PDA

Se fuld version : Philipp Lahm

KennyN
18-12-2007, 11:01
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/manchester_united/article3066015.ece

Nu hvor Browns fremtid er usikker, Neville plaget af skade osv. kan Lahm være en mulighed. Hvad siger I.? Han kan spille på både højreback og venstreback, og vil derfor være en rigtig god supplering til truppen. Han er i mine øjne en af de bedste backs i Europa.

robinho
18-12-2007, 11:03
det er ihvertfald ikke en dårlig ide med en mand der kan spille i begge sider, og er bedre til det end o´shea hehe.

Vi mangler et backup på evra og måske snart neville(hvis han kommer igen).

Glory Man United
18-12-2007, 11:09
Har ikke set ham siden VM 2006, for jeg ser aldrig Bondeligaen ;) Men spiller han ikke altid i venstre side???

JDK
18-12-2007, 11:15
Han er en rigtig god back, så det vil være spændende - men jeg håber stadig på at Brown bliver

Sivebæk
18-12-2007, 11:33
Jeg ville bestemt ikke have noget imod at se Lahm i United. Hans ankomst må dog ikke betyde, at Brown vil ud af vagten med det samme, for så har vi ingen højreback i Champions League, da Lahm er spærret, og Neville måske ikke vender tilbage foreløbig...

United DK
18-12-2007, 11:40
Jeg håber ikke vi henter Lahm, også selvom Brown ryger. Vi har et talent i Simpson der skal afprøves, og hvis ikke han får chancen, så er vi endegyldigt blevet ligesom Chelsea, nemlig en "køb-dig-til-succes-klub", hvilket er noget der før afskyede folk herinde, men det gør det åbenbart ikke mere.

Martinsen
18-12-2007, 14:51
Jeg håber ikke vi henter Lahm, også selvom Brown ryger. Vi har et talent i Simpson der skal afprøves, og hvis ikke han får chancen, så er vi endegyldigt blevet ligesom Chelsea, nemlig en "køb-dig-til-succes-klub", hvilket er noget der før afskyede folk herinde, men det gør det åbenbart ikke mere.

Hvis Simpson ikke er dygtig nok, eller Ferguson synes der er bedre muligheder med Lahm skal vi da ikke bare blindt give Simpson chancen blot fordi han er en af vores egne. Man skal gøre sig fortjent til at få chancen på et hold som United, og hvis Simpson leverer på et stabilt højt niveau til træning, og de kampe han får hist og her ja så skal han nok få chancen. Men går vi ud og henter en ny som Lahm, eller Hutton f.eks. ja så er jeg sikker på at det er fordi Ferguson ikke mener han er god nok. Og han ser jo trods alt noget mere til ham end vi gør.

Dines
18-12-2007, 14:57
Synes vi har nok talent i Simpsons og Pique. Som United DK nævner, så håber jeg også at vi ikke ender som Chelsea, der køber sig til succes, og vi er ved at have de samme tendenser nu. Håber vi satser på vores egne med Neville skadet og Brown der nok er væk til sommer eller januar.

United DK
18-12-2007, 15:19
Hvis Simpson ikke er dygtig nok, eller Ferguson synes der er bedre muligheder med Lahm skal vi da ikke bare blindt give Simpson chancen blot fordi han er en af vores egne.

Der er vel ingen tvivl om, at Lahm er bedre. Han er fast mand i Bayern München og på det tyske landshold, men man behøves heller ikke absolut den bedste på hver plads. Vores treble-hold er et godt eksempel på dette. Spillere som Johnsen og Irwin var jo ikke blandt verdens bedste på deres plads.

Man skal gøre sig fortjent til at få chancen på et hold som United, og hvis Simpson leverer på et stabilt højt niveau til træning, og de kampe han får hist og her ja så skal han nok få chancen. Men går vi ud og henter en ny som Lahm, eller Hutton f.eks. ja så er jeg sikker på at det er fordi Ferguson ikke mener han er god nok. Og han ser jo trods alt noget mere til ham end vi gør.

Jo jo, men Ferguson bliver sikkert også presset af ledelsen og fans til at købe etablerede spillere, fordi det gør storklubber jo i dag. Egne spillere er der jo ikke penge i.

ChristianR
18-12-2007, 16:39
Ville ikke have noget i mod Lahm. Især ikke hvis det er rigtigt, han både kan spille venstre og højre back?

Selvfølgelig skal vores egne unge have chance, især Simpson. Vi har dog masser af kampe i løbet af en sæsson med 38 Pl kampe, op mod ca 15 CL kampe plus FA cup og Liga cup, så der er rigeligt med kampe til at både Lahm og Simpson kan få spillet. HVis Fergie vurderer, at Simpson har godt af et år eller 2 mere som reserve, før han overtager førstevalget på højreback vil Lahm eller Hutton jo være ideel, samtidig med vi på ingen måde opgiver Simpson eller Pique for den sags skyld.

Alex
18-12-2007, 18:18
Synes vi har nok talent i Simpsons og Pique. Som United DK nævner, så håber jeg også at vi ikke ender som Chelsea, der køber sig til succes, og vi er ved at have de samme tendenser nu. Håber vi satser på vores egne med Neville skadet og Brown der nok er væk til sommer eller januar.

Fuldstændig enig med dig og United DK. Vi skal passe på ikke købe for meget, samtidig med at vi skal prøve vores egne spillere af.
Jeg håber ikke Lahm kommer, medmindre det viser sig at vi virkelig har brug for ham. En situation jeg egentlig ikke tror vi havner i.

JakobR
18-12-2007, 18:25
Jeg må indrømme jeg intet kender til Lahm, rent spillemæssigt.

Hele situationen afhænger af, om Brown bliver eller ej. Smutter Brown, så skal vi have en erstatning, for Neville synes jeg ikke er værd at satse på, når sæsonen ikke engang er halvt færdig.
Jeg kan følge Uniteddk, når han siger, at vi ikke skal være en klub, der køber os til succes. Men har vi andre muligheder på backpladsen? O'Shea mangler det sidste gear, for at blive fast mand (efter min mening), Neville er, som sagt, utroligt meget skadet og Simpson er alt for ung.
Jeg ved godt, at Anderson er yngre og nu nærmest er gjort til fast mand, men har han en dårlig periode, så har han 4 andre centralemidtbanespillere til at tage over. Simpson har en ikke-helt-god-nok O'Shea.

Men jeg håber til det sidste, at Brown bliver. Han er/burde være vores håb, i en tid styret af penge.

Kofoed
18-12-2007, 22:00

Syntes ikke folk er gået væk fra at vi ikke skal være ligesom chelski.. men det er vel fair nok at købe en klassespiller, hvis man mangler på den plads.. hvad fanden, ja undskyld mit sprog, skal vi så gøre.. gå ud og købe en middelmådig back selvom vi ikke har andet på den position?? og hvem har vi udover simpson.. hvis brown ryger som du selv er inde på, har vi simpson og o'shea.. og det er bare ikke godt nok.. så nej hvis vi kun køber klassespiller når vi har brug for dem og ikke bare fordi de er der, så er det fint med mig..

United DK
18-12-2007, 22:18
Syntes ikke folk er gået væk fra at vi ikke skal være ligesom chelski.. men det er vel fair nok at købe en klassespiller, hvis man mangler på den plads.. hvad fanden, ja undskyld mit sprog, skal vi så gøre.. gå ud og købe en middelmådig back selvom vi ikke har andet på den position??

Nej, men jeg mener bare at Simpson skal have chancen, og det får han ikke hvis vi køber en ny højre back. Tænk hvis vi havde haft samme holdning i midt 90'erne, så var G. Neville aldrig blevet stamspiller.

og hvem har vi udover simpson.. hvis brown ryger som du selv er inde på, har vi simpson og o'shea.. og det er bare ikke godt nok.. så nej hvis vi kun køber klassespiller når vi har brug for dem og ikke bare fordi de er der, så er det fint med mig..

Godt nok? Nej, det er måske ikke idéelt, men det er jo heller ikke jordens undergang.

Jeg mener der bør satses lidt, ligesom vi bør satse på Foster på målmandsposten, for det er langt mere prisværdigt, når man tager chancer med unge spillere, og især hvis de bliver til noget, bare se på Arsenal. Alle med penge kan gå ud, og købe sig til succes. Det er der ingen ben i.

Anderson verdens kommende ....
19-12-2007, 08:09
Som jeg ser det, ville lahm være den perfekte afløser får, vores hele tiden skadet anfører Gary Neville.
.. Håber virkelig, at SAF går ud og køber ham til sommer.. Så ville vi have verdens bedste forsvar med lahm og evra på begge sidder med Ferdinand og vidic i midterforsvaret, som suppleres af Danny Simpson Piqué..

KennyN
19-12-2007, 10:32
Hvis man ikke selv har gode nok spillere skal man jo købe. Hvis Brown er på vev væk, og Fergie og hans stab ikke mener Simpson, Bardsley eller andre er gode nok til at overtage tjansen, ja så skal vi jo ud og have fat i en ny klasse back. Jeg stoler på Fergie og hans team..

Glory Man United
19-12-2007, 10:34
@Kenny, jeg tror på at alle her stoler på Fergie og hans team. Men der vil sgu da ikke være meget diskussion, hvis vi bare skrev det hver gang :)

EDIT: Og jeg kan se du har skrevet det samme i tråden "ny angriber"...hehe

KennyN
19-12-2007, 10:44
Ja, der skal selvfølgelig diskussion :)
Jeg mener blot, at vi skal ikke for enhver pris give pladsen til Simpson eller en anden af vores egne spillere, blot fordi de er "Home-grown". Jeg foretrækker også egne spillere, da de er lidt ekstra for klubben, se blot Butt, Neville, O'Shea, Giggs osv osv. Men hvis de ikke er gode nok, skal man jo ikke bruge dem, blot for at bruge dem. Så hellere hent kvalitet ind.!

Glory Man United
19-12-2007, 10:50
Ja, der skal selvfølgelig diskussion :)
Jeg mener blot, at vi skal ikke for enhver pris give pladsen til Simpson eller en anden af vores egne spillere, blot fordi de er "Home-grown". Jeg foretrækker også egne spillere, da de er lidt ekstra for klubben, se blot Butt, Neville, O'Shea, Giggs osv osv. Men hvis de ikke er gode nok, skal man jo ikke bruge dem, blot for at bruge dem. Så hellere hent kvalitet ind.!

Men man er jo nødt til at give Simpson nogle chancer på banen, ellers ved man det jo ikke. Da vi i sæsonen 95-96 introducerede 92-holdet, var det jo også en chance....bare spørg Alan Hansen:D

KennyN
19-12-2007, 10:56
Helt enig. Jeg ser da også gerne både Evans, Pique og Simpson få flere chancer på banen, end hidtil. Ellers vil de jo aldrig kunne vise deres værd og om de er værd at satse på i fremtiden. Men Fergie tør åbenbart ikke give de unge talenter chancen på samme måde som tidligere, hvilket jo er synd. Men måske er det den hårde kamp i toppen af ligaen som gør at han føler sig presset til at spille på sikre kort.
Men ja, vi skal altid give egne unge talenter chancen fremfor blot at shoppe nye spillere fra hele verden. I mine øjne er netop talentdelen en stor del af United..

Unitedalisme
19-12-2007, 10:57
Hvis brown forsvinder, og neville blir klar, så er der ingen grund til et haste køb.. Mener ik at simpson er klar endnu.. Tror han ska have 2 eller 3år endnu med enkelte kampe og træning med 1.holdet.. Men han har jo verdens bedste lærer mestre i neville og SAF så hvorfor sku han ik blive stor?? men hvis hans talent ik rækker, hvilket vi først for svar på om 1-2år, så ska vi ud at invistere og der tror jeg stadig at lahm spiller i münchen og hvis vi kan få fat i ham der så vil jeg ik ha noget problem med at hente ham;)

Kofoed
19-12-2007, 20:48
Godt nok? Nej, det er måske ikke idéelt, men det er jo heller ikke jordens undergang.

Jeg mener der bør satses lidt, ligesom vi bør satse på Foster på målmandsposten, for det er langt mere prisværdigt, når man tager chancer med unge spillere, og især hvis de bliver til noget, bare se på Arsenal. Alle med penge kan gå ud, og købe sig til succes. Det er der ingen ben i.

I det tilfælde med målmanden mener jer også det er lidt noget andet.. der har vi polakken som reserve og det er jeg meget rolig ved.. men hvis brown smutter har vi kun Simpson og så o'shea.. og ville altså være lidt nervøs ved at skulle spille med o'shea på den plads i flere uger pga en skade til simpson, plus at o'shea også skal dække for en evt skade til evra.... men er helt enig i at vi bestemt skal give vores egne chanen, men syntes bare det vil være lidt risikabelt, med kun en spiller til den plads..

Hald
23-12-2007, 15:18
Selvfølgelig skal vi hente Lahm.. Han er en klassespiller! Har længe ønsket han kom til os, kan ikke se hvorfor man ikke skulle byde på ham, altid et stærkt kort at have i bagerste kæde! Ellers tror jeg bare Barca snupper ham!

Dyreborg
23-12-2007, 15:23
Jeg synes klart vi skal lade Simpson tage sig af pladsen. Jeg synes han har gjort en rigtig god figur i de kampe han har været på banen.
Jeg ved godt han mangler en del erfaring, men synes han er gået uimponeret til sagen. Hvis vi ser på en spiller som anderson, så sagde folk jo også i starten at han manglede en del, før han var klar. Men han har virkelig forbedret sig over meget kort tid. Det samme kunne man håbe på fra Simpsons side??

ChristianR
23-12-2007, 15:29
Jeg synes kampen mod Everton idag viste godt, at en spiller som Lahm kunne være guld værd for holdet.

Unitedalisme
23-12-2007, 15:41
Jeg synes kampen mod Everton idag viste godt, at en spiller som Lahm kunne være guld værd for holdet.

Helt ening.. Efter kampen i dag, hvor simpson fik chancen, synes jeg klart vi mangler noget på backen.. og o'shea gjorde det heller ik meget bedre:(

United 4-ever
23-12-2007, 16:19
Helt klart - Lahm til United det ville være fantastisk - mener stadig der vil være masser af muligheder for at Simpson kan på en masse kampe. Evra som førstevalg på venstre og Lahm på højre. Samtidig kan Lahm være backup på venstre og Simpson backup på højre.. Det ville være en kanon-handel i mine øjne - håber bare ikke Bayern vil gøre det lige så besværligt som med Hargreaves

Bugge
23-12-2007, 16:25
Bayerns ledelse er jo overbevist om at de har verdens suverænt bedste hold, så mon ikke de vil kræve det dobbelte eller et eller andet sindssygt :)

ChristianR
23-12-2007, 16:48
Flere rygter: http://www.bold.dk/nyt/?vis=77774

Det lyder lovende:)

United DK
23-12-2007, 17:50
Ja, hvis vi skal vurdere Simpson udfra hans indsats i dag, så ville Lahm være mere end velkommen, men jeg synes 115 mio. lyder meget lavt, når man tænker på, at han er fast mand på det tyske landshold.

Kofoed
23-12-2007, 17:53
Ja, hvis vi skal vurdere Simpson udfra hans indsats i dag, så ville Lahm være mere end velkommen, men jeg synes 115 mio. lyder meget lavt, når man tænker på, at han er fast mand på det tyske landshold.

enig.. det lyder meget undervurderet.. ville mene de skulle ha omkring de 200 for ham..

Martinsen
23-12-2007, 19:14

ja jeg tror heller ikke på den pris! De priser der blev nævnt da Chelsea var ude efter ham, var i en helt anden pris klasse. Og jeg tror mere at vi skal et stykke over 150 mio.

maxim
23-12-2007, 19:17
Hent ham!!!

Fuf
23-12-2007, 19:26
Jeg tror at Lahm ville blive en rigtigt god erstatning på backpladsen. Specielt nu hvor han kan spiller på højre og venstre back.

United DK
23-12-2007, 20:01
Man kan så sige mht. Lahms pris, at Bayern har Sagnol og Jansen på de to backs, så det er ikke fordi, at han ville blive enormt savnet, og det kan måske sænke prisen til de 115 mio.

olsen9670
23-12-2007, 20:16
jeg har været tilhænger af at hive vores egne op men det vi så i dag var bare ikke godt nok hverken af simpson eller o`shea sååh ja tak til lahm og så ud med o`shea for lahm kan tage begge back pladser og mener midtbanen er bred nok sååh o`shea ville komme meget i overskud

KennyN
24-12-2007, 10:24
Lahm vil bestemt pynte på holdet. Han kan bidrage med mere frem af banen end Simpson. Men nu er det jo ikke fair at dømme Simpson ude efter en halv skidt kamp i går. O'Shea var ligeså ringe da han kom ind. Simpson er stadig ung, og skal da selvfølgelig have flere chancer.
Men Lahm vil helt sikkert være en god mand at få, da han er stærk både offensivt og defensivt, samtidig med at han kan spille både på venstreback og højreback.

Dines
24-12-2007, 10:29
Jeg siger:

Vent til sommer og se om Neville bliver sin skade kvit

Vent til sommer og se om Brown bliver i klubben eller ej

og vent til sommer og se om Simpsons virkelig har chance, for at kunne udfylde pladsen.

Opfyldes disse tre ting, kan jeg ikke se nogen grund til at vi skulle købe ham, men gør de ikke, så må Lahm gerne komme.

Foged
24-12-2007, 11:14
Synes ikke Lahm er manden på grund af en ting. Han er langt fra god nok i hovedspillet og når vi allerede har Evra vil vi blive meget sårbare mod indlæg (specielt mod bagerste stolpe) og lange bolde mod vores backs.
Ønskekøbet til højre back er Ramos men det er desværre utænkeligt :(

United DK
24-12-2007, 11:37
Ønskekøbet til højre back er Ramos men det er desværre utænkeligt :(

Som Morten Bruun sagde i går under Barcelona-Real Madrid, så er Ramos en god spiller offensivt, men han mangler meget i det defensive, og det er hele tiden Cannavaro og Pepe der redder ham.

hejklit
24-12-2007, 17:26
Mit ønske ville være at vi købte Micah Richards til vores højreback, også selvom han er fra city.

Han teknisk god, han har fysikken med sig og han er taktisk klog spiller.
Dog vil han komme til at koste rigtig rigtig mange penge :(

matt
24-12-2007, 17:39
Richards er uden tvivl det største talent på højre back lige i tiden - specielt i england, da Ramos nok ikke ville spille så godt der som i Spanien, men Richards er en kæmpe stjerne i svøb, men Svennis har ved Thaierne fået masser af penge mellem hænderne - så vel umuligt at købe ham ?

Lahm: En meget spænende spiller, dog er jeg større tilhænger af at hente Brown, er dette ikke muligt, kan jeg ikke se hvad Simpson har gjort forkert for ikke at få chancen. Det jeg har set med ham har været ganske pænt, dog har han mest spillet mod dårligere modstandere, men Neville holder vel et par sæsoner ud som et min. Desuden kan O´Shea spille backen, så uden Brown har vi stadig 3 til højre back.. Pique kan IMO IKKE spille backen - han er udpræget center forsvarer. Men Lahm er en god spiller, men ser heller Simpson får chancen..

De er ved at ødelægge det gode princip Manchester United har kørt så længe på, med ikke at hente kæmpe stjerner og bruge enorme summer. Arsenal holder princippet og kører fremragende. Vi har hentet Owen/Carrick på det seneste = VERDENSSTJERNER, og 2 stjerner i svøb. Synes frugterne skal høstes af det gode talent arbejde som bliver gjort i klubben, min appel: GIV SIMPSON/Pique chancen hvis Brown smutter, de kan dække back og central forsvar for ham :)

GOd jul

Kofoed
25-12-2007, 03:39
Richards er uden tvivl det største talent på højre back lige i tiden - specielt i england, da Ramos nok ikke ville spille så godt der som i Spanien, men Richards er en kæmpe stjerne i svøb, men Svennis har ved Thaierne fået masser af penge mellem hænderne - så vel umuligt at købe ham ?

Lahm: En meget spænende spiller, dog er jeg større tilhænger af at hente Brown, er dette ikke muligt, kan jeg ikke se hvad Simpson har gjort forkert for ikke at få chancen. Det jeg har set med ham har været ganske pænt, dog har han mest spillet mod dårligere modstandere, men Neville holder vel et par sæsoner ud som et min. Desuden kan O´Shea spille backen, så uden Brown har vi stadig 3 til højre back.. Pique kan IMO IKKE spille backen - han er udpræget center forsvarer. Men Lahm er en god spiller, men ser heller Simpson får chancen..

De er ved at ødelægge det gode princip Manchester United har kørt så længe på, med ikke at hente kæmpe stjerner og bruge enorme summer. Arsenal holder princippet og kører fremragende. Vi har hentet Owen/Carrick på det seneste = VERDENSSTJERNER, og 2 stjerner i svøb. Synes frugterne skal høstes af det gode talent arbejde som bliver gjort i klubben, min appel: GIV SIMPSON/Pique chancen hvis Brown smutter, de kan dække back og central forsvar for ham :)

GOd jul

enig i det hele.. især det jeg har gjort fed.. er bange for klubben er ved at køre lidt af sporet..

Bugge
25-12-2007, 15:07
Jeg er også enig i at vi ikke skal købe os til det hele..

Men jeg tror man skal være forsigtig med at bruge Arsenal som eksempel, for jeg tror ikke de holder i længden.. Lige nu kører de på en bølge, men så snart fx Fabregas forsvinder, og det er jeg næsten sikker på at han gør, så tror jeg de går kolde..

mojtaba
30-12-2007, 12:07
Side: http://indkast.dk/index.php?nyhed=31535

Tottenham er klar til at byde på Manchester Uniteds Wes Brown, når transfervinduet åbner på tirsdag. United er villige til at forhandle. (Mail on Sunday)

Det er også godt det samme, hvis Brown ikke kan blive enig med United om en kontraktforlængelse. Brown bliver sikkert solgt, når transfervinduet åbner. Og når han forsvinder har United aldeles brug for en afløser.
Lahm er et godt bud. Køber man ham er problemmerne løst, da United faktisk både mangler højre og venstre back-afløser. Lahm kan nemlig spille begge dele! Så hvorfor ikke? Han er måske dyr, men det er det værd.

Daniel
30-12-2007, 14:53
Det kommer i mine øjne helt an på om den spæring der er i europæisk fodbold også gælder for uefa cup. altså om lahm kan spille champions league nu hvor han har spillet uefa cup for bayern.

Jeg vil utroligt gerne beholde ham men hvis han vil væk kan vi jo nok ikke gøre det helt store. Hvis lahm er spæret til champions league ser jeg dog helst at vi beholder brown på højre back og så lade hans kontrakt løbe ud til sommer hvis han ikke ønsker at forlænge...

Sivebæk
30-12-2007, 15:06
Han er spærret. Netop derfor vil jeg også gerne vente til sommer med at skifte ud på backen. Ellers skal vi sætte vores lid til, at Neville bliver klar, men det er jo langt fra sikkert.

JDK
30-12-2007, 15:20
Ja, jeg synes også at vi skal vente med at købe Lahm (hvis han skal købes), nu hvor han alligevel ikke kan spille med i CL

Dines
30-12-2007, 16:08
Er Alan Hutton spæret for CL, nu hvor Rangers røg ud? Han vil ellers være et godt bud, hvis han netop ikke er spærret? Helt sikkert er det ihvertfald at vi ikke kan klare os uden Brown som nok forsvinder. Neville har måske spillet sin sidste kamp eller komme nok aldrig op på et højt niveau igen, og Simpsons og Pique er endnu for unge til CL.

ChristianR
30-12-2007, 16:10
Enig.Hvis vi sælger Brown i januar vil i virkelig mangle en højre back. Der er desværre ikke de store alternativer på den plads, som kan spille Champions League.

Da det er vel begrænset, hvad vi kan få for Brown mener jeg også, vi bør beholde ham til sommer, hvor vi så kan gå ud og købe Lahm evt.

Richards er jo ikke spærret i europæisk, mææn det kommer man nok også til at betale for, hvis det overhovedet er muligt. Så lad os holde os til ovenstående plan.

KennyN
30-12-2007, 16:10
Hutton er også spærret i CL.

ChristianR
30-12-2007, 16:11
Er Alan Hutton spæret for CL, nu hvor Rangers røg ud? Han vil ellers være et godt bud, hvis han netop ikke er spærret? Helt sikkert er det ihvertfald at vi ikke kan klare os uden Brown som nok forsvinder. Neville har måske spillet sin sidste kamp eller komme nok aldrig op på et højt niveau igen, og Simpsons og Pique er endnu for unge til CL.

Hutton er også spærret. Det er alle spillere, der har spillet i europa for deres klubhold i denne sæson.

JakobR
30-12-2007, 16:23

Simpsons :D Den fejl laver jeg også tit :p

Set over de seneste kampe, så synes jeg O'Shea har gjort det bedre end Brown, så jeg er ikke så nervøs for backen, men jeg er nervøs for skader, for som du selv siger, så er Simpson for ung. Dog ser jeg ikke Pique som nogen seriøs back.

ChristianR
30-12-2007, 16:33
Simpsons :D Den fejl laver jeg også tit :p

Set over de seneste kampe, så synes jeg O'Shea har gjort det bedre end Brown, så jeg er ikke så nervøs for backen, men jeg er nervøs for skader, for som du selv siger, så er Simpson for ung. Dog ser jeg ikke Pique som nogen seriøs back.

Her kommer nok igen diskussionen om, hvor meget vi skal ud og købe. Vi skal ikke købe os til alting, nej. Men jeg mener ikke, at O'shea har niveauet til at være vores førstemand på højre-backen.

Desuden kan vi vel ikke undvære ham, som super-sup?:D

JakobR
30-12-2007, 17:03
Her kommer nok igen diskussionen om, hvor meget vi skal ud og købe. Vi skal ikke købe os til alting, nej. Men jeg mener ikke, at O'shea har niveauet til at være vores førstemand på højre-backen.

Desuden kan vi vel ikke undvære ham, som super-sup?:D

På en god dag, synes jeg han har niveauet. Desværre er han lidt for ustabil, hvilket nok gør, at han aldrig bliver mere end en super-sub.

Det jeg synes, der er nedern ved Hutton, det er, at han ikke er meget ældre end Simpson, så hvis man vil satse på Simpson, så ender han nok som den lille af de to. Men hvis man hører på Simpson, så lyder han til at være en fyr, der er glad så længe han kan være til gavn for klubben på den ene eller anden måde. Spørgsmålet er så, om han også er det om 5 år, når han er en moden og rutineret spiller.

mojtaba
03-01-2008, 14:18
Chelsea sikrer sig den serbiske forsvar fra Lokomotiv Moskva, og det betyder at den spiller er gået i vasken og jeg tror heller ikke United vil købe Hutton fra Rangers.

Men Manchester United går nemlig lige nu efter Lahms underskrift i kampen mod Barcelona, som også prøver at sikrer sig backen.

Find selv: http://indkast.dk/index.php?nyhed=31728

Don Kafai
03-01-2008, 14:23
Hvad skal Barcelona nogensinde med Lahm?

De har Abidal på den ene side, og Puyol og Zambrotta på den anden. Det er jo bare løse rygter, jeg tror heller ikke United vil have Lahm.

Dines
03-01-2008, 19:53
Hvad skal Barcelona nogensinde med Lahm?

De har Abidal på den ene side, og Puyol og Zambrotta på den anden. Det er jo bare løse rygter, jeg tror heller ikke United vil have Lahm.

Nej ikke før til sommer. Tror kun der bliver købt ind på backen, hvis det er en spiller der ikke er spærret og det er Lahm jo.

Daniel
18-02-2008, 20:33
Hvis vi nu er så fantastisk uheldige at Gary Neville bliver nødt til at stoppe karrieren ser jeg absolut ingen grund til at købe en ny højreback.

I stedet ser jeg at vi benytter både Brown og Simpson på den plads. Altså at vi ikke har et decideret førstevalg på højrebacken pladsen men at vi i stedet skifter ud mellem de to efter hvilken kamp vi skal spille.

Når vi spiller de svære kampe i pl og cl kan vi spille med Brown. Jeg ved at han ikke bidrager med så meget offensivt men samtidig er vi så offensive med evra på den anden back at jeg ikke synes det er nødvendigt at have to backs der bare flyver af sted hele tiden. I stedet kan han koncentrerer sig mere om at lukke af hvilket han er rigtig dygtig til.

Modsat når vi spiller lettere kampe kan vi lade Simpson spille pladsen. Det er en fremragende mulighed for ham at få mange kampe i løbet af en sæson så han kan udvikle sig og forhåbendtligt bliver vores klare førstevalg på et tidspunkt. Simpson er hurtig og utrolig angrebsivrig og derfor perfekt til sådanne kampe.

JDK
18-02-2008, 20:38
Hvis vi nu er så fantastisk uheldige at Gary Neville bliver nødt til at stoppe karrieren ser jeg absolut ingen grund til at købe en ny højreback.

I stedet ser jeg at vi benytter både Brown og Simpson på den plads. Altså at vi ikke har et decideret førstevalg på højrebacken pladsen men at vi i stedet skifter ud mellem de to efter hvilken kamp vi skal spille.

Når vi spiller de svære kampe i pl og cl kan vi spille med Brown. Jeg ved at han ikke bidrager med så meget offensivt men samtidig er vi så offensive med evra på den anden back at jeg ikke synes det er nødvendigt at have to backs der bare flyver af sted hele tiden. I stedet kan han koncentrerer sig mere om at lukke af hvilket han er rigtig dygtig til.

Modsat når vi spiller lettere kampe kan vi lade Simpson spille pladsen. Det er en fremragende mulighed for ham at få mange kampe i løbet af en sæson så han kan udvikle sig og forhåbendtligt bliver vores klare førstevalg på et tidspunkt. Simpson er hurtig og utrolig angrebsivrig og derfor perfekt til sådanne kampe.

Kunne ikke være mere enig! Lahm er en god spiller, men med Brown og Simpson er vi godt dækket ind!

snegl
18-02-2008, 20:42
Og så har vi også en måske fremtidig højreback i den ene tvilling fra Brasilien..

United DK
18-02-2008, 21:08

Jeg har tænkt på det samme. Det er så utraditionelt at skifte ud i forsvarskæden, men engang var det også utraditionelt ikke at stille med det absolut bedste hold hver gang, med mindre der var skader.

ChristianR
18-02-2008, 21:43

Har tænkt på det samme, og vil heller ikke sige, at det ikk er den rette løsning. Jeg ser blot et par faldgrupper, der kan ødelægge hele sæsonen for os:
1) Browns forlængelse går i vasken og han smutter videre i systemet
2) Simpson, der éndnu ikke rigtig har bevist, han kan begå sig på det niveau underpræsterer på det kraftigste.

Ingen af disse scenarier er IMO umulige, og vi kunne være så uheldige, at begge bliver tilfældet. I så fald vil vi være helt ekstremt sårbare.
Jeg synes det er en problematisk situation, da jeg har svært ved at se, hvad der er det bedste.

JDK
18-02-2008, 22:34
Har tænkt på det samme, og vil heller ikke sige, at det ikk er den rette løsning. Jeg ser blot et par faldgrupper, der kan ødelægge hele sæsonen for os:
1) Browns forlængelse går i vasken og han smutter videre i systemet

DEt er selvfølgelig et problem hvis han ikke gør - men jeg tror stadig på at han gør det, men gør han det ikke, så kan det hrtigt gå hen og blive et problem, da Simpson, som du skriver senere, ikke har bevist nok endnu - men lad os tage det til den tid, hvis Brown ikke forlænger

KennyN
19-02-2008, 07:50
Kan dette måske ikke bruges som bevis på at Brown måske snart forlænger. Han har i hvert fald lige brugt en masse penge på en hus tæt på Rooney og Hargreaves i Manchester..
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article814375.ece

pølsemanden
19-02-2008, 12:05
Den gade gad jeg godt at bo på ;D

Unitedalisme
14-04-2008, 16:22
Troede lahm forlængede med bayern.. men det er åbenbart ik tilfældet alligevel?? http://www.bold.dk/nyt/?vis=82325 .. brown smutter jo nok.. og det er et sats kun at ha neville og simpson på højre back, da vi ik ved hvor meget neville ka holde til..

Parkohargo
14-04-2008, 16:24
Hvis Brown vælger at forlade os vil Lahm nok være den ideelle mand at få fat i.

Dines
14-04-2008, 19:03
Men hvis vi kigger os omkring, så har vi garderinger nok, men spørgsmålet er vel bare om de er gode nok?

RAppel
22-04-2008, 19:03
Philipp Lahm færdig i Bayern

Kontraktforhandlingerne mellem Bayern München og Philipp Lahm er brudt sammen, og Bayern har trukket deres tilbud tilbage.

Den 24-årige back Philipp Lahm ligner en færdig mand i Bayern München. Efter længere tids forgæves forhandlinger om en forlængelse af spillerens kontrakt valgte klubben i dag at trække sit tilbud tilbage, og dermed kan Lahm frit forlade Bayern når hans kontrakt udløber næste sommer. Det skriver klubben på sin hjemmeside.

Nyheden vil givetvis interessere FC Barcelona og Manchester United, som tidligere har vist interesse for den stærke tyske landsholdsback.

Philipp Lahm er født i München og har spillet i Bayern hele sin karriere, bortset fra sæsonerne 2003/04 og 2004/5, hvor han var udlejet til VfB Stuttgart. Han har spillet 74 kampe for Bayern München og 53 for Stuttgart.

bold.dk

ChristianR
22-04-2008, 19:15
Hvis hans fremskredne kontraktudløb gør, at han flader tilpas i pris, vil han da helt klart være en forstærkning til truppen.
Hvis Bayern derimod stadig kræver en høj overgangssum, kan vi vel godt undvære ham, nu hvor Brown har forlænget sin kontrakt, og Silvestre er tilbage som reserve for Evra.

Kofoed
22-04-2008, 19:16
Philipp Lahm færdig i Bayern

Kontraktforhandlingerne mellem Bayern München og Philipp Lahm er brudt sammen, og Bayern har trukket deres tilbud tilbage.

Den 24-årige back Philipp Lahm ligner en færdig mand i Bayern München. Efter længere tids forgæves forhandlinger om en forlængelse af spillerens kontrakt valgte klubben i dag at trække sit tilbud tilbage, og dermed kan Lahm frit forlade Bayern når hans kontrakt udløber næste sommer. Det skriver klubben på sin hjemmeside.

Nyheden vil givetvis interessere FC Barcelona og Manchester United, som tidligere har vist interesse for den stærke tyske landsholdsback.

Philipp Lahm er født i München og har spillet i Bayern hele sin karriere, bortset fra sæsonerne 2003/04 og 2004/5, hvor han var udlejet til VfB Stuttgart. Han har spillet 74 kampe for Bayern München og 53 for Stuttgart.

bold.dk

Ja det ændrer jo noget på tingene.. jeg har før sagt nej tak til Phillip lahm fordi jeg ikke mente vi skal gå ud og bruge kassen på forskellige spillere hvor vi har folk i forvejen.. men lahm på en fri transfer er vel kanon.. altså vi har jo intet at tabe.. jo løn, men det er jo småting i forhold til at skulle ud og gi 150-200 mio. oveni løn..

Kofoed
22-04-2008, 19:17
Hvis hans fremskredne kontraktudløb gør, at han flader tilpas i pris, vil han da helt klart være en forstærkning til truppen.
Hvis Bayern derimod stadig kræver en høj overgangssum, kan vi vel godt undvære ham, nu hvor Brown har forlænget sin kontrakt, og Silvestre er tilbage som reserve for Evra.

okay, nu er jeg forvirret.. jeg troede det var nu her til sommer hans kontrakt udløb..!!!

Don Kafai
22-04-2008, 21:44
okay, nu er jeg forvirret.. jeg troede det var nu her til sommer hans kontrakt udløb..!!!

Hans kontrakt udløber sommeren 2009.
Bayern indledte forhandler om en forlængelse, men den er nu afbrudt. Så enten sælger de ham til sommer, eller risikere ikke at få en krone for ham.

Jeg tror dog han forlænger. Man hører jo ofte (Fx med Brown) at forhandlinger går i stå. Det er nok mere en form for pres fra klubbens side, end det er fakta.

McPherson
22-04-2008, 21:53
Uha hvor vil jeg gerne ha Lahm! Helst Alves, men Lahm er også helt fantastisk! Kan tilmed spille på begge backpladser og er suveræn defensivt som offensivt!

Kofoed
22-04-2008, 22:05
Hans kontrakt udløber sommeren 2009.
Bayern indledte forhandler om en forlængelse, men den er nu afbrudt. Så enten sælger de ham til sommer, eller risikere ikke at få en krone for ham.

Jeg tror dog han forlænger. Man hører jo ofte (Fx med Brown) at forhandlinger går i stå. Det er nok mere en form for pres fra klubbens side, end det er fakta.

Nå okay... ja så skal vi bare holde snitterne væk.. ikke bruge penge på en højreback når vi lige har forlænget med brown og har simpson.. men hvis vi får ham gratis vil jeg ikke sige nej..

Zhaban
23-04-2008, 09:21
Lahm has now admitted that he could leave Bayern and set out for a new challenge in a different country.

"I've played for two years with Stuttgart, I'm finishing my third year at Bayern, the top German club, so the logical progression is to go abroad," he told Stern.

Lahm added that one of the reasons for his decision was that he doubted Bayern could win the UEFA Champions League in 2009.

"There are in Europe a handful of clubs who have a financial power superior to that of Bayern," he explained.

"Their teams play with more rhythm and assurance than Bayern."

Nu indrømmer han selv, at det er ved at være tid til at pakke tasken ... Nu må vi bevise for ham i aften, at det er United, og ikke Barcelona, han bør tage til. :)

RAppel
23-04-2008, 10:22
Nå okay... ja så skal vi bare holde snitterne væk.. ikke bruge penge på en højreback når vi lige har forlænget med brown og har simpson.. men hvis vi får ham gratis vil jeg ikke sige nej..

Jeg ved godt det er mærkeligt for Brown har spillet en blændende sæson, men er nu stadig ikke helt tryk ved ham, he he. Ved ikke hvor det kommer fra. Det er jo nok med hans tidligere sæsoner i tankerne. Så jeg så gerne vi hentede Lahm til sommer.

Selvfølgelig ikke for enhver pris! Det er bare en af de steder jeg gerne så Fergie forstærkede i sommerpausen :)

Buch
23-04-2008, 12:48
Philipp Lahm vil udentvivl være en god mand på højrebacken.

Må ærlig indrømme, ser ham ikke så ofte i tv'et, men det jeg har set, er han virkelig en klasse spiller. Jeg synes egentlig han minder meget om vores anden back, Evra. Små, hurtige og gode i det offensive spil også. Og hvis vi oven i købet kan få ham gratis til sommer, er det bare endnu mere genialt, altså. (-:

Unitedforever
23-04-2008, 13:13
Lahm er en af verdens mest alsidige backs. Han kyn både spille til højre og til venstre og desuden ar han både god offensivt som defensivt, noget som vi savner fra Brown, så jeg ville bliver super glad hvis vi sikrede os Lahm for en billige penge. Han er efter min mening, et super køb og stadig ganske ung - 24

man.utd25
23-04-2008, 13:15
Lahm er en af verdens mest alsidige backs. Han kyn både spille til højre og til venstre og desuden ar han både god offensivt som defensivt, noget som vi savner fra Brown, så jeg ville bliver super glad hvis vi sikrede os Lahm for en billige penge. Han er efter min mening, et super køb og stadig ganske ung - 24

Mener bestemt ikke han er bedre end brown defensivt, men derimod bedre offensivt, så kan vi jo ligeså godt gå efter Alves , han er bedre end lahm.

Unitedforever
23-04-2008, 13:22
Mener du ikke Lahm er bedre end Brown defensivt ? tja det kan vi vel ikke blive enig om, men jeg sys bare at, al ære til Brown, men har burde ikke være starter i United og Lahm er en klasse eller to over ham. Desuden sysnes jeg at Alves er meget overvurderet, javist han er god offensivt, men han stinker defensivt og efterlade enorme huller baguder og render rundt osm venstre wing nogle gange, desudne er han gået i stå i sin udvikling. Så jeg er i hvert fald ikke imponeret af en overvurderet spiller som ALves

man.utd25
23-04-2008, 13:27
Mener du ikke Lahm er bedre end Brown defensivt ? tja det kan vi vel ikke blive enig om, men jeg sys bare at, al ære til Brown, men har burde ikke være starter i United og Lahm er en klasse eller to over ham. Desuden sysnes jeg at Alves er meget overvurderet, javist han er god offensivt, men han stinker defensivt og efterlade enorme huller baguder og render rundt osm venstre wing nogle gange, desudne er han gået i stå i sin udvikling. Så jeg er i hvert fald ikke imponeret af en overvurderet spiller som ALves

Sjovt nok sådan som du beskriver om alves, sådan har jeg det om lahm.
lahm er jo utrolig dårlig i sit defensivt spil meget usikker , pluds han er dårlig til at makere sin mand op, man kan sige han er hurtig osv, men ellers kan jeg ikke se noget i ham som brown ikke kan løse.
så defensiv er brown bedre, men offensiv er lahm bedre men alt i alt så er han ikke værd at satse på, tror ikke på han kan begå sig i PL.

Unitedforever
23-04-2008, 13:31
hmm.. tror næppe vi bliver enige, men altså genrelt synes jeg der er så mange dårlige backs i verden, at jeg mener Lahm hører til de absolut bedste, tror næppe, at du finder noget bedre:) men som jeg siger så kan vi nok ikke nå til enighed med den her, og det jo også fint nok ;)

iøvrigt et lille plus mere til Lahm er,a t han ville være laaangt billigere at hente end en Alves, der ville koste 200-400 mio...

thegreatdanems
23-04-2008, 13:46
hmm.. tror næppe vi bliver enige, men altså genrelt synes jeg der er så mange dårlige backs i verden, at jeg mener Lahm hører til de absolut bedste, tror næppe, at du finder noget bedre:) men som jeg siger så kan vi nok ikke nå til enighed med den her, og det jo også fint nok ;)

iøvrigt et lille plus mere til Lahm er,a t han ville være laaangt billigere at hente end en Alves, der ville koste 200-400 mio...

Enig.. Specielt i det med prisen. Har osse svært ved at se Alves i en United-trøje, men det er jo en helt anden siden af sagen..

Jeg mindes svagt, at der på et tidspunkt på OT var en nyhed med overskriften: Lahm synes endeligt tabt for United." Jeg har søgt efter den, men kan ikke finde den. Er der nogle af jer der kan be- eller afkræfte det? For den passer i såfald ikke ind i det hele nu. Jeg har været udenlands i det sidste stykke tid, så det har været lidt svært at følge med i det hele. :)

man.utd25
23-04-2008, 13:47

Jeg nævnte kun Alves pga de begge er gode i det offensive spil, og er dårlig defensive, jeg har set en del kampe med lahm, og jeg synes slet ikke han er god nok til os, men nej vi bliver nok ikke enig her, skal jeg nævne andre backs som er er bedre vil navne være

Gary Neville vis han kommer i (gear igen)
Ramos ( er både god i det offensive spil og defensive)
Grosso
Emmanuel Eboue

man.utd25
23-04-2008, 13:48
Enig.. Specielt i det med prisen. Har osse svært ved at se Alves i en United-trøje, men det er jo en helt anden siden af sagen..

Jeg mindes svagt, at der på et tidspunkt på OT var en nyhed med overskriften: Lahm synes endeligt tabt for United." Jeg har søgt efter den, men kan ikke finde den. Er der nogle af jer der kan be- eller afkræfte det? For den passer i såfald ikke ind i det hele nu. Jeg har været udenlands i det sidste stykke tid, så det har været lidt svært at følge med i det hele. :)

Jeg er ret sikker på jeg har læst den her, men hvor den er nu ved jeg ik

Unitedforever
23-04-2008, 13:48
Jeg kan ikke finde den nyhed, men kan godt huske den. Grunden til den stod der, mener jeg, var fordi Bayern og Lahm var begyndt forhandligneren om en ny kontrkat og derfor var mange af den opfattelse at hans forlænglse med Bayern var tæt på. :) men er ikke helt sikker.

man.utd25
23-04-2008, 13:50
Jeg kan ikke finde den nyhed, men kan godt huske den. Grunden til den stod der, mener jeg, var fordi Bayern og Lahm var begyndt forhandligneren om en ny kontrkat og derfor var mange af den opfattelse at hans forlænglse med Bayern var tæt på. :) men er ikke helt sikker.

Jo det var derfor den nyhed kom:) men ja hvor den er ved jeg ski ik

Unitedforever
23-04-2008, 13:56
ok.. Neville ???? hans tid er færdig, forbi, slut, over the hill..

Ramos.. enig, men dog urealistisk at han skulle ende hos os :)

Grosso.. dårlig efter min mening og er desuden venstre back :)

Eboue ?? han er da til grin...

man.utd25
23-04-2008, 14:04
ok.. Neville ???? hans tid er færdig, forbi, slut, over the hill..

Ramos.. enig, men dog urealistisk at han skulle ende hos os :)

Grosso.. dårlig efter min mening og er desuden venstre back :)

Eboue ?? han er da til grin...

Grosso er da blevet brugt som højre , så vidt jeg husker, Eboue er bedre end lahm, men der skal heller ikke så meget til:)

Unitedforever
23-04-2008, 14:05
når okay, my bad.. det vidste jeg ikke lige ;D...

gal du er provokerende... " der skal heller ikke så meget til" :P.. enige, det bliver vi sku aldrig ;D

man.utd25
23-04-2008, 14:08
når okay, my bad.. det vidste jeg ikke lige ;D...

gal du er provokerende... " der skal heller ikke så meget til" :P.. enige, det bliver vi sku aldrig ;D

He he var ikke ment at du skulle blive sur:devill: , synes ´bare ikke lahm er god nok, men hvor mange kampe har du set med lahm?

Unitedforever
23-04-2008, 14:10
jeg er ikke sur, elsker en god debat.. jeg er bare lidt irriteret over ikke at "vinde debatten" ;D hehe

en af mine venner ahr det der canal+ guld ( eller havd det hedder) så jeg ser ret meget fodbold med Bayern, da de tit viser deres kampe. Så jeg har set en del :)

man.utd25
23-04-2008, 14:20
jeg er ikke sur, elsker en god debat.. jeg er bare lidt irriteret over ikke at "vinde debatten" ;D hehe

en af mine venner ahr det der canal+ guld ( eller havd det hedder) så jeg ser ret meget fodbold med Bayern, da de tit viser deres kampe. Så jeg har set en del :)

Ja det er altid godt at vinde hehehe.
Så må du også give mig ret i de ting jeg har sagt om lahm:) bare nogen af dem:)

unitedforreal
23-04-2008, 14:34
Jeg vil mene det er dumt ikke at købe ham. Der er flere grunde til det, et han vil selv gerne spille for os, 2 han er ung og en klassespiller.

Og det med vi har unge spiller skal prøves, det kan de stadig selvom vi køber ham, han kan både spller venstre og højre back. vi har simpson, og de kamp han har spillet, har han gjort det rigtig godt, og han er elsket i klubben er spillerne. Men lad os kigge på hvem vi har.

evra venstre
Brown højre.
Simpson højre, og kan nok godt spille venstre, skal bare prøves.
Lahm. kan spille venstre og højre,

Altså det vil være så nemt at hente ham, og giver ham og sipmson 1-2 år om at falder ind på holdet. SAF siger nok til alle spiller at de ikke kan regne med meget spille tid første år. så lahm ved han kommer ind i ny og næ.

Noget helt andet er, er der nogen der kan huske evra's første 2 år hos united. Han er helt helt væk. kunne ikke finde ud af det engelske spil. men SAF stolede på ham og gav ham, den ene chance efter den anden, og se ham nu. en af verdens bedste spiller, ikke kun back.

Det jeg prøver at sige er, Har en spiller talent eller bare lidt af det, så får SAF det frem,

Lorensen
23-04-2008, 14:45
Noget helt andet er, er der nogen der kan huske evra's første 2 år hos united. Han er helt helt væk. kunne ikke finde ud af det engelske spil. men SAF stolede på ham og gav ham, den ene chance efter den anden, og se ham nu. en af verdens bedste spiller, ikke kun back.

Det var nu kun en halv sæson Evra skulle bruge til at spille sig ind som fast starter hos United.
Men du har ret i, at nye spillere normalt har en indlærings proces, det godt kan tage noget tid.

Lagoni
23-04-2008, 15:16
Personligt syns jeg ikke simpson, neville, brown eller lahm har klassen til at spille højrebacken. Det er jo stortset kun den plads vi er svage på. Derfor så jeg gerne vi købte Alves for at gøre vores hold komplet, især offensivt.

Unitedforever
23-04-2008, 15:51
Alves er meget, meget overvurderet og er gået i stå i sin udvikling. Desuden, og det giver jeg ham, er han fremragende offensict, men hans defensive mangler er ikkke til at komme uden om. Han efterlader ekstremt meget plads bagud og han flakker rundt på banen og han er ikke særlig påpasselig i sine afleveringer.. så ALves, nej tak !

man.utd25
23-04-2008, 16:35
Alves er meget, meget overvurderet og er gået i stå i sin udvikling. Desuden, og det giver jeg ham, er han fremragende offensict, men hans defensive mangler er ikkke til at komme uden om. Han efterlader ekstremt meget plads bagud og han flakker rundt på banen og han er ikke særlig påpasselig i sine afleveringer.. så ALves, nej tak !

Men nu kommer det igen ggg, problemet er jo bare lahm udvikling er jo også gået i stå!!

RAppel
23-04-2008, 17:08
Ser da Lahm som en forstærkning ikke som et talent der skal udvikles først? Ja ja, sådan har vi så forskellige holdninger. Det er heldigvis også tilladt :)

Krede
23-04-2008, 17:29
Ha ha, hvem kan seriøst foreslå at bruge 250-300 mill. på Alves? Nu ramler det. Han er da ALT for udiciplineret. Ham og Ronaldo på højre kanten er da nærmest en invitation til modstanderen. Det er for useriøst. Desuden meget overrvurderet.

Lahm derimod er en kopi af Evra. God defensiv og klasse fremad. Desuden er der den feature, at Lahm kan vikariere på venstre back. Især i vores 433 system passer Lahm godt ind. Da vi så vil have to angrebsivrige backs, men vi vil ikke komme i undertal, da vi spiller med en holding midfielder.

Men har vi brug for ham? Tja, altså til en pris på 80-100 mill, så er det jo vildt billigt (for så dygtig en spiller). Men vi er samtidigt godt dækket ind. Jeg vil mene, at det afgørende må være, Neville og Simpson, hvordan er deres tilstand. Neville kommer han på niveau igen? Simpson har han talentet til at klare det? Dette kan vi ikke vide noget som helst om. Men det ved klubben selvfølgelige. Simpson er jo uden tvivl blevet fuldt tæt.
Så vurderes det at Neville og Simpson ikke har niveau, så køber vi temmelig sikkert Lahm og ellers sker der intet.

CC
23-04-2008, 18:02
Tror ellers Fergie hiver en kanin op af hatten og henter en forholdsvis ung gut fra Frankrig eller noget i den stil, ligesom vi så med Vidic og Evra....

United DK
23-04-2008, 18:14
Alt det der med, at ham og ham er svage der og der, jamen alle spillere har svagheder, og den bedste højre back i verden p.t., er uden tvivl Sagna, og han er noget nær fejlfri, men så får man det heller ikke bedre.

RAppel
23-04-2008, 18:16
FC Porto's highly rated defender Jose Bosingwa fits Ferguson's idea of a marauding full-back and has already established himself in the Portuguese national team.

Manchester united chase Porto's Jose Bosingwa
Right stuff: Bosingwa is wanted as long-term cover for Neville

The 25-year-old has a tireless engine and is viewed by Ferguson as the missing piece of a back four that is already one of the most parsimonious in the league.

United's links with Portugal are long established, with Ferguson spending upwards of £30 million to bring Nani and Anderson to the club this summer, as well as Cristiano Ronaldo's commanding presence in United's line-up.

Wes Brown is likely to leave the club in the summer after contract negotiations recently stalled and with Neville 33-years-old in less than two months a youthful successor is needed.

Neville has endured a year blighted by injury and has yet to make a first team start for the club this season.

Ferguson's assistant, Carlos Queiroz confirmed United's interest in the player.

"There are some Porto players good enough to play for United if they want to," Queiroz said, "and Jose is one of them.

"He is a very good player and we are keeping an eye on him."

www.telegraph.co.uk/

Du har nok ret. Det kan være han gør alvor af rygterne...

United DK
23-04-2008, 18:23
FC Porto's highly rated defender Jose Bosingwa fits Ferguson's idea of a marauding full-back and has already established himself in the Portuguese national team.

Manchester united chase Porto's Jose Bosingwa
Right stuff: Bosingwa is wanted as long-term cover for Neville

The 25-year-old has a tireless engine and is viewed by Ferguson as the missing piece of a back four that is already one of the most parsimonious in the league.

United's links with Portugal are long established, with Ferguson spending upwards of £30 million to bring Nani and Anderson to the club this summer, as well as Cristiano Ronaldo's commanding presence in United's line-up.

Wes Brown is likely to leave the club in the summer after contract negotiations recently stalled and with Neville 33-years-old in less than two months a youthful successor is needed.

Neville has endured a year blighted by injury and has yet to make a first team start for the club this season.

Ferguson's assistant, Carlos Queiroz confirmed United's interest in the player.

"There are some Porto players good enough to play for United if they want to," Queiroz said, "and Jose is one of them.

"He is a very good player and we are keeping an eye on him."

www.telegraph.co.uk/

Du har nok ret. Det kan være han gør alvor af rygterne...

Der er sgu nogen der ikke følger med.

Mht. Bosingwa, så har jeg aldrig set ham spille, så jeg kan ikke kommentere på hans evner. Jeg tror jeg vil følge ham tæt ved EM, for det er den eneste mulighed jeg har for at se ham, inden han skifter til en større klub.

RAppel
23-04-2008, 18:40
Der er sgu nogen der ikke følger med.

He he, my bad. Læste ikke artiklen igennem. Ville bare lige give CC "ret" i at han nok hentede en helt anden spiller. Sådan siger rygterne i hvert fald :)

Runaldo
25-04-2008, 07:57
Selvom vi endelig har fået forlænget med Brown, så vil Lahm stadig være et klasse indkøb, for som sagt, kan han jo spille på begge backs, og det giver også flere muligheder mht. ud/indskiftninger.

Desuden tror jeg heller ikke at Nevilles fremtid i klubben er så sikker mere, altså sagt på den måde, at jeg ikke kan se hvorfor han skulle få spilletid over Brown, når han faktisk har vikarieret ret godt i de 13måneder hvor Neville har været ude - Granted, han laver fejl, men det gør Rio også, så man skal heller ikke være får hård ved Wes.

Der er også det faktum at hvis vi får Lahm, vil vi kunne køre lidt mere rotation over næste sæson, især mellem Evra og Lahm fx, så vi kan have flere friske spillere i alle 4 turneringer (PL CL FA Carling). Desuden er jeg heller ikke at den mening at O'Shea er en acceptabel indskifter. Ja han har scoret et par gange og Ja han kan spille på flere pladser, men han er ikke nogen vildt stabil indskifter.

Med Lahm vil det også give mere plads til at Rio og Nemanja vil kunne få en puster i de kampe hvor vi burde vinde "overlegent"

Man skal også tænke på at Phillip Lahm kun er 24år, og at Brown, Evra er tæt på at være oppe i 30års alderen, så han vil også være en gardering for fremtiden.

Andersen
25-04-2008, 09:04
Jeg har grint meget af tyskerne hos de unævnelige, Riedle, Ziege, Hamann. Det var bare noget man ikke gjorde. Købe tyskere til en engelsk klub. Jeg må dog sige at tyskernes spil og generel mentalitet har ændret sig kraftigt i den positive retning i de senere år (har selv boet seks år i Tyskland, så jeg har oplevet det på nærmeste hånd), og det er nu ikke utænkeligt at United en dag ville præsentere en tysker. For mig er Rahm den ultimative spiller vi kan hente til sommer, da han også kan aflaste Evra uden at holdet svækkes. Brown bliver aldrig andet end en fremragende back-up og Neville kører jo desværre på sidste vers.

Rahm? Ja bitte!

PerRonaldo
25-04-2008, 09:37
Han vil da uden tvivl være en fantastisk spiller at få til klubben! Men hvorfor ikke vente til hans kontrakt udløber og så køre med Neville/Brown en sæson mere.. Selvfølgelig vil det også betyde mere konkurrence, men han vil lige meget hvad blive en del billigere, så må vi bare give ham en ordentlig kontrakt.. ;)

RAppel
26-04-2008, 10:33
Ifølge den spanske sportsavis mangler catalanerne bare at blive enige med Bayern München.

Phillip Lahm udtrykte sin skuffelse over Bayern Münchens manglende initiativer på den kontraktmæssige front, og den udmelding har tilsyneladende tændt op under rygtesmedene på Europas sportsaviser.

Således giver Goal.com i dag, at Juventus har den gule førertrøje på i kapløbet om den pålidelige back, mens man i Spanien kan læse i AS, at Lahm allerede er nået til enighed med Barcelona om en fire-årig kontrakt.

AS skriver videre, at Barcelona nu blot mangler at nå til enighed med ledelsen i Bayern München, der forgæves har forsøgt at få Lahm til at underskrive en kontrakt med sydtyskerne frem til 2012. Den kommende Bayern-træner, Jürgen Klinsmann, er nemlig særdeles opsat på at beholde den 24-årige forsvarsspiller på Allianz Arena.

Philipp Lahms nuværende kontrakt med FC Bayern udløber i 2009, og det betyder, at han kan forlade storklubben kvit og frit efter næste sæson. Ikke noget der ligefrem huer klub-ledelsen på Säbener Straße.

Indkast.dk

Barcelona nudge aside United in race to sign Bayern's Lahm

Manchester United may lose out to Barcelona in the chase for Bayern Munich full back Philipp Lahm, 24. He has reportedly agreed a four-year deal with Barca after Bayern rescinded their contract offer to him, but United are also keen on him due to concerns over Patrice Evra's contract and Gary Neville's future.

Barcelona, who face Deportivo tonight, will rest Xavi, Andres Iniesta, Samuel Eto'o and Lionel Messi ahead of Tuesday's Champions League semi-final second leg at Old Trafford.

Daily Mail

Nu ved jeg godt at indkast.dk ikke er den mest troværdige kilde og det samme gælder Daily Mail, men hvis rygterne taler sandt så er løbet desværre kørt :(

Rodam
26-04-2008, 10:38
Han vil da uden tvivl være en fantastisk spiller at få til klubben! Men hvorfor ikke vente til hans kontrakt udløber og så køre med Neville/Brown en sæson mere.. Selvfølgelig vil det også betyde mere konkurrence, men han vil lige meget hvad blive en del billigere, så må vi bare give ham en ordentlig kontrakt.. ;)

Ja det kunne vi gøre, men er bange for at Barca snupper ham nu til sommer. han bliver solgt til sommer, så synes bestemt vi skal byde på ham!.. :)

snegl
26-04-2008, 10:43
Jeg forstår ham ikke hvis han skifter til Barcelona. Der sidder Zambrotta vel tungt på backpladsen i modsætning til en Brown han måske nemmere kan konkurrere med i United.

Anyways har kun set ham i en kamp, er der mange der har set ham og kan vurdere/begrunde at han er god nok? Her lugter lidt af hype hehe.

PerRonaldo
26-04-2008, 10:50
Jeg forstår ham ikke hvis han skifter til Barcelona. Der sidder Zambrotta vel tungt på backpladsen i modsætning til en Brown han måske nemmere kan konkurrere med i United.

Anyways har kun set ham i en kamp, er der mange der har set ham og kan vurdere/begrunde at han er god nok? Her lugter lidt af hype hehe.

Zambrotta meldes til Italien.. Så jeg ser det som en stor mulighed at han skifter til barca, ærgeligt for os.

SimpsonKing
26-04-2008, 11:01
Zambrotta meldes til Italien.. Så jeg ser det som en stor mulighed at han skifter til barca, ærgeligt for os.

Jeg at også læst flere steder at Zambrotta skulle vende hjem... Evt. kombineret i en handel sammen med Ronaldinho....

Men vi har altså ikke brug for Lahm.... En ung Simpson venter i kulissen....

tQmrer
12-05-2008, 21:31
Jeg synes Lahm ville være et godt køb. Han er jo alsidig, ung og har allerede en hvis rutine med store kampe.

RAppel
16-05-2008, 19:58
Så bliver det med sikkerhed ikke Lahm der ankommer til OT til sommer :)

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83836