PDA

Se fuld version : Bedste hold i PL (august-december)

Glory Man United
18-12-2007, 08:13
PL er nu ca. 4 mdr gammel. Hvilke spillere har været bedst? Lad os sammensætte bedste hold udfra en 4-4-2 opstilling. Jeg vil ikke sætte mig som dommer, om man er "rød", men jeg håber, at vi sætter et objektivt PL-hold :)Dette skal være på baggrund af PREMIER LEAGUE og IKKE CHAMPIONS LEAGUE/UEFA CUP
Her er mit:

-----------VDS
--Sagna---Rio---Touré---Evra
Ronaldo-Fabregas-Essien-Barry
--------Anelka-Adebayor

Altså 4 fra Arsenal, 4 fra United, og en fra Chelski, Villa og Bolton

Jeg begrunder det senere i tråden, men holder argumenterne indtil, jeg har set andres forslag

Thomas
18-12-2007, 08:32
Manager: Sir Alex Ferguson

Edwin van der Sar
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fabregas - Nani
Rooney - Tevez - Adabayor

Oops, har først lige læst din tråd ordentligt igennem angående det med 4-4-2, men har valgt en anden opstilling. Dog er det ikke den jeg foretrækker. Jeg ville dog gerne have de tre valgte i angrebet.

Glory Man United
18-12-2007, 08:38
Manager: Sir Alex Ferguson

Edwin van der Sar
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fabregas - Nani
Rooney - Tevez - Adabayor

Oops, har først lige læst din tråd ordentligt igennem angående det med 4-4-2, men har valgt en anden opstilling. Dog er det ikke den jeg foretrækker. Jeg ville dog gerne have de tre valgte i angrebet.

Argh kom nu Thomas, Arsenal fører PL og du har 9 united spillere med? Deriblandt en der ikke er i truppen længere (Nani)

Og ja tag venligst og stil i en 4-4-2 :)

United DK
18-12-2007, 08:49
VDS
Sagna - Rio - Richards - Evra
Ronaldo - Fabregas - Barry - M. Petrov
Adebayor - Agbonlahor

VDS - Udover kampen i søndags har han været stabil, men jeg synes ikke der er nogle målmænd i PL, der har gjort det fantastisk i denne sæson.
Sagna - Han har været stabil, og gjort det godt både defensivt og offensivt.
Rio - Måske verdens bedste centreforsvar p.t., og jeg kan ikke mindes en fejl fra hans side i denne sæson.
Richards - Et kæmpe talent, som har det gjort fantastisk i denne sæson.
Evra - Lidt ligesom Rio. Han er måske den bedste på sin plads p.t.
Ronaldo - Behøver vel ingen kommentar?
Fabregas - Det samme som Ronaldo. Han har bare været verdensklasse i denne sæson.
Barry - Han har været én af Villas bedste spillere i denne sæson, og han er lidt ligesom Carrick. Han er ikke den store tackle, men han er god med bolden.
M. Petrov - Han er én af grundene til, at City ligger på en overraskende 4. plads p.t., og han har et giftigt venstre ben.
Adebayor - Sammen med Fabregas manden bag Arsenals succes.
Agbonlahor - Han har sammen med Barry løftet Villa, så de nu er en kanditat til en UEFA Cup-plads.

Dyreborg
18-12-2007, 08:51
mit bedste bud er

jässkilinen
chimbonda agger rio evra

ronaldo fabregas lampard j. cole

tevez torres

Glory Man United
18-12-2007, 09:12
@ united.dk, Godt hold og gode argumenter. Overvejede også kraftigt en Shitty spiller, og Petrov kunne absolut være en.

@Dyreborg...ææææh Agger, hvor mange PL har han spillet i denne sæson?

EDIT: han har så spillet 5 kampe (ud af 16 mulige)....berettiger ham vel ikke at komme på så? :)

Svendsen
18-12-2007, 09:39
-----------VDS
--Sagna---Rio---Touré---Evra
Ronaldo-Fabregas-Gerrard-Petrov
--------Torres-Adebayor

manager: wenger

Thomas for langt ude og have 9 united spillere med. bør vi så ikke fører med 10 point så? :whine:

robinho
18-12-2007, 09:56
Cech

Sagna-Rio-Toure-Evra

Ronaldo-Fabregas-Elano-Muntari

Torres-Anelka

Tager også lidt udfra hvad forventninger man havde til de pågældende spillere inden sæsonstart.

Oscar
18-12-2007, 09:57
-----------VDS
Sagna---Rio/Gallas-----Dunne/Laursen----Evra

-Ronaldo----Fabregas----Barry----Ryan Babel(når han har fået lov til at spille)

---------Yakubu------Agbonlahor

Synes de første 9 forklarer sig selv..Babel måske nogle af jer der er uenige i, men jeg synes han har gjort det rigtig godt siden sit skifte.

Angrebet er straks sværere...Rooney gjorde det jo fortrineligt mellem sine to skader, og var klart valget, hvis ikke han var løbet ind i skade nr 2. For mig havde han og Adebayor været det klare valg, men også sidstnævnte er faldet lidt af på den på det sidste synes jeg, men har generelt spillet rigtig godt. Torres synes jeg mest har udmærket sig mod Derby(burde envher angriber kunne) og Marseille...Yakubu har spillet godt siden skiftet, så han får min stemme!

Manager: Martin O'Neill

JDK
18-12-2007, 10:11
Edwin van der Sar

Bacary Sagna - Rio Ferdinand - Kolo Toure - Patrice Evra

Cristiano Ronaldo - Cesc Fabregas - Garreth Barry - Ryan Babel

Emmanuel Adebayor - Nicolas Anelka

Arsene Wenger

Wenger: han har godt det suverænt i år - respekt, selvom jeg ikke kan lide den mand

van der Sar: Han har stået rigtig fint og stabilt i denne sæson, og har ikke lavet de store fejl

Sagna: Har valgt to offensive og stabile backs, og her var Sagna et perfekt valg
Ferdinand: Laver ikke ret mange fejl og har et perfekt samarbejde med Vidic i Uniteds midterforsvar - en perfekt arvetager af anførebindet i Man Utd
Toure: Har spillet en god sæson, og ikke lukket mange mål ind
Evra: Ligesom Sagna

Ronaldo: Han er en den bedste wing i verden (sammen med Messi), og han scorer en masse mål
Fabregas: Har haft en super sæson! han har virkelig spillet flot - specielt i de første par måneder i sæsonen
Barry: Han har spillet en flot sæson, ligesom resten af Aston Villa
Babel: Har spillet en rigtig godt, når han har fået lov

Adebayor: Har scoret en masse mål, og gjort det fint i Persis skadesfravær og Henrys salg til Barcelona
Anelka: Har scoret en masse mål - ikke for United (som man ville have spået for nogle måneder siden) men for Bolton, som ligger nr 16!

Bergmann
18-12-2007, 10:29
Hvorfor fanden er Hleb ikke med? :s

Når jeg kommer hjem, så kommer jeg med mit bud ;)

Elrantiri
18-12-2007, 10:30
Thomas for langt ude og have 9 united spillere med. bør vi så ikke fører med 10 point så? :whine:

Det er vel ikke et spørgsmål om hvem der kan få flest point hjem, men hvem der er bedst til at spille fodbold. Hvis point skulle have meget at sige skal der også tages højde for modstanderne - Hvis ManUtd har haft sværere modstandere end Arsenal kan man vel forvente at der går flere point til spilde. Men 9 spillere er dog stadig lige rigeligt.

Kommer med min egen opstilling senere.

Svendsen
18-12-2007, 11:07
Det er vel ikke et spørgsmål om hvem der kan få flest point hjem, men hvem der er bedst til at spille fodbold. Hvis point skulle have meget at sige skal der også tages højde for modstanderne - Hvis ManUtd har haft sværere modstandere end Arsenal kan man vel forvente at der går flere point til spilde. Men 9 spillere er dog stadig lige rigeligt.

Kommer med min egen opstilling senere.

tror man skal være mere en rød for at sige at vi har spilet bedre en arsenal i år. og synes det er til grin at sætte nani på når han er reserve. han var ikke engang på bænken mod liverpul. og det samme når man sætter babel på fra liverpul. han er også reserve

SantasLittleHelper
18-12-2007, 11:15
Cech
Sagna - Rio - Gallas - Evra
Ronaldo - Fabregas - Elano - Petrov
Mwaruwari - Adebayor

Elrantiri
18-12-2007, 11:19
tror man skal være mere en rød for at sige at vi har spilet bedre en arsenal i år. og synes det er til grin at sætte nani på når han er reserve. han var ikke engang på bænken mod liverpul. og det samme når man sætter babel på fra liverpul. han er også reserve

Du ser jo igen på hvilket hold der har spillet bedst, i stedet for at se på de bedste spillere. Når man laver sådant et dreamteam som dette, så går man jo efter de bedste spillere på de forskellige pladser, og nej, der passer Nani heller ikke ind, og jeg har også påpeget at 9 Man United spillere er lige rigeligt.

Ellers ville f.eks. Anelka jo ikke kunne være med på nogen måde, når Bolton ligger så dårligt. Og at Babel er reserve siger intet om hans evner - jeg synes han var en af de bedste, hvis ikke den bedste blandt Liverpools spillere i søndags.

SantasLittleHelper
18-12-2007, 12:04
Nu handler det jo om at sætte et hold med de spillere der har spillet bedst over 4 måneder, ikke bare i søndags. Hvis Ryan Babel og Nani har spillet bedst, kan man jo undre sig over at de kun er reserver.

Glory Man United
18-12-2007, 12:11
Nu handler det jo om at sætte et hold med de spillere der har spillet bedst over 4 måneder, ikke bare i søndags. Hvis Ryan Babel og Nani har spillet bedst, kan man jo undre sig over at de kun er reserver.

Tænk at Santaslittlehelper og jeg skulle være enige om noget :D
Men ja: undrer mig meget over at Babbel og nani kan være på et hold, når de så sjældent spiller!
Næste gang jeg laver en tråd om lignende, må jeg sætte minimums minutter på:D

Gelle
18-12-2007, 12:21
VDS

Sagna-Rio-Gallas-Evra

Ronaldo-Fabregas-Anderson-Petrov

Adebayor-Tevez

PerRonaldo
18-12-2007, 12:25
Her kommer så mit bud..

Cech
sagna-rio-micah-evra
Ronaldo-fabregas-Barry-petrov
Torres-Drogba

Før sæsonen havde jeg ikke regnet med jeg ville sætte det her hold, synes der er mange spillere om budet og især mange "nye" spillere der har blomstret de første 4 månmeder. Især sagna er jeg meget imponeret over..

Elrantiri
18-12-2007, 12:31
Babel har da spillet 22 kampe for Liverpool i den her sæson og scoret 6 gange (liverpool.tv), det er da ganske udemærkede stats. Om han er god nok til at komme på dreamteam holdet skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes bestemt ikke at man kan sætte ham af bare fordi Liverpool ikke ligefrem er tæt på 1. pladsen i PL.

Nani står med 19 kampe og 2 mål, hvilket da også er ok - jeg har aldrig skrevet at han er god nok til at komme på dreamteam holdet - men jeg vil ikke kalde ham en decideret reserve, og slet ikke når man tænker på at han er ny i klubben.

Glory Man United
18-12-2007, 12:39
Babel har da spillet 22 kampe for Liverpool i den her sæson og scoret 6 gange (liverpool.tv), det er da ganske udemærkede stats. Om han er god nok til at komme på dreamteam holdet skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes bestemt ikke at man kan sætte ham af bare fordi Liverpool ikke ligefrem er tæt på 1. pladsen i PL.

Nani står med 19 kampe og 2 mål, hvilket da også er ok - jeg har aldrig skrevet at han er god nok til at komme på dreamteam holdet - men jeg vil ikke kalde ham en decideret reserve, og slet ikke når man tænker på at han er ny i klubben.
Stop nu det ordkløveri...i de to seneste PL kampe, har Nani end ikke været på bænken. Han fik en del kampe i starten pga skader og Ronaldos karantæne. Man må gå udfra at et all-star hold består af 11 stamspillere....hvilket så gør det svært for Liverfools spillere, da det er ren rotation der :)

Hono10
18-12-2007, 12:49
VDS

Sagna RIO Richards Evra

Ronaldo Fabregas Gerrard Van Persie

Yakubo Adabayor

Foged
18-12-2007, 12:51
Træner: Sven Gören

Cech
Richards - Rio - Toure - Evra

Ronaldo - Fabregas - Elano - Muntari

Yakubu - Robbie Keane

Svært!

Sven-Gören: fik mange penge at købe ind for og havde dermed et stort pres på sig, men man må sige han har gjort City til et langt bedre hold. Har endnu ikke sat point til på hjemmebane!

Cech: Lavede en stor fejl i weekenden men synes han er verdensbedste målmand.

Richards: Har spillet rigtig flot i Citys forsvar, dog var der ikke plads til ham centralt så han må blive højre back.

Rio: Vi har PL bedste forsvar så selvfølgelig skal vores styrmand med.

Toure: Har styret et flot og ungt hold utrolig flot sammen med Gallas, men Toure er en smule bedre.

Evra: Verdens bedste venstre back.

Ronaldo: Verdens bedste fodboldspiller

Fabregas: Har spillet en rigtig flot sæson og er tydeligvis en spiller der en dag går hen og bliver verdens bedste.

Elano: Er Citys offensive dirrigent og desmere scoret 4 mål i PL

Muntari: Har scoret 4 mål for Portsmouth i hans første sæson i PL. En spiller som vi og Liverfool har været efter.

Yakubu: Blev hentet ind for en rekordstor sum og pengene ser ud til at være rigtig godt givet ud.

Robbie Keane: Elsker simpelthen bare den spiller derfor skulle han på. Drømmeindkøb til os.

Elrantiri
18-12-2007, 13:07
Stop nu det ordkløveri...i de to seneste PL kampe, har Nani end ikke været på bænken. Han fik en del kampe i starten pga skader og Ronaldos karantæne. Man må gå udfra at et all-star hold består af 11 stamspillere....hvilket så gør det svært for Liverfools spillere, da det er ren rotation der :)

Må man det? Det kunne da også tænkes at folk rent faktisk synes at Babel spiller pissegodt når han endelig er på banen, stamspiller eller ej. Når du laver en tråd for at høre andres meninger må du jo se hvad der kommer, og hvis folk synes Babel, Nani eller en tredje spiller er den bedste, så lad dem dog skrive det.

Jeg skriver bare at man ikke kan dømme en spiller ud fra hans hold, spilleren kan sagtens være en pissegod spiller når han endelig er på banen, eller spille på et dårligt hold. Kan det ikke tænkes at Babel kun kommer ind når han har gjort det godt til træning, og derved er tip-top til kampene? Det er ikke til at vide, jeg ved ikke hvor god Babel er, jeg har kun set ham i kampen i søndags, men hvis nogen synes han er bedst, så lad dem dog om det. Hvis vedkommende synes Manchester United har 9 af de 11 bedste i PL, så lad dog ham om det, når jeres eneste modargumenter er hvor mange point de kan samle ind, eller hvor vidt de er stamspillere - der er så meget andet der spiller ind.

Kan også citere en anden fra tråden: "Babel: Har spillet en rigtig godt, når han har fået lov". Bortset fra de grammatiske fejl, er det da et udemærket argument!

Solskjaer var også en pissegod spiller når han endelig var der, og hvis nogen synes han var god nok til et dream team (måske på bænken til dream team) så er det da et ganske udemærket valg, når der ikke er sat nogle specielle regler for dream teamets spillere.

warming
18-12-2007, 13:08
Træner: Sven Gören

Cech

Ronaldo - Fabregas - Elano - Arteta

Yakubu - Robbie Keane

Svært!

Sven-Gören: fik mange penge at købe ind for og havde dermed et stort pres på sig, men man må sige han har gjort City til et langt bedre hold. Har endnu ikke sat point til på hjemmebane!

Cech: Lavede en stor fejl i weekenden men synes han er verdensbedste målmand.

Richards: Har spillet rigtig flot i Citys forsvar, dog var der ikke plads til ham centralt så han må blive højre back.

Rio: Vi har PL bedste forsvar så selvfølgelig skal vores styrmand med.

Toure: Har styret et flot og ungt hold utrolig flot sammen med Gallas, men Toure er en smule bedre.

Evra: Verdens bedste venstre back.

Ronaldo: Verdens bedste fodboldspiller

Fabregas: Har spillet en rigtig flot sæson og er tydeligvis en spiller der en dag går hen og bliver verdens bedste.

Elano: Er Citys offensive dirrigent og desmere scoret 4 mål i PL

Muntari: Har scoret 4 mål for Portsmouth i hans første sæson i PL. En spiller som vi og Liverfool har været efter.

Yakubu: Blev hentet ind for en rekordstor sum og pengene ser ud til at være rigtig godt givet ud.

Robbie Keane: Elsker simpelthen bare den spiller derfor skulle han på. Drømmeindkøb til os.

Du har Arteta i opstillingen og Muntari i beskrivelsen... :)

Foged
18-12-2007, 13:22
Du har Arteta i opstillingen og Muntari i beskrivelsen... :)

Hehe:p Det var fordi jeg var lidt i tvivl hvem jeg skulle vælge og startede med Arteta men skiftede til Muntari - troede jeg, men det skal være Muntari:rant:

Thomas
18-12-2007, 13:31
Jeg vil ikke sætte mig som dommer, om man er "rød"

Argh kom nu Thomas, Arsenal fører PL og du har 9 united spillere med? Deriblandt en der ikke er i truppen længere (Nani)

:rolleyes:

Kunne det have noget at gøre med, at jeg egentlig ikke ser andre holds kampe? En af de få kampe, hvor jeg har gidet at spilde 90 min af mit liv på at se et andet hold spille, var sidste år sidst i sæsonen, hvor Chelsea og Arsenal spillede. Generelt ser jeg ikke andre hold - kun når de spiller mod os. Jeg valgte dog at lave mit hold alligevel, men hvis I synes det er på et for tyndt grundlag, så vil jeg gerne høre, hvor mange PL kampe man skal have set for så at være med i "legen"..

Elrantiri
18-12-2007, 13:33

Kunne det have noget at gøre med, at jeg egentlig ikke ser andre holds kampe? En af de få kampe, hvor jeg har gidet at spilde 90 min af mit liv på at se et andet hold spille, var sidste år sidst i sæsonen, hvor Chelsea og Arsenal spillede. Generelt ser jeg ikke andre hold - kun når de spiller mod os. Jeg valgte dog at lave mit hold alligevel, men hvis I synes det er på et for tyndt grundlag, så vil jeg gerne høre, hvor mange PL kampe man skal have set for så at være med i "legen"..

Tror snarere det er et spørgsmål om, at man skal være 80-95% enig med Glory for at det er accepteret - for ens frie mening kan man vist godt pakke væk.

Dines
18-12-2007, 13:36
Mit hold:

VDS

Micah Richards - Gallas - Rio Ferdinand - Barry

Ronaldo - Fabregas - Elano - Hleb

Benjani - Adebayor

Bænk: Reina, Evra, Toure, Arteta, Torres

Bobblere: Toure, Tevez, Drogba, Muntari, Campbell, Agbonlahor, Martin Petrov, Bale - ja og der sikkert nogle jeg har glemt.

Glory Man United
18-12-2007, 13:44

Så kunne du jo bare sætte de 11, som du bedst kan lide for United ;)

Thomas
18-12-2007, 13:46

Njah, det ville være for nemt ..

Øster
18-12-2007, 14:27
VDS

Sagna - Rio - Richards - Evra

Ronaldo - Fabregas - Barry - Hleb

Yakubu - Anelka

Bænk: Cech, Laursen, Arteta, Elano, Rooney

ChristianR
18-12-2007, 15:53

Man må da håbe, at der har været modstanderhold i de kampe, han har set:D Det er vel ikke altid, at Uniteds 11 er de 11 bedste på banen... Jeg mener.. ikke ALTID..

ChristianR
18-12-2007, 15:57
Her kommer så mit bud..

Cech
sagna-rio-micah-evra
Ronaldo-fabregas-Barry-petrov
Torres-Drogba

Word. Sådan vil mit hold også se ud. Synes Cech igen denne sæson har gjort det rigtig godt. VDS har ikke gjort det dårligt, men måske knap så fejlfrit som det antydes herinde. Drogba kan jeg heller ikke forstå ikke bliver nævnt mere. Synes han er måske den mest komplette angriber i verden, og det har han i flere kampe denne sæson også levet op til, selvom han ikke har været med hver gang. Resten er der vist argumenteret rigeligt for.

23Becks
18-12-2007, 16:18
Her er mit hold, som jeg har prøvet at sammensætte så objektivt som muligt:

4-4-2:

Green

Corluka - Ferdinand - Richards - Evra

Ronaldo- Gerrard - Fabregas - Arteta

Benjani - Anelka

Træner - Wenger

Green: Har lukket 14 mål ind, hvilket kun pool, chelsea og united har gjort bedre. Men Green har om nogen været årsagen til at West Ham ikke ligger i bunden som sidste år. Han får pladsen, da hans forsvar ikke er så godt som de tre førnævntes, hvilket også fremhæver hans præstation.

Corluka - Første sæson i PL og han har gjort det over al forventning. Har været god i Citys forsvarskæde og har også lavet et par mål.

Ferdinand - ord er overflødige - Verdens bedste midterforsvar.

Richards - Ligesom med Corluka har Richards været formidabel i citys forsvar. derudover har han tilspillet sig en fast plads på landsholdet. og han er kun 19 år.

Evra - holder samme niveau som i sidste sæson og er den bedste back i verden sammen med Abidal fra Barca.

Ronaldo - Topscorer i ligaen som midtbanespiller, og nomineret til verdens bedste spiller. Har spillet godt hele sæsonen, og betyder alt for Uniteds offensiv.

Fabregas - Har måske været den bedste spiller i sæsonen i PL og han fortjener en plads på holdet. hans betydning for Arsenal er ligesom Ronaldos i United.

Gerrard - selvom han spiller i Liverpool kan man ikke komme uden om at han har spillet fantastisk i sæsonen. (heldigvis ikke i søndags)

Arteta - Har været bedste mand for Everton med både mål og assists.

Benjani - Topscorer sammen med Ronaldo, og har været en vigtig del af Portsmouths succes.

Anelka - Selvom Bolton sucks har Anelka alligevel holdt et højt niveau og har scoret de mål han skal.

Wenger - Han fører ligaen og har fået det optimale ud af sine unge spillere.

Kunne/burde måske have flere fra Arsenal med, men kunne ikke rigtigt finde plads til dem. Gallas eller Adebayor kunne have været valgt. derudover kunne Laursen eller Agbonlahor fra Villa også have været på.

mojtaba
18-12-2007, 16:34
------------Van der Sar
--Sagna---Ferdinand---Touré---Evra
Ronaldo---Fabregas---Gerrard---Babel
--------Rooney-Adebayor

Bonde15
18-12-2007, 17:28
Træner: Arsené Wenger
Målmand: VDS
Højre back: Micah Richards
Midterforsvar: Nemanja Vidic
Midterforsvar: Kolo Touré
Venstre back: Patrice Evra
Højre midtbane: Cristiano Ronaldo
Central midtbane: Cesc Fabregas
Central midtbane: Michael Essien
Venstre midtbane: Florent Malouda
Angriber: Carlos Tevez
Angriber: Fernando Torres

Flax_Generous
18-12-2007, 17:34
Målmand: Petr Cech
Midterforsvar: Rio Ferdinand
Midterforsvar: William Gallas
Central midtbane: Elano
Venstre midtbane: Aleksandr Hleb
Angriber: Emmanuel Adebayor

Kun 3 United-spillere. Men Vidic, Anderson, Rooney og Hargreaves er alle rigtig tæt på. Jeg forventer, at de alle er endnu tættere på når december-kampene er spillet og United er nr. 1.
Anelka, Sagna, Flamini, Joe Cole, Benjani, Agbonlahor og Petrov er også tæt på.

Bergmann
18-12-2007, 17:54
Målmand: Petr Cech
Midterforsvar: Rio Ferdinand
Midterforsvar: William Gallas
Central midtbane: Elano
Venstre midtbane: Aleksandr Hleb
Angriber: Emmanuel Adebayor

Meget enig pånær de to angribere. Her ville jeg vælge Benjani og Anelka, som begge har haft voldsom betydelse for hvert deres respektive hold.

Flax_Generous
18-12-2007, 17:57
Meget enig pånær de to angribere. Her ville jeg vælge Benjani og Anelka, som begge har haft voldsom betydelse for hvert deres respektive hold.
Det har du ret i. Men jeg betragter simpelthen som Adebayor og Torres som bedre spillere i samme tidsperiode. Anelka og Benjani var dog også begge på min liste over spillere, der var tæt på at komme med.

Bergmann
18-12-2007, 17:59
Helt ærligt, så ryster jeg virkelig på hovedet over mange af holdene herinde. Muntari har været klasse i nogle enkelte kampe (specielt i sidste weekend), men ser man på hans præstationer ellers, så er det altså ikke noget at råbe højt hurra for. Ligeleges forstår jeg ikke, at man vælger Babel. Han var Liverpools bedste mod United, men ellers er han ikke engang god nok til at spille fast for Liverpool! Yakubu har da også været skuffende pånær hans hattrick... Hans start var i hvert fald ELENDIG!

Selvfølgelig er det jeres valg, men man kunne godt undre sig over, hvor meget I har set dem spille ;)

Christensen
18-12-2007, 18:06
Cech
Sagna-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Fabregas-Barry-Hleb
Adebayor-Rooney

Sagna har klart været en af de største overraskelser indtil videre i sæsonen. Har spillet fremragende på højrebacken.
En anden Arsenal spiller, Hleb, ser endelig ud til at slå igennem for alvor, og har været rigtig stærk i år.
Pladsen ved siden af Fabregas var svær; Hargreaves, Anderson, Fabregas' makker Flamini og Essien kunne alle have været der, men Barry er en af Aston Villas bærende krafter, og har spillet flot både hos Villa og på landsholdet.

Benjani, Agbonlahor, Petrov, Elano, Richards, Gallas, Arteta har også været godt spillende i denne sæson, og er blandt boblerne ;)

Flax_Generous
18-12-2007, 18:14
Jeg tror faktisk næsten, at jeg gerne vil have lov til at bytte Gallas ud med Vidic. Vidic har excelleret i det defensive spil og selvom han ikke er en leder (og scorer af ekstremt vigtige mål) i samme stil som Gallas, så er han bedre rent defensivt. Det er ikke et tilfælde, at United har lukket så mange færre mål ind end Arsenal. Så Vidic ind, Gallas ud.

ChristianD
18-12-2007, 18:30
VDS
Hargreaves - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Anderson - Essien - Rooney

Tevez - Torres

Oscar
18-12-2007, 18:37
VDS

Tevez - Torres

Med al respekt - det var dog det stiveste.

Hargreaves på højre back? Godt nok er han dygtig defensivt, men han holder sig, så vidt jeg har orienteret mig, hovedsageligt på midten af banen..
Rooney venstre wing? Ja de er bevægelige oppe foran, og han er ikke klassisk striker, men så burde du jo næsten også have tevez på midtbanen..? Og det er ikke fordi rooney er den klassiske wingtype?

Som de siger på emirates; Je ne comprends rien, moi!

matt
18-12-2007, 18:41
Cech(indtil i søndags?? Men VDS var ligeså ringe søndag)

RIchards - Rio Ferdinand - Kolo Toure - Patrice Evra
Boblere; Sanga, Gallas, Vidic evt. Agger/Laursen

Cristiano Ronaldo - Cesc Fabregas - Garreth Barry - Elano
Måske en Arteta eller Muntari kunne gøre sig i stedet for Barry eller Elano

Berbatov(Scorede selv i holdets krise) - Nicolas Anelka
Ade, Roon og Tevez og Torres alle omkring.

Men ser frem til om en tre måneders tid, da jeg så er sikker på at folk som Anderson, Tevez/Rooney, Evra sammen med Rio og Ronaldo vil være på alle hold..

ChristianD
18-12-2007, 20:15
Der bliver spurgt om ens mening, jeg giver min!.. Kan du så ikke være fuldstændig ligeglad Oscar?.... Oder was?? Som man siger i tyskland

pølsemanden
18-12-2007, 21:15
Almeuda ( ved ikk om det er stavet rigtigt )
Brown Sagna Senderos Alex
Ronaldo Fabregas Carew Nani
Tevez adebayor

pølsemanden
18-12-2007, 21:17
Slettet

Kofoed
18-12-2007, 21:28
VDS

Sagna - Rio - Laursen - Evra

Ronaldo - Fabregas - Barry - Elano

Anelka - Adebayor

Oscar
18-12-2007, 22:26
Der bliver spurgt om ens mening, jeg giver min!.. Kan du så ikke være fuldstændig ligeglad Oscar?.... Oder was?? Som man siger i tyskland

Ja Christian, das könnte ich. Men som du selv siger, så giver du din mening, og jeg giver min..det er ligesom grundlægget i en debat..det er ikke noget personligt angreb, det er bare noget nær det mest mærkværdige jeg længe har lagt øjne til..som sagt ikke noget personligt, så dry your eyes. Som man siger i England.

Foged
18-12-2007, 22:38
Helt ærligt, så ryster jeg virkelig på hovedet over mange af holdene herinde. Muntari har været klasse i nogle enkelte kampe (specielt i sidste weekend), men ser man på hans præstationer ellers, så er det altså ikke noget at råbe højt hurra for. Ligeleges forstår jeg ikke, at man vælger Babel. Han var Liverpools bedste mod United, men ellers er han ikke engang god nok til at spille fast for Liverpool! Yakubu har da også været skuffende pånær hans hattrick... Hans start var i hvert fald ELENDIG!

Selvfølgelig er det jeres valg, men man kunne godt undre sig over, hvor meget I har set dem spille ;)

Yakubu havde en dårlig start i Everton, men 7 mål i 5 kampe siger også at han er kommet efter det.
Muntari har sin første sæson i PL og har spillet rigtig flot, derfor har han fået plads på mit.

NtotheT
19-12-2007, 00:24
Cech
Boblere: Gallas - Laursen - Sagna

Ronaldo - Cesc - Anderson - Petrov
Boblere: Benayoun - Michael Johnson (City) - Essien - Elano

Torres - Anelka
Boblere: Adebayor - Benjani

Træner: Arsene Wenger

Cech: Meget kort. PL's bedste målmand
Richards: Formidabel sæson for Micah. Virkelig en roboust stærkt offensiv back og også en stærk central midtforsvar for Shitty
Rio: I denne sæson har han trukket det længste strå mellem ham og Vidic
Evra: Outstanding. Offensiv back med hjerte af stål og kæmper til sidste sekund
Ronaldo: Magikeren fra Madeira og PL topscorer er alt hvad jeg har at sige
Cesc: Grunden til at immigranterne topper ligaen. Den største stjerne i Arsenal
Anderson: Valget stod mellem ham og Essien, men valgte Anderson for han er forrygende som boldfordeler og teknisk stærk og hurtigt og han er en englænder, når han ikke har bolden dvs en fighter!. Essien er fysisk pragteksemplar og fantastisk midtmidt, men Anderson offensive kvaliteter gør jeg tager ham istedet for en Essien der ånder kraftigt i nakken på vores unge 19-årige gut.
Petrov: Har altid synes denne mand var god og ja, han viser meget gode takter i Shitty også. God fløj at have, der laver forholdsvis mange assist
Torres: 300 mio.-drengen er en god spiller, dog vidste han intet mod United, men mod Chelsea var han god. En god angriber, der er bevægelig, hurtigt og god til at afgøre en kamp
Anelka: På trods af sine nærmest haltende holdkammerater, kan han stadig spille fodbold på et højt niveau. Respekt til denne mand. God angriber med erfaring, målnæse og koldblodighed.
Wenger: Nu hvor mine udvalgte er forholdsvis unge så ville en Wenger være den helt ideele at have som coach. Hatten af for den mand. Står for vidunderlig offensivt fodbold. Dog må han gerne lige bede sine rigtige spillere om at lige slappe en gang af. Men den bedste træner i england indtil videre i denne sæson. SAF er meget tæt på at tage pladsen pga. Arsenals seneste form.

Vi må kun håbe at der kommer flere unitedspillere på. Men ja, jeg har prøvet så vidt som muligt at skabe et hold med objektive briller og dem der har fortjent det :)

Glory Man United
19-12-2007, 07:25
Almeuda ( ved ikk om det er stavet rigtigt )
Brown Sagna Senderos Alex
Ronaldo Fabregas Carew Nani
Tevez adebayor

You gotta be joking :lolol:

Forsvaret: 2 højre backs og 2 midterforsvarere....og Senderos er vel den ringeste overhovedet i Arsenal (eller næsten)

Midtbanen: Nani? Nå ja det er der jo flere der har, men Carew på midtbanen?

Der er vist 1000 meninger om fodbold :D

Svendsen
19-12-2007, 11:35

har også syntes det har være useriøst. også dem som bare sætter 9 united spillere på

23Becks
22-12-2007, 20:10
VDS

Tevez - Torres

Faktisk er jeg overbevist om at Hargo kunne blive den syge back.. Syns han er for lidt kreativ til at spille på den centrale midt.. han er en alletiders skraldemand, men syns at både Anderson og Carrick har vist at de også magter at erobre bolde.. han er også kompromisløs og kommer tit i nogle raids, hvilket Sergio Ramos også gør.. Faktisk tror jeg at en Owen Hargreaves på højre back vil minde om Ramos, som imo er verdens bedste højre back..

Faurauh
22-12-2007, 22:07
Mervan Deveci <3

den fattede jeg ikke helt?

Dahlmann
22-12-2007, 22:34

nej det gør jeg heller ikke helt... hvorfor skulle det lige skrives... men du svarede forkert, for du skulle have skrevet dit navn med et hjerte efter i hvert fald...;)

Dahlmann
22-12-2007, 22:34
nej det gør jeg heller ikke helt... hvorfor skulle det lige skrives... men du svarede forkert, for du skulle have skrevet dit navn med et hjerte efter i hvert fald...;)

Dahlmann <3

RAppel
23-12-2007, 23:33
Træner: Arsene Wenger (ARS) - Arsenal fører PL så den kan vist ikke være til megen diskussion.

Målmand: Petr Cech (CHE) - Bortset fra en enkelt svipser har han været en af de mest stabile spillere i PL i den første halvdel af sæsonen.

Højre back: Micah Richards (MAC) - Har leveret en pragtpræstation og har ikke bukket under for presset hans alder taget i betragtning.
Centralt: Rio Ferdinand (MAU) - Har spillet meget stabilt og har virkelig formået at styre forsvart på fremragende vis.
Centralt: Habib Kolo Touré (ARS) - Ikke så meget at sige. Samme grund som je har taget Rio med.
Venstre back: Patrice Evra (MAU) - Har virkelig virket skarp og går meget med i det offensive spil.

Højre midt: Christiano Ronaldo (MAU) - Tja, var nomineret til Ballon D'Or så ikke så meget at sige til ham.
Centralt: Elano Blumer (MAC) - Har virkelig overrasket mig, og mange andre. En af de bærende kræfter hos City.
Centralt: Francesc Fabregas (ARS) - Specielt hans sæsonsart har været altoverskyggende. Ene og alene kan han afgøre en kamp for Arsenal.
Venstre midt: Gareth Barry (ASV) - Ikke så meget at sige. En meget stabil sæson fra ham som har hjulpet Villa på rette spor.

Angriber: Emmanuel Adebayor (ARS) - Har virkelig formået at træde til efter Henrys exit. Er lidt uskarp tiltider, men hans kvaliteter kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved.
Angriber: Torres/Anelka (LIV/BOL)- Var virkleig i tvivl her. Er imponeret over at Torres har formået at leve op til forventningerne. Havde ikke spået ham den store succes i PL. Hvad Anelka angår så taler 10 mål for en klub der har scoret 21 vist for sig selv.

Efterårets hold:
-------------------- Cech ---------------------
------ Richards --- Rio --- Toure --- Evra ------
--- Ronaldo --- Blumer --- Fabregas --- Barry ---
---------- Adebayor --- Torres/Anelka ----------

Benzet
12-02-2008, 21:56
Tråden her er kørt død. I et forsøg på at genoplive den har jeg ændret indholdet en kende, så man kan forsøge at sætte det bedste hold muligt, uden nødvendigvis at udtage de spillere der har været bedst i de seneste måneder:

Forsøg at sætte dit eget premier league all stars hold med de bedste af de bedste på hver plads. Det kan blive extra godt, hvis du forsøger at tage de røde briller af, selv om de kan sidde stramt fast

Jeg har valgt et hold med 7 reserver for alsidigheden skyld.

--------------Cech------------

Sagnol-------Rio------Terry------Evra

Ronaldo------Fabregas--Lampard----J. Cole

-------------Drogba----Berbatov-----------

Bænk: Friedel, Gallas, Anderson, Scholes, Gerrard, Rooney, Torres

Ikke overaskende er langt de fleste spillere fra de 3 største klubber i England, idet de klart gennem de seneste år har domineret ligaen.

Christensen
12-02-2008, 22:11
Går ud fra du mener SAGNA i stedet for Sagnol? :P

Mit all-star hold

Cech
Sagna - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fabregas - Anderson - Hleb
Adebayor - Drogba/Rooney (kan ikke beslutte mig her)

Bænk: van der Sar, Terry, Gallas, Lampard, Flamini, Torres, Rooney/Drogba

Flax_Generous
12-02-2008, 22:27

Mit all-star hold

Cech
Sagna - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fabregas - Anderson - Hleb
Adebayor - Drogba/Rooney (kan ikke beslutte mig her)

Bænk: van der Sar, Terry, Gallas, Lampard, Flamini, Torres, Rooney/Drogba
Jeg ved ikke helt om Anderson har gjort nok til at fortjene en plads i startopstillingen, men ellers er jeg enig. Måske ville jeg starte Torres i stedet for Drogba eller Rooney, da han har spillet mere med større succes i denne sæson.

pølsemanden
12-02-2008, 22:32

Det var en fejl den er rettet

RazziC
12-02-2008, 22:53
Fejl.

Glory Man United
13-02-2008, 07:39
-------------VDS------------

Sagna-------Rio------Terry------Evra

Ronaldo----Fabregas--Lampard----Hleb

----------Drogba----Berbatov------

Bænk: Cech, Kolo Touré, Clichy, Scholes, Gerrard, Adebayor, Rooney

Dette er noget svært. Skal man tage for denne sæson udelukkende eller kigge over nogle år??? Jeg synes f.eks. VDS har været bedre end Cech i år. Omvendt har jeg mest Berbatov og Lampard med pga sidste sæson. Endelig havde jeg svært ved at finde de 2 angribere på bænken, for Torres burde vel også ave sin ret på holdet!

Dines
13-02-2008, 09:23
Jeg vil godt sige, at jeg kigger efter spillernes præstationer over flere år, og ikke kun denne sæson:

Cech

Gallas - Rio - Terry - Evra

Ronaldo - Gerrard - Essien - Hleb

Rooney - Drogba

Bænk: VDS, Toure, Clichy, Fabregas, Lampard, Joe Cole, Berbatov

United DK
13-02-2008, 10:46
Set over flere sæsoner, er dette mit all-star hold:

Cech
G. Neville - Rio - Terry - A. Cole
Ronaldo - Gerrard - Lampard - J. Cole
Rooney - Drogba

Bænk: VDS, Carvalho, Evra, Barry, Arteta, Berbatov, Johnson

Nu bliver jeg nok beskyldt for at være lidt for glad for engelske spillere. ;)

robinho
13-02-2008, 10:58
en anden sjov lille leg kunne være at i skulle nominere 5 til årets spiller i PL og 5 til årets unge spiller i PL:

Årets spiller i PL:

1.Ronaldo

2.Fabregas

3.Adebayor

4.Torres

5.Elano

Årets unge spiller i PL:

1.Ronaldo

2.Fabregas

3.Richards

4.Agbonlahor

5.Anderson

I skal ikke tage jer af rækkefølgen. Spillerne er nævnt i en tilfældig en af slagsen

jeg har tidligere i tråden sat et hold, med dem jeg synes havde været de bedste op til det tidspunkt(august-december). Men nu er det klar til en forandring

Tidligere hold:

Cech

Sagna-Rio-Toure-Evra

Torres-Anelka

Nye hold:

Cech

Sagna-Rio-Gallas-Evra

Ronaldo-Barry-Fabregas-Petrov

Torres-Adebayor

Glory Man United
13-02-2008, 11:24
Set over flere sæsoner, er dette mit all-star hold:

Cech
G. Neville - Rio - Terry - A. Cole
Ronaldo - Gerrard - Lampard - J. Cole
Rooney - Drogba

Bænk: VDS, Carvalho, Evra, Barry, Arteta, Berbatov, Johnson

Nu bliver jeg nok beskyldt for at være lidt for glad for engelske spillere. ;)

A. Cole har været en stor skuffelse, siden han fik millionerne af russeren. Johnson var meget stærk sidste år, men derfra og så til et all-star hold, er nok liiiiiige stærkt nok

Kofoed
13-02-2008, 14:21
Endelig havde jeg svært ved at finde de 2 angribere på bænken, for Torres burde vel også ave sin ret på holdet!
en anden sjov lille leg kunne være at i skulle nominere 5 til årets spiller i PL og 5 til årets unge spiller i PL:

Årets spiller i PL:

1.Ronaldo

2.Fabregas

3.Adebayor

4.Torres

5.Elano

Tidligere hold:

Cech

Sagna-Rio-Toure-Evra

Torres-Anelka

Nye hold:

Cech

Sagna-Rio-Gallas-Evra

Ronaldo-Barry-Fabregas-Petrov

Torres-Adebayor

Hvorfor er i så tossede med Torres?? som jeg ser det har Tevez gjort det bedre.. vil ikke sige klart bedre, men alligevel bedre.. har scoret et mål mindre men lavet rigtig mange assist, og givet meget mere til holdet.. Men okay det er bare min mening.. og så er han scouser, og det trækker meget ned i min bog;)

Glory Man United
13-02-2008, 14:26
Hvorfor er i så tossede med Torres?? som jeg ser det har Tevez gjort det bedre.. vil ikke sige klart bedre, men alligevel bedre.. har scoret et mål mindre men lavet rigtig mange assist, og givet meget mere til holdet.. Men okay det er bare min mening.. og så er han scouser, og det trækker meget ned i min bog;)

Fordi han har lavet 1 mål mere end Tevez på et klart dårligere hold.

United DK
13-02-2008, 14:32
A. Cole har været en stor skuffelse, siden han fik millionerne af russeren. Johnson var meget stærk sidste år, men derfra og så til et all-star hold, er nok liiiiiige stærkt nok

De senere år har A. Cole for mig været den bedste venstre back i PL, at han så er faldet lidt af på den efter skiftet til Chelsea, det ryger han ikke af på. Evra har heller ikke været helt fantastisk, i sine første to år i England.
Johnson har været en del skadet i denne sæson, men når han er i form, som han var det i sidste sæson, så er han en fantastisk angriber. Johnson har for mig at se over de sidste par sæsoner, ikke været dårligere end f.eks. Adebayor.

robinho
13-02-2008, 14:57
Hvorfor er i så tossede med Torres?? som jeg ser det har Tevez gjort det bedre.. vil ikke sige klart bedre, men alligevel bedre.. har scoret et mål mindre men lavet rigtig mange assist, og givet meget mere til holdet.. Men okay det er bare min mening.. og så er han scouser, og det trækker meget ned i min bog

fordi torres har mange flere våben som tæller for en ANGRIBER. Han har et hamrende hurtigt temposkift. Han kan sparke den ind med begge ben, og header også ok, ligesom han er udemærket fysisk. Hans driblinger er hurtige og han kan lav raids hvor han smider flere mand.

Ville til enhver tid bytte ham med tevez. Tevez styrke er hans samarbejde med rooney. Vi ser når han ikke har rooney ved siden af sig, at han er en ordinær spiller.

Benzet
13-02-2008, 15:08

Yep, selvfølgelig :lolol:

Kofoed
13-02-2008, 15:11
Fordi han har lavet 1 mål mere end Tevez på et klart dårligere hold.

Ja han har scoret 1 mål mere, men tevez har lavet 7 assist, mens torres har lavet 2.. det tæller i mine øjne ligeså meget som et mål.. og så har han givet rigtig meget til holdet syntes jeg, og han spiller stort set aldrig en dårlig kamp.. der er self kampe han ikke scorer i, men han kæmper altid, mens jeg syntes torres har en tendens til at falde ud af kampene..

Kofoed
13-02-2008, 15:13
fordi torres har mange flere våben som tæller for en ANGRIBER. Han har et hamrende hurtigt temposkift. Han kan sparke den ind med begge ben, og header også ok, ligesom han er udemærket fysisk. Hans driblinger er hurtige og han kan lav raids hvor han smider flere mand.

Ville til enhver tid bytte ham med tevez. Tevez styrke er hans samarbejde med rooney. Vi ser når han ikke har rooney ved siden af sig, at han er en ordinær spiller.

Jeg syntes ikke hans styrke er specielt med rooney.. tror det ville være ligeså godt med mange andre angribere.. han egner sig bare ikke til at spille alene på toppen..

United DK
13-02-2008, 15:24
Torres er en bedre angriber end Tevez, fordi han score flere mål. En angribers fornemmeste opgave er at score mål.

Dines
13-02-2008, 17:22
Men Tevez er en bedre fodboldspiller, og går et hold mere harmonisk, når han går så meget med i det opbyggendespil!

robinho
13-02-2008, 17:53
Men Tevez er en bedre fodboldspiller, og går et hold mere harmonisk, når han går så meget med i det opbyggendespil!

jo men nu kan det lade sig gøre at finde angribere der deltager i spillet samtidig med at de laver 25 mål på en sæson. Så kan det godt være de ikke glider rundt mellem modstanderne og får de engelske fans til at klappe, men de ved hvad de skal. Henry var jo nok stjerneeksemplet på en angriber som deltog i spillet, lavede oplæg og samtidig selv lavede et hav af mål.

Benzet
13-02-2008, 18:00
Normalt er jeg ikke den store fan af Torres, som jeg altid har set som stærkt overvurderet, idet han har været en stor humørspiller. I denne sæson har han desværre været stabil god, og han viser mere målfarlighed end Tevez, især når man tager i betragtning, at Torres spiller for et forholdsvis defensivt orienteret hold, mens Tevez spiller for et offensivt orienteret.