PDA

Se fuld version : Billetter Man. Utd vs Man. City?

liste
10-12-2007, 10:02
Hejsa..
Jeg ville høre om der var nogle herinde der havde erfaring med at købe PL-billetter? Står og skal bruge to billetter til Manchesterderbyet d. 10 februar, men aner ikk hvor jeg skal kigge henne? Skal bruge dem til gave. Har kigget på de fodboldrejser man kan købe, men de er lidt for dyre i forhold til min økonomi, så jeg ville høre om der var nogle der havde et fif? For har ladet mig fortælle at det stort set er umuligt at skaffe billetter?

På forhånd mange tak..

Lasse R. Lundquist

Frizzo
10-12-2007, 10:58
Hejsa..
Jeg ville høre om der var nogle herinde der havde erfaring med at købe PL-billetter? Står og skal bruge to billetter til Manchesterderbyet d. 10 februar, men aner ikk hvor jeg skal kigge henne? Skal bruge dem til gave. Har kigget på de fodboldrejser man kan købe, men de er lidt for dyre i forhold til min økonomi, så jeg ville høre om der var nogle der havde et fif? For har ladet mig fortælle at det stort set er umuligt at skaffe billetter?

På forhånd mange tak..

Lasse R. Lundquist

Man kan købe gennem matchday hospitality, som du finder gennem den officielle hjemmeside - har ikke tjekket om der er udsolgt til netop denne kamp. Billetterne er dog halvdyre og kan først hentes "sent" på kampdagen - og ingen kampbillet, ingen ordentlig pre-match :juhuuuu: . Ellers står der nogle flotte fyrer og sælger billetter ude foran stadion, men der er formentlig rift om dem til et derby, hvis det overhovedet kan lade sig gøre. Held og lykke med projektet.

/Frizzo

Har lige fundet et link til dig ☺https://secure.travelcaresports.com/?p=fixtures&siteid=42&matchday=1 og der er 4 billetter tilbage til 189 pund stk. men ellers er der travel2football, som OT har et samarbejde med.

Faurauh
10-12-2007, 11:21
Jeg ved det ikke. Men er der ikke mulighed for at skifte overskirften så der ikke står man u?...