Se fuld version : O'Shea som målmand
Faldt lige over citatet om SAF's beslutning angående hvem, der skulle hoppe på kassen mod Tottenham i slutminutterne, og så tænkte jeg, at jeg ville gense det, og det skal I ikke snydes for. Elsker 1on1 situationen :D
http://www.youtube.com/watch?v=79NLmSokD2I
Hvad skal vi med VDS og PIG... Vi har Johnny drengen!!! Det var simpelthen fantastisk.. Lækkert klip
Hehe, måske kan han også 'spille' træner i de to julekampe uden Fergie.
Manden kan jo alt!
O'Shea havde nok en sindsyg sæson sidste år. Ind og ud af holdet på mærkelige positioner deriblandt målmand, og så samtidig score på Anfield í 90 minut.
Han er en levende legende :D det er dejligt at se det klip igen - det er ikke mange som Johnny "Rocking"
Han er en levende legende :D det er dejligt at se det klip igen - det er ikke mange som Johnny "Rocking"
Enig.. han er ikke en verdensklasse spiller, men en verdensklasse reserve der kan spille over det hele, og aldrig klager.. a true United legend:juhuuuu:
Liverpool_sucks
19-12-2007, 20:47
kan han blive en legend i united..?
Martinsen
19-12-2007, 20:55
kan han blive en legend i united..?
Manden har scoret et sejsmål foran "the kop" i overtiden! Han ER en legende!
Liverpool_sucks
19-12-2007, 21:01
Manden har scoret et sejsmål foran "the kop" i overtiden! Han ER en legende!
mere end det..? hvad syns du..?
Martinsen
19-12-2007, 21:09
mere end det..? hvad syns du..?
Ja det er nok ikke hans lækkerier på banen han vil blive husket for. Noget jeg altid vil huske ham for, er nok hans tålmodighed. Manden klager aldrig når der bliver købt ny spillere der spiller hans plads/pladser eller når han ikke er i startopstillingen for 10. gang i træk. Og så er det tydeligt at han elsker klubben, han jubler virkelig meget når vi scorer selv når han sidder på bænken. Men det jeg allermest vil huske ham for, det er altså det mål mod Liverpool! Og det er i min bog nok til at han skal hyldes til evig tid:D
Legende og legende. Han er ikke den store fodboldspiller, men han gør sit arbejde og er bekendt med, at han aldrig kommer til at spille fast. Efter min mening er han for ung til at være en legende, men han har da potentialet til at blive en spiller man stadig vil huske om 25 år.
Målet mod Liverpool vil dog for evigt og altid være indprintet i min hukommelse :D
United DK
19-12-2007, 21:51
Legender er folk man snakker om, selv 30-40 år efter de stoppede karrieren. Folk snakker stadig om Bobby Charlton, Denis Law og George Best selvom de spillede deres sidste kamp for United i starten af 70'erne. Det kendetegner en legende.
Legender er folk man snakker om, selv 30-40 år efter de stoppede karrieren. Folk snakker stadig om Bobby Charlton, Denis Law og George Best selvom de spillede der sidste kamp for United i starten af 70'erne. Det kendetegner en legende.
om 30-40 år vil man også stadig snakke om Dong. Det bliver man ikke legende af.
Hehe ej, jeg forstår hvad du mener ;)
Jeg synes folk har en tendens til at bruge ordet "legende" lidt for flittigt. At være en legende er noget ganske ekstraordinært.
Legende bliver han, men lige nu er han "bare" en kultspiller, ligesom Vidic.. :D
Legende bliver han, men lige nu er han "bare" en kultspiller, ligesom Vidic.. :D
Er fuldstændig enig! Han er simpelthen kult spiller og jeg er glad for at have ham i truppen, for han kan sgu spille alt... Og det er klart han ikke brokker sig hver gang der bliver købt nye spillere til hans positioner, for så skule han brokke sig hver gang vi købte en;) (måske endda også nu hvor VDS bliver målmandstræner, tror sgu også han står for den del:D)
Liverpool_sucks
19-12-2007, 22:14
Det var bedre sagt.. :loved:
Legender er folk man snakker om, selv 30-40 år efter de stoppede karrieren. Folk snakker stadig om Bobby Charlton, Denis Law og George Best selvom de spillede deres sidste kamp for United i starten af 70'erne. Det kendetegner en legende.
Man vil også snakke om O'shea om 30-40 år.. Og ikke bare for målet mod liverpool..
Jeg synes folk har en tendens til at bruge ordet "legende" lidt for flittigt. At være en legende er noget ganske ekstraordinært.
Ja om 40 år vil man snakke om Dong som den spiller ingen kunne forstå at SAF så noget i.:D
Men O'shea er ganske ekstraordinær.. Kan spille alle pladser, inkl. målmand og angriber hvilket er et stort plus i min bog;), har er ultra loyal, brite, og han klager ALDRIG.. hvis han bliver i klubben hele sin karrierer kandiderer han kraftik til titlen som legende i min bog..
Og så scorer han mål.. og han kan lave tunnel på Figo:juhuuuu: :
http://www.youtube.com/watch?v=sMozQxcIh1A&feature=related
Men O'shea er ganske ekstraordinær.. Kan spille alle pladser, inkl. målmand hvilket er et stort plus i min bog;), har er ultra loyal, brite, og han klager ALDRIG.. hvis han bliver i klubben hele sin karrierer kandiderer han kraftik til titlen som legende i min bog..
Han mangler lige at score et afgørende mål i en CL finale og så er han supersub i min bog:lolol:
http://www.youtube.com/watch?v=YHvS8FG4D3c&feature=related
Interview med o'shea efter kampen.. ca. 2,30 minut inde i klippet..
At O'Shea skulle blive legende for målet foran the Kop lyder jo helt absurd.
Der har jo være ekstremt mange sene match-winnere mod scouserne igennem tiden. Kan I nævne nogle for 30-40 år siden?
Det jeg prøver at sige, er at folk om 30-40 formentlig ikke vil kunne huske ham for dét mål hans scorede i 2007.
Jeg tror ikke jeg nogensinde vil se på ham som en United-legende, men jeg vil altid have stor respekt for en spiller der er loyal overfor klubben og som samtidig kan spille stort set alle positioner på en fodbold bane.. Og jeg vil helt sikkert huske ham som målmand mod Tottenham :D
United DK
27-12-2007, 17:16
Dong er mere en kultspiller, og kultspillere og legender er ikke det samme. John Faxe er også en kultspiller i Arsenal. :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.