Se fuld version : Domhuset, Kolding
Domhuset
Sportspub
Låsbygade 57
6000 Kolding
Priser
35 kroner for fadøl. ALTID.
Se kortet: Kort (http://www.krak.dk/Kort/KortResultat.aspx?Address=310059%7cL%c3%a5sbygade% 7c55%7c+%7c6000%7cKolding%7c%7c%7c%7c%7c%7c%7c%7c% 7c529634%2c1%7c6149723%2c07%7c529635%2c86%7c614973 7%2c97%7c%7c%7c%7c%7c0&AddressSearchPrecision=1&MapType=kvec)
Beskrivelse
Domhuset
- Uagtsom hygge - Sport & Musik
Domhuset slog dørene op første gang den 1. september 2007, og lige siden den dag har sportsbaren været stedet, man tog hen for at få sin sportslyst stillet i Kolding. I modsætning til Den Engelske Pub, er Domhuset udelukkende en sportsbar, hvilket smitter af på indholdet på de 5 LCD-skærme samt storskræmen i form af en projektor. Kanaludvalget strækker sig fra DK4 (Trav!?) til den fulde Canal+ pakke, hvor der selvfølgelig vises Premier League, herunder United.
Prisen for en halv liter fadøl er 35 kroner for almindelig Carlsberg og Carlsberg Classic, mens der også flyder iskold Guinness igennem hanerne til 45 kroner for en halv liter.
Alle er velkommende på pubben, men der er selvfølgelig ikke udskækning af alkohol til mindreårige.
Af andre aktiviter i baren kan det nævnes, at der er mulighed for at tæve vennerne i bordfodbold samt Wii eller PlayStation 3.
Yderligere kan det nævnes, at baren er tilholdssted for Kolding FC Support, der igennem vilje og gejst prøver at guide det lokale fodboldhold mod superligaen.
Overstående sted viser Liverpool - Manchester United og Arsenal - Chelsea.
Er der nogen der kommer derned? Jeg er i hvert fald dernede på søndag. Og vil da anbefale at så mange United fans følger trop. :)
Interessant sted, du fremviser der Michael. Jeg vil gerne ofre mig i en god sags tjeneste og vise mit ansigt på Domhuset! Og ligesom Michael vil jeg da gerne opfordre andre til at gøre det samme. Scouserne skulle nødig komme i overtal.
Danielsen
13-12-2007, 17:04
Boycott Domhuset!! og tving de jyder til kbh d. 16. dec.!!
Ta' jeg nu sammen!! :D
Holmskov
13-12-2007, 17:13
Boycutt grisen og kom på domhuset d. 16 dec.
Da jeg har droppet mit canal+ abbonement er det ikke utænkeligt jeg dukker op.
De pader kan og vil bare ikke hjælpe selvom man betaler i dyre domme. Nu kan det være nok!! :rant:
Godt, så er vi allerede oppe på 4. Mig selv, Michael, Holmskov og horsie. Og nu tænker du måske: "horsie? Hvem er det?" Find selv ud af det på søndag på Domhuset!
Holmskov
13-12-2007, 17:21
Godt, så er vi allerede oppe på 4. Mig selv, Michael, Holmskov og horsie. Og nu tænker du måske: "horsie? Hvem er det?" Find selv ud af det på søndag på Domhuset!
Horsie kunne være et meget komplimenterende øgenavn for en af dine makkere. Hvis det er det, behøver du ikke fortælle hvorfor du kalder ham horsie. :D
Er du tilstede Holmskov på søndag Holmskov?
Holmskov
13-12-2007, 23:11
Er du tilstede Holmskov på søndag Holmskov?
Som tingene ser ud så er jeg.
Er faktisk ved at samle en bande med "skabs-uniteds" .
Hva' da ?
Super! Jamen så ses vi! Jeg tager en kammerat med som er Spurs fan. Tænkte jeg vil vise ham hvordan det er at vinde! :lolol:
Jeg tager en fra min klasse med. Han er ikke rigtig fan af nogen, men han ynder at synge YNWA, når jeg er til stede. Prøver at samle lidt flere.
Don Kafai
13-12-2007, 23:40
Jeg må desværre melde afbud til denne fantastiske tur.... DSB og SAS melder alt udsolgt mellem CPH og Jylland.
Jeg må desværre melde afbud til denne fantastiske tur.... DSB og SAS melder alt udsolgt mellem CPH og Jylland.
Var du fodboldspiller, så havde dit navn stået under "Hvem er din største hadespiller?-tråden, med argumentet: "Han er pisse arrogant!"
:D
Alle, som skriver i denne tråd, er forpligtede til at møde op. Ses på Domhuset Mr. Kafai og JakobR!
Don Kafai
13-12-2007, 23:49
Alle, som skriver i denne tråd, er forpligtede til at møde op. Ses på Domhuset Mr. Kafai og JakobR!
Så er det da fedt jeg som admin kan slette mine indlæg?
ps. jeg sletter dine for 100 kr, JakobR:D
Så er det da fedt jeg som admin kan slette mine indlæg?
ps. jeg sletter dine for 100 kr, JakobR:D
Er det moralen derover på djævleøen? :O
Jeg tager en fra min klasse med. Han er ikke rigtig fan af nogen, men han ynder at synge YNWA, når jeg er til stede. Prøver at samle lidt flere.
Så må du tæve ham! Der er ikke andet for. Vi kan sq ikke have folk rendende rundt og synge YNWA!
Vi ses søndag Sam. ;)
Ja de er ikke til at stole på!! Giv dem lille fingeren og de tager hele hånden!!
Don Kafai
14-12-2007, 00:07
Ikke just, men vi forspilder aldrig chancen for at narre en bonderøv eller to:lolol:
Ikke flere der kommer derned søndag?
Holmskov
14-12-2007, 20:29
Ikke flere der kommer derned søndag?
Jeg arbejder hårdt på at få alle mine venner med, men tror ikke begge kan på søndag. :D
Rolig nu, Michael...
Kolding er jo ikke nogen nævneværdig stor by, så med det nuværende deltagerantal, så ser det da ud til halvdelen af byen kommer.
Der er bordfodboldturnering i morgen. Så dem der vil se CL, skal lige tag højde for dette! Der bliver vist CL bold.
Andersen
20-10-2008, 14:21
Der er bordfodboldturnering i morgen. Så dem der vil se CL, skal lige tag højde for dette! Der bliver vist CL bold.
Uhørt! Det burde være deltagerne i bordfodboldturnering, der burde vise hensyn til de overmennesker, som vil nyde en United CL-kamp!!!!
Helt enig!! Men sådan er det åbenbart ikke! :(
Profil-tekst opdateret!
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=826
Vi ses dernede i morgen, Michael!
Alle andre er skam også velkomne ;)
Jeg joiner Domhuset imorgen sammen med en kammerat :)
Hey Drenge!
Er der nogen der ved om Domhuset viser Inter-United her på Tirsdag?
Selvfølgelig gør de det! Derudover har du altid mulighed for at be dem om at skifte over, hvis der er noget du gerne vil se! Så ingen problemer der!
Dooooomhuuuuuseeeeeet! Ned til Frank Bestyrer-Bo!
pennywise
21-10-2009, 15:22
Vi ses på søndag!
Vi ses på søndag!
Godt at høre at du har bestemt dig!! :D
dannigizmo
26-02-2010, 16:46
Mothers, lock up your daughters! (Og tag bare sønnerne med)
OldTrafford.dk kommer til Kolding!!!!11oneone!1
schousboe9
11-09-2010, 11:51
Nogen, der har planer om Domhuset på tirsdag? Jeg er på kursus i byen tirsdag/onsdag, men skal satme da ikke gå glip af Battle of Britain!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.