Se fuld version : Denne måneds afstemning ):
JepsenxD
15-12-2007, 23:41
Jeg var lidt skuffet da jeg læste denne måneds afstemning på http://www.oldtrafford.dk .
Synes ikke Ronaldo's 2-0 mål mod Blackburn, med assist af Tévez. Var særlig godt !
Men derimod Ronaldo's 1-0 mål mod Blackburn på hovedstød som kan ses her:
http://youtube.com/watch?v=8SSVf6-HHTQ
Var meget bedre, !! Han rammer den helt rent, og havde forsvar's spilleren ikke prøvet og redde den med hovedet havde den stedet perfekt !
Det mål synes jeg mangler i denne måneds afstemning.
/Daniel Jepsen - Ny her på forummet
Ja, det er godt nikket ind, men jeg synes stadig at opspillet til Ronaldos 2-0 scoring i sig selv er flottere.
JepsenxD
16-12-2007, 11:32
Jeg er helt enig i at opspillet er rigtig godt i 2-0 målet, men mener dog stadig at 1-0 målet at Ronaldo var bedre. Han rammer den rent, kommer langt over forsvaret og bolden ligger perfekt til ham.
Min mening (:
Glory Man United
16-12-2007, 12:02
Jeg stemte på Ronaldos 2-1 mål mod Arsenal....klasse opspil af Saha og Evra i en ekstrem vigtig kamp
SantasLittleHelper
16-12-2007, 12:13
Hjørnesparks målet var jo helt tydeligt en opdækningsfejl i forsvaret.. Man kan da for guds skyld ikke lade verdens bedste fodboldsspiller stå helt blank inde i feltet når man ved hvor god han er selv med hovedet.. Det andet mål er til gengæld helt sublimt opspil af først Saha og siden Tevez.. Den aflevering er jo helt helt fantastisk. Verdensklasse..
Der er plads til seks svarmuligheder i afstemningerne, og den sidste plads er reserveret til "Ved ikke". Det giver plads til fem mål fra månedens løb, og her må det være op til OldTrafford.dk's crew at afgøre, hvilke der medtages. Ved den femte og sidste plads var vi i tvivl om netop de to mål, du nævner, JepsenxD, og valget faldt altså på 2-0-målet.
Der er vel ikke så meget tvivl om, at 2-0-målet var en hel del bedre end 1-0. Bevares, det er da flot headet ind, men sådan et mål scorer United og alle andre en del af på en sæson.
Til gengæld var opspillet til det andet mål sublimt kontraspil. Fra Vidic snupper bolden nede ved kanten af eget felt, går der vel 10-15 sekunder før den ligger bag Friedel i den anden ende efter kun to-tre spillere har været involveret.
JepsenxD
16-12-2007, 20:29
Jeg er stadig ikke enig. Men der skal være plads til mange holdninger i en god debat.
Jeg har en i har en anden. (:
:devill:
/ Jepsen
Godt du er enig i, at alle kan have forskellige meninger. Så regner jeg heller ikke med, du opretter en tråd næste gang, du er uenig i et af målene. :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.