Bergmann
14-12-2007, 15:29
Hvor ser I fodbold henne? (måske ser jeg fodbold et forkert sted?)
Her er min analyse (denne sæson) af de tre eneste pubs, jeg har været på i Århus. Det er virkelig skidt, og jeg håber det med tiden bliver MEGET bedre. Endten ved, at vi begynder at skabe stemning sammen og muligvis finder et nyt sted, hvor vi alle mødes.. Scouserne er jo ikke i overtal, men de larmer 1000 gange mere. COME ON!
Bridgewater:
+ Viser tit United
- DYR øl, Lorte stemning, MANGE scousere, som kun kommer for at genere, når United spiller.
Sherlock Holmes:
+ Meget hyggelig med enkelte englænder, Billig Newcastle Brown Ale, God skærm.
- 15 Unitedfans i snit, som ikke engang klapper. Stemning er der intet af...
Billabong Bar:
+ ?
- Meget lille (få pladser), dårlig skærm, 10 Unitedfans i snit.
... og ja, jeg ser hver eneste Unitedkamp på pub, hver uge. og ja, jeg er skide træt af de lorte scousere, som vi ikke engang kan overdøve til Uniteds kampe..
Her er min analyse (denne sæson) af de tre eneste pubs, jeg har været på i Århus. Det er virkelig skidt, og jeg håber det med tiden bliver MEGET bedre. Endten ved, at vi begynder at skabe stemning sammen og muligvis finder et nyt sted, hvor vi alle mødes.. Scouserne er jo ikke i overtal, men de larmer 1000 gange mere. COME ON!
Bridgewater:
+ Viser tit United
- DYR øl, Lorte stemning, MANGE scousere, som kun kommer for at genere, når United spiller.
Sherlock Holmes:
+ Meget hyggelig med enkelte englænder, Billig Newcastle Brown Ale, God skærm.
- 15 Unitedfans i snit, som ikke engang klapper. Stemning er der intet af...
Billabong Bar:
+ ?
- Meget lille (få pladser), dårlig skærm, 10 Unitedfans i snit.
... og ja, jeg ser hver eneste Unitedkamp på pub, hver uge. og ja, jeg er skide træt af de lorte scousere, som vi ikke engang kan overdøve til Uniteds kampe..