Se fuld version : Ris og Ros
Overskriften siger lidt sig selv.
Men i hvert fald man skulle have lov til at komme med ris og ros til Oldtrafford.dk + forumet.
Jeg vil selv starte:D
Der stod om kampenrefereatet til Manchester Unitees Vs. MAnchester City "Beklager det hurtigt skrevne referat", og syntes egentlig det er et af de bedste referater der er skrevet herinde, for det med at det hele bliver sammenkogt, syntes jeg ikke giver en rigtig fornemmelse af hvordan kampen er gået, især det med at der er sat tid på hvornår de forskellige episoder hente, syntes jeg er rigtig godt.
Desuden hvis man vil læse den anden form for referat kan man altid gå ind på Manutd.com.
MEn jeg ved ikke om der er nogen som er enige med mig?
Martinsen
06-05-2007, 11:01
Overskriften siger lidt sig selv.
Men i hvert fald man skulle have lov til at komme med ris og ros til Oldtrafford.dk + forumet.
Jeg vil selv starte:D
Der stod om kampenrefereatet til Manchester Unitees Vs. MAnchester City "Beklager det hurtigt skrevne referat", og syntes egentlig det er et af de bedste referater der er skrevet herinde, for det med at det hele bliver sammenkogt, syntes jeg ikke giver en rigtig fornemmelse af hvordan kampen er gået, især det med at der er sat tid på hvornår de forskellige episoder hente, syntes jeg er rigtig godt.
Desuden hvis man vil læse den anden form for referat kan man altid gå ind på Manutd.com.
MEn jeg ved ikke om der er nogen som er enige med mig?
det med minutantallet kræver vel lidt, at man sidder og skriver helt vild ned under kampen når det forskellige foregår... og det vil jeg ikke kræve for man skal sku have lov til at se kampen på den måde man har lyst til...
Det var mig der skrev referater, og ja, jeg skrev den under kampen, da jeg ikke havde tid efter kampen. Vi skal da måske overveje, hvordan vi håndterer referaterne, men det er rigtigt, at man misser meget af kampen ved at skrive den live og der er godt nok stress på :)
Jeg er personligt langt mere tilhænger af Sivebæks referater, som er mere beskrivende og gengiver kampen som helhed. Hvis man vil se det minut for minut kan man jo evt. tjekke live.vg.no hvor hændelserne står beskrevet. Dog ikke så detaljeret som Martins.
Det skal selvfølgelig ikke lyde som en kritik af Martins fremragende arbejde her på siden. :)
det med minutantallet kræver vel lidt, at man sidder og skriver helt vild ned under kampen når det forskellige foregår... og det vil jeg ikke kræve for man skal sku have lov til at se kampen på den måde man har lyst til...
Det gør jeg i forvejen. Tager minuttal af alle begivenheder. Men et referat med tidsangivelser over det hele bliver sq for firkantet IMO.
Men jeg vil da gerne høre andres reaktion på dette. Hvad er bedst?
elmegaard
06-05-2007, 13:25
jeg synes helt klart, at et "rigtigt" kampreferat er at foretrække. hvis man vil have et minut-for-minut-referat kan man bruge vg.no's i øvrigt glimrende site. og man kan vel heller ikke forlange, at der er en, der skal sidde og skrive detaljeret mens kampen spilles – det fjerner unødigt meget fokus for den person, der skriver (med mindre personen da gerne vil..).
Fransson
06-05-2007, 14:51
Nu er jeg simpelthen nødt til at tage dette emne op igen. Det er jeg ked af, men det kan simpelthen ikke være rigtigt, at en nyhed skal være fyldt med så mange fejl, som denne nyhed er: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7062
Det er altså rigtig RIGTIG dårligt arbejde. Det kan Hr Martin Dahl sagtens gøre bedre. Normalt skriver han knald godt men det der er noget som ikke skal loades op på Danmarks bedste side om Manchester United.
Jeg kan godtage enkelte trykfejl o.lign.
Jeg ved at der er nogen som vil skrive, at jeg ikke accepterer det frivillige arbejde bag siden, og det er helt forkert, så derfor skal det ikke diskutteres.
Det skal ses som en hjælp.
Nu er jeg simpelthen nødt til at tage dette emne op igen. Det er jeg ked af, men det kan simpelthen ikke være rigtigt, at en nyhed skal være fyldt med så mange fejl, som denne nyhed er: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7062
Det er altså rigtig RIGTIG dårligt arbejde. Det kan Hr Martin Dahl sagtens gøre bedre. Normalt skriver han knald godt men det der er noget som ikke skal loades op på Danmarks bedste side om Manchester United.
Jeg kan godtage enkelte trykfejl o.lign.
Jeg ved at der er nogen som vil skrive, at jeg ikke accepterer det frivillige arbejde bag siden, og det er helt forkert, så derfor skal det ikke diskutteres.
Det skal ses som en hjælp.
Jeg er udemærket klar over jeg har en dårlig dag. Og ja, jeg har netop i dag ikke læst nyhederne igennem inden jeg trykkede dem ind i systemet. Det beklager jeg.
Kan godt være at det med minnut for minnut er for overdrevet, men mener bare at det er meget rart man har en lille smule fornemmelse af hvor intenst kampen var osv... Jeg ved ikke om man på en måde kan lave en blanding.
For det kan selvfølgelig heller ikke passe at du skal sidde at gå glip af noget af kampene:D
Jeg er udemærket klar over jeg har en dårlig dag. Og ja, jeg har netop i dag ikke læst nyhederne igennem inden jeg trykkede dem ind i systemet. Det beklager jeg.
Det var godt Hr Martin Dahl
Fransson
08-05-2007, 09:29
Du er tilgivet Hr Martin Dahl ;)
Nu ved jeg ikke, om det er blevet nævnt.
Men jeg kunne godt lide det gamle system, hvor man på startsiden (oldtrafford.dk), kunne se de tråde, der sidst var blevet besvaret.
Nu står der jo bare tre tråde: Regler for forum osv..
Ved ikke, om det kun er mig?
Synes forresten, at det nye forum er rigtig godt. :D
læs de tidligere indlæg... vi arbejder på at gøre det muligt igen.
Har flere gange oplevet noget Database error her på forummet, ville hører om andre har samme problem, og om der bliver arbejdet på problemet?
Har flere gange oplevet noget Database error her på forummet, ville hører om andre har samme problem, og om der bliver arbejdet på problemet?
Havde det i starten, men har ikke set det i lang tid heldigvis :)
Jeg har også store problemer fra tid til anden. Bare med hele siden generelt, inklsusiv vores nyhedssystem.
Jeg kan ikke forestille mig andet end Casper arbejder på problemet. Ellers tager jeg en øl fra den store samling, jeg skylder ham ;)
Jeg kan ikke forestille mig andet end Casper arbejder på problemet. Ellers tager jeg en øl fra den store samling, jeg skylder ham ;)
Hov hov, det lyder som en trussel ;)
Jeg oplever det stadig og har også (oftere end før det nye forum kom til) problemer med indlæsninger af nyhederne hvor den siger der er fejl på databasen.
Skyldes det, det nye forum? Som ellers er meget pænere og mere overksueligt end det gamle!
har ikke selv oplevet det.
er der en som kan sende mig fejlmeddelsen til mig? (fra forsiden... ikke fra forum)
Hvor er det forum egentlig, der omhandler Glazer, takeoveret og love united hate glazer organisationen? Var der ikke det på det gamle forum? :)
jo, men tænkte at det først sku på hvis/når det blev nødvendigt... det samme gælder faktisk fc united forummet, som jeg ikke har fået slettet endnu.
Holmskov
09-05-2007, 22:18
Så er den gal med stavningen igen.
På forsiden står en nyhed om at City har VUNDET et trofæ. Skal der ikke stå at City har FUNDET et trofæ ?? :D
er der en som kan sende mig fejlmeddelsen til mig? (fra forsiden... ikke fra forum)
anyone?
Så snart jeg ser den igen skal jeg nok poste den til dig, kan godt beskrive det for dig, men tror ikke det hjælper dig med fejlfindingen.
Det er dog ved at være en uge siden at jeg har fået den
PL-pedersen
24-05-2007, 14:28
ved godt det måske ikke hører til på den her men ville ikke oprette en ny tråd bare for at spørger hvordan jeg for mit billede frem ud ved mit navn, når jeg har skrevet et indlæg...
ved godt det måske ikke hører til på den her men ville ikke oprette en ny tråd bare for at spørger hvordan jeg for mit billede frem ud ved mit navn, når jeg har skrevet et indlæg...
Oppe i venstre hjørne, er der en menulinie.. "profil, OSS, medlemsliste, kalender osv." Tryk på "profil" -> og så under "Settings and Options" -> Avatar -> Og så "Gennemse", hvis dit billede ligger på computeren.
Ens profilbillede er ikke det samme som et avatar. Den ses nemlig kun, når der er en, der trykker sig ind på din profil.
Nu er det ca. 3 uger siden, at det nye Oldtrafford.dk åbnede, men der er en ting jeg er lidt ked af ved det. På det gamle kunne man se hvilke tråde der senest var blevet skrevet i oppe i højre hjørne. Hvornår kommer det tilbage, eller gør det? :)
På det gamle kunne man se hvilke tråde der senest var blevet skrevet i oppe i højre hjørne. Hvornår kommer det tilbage, eller gør det? :)
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=123
Endnu uvist..
PL-pedersen
24-05-2007, 18:34
Mange tak Thomas...
Hvordan kan det være jeg ikke må linke til en LIverpool disskusion om vores Nani-Anderson handel.. under vores transfer... De har vel også meninger ligesom alle os andre ?? og det handlede da om vores transfer ikke deres.. ville bare hører ???
ellers godt arbejde!
EDIT: Har fået svar...
Har lige lidt ris, som jeg har haft i tankerne længe, men har jeg ikke valgt at hive det frem, da det er sådan en lille ting. Dog hjælper det på helheds indtrykket af hjemmesiden. Oppe i toppen af forsiden står der:
Manchester United - OldTrafford.dk - Danske nyheder - Debat - Fans - sange - mobil - Premier League - forum - kampe - Wayne Rooney - Cristiano Ronaldo - Roy Keane - nistelrooy - fodboldrejser - historie - pub - TV - chat - irc - mirc - David Beckham - Giggs - Cantona - Best - Busby babes
Jeg synes den skal opdateres lidt, men det er selvfølgelig jer admins, der bestemmer.
SantasLittleHelper
03-06-2007, 11:35
Har lige lidt ris, som jeg har haft i tankerne længe, men har jeg ikke valgt at hive det frem, da det er sådan en lille ting. Dog hjælper det på helheds indtrykket af hjemmesiden. Oppe i toppen af forsiden står der:
Manchester United - OldTrafford.dk - Danske nyheder - Debat - Fans - sange - mobil - Premier League - forum - kampe - Wayne Rooney - Cristiano Ronaldo - Roy Keane - nistelrooy - fodboldrejser - historie - pub - TV - chat - irc - mirc - David Beckham - Giggs - Cantona - Best - Busby babes
Jeg synes den skal opdateres lidt, men det er selvfølgelig jer admins, der bestemmer.
Jeg tror bare det er et blikfang for folk der bruger de søgeord på google osv.. Men okay, Nistelrooy skulle nok fjernes...
Det er til søgemaskinerne ja...
og det er da fuldkommen ligegyldigt for den enkelte bruger hvad der står oppe i toppen, er det ikke??
Dahlmann
03-06-2007, 22:10
og det er da fuldkommen ligegyldigt for den enkelte bruger hvad der står oppe i toppen, er det ikke??
jeg tænker ikke specielt meget over det... men synes det ser bedre ud end at der bare skulle stå oldtrafford.dk...
bliver det ikke også bare opdateret en gang imellem?
Jo da, men jeg synes bare det ville se bedre ud, hvis der blev opdateret lidt i den, så nytilkomne kan få et bedre indtryk af hjemmesiden. Der kunne fek.s stå noget med "Champions 2007" eller sådan.
Jeg tror sq ikke det er hvad folk kigger på, ved første øjekast. Ked af at skuffe dig. ;)
Jeg tror sq ikke det er hvad folk kigger på, ved første øjekast. Ked af at skuffe dig. ;)
Nå :o Jeg kan godt høre, at jeg er nedstemt hvad angår udskiftningen af teksten.. men, jeg kigger på det hver gang jeg logger på, nå!
edit: lidt mere ris.. Hvad sker der for smileysene? Jeg synes ikke de er så gode igen. Jeg vil gerne have, at der kom sådan nogle her tilbage:
http://img529.imageshack.us/img529/549/smileysfj5.png
Det er kun fordi det er dig der kom med forslaget.. Havde det været en hvilken som helst andet, havde vi ændret det prompte.. ;)
Ej gas. Men som Casper skriver så har det jo noget at gøre med hvordan søgemaskinerne og robotter opfatter siden, og indeksere den. Vi skal helst gerne have en masse brugere ind på oldtrafford.dk :D
Så skal jeg love for, at der sker noget på forsiden
De 6 seneste indlæg:
ChristianH.
Thomas
Smaakage
gasgas
morten k
JakobR
gasgas
Holmskov
JakobR
Martinsen
Mr. Larsen
06-06-2007, 00:21
Super dejligt at se seneste indlæg nu igen er kommet frem på forsiden, ligsom i gamle dage :)
Det har jeg hvert fald savnet, good work
Thomas Hansen
06-06-2007, 02:35
Mega fedt at oversigten er tilbage ligesom mesterskabet!! Fantastisk stykke arbejde i udføre her!! Keep up the good work!!!
ChristianH.
06-06-2007, 10:22
Mega fedt at oversigten er tilbage ligesom mesterskabet!! Fantastisk stykke arbejde i udføre her!! Keep up the good work!!!
Ja, man ved snart ikke hvad man skal være mest begejstret for ...
Syntes det nye forum fungere godt, blandt andet med de nye spillertråde, de giver et godt overblik :D
Og jeg er os godt tilfreds med nyhedsopdateringen generelt på siden!
Generalt mangler der jo ikke noget på denne hjemmeside.
Der er masser af nyheder, og de er hurtigt fremme nyhederne. De eneste jeg godt kunne tænke mig, var at det måske blev et flottere design på vores hjemmeside.
hvilke sider syntes i er flotte og brugervenlige?
Jeg kan godt lide en side som More then a club (http://www.morethanaclub.dk). Den er overskuelig at kigge på, og man finder hurtigt det man skal bruge.
Det er dog ikke en opfordring til at bruge PHP Fusion som jeg ved du hader, men der da vise elementer som der kunne bruges på en evt redesignet oldtrafford.dk. :)
Hr Hansen
13-06-2007, 22:14
Denne side er meget bruger venlig, især med det nye forum! designet udenfor forummet er dog lidt kedeligt. men eller en fantastisk side som blir tjekket flere gange om dagen!
Det er mest de der tern som forsiden har jeg ikke bryder mig om!
Ja det er også mere opbygningen. Gud forbyde at ot.dk får sådan en standdard side. De har omkring 6k unikke brugere pr dag, og alligevel kan de ikke programmer deres egen side. Trist.
Men som sagt så er opbygningen, og vise elementer ting som godt kunne bruges.
ChristianH.
13-06-2007, 22:20
Hørt. Jeg ville afgjort forsøge at få hijacket programmøren til sitet her. Tror han vil give sitet sit personlige præg, der for alvor kan trække brugere til.
Ja det er også mere opbygningen. Gud forbyde at ot.dk får sådan en standdard side. De har omkring 6k unikke brugere pr dag, og alligevel kan de ikke programmer deres egen side. Trist.
Men som sagt så er opbygningen, og vise elementer ting som godt kunne bruges.
Dav allesammen :)
De originale kreatøre og ejere af siden, som i sin tid hed foreveragf.dk, valgte at bruge php-fusion, da de simpelthen ikke havde forstand på programmering. Derfor har siden altid kørt med dette system, hvilket brugerne har været mere end tilfredse med, hvormed vi aldrig har ændret på dette.
Da de nye ejere så kom til, så ville de have et nyt og moderne design, hvilket vi nu mener vi har fået lavet - på trods af, at vi har bygget videre på php-fusionen.
Du finder ikke en php-fusion-side magen til vores, da mange af elementerne og store dele af opbygningen er noget, vi selv har lavet. Hvis du går ind på den danske php-fusion-side, så vil du også se en række brugere efterspørge dele fra vores side, da det er noget vi selv har programmeret.
Derudover arbejder jeg pt. på at få lavet nyt kamp og spiller-system - så med andre ord, bruger vi hellere tiden på at bygge videre på php-fusion-basen og gøre vores side unik på trods af, at den kører på et standard CMS :)
Misforstå mig dog ikke - jeg kan sagtens følge dig i, at det langt mere anset og fornemt at have lavet hele siden fra bunden end at bruge et skabelon-system.
Venlig hilsen
morethanaclub programmør
HamudiiC
14-06-2007, 00:01
Jeg er meget glad for siden og forumet. Men der er noget der undre mig.
Hvorfor er forumet på dansk & engelsk?
Kan man ikke bare gør det hele på dansk?
Selve hjemmesiden er ret enkel og nem at gå til. Men designen er ikke lige verdens bedste. Men det hele er overordnet set meget godt.
Fantastisk arbejde gutter & mange tak for denne side ;)
Jeg ligger nu ikke så meget i design, med mindre det helt ulideligt. (Som fx. www.indkast.dk )
Så længe stofindholdet har kvalitet, er jeg tilfreds!
Jeg vil igen lige fremhæve, at jeg foretrækker forums hvor personlige data osv. er placeret til venstre, ved siden af indlægget - ligesom på det gamle ;)
Det gør det lettere at komme ned over de forskellige indlæg og samtidig er det lettere at læse en tekst når liniebredden ikke er så stor så man slår faktisk to fluer med ét smæk :)
hvilke sider syntes i er flotte og brugervenlige?
FC Barcelonas danske hjemmeside.
mener bare den hedder www.fcbarcelona.dk
- kan godt lide designet og det er overskueligt.
Hvis vores side, kunne mere om den i design, vil jeg være mere end godt tilfreds. (:
Noget, der ville gøre siden bedre er en liga stilling. Så kunne der hele tiden være en her fra siden, der opdaterede den efter hver runde :)
Casper - jeg synes du skulle oprette en tråd, som kun handler om "To do", hvor du skriver alle de projekter, du vil eller er i gang med, og så skriver du også status på dem: "Forventes færdig i slutningen af måneden", "Ikke begyndt" eller lignende. Det ville være rart, og det skulle så også være en tråd, som er låst, så vi ikke kan skrive i den :)
Jeg er egentlig tilfreds nok med designet, dog kunne et nyt være godt. Det skal dog ikke stå i første prioritet.
Flax_Generous
15-06-2007, 19:47
FC Barcelonas danske hjemmeside.
mener bare den hedder www.fcbarcelona.dk
- kan godt lide designet og det er overskueligt.
Hvis vores side, kunne mere om den i design, vil jeg være mere end godt tilfreds. (:
fcbarcelona.dk ser rigtig udmærket ud (meget bedre end barcelona-fc.dk), men indholdsmæssigt er det altså en tynd kop kaffe. Der er ikke mange spændende artikler, historieafsnittene er mangelfulde og spillerprofilerne er mindre interessante. Deres forum er også langt dårligere end dette (jeg er lidt aktiv derinde). Til gengæld har de video-mål (dét er cool!) og det er meget overskueligt at finde rundt på siden. Hvis man kombinere fcbarcelona.dk's overskuelighed med et overvæld af spændende artikler, så ville det være rigtig fint.
Mit forslag er altså at gøre selve oldtrafford.dk's design mere simpelt, overskueligt og enkelt. Det er ikke fordi det er katastrofalt lige nu, men der er plads til forbedringer. En minimal og ren stil er målet.
Mit forslag stopper dog ikke her. Designet er i mine øjne ikke det allervigtigste. Det vigtigste er, at indholdet bliver forstærket. I mine øjne er oldtrafford.dk en af de bedste danske fodboldfansider rent indholdsmæssigt (og hvad angår community er det nok det bedste), men det kunne blive endnu bedre. Længere profiler af spillerne, masser af statistik, artikler om taktik og spillestil, artikler om Uniteds økonomi (måske endda lade både pro- og anti-Glazer-folk skrive?), uddybende transferforslag ("oldtrafford.dk anbefaler/håber"), pudsige historier, fokus på forummet ("ugens tråd") og links til spændende artikler andre steder. Sådan noget vil bringe oldtrafford.dk i en liga helt for sig selv, hvor ingen andre danske sider kan følge med. Det kunne være helt fantastisk. Oldtrafford.dk viser virkelig sin klasse i forummet og når Casper (f.eks.) skriver en artikel om Uniteds fremtid. Det er dejligt. Mere af det. Så overlever vi nok, at designet ikke er super-optimalt.
United.no vil jeg gerne lige på falderebet udpege som en anden god fodboldside med fint design og godt indhold. Forummet er dog ikke helt så godt som oldtrafford.dk's.
Hmm.. Umiddelbart synes jeg ved første øjekast at morethanaclub og barcas hjemmeside får skudt alt for mange informationer og valgmuligheder i hovedet.. En mere simpel en som fx Tipsbladets side (www.forza.dk) har hvad den skal have uden at virke uoverskuelig..
Forumet kunne være lidt bedre struktureret så man ik sku scrolle så meget..
Men jeg synes faktisk at selve oldtrafford.dk har et godt layout og det er ikke så forvirrende at man farer helt vild, når man fx bare vil tjekke en sang. Det der måske ku laves bedre var designet. Men jeg synes overall at forsiden er god og ikke for rodet.
Fransson
15-06-2007, 23:18
Personligt er jeg meget imod Oldtrafford.dk's nye forum. Grunden til at jeg kun har skrevet så få indlæg var, at de seneste kommenteret indlæg ikke kom ud på forsiden. Jeg prøvede, bare at gå ind i forummet men syntes simpelthen det var alt for indviklet. Selvfølgelig ville jeg kunne finde ud af det, hvis jeg ville give mig tid. Men på et forum mener jeg ikke at man skal give sig tid til alt muligt. Man skal bare kunne skrive en kommentar og færdig.
Jeg har stadig svært ved at vende mig til det nye forum. Synes det er alt for indviklet. Det kan godt være der er mange som kan finde ud af det. Men der er helt sikkert også mange som ikke kan. Jeg mener at et forum skal være tilgænneligt for alle, computernørder såsom computeramatører.
mht www.morethanaclub.dk så synes jeg at det er en fed måde at køre en hjemmeside på. Jeg skriver selv derinde og mener det er overskueligt med et forum som, forstå mig ret, er samlet sammen med hjemmesiden. Ikke som her hvor forum og hjemmeside er to forskellige ting. morethanaclub.dk er en fremragende side. Besøger den meget tit.
ChristianH.
16-06-2007, 00:36
Jeg bruger personligt altid "Nye indlæg" menuen. Det giver altid et lynhurtigt overblik over hvad der er sket, siden sidst jeg tjekkede, og det er endnu lettere at ignorere de debatter man ikke har interesse for.
Det står også arrangeret efter tidspunktet, så i realiteten kan man ligeså godt bruge dette, som "seneste post" på nyhedssiden. Forskellen er selvf. man skal være online på forummet, men du kan jo sagtens gå direkte til forummet, uden mellemled. Har selv forummet i min FireFox menubar, så i løbet af få sekunder kan jeg trykke på OldTrafford.dk Forum > Nye Indlæg - og jeg har en komplet oversigt over forummets aktiviteter siden sidste logon, endda mere detajlet end "seneste indlæg" på forsiden er.
Det grafiske går jeg ikke så højt op i. Har brugere på så mange forums efterhånden, at jeg ikke længere tager større notits af designet. De er alligevel så identiske, at jeg er tilvænnet alle nyere typer af debatforums. Men funktionelt virker Bulletin her mere avanceret, så det er et stor plus. Eksempelvis YouTube koden.
Dette er vel og mærke kun omhandlende forummet her. OldTrafford.dk bruger jeg sjældent mere. Mine dage er desværre for korte, til jeg kan tjekke klubnyheder over at fodboldklubber jeg sympatiserer med. Delvist også derfor, at jeg springer direkte til selve forummet, når jeg visiterer.
Jeg kan meget bedre lide det nye forum. Det giver et langt bedre overblik, hvilket også har gjort at jeg har en del mere aktiv end på det gamle.
Featuren på forsiden med de senest benyttede indlæg, har ikke min interesse. Jeg bruger kun fora-oversigten.
Mr. Larsen
07-07-2007, 12:16
Hva søren Casper. Er du begyndt at bruge billeder på nyhederne! Det ser godt ud.
Det har faktisk været der længe, selvom der ikke er billeder i alle nyhederne.
Mr. Larsen
07-07-2007, 15:06
Det har faktisk været der længe, selvom der ikke er billeder i alle nyhederne.
Okay .. utroligt jeg ikke har lagt mærke til det før så ..
Holmskov
18-07-2007, 22:50
Hvordan er reglerne ??
Må man godt kalde andre folk for idioter fordi man har en anden mening? Eller er det fordi man "ejer" siden man kan tillade sig hvad man vil??
Jeg tror han hentyder til dette indlæg:
Jeg gider ikke engang bruge tid på dig. Kig en gang på OldTrafford.dk eller læs nogle af artiklerne, som er blevet pastet i diverse tråde.
Idiot. og ja, det er tilsvining, men jeg siger det på vegne af alle fans som er berørte af billetprisstigningerne. Det skal ikke være nogen undskyldning for at gøre det, men kan ikke finde et mere rammende ord.
...og selvom det er en måned gammelt, bliver det ikke bedre med alderen...
Holmskov
18-07-2007, 23:13
Hvad hentyder du til`:/
Hehe. You know?!
Men helt ærligt. Fordi et medlem af siden ikke er enig med "ejeren", er det så ok at kalde manden for idiot.??
Casper, jeg kender dig, og ved du er rimelig "laid back". Men er det ikke forkert at udtale sig som du gør når reglerne siger som de gør ??
Jamen er det dét indlæg du hentyder til eller hvad?
Hvis det er ovenstående indlæg du hentyder til, så husker jeg ikke helt præcist indlægget jeg svarer på, men jeg har sku nok ment det, eftersom jeg også forklarer mig bagefter.
Bare hæng mig..
Edited klokken nu:
har lige fundet det og ja, det var vel det eneste passende ord. Jeg har gentaget mig selv i mange år efterhånden...
Det er også derfor at min interesse for at debattere her på forum ikke er helt så stor som den har været.
Holmskov
18-07-2007, 23:24
Jamen er det dét indlæg du hentyder til eller hvad?
Hvis det er ovenstående indlæg du hentyder til, så husker jeg ikke helt præcist indlægget jeg svarer på, men jeg har sku nok ment det, eftersom jeg også forklarer mig bagefter.
Bare hæng mig..
Jeg vil ikke hænge nogen overhovedet.
Men hvis man forklarer sig, er det så tilladt at kalde en en idiot ??
Reglerne må da gælde alle...eller hva'??
Holmskov
18-07-2007, 23:31
Nej og ja
Tjahh. Var vel hvad man kunne forvente.
ABSOLUT intet.
Holmskov, du er kommet herinde i meget lang tid.
Så du ved også at noget som det her kommer op engang ca. hvert halve år.
Ikke at det er Casper hver gang, men udfaldet er altid det samme, så hvorfor fanden blive ved med at køre i det?
Især fordi at man med rimelig sikkerhed kan se et indlæg fra dig i hver af de tråde der har omhandlet dette....!
Har først set i har diskuteret mit berygtede indlæg i transfer budget tråden nu... der kan man bare se hvor lidt jeg følger med...
Har først set i har diskuteret mit berygtede indlæg i transfer budget tråden nu... der kan man bare se hvor lidt jeg følger med...
Din interesse for foraet er dalende, fordi mange herinde er pro-Glazer?
Holmskov
18-07-2007, 23:48
Holmskov, du er kommet herinde i meget lang tid.
Så du ved også at noget som det her kommer op engang ca. hvert halve år.
Ikke at det er Casper hver gang, men udfaldet er altid det samme, så hvorfor fanden blive ved med at køre i det?
Især fordi at man med rimelig sikkerhed kan se et indlæg fra dig i hver af de tråde der har omhandlet dette....!
Jamen så er det jo mig der en en idiot. Jeg har tydeligvis misforstået reglerne på hjemmesiden, så jeg skal da skynde mig at undskylde inden jeg får et gult kort for at diskutere med "admins".
Men helt ærligt. En måned eller to gamle indlæg er da lige så gode som "friske" indlæg.
Det er fint i beskytter ejeren for at kalde en anden en "idiot" (fordi man ikke lige er enige), men helt ærligt.??!!
Moral er godt...........
Holmskov
18-07-2007, 23:50
Hmmmm, kunne der være noget der.....??
Det tror jeg ikke folk er... det er jeg sådan set også ligeglad med, sålænge jeg selv ved hvad jeg er.
Kan ikke give nogen speciel grund til det...
Jamen så er det jo mig der en en idiot. Jeg har tydeligvis misforstået reglerne på hjemmesiden, så jeg skal da skynde mig at undskylde inden jeg får et gult kort for at diskutere med "admins".
Men helt ærligt. En måned eller to gamle indlæg er da lige så gode som "friske" indlæg.
Det syntes jeg ikke du er, tværtimod! Det er helt fint du spørger... jeg kan bare ikke give dig et bedre svar... Hvad ville du selv gøre?
en måned eller to gamle indlæg er lige så gode ja.
Hmmmm, kunne der være noget der.....??
som sagt, nej, men det kan man sikkert finde en bedre tråd at diskutere i.
Casper, jeg har nu fulgt Oldtrafford.dk (og dermed dig) i efterhånden rigtig lang tid! Til at starte med kom du med utrolig saglige og velargumenterende indlæg. Jeg syntes, og det siger du jo egentlig også lidt selv, at du ikke har den samme interesse for det her forum. Det er en skam! Dette er ikke for at kritisere dig, og siger ikke du skal stoppe, men måske det var på tide med en lille pause fra siden? Nogle gange står tingene bare en til op over halsen, og det bedste kan være bare at holde en pause!
Syntes derudover at du skal prøve at gå lidt fra den der "jeg er ejer - jeg bestemmer" ting. Det klæder ikke nogen.
Håber du vil tænke over det jeg har sagt, og at du ikke tager det personligt (nok også lidt svært når vi ikke rigtig kender hinanden).
My 5 cents
Kranse, du er ikke alene om de tanker.
Jeg har selv de tanker i hovedet...
det er nok også derofr jeg ikke benytter forummet i ligeså høj grad. problemet er bare, at det er svært ikke at gøre det.
Man har lavet nogle regler, som man ikke selv overholder.
Hvorfor laver man så reglerne??
Kranse: Flot indlæg.
Jeg håber ikke det kommer så vidt, at sitet bliver lukker. Hvis jeg kan være til nogen hjælp, så vil jeg da godt stille mig til rådighed.
Jeg håber ikke det kommer så vidt, at sitet bliver lukker.
Det var bestemt heller ikke det jeg hentydede til! Jeg ville hade at se min yndlings United-side stoppe.. Men tror nu heller ikke der er nogen chance for det!?
SantasLittleHelper
19-07-2007, 00:21
Det er fint i beskytter ejeren for at kalde en anden en "idiot" (fordi man ikke lige er enige), men helt ærligt. Jeg kan forsikre dig om, at Casper ikke er den eneste der synes du er en idiot, hvilket jeg vel har gjort klart i en tidligere korrespondence. Så hvad er forskellen på at sidde og tænke det foran skærmen, og så give udtryk for sin holdning? Er det bare fordi han er ejeren at du går efter ham?
Desuden har foraet aldrig været demokratisk styret, men et rendyrket diktatur, så hvis man ikke kan lide lugten i bageriet...
Det var bestemt heller ikke det jeg hentydede til! Jeg ville hade at se min yndlings United-side stoppe.. Men tror nu heller ikke der er nogen chance for det!?
Det tror jeg nu heller ikke du gjorde. Men Casper er jo ejer og hvis ejeren kører en smule død i det.
Jeg kan forsikre dig om, at Casper ikke er den eneste der synes du er en idiot, hvilket jeg vel har gjort klart i en tidligere korrespondence. Så hvad er forskellen på at sidde og tænke det foran skærmen, og så give udtryk for sin holdning? Er det bare fordi han er ejeren at du går efter ham?
Ej, lad nu være med det! Fordi man sidder bag en skærm er det stadig ikke i orden at kalde en for en idiot. Og jo, der er stor forskel på at tænke og gøre det. Det burde man vel ikke skulle stå og forklare? Alle har da lyst til at kalde en for en kraftidiot, men man behersker sig da? Eller.. Det gør jeg i hvert fald! Ikke nogen grund til at lade dette eskalere.. Fra begge sider.
SantasLittleHelper
19-07-2007, 00:35
Ej, lad nu være med det! Fordi man sidder bag en skærm er det stadig ikke i orden at kalde en for en idiot. Og jo, der er stor forskel på at tænke og gøre det. Det burde man vel ikke skulle stå og forklare? Alle har da lyst til at kalde en for en kraftidiot, men man behersker sig da? Eller.. Det gør jeg i hvert fald! Ikke nogen grund til at lade dette eskalere.. Fra begge sider. Selvfølgelig er det i orden at kalde en idiot for en idiot hvis man synes han er en idiot, såfremt holdningen der bliver udstillet er velargumenteret. Hvis man skal til at beherske sig antyder man jo at idiot er et skældsord, hvilket jeg bestemt ikke er helt enig i. Men det kan da godt være at det bare er mig der bruger det i flæng.
United DK
19-07-2007, 00:38
Jeg kan forsikre dig om, at Casper ikke er den eneste der synes du er en idiot
Bare for god ordens skyld, så var det ikke Holmskov Casper kaldte en idiot, men derimod en bruger ved navn Horn.
Selvfølgelig er det i orden at kalde en idiot for en idiot hvis man synes han er en idiot, såfremt holdningen der bliver udstillet er velargumenteret.
Og det er lige det du IKKE gør, da du skriver dette:
"Jeg kan forsikre dig om, at Casper ikke er den eneste der synes du er en idiot, hvilket jeg vel har gjort klart i en tidligere korrespondence."
SantasLittleHelper
19-07-2007, 00:44
Som nævnt hatr jeg sikkert kaldt Holmskov idiot mere end 1 gang, uden at jeg dog gider at finde det... Desuden er idiot bestemt ikke værre end at kalde samtlige United-fans der er utilfredse med billetpriserne for nærrigrøve...
Selvfølgelig er det i orden at kalde en idiot for en idiot hvis man synes han er en idiot, såfremt holdningen der bliver udstillet er velargumenteret. Hvis man skal til at beherske sig antyder man jo at idiot er et skældsord, hvilket jeg bestemt ikke er helt enig i. Men det kan da godt være at det bare er mig der bruger det i flæng.
Nej, bruger det da også selv tit i hverdagen. Men det er noget andet over et forum! Man kan ikke se ens ansigsudtryk, og derfor giver det en helt anden effekt. På den måde jeg opfatter idiot (i hvert fald den måde du skrev det på) på, så nej, så syntes jeg ikke det er i orden. Hvis man kan få holdningen frem på en velargumenterende måde er der vel heller ingen grund til at kalde ham for en idiot?
Holmskov
19-07-2007, 09:43
Jeg kan forsikre dig om, at Casper ikke er den eneste der synes du er en idiot, hvilket jeg vel har gjort klart i en tidligere korrespondence. Så hvad er forskellen på at sidde og tænke det foran skærmen, og så give udtryk for sin holdning? Er det bare fordi han er ejeren at du går efter ham?
Desuden har foraet aldrig været demokratisk styret, men et rendyrket diktatur, så hvis man ikke kan lide lugten i bageriet...
Ja, jeg er udemærket klar over vi to ikke bliver best friends, og fred være med det. Jeg overlever.
Men jeg syntes feks. ikke du er en idiot. Vi er bare ikke enige. Længere er den ikke.
Jeg går ikke efter Casper på nogen måde. Jeg har stor respekt for det arbejde han ligger her på siden. Men der er opsat et regelsæt vi skal følge, så må det da være gældende for alle.
Men lad det ligge. Jeg har ihvertfald fået nok.
Jeg vil kraftigt råde jer til at stoppe med denne diskussion. Vi har oprettet en tråd med muligheder for ris og ros, ikke med mulighed for at kalde hinanden åndssvage ting. Det er muligt, at det hele er igangsat, ved at Casper har kaldt en bestemt bruger for "idiot", og det er selvfølgeligt beklageligt, at det har medført denne drejning på tråden. Men folk må vel selv betragtes som voksne, og derfor må de også vide, at tråden og omgangstonen herinde ikke bliver bedre ved at forsætte med at smæde hinanden til.
Dette skal ses som en mundtlig advarsel, og ligesom i fodbold plejer dette ofte at bliver medført at et kort ved den næste overtrædelse i samme stil. Selv er jeg væk fra computeren nogle timer om lidt, men det forhindrer ikke, at andre admins følger op på den, hvis de finder det nødvendigt.
Holmskov
19-07-2007, 09:55
Jeg vil kraftigt råde jer til at stoppe med denne diskussion. Vi har oprettet en tråd med muligheder for ris og ros, ikke med mulighed for at kalde hinanden åndssvage ting. Det er muligt, at det hele er igangsat, ved at Casper har kaldt en bestemt bruger for "idiot", og det er selvfølgeligt beklageligt, at det har medført denne drejning på tråden. Men folk må vel selv betragtes som voksne, og derfor må de også vide, at tråden og omgangstonen herinde ikke bliver bedre ved at forsætte med at smæde hinanden til.
Dette skal ses som en mundtlig advarsel, og ligesom i fodbold plejer dette ofte at bliver medført at et kort ved den næste overtrædelse i samme stil. Selv er jeg væk fra computeren nogle timer om lidt, men det forhindrer ikke, at andre admins følger op på den, hvis de finder det nødvendigt.
Forståeligt nok. Men gem kortene væk til en senere lejlighed.
Dette er mit sidste indlæg herinde.
Så har jeg igen fået den på forsiden to gange efter hinanden, og her kommer den så;
:: OldTrafford.dk ::
» Nyheder
» Nyhedsarkiv
» Artikler
» Rejseguide
» Chat
» Kontakt
:: Nyeste artikler ::
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on 'mysql.webglobe.dk' (10060) in d:\WebHoteller\oldtrafford\www\leftmenu.php on line 15
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in d:\WebHoteller\oldtrafford\www\leftmenu.php on line 16
Couldnt select database
schousboe9
08-08-2007, 17:42
Der var på et tidsspunkt snak om, at OT.dk skulle have nyt design a lá fcbarcelona.dk el. lign.
Hvad er der sket den den idé??
Vi vil i denne weekend forsøge at afhjælpe problemet med vores database ved at skifte en mere stabil server, forhåbentlig.
Det blir nok i morgen... det vil ikke få de store konsekvenser for siden, udover at vi vil lukke den i morgen aften nok og så åbne når vi er færdige.
United DK
09-08-2007, 22:40
Jeg vil lige påpege en fejl, i KennyN's ellers gode artikel (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7446) om Nani. Fejlen er, at der i bunden står, at Nani scorede i sin debut mod Danmark, men det gjorde han ikke, Carvalho scorede begge Portugals mål i den kamp.
http://www.dbu.dk/lbase/matchInfo.aspx?matchid=5033
Jeg vil lige påpege en fejl, i KennyN's ellers gode artikel (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7446) om Nani. Fejlen er, at der i bunden står, at Nani scorede i sin debut mod Danmark, men det gjorde han ikke, Carvalho scorede begge Portugals mål i den kamp.
http://www.dbu.dk/lbase/matchInfo.aspx?matchid=5033
Men han blev alligevel valgt til Man of The Match:D
Refstrup
15-08-2007, 12:52
Hej, vil lige sige til admins at i burde lave det her om hvis der skulle være nogle der var i tvivl om hvordan hargo ser ud http://www.oldtrafford.dk/spillere7.php?spiller=show&id=109
skal ske.
blior dog lidt senere...er lige i gang med at rydde op
schousboe9
15-08-2007, 13:23
Hej, vil lige sige til admins at i burde lave det her om hvis der skulle være nogle der var i tvivl om hvordan hargo ser ud http://www.oldtrafford.dk/spillere7.php?spiller=show&id=109
Ja, for søren, lav lige det om. Om ikke andet, så for at få fjernet det billede!!:rant:
Nå ja når vi nu er igang med sådan noget så passer Gerard Piqué Bernabeu billed heller ikke, tror det er et billed af rossi som ligger der istedet. http://www.oldtrafford.dk/spillere7.php?spiller=show&id=41 - derudover virker linket til "hans hjemmeside" ikke
En del billeder ligger forkert, og vi er opmærksomme på det. Så der er ingen grund til at nævne flere.
Jeg har lige erfaret, at der er kommet en ny skribent på siden. Skal han ikke have lov til at præsentere sig selv, som nogle af de nuværende gjorde i sin tid? ;) Hvis han har præsenteret sig selv, så må I lige bære over med mig.
Jeg har også studset over dem. Efter min mening, så har de været lige hvad siden manglede. Kanon arbejde de laver!
ReginSiv
14-09-2007, 21:02
Først og fremmest vil jeg sige at jeg benytter denne side meget, når jeg surfer, bliver der altid rum til OldTrafford.dk :)
Jeg syntes at det ville være en god idé, hvis i hvert kampreferat, skrev hvor meget spillerne fik i en skala fra 0-10, det har jeg set på mange andre fan sider, og der er meget interisant, også ville det være én idé, at skrive hvordan hver spillere klarede sig til hver kamp.
Ved godt at det bliver hårdere at skrive referaterne, men for os læsere er dét meget interisant :)
Ved godt at forklaringerne ikke er lige, sådan som i ville, meen, er trods alt Færing ;) :P
Jeg syntes at det ville være en god idé, hvis i hvert kampreferat, skrev hvor meget spillerne fik i en skala fra 0-10, det har jeg set på mange andre fan sider, og der er meget interisant, også ville det være én idé, at skrive hvordan hver spillere klarede sig til hver kamp.
Ved godt at det bliver hårdere at skrive referaterne, men for os læsere er dét meget interisant :)
Det har været oppe at vende før, og i en kort periode forsøgte jeg mig med at give karakterer til spillerne. Min mening vil dog altid være subjektiv, og jeg mener ikke, at min vurdering er meget bedre end din. I bund og grund er karaktergivningen fravalgt for ikke at give læserne et subjektivt/forkert indtryk af spillernes præstation.
Men da der tidligere har været anmodninger om at genoptage denne del af referatskrivningen, vil jeg da gøre et forsøg på at genindføre det.
Holmskov
15-09-2007, 00:12
Når jeg holder musen henover menuen "pubben" og "statistik" kan jeg ikke se alle emner for den reklame der er på siden ??
Når jeg holder musen henover menuen "pubben" og "statistik" kan jeg ikke se alle emner for den reklame der er på siden ??
Nogle gange forsvinder den menu, der popper op, ind under selve reklamen, så den ikke kan trykkes på. Rimelig irriterende, men jeg ved ikke, om det er noget, der kan fikses?
Når jeg klikker på mere info omkring dagens kamp (i den bar hvor de 3 næste kampe står, på forsiden) - står der abre "Forkert ID! er du er scouse barsted?" - hvad menes der med ID? og nej jeg er er ikke en scouse barsted...
Mr. Larsen
23-09-2007, 14:57
Når jeg klikker på mere info omkring dagens kamp (i den bar hvor de 3 næste kampe står, på forsiden) - står der abre "Forkert ID! er du er scouse barsted?" - hvad menes der med ID? og nej jeg er er ikke en scouse barsted...
Haha ja.. det sku rigtigt nok, er det en joke eller hvad? lidt useriøst efter min mening
tjaa ja syntes i hvertfald ikke det er vidre sjovt(:
Det gør nu ikke noget, at hjemmesiden står lidt i Uniteds tegn. Det hele behøves ikke være dybt seriøst.
Det et et problem, som vi arbejder på. Det gælder både de tre kommende og de tre sidst spillede kampe.
Det er muligt at vie udenom problemet ved at vælge 'Statistik' og derefter den pågældende sæson for så at vælge menupunktet 'Kampe'. Her kan man se denne sæsons liste over spillede og kommende kampe og herfra trykke sig ind på hver enkelt kamp for at se kampfakta.
Jeg kan desværre ikke sætte nogen tidsplan på løsningen af problemet. :-(
Det er pga det er en flash reklame.
Flash lægger sig altid øverst i "lagene" på en grafik.
Jeg har lige erfaret, at der er kommet en ny skribent på siden. Skal han ikke have lov til at præsentere sig selv, som nogle af de nuværende gjorde i sin tid? ;) Hvis han har præsenteret sig selv, så må I lige bære over med mig.
der er kommet nye ansigter på siden:
Jonatan Rying Larsen
Søren Hansen
Andreas Langaa
Derudover vil Sam Kafai også give en hånd med på siden.
http://img207.imageshack.us/my.php?image=imageshacknm0.jpg
Lad mig gætte. I bruger imageshack til at hoste billeder ;)
Mente bare at nogne gange henviser jeres links til imageshack mens andre gange står der er feltet hvad der står i indlægget, if you catch my drift. Ikke en sindsoprivende fejl, men en fejl nonetheless ;)
Er det helt udelukket at man kan få lov til at linke til videoer fra footytube.. den side er da rimeligt respekteret bla. fodbold fans.. eller???
På den pågældende side, har de ikke styr på lovlige og ikke ulovlige videoer. Generelt set befinder der sig kun ulovlige videoer på footytube, eftersom jeg ikke tror at der bliver givet tilladelse fra mange tv selskaber til de forskellige sammendrag.
Youtube og google video derimod sletter videoer med ulovligt indhold efterhånden som de bliver spottet og/eller henvendelse fra ejeren af copyright til de pågældende klip.
Derfor har vi valgt at give tilladelse til de to sider, da vi ikke har tid og ressourcer til at tjekke alle videoer som bliver postet her på sitet.
Disse regler gælder OGSÅ over PB-systemet.
tænkte på om det ikke ville være i alles interesse hvis der blev oprettet en oldtrafford.dk konto, som gik til folkene bag siden, både så siden måske kunne blive endnu bedre og så det kunne sponsorere gaver som dem man kan vinde i DSR-konkurencen?? evt hvor man så kunne sætte 100 kr ind om året eller bare en 50 eller noget i den stil dem der ville være med til at støtte siden, og give en hånd til dem der bruger så meget tid på at holde den kørende og fuldt opdateret hele tiden.. syntes nemlig det er den ubetinget bedste united side, og så vidt jeg ved den eneste side med et godt forum, som også er et af de bedste fan-forums overordnet.. fik ideen fra en bilklub jeg er med i.. der bliver man godt nok vip hvis man betaler, men det behøver man jo ikke nødvendigvis blive her da jeg ikke kan se hvad man skulle kunne få af x-tra goder der er gratis.. men bare et forslag, som jeg kan se ville gavne alle.. skriv jeres mening..
Den idé ville jeg godt gå indfor, Kofoed, da jeg ikke ved, hvad jeg skulle gøre, hvis OldTrafford.dk lukkede og slukkede.
Don Kafai
03-12-2007, 23:40
tænkte på om det ikke ville være i alles interesse hvis der blev oprettet en oldtrafford.dk konto, som gik til folkene bag siden, både så siden måske kunne blive endnu bedre og så det kunne sponsorere gaver som dem man kan vinde i DSR-konkurencen??
Ved ikke om du har set det, men i samme moment hvor du skrev dette indlæg har jeg postet nyheden om at der er præmier på spil i DSR konkurrencerne.
Til den der slutter her snart får 1. pladsen en DVD med Beckham.
Til den næste er der 1., 2. og 3. præmier.
Selvom det selvfølgelig ikke er limousiner, villaer og 100.000 skattefrie der er på spil, så synes vi stadig vi skulle have præmierne med, og det er da ret fedt at vinde noget, uanset hvad det nu er:p.
Den idé ville jeg godt gå indfor, Kofoed, da jeg ikke ved, hvad jeg skulle gøre, hvis OldTrafford.dk lukkede og slukkede.
Nemlig.. er måske lidt for nørdet herinde, og bruger lige lidt mere tid end jeg burde, men ser det som et positivt problem;)
Og jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis det lukkede ned.. tror jeg ville ansætte kasper på fuld tid og så tage to jobs for at kunne betale ham:D
Ved ikke om du har set det, men i samme moment hvor du skrev dette indlæg har jeg postet nyheden om at der er præmier på spil i DSR konkurrencerne.
Til den der slutter her snart får 1. pladsen en DVD med Beckham.
Til den næste er der 1., 2. og 3. præmier.
Selvom det selvfølgelig ikke er limousiner, villaer og 100.000 skattefrie der er på spil, så synes vi stadig vi skulle have præmierne med, og det er da ret fedt at vinde noget, uanset hvad det nu er:p.
Jo jeg har læst det, men tænkte bare sådan at i ikke selv skulle betale sådanne præmier.. nu ved jeg self ikke hvordan præmierne er sponsorerede, men tænkte bare at det også kunne være et skulderklap til at blive ved med at holde siden kørende og jeg er ligeglad med om nogen af pengene skal gå direkte til kasper og de andre mods hvis det er det, men bare så den kører og hvis det kan være et skub i vejen er jeg da klar på et par hundrede lapper om året.. det kan de fleste være med til.. bare en tyver om måneden..
EDIT: selvom jeg nu godt kan lide din ide med 100.000 kroner skattefrit:lolol:
Fletcherfan
04-12-2007, 01:59
Hej...
Først af alt rigtig god unitedsite... godt arbejde i laver...
Men jeg kunne godt tænk mig mere statistik på siden. En side med al statistik kunne være: www.stretfordend.co.uk
Og så kunne det være sjovt hvis oldtrafford.dk lavede lidt underholdning på den glade gris, måske i form af konkurrencer eller med forhenværende unitedspillere mødte op til tv-kampe og lignende. Jeg ved det ikke er nemt, men det ville være sjovt.
Det med at betale til ot.dk er en god ide, fordi de, som arbejder med siden gør et rigtig godt arbejde.
Og så synes jeg det ville vær dejligt hvis det på forsiden var et link til en video af Uniteds seneste kamp. Hvis det kan lade sig gøre...
Mr. Larsen
06-12-2007, 12:14
Spændende nyt tiltag med opsummeringen af måneden der gik. Rigtig god ide, fortsæt med den, kan rigtig godt lide den måde at artiklen var delt op på også, med udenfor banen, bedste spillere osv. Ros herfra - over and out :)
Fuldstændig enig! Synes det var et rigtig fornuftigt initiativ som i meget gerne må fortsætte med!
HamudiiC
09-12-2007, 10:14
Jeg vil lige sige at jeg er meget glad for siden, men..
Hvorfor har i ikke givet karakter de sidste to kampe? :s
Jeg vil lige sige at jeg er meget glad for siden, men..
Hvorfor har i ikke givet karakter de sidste to kampe? :s
På grund af forskellige andre ting/begivenheder, som har krævet tiden fremfor fodbolden..
Kunne ikke lige finde et emne, der matchede 100% til mit spørgsmål, og gider ikke til at oprette et nyt emne, men, har I tænkt jer at lave en "årets etellerandet" kåringer igen i år?
Don Kafai
22-12-2007, 22:07
Kunne ikke lige finde et emne, der matchede 100% til mit spørgsmål, og gider ikke til at oprette et nyt emne, men, har I tænkt jer at lave en "årets etellerandet" kåringer igen i år?
Der arbejdes pt. på et endeligt udkast, som kommer ud i løbet af de næste dage.
Flipperen
24-12-2007, 01:03
Jeg vil lige spørger efter hvilke krav i skriver jeres nyheder på? Jeg savner måske nogle flere nyheder. Det kan være i kun vil bringe de vigtigste, hvilket også er fair nok, hvis det er sådan i til forme jeres ansigt. Det er ligesom bold.dk, de skriver alle nyheder stortset og totalbold.dk skriver kun de vigtigste og ikke kun rygter. Men hvordan er jeres? Jeg synes jeg læser alt for mange United nyheder udenfor jeres sitet som aldrig bliver skrevet herinde. Synes bare det kunne være rart at få en daglige nødvendighed, blive tilfredsstillet herinde i stedet for man skal søge på andre sites. Det kan også være fordi i ikke er nok i crewet, men ligegyldigt hvad ønsker jeg bare et svar, ikke nødvendigvis en ændring.
Håber ikke overstående udkom på en negativ måde, sådan skulle det i hvert fald ikke forståes. ;)
jeg syntes det er fint som det er nu..de store nyheder kommer op, men kun hvis de er sikre og det syntes jer er fint, så man ikke får alle mulige rygter o.lign.. og med hensyn til forskellige udtalelser fra spillere og træner kommer de jo mange gange op her i forum så jeg syntes det fungere perfekt..
Flipperen
24-12-2007, 12:36
Det er fair nok hvis det er jeres mål, at det kun er vigtige nyheder som skal smides ind på sitet. Men jeg synes jeg læser en masse ting om United, som ikke er på jeres sitet. Måske ikke nogen særlige vigtige ting engang imellem. Lad mig tage fx Rooney skal giftes snart, nok den mest ligegyldige nyhed for nogle Uniteds fan, måske? Eller omvendt. Jeg vil kanon gerne vide alt hvad jeg overhovedet kan om disse spillere, klubben, osv.
http://indkast.dk/index.php?team=ManchesterUnited - Massevis af nyheder om United, hvor jeg mener der er flere som burde været her.. Men ingen brok herfra, fortsæt endelig og god jul :)
Det er fair nok hvis det er jeres mål, at det kun er vigtige nyheder som skal smides ind på sitet. Men jeg synes jeg læser en masse ting om United, som ikke er på jeres sitet. Måske ikke nogen særlige vigtige ting engang imellem. Lad mig tage fx Rooney skal giftes snart, nok den mest ligegyldige nyhed for nogle Uniteds fan, måske? Eller omvendt. Jeg vil kanon gerne vide alt hvad jeg overhovedet kan om disse spillere, klubben, osv.
http://indkast.dk/index.php?team=ManchesterUnited - Massevis af nyheder om United, hvor jeg mener der er flere som burde været her.. Men ingen brok herfra, fortsæt endelig og god jul :)
I modsætning til dig vil jeg nok fuldstændig boycutte ot.dk hvis jeg skal til at læse at rooney skal giftes, O'shea køber nyt hus, Gary vandt en bil i et lotteri og rio steg ud af bilen og glemte at tildække sine nedre dele så de blev flashet for en masse paparazzier.
En enkelt nyhed engang imellem er fint, hvis det har nogen relevans til det der sker på banen. Eksempelvis kan et huskøb jo betyde at personen forventer at blive længe - men ligegyldige ting om stjernerne kan man læse i englands svar på se&hør er jeg sikker på.
Mange tak fordi du belyser et problem, som vi er blevet opmærksomme på.
Mange tak fordi du belyser et problem, som vi er blevet opmærksomme på.
er det seriøst?? for jeg syntes da der er rigeligt, og man får alt det relevante for fodbolden.. se bare idag.. der kom da 9 nyheder.. og det er da helt fint.. hvis der kommer for meget, bliver det også sådan at man ikke gider læse det hele hvis der kommer alt muligt sladder imellem..
Man bliver aldrig træt af Manchester United nyheder... ;)
Men en lille ting. Med nyheden om Ferguson og David Moyes der kommenterer Ronaldos præstation igår, så er der en lille fejl. Andreas Langaa skriver, at Ronaldo scorede 26 mål, men rent faktisk scorede han 'kun' 23 mål. En lille fejl, men synes lige i skulle vide det. ;)
Jeg kan sige for mit eget vedkomne, at jeg har haft et sløvt efterår, hvad angår antal af nyheder. Jeg vil dog prøve at se om jeg kan blive mere aktiv her efter jul.
Når jeg skriver nyheder, så skriver jeg næsten om alt, dog rører jeg ikke løse rygter om transfers. Der skal være noget konkret i en nyhed, synes jeg.
Det er dejlig, at få noget feedback fra brugerne, som hjælper os med at gøre sitet endnu bedre.
God jul, og husk der skal være plads til Ris a la Mande'en ;)
Man bliver aldrig træt af Manchester United nyheder... ;)
Men en lille ting. Med nyheden om Ferguson og David Moyes der kommenterer Ronaldos præstation igår, så er der en lille fejl. Andreas Langaa skriver, at Ronaldo scorede 26 mål, men rent faktisk scorede han 'kun' 23 mål. En lille fejl, men synes lige i skulle vide det. ;)
Du har på sin vis ret. Andreas har regnet Cristiano Ronaldos tre mål med for Portugal i sidste sæson. Hvis man tæller dem med, giver det 26 - og dermed det fulde antal sæsonscoringer i Ronaldos 2006/2007-sæson.
Men jeg synes også, det er utrolig rart at få feedback.
Med hensyn til rettelser i nyheder, så kan I sende en e-mail til bo@oldtrafford.dk - så vil jeg rette nyheden til hurtigst muligt. Send hellere en gang for meget, end en for lidt. Spam away! ;-)
Go' jul.
The irish cat pub er lukket. Den står stadig under jeres pubguide.
Don Kafai
24-12-2007, 23:20
The irish cat pub er lukket. Den står stadig under jeres pubguide.
Ligesom McGinthy's iøvrigt...
Jeg har påtaget mig ansvaret at "opdatere" pubguiderne (ihvertfald i København), så i de næste par måneder vil der blive tjekket op på de forskellige steder.
Har blandt andet også lavet et nyt forum med pub-guides, hvor brugerne kan poste erfaringer, og snakke med andre United-fans om hvor kampene ses.
Hvis der er yderligere rettelse (især i steder udenfor København), må I meget gerne sige til. Eller hvis I har forslag til gode steder er I mere end velkomne til at lave jeres egne guides.
Elrantiri
26-12-2007, 20:34
I modsætning til dig vil jeg nok fuldstændig boycutte ot.dk hvis jeg skal til at læse at rooney skal giftes, O'shea køber nyt hus, Gary vandt en bil i et lotteri og rio steg ud af bilen og glemte at tildække sine nedre dele så de blev flashet for en masse paparazzier.
En enkelt nyhed engang imellem er fint, hvis det har nogen relevans til det der sker på banen. Eksempelvis kan et huskøb jo betyde at personen forventer at blive længe - men ligegyldige ting om stjernerne kan man læse i englands svar på se&hør er jeg sikker på.
Komprimiet kunne så være at lave en "Små/korte nyheder" en gang i mellem, hvor alle de her småting er at finde i den samme nyhed, hvis man så ikke gider disse "unødvendige" nyheder, så springer man bare den ene nyhed over, og går over til de vigtige nyheder.
Sådan lidt ligesom de der "Kort om sport" der var på tekst tv, hvor der var en side hvor der var afsat 1-5 linjer omkring alle mulige småting.
Er det ikke muligt at slå "andre spillere" og "andre kampe" trådene sammen? Det er jo umuligt at diskutere kampe uden at komme ind på de forskellige holds spillere.
Er det ikke muligt at slå "andre spillere" og "andre kampe" trådene sammen? Det er jo umuligt at diskutere kampe uden at komme ind på de forskellige holds spillere.
Ja eller bare "div. bold" eller "andet bold"?? for der bliver jo diskuteret alt mellem himmel og jord der handler om andet fodbold end united..
Helt enig, de to tråde har mindet en del om hinanden. Derfor er de nu slået sammen til en fælles tråd.
Flipperen
05-01-2008, 03:03
Jeg vidste simpelthen en eller anden ville overdrive mit indlæg.. Selvfølgelig gider jeg heller ikke høre om Rooney der har slået en skid.. Det kan du vel selv regne ud, ikke????? (Spørgsmålstegn!!!)
Hvis dit indlæg mere var ment på en måde for at vise hvad der ikke bør være på sitet at jeg enig, men hvis det bare var for at nedgøre mit indlæg, så tag dig dog sammen!
Til Elrantiri: Rigtig fin idé.. Lyder virkelig kanon hvis du kunne tage det op? Der er nogen fans som kun vil vide det vigtigste, andre vil vide så meget som overhovedet muligt, få ting som der er sket, rygter, osv. Så lave det i en stor nyhed, ville være en genial ting, tror da flere brugere ville synes om det, selv dem som ikke gider læse det, de skal jo bare se bort fra et link engang imellem når det kommer..
Vil lige komme med noget ubetinget ros.. Jeres wap-service er bare fuldstændig genial.. bruger den flere gange om dagen.. god hvis man sidder til frokost, i bussen, i kø eller på potten:D Ikke nogen billeder der sløver det hele og får det til at tage evigheder at åbne, men bare nyhederne og hvilken kamp der er den næste.. KANON service.. det må i aldrig lukke.. Ja og resten af Old-trafford.dk er jo også bare lige som det skal være og for min skyld behøves der ingen ændringer.. Keep up the good work.. og som sagt hvis i mangler nogle småbeløb til siden så sætter jeg med glæde et par 100 ind, hvis det er det der afgør det..
det lyder godt at den er brugbar.
Meningen var netop at man helst ikke skulle bruge for mange penge på den og det gør man jo så heller ikke.
Så det er dejligt at den kan bruges.
Husk at vi også har en RSS-feed, som bl.a. kan benyttes til at holde sig opdateret på computeren eller mobiltelefonen.
samt windows live, hvis man har messenger.
Husk at vi også har en RSS-feed, som bl.a. kan benyttes til at holde sig opdateret på computeren eller mobiltelefonen.
samt windows live, hvis man har messenger.
Hvordan funger det?? kan man det med XP??
ja, bare klik på logoet på forsiden.
så guider microsoft live dig igennem...
HamudiiC
09-01-2008, 18:36
Jeg vil lige spørge om noget.
I starten af december var der en opsumering af måneden før.
Var det bare en engangs ting, eller kommer der flere? For jeg har ikk set nogen for december?
ja, bare klik på logoet på forsiden.
så guider microsoft live dig igennem...
det er da bare helt kanon.. har tilmeldt mig alt det man kunne.. tak..
Jeg vil lige spørge om noget.
I starten af december var der en opsumering af måneden før.
Var det bare en engangs ting, eller kommer der flere? For jeg har ikk set nogen for december?
kig på forsiden...den står der skam lige i venstre side under artikler.
HamudiiC
09-01-2008, 18:57
kig på forsiden...den står der skam lige i venstre side under artikler.
Nååååår. troede bare at den ville stå under nyheder.
det må du undskylde
Hvor hurtigt bliver de feeds man har liggende i fx. firefox updateret?? for jeg kan endnu ikke se nyheden om big sam oppe i feed'en, men jeg har fået den via live msn..
HVORFOR ER SIDEN NEDE? er den nede til 27/28 april?
Det står forklaret her: http://www.man-utd.dk/forum/showthread.php?p=41512#post41512
Danielsen
24-01-2008, 00:13
Godt billede af Hargo! :confused:
http://www.oldtrafford.dk/spillere7.php?spiller=show&id=109
Det er jo en typsik database fejl, fordi billedet henviser til spillerens nummer. Og Heinze havde jo nummer 4 før han skiftede til Real Madrid. Det skal lige opdateres.
Danielsen
24-01-2008, 13:33
Det er jo en typsik database fejl, fordi billedet henviser til spillerens nummer. Og Heinze havde jo nummer 4 før han skiftede til Real Madrid. Det skal lige opdateres.
Tänkte det nok.....det var også lidt for sjov! Jeg VAR jo stor tilhänger af Heinze....og er nu meget glad for Hargreaves :)
vil lige minde om at wap-siden er nede.. hvis det er noget i kan gøre noget ved.. hvad skal man nu lave når man sidder på lokum;)
Hvorfor tror du vi andre har bærbar computer og wifi? :lolol:
Skal nok lige sige det videre! :)
Hvorfor tror du vi andre har bærbar computer og wifi? :lolol:
Skal nok lige sige det videre! :)
Takker.. og nu vi er ved ris;) så skal det lige oprettes en tråd med Danny Welbeck nu hvor han er i førsteholdstruppen resten af sæsonen..
Du er sq ikke så lidt krævende! Det er ordnet! :)
Du er sq ikke så lidt krævende! Det er ordnet! :)
takker.. nu må jeg hellere rose for den MEGET hurtige respons og i det hele taget gode tone og service der er herinde.. og så ovenikøbet helt gratis..:loved:
Den hurtige og billige metode til at tjekke det seneste nye om United på sin mobil:
http://www.oldtrafford.dk/wap/
Den hurtige og billige metode til at tjekke det seneste nye om United på sin mobil:
http://www.oldtrafford.dk/wap/
så er det derfor den ikke dur mere.. før oldtrafford gik ned har den været wap.oldtrafford.dk
Glory Man United
06-02-2008, 11:46
Kom op med forslaget før (og det blev godt modtaget, men ingenting skete :( ):
Kunne der ikke laves afstemning om MOM efter hver kamp? Jeg har smugkigget lidt i de andre fans hjemmesider, og det virker populært....
pølsemanden
06-02-2008, 13:42
Jeg har smugkigget lidt i de andre fans hjemmesider, og det virker populært....
Liverfools forum har det
Michaelkp
06-02-2008, 13:52
Liverfools forum har det
FØJ........ Så skal vi have noget helt modsat...
Hvad med en afstemning der går på Liverfools dårligste spillere efter hver kamp:)
P.s det er kun realistisk, hvis man kan stemme på flere af deres spillere, på en gang. Ellers kan jeg ikke bestemme mig, der er så mange af dem der er så pot ringe.
pølsemanden
06-02-2008, 13:55
FØJ........ Så skal vi have noget helt modsat...
Hvad med en afstemning der går på Liverfools dårligste spillere efter hver kamp:)
P.s det er kun realistisk, hvis man kan stemme på flere af deres spillere, på en gang. Ellers kan jeg ikke bestemme mig, der er så mange af dem der er så pot ringe.
Hehe god idë
Flipperen
06-02-2008, 14:04
Kan godt være at det med minnut for minnut er for overdrevet, men mener bare at det er meget rart man har en lille smule fornemmelse af hvor intenst kampen var osv... Jeg ved ikke om man på en måde kan lave en blanding.
For det kan selvfølgelig heller ikke passe at du skal sidde at gå glip af noget af kampene:D
Så kan du have noget med hvert 5 minut f.eks.? ;)
Kom op med forslaget før (og det blev godt modtaget, men ingenting skete :( ):
Kunne der ikke laves afstemning om MOM efter hver kamp? Jeg har smugkigget lidt i de andre fans hjemmesider, og det virker populært....
På forsiden eller i kamp-tråden? For hvis det er i kamptråden, så er det svært at give nogle valgmuligheder når tråden bliver oprettet 3-4 dage før kickoff.
Liverpool har en "før og under"-tråd og "efter"-tråd, og det er i sidstnævnte tråd de har MOM.. Men jeg støtter forslaget,hehe ;)
hvad er der sket med siden?? jeg kan ikke komme ind på den på wap, og min startside der hedder: http://oldtrafford.dk/forum/ - står der bare Forbidden
You don't have permission to access /forum/ on this server.
Apache Server at www.oldtrafford.dk Port 80
Hvis jeg ændrer den til http://www.oldtrafford.dk/forum/index.php er der intet problem.. er det noget i er klar over??
Er ikke det helt rigtige forum, men jeg undrer mig om det er muligt at blokere specifikke brugeres indlæg så de ikke vises mens man læser resten af tråden?
Jeg synes det er beskæmmende hvordan nogle brugere omtaler United og nogle af deres spillere i kamptråde og deslige, så det ville være dejligt at blive fri for at læse deres indlæg.
det er muligt at få sådan et plugin, men jeg syntes det vil være ødelæggende for debatten, da du jo ikke får et rent billede af debatten.
Forestil dig at bruger A og B diskuterer og du har blokeret bruger B, så vil du kun se A's indlæg, men du ved ikke hvad han diskuterer op imod.
Det er rigtigt, men jeg har i længere tid følt jeg er bare er blevet irriteret med intetsigende og nedladende kommentarer om Uniteds spil.
Disse kommentarer er ikke engang halvsaglige om hvorfor der ikke bliver spillet godt nok, men bare udbrud af skældsord eller nedladenheder.
Men du har selvfølgelig ret, jeg bliver bare frustreret når jeg side op og side ned i skal læse om hvor dårligt alt der sker er og om hvordan alle skal score nu ellers skal de sælges.
Jeg burde jo nok i stedet for forsøge at få saglighed og objektivitet ind i diskussionerne så vi kan få et velfungerende forum for Manchester United fans.
Det er rigtigt, men jeg har i længere tid følt jeg er bare er blevet irriteret med intetsigende og nedladende kommentarer om Uniteds spil.
Disse kommentarer er ikke engang halvsaglige om hvorfor der ikke bliver spillet godt nok, men bare udbrud af skældsord eller nedladenheder.
Men du har selvfølgelig ret, jeg bliver bare frustreret når jeg side op og side ned i skal læse om hvor dårligt alt der sker er og om hvordan alle skal score nu ellers skal de sælges.
Jeg burde jo nok i stedet for forsøge at få saglighed og objektivitet ind i diskussionerne så vi kan få et velfungerende forum for Manchester United fans.
helt enig.. der er et par eksempler herinde, ingen nævnt ingen glemt, som er utroligt usaglige.. det skal der self være plads til, EN GANG IMELLEM.. men jeg plejer bare at prøve og se stort på det, men nogle gange bliver man nød til at prøve og banke noget fornuft ind i dem.. men det med at kunne blokere for en vil ødelægge det lidt efter min mening..
Parkohargo
07-02-2008, 18:17
Du har ret i at nogle gange går det nok lige lidt for vidt.. MEN på den anden side synes jeg egentlig at det hører med til et forum og hver mand har sin mening om tingene og ja Danmark er et frit land såe.. Mig selv går der også sommetider for vidt hvor man bare sviner hver spiller til men kan så bagefter også godt se at det var forkert. Men dette er dog kun et tegn på at mit hjerte ligger hos United og frustrationen bare løber løbsk når det ser aller værst ud.
Jeg har hele tiden synes, at kamptrådene skal låses under kamp og måske en time efterfølgende, så dampen lige kan blive afkølet. Men det ødelægger igen noget for andre.
Jeg har hele tiden synes, at kamptrådene skal låses under kamp og måske en time efterfølgende, så dampen lige kan blive afkølet. Men det ødelægger igen noget for andre.
NEJ.. ja nogen siger noget overildnet, men jeg vil da overhovedet ikke undvære kamptrådene under kampene og det er jeg sikker på mange andre heller ikke vil.. mange sidder der jo hvis de ikke kan se kampen, og så syntes jeg det er en kanon måde og få folks meninger om kampens forløb og spillernes præstationer.. det er pga nogle få brodne kar, at det bliver skæmmet lidt..
er jeg forresten den eneste der ikke kan se videoen på forsiden når man går ind på oldtrafford.dk?? altså den loader og loader, men der sker ikke noget, og da jeg prøvede i internet explorer sagde den at videoen ikke længere var der..
Jeg tror ikke jeres afstemning ude på forsiden virker.. Nu har jeg stemt to gange, og begge gange skriver den bare 0%, ved hver svarmulighed. Jeg ved ikke om det kun er ved mig den gør det???
Nej, det skete også for mig..
Jeg tror ikke jeres afstemning ude på forsiden virker.. Nu har jeg stemt to gange, og begge gange skriver den bare 0%, ved hver svarmulighed. Jeg ved ikke om det kun er ved mig den gør det???
Den gør det også ved mig og har prøvet på tre forskellige computere uden at få det til at virke
chrisserUnited
16-03-2008, 22:24
samme problem her
pølsemanden
16-03-2008, 23:30
Samme her ;D
nej, den er helt gal.
Jeg sku have kigget på det i går, men fik uventet besøg.
I dag er det Paddys day, så jeg skal ud og have en Guiness nuuuu :)
I morgen får jeg det rettet.
United DK
20-03-2008, 22:35
Bare for at fluekneppe lidt, så vil jeg bare minde skribent, Jonatan Rying Larsen om, at Gordon Banks fantomredning mod Brasilien fandt sted under VM i 1970, og ikke under VM i 1966, som skrevet i denne artikel (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8486) om Ben Foster.
Tag det ikke som kritik, for det er nok kun nørder som mig der ved det. :)
Bare for at fluekneppe lidt, så vil jeg bare minde skribent, Jonatan Rying Larsen om, at Gordon Banks fantomredning mod Brasilien fandt sted under VM i 1970, og ikke under VM i 1966, som skrevet i denne artikel (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8486) om Ben Foster.
Tag det ikke som kritik, for det er nok kun nørder som mig der ved det. :)
Tak for det. Det er rettet nu. :-)
Afstemningen ude på forsiden, virker stadig ikke for mig.. (jeg skriver det ikke for at skynde på jer, men bare I tilfælde af at I har glemt det :))
Ked af at indrømme det men funker heller ikke for mig
ps heller ikke for at "javve" på jer men til orientering
jeg ved det, jeg har lidt svært at finde problemet, men arbejder fortsat på det
Glory Man United
27-03-2008, 11:49
jeg ved det, jeg har lidt svært at finde problemet, men arbejder fortsat på det
Stil så den øl fra dig og få det løst :D
Vi har problemet med vores kampdatabase.
Jeg forsøger at fikse :(
I nyheden hvor SAF udtaler sig om kampen mod arsenal står der at vi har Chealsea hjemme? og den holder vidst ikke helt selvom det ville være rart
I nyheden hvor SAF udtaler sig om kampen mod arsenal står der at vi har Chealsea hjemme? og den holder vidst ikke helt selvom det ville være rart
Rettet. Tak for påmindelsen :)
timberunited
18-04-2008, 20:02
:devill: Tak for det kæmpearbejde, I gør med oldtrafford.dk. Hvis det helt rigtige Old Trafford kunne ligge et sted i Danmark, så ville det være på denne adresse.
Det lyder selvfølgelig lidt som total underkastelse, og det er det også for os i TIMBERUNITED. Vi vender browseren mod jer mindst 5 gange i ugen. Enkelte dage gange gør vi det også 5 gange om dagen. "Rocking".
Nogle vil måske sige nu, at det er lidt fedtet indlæg. Men hvorfor være fedtet med ros til dem, der fortjener det.
:devill: Tak for det kæmpearbejde, I gør med oldtrafford.dk. Hvis det helt rigtige Old Trafford kunne ligge et sted i Danmark, så ville det være på denne adresse.
Det lyder selvfølgelig lidt som total underkastelse, og det er det også for os i TIMBERUNITED. Vi vender browseren mod jer mindst 5 gange i ugen. Enkelte dage gange gør vi det også 5 gange om dagen. "Rocking".
Nogle vil måske sige nu, at det er lidt fedtet indlæg. Men hvorfor være fedtet med ros til dem, der fortjener det.
Synes det er helt fint de får den ros, de gør det jo gratis. Men bliver dog nødt til at spørge.. er du skizofren?
Danielsen
18-04-2008, 20:24
Synes det er helt fint de får den ros, de gør det jo gratis. Men bliver dog nødt til at spørge.. er du skizofren?
:lolol: Det tänke jeg også på!
:lolol: Det tänke jeg også på!
Thomas synes det er fint! Thomas snakker også i 3. person :D
Fedt.. Man kan aldrig gi nok ros til dem der fortjener det, men vi danskere skal altid have en god grund, istedet for bare at rose..
Og må virkelig gi min ros med her.. Ved ikke hvor jeg skulle gå hen hvis dette site ikke var der.. Kan virkelig ikke se et sted på samme niveau, uden det går hen og bliver på engelsk, og der syntes jeg slet ikke man kan opretholde de samme diskutioner, da det for mig besværliggør det at skulle skrive på engelsk da jeg så ikke kan få udtrykt mig ordentligt..
På vegne af de andre fra crewet og ikke mindst mig selv, så mange tak :)
Thomas Hansen
12-05-2008, 09:59
Til alle som laver dette kæmpe stykke arbejde!! Mange gange tillykke med mesterskabet. I gør det jo nemt at være United fan i DK. Har en enkelt lille forespørgsel: Kunne man lave en billede tråd med alle de billeder som folk har taget på grisen, i århus og måske fra Old Trafford?? altså en tråd kun med billeder?????????????????? Vi ses på Grisen til CL finalen, nu uden nerver!!
Du er meget velkommen til selv at lave sådan en tråd, Thomas :)
Danielsen
19-05-2008, 12:49
Kommer der ikke snart en "rigtig" CL finale-tråd??
Jeg/vi har skrevet i rejsetråden omk CL finalen....
Unitedforever
20-05-2008, 13:36
Jeg vil gerne, inden alle går amok, hvis vi taber på onsdag, give min fuld respekt til folkene bag oldtrafford.dk. Det er så dejligt, at denne site findes. I gør et super stykke arbejde, og jeg er sikker på at jeg taler på alles vegne, når jeg siger, at jeg ikke aner, hvad jeg skulle foretage mig uden denne side. hehe ej spøg til side. Jeg mener bare, at det i gør af arbejde med siden er suverænt, og hvis der er nogle, der fortjener respekt og ros,så er det jer :D
Danielsen
20-05-2008, 14:15
Jeg vil gerne, inden alle går amok, hvis vi taber på onsdag, give min fuld respekt til folkene bag oldtrafford.dk. Det er så dejligt, at denne site findes. I gør et super stykke arbejde, og jeg er sikker på at jeg taler på alles vegne, når jeg siger, at jeg ikke aner, hvad jeg skulle foretage mig uden denne side. hehe ej spøg til side. Jeg mener bare, at det i gør af arbejde med siden er suverænt, og hvis der er nogle, der fortjener respekt og ros,så er det jer :D
Enig!!
Skide godt gået boys!
På när Michael! Han ikke skal ha' nogen form for ros! ;)
Der står i jeres rejseguide, at Manchester er Englands 2. største by. Er det virkelig rigtigt? Jeg mener bestemt at eksempelvis Birmingham er større end manchester.. Eller er jeg forkert på den??
Glory Man United
27-05-2008, 22:26
Der står i jeres rejseguide, at Manchester er Englands 2. største by. Er det virkelig rigtigt? Jeg mener bestemt at eksempelvis Birmingham er større end manchester.. Eller er jeg forkert på den??
Ifølge mine "beregninger" ser det sådan ud:
1. London
2. Birmingham
3. Manchester
4. Liverfool
Sådan var det, da jeg gik i folkeskole...men så igen: det er rigtig mange år siden!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_English_cities_by_population
Selve centrum af Manchester er ikke så stor, der er kun 400000 indbyggere eller deromkring. Men der er jo også sådan et kæmpe område, der bliver kaldt Greater Manchester Urban Area, hvor der bor 2,5 millioner. I det område er der også byer som Bolton? Men ved det ikke helt præcist.
Super lækkert design her på forummet :D
Godt førstehåndsindtryk man fik :)
Parkohargo
29-05-2008, 14:56
hold da k...:)
Lækkert design.
McPherson
29-05-2008, 17:09
Ser godt ud :) .. Nu mangler vi bare lidt fornyelse på selve hjemmesiden :)
Casper, jeg kender en uddannet weddesigner som tilmed er billig - han laver super flotte hjemmesider.. Skriv hvis det var noget :) - btw, han er kæmpe United fan :)
Vilmeister
29-05-2008, 18:59
Det er blevet super flot efter opdateringen.
Ser godt ud :) .. Nu mangler vi bare lidt fornyelse på selve hjemmesiden :)
Casper, jeg kender en uddannet weddesigner som tilmed er billig - han laver super flotte hjemmesider.. Skriv hvis det var noget :) - btw, han er kæmpe United fan :)
Om ikke andet er jeg ikke i tvivl om at man fra dem på forumet vil kunne samle penge ind til det? jeg vil da udeen tvivl kunne nogle penge hvis det er det som det komme an på
Vilmeister
29-05-2008, 19:04
Hvis man ser på manutd.dk er der ude i højre side seneste interview og seneste youtube film, det kunne være super fedt at få det på old trafford
Manchester United
29-05-2008, 19:35
Alt andet end det øverste kan jeg lide, synes ikke rigtig det er sat godt sammen der oppe.
Thomas Hansen
27-06-2008, 00:02
TILLYKKKE MED FØDSELSDAGEN. Så gir de nok en lille en"Rocking"
Er der mulighed for "de 3 næste kampe" kan blive vist igen, syntes det var rart at man hurtigt kunne se hvornår de næste kampe bliver spillet? - ved ikke om det bare er manglende opdatering, men jeg ville sætte pris på at det ville bliver opdateret
Det kommer desværre først i næste uge. Vi beklager.
Er jeg den eneste der har oplevet at siden har været sindsygt langsom idag??
SantasLittleHelper
17-08-2008, 12:16
Det er som om det hele går baglæns.. Jeg ville begynde at spille Pro Cycling Manager, men hvad hvis nogle af mine kammerater skriver til mig på msn, og spørger hvordan jeg ser kampen i dag? Eller hvad hvis alle i deres familie er blevet skudt, og skal planlægge begravelsen, så vi ikke kan se bold og drikke øller senere?
Det er som om det hele går baglæns.. Jeg ville begynde at spille Pro Cycling Manager, men hvad hvis nogle af mine kammerater skriver til mig på msn, og spørger hvordan jeg ser kampen i dag? Eller hvad hvis alle i deres familie er blevet skudt, og skal planlægge begravelsen, så vi ikke kan se bold og drikke øller senere?
What???:titte:
Oh fucking hell:p det lydern som et alovrligt syre trip det der?
SantasLittleHelper
17-08-2008, 13:47
Hov, den kan jeg vist ikke redde mig ud af.. Troede jeg havde forvildet mig ind i ligegyldigheds tråden og at Kofoed havde skrevet "tiden" i stedet for "siden" med henvisning til Newcastlekampen..
Hov, den kan jeg vist ikke redde mig ud af.. Troede jeg havde forvildet mig ind i ligegyldigheds tråden og at Kofoed havde skrevet "tiden" i stedet for "siden" med henvisning til Newcastlekampen..
Haha.. Det er slet ikke en god nok forklaring til at redde dig ud af den her: "Eller hvad hvis alle i deres familie er blevet skudt, og skal planlægge begravelsen, så vi ikke kan se bold og drikke øller senere?".. Hvor kom det ind i billedet??:p
ChristianR
17-08-2008, 14:21
Men bortset fra det, har jeg nu også haft problemer med at siden har været sindsyg langsom i dag.
der var database problemer med siden omkring kl 10
der var database problemer med siden omkring kl 10
Ja, og igen her umiddelbart efter kampen..
Har lige en lille forespørgsel: Kan man eventuelt få Casper Baunsgaard til at smide et link til den nyhed han har læst om at Manucho skulle ha fået ABT??? Kunne være rart hvis sådanne nyhedér var med et lille link, når det nu er det helt store samtaleemne:D Vil lige sige at jeg ikke tvivler på at han har set det, men hvis nyheden er blevet slettet, kunne noget tyde på at det var en And..
Jeg savner at funktionen "De 3 næste kampe" virker.. Ved ikke om det kun er mig der bruger den eller om det er et svært teknisk problem.. Nu ved I det i hvert fald.. :)
Smaakage
04-09-2008, 09:04
Jeg savner at funktionen "De 3 næste kampe" virker.. Ved ikke om det kun er mig der bruger den eller om det er et svært teknisk problem.. Nu ved I det i hvert fald.. :)
http://www.freethefixtures.com/
Check den side. Mener det er derfor den ikke er her inde. Koster et helt unaturligt beløb at få lov til at vise fixtures på en side.
http://www.freethefixtures.com/
Check den side. Mener det er derfor den ikke er her inde. Koster et helt unaturligt beløb at få lov til at vise fixtures på en side.
Ja, det er da også rigtigt.. Kan godt huske dengang det blev aktuelt og der også kørte en tråd på OT.dk ang. problemet..
Det er da simpelthen det latterligste..
Men bold.dk viser da fixtures for alle ligaer..
de kommer op... vi er endnu ikke blevet kontaktet af Premier Leagues håndlangere, så vi gør det.
de kommer op... vi er endnu ikke blevet kontaktet af Premier Leagues håndlangere, så vi gør det.
Bør heller ikke holde i retten for en uofficiel dansk side. Men i værste tilfælde, så held og lykke derinde ;).
det gør det... det har intet at gøre med om den er uofficiel eller ej.
Premier League mener de har rettens ord for at de kan afkræve fans flere hundrede tusinde kroner på at vise kampplanen
Hva sker der lige for de Liverpool reklamer på forsiden, få da det lort væk i en fart!!!
SantasLittleHelper
10-09-2008, 19:41
Hva sker der lige for de Liverpool reklamer på forsiden, få da det lort væk i en fart!!!
Klag til Google ;)
Savner os de "3 næste kampe" i kolonen til venstre..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.