PDA

Se fuld version : O'Learys København

Don Kafai
16-12-2007, 22:55
O'Learys
Bar og Restaurant

http://olearys.chainformation.com/WebImages/logo_web.jpg

Københavns Hovedbanegård (over for Tivoli)
Bernstorffsgade 14
1577 København V

Priser
25-35 kr. for vand
35-45 kr. for fadøl

Se kortet: O'Learys (http://www.findvej.dk/Bernstorffsgade14,1577)

Beskrivelse
O´Learys ligger i hjertet af København på Hovedbanegården, lige overfor Tivoli. Det er et officielt Liverpool-opholdssted, men når det så er sagt, så er det overhovedet ikke så voldsomt som det lyder. Der kommer måske 5-6 trofaste Liverpool-fans hver gang, men da O'Learys har tre storskærme så er det kun et af dem der er optaget når Liverpool spiller. De andre to er normalt til andre engelske hold, men hvis der er SAS-liga kamp så går en af dem til det. Udover det, så er der omkring 40 mindre skærme, og derfor er man garanteret at samtlige kampe der sendes i tv bliver dækket. Det gode ved O'learys er, at med over 300 siddepladser så er du næsten altid garanteret en siddeplads når United spiller. For at være sikker, kan du endda bestille en plads forud. O'Learys dækker alle begivenheder fra Premier League i fodbold, til de amerikanske NFL og NHL.

Man skal nok ikke regne med fællessang og United-stemning, idet at der netop er så mange forskellige fans derinde. Men O’Learys er et meget stort sted, hvor man næsten altid er garanteret siddepladser. Grundet deres store køkken, kan man nyde alt fra nachos til burgere. Derved er det jo et glimrende alternativ til Den Glade Gris, hvis man vil se United i København. Specielt til de store kampe er det et godt sted, hvor der plejer at være fyldt godt op, med hyggelig stemning til følge.

Der er plads til 325 siddende gæster på O´Learys og ca. 450 gæster til en sport-event.

Åbningstider:
Mandag-Torsdag kl. 13.00-23.00
Fredag kl. 13.00-23.00
Lørdag-Søndag kl. 12.00-23.00 Evt. senere ved særarrangementer

Kofoed
16-12-2007, 23:11
Jeg var derinde og se dagens kamp, da jeg havde lovet lillebror(14 år og liverpool-knægt!! og ja jeg har prøvet at forklare ham at sådan hænger verden ikke sammen, men jeg har opgivet ham..).. det var ganske hyggeligt.. ikke så skide meget plads og ingen siddepladser, da det var helt proppet pga dagens program, men kunne sagtens finde en plads i baren.. lidt flere liverpool's end united under selve kampen, men har indtryk af at det er meget normalt her i danmark.. der er mange tosser derude.. men god service, god lyd, og så er der så uendelig mange skærme.. men sang og hold stemning er der ikke pga de mange forskellige fans og der er mange hygge-fans.. men et kanon sted hvis der bare skal ses noget bold, men tror snart jeg skal have taget min Den glade gris-mødom.. lyder til at være det helt rigtige sted.. men O'learys kan sagtens anbefales.. og så er det jo nemt at komme hjem når man har fået en enkelt eller to til næsen:D

Don Kafai
16-12-2007, 23:19
Jeg var derinde og se dagens kamp, da jeg havde lovet lillebror(14 år og liverpool-knægt!! og ja jeg har prøvet at forklare ham at sådan hænger verden ikke sammen, men jeg har opgivet ham..).. det var ganske hyggeligt.. ikke så skide meget plads og ingen siddepladser, da det var helt proppet pga dagens program, men kunne sagtens finde en plads i baren.. lidt flere liverpool's end united under selve kampen, men har indtryk af at det er meget normalt her i danmark.. der er mange tosser derude.. men god service, god lyd, og så er der så uendelig mange skærme.. men sang og hold stemning er der ikke pga de mange forskellige fans og der er mange hygge-fans.. men et kanon sted hvis der bare skal ses noget bold, men tror snart jeg skal have taget min Den glade gris-mødom.. lyder til at være det helt rigtige sted.. men O'learys kan sagtens anbefales.. og så er det jo nemt at komme hjem når man har fået en enkelt eller to til næsen:D

Ja, jeg foretrækker ofte O'Learys når jeg for eksempel ser bold sammen med en Arsenal-fan. Det er et stort sted hvor man er sikker på kampen bliver vist. Desuden kan du for eksempel følge med i andre kampe over skulderen.

Idag var jeg der også, og der var ekstraordinært mange mennesker. Der var jo Grand Slam Sunday, og samtidig holdt O'Learys åbent hus med konkurrencer. Jeg fik blandt andet gratis øl:D

Så det er klart et sted at anbefale, og er jo et fremragende alternativ til Den Glade Gris. Hvis man for eksempel vil være der mange timer (som idag) er der et kæmpe udvalg af mad man kan bestille ud fra, så det er jo helt perfekt.

Kofoed
16-12-2007, 23:32
Ja, jeg foretrækker ofte O'Learys når jeg for eksempel ser bold sammen med en Arsenal-fan. Det er et stort sted hvor man er sikker på kampen bliver vist.

Præcis.. har fået fornemmelsen af at en scouser ikke vil føle sig velkommer på grisen:devilll:

Jurgensen
29-04-2009, 10:07
Nogen der ved om kampen i aften vises på O'Learys inde på hovedbanen i dag. Jeg kommer nemlig med fly fra Norge, og havde derfor tænkt mig at se kampen på hovedbanen, inden jeg fortsætter med toget videre mod Fyn. Ellers har jeg hørt at der skulle ligge en anden pub på selve hovedbanen, nogen der ved om dte passer?

NB! Fandt ud af det selv...

Michael
29-04-2009, 10:15
Del svaret! Det kunne jo være du ville få selskab af andre brugere! :)

Jurgensen
29-04-2009, 16:34
Del svaret! Det kunne jo være du ville få selskab af andre brugere! :)

Ja det kan du da have ret i:) De viser kampen...