 point...

Come on United... Og til sidst lad os ikke falde ned på scums niveaue, det er iorden at være skuffet, men man må gerne være en smule saglig, men folk behøver heller ikke kalde folk for dumme svin mm fordi de udtrykker skuffelse.. Folk reagere forskelligt på nederlag og sejre

Godt nyt år

Drale
30-12-2007, 09:09
Slettet. Der må kun vises klip fra youtube eller google video.

Dines
30-12-2007, 10:08
Lad os så komme videre. Vi har tabt, og det sker for alle hold. Arsenal kunne ikke slå Boro - og vi kunne ikke slå West Ham. Så nu skal vi heller ikke gå i panik over 1 kamp. 2 point er intet i fodbold. Det kan vendes på en runde, og når vi tænker på at vi har mødt ca. alle hold i top 10 på udebane, ser det stadig lovende ud for et mesterskab. Tror bare det bliver tæt. Arsenal, os og Chelsea vil være der til syvende og sidst; mens Liverpool er jeg mere i tvivl om. Synes ikke de har kvaliteten i deres hold. Der kan være mange årsager til at vi tabte, men at sige at det Fergie, Ronaldo eller Fletchers skyld kan man ikke. Jo, havde Ronaldo scoret på straffet havde vi vundet, men fodbold er et holdspil og alle mand igår var under normal standard. Forsvaret stod heller ikke en god kamp. Midtbanen skabte ikke nogle chancer, måske fordi at Hargreaves og Fletcher er ens spillere. Nemlig defensive der ikke har de store evner med det offensive spil. Men vi kommer igen på tirsdag, hvor vi vinder over Birmingham er jeg sikker på. Op med hovedet!

Iøvrigt er Rooney og Carrick klar til på tirsdag. De havde begge forkølelse igår.

mojtaba
30-12-2007, 10:28
Ferguson fik IKKE leveret varen denne her gang, altså mod West Ham, men så bliver man nødt til at gøre det næstegang så. Men det kommer sku også an på hvem det er man skal spille imod næstegang. Det er mod Birmingham på Old Trafford, og dem skal man jo slå ligemeget hvad, da de er en bundhold.
Ferguson kan vel gøre det godt igen, hvis han slår Arsenal, Liverpool på Old Trafford eller Chelsea på deres bane.

Thomas
30-12-2007, 10:32
Jeg synes ikke vi skulle begynde at kritisere alle spillere, men der i mod kigge videre til næste kamp. Herre gud, det er kun 2 points vi er bagude, det kan vendes på én sølle kamp, og det gør vi næste gang!

mojtaba
30-12-2007, 10:43
Midtbanen skabte ikke nogle chancer, måske fordi at Hargreaves og Fletcher er ens spillere. Nemlig defensive der ikke har de store evner med det offensive spil.

Det er også derfor det ikke er godt, at Scholes er skadet. Han er vores offensive midtbanespiller og nøglespiller. Han er vant til pres.

Dines
30-12-2007, 12:52
Det er også derfor det ikke er godt, at Scholes er skadet. Han er vores offensive midtbanespiller og nøglespiller. Han er vant til pres.

Eller måske skulle Anderson bare have startet inde?

JakobR
30-12-2007, 13:00
Rooney har ikke deltaget i nogen af de kampe, vi har tabt.

Bugge
30-12-2007, 13:40
Hvad var også lige grunden til at Fletcher skulle starte inde mod West Ham i stedet for Anderson? Den rokering kunne vel have ventet til Birmingham kampen..

TrincoBoy
30-12-2007, 14:32
Hvad var også lige grunden til at Fletcher skulle starte inde mod West Ham i stedet for Anderson? Den rokering kunne vel have ventet til Birmingham kampen..

Ja eller hvad var grunden til at SAF sparede spillere til Sunderland kampen?

Kan ik lige forstå hans rokeringer?!

TrincoBoy
30-12-2007, 14:35
Nu håber jeg satme ik at der er nogen Liverpool fans, der smutter forbi dette forum, for ellers er jeg bange for at de får sig et gevaldigt godt grin, når de læser nogle af indlæggene...

CC
30-12-2007, 14:39
Og man kan ikke bebrejde dem det.. Jeg smutter også altid forbi dem når de dummer sig(og det er oftere end man umiddelbart skulle tro:lolol: )

mojtaba
30-12-2007, 14:41
Det samme her. Jeg smutter også forbi deres fansite, hvis Liverpool nu skulle tabe en kamp, som de sikkert gør mod Manchester City, eller en uafgjort. Forventer ikke, at de vinder, så dårligt som de spiller. :D

ChristianR
30-12-2007, 16:01
Ja eller hvad var grunden til at SAF sparede spillere til Sunderland kampen?

Kan ik lige forstå hans rokeringer?!

Det er for sjov, ikk?

JakobR
30-12-2007, 16:20
Mon ikke også, at der er nogen Pool-fans, der tjekker herinde, når vi taber. Der er tydeligvis nogle, der ikke er et hak bedre, men som bare rakker ned på Liverpool, fordi de er Liverpool.

RAppel
30-12-2007, 17:03
Det var da uheldigt, men come on. Tør øjnene og snup en kiks. Vi kan ikke vinde hver gang og vi tabte til et bedre hold. Altid noget at L'Pool spiller til 0-0 ved halvleg!

Vi har stadig et af verdens bedste hold. Så snart vi møder lidt modvind så kommer hyklerne frem.

(har lige læst kampreaktionerne så det er i relation til de indlæg)

Bugge
30-12-2007, 18:27
Det kan ikke passe at vi ikke må forholde os kritiske til en slatten indsats uden at der bliver dømt tudefjæs.. Jeg er bedøvende ligeglad med at blive galt hykler, jeg forholder mig til det dårlige spil i stedet for at pille mig selv i løgene og så brokke mig over andres indlæg bagefter..

Og nej, vi tabte ikke til et bedre hold, hvad er det for noget bæ.. Vi tabte til et bedre spillende hold på dagen, der er en pæn stor forskel..
Eftersom United IMO er verdens bedste fodboldhold så vil jeg blive ved med at forholde mig kritisk til en tynd indsats..

Bugge
30-12-2007, 18:29
Nu håber jeg satme ik at der er nogen Liverpool fans, der smutter forbi dette forum, for ellers er jeg bange for at de får sig et gevaldigt godt grin, når de læser nogle af indlæggene...

Så længe deres eget hold sidder solidt på tredje/fjerdepladsen år efter år så kunne jeg ikke være mere ligeglad med om de koger rundt herinde..

Flax_Generous
30-12-2007, 18:40
*cough*
:D

Jeg håber for Christofte, at han fulgte sit eget råd. West Hams sejr gav nogle steder pengene 5-6 gange igen. Det kan man sgu blive rig af.

TrincoBoy
30-12-2007, 19:28
Det er for sjov, ikk?

Næh, det er det sådan set ikke. Man kunne jo godt tro, at grunden til han sparede spillere til Sunderland kampen, var fordi han ville stille med med de stærkeste kort mod West Ham. Men det gjorde han så ikke, så han har vel ikke fået noget ud at spare de bedste spillere mod Sunderland.

RAppel
30-12-2007, 21:33
Det kan ikke passe at vi ikke må forholde os kritiske til en slatten indsats uden at der bliver dømt tudefjæs..

Så det er at forholde sig kritisk at sige ting som "Ronaldo er verdens dårligste"?

Jeg er bedøvende ligeglad med at blive galt hykler, jeg forholder mig til det dårlige spil i stedet for at pille mig selv i løgene og så brokke mig over andres indlæg bagefter..

Hvis du er ligeglad hvorfor tier du så ikke bare stille?

Og nej, vi tabte ikke til et bedre hold, hvad er det for noget bæ.. Vi tabte til et bedre spillende hold på dagen, der er en pæn stor forskel..

Eftersom West Ham vandt må de da være et bedre hold.. på dagen? Nu er du jo bare en kvæulant!

Eftersom United IMO er verdens bedste fodboldhold så vil jeg blive ved med at forholde mig kritisk til en tynd indsats..

En ting er at forholde sig kritisk en anden ting er at tude...

el-insaciable
31-12-2007, 05:05
2-1 kan vi ikke bruge til noget. Videre.Præcis. Der er egentlig ikke ret meget mere at sige. Alle hold har offdays, det er, hvor hurtigt man rebounder, der er det afgørende, hvis jeg nu skal være lidt lommefilosofisk.

Jeg vil nøjes med at konstatere, at jeg stadig langt fra er solgt på Tevez. Jeg elsker hans indstilling, men jeg synes ærligt talt sjældent, han bidrager med noget ekstraordinært til vores offensiv. Hans førsteberøringer er middelmådige, og han er alt for lang tid om at skille sig af med bolden, når vores kontramaskine sættes i gang. Jeg håber selvfølgelig, at jeg tager fejl, og Tevez bliver en kæmpe succes. Desværre synes jeg ikke, jeg har set ret meget, der peger i den retning.

robinho
31-12-2007, 06:36
En ting er at forholde sig kritisk en anden ting er at tude...

hvem skal bestemme hvornår man gør hvad???

Istedet for at bede folk om at tie stille og finde et andet hold at holde med osv. hvorfor lader man så ikke være med at reagere på et indlæg hvis man synes det er dumt? Der går da ikke noget af folk af den grund. Med mindre det er i strid med forummets regler, så der skal uddeles advarsler selvfølgelig.

Cap
31-12-2007, 07:51
Det kan ikke passe at vi ikke må forholde os kritiske til en slatten indsats uden at der bliver dømt tudefjæs.. Jeg er bedøvende ligeglad med at blive galt hykler, jeg forholder mig til det dårlige spil i stedet for at pille mig selv i løgene og så brokke mig over andres indlæg bagefter..

Det er fair nok at være kritisk - vel svært at være andet med en så tynd indsats. Men, når folk begynder at råbe om at mesterskabet er tabt nu osv. så er det ikke at være kritisk - så er det ren og skær tuderi og man burde tage en timeout før man poster næste gang.

el-insaciable
31-12-2007, 08:01

Istedet for at bede folk om at tie stille og finde et andet hold at holde med osv. hvorfor lader man så ikke være med at reagere på et indlæg hvis man synes det er dumt? Der går da ikke noget af folk af den grund. Med mindre det er i strid med forummets regler, så der skal uddeles advarsler selvfølgelig.Det vil nok være det klogeste. Men det er altså ikke kun hos kritikerne, at følelserne nærmer sig kogepunktet efter et nederlag. Jeg er ret sikker på, at det sker for alle United fans. Og så er det altså svært at holde mund - selvom man måske burde - når pessimismen tager overhånd. Hver gang jeg ser udtryk for den tabermentalitet, der er ret så udbredt her på forummet, skal jeg virkelig holde mig selv i skindet for ikke at reagere. Den er jo ikke alene uden egentlig begrundelse, men strider direkte mod den never-say-die attitude, vores hold er kendt for.

RAppel
31-12-2007, 15:58

Det skal jeg :juhuuuu:

Bugge
31-12-2007, 17:48
Cap/Rappel: I skal være velkomne til at finde et indlæg hvor jeg udtaler at mesterskabet er tabt eller at ronaldo er dårlig, det vil imponere mig meget hvis det kan lade sig gøre.. Jeg har sagt fra dag 1 at vi vinder mesterskabet og det har jeg holdt ved siden første kamp..
Jeg kritiserer spillernes indsats i den enkelte kamp, det mener jeg er mere relevant end bare at lade være med at forholde sig til en skid og så overfalde andre som ikke er tilfredse med dårlige indsatser..

Cap
01-01-2008, 01:16
Cap/Rappel: I skal være velkomne til at finde et indlæg hvor jeg udtaler at mesterskabet er tabt eller at ronaldo er dårlig, det vil imponere mig meget hvis det kan lade sig gøre

Du skal være velkommen til at finde et indlæg hvor jeg udtaler mig om dine indlæg. ;)

Foged
01-01-2008, 02:46
Vi vinder mesterskabet!
Vi dummede os utroligt i West Ham uden tvivl. Og på dagen var de måske bedre. De har store chancer, men vi har godt nok også nok nogle "chancer" som vi skal gøre farlige ved gode tæmninger Giggs og Nani.
Synes dog vi var skræmmende dårlige ved hjørne og frispark, forhåbentlig sidste gang i denne sæson.!

Jeg nægter dog at tro på at Arsenal bliver på toppen. Jeg tror simpelthen ikke på Adebayor. Han må gå ned rent målscoring og hvem skal så tage over? Silva som lavede to den anden dag? Narj tror jeg ikke på. Tror de kommer til at mangle manden der laver det afgørende mål.

Her har vi langt bedre svar. Selvfølgelig har vi Ronaldo, Tevez, Rooney men samtidig også Saha, Scholes, Giggs, Nani som kan afgøre kampe som de har gjort tidligere. Men hvor er svaret fra Arsenal?!
Jeg mener helt klart ikke at Arsenal er specielt godt stillet rent scoringsmæssigt. Uden tvivl de laver mange mål, men jeg tror at hvis blot Adebayor bliver dækket vil vi nå utrolig langt.
De unge spillere bliver ved med at overraske og overraske og jeg er rent faktisk meget skuffet over vores rutineret spillere ikke formår at holde forspringet julen igennem, men igen taber det til The Gunners. Jeg troede faktisk at vi vandt mesterskabet her i julen, men Arsenal rejser sig og slår Everton 4-1 på udebane som vi havde problemer med hjemme!

Jeg tror stadig og har altid gjort fuldt og fast på mesterskabet men det bliver spændende for Arsenal virker bedre end længe.

ChristianR
01-01-2008, 13:22
Vi vinder mesterskabet!
Vi dummede os utroligt i West Ham uden tvivl. Og på dagen var de måske bedre. De har store chancer, men vi har godt nok også nok nogle "chancer" som vi skal gøre farlige ved gode tæmninger Giggs og Nani.
Synes dog vi var skræmmende dårlige ved hjørne og frispark, forhåbentlig sidste gang i denne sæson.!

Jeg nægter dog at tro på at Arsenal bliver på toppen. Jeg tror simpelthen ikke på Adebayor. Han må gå ned rent målscoring og hvem skal så tage over? Silva som lavede to den anden dag? Narj tror jeg ikke på. Tror de kommer til at mangle manden der laver det afgørende mål.

Her har vi langt bedre svar. Selvfølgelig har vi Ronaldo, Tevez, Rooney men samtidig også Saha, Scholes, Giggs, Nani som kan afgøre kampe som de har gjort tidligere. Men hvor er svaret fra Arsenal?!
Jeg mener helt klart ikke at Arsenal er specielt godt stillet rent scoringsmæssigt. Uden tvivl de laver mange mål, men jeg tror at hvis blot Adebayor bliver dækket vil vi nå utrolig langt.
De unge spillere bliver ved med at overraske og overraske og jeg er rent faktisk meget skuffet over vores rutineret spillere ikke formår at holde forspringet julen igennem, men igen taber det til The Gunners. Jeg troede faktisk at vi vandt mesterskabet her i julen, men Arsenal rejser sig og slår Everton 4-1 på udebane som vi havde problemer med hjemme!

Jeg tror stadig og har altid gjort fuldt og fast på mesterskabet men det bliver spændende for Arsenal virker bedre end længe.

Van Persie, Fabregas, Hleb, Rosizcky til at starte med. Hvis du også nævner spillere som Saha og Nani hos os må du jo næsten også ind og nævne spillere som Bendtner, Walcott, Silva og Flamini. Jeg synes de er ligeså godt dækket ind som vi er, og jeg er bange for at de ikke er så afhængige af Adebayor som du gør dem til.

Bugge
01-01-2008, 17:32
Jeg er heller ikke enig i at de er så afhængige af Adebayor.. Jeg vil mene at vi er mere afhængige af Ronaldo end de er af Adebayor..
Men Fabregas har jeg svært ved at se dem vinde mesterskabet uden..