PDA

Se fuld version : Manucho

Sider : 1 [2]

JakobR
17-01-2009, 10:33
Han imponerede mig heller ikke under ANC. Jo, på den måde, at han scorede mange mål, men havde det ikke været for en spiller som Flavio, så havde holdet ikke fået halvt så meget succes. Jeg synes, han lavede mange elementære fejl og skabte for lidt på egen hånd (pånær hans langskudsmål). Vi har fire angribere pt (inkl. Welbeck), og de er alle sammen spillere, der også fungerer glimrende i det opbyggende spil. Manucho har overhovedet ikke overbevist mig om, at han kan det samme på det samme plan.
Det, der har overrasket mig mest, er hans hurtighed, uden tvivl. Han har et rigtigt godt antrit.

Nu er det ikke fordi, jeg hader Manucho. Jeg krydser da fingre for, at det er mig, der undervurderer ham. Det kunne da være en succeshistorie, hvis en fyr fra den angolanske liga gik ind i vores opstilling - og det er da endnu heller ikke hundred procent udelukket.

Angående Campbell, så er jeg sikker på, at han kan udvikle sig til en rigtig god squad player i stil med Fletcher. En af hans største i forcer ift. hvad vi pt mangler, er hans speed, så på den måde har han allerede et bonuspoint.
Hvis det passer, at vi vil købe Palacios, så kunne jeg godt forestille mig, at vi vil beholde ham af rent økonomiske årsager (dermed ikke sagt, at han er en dårlig fodboldspiller).

Zubbi
17-01-2009, 10:35
Han er ikke god nok. Han er god i luften, men simple afleveringer kan jo være en kæmpe udfordring for ham. For slet ikke at tale om hans first-touch.
Eftersigende skulle han heller ikke have imponeret til træning, og det har så resulteret i, at han ikke engang har kunne tilspille sig en plads hos vores Carling Cup hold.
Umiddelbart skulle man tro, at United ville være tålmodige, men hvis det rette tilbud kommer, så kan United ikke sige nej (få x-antal millioner eller vente på en spiller, hvis potentiale muligvis slet ikke eksisterer). Han er trods alt snart 26 år.

Personligt er jeg næsten sikker på, at ham og Campbell er væk til sommer. United har eftersigende modtaget et £7M bud fra Wigan på Fraizer, mens Hull har understreget, at de stadig er interesseret. Welbeck bliver også værdsat højere end Campbell.

Men jeg ønsker ham da held og lykke. Han skal være velkommen til at score en kasse mod Arsenal imorgen. Arsenal har jo også deres problemer i luftrummet nede i defensiven.

Det er godt nok heldigt, at du ikke er United manager hva?
Så havde vi da godt nok ikke haft nogle spillere tilbage, hvis du bedømmer om folk skal smides af holdet efter en halv times fodbold!
- og kan så fortælle dig, at han lagde op til Welbecks mål, med en flot et-to aflevering ;)!

Så ham forresten under African Nations Cup, og der var han genial. Han var en kæmpe trussel, ligemeget hvem han spillede imod.
Helt genial på hoved, og så var han bomstærk. Rigtig god med ryggen til mål.

JakobR
17-01-2009, 10:37
Det er godt nok heldigt, at du ikke er United manager hva?
Så havde vi da godt nok ikke haft nogle spillere tilbage, hvis du bedømmer om folk skal smides af holdet efter en halv times fodbold!

Nu skrev jo ikke, at han skulle smides på porten. Og jeg ved heller ikke hvorfor du antager, at jeg vurderer ham udfra en halv times fodbold...

Det er jo pga. posts som denne, at jeg ikke havde skrevet herinde i 5-6 måneder. Fuldstændigt plat.

United-Allan33
17-01-2009, 10:46
Han imponerede mig heller ikke under ANC. Jo, på den måde, at han scorede mange mål, men havde det ikke været for en spiller som Flavio, så havde holdet ikke fået halvt så meget succes. Jeg synes, han lavede mange elementære fejl og skabte for lidt på egen hånd (pånær hans langskudsmål). Vi har fire angribere pt (inkl. Welbeck), og de er alle sammen spillere, der også fungerer glimrende i det opbyggende spil. Manucho har overhovedet ikke overbevist mig om, at han kan det samme på det samme plan.
Det, der har overrasket mig mest, er hans hurtighed, uden tvivl. Han har et rigtigt godt antrit.

Nu er det ikke fordi, jeg hader Manucho. Jeg krydser da fingre for, at det er mig, der undervurderer ham. Det kunne da være en succeshistorie, hvis en fyr fra den angolanske liga gik ind i vores opstilling - og det er da endnu heller ikke hundred procent udelukket.

Angående Campbell, så er jeg sikker på, at han kan udvikle sig til en rigtig god squad player i stil med Fletcher. En af hans største i forcer ift. hvad vi pt mangler, er hans speed, så på den måde har han allerede et bonuspoint.
Hvis det passer, at vi vil købe Palacios, så kunne jeg godt forestille mig, at vi vil beholde mig af rent økonomiske årsager (dermed ikke sagt, at han er en dårlig fodboldspiller).

Jeg tror netop ideen ved at købe Manucho var at få en type som ikke lignede de andre angribere vi har i klubben.. Jeg synes nogle gange vi har manglet en plan C, og der kunne en stærk angriber være en oplagt mulighed, nogen gange synes jeg det er lidt for meget vi skal drible bolden ind over stregen, hvor jeg mner vi nogen gange savner den mere diekte vej, med en lang aflevering ind i feltet for at skabe lidt ravage.. Han har så måske ikke udviklet sig som SAF havde håbet, og derfor forsøges der nu med en udlejning..

JakobR
17-01-2009, 10:52
Jeg tror netop ideen ved at købe Manucho var at få en type som ikke lignede de andre angribere vi har i klubben.. Jeg synes nogle gange vi har manglet en plan C, og der kunne en stærk angriber være en oplagt mulighed, nogen gange synes jeg det er lidt for meget vi skal drible bolden ind over stregen, hvor jeg mner vi nogen gange savner den mere diekte vej, med en lang aflevering ind i feltet for at skabe lidt ravage.. Han har så måske ikke udviklet sig som SAF havde håbet, og derfor forsøges der nu med en udlejning..

Jeg synes ikke, han er en 'plan c', da han, efter min mening, har en del lighedstræk med Berbatov - dog lidt mere fysisk, hovedstødsstærk og hurtig. En anden ting, der også overraskede mig var, at han går rimelig dybt i banen.

Welbeck vil jeg kalde en plan c, da han bruger sin speed på en helt anden måde end for eksempel Rooney, der mere bruger den på at komme hurtigt fra a til b, end at sætte en mand af. Han er også en del højere, kan man sige.

Jeg er da hvertfald parat til at tage min kritik tilbage, hvis han skulle blive en succeshistorie hos Hull. Ret skal være ret.

United-Allan33
17-01-2009, 11:04
Jeg synes ikke, han er en 'plan c', da han, efter min mening, har en del lighedstræk med Berbatov - dog lidt mere fysisk, hovedstødsstærk og hurtig. En anden ting, der også overraskede mig var, at han går rimelig dybt i banen.

Welbeck vil jeg kalde en plan c, da han bruger sin speed på en helt anden måde end for eksempel Rooney, der mere bruger den på at komme hurtigt fra a til b, end at sætte en mand af. Han er også en del højere, kan man sige.

Jeg er da hvertfald parat til at tage min kritik tilbage, hvis han skulle blive en succeshistorie hos Hull. Ret skal være ret.

Min plan C har intet med speed at gøre, men derimod en stærk type som kan tage kampen op med forsvaret, en type som Heskey.. det synes jeg nogen gange vi mangler.. Det var ihvertfald den tanke jeg fik da jeg så ham i ANC..

JakobR
17-01-2009, 11:20
Min plan C har intet med speed at gøre, men derimod en stærk type som kan tage kampen op med forsvaret, en type som Heskey.. det synes jeg nogen gange vi mangler.. Det var ihvertfald den tanke jeg fik da jeg så ham i ANC..

Nå okay. Umiddelbart synes jeg vi har rigeligt med fysik i Rooney og til dels Tevez. Fysik behøves nødvendigvis ikke være store muskler, men i ligeså høj grad ens balance og der synes jeg godt Berbatov kan være med.
Manucho vil muligvis kunne bruge sin fysik til at komme til en del chancer i luftrummet. Han er ikke en type man lige vælter omkuld.

United-Allan33
17-01-2009, 11:36
Nå okay. Umiddelbart synes jeg vi har rigeligt med fysik i Rooney og til dels Tevez. Fysik behøves nødvendigvis ikke være store muskler, men i ligeså høj grad ens balance og der synes jeg godt Berbatov kan være med.
Manucho vil muligvis kunne bruge sin fysik til at komme til en del chancer i luftrummet. Han er ikke en type man lige vælter omkuld.

Netop min pointe... Rooney og Tevez er fysisk stærke men ikke ligefrem de største spillere..
Jeg har set Manucho som den spiller man smider bolden op i hovedet på, som så skal bruge sin styrke på at fordele bolden videre til to hurtige angribere..

JakobR
17-01-2009, 11:40
Fair nok. Du skrev bare "ravage i feltet" eller sådan noget, så tolkede det forkert. Men jeg er enig i, at det ikke vil være tosset med en stærk angriber i luftrummet og en anderledes type, end dem vi har nu.

United-Allan33
17-01-2009, 11:43
Fair nok. Du skrev bare "ravage i feltet" eller sådan noget, så tolkede det forkert. Men jeg er enig i, at det ikke vil være tosset med en stærk angriber i luftrummet og en anderledes type, end dem vi har nu.

OK, har måske udtrykt mig forkert, men det ser ud til at vi blev enige alligevel :)

RasmusP
17-01-2009, 12:13
Jeg har ikke set meget til Manucho. Måske ikke engang en hel kamp.. Men er jeg forkert på den, hvis jeg synes han minder meget om Adebayor? Scorer mange mål uden at kunne meget mere end dét...

Dines
17-01-2009, 13:32

Hvis det passer, at vi vil købe Palacios, så kunne jeg godt forestille mig, at vi vil beholde ham af rent økonomiske årsager (dermed ikke sagt, at han er en dårlig fodboldspiller).

Nu så jeg ikke ANC, men at score 4 mål og komme på tuneringens hold, siger at man kan et eller andet. Han har heller ikke imponeret mig specielt meget af det jeg har set mod Boro og Blackburn i Carling Cuppen, men jeg synes, at vi skal passe på med at afskrive manden, før vi overhovedet har givet ham en reel chance. Det kan godt være, at Manucho ikke har så meget spilforståelse og teknik, men han har noget som ingen af vores andre angribere har - et fremragende hovedspil. - En kamp som i dag, kunne han være god at have inde til at vinde duellerne....

timberunited
18-01-2009, 08:52
Jeg har ikke set meget til Manucho. Måske ikke engang en hel kamp.. Men er jeg forkert på den, hvis jeg synes han minder meget om Adebayor? Scorer mange mål uden at kunne meget mere end dét...

Da han kom ind for Hull mod Arsenal viste han en del mere. Han fik faktisk vendt kampen med sine dribleture. Med lidt mere erfaring i PL kan han godt blive et emne på sigt. Han blev jordet af Toure, men kom ind igen og var god til at holde på bolden. :devill:

Dines
18-01-2009, 08:55
Ja, Manucho kom ind og gjorde det fornuftigt. Han brugte sin styrke god og lavede lidt uro i Arsenal feltet. Derudover tog han boldene godt til sig, og spillede dem fornuftigt rundt. Ellers fik han ikke så meget at arbejde med, men det var en fin præstation af Manucho.

Kofoed
18-01-2009, 12:37
Shit hvor har jeg sovet i timen.. Hvornår er Manucho blevet lejet ud til Hull?? Og for hvor lang tid, og er der nogle der har et link til det??

Thomas
18-01-2009, 12:38
Shit hvor har jeg sovet i timen.. Hvornår er Manucho blevet lejet ud til Hull?? Og for hvor lang tid, og er der nogle der har et link til det??

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9849

;)

Kofoed
18-01-2009, 12:51
Takker:D

Kofoed
24-01-2009, 15:38
Manucho starter inde for Hull i dagens FA cup kamp mod Milwall.. Spændene

timberunited
26-01-2009, 11:59
Manucho starter inde for Hull i dagens FA cup kamp mod Milwall.. Spændene

Men de kom igennem det. Håber han rykker de næste kampe for The Tigers. :devill:

Stratego Thomas
03-02-2009, 10:27
Da han kom ind for Hull mod Arsenal viste han en del mere. Han fik faktisk vendt kampen med sine dribleture. Med lidt mere erfaring i PL kan han godt blive et emne på sigt. Han blev jordet af Toure, men kom ind igen og var god til at holde på bolden. :devill:

nu har jeg ikke selv set kampen, men det lyder da interessant hvis vi i manucho har scoret os en en billig angriber, som kan gøre en forskel men sine dribleture - jeg må ærligt indrømme at jeg nu aldrig har set ham som den store dribler, men mere som en stor stærk afsluttertype..

jeg har faktisk kun set manucho spille to gange for united, hvor han ikke gjorde det store væsen af sig.. men hans forcer mht fysik, hovedstød og skudstyrke virker tiltrængt i united..

dog er jeg stadig lidt skeptisk, selvom lejeskiftet til hull virker som den helt rigtige beslutning, i og med manuscho herved får muligheden for rigtigt at tilpasse sig til tempoet i pl.

Stratego Thomas
04-03-2009, 22:16
så har manucho scoret sit første pl-mål i en 1-0 sejr over fullham..! på trods af, at jeg ikke har set målet, tør jeg godt glæde mig over vores angribersituation - det ser lovende!!:devill:

Hald
04-03-2009, 23:38
Ja, det er klasse at han har fået gang i støvlerne, tror dog desværre der er meget langt til en angrebsplads i United. Ved ikke om vi har købt katten i sækken, det jeg har set til ham indtil nu, er ikke for godt. Men lad os håbe han bliver vild!

CC
04-03-2009, 23:48
Kunne forestille mig at vi sælger ham videre til sommer, da jeg har svært ved at se ham få spilletid, også selvom Tevez smutter...

DonThommy
05-03-2009, 06:04
Kunne forestille mig at vi sælger ham videre til sommer, da jeg har svært ved at se ham få spilletid, også selvom Tevez smutter...

enig!

Dines
05-03-2009, 06:35
Jeg mangler fortsat at se Manucho mere i aktion, før jeg mener, at vi skal sælge ham. Det kan virke som om, at han ikke er god nok til Hull, for han har ikke spillet meget. Men lad os håbe, at hans scoring kan sende ham i den rigtige retning.

snegl
05-03-2009, 12:54
slettet...

Thomas
05-03-2009, 14:12
101greatgoals har målet:

Fjerner også lige linket her. :)
Og citat fra reglerne: http://oldtrafford.dk/forum/announcement.php?f=2
"Der må ikke linkes til andre videosider end Youtube.com eller video.google.com."
- Morten K

GOOooOOOOOOOOOooooOol ManuchooOOOOOOOOoooo

Alligevel meget godt klaret af Hull at vinde i Fulham, de har da en ret god hjemmebanerecord så vidt jeg husker

Det er vist ikke et lovligt link ;)

snegl
05-03-2009, 14:34
Det er vist ikke et lovligt link ;)

Nå, troede bare siden var så velkendt at det næsten kunne være ligemeget. Anyways, det var nu os bare for at folk ku se hans mål, men så fjerner jeg da bare det igen.

snegl
13-04-2009, 18:33
Ved ikke om det er kommenteret i en anden tråd, men selveste Manucho scorede målet i Hulls 1-3 nederlag i weekenden:

Udemærket mål hvor han går stærkt op i luftrummet efter hjørne og header den op i krogen.

Dines
13-04-2009, 19:40
Jeg glæder mig meget til sæsonafslutningen, men også rigtig meget til sommer. Hvad sker der, rent transfer mæssigt i angrebet? Bliver Tevez solgt eller købt, kommer der en forstærkning udefra eller prøver Ferguson at satse med ustabile kort som Manucho, Fraizer Campbell, Macheda og Welbeck? Det ville ikke undre mig, hvis han gjorde det.

United DK
13-04-2009, 20:21
Jeg tror Manucho og Campbell får sparket, selvom Manucho trods alt har det unikke ift. de øvrige angribere i truppen, at han har noget at komme med i hovedspillet, men det er så spørgsmålet, om det er nok til at redde ham. Campbell er til gængæld fuldstændig væk i Spurs, ligesom Simpson i øvrigt er det i Blackburn, og det ligger derfor i kortene, at begge ikke er at finde i truppen 09/10.

Glory Man United
14-04-2009, 07:18
Sidst gang jeg spillede FM blev Manucho sur over, at han spillede på reserveholdet. Så derfor ryger han til sommer. Det er jo skandaløs optræden

jmyrini
14-04-2009, 10:29
Sidst gang jeg spillede FM blev Manucho sur over, at han spillede på reserveholdet. Så derfor ryger han til sommer. Det er jo skandaløs optræden

Da jeg spillede FM, da brækkede han benet meget slemt i sæson 09/10, og blev plaget af det resten af spillet, så jeg synes helt klart, at vi skal sælge ham hurtigst muligt.

United DK
14-04-2009, 10:47
Da jeg spillede FM, blev Nani kåret til årets spiller...

Glory Man United
14-04-2009, 10:55
Da jeg spillede FM, blev Nani kåret til årets spiller...

Jeg smider spillet ud.....

RuudVanNissetøj
14-04-2009, 12:08
Jeg smider spillet ud.....

Nani er verdensklasse i FM2009.....første sæson nåede han 17 mål i ligaen og 12 assist på mit United hold. Han mangler bare at overføre bare en smule af den skarphed til virkeligheden :)

Coach-Nico
14-04-2009, 12:13
Jeg tror Manucho og Campbell får sparket, selvom Manucho trods alt har det unikke ift. de øvrige angribere i truppen, at han har noget at komme med i hovedspillet, men det er så spørgsmålet, om det er nok til at redde ham. Campbell er til gængæld fuldstændig væk i Spurs, ligesom Simpson i øvrigt er det i Blackburn, og det ligger derfor i kortene, at begge ikke er at finde i truppen 09/10.

Ærgeligt at Cambell ikke får mere spilletid, men hvorfor bliver han også udlejet til Spurs. De har jo en af englands største trupper. Han minder mig en del om en vis Eto'o, hvilket gør mig meget hooked..

schousboe9
14-04-2009, 12:25
Ærgeligt at Cambell ikke får mere spilletid, men hvorfor bliver han også udlejet til Spurs. De har jo en af englands største trupper. Han minder mig en del om en vis Eto'o, hvilket gør mig meget hooked..

Fordi det var en del af aftalen omkring Berbatov. £30.25 mio. og Campbell på lån et år.

snegl
14-04-2009, 12:41
Haha herlig FM debat.

I Cm 01/02 var Emil Debski fra Vejle iøvrigt sindssygt lovende og endte med at koste 130-180 mio. In real life var han med i Paradise Hotel for 2 sæsoner siden :lolol:

Men speaking of Manucho, så tror jeg det er 50/50 med hvad Ferguson gør. Jeg tror først han træffer et valg sidst sent på sommeren, når han har fundet ud af om han har fået det på markedet han vil have eller ej. Manucho er et glimrende alternativ når vi i pressede situationer (hvor vi har alt spillet) bare skal have nogle indlæg ind i boksen.

SantasLittleHelper
14-04-2009, 12:49
Haha herlig FM debat.

I Cm 01/02 var Emil Debski fra Vejle iøvrigt sindssygt lovende og endte med at koste 130-180 mio. In real life var han med i Paradise Hotel for 2 sæsoner siden :lolol:.
Han havde i øvrigt selv udfyldt holdsedlen med vurderet potentiale osv, så det er ikke så underligt at han blev mega god ;) Viser nok også lidt om hvilken person han er..

Coach-Nico
14-04-2009, 12:51
Fordi det var en del af aftalen omkring Berbatov. £30.25 mio. og Campbell på lån et år.

Nårh ja..hvordan kunne jeg glemme hele det kaos...

Belfast
14-04-2009, 14:26
Haha herlig FM debat.

I Cm 01/02 var Emil Debski fra Vejle iøvrigt sindssygt lovende og endte med at koste 130-180 mio. In real life var han med i Paradise Hotel for 2 sæsoner siden :lolol:

Han var ikke fra Vejle, med fra Dalum IF ;)

Men ja, fantastisk talent dengang:lolol:

snegl
14-04-2009, 14:32
Han havde i øvrigt selv udfyldt holdsedlen med vurderet potentiale osv, så det er ikke så underligt at han blev mega god ;) Viser nok også lidt om hvilken person han er..

Hahaha fed insiderviden. Hvor ved du sådan noget fra??

Han har vel tænk han sku ha 20 i scoring den fiss'karl.

Glory Man United
14-04-2009, 14:34
Nogen der har 98 versionen(mener det var det år)? Der er jeg med for Vedbæk. Købte mig selv til United, hvor jeg self sparkede en del straffespark og blev bedre og bedre :haha:

snegl
14-04-2009, 14:39
Nogen der har 98 versionen(mener det var det år)? Der er jeg med for Vedbæk. Købte mig selv til United, hvor jeg self sparkede en del straffespark og blev bedre og bedre :haha:

Haha fedt. Du er jo forumets Emil Debski!!!

http://www.facebook.com/profile/pic.php?uid=AAAAAQAQzzF_zVut7auKtK9J6YWrbAAAAAmExt nrWHbmstXIsnjQ3_wc

Glory Man United
14-04-2009, 14:41
http://www.facebook.com/profile/pic.php?uid=AAAAAQAQzzF_zVut7auKtK9J6YWrbAAAAAmExt nrWHbmstXIsnjQ3_wc

Hmmmm jeg er nu til piger

SantasLittleHelper
14-04-2009, 14:42
Hahaha fed insiderviden. Hvor ved du sådan noget fra??

Han har vel tænk han sku ha 20 i scoring den fiss'karl. læste det for rigtig lang tid siden efterhånden.. Men den skulle i hvert fald være god nok, hehe.. En hurtig google fandt dog følgende:

Det var jo os ham der stod for indsendelse af spiller egenskaberne i dalum dengang haha.. meget fun alligevel.. frisk gjort af ham, men et fjols er han alligevel

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1247.0

Det er i øvrigt en klassetråd med Emil Debski. Hold kæft en god epic fail griner.. f.eks.:

Da vi gik på HH sammen, der tegnede han et stort D&G-tegn med en sprittus, på et par bukser han havde købt i H&M. Han var også så nærrig, at han ikke gad at give 100 kr. for de der NIKE-svedarmbånd som man gik med engang, så han klippede det nederste af en gammel NIKE-sok og så brugte dem istedet...

snegl
13-09-2009, 21:15
Manucho bombede idag til 2-4 mod Valencia. Ny Forlan story vi er vidne til.

Ludvig
13-09-2009, 21:47
Manucho bombede idag til 2-4 mod Valencia. Ny Forlan story vi er vidne til.

Meget godt at han fik scoret en kasse..

Var lidt synd for ham i United, uden nogen rigtig plads på holdet, og udspillet af spillere der var flere år yngre end ham