PDA

Se fuld version : United fortjener ikke mesterskabet

Benzet
05-05-2007, 14:44
Den utålelige Obi Mikel fra Chelsea har udtalt, at United ikke fortjener mesterskabet, idet vi har været for heldige i mange situationer, mens Chelsea omvendt har fortjent det, idet de har arbejdet hårdt og professionelt. Den udtalelse må sige alt om Mikels manglende intelligens og hans umodenhed. Havde han været en professionel spiller, havde han enten holdt sin kæft eller respekteret modstanderens flotte sæson, men Mikel har tidligere vist, at det ikke er studenterhuen, der trykker om hans skal.

Netop Chelsea har i flere situationer været heldige, hvor de har scoret mange gange dybt inde i overtiden. Selv om det selvfølgelig vidner om klasse, kræver det alligevel en del held at gøre det gentagende gange.

Dysse
05-05-2007, 15:15
Jeg har blot latter til overs for drengen. Man kan mene hvad man vil, men med den mængde mål scoret og points på kontoen er der INGEN der kan tage mesterskabet fra United (Eller Chelsea - hvis de havde vundet det).

$nowman
05-05-2007, 15:39
United fortjener helt klart mesterskabet. De har spillet fantastisk og de har også selv haft problemer med skader osv. så for mig lyder han bare bitter over at Chelsea ikke vinder i år.

United DK
05-05-2007, 15:44
Op i røven med den golddigger!

Han er bare ærgerlig over, at han valgte den forkerte klub. :D

Thomas
05-05-2007, 15:48
Hovsa, han valgte den forkerte klub. Bare ærgeligt for ham! Og hvad bedre er, at han skal klappe os ind på banen på Stamford! :D

Allan
05-05-2007, 15:55
Hovsa, han valgte den forkerte klub. Bare ærgeligt for ham! Og hvad bedre er, at han skal klappe os ind på banen på Stamford! :D

Ja HVIS Chelsea smider point i morgen, ellers er der sgu ingen der klapper United på banen på Stamford Bridge.

Martinsen
05-05-2007, 15:57
lad dem snakke og forhåbenlig står vi som mestre i morgen først på aftenen, Mikel er en dygtig fodboldspiller, men hjerne tror jeg ikke han har meget af... mon han stikker af fra Chelsea hvis vi bliver mestre, og påstår at Chelsea tvang ham til at skrive under på kontrakten...

KaptajnKjaer
05-05-2007, 16:10
Man kan da også se på hans spil at manden ikke er synderligt intelligent. Hans knopper flyver jo rundt i lårhøjde HVER eneste kamp. Han spiller virkelig med hovedet under armen.

En ting er at bygge noget mindgame op, men den udtalelser er jo fuldstændig til grin John. Det en om'er.

Kofoed
05-05-2007, 16:13
vi har scoret 21 mål mere og lukket kun 4 mål mere ind.. det er vist ikke helt tilfædigt.. han skal til at vokse op..

rocatis
05-05-2007, 16:15
Misundelse er en grim ting

Thomas
05-05-2007, 16:18
Ja HVIS Chelsea smider point i morgen, ellers er der sgu ingen der klapper United på banen på Stamford Bridge.

Selvfølgelig smider Chelsea points! :devilll:

KennyN
05-05-2007, 16:34
Stakkels lille Mikel. Han ved vel nok inderst inde godt, at United er fortjente mestre og bare et bedre fodboldhold end Chelsea.. Han er nok blevet truet med en pistol for at sige dette ;)
Men tak til Chelsea for de 12 mio. £ vi fik for ham :)

Rafa86
05-05-2007, 16:47
Efter 38 kampe er det sku lidt svært, at sige at det ikke er fortjent. Tabellen lyver ALDRIG.

Og ja Chelski har haft mange skader, men tror ikke de slår United's.

Caller
05-05-2007, 17:06
En kommentar som denne rører mig ikke synderligt, for min skyld må han mene at Chelsea er verdens bedste klub, eller at han burde være konge af Danmark.
Faktum er United ligger 8 point foran Chelsea og har fingrerne på pokalen, lad dog drengen tude

KristianB
05-05-2007, 17:30
Fuldstændig latterlig kommentar. Drengen tuder over at han har valgt den forkerte klub.

Vi har jo helt klart fortjent mesterskabet, da vi har spillet sprudlende angrebs fodbold. Og så er held en del af fodbold, og hvis det endelig skal være har Chelsea været mere heldige end os.

Benzet
05-05-2007, 17:33
Det er måske også en bitter pille for Mikel at sluge, at netop United viste sig at være det bedste hold i ligaen. Han skal vel skyde skylden på et eller andet for at kunne bære dette udfald af ligaen.

Dines
05-05-2007, 17:38
Mikels er da nok den lammeste at høre på ever. Chelsea spiller det kedelige fodbold, og en 1-0 sejr på hjemmebane er sådan noget de spiller for hvergang, mens vi er et hold der jagter flere mål hele tiden.

Han er bare nede over han valgte den forkerte klub, den hjernedøde nar.

United-Allan33
05-05-2007, 18:57
Lad da bare idioten gøre sig selv til grin. Er taknemlig for vi ikke fik ham...

elmegaard
05-05-2007, 19:58
En kommentar som denne rører mig ikke synderligt, for min skyld må han mene at Chelsea er verdens bedste klub, eller at han burde være konge af Danmark.
Faktum er United ligger 8 point foran Chelsea og har fingrerne på pokalen, lad dog drengen tude

præcis. og som en anden allerede har sagt; tabellen lyver aldrig.

Holmskov
05-05-2007, 20:03
Lad dog Obi-wan snakke alt det han vil. Som mange andre siger så er han da bare misundelig. Men han valgte pengene og kaos istedet for historie, pokaler og sammenhold.

Når han siger Chelsea fortjener det mere på grund af at de kæmper mere og har haft mange skader, så er det første der springer frem i bøtten på mig, at det ikke er knægtens hjerne der gør ham plat-fodet.
Han vælger tydeligvis at ignorere at Manchester United har haft stort set hele bagkæden ude i lang tid, og helt ærligt. Hvis ikke Chelsea kan klare et par skader, så bruger de da Abramovichs korrupte dollars forkert. De burde da, om nogen, kunne klare et par skader.

Men jeg er stolt af at være Manchester United fan og jeg er stolt af vores måde at spille fodbold på. Scorer vi først et mål, jagter vi det næste osv osv. Obi-wan og Chelsea har 12 1-0'ere til deres fordel. Hvem sagde boooring booring booring Chelsea.......

Og så sagde Rick Parry(høvding i Liverpool) nogle ganske vise ord, efter Mourinho mente Liverpool ikke var en storklub og ikke havde nogen historie.

"I guess when you've invested £500m it's a fantastic season to win the League Cup. He's welcome to his opinions, we care about Liverpool."

Renatommo
05-05-2007, 20:39
What a monkey :o

MadsSkovgaard
05-05-2007, 21:29
John Obi er da noget så dum at høre på.
Jeg fik godt nok griner på, da jeg læste det.
Chelsea har da været hårdt ramt af skader, men det har United da vidst også lige. Og det er endda på et mere kritisk tidspunkt en FC Penge.
Jeg tror inderst inde, han fortryder at han ikke tog til Manchester.

Bugge
05-05-2007, 21:32
Forståeligt nok.. Lønnen er bedre i Chelsea, men jeg tvivler på man går sulten i seng når man spiller i United.. som det ser ud lige for tiden så er chancen for trofæer med United vist også mindst ligeså stor som i Chelsea (:

Nauer
05-05-2007, 21:52
Dette er vist ikke den første latterlige udtalelse af en Chelsea-mand.. Hvem husker ikke Essiens lommeregner? :D

Tojebe
05-05-2007, 21:53
Ja det er godt nok en mindre heldig udtalelse fra Obi-drengen. Tror ikke helt han har fået styr på hvilke hold der er hvilke. Han har sikkert forvekslet os med Liverpool eller sådan noget, med deres lange bolde.

Men jeg tror også om mange skriver at han inderst inde er lidt bitter over at United lige netop i år skulle vinde bedre ting end Chelsea. Men sådan kan det gå når man vægter pengene højere end så meget andet, så går man af og til glip af nogle ting.

Sivebæk
05-05-2007, 21:57
Hvem husker ikke Essiens lommeregner? :D
Det gør jeg ikke. Tell me...

Nauer
05-05-2007, 22:07
Det gør jeg ikke. Tell me...
"We are much better than Manchester United. The difference in points in the Premiership is just a coincidence. It is just a matter of days before we are the leaders...I have done the calculations and we will finish at least five points clear of United at the top of the table." - Michael Essien, Sky Sports News, December 06 ;)

Holmskov
05-05-2007, 22:10
"We are much better than Manchester United. The difference in points in the Premiership is just a coincidence. It is just a matter of days before we are the leaders...I have done the calculations and we will finish at least five points clear of United at the top of the table." - Michael Essien, Sky Sports News, December 06 ;)

Hahaha. Han er bare ikke den hurtigste knallert på havnen det er helt sikkert.

Har sgu næsten helt ondt af ham. "at least five points". Sig mig lige. Er han klar over det er Chelsea han spiller for eller tror han han spiller i Manchester United??

Smaakage
05-05-2007, 22:38
Nu skal i passe på at i ikke snakker for ondt om den stakkels Mikel. Vi kan jo ikke have at han går under jorden igen :rolleyes:

Hald
06-05-2007, 12:05
Lige præcis, drengen er grøn af misundelse over at sidde med en blå bluse på i øjeblikket!! Men Trofæet er vores! Dream on Obi van kanobi

LosMejia
07-05-2007, 01:29
Kan sagtens forstå han er træt af det, han valgte Chelsea for titlernes skyld, but guess who got'em now ;) Hovedløs kommentar, men hvad kan man forvente fra Stamford Bridge ? :)

TrincoBoy
07-05-2007, 07:55
Aaah nu synes jeg lige at I er ret hårde ved drengen. Han siger det vel kun for at fjerne fokus fra de andre spillere og tage det over på sig selv ...

robinho
07-05-2007, 08:06
han valgte Chelsea for titlernes skyld

Er du nu sikker på det??? Money Money Money

Foged
07-05-2007, 08:53
Synes sgu den dreng er noget underlig og mystisk!

At sige at de fortjener mesterskabet fordi de arbejder hårdt? Det tror jeg samtlige klubber i PL gør!

Synes helt klart vi fortjener mesterskabet, vi har spillet det bedste fodbold gennem hele sæsonen og klart lavet flest mål! Kan også siges at Liverpools debatforum er enig i dette :)

KennyN
07-05-2007, 09:46
Her er et billede af Essien med sin berømte lommeregner

http://img204.imageshack.us/img204/2296/essiencalckn5.jpg

Her er lidt af Essiens matematik arbejde
http://img527.imageshack.us/img527/3834/findxvu0.jpg

Gelle
07-05-2007, 10:14
Syntes virkelig han er latterlig, at høre på bare fordi han har valgt den forkerte klub, men tak for de 12 £ de gav for ham selvom han spiller nu godt, en 19 årig at være, men den kommentar er da fordi han har valgt det dårligste hold i verden pt. :devill: :devilll:

Damien
08-05-2007, 19:24
Den utålelige Obi Mikel fra Chelsea har udtalt, at United ikke fortjener mesterskabet, idet vi har været for heldige i mange situationer, mens Chelsea omvendt har fortjent det, idet de har arbejdet hårdt og professionelt. Den udtalelse må sige alt om Mikels manglende intelligens og hans umodenhed. Havde han været en professionel spiller, havde han enten holdt sin kæft eller respekteret modstanderens flotte sæson, men Mikel har tidligere vist, at det ikke er studenterhuen, der trykker om hans skal.

Netop Chelsea har i flere situationer været heldige, hvor de har scoret mange gange dybt inde i overtiden. Selv om det selvfølgelig vidner om klasse, kræver det alligevel en del held at gøre det gentagende gange.

Har du link ??? hahahha

vil os gerne have link til Essien's kommentar ? haha

JakobR
08-05-2007, 21:45
Allerede fra dag 1 hvor han begyndte at flæbe over højere lønning i Chelsea, har jeg vidst hvilket problembarn han er. Se det dog som en ære at kunne trække en rød unitedtrøje over hovedet hver weekend.

Men ja, United har været ufatteligt heldige denne sæson. Giver Mikel ret (så undgår vi at han går under jorden igen, han dør vel af iltmangel næste gang :D)

Thomas
08-05-2007, 21:49
Har du link ??? hahahha

vil os gerne have link til Essien's kommentar ? haha

Mikel (http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=68224)

Kan ikke finde det med Essien desværre :D

Alex
08-05-2007, 22:04
Lad dog Obi-wan snakke alt det han vil. Som mange andre siger så er han da bare misundelig. Men han valgte pengene og kaos istedet for historie, pokaler og sammenhold.

Når han siger Chelsea fortjener det mere på grund af at de kæmper mere og har haft mange skader, så er det første der springer frem i bøtten på mig, at det ikke er knægtens hjerne der gør ham plat-fodet.
Han vælger tydeligvis at ignorere at Manchester United har haft stort set hele bagkæden ude i lang tid, og helt ærligt. Hvis ikke Chelsea kan klare et par skader, så bruger de da Abramovichs korrupte dollars forkert. De burde da, om nogen, kunne klare et par skader.

Men jeg er stolt af at være Manchester United fan og jeg er stolt af vores måde at spille fodbold på. Scorer vi først et mål, jagter vi det næste osv osv. Obi-wan og Chelsea har 12 1-0'ere til deres fordel. Hvem sagde boooring booring booring Chelsea.......

Og så sagde Rick Parry(høvding i Liverpool) nogle ganske vise ord, efter Mourinho mente Liverpool ikke var en storklub og ikke havde nogen historie.

"I guess when you've invested £500m it's a fantastic season to win the League Cup. He's welcome to his opinions, we care about Liverpool."

:juhuuuu: Sådan skal det siges. Helt enig!