PDA

Se fuld version : CL: AS Roma - Manchester United

Sivebæk
09-12-2007, 21:04
http://img106.imageshack.us/img106/8154/romaeb7.gif AS Roma - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
Champions League | Onsdag, 12. december 2007, 20:45 | Stadio Olimpico

Reserverne får lov til at spille i Europas bedste klubturnering, når United onsdag gæster Roma.

Ingen spillere blev sparede i weekendens kamp mod Derby, og en sikker sejr blev kørt hjem. Nu får reserverne chancen for at vise deres værd i Champions League, hvor United allerede har sikret sig gruppens førsteplads. Kampen kommer ganske belejligt for United, som kan begynde at se frem mod det vigtige ligaopgør mod rivalerne fra Liverpool.

Heller ikke Roma har noget at spille for i onsdagens møde med United. Med 10 point sidder de sikkert på gruppens andenplads og har altså også kun æren at spille for. Om romerne har i sinde at lade lige så mange spillere hvile som United, må tiden vise.

United vandt i oktober det omvendte opgør på Old Trafford med 1-0. I sidste sæson mødtes de to hold i turneringens kvartfinaler, og som de fleste kan huske blev det her til en 7-1-afklapsning af romerne på engelsk græs. Inden da havde italienerne dog formået at besejre United med 2-1 på Stadio Olimpico. Alligevel må Roma hungre efter revanche efter deres historiske nederlag på Drømmenes Teater.

Det er blevet bekræftet, at en del af spillerne får sig et hvil, mens enkelte af de helt store navne er med i Rom. Wayne Rooney vil højst sandsynligt bære anførerbindet, når de to hold går på banen.

Skribentens bud på kampens udfald
Roma har i sinde at slå United for at bortvaske 7-1-kampen, og den mission er ikke umulig mod Uniteds reserver, som tidligere på sæsonen tabte til Coventry fra den næstbedste række. AS Roma 2-0 Manchester United.

Sandsynlig startopstilling
Kuszczak
Simpson – Piqué – Evans – O'Shea
Eagles – Fletcher – Carrick – Nani
Rooney - Saha

Uniteds trup: Kuszczak, Heaton, Brown, Eckersley, O'Shea, Piqué, Evans, Simpson, Lee, Chester, Cleverley, Hewson, Nani, Eagles, Carrick, Fletcher, Dong, Brandy, Saha og Rooney.

Seneste kampe
Indbyrdes
02-10-07 United 1-0 Roma
10-04-07 United 7-1 Roma
04-04-07 Roma 2-1 United

United
United 4-1 Derby
United 2-0 Fulham
United 2-1 Sporting
Bolton 1-0 United
United 2-0 Blackburn

Roma
Livorno 1-1 Roma
Roma 2-0 Cagliari
Roma 2-1 Udinese
Dynamo Kiev 1-4 Roma
Genoa 0-1 Roma

Historie
Kampe: 3
United-sejre: 2
Roma-sejre: 1
Uafgjorte: 0

Odds
Roma 1,93
Uafgjort 3,32
United 3,81

TV
TV2 Sport (forskudt)
Viasat Sport 2 (forskudt)

Skader
United
G Neville Ankle/Foot Injury no return date
P Scholes Knee Injury 2nd Feb 08
M Silvestre ACL Knee Injury Mar 08
B Foster ACL Knee Injury Feb 08
P Ji-Sung Knee Injury 1st Jan 08

Madsens Corner

Manchester United har mødt AS Roma 3 gange i Europa Cup kampe
Det er blevet til 2 sejre og et nederlag. Målscoren er 9-3.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
4 4 2007 Roma - 1-2 EC 77,000 Rooney1
10 4 2007 Roma 7-1 - EC 74,476 Carrick2 Smith1 Rooney1 Ronaldo2 Evra1
2 10 2007 Roma 1-0 - EC 73,652 Rooney1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 2 2 8- 1 148,128
UDE 1 1 1- 2 77,000
ialt 3 2 1 9- 3 225,128

United DK
09-12-2007, 21:11
Kuszczak
Simpson – Piqué – O'Shea – Evans
Eagles – Fletcher – Anderson – Nani
Dong – Saha

Vi vinder 1-0.

Dines
09-12-2007, 21:11
Lidt ligegyldig kamp, hvor vi kan være ligeglade med om vi taber eller vinder. Selvfølgelig helst sejr. Tror vi spare alle stamspillerne til Liverpool med få undtagelser. Derfor tror jeg også, at vi taber 2-1 til Roma. Hvor Fletcher får pyntet på resultatet.

TK

Simpsons - Pique - Evans - O'Shea

Eagles - Fletcher - Carrick - Nani

Rooney - Saha

God kamp. :)

Kofoed
09-12-2007, 21:14
Fergie stiller op med reserve-hold: http://www.bold.dk/nyt/?vis=77231

Ja det kommer jo nok ikke som en overraskelse.. syntes ikke anderson skal spille..

Opstilling:

Kuszcack

Simpson - Piqué - Evans - O'shea

Eagles - Carrick - Fletcher - Nani

Dong - Saha

Det bør være rutine nok, samtidig med at vi kan se hvad de unge dur til...

Krede
09-12-2007, 21:18
Fergie stiller op med reserve-hold: http://www.bold.dk/nyt/?vis=77231

Ja det kommer jo nok ikke som en overraskelse.. syntes ikke anderson skal spille..

Opstilling:

Kuszcack

Simpson - Piqué - Evans - O'shea

Flethcer - Carrick - Gibson - Nani

Dong - Saha

Det bør være rutine nok, samtidig med at vi kan se hvad de unge dur til...

Gibson spiller altså i Wolves pt.

KennyN
09-12-2007, 21:19
Spar hele banden. Hverken United eller Roma har noget at spille for, og det ville være enormt åndsvagt at få skader inden Liverpool kampen i weekenden. Så lad reserverne spille, og spar førsteholdet så de tæver Scouserne på Anfield.

Kuszczak

Simpson - Pique - Evans - O'Shea

Eagles - Fletcher - Carrick - Anderson - Nani

Saha

Bænk: Heaton, Vidic, Brown, Kieran Lee, Hewson, Dong og Brandy.

Parkohargo
09-12-2007, 21:19
Håber vi får Eagles og Dong og se ihvertfald. :D

JakobR
09-12-2007, 21:21
Kusse

Simpson - Pique - Vidic - O'Shea

Dong (haha) - Saha

Det bliver nok bare til et hurtigt 2 eller 3 måls nederlag.

Jeg ser helst denne:

Kusse

Simpson - Pique - O'Shea - Evans

Brandy - Saha

Dong er taget af, fordi, at man ikke behøves ydmyge sig selv, blot fordi det er en ligegyldig kamp. Desuden synes jeg Brandy virker som en meget mere interresant spiller. Saha skal med for at få kamptræning.

Kofoed
09-12-2007, 21:25
Gibson spiller altså i Wolves pt.

Ja det er også rigtig.. er rettet til fletcher på midten og eagles på kanten da jeg godt kunne tænke mig at se ham.. ved at være længe siden sidst..

Kofoed
09-12-2007, 21:35
Nogen der kender noget til Chris Fagan?? scorede 2 mål i reservernes kamp mod Bury..

Fletcherfan
09-12-2007, 21:42
Jeg håber også flere marginalspillere får lov at prøve sig...

Det kunne være sjovt at se denne opstilling:

Kusczcak (mangel på bedre, pissedårlig)
Simpson, Pique, Johnny Evans, O'Shea
Eagles, Fletcher, Carrick, Nani
Dong, Saha (selv om jeg ikke kan lide ham)

Bænken: Heaton, Bardsley, Lee Martin, Vidic, Rooney, Anderson, Giggs.

Men jeg tror altså, at ihvertfald en af Vidic/Rio starter inde og det samme tror jeg om Rooney. Mens Ronaldo og Tevez forventer jeg er på bænken...

Krede
09-12-2007, 21:56

Men jeg tror altså, at ihvertfald en af Vidic/Rio starter inde og det samme tror jeg om Rooney. Mens Ronaldo og Tevez forventer jeg er på bænken...

Martin og Bardsley er altså også udlejet.
I alt mener jeg, at Gibson, Martin, Bardsley, Campbell, Cathcart og Shawcross er udlejet muligvis flere som jeg har glemt(Muligvis et par stk i Antwerpen)
Men de spillere er i hvert fald ikke med. Fergie siger jo også, at der vil være en del af de sædvanlige spillere med i truppen, da den jo skal bestå af 18 stk.

Flax_Generous
09-12-2007, 22:03
Copy-paste af Dines:

TK

Rooney - Saha

Måske Anderson i stedet for Carrick (hvilket jeg dog ikke håber). Og så håber jeg inderligt, at The Dong får lov til at spille ...

Damien
10-12-2007, 00:14
Alt skal spares i denne ligegyldige kamp før Lokanbraget i merseyside på søndag..

------------Kuszczak-------------
--------------------------------------
----------------------------------
---Fletcher - Carrick - Anderson---
---------------------------------
Eagles --------------------- Nani
-------------Saha----------------

Da ingen hold har noget at spille for, må der spilles frit fra leveren.. Gætter på 2-2. i denne reserveholds kamp...

Men blir alligevel spændende at se hvad vores 2. rangs spillere kan præstere, syntes da det ser pænt farligt ud.

Nogle der ved om Neville er klar ? hvis han er ku det være spændende at se ham i aktion.

JDK
10-12-2007, 01:07
Vi sparer spillere til opgøret på søndag mod Liverpool og derfor får spillere som ikke spiller regel mæssigt chancen (Rooney fordi han skal have nogle flere minutter i benene)

Kuszczak

Rooney - Saha

Bænk: Heaton, Lee, Brown, Hewson, Anderson, Dong og Brandy

Kampen ender uafgjort 1-1

Go' kamp til jer allesammen, og lad dette være en ordentlig og god opvarmning til at vi kan slå Liverpool i weekenden :skaaal:

robinho
10-12-2007, 07:22
TK

Simpson-Brown-Pique-Evans

Fletcher-Carrick-O´shea-Nani

Anderson

Saha

Den ender 3-1 til Roma. Og er rystende ligegyldig

Dines
10-12-2007, 07:42
Jeg mener Rooney skal spille fra start og måske få 60 minutter dernede. I lørdags var han ikke helt skarp, men var uheldig. Kunne han få finpudset sin form og skarpheden, ville han være giftig til Anfield og Liverpool.

Glory Man United
10-12-2007, 08:03

Kusczcak (mangel på bedre, pissedårlig)?????
Han er sgu da en af de bedste reservekeepere i PL

--------PIG
Simpson-Rio-Pique-O´Shea
Fletcher-Carrick-Anderson
Eagles---------------Nani
--------Saha

Bænk:VDS-Brown-Evra-Hargo-Ronaldo-Tevez-Dong

Roma stiller vel også op med reserver, så den er kropumulig at tippe.....jeg prøver: 1-0 til Roma

thegreatdanems
10-12-2007, 10:52
Jeg vil mene det er vigtigt at få Rooney ind og klar - måske 60 min som Dines siger. Da Roma formentlig osse stiller med reserver ville det være perfekt mulighed for Rooney til at lege i en times tid og derefter blive udskiftet. Jeg håber desuden vi får Eagles at se - er ved at være et stykke tid siden, og synes han har vist fine takter indtil nu

23Becks
10-12-2007, 11:58
det kan godt være vi skal spare spillere til kampen mod liverpool, men de spillere det drejer sig om skal slet ikke med til Rom.. At sidde på bænken er at sparer på folk, men alligevel er det ikke..dem på bænken skal være mindst lige så klar i hovedet som dem på banen, så jeg håber at vi beholder et par af stamspillerne tilbage i Manchester..

tror det blir en kedelig 0-0 kamp, hvor begge hold bare skal have de 90 min. til at gå..

opstilling:

Kuz
Simpson-Pique-Vidic-O'shea
Fletcher-Carrick-Anderson-Nani
Saha-Rooney (SAF tør ikke andet)

Subs: Heaton, Eagles, Brown, Evra, Martin, Evans og Dong

Ferdinand, Ronaldo, Giggs, Tevez og VDS bør slet ikke være i truppen.. kender ikke til omfanget af Hargreves' skade, så han blir også hjemme..

Flax_Generous
10-12-2007, 16:48
Copy-paste af Dines:

TK

Rooney - Saha

Måske Anderson i stedet for Carrick (hvilket jeg dog ikke håber). Og så håber jeg inderligt, at The Dong får lov til at spille ...
Jeg har lige set MUTV-interviewet med SAF efter Derby-kampen, hvor han nævner, at The Dong tager med til Rom. Carrick, Nani, Saha og Fletcher blev også nævnt. Han har tidligere nævnt Simpson og Pique og vist også Evans og Eagles. Anderson blev i interviewet nævnt som 'måske'.

Jeg tror altså stadig på ovenstående opstilling - dog med The Dong i stedet for Rooney.

EDIT: SAF har med sikkerhed (http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/2007/ungt_lag_til_roma) nævnt Evans og Eagles. Og O'Shea og Ronaldo er også en 'måske'.

mojtaba
10-12-2007, 16:51
Kuszczak
Eagles – Fletcher – Carrick – Nani
Dong - Saha

Damien
10-12-2007, 17:05
det kan godt være vi skal spare spillere til kampen mod liverpool, men de spillere det drejer sig om skal slet ikke med til Rom.. At sidde på bænken er at sparer på folk, men alligevel er det ikke..dem på bænken skal være mindst lige så klar i hovedet som dem på banen, så jeg håber at vi beholder et par af stamspillerne tilbage i Manchester..

tror det blir en kedelig 0-0 kamp, hvor begge hold bare skal have de 90 min. til at gå..

Tror nok godt lige de kan klare at sidde på bænken og være mentalt og fysisk opvarmet.. Men ellers enig i at vi kan lade spillere som Tevez, Ronaldo, Evra, Giggs og Hargreaves blive hjemme..

Kofoed
10-12-2007, 17:22

opstilling:

Kuz
Simpson-Pique-Vidic-O'shea
Fletcher-Carrick-Anderson-Nani
Saha-Rooney (SAF tør ikke andet)

Subs: Heaton, Eagles, Brown, Evra, Martin, Evans og Dong

Ferdinand, Ronaldo, Giggs, Tevez og VDS bør slet ikke være i truppen.. kender ikke til omfanget af Hargreves' skade, så han blir også hjemme..

Enig.. men forstår ikke hvorfor vidic skal spille fra start?? og egentlig heller ikke anderson.. som sagt en fuldstændig ligegyldig kamp og derfor skal alt spares..

Kofoed
10-12-2007, 17:24
Jeg har lige set MUTV-interviewet med SAF efter Derby-kampen, hvor han nævner, at The Dong tager med til Rom. Carrick, Nani, Saha og Fletcher blev også nævnt. Han har tidligere nævnt Simpson og Pique og vist også Evans og Eagles. Anderson blev i interviewet nævnt som 'måske'.

Jeg tror altså stadig på ovenstående opstilling - dog med The Dong i stedet for Rooney.

EDIT: SAF har med sikkerhed (http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/2007/ungt_lag_til_roma) nævnt Evans og Eagles. Og O'Shea og Ronaldo er også en 'måske'.

Fornuftig indstilling og have fra SAF's side.. ligemeget hvor ligegyldig kamp det er skal vi spille 100% for at vinde.. og at smide ronaldo ind viser også de andre at det altså er en kamp han vil vinde..

maxim
10-12-2007, 17:58
------------- PIG ---------------
Simpson - Pique - Evans - O'shea

Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani

---------- Anderson ------------
--------- Saha -----------------

ChristianR
10-12-2007, 19:59
Må stille mig fuldstændig uforstående overfor ideen, om at Ronaldo skal spille den mest ligegyldige kamp, vi længe har spillet. Han er måske vores vigtigste spiller og får i forvejen masser af kampe. Desuden har vi på højrekanten langtfra et så solidt alternativ som eksempelvist den centrale midtbane og venstre midt.
Af samme grund har jeg svært ved at se, hvorfor Vidic skulle spille.

Don Kafai
10-12-2007, 20:24
Må stille mig fuldstændig uforstående overfor ideen, om at Ronaldo skal spille den mest ligegyldige kamp, vi længe har spillet. Han er måske vores vigtigste spiller og får i forvejen masser af kampe. Desuden har vi på højrekanten langtfra et så solidt alternativ som eksempelvist den centrale midtbane og venstre midt.
Af samme grund har jeg svært ved at se, hvorfor Vidic skulle spille.

Det handler jo også lidt om hvad klubben har af ansvar overfor de tusinder der allerede har købt billet og rejser til til Rom. Det koster dem kassen at tage derned, og de skal have et eller andet for pengene. At man stiller med fx Ronaldo vil kunne overveje at man sparer en 6-7 andre spillere, idet Ronaldo er klart den mest attraktive spiller at se på i øjeblikket.

Der er jo stadig forskel på fx liga cuppen og CL selvom vi er videre.

JakobR
10-12-2007, 20:24
Jeg må også indrømme, at det er dybt åndssvagt at lade ham spille. Han spillede jo også kampen mod Derby, så jeg har svært ved at forstå, hvorfor han skal spille 2 ligegyldige/nemme kampe. Put dog Nani og Eagles på kanterne.

ChristianR
10-12-2007, 20:49
Det handler jo også lidt om hvad klubben har af ansvar overfor de tusinder der allerede har købt billet og rejser til til Rom. Det koster dem kassen at tage derned, og de skal have et eller andet for pengene. At man stiller med fx Ronaldo vil kunne overveje at man sparer en 6-7 andre spillere, idet Ronaldo er klart den mest attraktive spiller at se på i øjeblikket.

Der er jo stadig forskel på fx liga cuppen og CL selvom vi er videre.

Det er vel den risiko, man løber, når man bestiller billet til den sidste kamp i gruppespillet? Vil det ikke være mere fair overfor resten af klubbens fans at lave de rigtige dispositioner, så man har bedstmulige chancer for at vinde mest muligt i sæsonen?

Liverpool_sucks
10-12-2007, 20:56
bare gæt...

-----------Kuszczak
Fletcher– Anderson – Carrick – Nani
---------Eagles-------------------
-------------Saha----------------

Glory Man United
11-12-2007, 11:21
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=208590

SAF har taget 20 mand med til Rom:
Kuszczak, Heaton
Brown, Eckersley, O'Shea, Pique, Evans, Simpson, Lee, Chester, Cleverley
Hewson, Nani, Eagles, Carrick, Fletcher
Dong, Brandy, Saha, Rooney

Oscar
11-12-2007, 12:00
-----PIG

--Simmo---Piqué---Evans--Sheasy

--Eagles--Fletcher---Anderson--Nani

----Saha-----Rooney--

Rooney vil være anfører i morgen aften, så han er nok i opstillingen...Jeg er lidt i tvivl om Saha, kunne i hvert fald godt forestille mig Dong og Brandy fik spilletid..

Dines
11-12-2007, 15:47
Bliver sjovt med Rooney som anfører. Mindes han har været det før sidste år? :)

Glory Man United
11-12-2007, 16:00
-----PIG

--Simmo---Piqué---Evans--Sheasy

--Eagles--Fletcher---Anderson--Nani

----Saha-----Rooney--

Rooney vil være anfører i morgen aften, så han er nok i opstillingen...Jeg er lidt i tvivl om Saha, kunne i hvert fald godt forestille mig Dong og Brandy fik spilletid..

Du kommer til at kigge laaaaaaaaaangt efter Anderson, for han sidder i Manchester ;)

-----PIG

--Simpson---Piqué---Evans--O´Shea

--Eagles--Fletcher---Carrick--Nani

----Dong-----Rooney--

Oscar
11-12-2007, 16:11
Bliver sjovt med Rooney som anfører. Mindes han har været det før sidste år? :)

Han var anfører mod FCK på Old Trafford.

Egentlig lidt sjovt at bide mærke i, at dem, der højst sandsynligt kommer til at danne den centrale midtbane (fletcher & carrick) i morgen, var en af vores stærkeste konstellationer sidste år..Må været noget af et tumult for Carrick i hvert fald..Købt for maaange penge, spiller en udemærket sæson, især til sidst, og så på bænken..Selvølgelig var han skadet, men alligevel..

PerRonaldo
11-12-2007, 16:35
Han var anfører mod FCK på Old Trafford.

Nej i parken...

Jeg kender ikke til holdopstillingen, den er rimelig svær at gætte synes jeg. Men håber at Rooney kun får en halvleg, så han også kan blive sparet lidt, ham og Ronaldo kommer til at starte alle kampe, hvis vi skal vinde mesterskabet, så lidt hvile inden det hårde juleprogram skulle være på sin plads.

ChristianR
11-12-2007, 16:41
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=208590

SAF har taget 20 mand med til Rom:
Kuszczak, Heaton
Brown, Eckersley, O'Shea, Pique, Evans, Simpson, Lee, Chester, Cleverley
Hewson, Nani, Eagles, Carrick, Fletcher
Dong, Brandy, Saha, Rooney

Altså ingen Ronaldo, som Fergie ellers har snakket om? I mine øjne en fin trup, og ser bestemt heller ingen grund til, at han skal med.

Flax_Generous
11-12-2007, 20:01
Fantastisk trup af SAF. Jeg er totalt ligeglad med kampen, så det er strålende, at ingen af vores virkelig vigtige spillere er med (udover Rooney, der har brug for kamptræningen).

Min opstilling:

Kuszczak
Simpson - Evans - Pique - O'Shea
Eagles - Carrick - Fletcher - Nani
Saha - Rooney

Evans kunne godt starte på bænken, hvilket ville give plads til den noget mere rutinerede Brown. Ligeledes tror jeg bestemt ikke, at Saha spiller kampen færdig. Rooney måske heller ikke. Dette giver forhåbentlig plads til, at The Dong kommer på banen. Samtidig giver det plads til at Evans kommer ind, hvorefter O'Shea rykkes op på midtbanen og der dermed kun spilles med én angriber helt fremme (og Eagles og Nani som meget offensive kantspillere).

I hvert fald bliver det spændende at se alle de unge spille. :)

Dines
11-12-2007, 20:10
Altså ingen Ronaldo, som Fergie ellers har snakket om? I mine øjne en fin trup, og ser bestemt heller ingen grund til, at han skal med.

Tror bare han nævnte Ronaldo som et muligt valg der måske kunne tage med, men han valgte istedet Rooney som jeg synes er fornuftigt, da han mangler lidt kamptræning.

Don Kafai
11-12-2007, 20:32
Det er vel den risiko, man løber, når man bestiller billet til den sidste kamp i gruppespillet? Vil det ikke være mere fair overfor resten af klubbens fans at lave de rigtige dispositioner, så man har bedstmulige chancer for at vinde mest muligt i sæsonen?

Sådan kan du selvfølgelig også stille det op, men hvis jeg var fan og havde ofret 9000 kr på en champions league kamp ville jeg blive ret glad for at se Rooney og Ronaldo, fremfor Dong og Eagles. Det skal man lige have i betragtningerne også.

Desuden så vil man vel ikke køres over ende bare fordi man er videre.

Kofoed
11-12-2007, 22:26
lækker trup.. ingen af de vigtige udover rooney som har godt af lidt kamp i benene.. og tror på at anfører bindet geiler ham xtra op.. håber brandy bliver sat ind ved siden af rooney i første og så kan rooney og saha bytte i anden, og muligvis brandy og dong..

Krede
11-12-2007, 22:41
Er det Adam eller Richard Eckersley?

Martinsen
11-12-2007, 22:42
Er det Adam eller Richard Eckersley?

så vidt jeg ved er Adam ikke i klubben længere?? så jeg er helt sikker på at det er Richard! Han skulle også være et noget større talent end sin bror.

Krede
11-12-2007, 22:48
så vidt jeg ved er Adam ikke i klubben længere?? så jeg er helt sikker på at det er Richard! Han skulle også være et noget større talent end sin bror.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={586F3BDA-BAD0-484E-AA1B-C0464DF06DF7}&bioid=92150&section=playerProfile&page=2

Udfra dette så er han stadig i United. Og jeg mener da heller ikke, at jeg hørt andet. Men jeg håbede bare, at det var Richard, da han har større potentiale.

Martinsen
11-12-2007, 22:50
Ja det kunne du jo have ret i. Var ellers sikker på han var væk. Men jeg er nu stadig ret sikker på at det er Richard.

EDIT: han er vist lejet ud til Port Vale

JDK
11-12-2007, 23:13
Det ér Richard - der bliver snakket meget om at Richard har et stort potientale, mens ikke ret mange regner med storebroderen

Mente dog også at Adam er udlejet?

Tha guy
12-12-2007, 14:47
nogen der kan sende en PM om hvor man kan se united på internetet og en lille guide?

Glory Man United
12-12-2007, 14:59
Stiller Roma op med reserverne også?

mojtaba
12-12-2007, 15:08
Nej i parken...

Jeg kender ikke til holdopstillingen, den er rimelig svær at gætte synes jeg. Men håber at Rooney kun får en halvleg, så han også kan blive sparet lidt, ham og Ronaldo kommer til at starte alle kampe, hvis vi skal vinde mesterskabet, så lidt hvile inden det hårde juleprogram skulle være på sin plads.

Nej, det var på Old Trafford, sådan som jeg husker det. Har "Champions 06/07" Manchester United cd'en, hvor den viser højdepunkter fra sidste sæsonen. Der viser der også kampen mellem United og FCK, og jeg ser Wayne Rooney, som anfører og hilser på FCK's anfører og dommerne.

Dines
12-12-2007, 15:27
mens Wayne Rooney (22) er kaptein. Det er andre gang Roon leder United ut. Han gjorde det også da vi slo København 3-0 på Old Trafford i fjor.

Taget fra United.no. Så det er afklaret han første gang var anfører mod FCK på Old Trafford.

United DK
12-12-2007, 15:57
Rooney var anfører på Old Trafford, mens VDS var i Parken.

Fra kampen på Old Trafford.
http://img207.imageshack.us/img207/7687/72197414dh9.jpg

Fra kampen i Parken.
http://img220.imageshack.us/img220/4395/72343575tr9.jpg

Glory Man United
12-12-2007, 15:58
Rooney var anfører på Old Trafford, mens VDS var i Parken.

Fra kampen på Old Trafford.
http://img207.imageshack.us/img207/7687/72197414dh9.jpg

Fra kampen i Parken.
http://img207.imageshack.us/img207/1358/72343575if9.jpg

Hvem ind i h.......er ham med nr 4 ved siden af VDS??? :rant:

Krede
12-12-2007, 17:17
Det ér Richard - der bliver snakket meget om at Richard har et stort potientale, mens ikke ret mange regner med storebroderen

Mente dog også at Adam er udlejet?

Jamen jeg kunne også kun finde frem til, at det er Richard - MEN på tv3's tekst-tv står der, at det er Adam?!!!

JakobR
12-12-2007, 18:04
Bliver rigtigt sjovt at se de unge i aften. Dette kan blive en eksamen for mange af de unge spillere, derfor glæder jeg mig egentlig til at se hele holdet, men specielt Evans og Brandy, hvis han kommer på banen.

Dines
12-12-2007, 18:24
Jeg håber og glæder mig til at vi måske får Sam Hewson at se på banen. Han er anfører for u18, og skulle have et stort stort potientale.

PerRonaldo
12-12-2007, 18:39
mens Wayne Rooney (22) er kaptein. Det er andre gang Roon leder United ut. Han gjorde det også da vi slo København 3-0 på Old Trafford i fjor.

Taget fra United.no. Så det er afklaret han første gang var anfører mod FCK på Old Trafford.

Okay. Læste det på forsiden af oldtrafford.dk.

"det giver Wayne Rooney mulighed for blot for anden gang at bære anførerbindet. Første gang var i sidste sæsons CL-udekamp mod FCK."

Gik udfra de havde styr på det.. hehe

Kofoed
12-12-2007, 20:03
Kuszczak

Simpson-Pique-Evans-O'Shea

Eagles-Carrick-Fletcher-Nani

Rooney-Saha

Bænken: Heaton, Brown, Dong, Lee, Hewson, Brandy, Eckersley.

Udemærket opstilling, men ville hellere have set at rooney og saha tog hver deres halvleg.. men okay, nu kan de to se om de stadig kan lave noget magi sammen.. og så håber jeg de begge bliver skiftet ud i pausen for Dong og brandy..

srixon
12-12-2007, 20:16
hvad satan i helvede??? er der ingen direkte transmission fra kampen i Danmark?:rant: :rant: :rant: :rant:

Kofoed
12-12-2007, 20:22
hvad satan i helvede??? er der ingen direkte transmission fra kampen i Danmark?:rant: :rant: :rant: :rant:

Nope:mad:

Kofoed
12-12-2007, 20:28
ser ud som om roma stiller i stærkeste...

Doni - Cicinho, Ferrari, Mexes, Barusso - Esposito, Antunes, Taddei, Pizarro, Mancini - Totti.

Reserver
Julio Sergio, Panucci, Juan, Vucinic, Giuly, De Rossi, Pit.

Vi bør i realiteten tabe da vi stiller med reserver og de stiller stærkeste, men mener stadig vi har en chance.. og et ganske farligt angreb.. og jeg stoler på forsvaret.. glæder mig..

Martin
12-12-2007, 20:34
Kampen vises på Viasat 4, som man kan se med Guldpakken.

Hl-Glory
12-12-2007, 20:36
ser ud som om roma stiller i stærkeste...

Doni - Cicinho, Ferrari, Mexes, Barusso - Esposito, Antunes, Taddei, Pizarro, Mancini - Totti.

Reserver
Julio Sergio, Panucci, Juan, Vucinic, Giuly, De Rossi, Pit.

Vi bør i realiteten tabe da vi stiller med reserver og de stiller stærkeste, men mener stadig vi har en chance.. og et ganske farligt angreb.. og jeg stoler på forsvaret.. glæder mig..

det bliver noget af en prøve for vores unge, men også godt med noget erfaring .
jeg har ikke nogen forventning om vi får noget med hjem.
men kom så gutter!
held og lykke.

Martin
12-12-2007, 20:41
Jeg er enig Hl-Glory, forventer heller ikke at få noget med hjem, men jeg forventer en god indsats, modsat Coventry kampen. De skal gribe de få chancer de nu får.

Bonde15
12-12-2007, 20:42
United spiller i hvid, for første gang i år :D

Hl-Glory
12-12-2007, 20:48
United spiller i hvid, for første gang i år :D

jaer det modellen fra sidste år :)

Bonde15
12-12-2007, 20:49
jaer det modellen fra sidste år :)

Vidste jeg da godt :D

Hl-Glory
12-12-2007, 20:49
Vidste jeg da godt :D

hahah, det var godt :)

Bonde15
12-12-2007, 20:51
hahah, det var godt :)

Super-duper ;)

Dines
12-12-2007, 20:52
Så er vi igang!:D

JakobR
12-12-2007, 20:53
United starter glimrende. Roma har knap nok haft bolden over midten endnu.

Bonde15
12-12-2007, 20:53
Vi er startet bedst :D Selvom der kun er gået 5 minutter

Drale
12-12-2007, 20:56
Puha... Troede lige der ikke var offside

srixon
12-12-2007, 20:57
Kampen vises på Viasat 4, som man kan se med Guldpakken.

ahhh Kasper Sivebæk - din gris..... det var en svinestreg uden lige det der med at skrive at kanalerne kun viser den forskudt:lolol:

Thomas
12-12-2007, 20:58
Puha... Troede lige der ikke var offside

Fik mig også lige et chok, da jeg så hen på skærmen og bolden lå i vores net.. :o

Kofoed
12-12-2007, 21:00
Vi starter godt..

JakobR
12-12-2007, 21:05
Uniteds store problem er, at der ikke bliver skabt noget gennem kanterne (Eagles og Nani). Alt spillet kommer gennem Fletcher og Rooney.

Dines
12-12-2007, 21:09
I forhold til holdet flyder spillet udemærket, selvom vi ikke skaber nogle chancer.

Faurauh
12-12-2007, 21:10
Ja kanterne er meget passive. Tilgengæld har Rooney indtil videre gjort det godt, tager godt med ansvar som kaptajn:D - Bare han ikke brænder alt krudet af nu...

Kofoed
12-12-2007, 21:11
til gængæld virker forsvaret sikkert, og de kommer ikke frem til nogen chancer i åbentspil og på dødboldene kommer de heller ikke frem til de helt store chancer... at vi så ikke skaber det store fremad er jo en ting.. men som man siger, hvis man lukker af bagud er det ene point sikret.. og det er rigeligt til mig..

JakobR
12-12-2007, 21:12
O'Shea meget tæt på!

CC
12-12-2007, 21:13
Bekymrer mig ikke at vi ikke skaber noget så længe vi har offensive kræfter som Dong, Brandy og Hewson siddende på bænken! Det kan ikke gå galt:lolol:

Hl-Glory
måske nani igang nu, fik lavet nogle gode ting på kanten.

Faurauh
til gængæld virker forsvaret sikkert, og de kommer ikke frem til nogen chancer i åbentspil og på dødboldene kommer de heller ikke frem til de helt store chancer... at vi så ikke skaber det store fremad er jo en ting.. men som man siger, hvis man lukker af bagud er det ene point sikret.. og det er rigeligt til mig..

Ja det er i vhert fald nok til at man kan mobbe nogle Roma fans i morgen. O'shea var da også ret tæt på før

Kofoed
12-12-2007, 21:14
Bare han ikke brænder alt krudet af nu...

Det tror jeg ikke man skal bekymre sig om.. der er 4 dage til, og i de kampe mod liverpool glemmes al træthed og gamle kampe.. så længe han ikke bliver skadet er jeg tilfreds..

Tha guy
12-12-2007, 21:15
Alle vores hjørnespark har ramt Romas forreste spiller! det er ikke godt nok..
Men en fint start af united, men man kan dog også se, at der er mange reserver med...

Kofoed
12-12-2007, 21:15
Ja det er i vhert fald nok til at man kan mobbe nogle Roma fans i morgen. O'shea var da også ret tæt på før

hehe.. ja.. nu kan der jo ske meget, men hvis vi spiller lige op med dem er der en god bund for at være lidt provokerende:juhuuuu: så ville jeg være meget skuffet som roma fan..

Drale
12-12-2007, 21:19
Måååååll 1-0 Pique

Martin
1-0 til United, Pique, netop på hjørne!

Dines
hjørne igen. læg den ordenlig tak!

srixon
hahaha, tag den Roma, vi jorder jer selv om vi stiller med B kæden :D

Dines
JNAaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Liverpool_sucks
1-0 pique

JakobR
YES :D Pique!!!

warming
12-12-2007, 21:20
Pique! ! !:d

Rafa86
12-12-2007, 21:21
Han kysser United logoet... God stil!!!

Hl-Glory
kanon netop det pique så han forselvtilid, efter det mod bolton, han har jo ikke spillet siden, sådan!

Tha guy
sådan :D
Ja, sjovt nok på hjørne..
uha, nu har Pique jo 2 mål i to kampe i CHL. :P

Drale
12-12-2007, 21:23
Der var vi heldige :rolleyes:

Parkohargo
12-12-2007, 21:24
hahaha omg Roma var meeget tæt på

JakobR
John O'Shea spiller en rigtig, rigtig god kamp idag. Bedste mand indtil videre.

Faurauh
Han kunne godt ligne en spiller der vil tage over for Rio når den tid kommer. Men også dejligt at være lidt heldige.

Og til Koefod - nu er der endu mere bund for mobberi:D

Hl-Glory
dér brændte det godt nok på !

Tha guy
hold da kæft det var tæt på :O

Dines
12-12-2007, 21:25
Hold til pause. vil være flot. vi er under pres nu.!

Kofoed
Han kunne godt ligne en spiller der vil tage over for Rio når den tid kommer. Men også dejligt at være lidt heldige.

Og til Koefod - nu er der endu mere bund for mobberi:D

Yir..

Der var roma godt nok close.. overlægger i første forsøg og meget tæt på i anden..

CC
Hvis også vores reserver slår deres førstehold, så tror jeg det er på tide at vores fans vender næsen hjem af, og det i en hvis fart så vi undgår flere episoder!

Faurauh
12-12-2007, 21:26
fantastisk rening!

Thomas
12-12-2007, 21:27
Puha, synes Roma er lige for aggressive lige nu!

Kofoed
12-12-2007, 21:27
Rooneys tackling fik mig lige til at tænke.. Har vi nogen der er tæt på karantæne i CL???

Kofoed
12-12-2007, 21:28
Kussen står godt idag.. virker sikker syntes jeg..

Parkohargo
12-12-2007, 21:28
Flot redning af TK

JakobR
12-12-2007, 21:32
Fantastisk flot, at vi har "vundet" første halvleg med det hold vi stiller med.

Hl-Glory
12-12-2007, 21:33
flot vi fører ved pausen!
det fortjent selvom roma har haft lidt chancer.

Bonde15
12-12-2007, 21:35
Smukt af united.

snegl
12-12-2007, 21:41
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77363

United-fans stukket ned i Rom
Tre medrejste Manchester United-fans er forud for aftenens opgør mod AS Roma blevet stukket ned. De tre skulle dog være uden for livsfare.

Manchester United gæster her til aften Stadio Olimpico i Rom, hvor AS Roma venter englænderne. Tidligere på dagen blev kampen dog skæmmet af endnu et overfald i fodboldens verden, da tre United-tilhængerne blev overfaldet og stukket ned.

Ifølge det italienske politi skulle de tre medrejste fans være uden for livsfare.

Suk.. Hvor mange knivstikkerier skal der til før at UEFA tager problemerne med italiensk fodbold seriøst.. Det sker altid i Lazio og Roma kampe internationalt..

Dines
12-12-2007, 21:45
Fantastisk at vi kan 'vinde' førstehalvleg med det hold. Keep going guys. De gør det flot de unge. De bedste synes jeg har været O'Shea og Nani. Forsæt

JakobR
12-12-2007, 21:47
Fantastisk at vi kan 'vinde' førstehalvleg med det hold. Keep on going guys. De gør det flot de unge. De bedste synes jeg har været O'Shea og Nani. Forsæt

Nani har ikke skabt noget som helst på kanten. Han hjælper dog godt defensivt, men det er jo ikke hans opgave.

Dines
12-12-2007, 21:47
Nani har ikke skabt noget som helst på kanten. Han hjælper dog godt defensivt, men det er jo ikke hans opgave.

Uenig. Han kommer fri flere gange, men lige det sidste mangler.

RazziC
12-12-2007, 21:48
Nani en af de bedste? O'Shea er jeg enig med, men Nani synes jeg ikke har sat mange fødder rigtigt udover oplægget til kassen. Ellers utrolig flot at vi er foran og gør det rigtig fornuftigt!

Hl-Glory
12-12-2007, 21:51
jeg mener nu ogdå nani har gjort det godt, er kommet fri nogle gange, mangler bare folk til hans indlæg i feltet.

JakobR
12-12-2007, 21:51
Godt nok en sviner Evans fik sig der!

Kofoed
12-12-2007, 21:52
kæft et svin.. det er sådan en der gir skader..

Og kom så Ferguson.. ind med brandy og dong.. eller i det mindste en af dem.. og så ud med saha.. han har ikke lavet noget positivt idag..

Og hvad sker der lige for det der Totti har rundt om halsen..

Liverpool_sucks
12-12-2007, 21:53
OMG Evans er 17 år.. Det viste jeg ikke..

JakobR
12-12-2007, 21:54
OMG Evans er 17 år.. Det viste jeg ikke..

Han er da 20?

Parkohargo
12-12-2007, 21:55
O'shea har helt klart været den bedste indtil videre imo.

Faurauh
12-12-2007, 21:55
Hvorfor tager man O'shea ud? giver da ingen mening?

JakobR
12-12-2007, 21:56
Brown kommer ind i stedet for O'Shea.

Hvorfor ikke bare lade Brown sidde udenfor? Ingen grund til, at han kommer ind og bruger kræfter.

Drale
12-12-2007, 21:56
Tæt på 2-0

Liverpool_sucks
12-12-2007, 21:59
Han er da 20?

kommentatoren sagde 17 år :confused:

Kofoed
12-12-2007, 21:59
fatter ikke hvorfor brown skal ind.. ham skal vi sku bruge på søndag.. og han har jo spillet alle de seneste kampe så kan ikke se nogen grund til at han skal spille..

ChristianR
12-12-2007, 22:00
Hvorfor spiller vi i 3. trøjen? Kan man ikke se forskel på 2. trøjen og Romatrøjerne?:S

Drale
kæft et svin.. det er sådan en der gir skader..

Og kom så Ferguson.. ind med brandy og dong.. eller i det mindste en af dem.. og så ud med saha.. han har ikke lavet noget positivt idag..

Og hvad sker der lige for det der Totti har rundt om halsen..

Han er nok en smule forkølet;)

JakobR

Han har en lillebror, der hedder Cory Evans. Måske det er ham, kommentatoren snakkede om?

Tha guy
12-12-2007, 22:01
Saha har bestemt ikke været god.. han dingler bare rundt og laver IKKE noget!
Der er kampe hvor saha næsten er flyvene, men så er der altså også alt for mange kampe hvor han bare laver INGENTING. Det er altså ikke godt nok..

warming
12-12-2007, 22:01

Wiki siger 19
3. januar 1988.. så næsten 20

Kofoed
12-12-2007, 22:02
Saha har bestemt ikke været god.. han dingler bare rundt og laver IKKE noget!
Der er kampe hvor saha næsten er flyvene, men så er der altså også alt for mange kampe hvor han bare laver INGENTING. Det er altså ikke godt nok..

Desværre er det lang tid siden han har haft en af de kampe.. efter han er kommet tilbage fra sin skade har han spillet virkelig skidt.. ingen gejst og kæmper slet ikke for det..

Liverpool_sucks
12-12-2007, 22:03
Han har en lillebror, der hedder Cory Evans. Måske det er ham, kommentatoren snakkede om?

Det har du måske ret i.. :Smackden:

Kofoed
12-12-2007, 22:03
tæt på for roma..

Hl-Glory
12-12-2007, 22:05
godt spil af nani og eagles,

JakobR
12-12-2007, 22:10
Tæt på af Saha. God aflevering af Pelé.

Dines
12-12-2007, 22:11
Kæft Saha den er stor. Godt spil af Rooney

Oscar
12-12-2007, 22:11
der skulle saha have scoret...eller spillet til eagles..men godt opspil..

Drale
12-12-2007, 22:12
Øvvvv. 1-1

Øster
Hvorfor er det lige at vi ikk skifter Rooney ud så han kan få lidt pause, også ind med Brandy så vi kan se ham i aktion !

Bonde15
Det løgn

Liverpool_sucks
dong kommer snart ind

Dines
1-1 - pis!

JakobR
12-12-2007, 22:13
Øv øv 1-1 :/

Kofoed
Nedtur.. 1-1.. hvorfor???

Dong ser ud til at være på vej ind.. forhåbentlig istedet for rooney..

Martin
Rooney er skiftet ud med Dong

Dines
12-12-2007, 22:14
Dong ind istedet for Rooney

Kofoed
rooney ud - dong ind..

JakobR
Jubii. Ding Dong på banen... Han kan kun overraske.

Øster
12-12-2007, 22:15
Hvorfor scorede Mancini ikk til 1-0 også os der udlignet . Har nemlig "oddset" på Mancini som første målscorer i DSR :D

CC
12-12-2007, 22:16
Hvad er oddsene for at Dong laver hattrick?:lolol:

Kofoed
12-12-2007, 22:16
roma på stolpen.. det brænder på nu..

Edit: hvem er kaptajn nu???

Tha guy
12-12-2007, 22:17
Nu går assien sq da amok med ding dong :D
- har på fornemmelsen at resten af kampen bliver svær :/

Rafa86
12-12-2007, 22:19

Brown

Drale
12-12-2007, 22:19

Tror nok det er Brown

Kofoed
12-12-2007, 22:20
Gør mig ikke noget hvis vi taber.. vi har vist at vi kan spille lige op med roma selv med et næsten komplet anden hold.. det er sq godt klaret og det bør give de unge god selvtillid.. men håber da de holder den hjem eller får banket en i kassen..

Kofoed
12-12-2007, 22:24
hvad peb de så meget over?? hørte bare de sagde noget med united i højtalerne..

Dines
12-12-2007, 22:25
Kæft Dong er talentløs:D

Kofoed
12-12-2007, 22:27

Yeeeeeeeeees sir.. tror ikke han skal regne med en plads i start XI...:juhuuuu:

JakobR
12-12-2007, 22:28
Jeg synes det skammeligt, at der er nogen spillere, der bliver valgt fra til fordel for Dong (læs: Brandy).

CC
12-12-2007, 22:29

Det er virklig utroligt at han nogensinde er blevet en del af United... Faktisk utroligt at der er nogen som overhovedet har tilbudt ham en kontrakt... Men er da glad for at kampen ikke har nogen betydning for ellers ville jeg nok blive en smule frustreret:D

Martin
12-12-2007, 22:29
hvad peb de så meget over?? hørte bare de sagde noget med united i højtalerne..

Jeg tror de er utilfredse med at skal vente 2 timer med at forlade stadion, ligesom de skulle ind 2 timer før kampstart på stadion. Men hvem fanden tør andet?

Faurauh
12-12-2007, 22:31
det er helt latterligt. Det er mere end til kampene mod Liverpool. Fatter ikke hvorfor UEFA tillader det

Flot mr Ding Dong

Kofoed
12-12-2007, 22:32
Det er virklig utroligt at han nogensinde er blevet en del af United... Faktisk utroligt at der er nogen som overhovedet har tilbudt ham en kontrakt... Men er da glad for at kampen ikke har nogen betydning for ellers ville jeg nok blive en smule frustreret:D
Ja det fatter jeg ganske enkelt heller ikke.. forstår ikke hvad SAF ser i ham?? han har jo et godt øje til de unge spillere og udvikler en del gode, det kan vi bare se idag, men med dong fatter jeg det simpelthen ikke.. han må gøre det usædvanligt godt til træning.. eller fedte lidt for træneren???!!:confused:
Jeg tror de er utilfredse med at skal vente 2 timer med at forlade stadion, ligesom de skulle ind 2 timer før kampstart på stadion. Men hvem fanden tør andet?

Ja okey.. det er self heller ikke super spændene at skulle sidde og fryse i 2 timer, men hvis det er den eneste måde man kan undgå at de stikker andre ned på så må det jo bare være sådan..

Dines
12-12-2007, 22:34
1-1 på udebane mod Roma med reservehold er sgu iorden. Tak for iaften drenge!

Hl-Glory
12-12-2007, 22:36
super flot drenge!
tror de får mange rosende ord med på vejen af Sir Alex.
og det fortjent! ^

rigtig flot gutter!

Parkohargo
Fin kamp for reserverne. Intet prangende men flot at de kunne holde dem.

CC
Ja det fatter jeg ganske enkelt heller ikke.. forstår ikke hvad SAF ser i ham?? han har jo et godt øje til de unge spillere og udvikler en del gode, det kan vi bare se idag, men med dong fatter jeg det simpelthen ikke.. han må gøre det usædvanligt godt til træning.. eller fedte lidt for træneren???!!:confused:

Er bange for at det er det økonomiske der ligger til grund for det... United tjener fedt på at have Dong rendende... Tænk hvor mange fra Asien der nok har investeret i en Tshirt med Dong på(og tænk hvor mange der nok fortryder det:lolol: )

SantasLittleHelper
12-12-2007, 22:41
Det kan bare ikke passe at de er så små og hjulbenede at de ikke kan fostre et ordenligt talent :o

Kofoed
12-12-2007, 22:42
Flot kamp.. 1-1..

God kamp hvor de unge virkelig gribber chancen og viser hvad de kan.. ikke så spændene off. men virkelig godt defensivt, og især o'shea, evans og pique gjorde det rigtig godt.. Kusczak(??) gjorde det også rigtig godt og var en sikker skanse bagud, havde lige en enklet gang hvor han gav en repost men det blev aldrig farligt.. midtbanen var god, men der kom intet over kanterne og nani og eagles viste ingenting og især nani skuffede mig meget og han banker slet ikke på til en startplads på holdet.. i angrebet gjorde rooney det udemærket.. gik meget ned på midten og alt i første halvleg gik gennem ham.. gjorde det udemærket men havde sværre forhold, når han spiller sammen med en saha der virker som om han spiller for at blive solgt.. han virker så usædvanlig doven og kæmper på ingen måde for det, og når han taber bolden løber han lige 2 meter hvorefter han stiller sig op.. ingen fart, intet hokus pokus, bare dårlig.. men generelt rigtig god kamp af alle de unge, lige med undtagelse af dong der, som altid, skuffede meget.. han kan absolut intet og fatter ikke hvad saf ser i ham..

Men alt i alt en kamp vi sagtens kan være det bekendt, og er nu ubesejrede i kvalen.. så er det liverpool der venter..

Go'nat..

Bonde15
12-12-2007, 22:42
Så oddsede jeg rigtigt på Oldtrafford.dk

United DK
12-12-2007, 22:45
Fin nok kamp, og flot at vi spiller uafgjort med Romas stærkeste hold, når man tænker på hvilket hold vi stillede med.

Thomas
12-12-2007, 22:57
For fanden hvor er jeg skuffet. Havde vundet 400,- på en sølle 10'er hvis United havde holdt 1-0 hjem! Grr!

Hald
13-12-2007, 00:34
For fanden hvor er jeg skuffet. Havde vundet 400,- på en sølle 10'er hvis United havde holdt 1-0 hjem! Grr!

Det altid træls ja!!

Men kanon flot kamp. dejligt at se de unge gutter kan drille spillere som Totti.. Og Pique score sit 2 CL mål, det lækkert "Rocking"

Nauer
13-12-2007, 00:52
God kamp af vores reservehold.. Også er det dejligt at være ubesejret i årets CL!

United are going to Moscow!

Fletcherfan
13-12-2007, 01:18
Jeg synes, at drengene gjorde det generelt set rigtig godt i Rom. Men særligt efter, at Rooney var udskiftet brændte det på nogle gange.

29. Kusczcak: Havde to gode redninger, men elendig for at sige det pænt til at sparke bolden, prøvede ikki så meget som at ramme en United-spiller. 6
25. Simpson: Klarede sig fint, og jeg tror han kommer til at have en fremtid i United. Gjorde det rigtige i defensivennår hans stod overfor en sprudlende Mancini, og forsøgte sig også i offensiven. Var dog tæt på at koste et mål, var lidt mere anonym da han blev flyttet over i venstre side efter O'Sheas udskiftning (Totti's offside). 8
22. O'Shea: Gjorde det rigtig godt på venstre back, men var måske lidt for defensivt, men fuldstændig udraderede Taddei, der blev skiftet ud i pausen. 10
19. Pique: Flot mål og flot kampe af spanieren, men blev mod slutningen en gang spillet forbi alt for let. Men hann kommer helt sikkert til at løfte arven efter Rio. Kun et spørgsmål om tid. 9
23. Evans: Gjorde det fantastisk i midterforsvaret med Pique. Man så ikke så meget til og det ser jeg som et godt tegn i dette her tilfælde, fordi han gjorde det så enkelt. En af kampens bedste. 10
33. Eagles: Viste ikke, at han hører til et fremtidens United-hold. Gjorde dog nogen rigtig gode løb ind i banen. Får nok hellere ikke så meget mere tid til at overbevise om hans styrker.
17. Nani: Værste spiller på banen sammen med Taddei og Saha. En hælavlevering til Rooney og et angreb var det eneste der fungerede for ham. Men han viste dog, at han har potentiale. Er langt væk fra en staropstilling på nuværende tidspunkt. 5
16. Carrick: Gjorde det fantastisk sammen med Fletcher og de styrede midtbanen. Men jeg tror han ar ved at løbe tør for bensin mod slutningen, fordi han have rimelige mange fejlavleringer det sidste kvarter. Viste også, at han hører til i United. 8
24. Fletcher: Min vurdering, er at han var Man of The Match. Gjorde det sammen med Carrick godt på midtbanen mod 3 Roma-spillere. Kanonkamp. Hans fejlprosent var utrolig lavt. 11
9. Saha: For at sige på en pæn måde: ELENDIG. Havde to kæmpe chancer, men gik ellers kun og brokkede sig over en utrolig god dommer. 03
10. Rooney: Er han fremtidens anfører??? Spillede med enorm autoritet da han havde anførerbindet på i dag. Havde dog svært, fordi han havde en elendig makker og Roma-forsvaret stod utrolig kompakt. 10
6. Brown: Jeg blev overrasket over, at han havde så store problemer i dag, ikke en af hans bedste kampe, men kom lidt igen. 7
21. Dong: Viste så absolut ikke, at han skal være en United spiller. Så ikke ud til at finde sig selv ude i højre side. 7

Jeg må sige, at jeg var meget overrasket over, at det var United, der styrede første halvleg og den første del af anden halvleg sååå meget. Men det var godt at se, og jeg er meget fortrøstninsfuld til fremtiden...

robinho
13-12-2007, 07:30
ikke så godt at saha er kommet ind i en rytme hvor han overhovedet intet positivt foretager sig. Og synes også snart han skal lave en pind igen.

Ellers må fergie til sommer vise at det ikke er acceptabelt, og så hente en ny mand ind.

Men for at vende tilbage til kampen. Man kan sige fra de unges synspunkt, at det ikke decideret er deres skyld. I anden halvleg hvor vi kommer under et hårdt tryk siger fergie, at de smider bolden for nemt væk. Så vidt jeg ved bestod vores midtbane af carrick, fletcher, nani og eagles, hvor ihvertfald de første 3 er en fast del af 1.holdet.

Synes det er modigt og prisværdigt af fergie at han satser med så ungt et centerforsvar med pique og evans, fordi det er de pladser de er bedst på, for han kunne nemt have smidt en af dem ud på en back og skubbe o´shea i midten for rutinen. Spillerne på 1.holdet måles og lykkedes jo på de pladser de er gode til at spille, og så skal de samme spilleregler også gælde for de unge. Fordi man er ung er man ikke nødvendigvis universal. Men stærkt resultat og fint disponeret af fergie.

el-insaciable
13-12-2007, 14:45
Saha spillede altså fint mod Derby, ligesom hans indhop mod Arsenal var glimrende. Men han er alt for ustabil, det vil jeg give dig ret i. Han bør jo netop være en af dem, der træder i karakter på et så ungt hold, men i stedet foretager han sig ikke ret meget andet end at drible formålsløst rundt på midten. Det er sgu ikke godt nok.

Bugge
13-12-2007, 15:27
Fletcherfan: Det var satme nogle dårlige karakterer til et reservespækket United hold som alligevel formår at få uafgjort mod Roma som stiller med både Totti, Taddei, Mancini, Pizarro, Mexes osv..

Dines
13-12-2007, 15:36
Er et 11 tal til Fletcher ikke lidt overdrevet at give. Ja, han var da god, men lavet ikke noget prangende imo. Bedste mand var udentvivl O'Shea. Han stoppede alt.

Bugge
13-12-2007, 15:56
O'Shea spillede godt; sikker og køligt overblik.. Nani gjorde det fint i mine øjne, i hvert fald ikke til et 5 tal, det mener jeg er helt urimeligt..
Synes det er skægt at se en spiller som Rooney i en kamp som igår.. Selvom han ikke spiller suverænt i 90 minutter så virker det alligevel som om han lige er en tand bedre end alle de 21 andre på banen.. Flot at en knægt i hans alder bærer anfører-bindet så fornemt for så stor en klub som United..

Damien
13-12-2007, 16:00
Jeg synes, at drengene gjorde det generelt set rigtig godt i Rom. Men særligt efter, at Rooney var udskiftet brændte det på nogle gange.

29. Kusczcak: Havde to gode redninger, men elendig for at sige det pænt til at sparke bolden, prøvede ikki så meget som at ramme en United-spiller. 6
25. Simpson: Klarede sig fint, og jeg tror han kommer til at have en fremtid i United. Gjorde det rigtige i defensivennår hans stod overfor en sprudlende Mancini, og forsøgte sig også i offensiven. Var dog tæt på at koste et mål, var lidt mere anonym da han blev flyttet over i venstre side efter O'Sheas udskiftning (Totti's offside). 8
22. O'Shea: Gjorde det rigtig godt på venstre back, men var måske lidt for defensivt, men fuldstændig udraderede Taddei, der blev skiftet ud i pausen. 10
19. Pique: Flot mål og flot kampe af spanieren, men blev mod slutningen en gang spillet forbi alt for let. Men hann kommer helt sikkert til at løfte arven efter Rio. Kun et spørgsmål om tid. 9
23. Evans: Gjorde det fantastisk i midterforsvaret med Pique. Man så ikke så meget til og det ser jeg som et godt tegn i dette her tilfælde, fordi han gjorde det så enkelt. En af kampens bedste. 10
33. Eagles: Viste ikke, at han hører til et fremtidens United-hold. Gjorde dog nogen rigtig gode løb ind i banen. Får nok hellere ikke så meget mere tid til at overbevise om hans styrker.
17. Nani: Værste spiller på banen sammen med Taddei og Saha. En hælavlevering til Rooney og et angreb var det eneste der fungerede for ham. Men han viste dog, at han har potentiale. Er langt væk fra en staropstilling på nuværende tidspunkt. 5
16. Carrick: Gjorde det fantastisk sammen med Fletcher og de styrede midtbanen. Men jeg tror han ar ved at løbe tør for bensin mod slutningen, fordi han have rimelige mange fejlavleringer det sidste kvarter. Viste også, at han hører til i United. 8
24. Fletcher: Min vurdering, er at han var Man of The Match. Gjorde det sammen med Carrick godt på midtbanen mod 3 Roma-spillere. Kanonkamp. Hans fejlprosent var utrolig lavt. 11
9. Saha: For at sige på en pæn måde: ELENDIG. Havde to kæmpe chancer, men gik ellers kun og brokkede sig over en utrolig god dommer. 03
10. Rooney: Er han fremtidens anfører??? Spillede med enorm autoritet da han havde anførerbindet på i dag. Havde dog svært, fordi han havde en elendig makker og Roma-forsvaret stod utrolig kompakt. 10
6. Brown: Jeg blev overrasket over, at han havde så store problemer i dag, ikke en af hans bedste kampe, men kom lidt igen. 7
21. Dong: Viste så absolut ikke, at han skal være en United spiller. Så ikke ud til at finde sig selv ude i højre side. 7

Jeg må sige, at jeg var meget overrasket over, at det var United, der styrede første halvleg og den første del af anden halvleg sååå meget. Men det var godt at se, og jeg er meget fortrøstninsfuld til fremtiden...

Hmmm.. ikke helt enig.. Syntes du overdriver lidt med nogle af spillerne.. Rooney, Evans og Fletcher var de så gode ?? Ellers syntes jeg klart Nani var en af vores bedste, konstant udfordrene og fik lagt flere gode indlæg.. O'shea kan vi dog være enige i, han spillede intet mindre end en super kamp..

Parkohargo
13-12-2007, 16:40
Synes overhovedet ikke Fletcher var så god som fletcherfan gør ham til.. og da hvertfald ikk MOM.

O'shea derimod spillede en rigtig flot kamp.

Nani viste i glimt rigtig flotte ting og havde generelt en fin kamp. Ingen tvivl om at vil blive en stor spiller en dag.

Saha synes jeg er blevet bedre iforhold hvordan han ellers har spillet. Virkede en smule mere energisk igår aftes end han plejer og være. Intet prangende men jeg synes der var noget fremgang i hans spil.

Ellers flot kamp af Kussen. Lavede en rigtig flot redning, men nogen af hans udspark kiksede dog.

Eagles har jeg svært ved og se på et fremtidens Manchester hold. Ingen tvivl om at knægten vil en masse men det lykkedes bare ikke rigtig for ham.

Pique derimod er rigtig for alvor begyndt og lege med de store drenge, og han viser en flot attiude og selvtillid til spillet. Flot kamp af ham, og målet gjorde det jo heller ikke værre.

Simpson og Evans spillede også en fin kamp hvor simpson nok var den mest fremtrædende af de to.

Dong har jeg meget svært ved og se på United´s førstehold. Han lavede stort set intet da han blev skiftet ind.

Fletcherfan
13-12-2007, 20:42
Nani og Saha var ivhvertfald dårlige. Jeg er enig i, at Nani viste i glemte hvilket potentiale han har. Men han tabte bolden alt for tit på meningsløse driblinger. Og selvom han må få assisten til ålet så havde han omkring 6-8 andre hjørnespark, der ramte en Roma spiller ved nærmeste stolpe. Saha var altså for elendig, han skal alvorlig tage sig sammen hvis han skal spille i United længere end til sommer. Er enig i Parkohargo om Dong og Eagles og O'Shea.