Se fuld version : Gerrard
http://www.youtube.com/watch?v=VR-hXYn2pA0
Streubel
14-12-2007, 02:01
Tja.. hvad skal man sige en united fan som ser tingene sort på hvidt.. Mange af de fald er jo reele nok selvom der ikke er frispark.. Hvis man løber efter en bold i høj fart og skal der altså ikke så meget til at slå en ud af balance, derfor behøver der ikke nødvendigvis at være frispark eller film.
Nogen af klippene var film, men kan du nævne en fejlfri spiller?
el-insaciable
14-12-2007, 02:19
Det der opponeres mod er jo ikke først og fremmest hans filmeri eller overdramatisering, om du vil. Det er, at han gang på gang har været ude og spillet hellig i pressen. Det er krafteddeme usmageligt, hyklerisk og selviscenesættende ud over alle grænser.
Det der opponeres mod er jo ikke først og fremmest hans filmeri eller overdramatisering, om du vil. Det er, at han gang på gang har været ude og spillet hellig i pressen. Det er krafteddeme usmageligt, hyklerisk og selviscenesættende ud over alle grænser.
Nemlig! han skal ikke være hellig, hvis han ikke selv kan gøre sig selv herre over ikke at lave film - det er sku i hvert fald for tyndt!
Dobbelt moral er bedre...
min bare røv :D
TrincoBoy
14-12-2007, 06:44
Det der nok mest irriterer mig er at Gerrard som er dårligere end Drogba til at filme, næsten altid får frispark, hvorimod Drogba slet ikke får noget.:D
At Ronaldo og Drogba filmer tit ved alle, men de går ikke ud i pressen og siger at de aldrig har gjort det og sådanne ting burde straffes, men det gør Gerrard, og så er han lige så slem selv til. Synes f.eks. der var lidt film mod Marseille.
United-Allan33
14-12-2007, 08:34
Tja.. hvad skal man sige en united fan som ser tingene sort på hvidt.. Mange af de fald er jo reele nok selvom der ikke er frispark.. Hvis man løber efter en bold i høj fart og skal der altså ikke så meget til at slå en ud af balance, derfor behøver der ikke nødvendigvis at være frispark eller film.
Nu ved jeg ikke om du er Scum fan, men du lyder som en... Synes det er underligt at når det drejer sig om bl.a Ronaldo er det ALTID film, her er der ingen undskyldning for at han måske er i høj fart og der ikke skal meget til for at slå ham ud af balance... Forskellen er også at englen Gerrard går ud i pressen og fordømmer de spillere, når han ikke er en skid bedre selv.. hvilket efter min mening er værrer end selve "filmen"..
Og der er film i alle de situationer der bliver vist i filmen.. Gerrard er den største pussy i engelsk fodbold, håber hans CL medalje er stjålet ved seneste indbrud..
http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article1197680.ece Video af Gerrard + venners overfald af DJen
Selvforsvar my ass. Slår ham 3 gange, og med mine linser ser det altså ikk ud som om DJen gør alverden.
Edit: Sorry hvis det allerede er postet, jeg synes ikk lige jeg ku se noget.
Det er godt nok ikke den mest actionfyldte video, jeg har set i mit liv.
Det værste for Gerrard i den video er da at blive mindet om den hæslige trøje, han har på i gerningsøjeblikket.
Quinton Fortune
Gerrard kendt ikke-skyldig (http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5451549,00.html)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.