Se fuld version : Gary Neville
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcREiJRz9sXrHx-WUH-AJ-KSbNUaUzZEblBPsAUyLcH9WucRjwlTtw
Gary Neville
Født: 18. februar 1975
Land: England
Sjovt at klubkaptajnen ingen indlæg har fået før nu.
Anyways...
Han skal giftes på lørdag og har bedt alle gæster om at komme i klubfarven :)
Legende.
Det er da respekt :D
Hvem skal han giftes med egentlig ?
Men har altid synes G.Neville har været en super spiller.
Han er ægte united..:)
tror jeg skal hans navn på den nye trøje :D
Gary Neville
12-06-2007, 21:05
Gary Neville er en verdensklasse højreback:)
han er selv kæmpe united fan, og vil gøre alt for klubben :devill:
det er det han er elsket for, og derfor han er mit største idol...
Gazzer! elsker simpelthen den gut. en ægte legende. og rigtig go' stil at bede folk dukke op i klubfarven :)
Det er fandme sygt. Han var Beckhams forlover, så måske er det omvendt denne gang? Han er fandme en af de mest full through Manchester United spillere der er - og muligvis nogensinde har været. Tilmed er han en god spiller, hvilket det nok også kræver, hvis man skal være på holdet gennem så mange år.
I hvert fald stort tillykke til kaptajnen
Stort tillykke til Neville! han betyder meget for denne klub, og vil forhåbentlig gøre dette nogle sæsoner endnu!
Det er fandme sygt. Han var Beckhams forlover, så måske er det omvendt denne gang?
det bliver pænt svært, eftersom beckham spiller sæsonens sidste kamp samme dag i Spanien.
Phillip er hans forlover og var også arrangør af hans polterarbend i lørdags i Madrid..
Smaakage
12-06-2007, 21:40
Jamen tillykke til Capt'n
Og fedt at han vil have alle til at komme i klubfarverne. Den mand er United helt igennem
Men der må være sket en fejl. Min indbydelse ser desværre ud til at være gået tabt på posthuset. Dælme ærgeligt
Sikkert er af de største dage for Neville. Tillykke til ham med en af sine sjældne scoringer. Han kan ses her: http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1009/1009367_gary_neville_ties_the_knot.html
Stort tillykke til Gaz. Jeg er rimelig sikker på, at Carrick, Terry og Gerrard også har bryllup i dag eller sådan noget. Det må være svært for en mand som Rooney at skulle vælge mellem sine kammerater. ;)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/6760289.stm
Billeder fra hans bryllup
Smaakage
16-06-2007, 23:24
Giggs kom da ikke i United farver alligevel....
Mindes i hvert fald ikke at lyseblå er Uniteds farve, på trods af at det kan kaldes en Manchesterfarve
Dejlugt at høre at Gary måske bliver klar til sæsonstarten
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7313
timberunited
10-07-2007, 08:48
:devill: Jeg har stor respekt for Gary Neville. Især tidligere bedrifter. Tror også at han har haft stor indflydelse på, at Beckham blev så længe. Derudover kan ingen tage fra ham, at han begår få fejl i egen box. Hans ungdomstræner burde dog have terpet indlæg med ham. Det siges jo, at har man ikke lært det før, man er 17 år, så er det for sent.
Og det er for sent for Neville. Helbredet sætter ham dog i kategori med Giggs og Scholes. De "gamle" mænd kan bare ikke så meget mere. Men der er stadig tid til at en ungdomsspiller kan studere Nevilles dyder.
Glory Man United
10-07-2007, 09:08
:devill: Jeg har stor respekt for Gary Neville. Især tidligere bedrifter. Tror også at han har haft stor indflydelse på, at Beckham blev så længe. Derudover kan ingen tage fra ham, at han begår få fejl i egen box. Hans ungdomstræner burde dog have terpet indlæg med ham. Det siges jo, at har man ikke lært det før, man er 17 år, så er det for sent.
Og det er for sent for Neville. Helbredet sætter ham dog i kategori med Giggs og Scholes. De "gamle" mænd kan bare ikke så meget mere. Men der er stadig tid til at en ungdomsspiller kan studere Nevilles dyder.
Tror altså neville kan tage et par sæsoner mere end Scholes og Giggs grundet hans placering som forsvarer. Han er en klasse spiller. Alle andre end United fans har travlt med at finde hans svagheder. Men han har altså været Englands nr. 1 på højre back pladsen i mere end 10 år nu!
PS Elsker når han jubler over mål mod Liverpool ;)
Glory Man United
09-08-2007, 08:56
Nogen som ved, hvornår Gaz spiller igen? Jeg husker, at man i marts måned håbede på, at han ville blive klar til de sidste par kampe. Blev han opereret?
På:
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php står der intet om, at han skulle være skadet???
Med al ære og respekt for Wes Brown savner jeg sgu Gaz. ;)
Ja, det er ret underligt med Nevilles skade. Først troede man han var ude i en månede, så blev det hele sæsonen og nu er han ikke engang med i de første par kampe af sæsonen minimum. Jeg håber snart SAF eller Gaz går ud og fortæller hvornår man denne gang forventer ham tilbage.
så er gary skadet igen.. troede ellers lige han var ved at blive klar..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=72697
Glory Man United
24-08-2007, 15:29
så er gary skadet igen.. troede ellers lige han var ved at blive klar..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=72697
Han er godt nok en "united forever", men må sgu i samme bås som Saha snart :(
Han er godt nok en "united forever", men må sgu i samme bås som Saha snart :(
Forskellen er vel alderen! Saha har været skadesplaget lige siden han kom i United trøjen, hvior han var i midten af 20'erne - Neville skader er kommet i starten af 30'erne
Forskellen er vel alderen! Saha har været skadesplaget lige siden han kom i United trøjen, hvior han var i midten af 20'erne - Neville skader er kommet i starten af 30'erne
Enig.. jeg vil sige at han har klaret det fint indtil videre.. at der så er kommet en del skader de sidste par år er lidt noget øv..
United DK
24-08-2007, 16:37
For fanden da også! Brown er en udemærket højre back, men Neville er én af verdens bedste højre backs (efter min mening), og jeg savner hans overlap på højre kanten.
Meget ærgeligt at Neville bliver skadet igen. Brown er en udemærket højreback, men det er noget andet når Neville er derude. Han har bare en anden klasse iforhold til Brown.
Don Kafai
24-08-2007, 19:27
Brown bryder jeg mig ikke om som højreback. Han er en fremragende midterforsvarer men han bør holde sig fra backen. Jeg savner virkelig neville, og jeg håber Ferguson vil overveje O'shea på backen i stedet for Brown. O'Shea har nogle gode offensive momenter i sit spil...
Mth til Nevilles erstatning som blev lukket, håber jeg at vi denne gang vil udvikle vores egne spillere da vi har tre gode muligheder. Simpsons er et godt bud, og jeg glæder mig til at se ham i Liga Cuppen. Ellers er der Pique som måske også er fremtidens mand i midterforsvaret med Evans engang. Hvis ingen af dem viser sig værende gode nok, er Micah Richards mit bedte bud på en afløser.
Mth til Nevilles erstatning som blev lukket, håber jeg at vi denne gang vil udvikle vores egne spillere da vi har tre gode muligheder. Simpsons er et godt bud, og jeg glæder mig til at se ham i Liga Cuppen. Ellers er der Pique som måske også er fremtidens mand i midterforsvaret med Evans engang. Hvis ingen af dem viser sig værende gode nok, er Micah Richards mit bedte bud på en afløser.
Micah ville være en kanon erstatning og få til united, det kunne self være lækkert at få en af vores egne ungdomsspillere til at overtage efter neville men micah er altså svær at komme uden om.. han har netop scoret for england mod israel og har alt i alt spillet en kanon kamp..
Spørgsmålet er vel om City ikke er igang med en større revolution, når nu de har fået økonomisk opbakning, og at dette kan få Micah til at blive. Han er egen avl og derfor må han vel have et slags hjerte for klubben.
Flax_Generous
09-09-2007, 20:48
Jeg er stadig helt vild med Rafael og Fabio. De virker begge virkelig gode og er uden tvivl meget meget, meget lovende. Særligt Fabio, som selvom han normalt er venstreback, jo er højrebenet og derfor vel lige så godt kan spille højreback som venstreback. Han er jo alligevel overalt på banen.
De er begge meget unge, så det bliver nok nødvendigt med en spiller, der kan bruges umiddelbart, når Neville stopper. Simpson, Evans, Piqué, O'Shea og sågar Brown er alle fine muligheder, der allerede er at finde i vores egen trup.
Jeg tror, at Brown vil være den bedst på pladsen indtil man finder en permanent løsning, og det er jo ikke sikkert, at vi behøver at købe. Brown kan bruges i flere år, og til den tid kan det være, at vi har udviklet et supertalent.
Grunden til at jeg mener, at Brown er den bedste, er, fordi han har den klart bedste teknik, og tekniske bakker kan altid bruges i offensiven, når holdet skal fremad. Han er også rimelig hurtig, og han kan følge med de bedste fløje i Premier League. Og jeg synes heller ikke, at han helt hat fået chancen for at bevise sit værd, fordi vi har Neville som overskygger alt og alle.
Brown er ikke den nye anfører, men efter denne her sæson, skal vi altså have fundet en erstatning, og måske kan han få lidt spilletid i år, så han kan blive klar som en måske permanent løsning.
SantasLittleHelper
10-09-2007, 02:29
Jeg tror, at Brown vil være den bedst på pladsen indtil man finder en permanent løsning, og det er jo ikke sikkert, at vi behøver at købe. Brown kan bruges i flere år, og til den tid kan det være, at vi har udviklet et supertalent.
Grunden til at jeg mener, at Brown er den bedste, er, fordi han har den klart bedste teknik, og tekniske bakker kan altid bruges i offensiven, når holdet skal fremad. Han er også rimelig hurtig, og han kan følge med de bedste fløje i Premier League. Og jeg synes heller ikke, at han helt hat fået chancen for at bevise sit værd, fordi vi har Neville som overskygger alt og alle.
Brown er ikke den nye anfører, men efter denne her sæson, skal vi altså have fundet en erstatning, og måske kan han få lidt spilletid i år, så han kan blive klar som en måske permanent løsning. Det kan jo også være at Vidic videreudvikler sine i forvejen overnaturlige evner, så Fergie beslutter sig for kun at stille med 10 mand... Ej, spøg til side så tror jeg langt fra at Brown er god nok rent offensivt når vi snakker moderne fodbold. Han er en fin reserve som vel sagtens kunne være førstemand på et midterhold i Premier League men jeg tror ikke han er god nok til at være permanent fast mand på et hold der vel forventes at være med hvor det sker...
jeg syntes gaz kan fortsætte i nogle år endnu.
Ved nogle overhovedet om han eller Rooney er klar til Everton-kampen på lørdag?
Det kan jo også være at Vidic videreudvikler sine i forvejen overnaturlige evner, så Fergie beslutter sig for kun at stille med 10 mand... Ej, spøg til side så tror jeg langt fra at Brown er god nok rent offensivt når vi snakker moderne fodbold. Han er en fin reserve som vel sagtens kunne være førstemand på et midterhold i Premier League men jeg tror ikke han er god nok til at være permanent fast mand på et hold der vel forventes at være med hvor det sker...
med fare for at lyde defensiv, så skal man lige huske på at selvom det er moderne med offensive backs, så ser du sjældent et hold stille med offensive backs i begge sider, hvis man samtidig har så offensive fløje som vi har. Det er selvmord. Mange vælger at stille med en meget offensiv side og en mere stabil. Synes så vi er heldige at vi i evra og en fit neville har to backs som er ok offensivt( evra mere end ok) og samtidig kan dække af.
Nu så jeg England-Israel i weekenden og selvom Israel var tamme, så må jeg indrømme at hvis jeg kunne så rev jeg Micah Richards city-kontrakt i stykker og fik ham over til de røde naboer. Han bliver fantastisk. Fysisk stærk, hurtig, fin boldkontrol, stærk med hovedet, kan spille centralt og højre back. Bliver en super forsvarsspiller. Men også meeeeget dyr, nu hvor city har fået en rig ejer.
Men tror ikke det vil gå at stille med eksempelvis ronaldo på højre wing, og så en af de nye brasillianske tvillinger på backen i fremtiden. Så skal de lære at dække lige så godt op som evra har lært det i sin tid i england.
United DK
10-09-2007, 07:50
Nu så jeg England-Israel i weekenden og selvom Israel var tamme, så må jeg indrømme at hvis jeg kunne så rev jeg Micah Richards city-kontrakt i stykker og fik ham over til de røde naboer. Han bliver fantastisk. Fysisk stærk, hurtig, fin boldkontrol, stærk med hovedet, kan spille centralt og højre back. Bliver en super forsvarsspiller. Men også meeeeget dyr, nu hvor city har fået en rig ejer.
Ja, der har City gjort et scoop, da de hentede ham i Oldham. Han er et talent, måske ikke på størrelse med Rooney, men det er deroppe af.
I øvrigt er det kun godt for United, hvis Richards slår Neville af på Englands højre back, for det betyder færre kampe til Neville. :)
I øvrigt er det kun godt for United, hvis Richards slår Neville af på Englands højre back, for det betyder færre kampe til Neville.
ja vores ældre spillere må gerne skåne bentøjet, og de unge vil jeg helst ikke have afsted med deres landshold fordi de kan vende tilbage med skader, så skal vi ikke bare afskaffe landsholdsfodbolden, og så lave en udvidet VM for klubhold hver 4. år og lægge den i sommerferien, så vi ikke savner VM slutrunderne
Glory Man United
10-09-2007, 08:18
Er ikke i tvivl om, at Neville napper et par sæsoner eller 3 mere. Men alternativet er ikke godt nok, når han er skadet!
1) Browns pasningsspil er for ringe. Hans seneste kamp mod Sunderland var et godt eksempel
2) O´Shea ser jeg hellere som alternativ. Men han er vel (desværre for ham selv) en evig reserve. Han kan jo spille ALT (undtagen angriber)
3) Pique kan spille den. Men han er vistnok bedre som midterforsvarer.
Derfor kan det være nødvendigt at kigge til alternativer. Venstre backen ser også tyndt besat ud.
Iøvrigt ser skadeslisten godt ud til weekenden
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7807
Det er jo en kanon nyhed! :juhuuuu:
Liverpool_sucks
28-10-2007, 00:19
Er ikke i tvivl om, at Neville napper et par sæsoner eller 3 mere. Men alternativet er ikke godt nok, når han er skadet!
1) Browns pasningsspil er for ringe. Hans seneste kamp mod Sunderland var et godt eksempel
2) O´Shea ser jeg hellere som alternativ. Men han er vel (desværre for ham selv) en evig reserve. Han kan jo spille ALT (undtagen angriber)
3) Pique kan spille den. Men han er vistnok bedre som midterforsvarer.
Derfor kan det være nødvendigt at kigge til alternativer. Venstre backen ser også tyndt besat ud.
Iøvrigt ser skadeslisten godt ud til weekenden
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Danny Simpson er god nok.. han skal bare have flere kampe
Simpson har i hvert fald vist sig fra sin gode side indtil videre, nu må vi bare se om han kan holde niveauet over flere kampe, da vi nok skal regne med at neville kan løbe ind i flere skader af samme kaliber...
PerRonaldo
30-10-2007, 18:59
Så skulle Neville være klar til reserve kampen torsdag, og måske med for første holdet mod kiev om en uge. Meeeen... Har vi ikke hørt det før??? Håber virkelig han snart bliver klar!
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=28091
Glory Man United
01-11-2007, 14:30
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=141911
Come on Gaz....we miss you :)
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=141911
Come on Gaz....we miss you :)
Vigtigt at vores anfører snart er tilbage - det bliver dejligt at se ham igen, på hans højreback :devill:
Vigtigt, at han snart er ved at være tilbage. Selvom Brown har det udemærket, er der intet bedre end Gaz der virkelig har et kæmpe United-hjerte.
Glædelig nyhed. Synes han skal spille CL-kampen mod Kiev.
Gary Neville is a Red,
Is a Red,
Is a Red,
Gary Neville is a Red,
He hates Scousers....
godt at han er tilbage!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7828
Neville med mod arsenal!!! ikke hvis jeg er boss.. han skal ikke presses på nogen måde og når kampen idag for reserverne er hans første kamp syntes jeg måske det er lige en tand for tidligt at sende ham på banen, især i sådan en stor kamp.. og specielt med tanke på at vi har brown som har gjort det rigtig godt på den plads..
At smide Neville ind allerede er useriøst. Han skal have nogle kampe på reserveholdet først, og så lidt ligegyldige kampe, eller hvor vi fører stort kan han få minutter. Mod Arsenal er useriøst og bare en and for medierne er jeg sikker på.
Holmskov
01-11-2007, 18:27
Det ville være direkte tåbeligt at spille med Gaz på banen imod Arsenal. Han er slet ikke i gear og de hurtige kombinationer der kommer flyvende på lørdag er han slet ikke klar til.
Som en skriver, så ville Kiev kampen være en god kamp at sætte ham på græs i.
Det ville være fuldstændig sindsygt at bruge Neville mod Arsenal. Lad ham nu komme tilbage i ordentlig form først og få nogle reserveholds kampe, inden han går ind på førsteholdet. Så god er han altså heller ikke, at han bare direkte går ind på holdet.
Brown gør det glimrende, og mod Arsenal ville det være hul i hovedet at satse på en Neville i et comeback efter flere måneders skadespause..
Det ville være fuldstændig sindsygt at bruge Neville mod Arsenal. Lad ham nu komme tilbage i ordentlig form først og få nogle reserveholds kampe, inden han går ind på førsteholdet. Så god er han altså heller ikke, at han bare direkte går ind på holdet.
Brown gør det glimrende, og mod Arsenal ville det være hul i hovedet at satse på en Neville i et comeback efter flere måneders skadespause..
Enig KennyN! han skal ikke spille en så vigtig kamp, efter en sådan vild skade!!!
Liverpool_sucks
01-11-2007, 22:37
Gary Neville var med fra strat da reserverne vandt 6-1 over Stockport County..
Gary Neville var med fra strat da reserverne vandt 6-1 over Stockport County..
...men han skal stadig ikke starte inde på lørdag.. Det ville være dumt at tage den chance... Men dejligt at se han snart er tilbage igen..
han kan evt. få spilletid mod dynamo kiev på onsdag hjemme. Vi skal nok vinde kampen alligevel, og så er det ikke en vanvittig svær kamp at lægge ud med.
Gary Neville skadet igen:
"Unfortunately Gary's got a little calf strain again. It's a real dampener for the boy and us. I don't think it's a long one, but it is a setback."
Sku syndt for ham, nu hvor han lige er kommet tilbage og ikke har nået at spille endnu.
Gary Neville skadet igen:
"Unfortunately Gary's got a little calf strain again. It's a real dampener for the boy and us. I don't think it's a long one, but it is a setback."
Sku syndt for ham, nu hvor han lige er kommet tilbage og ikke har nået at spille endnu.
Ærgeligt at han er skadet igen! forhåbentlig en småskade, men alligevel ærgeligt :(
Jeg begynder snart at tro, at den mand aldrig får en førsteholdskamp igen? Det er helt utroligt, og han overgår snart Solskjær med det skadeshelvede. ;) Ej, det er pisse irreterende, da man savner our captain, og i det hele taget, er han bare den bedste højreback i klubben.
Jeg begynder snart at tro, at den mand aldrig får en førsteholdskamp igen? Det er helt utroligt, og han overgår snart Solskjær med det skadeshelvede. ;) Ej, det er pisse irreterende, da man savner our captain, og i det hele taget, er han bare den bedste højreback i klubben.
Ja, det ser dystert ud :( men lad os håbe vi får Gaz at se snart igen!
Hvis det fortsætter ville jeg ikke bebrejde ham hvis han kastede håndklædet i ringen... Han er ved at være op i årene og hvis hans helbred ikke er til det, jamen så er der ikke meget at gøre... Er overbevist om at han i forvejen gør alt hvad han kan for at leve sundt og alt det der, men hvis det ikke er nok så må vi bare finde en anden til at spille den højre back...
Han er klar om 14 dage...
Ej, surt for Neville. Han havde kunne få endnu en omgang god træning i reserveholdets kamp i dag mod Middlesbrough. Jo mere kamptræning han kan få, jo bedre. Men det varer lidt tid inden han kan gå ind på førsteholdet igen. Lad os håbe han snart er ved at være ovre alle skaderne..
Glory Man United
08-11-2007, 14:34
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7864
Skulle man ikke bare snart give ham hans testimonial? ;)
Jeg tror fuld og fast på, at Gary kommer igen. Det er bare vigtigt, at han er helt klar, så han ikke sættes tilbage igen. Indtil da har vi gode afløsere i Brown og Simpson.
Glory Man United
30-11-2007, 12:17
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=206522
Jeg begynder seriøøst at blive urolig. Var det ikke i marts, han blev skadet? Er det en 20Legend om igen? :(
SantasLittleHelper
30-11-2007, 12:34
Jeg begynder seriøøst at blive urolig. Var det ikke i marts, han blev skadet? Er det en 20Legend om igen? :( Er der ikke en på dansk, engelsk eller i det mindste norsk? Det tager alt alt for lang tid hvis jeg skal til at forstå det der..
Glory Man United
30-11-2007, 13:05
Er der ikke en på dansk, engelsk eller i det mindste norsk? Det tager alt alt for lang tid hvis jeg skal til at forstå det der..
Det er faktisk en fantastisk side, men OK...man skal nok have sproglig snilde som mig :D
Jeg begynder seriøøst at blive urolig. Var det ikke i marts, han blev skadet? Er det en 20Legend om igen? :(
Det begynder også at bekymrer mig utrolig meget! det er måneder siden at han skulle være klar, det blev udskudt, så blev han klar og så alligevel ikke, men så begyndte han at spille på reserveholdet, og det begyndte at blive lyst, men det er endnu engang sat tilbage! det er skidt :(
SantasLittleHelper
30-11-2007, 13:12
jeg læser engelsk på uni og kan i øvrigt fint forstå latin, spansk, norsk og en del hollandsk.. Men ikke svensk...
I går skulle han have spillet for reserverne mod Sunderland, men klubben valgte at han i stedet fortsætter med at træne med førsteholdet. Vist nok for at undgå en skade.
Men ja, det kræver en hel del tid inden han er tilbage i topform og på fuld kampniveau som før han blev skadet..
thegreatdanems
30-11-2007, 14:29
Hmm, jeg tror desværre ikke på han kommer tilbage for fuld styrke. Tror han laver en Solskjær. Hvor gammel er han efterhånden? 32-33? Tror han er fortid, og selvom han har været og er en fantastisk spiller, tror jeg det snart er ved at være tid til at kigge fremad i stedet. Hvor hårdt det end lyder, the show must go on :/
Virklig en skam hvis det er tilfældet! Han er en af mine favorit spillere og jeg kan ikke forstille mig United uden ham:(
PerRonaldo
07-12-2007, 14:01
Jeg tror sgu desværre vi har set det sidste til vores super cap.. Er bange for han aldrig kommer sig over den skade.. Hvor ville det være ærgeligt, savner ham virkelig på banen!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7984
Glory Man United
07-12-2007, 14:11
Glæd jer over denne....det hjælper lidt:
http://uk.youtube.com/watch?v=w5-oyNjZ2UY
Parkohargo
07-12-2007, 14:14
øv øv øv. Krafthelvede hvor det ærgrer mig. Det kunne godt tyde på det ville være enden for ham... hans tålmodighed må vel også snart selv være blevet brugt op. Håber sku han kommer tilbage!
Mr. Larsen
07-12-2007, 14:38
Syns han skal tage det helt roligt og så bare satse på at være klar til starten af næste sæson. Nu er jeg ikke læge, og kender heller ikke neville personligt, men tror at han er sån en type som giver alt for at blive klar så hurtigt som muligt, men tror ikke det er så klogt i dette tilfælde. Han skal bare koncentrere sig om at komme sig fuldstændigt om at komme over hans skade i stedet for at komme tilbage hurtigst muligt.
Glory Man United
07-12-2007, 14:46
Syns han skal tage det helt roligt og så bare satse på at være klar til starten af næste sæson. Nu er jeg ikke læge, og kender heller ikke neville personligt, men tror at han er sån en type som giver alt for at blive klar så hurtigt som muligt, men tror ikke det er så klogt i dette tilfælde. Han skal bare koncentrere sig om at komme sig fuldstændigt om at komme over hans skade i stedet for at komme tilbage hurtigst muligt.
Er du hverken læge eller kender Neville personligt? Tsk tsk siger jeg bare
Der er over 8 måneder til næste sæson starter. Så det er vel lidt overdrevet at snakke om at han bare skal tage den med ro og så være klar til august. Manden er jo ikke alvorligt skadet, men får hele tiden små skader. Han er klar om 2 uger ;)
Ej, han skal nok komme igen. Selv om han vil have behov for en del kampe og træning før han er oppe i 100% igen. Men han er klar til midt januar - start februar er mit bud, og dermed kan han blive en vigtig del af holdet til de mange store kampe der kommer i løbet af foråret..
Jeg begynder mere og mere at frygte at han en dag indstiller karrieren. Godt som man tror han er ved at være tilbage, så får han endnu 2 uger med skade. Trist.!
Mr. Larsen
07-12-2007, 16:57
Der er over 8 måneder til næste sæson starter. Så det er vel lidt overdrevet at snakke om at han bare skal tage den med ro og så være klar til august. Manden er jo ikke alvorligt skadet, men får hele tiden små skader. Han er klar om 2 uger ;)
Ej, han skal nok komme igen. Selv om han vil have behov for en del kampe og træning før han er oppe i 100% igen. Men han er klar til midt januar - start februar er mit bud, og dermed kan han blive en vigtig del af holdet til de mange store kampe der kommer i løbet af foråret..
Forstod bare på nyheden her på sitet at, den var brudt op igen hans skade, og at han derfor skal starte forfra eller hvert fald næsten. For hvis det er tilfældet går der hvert fald længere tid ind til midt februar.
Til alle dem som var i gang med at begrave Neville forleden. Han er ikke helt væk endnu :)
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/2007/endelig_bedring
United DK
11-12-2007, 22:44
Til alle dem som var i gang med at begrave Neville forleden. Han er ikke helt væk endnu :)
Han er tilbage om to uger...
Dejligt hvis hans skadesproblemer bliver løst - men jeg vil se det før jeg er helt sikker... jeg er blevet skuffet et par gange i denne sag om Neville
Glory Man United
09-01-2008, 15:52
OK Gaz....vi prøver igen. Al mulig held og lykke herfra :)
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=213024
Parkohargo
09-01-2008, 15:58
OK Gaz....vi prøver igen. Al mulig held og lykke herfra :)
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=213024
Ja oz herfra. Håber satme snart vi ser ham i start 11éren.
Godt han får nogle kampe, så han kan være med på førsteholdet igen. Savner sgu at se ham på banen. :(
Godt han får nogle kampe, så han kan være med på førsteholdet igen. Savner sgu at se ham på banen. :(
Kan ikke være mere enig. Håber dog, at man ser ham i aktion mod Newcastle eller måske vente, når vi skal møde Reading.
Har I ikke en side, hvor man kan se Everton - Manchester United Live på nettet? De skal jo spille idag og også Neville og jeg vil gerne følge kampen via livestats. Er der ingen som kender en side, hvor man kan følge kampen?
ChristianR
09-01-2008, 18:49
Har I ikke en side, hvor man kan se Everton - Manchester United Live på nettet? De skal jo spille idag og også Neville og jeg vil gerne følge kampen via livestats. Er der ingen som kender en side, hvor man kan følge kampen?
Det kan vel snart ikke være nogen overraskelse længere, at det er ulovligt at linke til sådanne ulovlige streamingsider?
Det kan vel snart ikke være nogen overraskelse længere, at det er ulovligt at linke til sådanne ulovlige streamingsider?
Må man ikke???:lolol:
ja men nu er det tilfældigvis sådan at han ikke spørger efter streamingsider, men livestats.. KÆMPE forskel..:o
ChristianR
09-01-2008, 19:38
ja men nu er det tilfældigvis sådan at han ikke spørger efter streamingsider, men livestats.. KÆMPE forskel..:o
Ok, min bøf. Missede vist de to ord første gang jeg læste indlægget.For første sætning lyder unægteligt, som om han spørger efter noget gris:D
Ok, min bøf. Missede vist de to ord første gang jeg læste indlægget.For første sætning lyder unægteligt, som om han spørger efter noget gris:D
ja, jeg skulle også lige læse den en anden gang.. men man skal jo altid benytte lejligheden til at spille klog og bedrevidende på andres bekostning;) :D
Jeg frygter, at det kan bliver svært for Gary at komme tilbage i den alder efter en så lang pause.
Helt sikkert - Selvom det kun er rygter så er det nok ikke helt tilfældigt, at der er nævnt så mange højre backs som transfers i den senere tid - selvom jeg vil være modstander af at hente en, da jeg klart mener Brown og Simpson klarer det helt fint, skulle det gå helt galt kan vi bare sætte O´shea der ind.. Problemet er nok bare den stjerne som SAF har til Gary, derfor tror jeg at han hurtigt får mange kampe..
Helt sikkert - Selvom det kun er rygter så er det nok ikke helt tilfældigt, at der er nævnt så mange højre backs som transfers i den senere tid - selvom jeg vil være modstander af at hente en, da jeg klart mener Brown og Simpson klarer det helt fint, skulle det gå helt galt kan vi bare sætte O´shea der ind.. Problemet er nok bare den stjerne som SAF har til Gary, derfor tror jeg at han hurtigt får mange kampe..
nu er spekulationerne om en ny højreback jo også kørt efter den forudsætning at Brown smutter, hvilket indtil videre ser ud til at være det han ønsker.. hvis han ikke smutter behøver vi slet ikke en højre back.. så har vi simpson og o'shea..
Parkohargo
09-01-2008, 22:24
Gary scorede for reserverne i dagens kamp:D
Gary scorede for reserverne i dagens kamp:D
En afslutning der gik ind via flere spillere. Han spillede i øvrigt en hel godkendt inden han blev skiftet ud i pausen.
Parkohargo
10-01-2008, 12:11
En afslutning der gik ind via flere spillere. Han spillede i øvrigt en hel godkendt inden han blev skiftet ud i pausen.
OKay så ikke lige kampen. Men det er da gode tegn fra hans side af.
Vil vil snart se Neville tilbage.
Martinsen
03-02-2008, 18:26
http://indkast.dk/index.php?nyhed=33586
det ser da ud til at lysne en smule
Parkohargo
03-02-2008, 18:48
det ser da ud til at lysne en smule
må sige jeg savner og se den mand på banen. Kunne være fedt hvis han fik hans comeback i den kamp. I anden halveg eller whatever så han kan få en ordentlig modtagelse af fansene.:D
Håber at Neville er at finde på bænken på søndag. Ville være kanont hvis han kunne komme ind i sådan en fantastisk kulisse, og få en ordentlig modtagelse. Tror godt han kan være med på bænken, da Evra ikke kan spille og O'Shea (som for det meste er at finde på bænken) nok starter inde.
Det vil være vanvittigt at tage Neville med mod City. Han har været ude med skader i snart et år, og har gentagne gange forsøgt comeback, men er altid slået tilbage til start med nye skader og problemer. Han er slet ikke i kampform til at spille, og har altså blot en halvleg fra reserverne for flere måneder siden som balast. Det går sku ikke, hvis vi vil vinde. Heller ikke selv om han er captain, ægte klubmand og en fighter osv..
Desuden vil det da være at pisse fuldstændig på Pique og Simspon, som begge har været kampklar stort set hele sæsonen, og spiller for reserverne jævnligt, samtidig med et par kampe for førsteholdet. De er hele tiden klar til action. Neville må vente og så spille sig i form for reserverne, han er ikke en mand der bare går direkte tilbage på holdet jo..
Hvor mange kampe har han lige fået for reserveholdet indenfor de sidste par måneders tid? Jeg vil langt hellere have Simpson på bænken end Neville, hvis jeg skal være helt ærlig. City kampen bliver ingen walkover, så Neville må vente med sit comeback.
Jeg troede i øvrigt han stadig var skadet. Den reservekamp, han skulle have spillet, mens United var i Dubai, deltog han nemlig ikke i.
Martinsen
03-02-2008, 19:15
Det vil være vanvittigt at tage Neville med mod City. Han har været ude med skader i snart et år, og har gentagne gange forsøgt comeback, men er altid slået tilbage til start med nye skader og problemer. Han er slet ikke i kampform til at spille, og har altså blot en halvleg fra reserverne for flere måneder siden som balast. Det går sku ikke, hvis vi vil vinde. Heller ikke selv om han er captain, ægte klubmand og en fighter osv..
Desuden vil det da være at pisse fuldstændig på Pique og Simspon, som begge har været kampklar stort set hele sæsonen, og spiller for reserverne jævnligt, samtidig med et par kampe for førsteholdet. De er hele tiden klar til action. Neville må vente og så spille sig i form for reserverne, han er ikke en mand der bare går direkte tilbage på holdet jo..
Nu går jeg udfra dem der arbejder med Neville til dagligt har styr på, hvornår det er forsvarligt at bringe Neville i spil, og hvornår det ikke er. Kan slet ikke se hvorfor det er at pisse på Pique?? Manden har vel ikke spillet en eneste kamp på højreback, så hvordan han bliver blandet ind i Nevilles skade forstår jeg ikke. Og Simpson er vel ikke i tvivl om at Neville er foran ham i herakiet, så tror skam heller ikke han tager det så tungt.
Pt er Neville da overhovedet ikke foran Simpson i hierakiet. Han har været skadet i 11 måneder, så han har langt mere at bevise, end Simpson.
Man kan da ikke komme på holdet, blot pga ens ry og tidligere præstationer for over 11 måneder siden.. At jeg så siger at Pique eller Simpson skal med fremfor Neville er vel simpelt. De sku på bænken, med O'Shea inde på venstrebacken i stedet for Evra. Dermed kunne vi hvis der blev behov for det sætte en af de unge ind.
Og jeg er helt enig med JakobR. Neville er bagerst i hierakiet pt., da han har været ude i 11 måneder, mens de andre har spillet og trænet for fuld knald hele perioden..
Hvor mange kampe har han lige fået for reserveholdet indenfor de sidste par måneders tid? Jeg vil langt hellere have Simpson på bænken end Neville, hvis jeg skal være helt ærlig. City kampen bliver ingen walkover, så Neville må vente med sit comeback.
Jeg troede i øvrigt han stadig var skadet. Den reservekamp, han skulle have spillet, mens United var i Dubai, deltog han nemlig ikke i.
Præcis. Han var heller ikke med i Manchester Senior Cup kampen forleden dag mod Bolton.. Neville har så vidt jeg ved spillet en reservekamp, og det var den 9. januar, hvor han spillede de første 45 minutter og scorede et mål, men måtte udgå i pausen da han kunne mærke sin skade...
Martinsen
03-02-2008, 19:30
jeg siger heller ikke at Neville skal starte inde, det skal Brown. Men at sige det er at pisse på Pique og Simpson hvis Neville skulle få comeback fatter jeg slet ikke. Simpson har haft et par udemærkede kampe, og en meget dårlig. og Pique har ikke spillet højreback en eneste gang, og har i øvrigt også lige været skadet. Så han har vel også en masse at bevise inden han skal ind omkring truppen igen:confused: . Manden er vores anfører, og det ville være en fantastisk kamp at komme ind i for ham.
Og Simpson er vel ikke i tvivl om at Neville er foran ham i herakiet, så tror skam heller ikke han tager det så tungt.
ikke noget personligt, men jeg hader den der tankegang, med at bare fordi de er noget nær legender, og kaptajn, fighter osv, så skal de automatisk være forrest i rækken selvom de har været ude i et års tid, og vi har en der spiller den plads som har været klar længe og jævnligt spiller.. for mig og se har neville næsten mere at bevise end simpson, da det er ham der kommer tilbage fra en et års skade hvilket der er mange spillere der ikke bare kan, uden at dumpe meget i kvalitet.. og så er det vel også at pisse på, ja ikke pique da han er skadet og spiller en ande plads, men hvertfald simpson, og hvordan skal han nogensinde føle sig til rette hvis ligeså snart neville kommer tilbage, om han er i form eller ej bare kommer foran ham, uden at bevise noget??
Neville vil ellers så gerne få comeback mod City. Gaz - den som har den største United hjerte - vil selvfølgelig uden tvivl ikke gå glip af denne speciele kamp på søndag. Lad ham dog få en chance mod City. Bare den kamp, han vil ikke gå glip af. Han vil jo selv, og der kan vi jo se, om han er god nok til at få pladsen tilbage, ellers kan han blive skiftet ud når 2. halvleg starter. Jeg tror på ham, og jeg tror han får sin startplads tilbage i United og tror også for det engelske landshold.
- Dog tror jeg heller ikke Giggs og Scholes vil gå glip af den kamp. De tre loyale spillere, er jeg meget sikker på starter inde. Eller i hvertfald to af dem.
Neville vil ellers så gerne få comeback mod City. Gaz - den som har den største United hjerte - vil selvfølgelig uden tvivl ikke gå glip af denne speciele kamp på søndag. Lad ham dog få en chance mod City. Bare den kamp, han vil ikke gå glip af. Han vil jo selv, og der kan vi jo se, om han er god nok til at få pladsen tilbage, ellers kan han blive skiftet ud når 2. halvleg starter. Jeg tror på ham, og jeg tror han får sin startplads tilbage i United og tror også for det engelske landshold.
- Dog tror jeg heller ikke Giggs og Scholes vil gå glip af den kamp. De tre loyale spillere, er jeg meget sikker på starter inde. Eller i hvertfald to af dem.
FEd comeback kamp, hvis Neville er med - måske fra start! men mon ikke det vil være en smule for risikabelt, til en så vigtig kamp
PerRonaldo
07-02-2008, 16:06
Neville kan blive aktuel hvis vi fører med to mål, ellers er det for risikabelt..
Jeg tror på Neville. Han vil få sin startplads tilbage, og bagefter startpladsen i det engelske landshold. Men nu gælder det en startplads i United.
Parkohargo
07-02-2008, 18:09
Først når Neville løber ind på banen tror jeg på det. Om han så derefter kan spille sig selv op må tiden vise. Håber da snart på et comeback og mod city ville det være perfekt.
Altså sådan kommer forsvarskæden nok til at blive på søndag:
Brown - Rio - Vidic - O'Shea
På bænken er nok en forsvar, og der er valget mellem Neville, Simpsons eller Pique. Ville være stort hvis Gaz kunne få nogle minutter, men vi må nok at indse, at i så vigtig en kamp, er det for farligt at lade en mand spille der har været skadet i 10 måneder. Godt være at han kunne komme ind, hvis vi førte med et par mål, men hvad hvis en forsvarspiller fik en tidlig skade, og han skulle spille en afgørende rolle? Ville være farligt!
Glory Man United
11-02-2008, 16:01
Er der riller i pladen?
http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~1238520,00.html
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1038163_neville_united_comeback_tonight
Så skal han spille igen.. men det har vi set før.. tror ikke på at han er tilbage, får jeg ser ham gå på banen, i en førsteholdskamp..
Glory Man United
27-02-2008, 09:57
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1038163_neville_united_comeback_tonight
Så skal han spille igen.. men det har vi set før.. tror ikke på at han er tilbage, får jeg ser ham gå på banen, i en førsteholdskamp..
Er da enig. Alligevel rart at se dette referat af kampen:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8362
Seriøst eller en joke, for man ved sgu aldrig med Neville?
Joke.
Som tiden går, så savner jeg Neville mindre og mindre. Han bliver jo ældre og ældre, og ærligt talt, så tvivler jeg på, han vil være en forstærkning af holdet, når han engang vender tilbage. Brown og Simpson gør det jo ganske ok, mens O'Shea også kan have sine momenter.
Joke.
Som tiden går, så savner jeg Neville mindre og mindre. Han bliver jo ældre og ældre, og ærligt talt, så tvivler jeg på, han vil være en forstærkning af holdet, når han engang vender tilbage. Brown og Simpson gør det jo ganske ok, mens O'Shea også kan have sine momenter.
Ja. Har set svært ved at se ham komme tilbage, når Brown spiller så godt og Simpson står på spring. Han er gammel nu og man ved ikke hvor meget skaden kommer til at sætte sit præg på ham som spiller, så jeg tvivler på, at han bliver en forstærkning. Sikkert noget Fergie godt ved, når der kigges efter Lahm og Bosvinga og Brown nok smutter til sommer.
Det er klart at hans skade har gjort at andet kommer til at spille ind når han bliver 100% klar, men uanset hvad er han vores anfører og Fergunson mest betroede spiller - så man skal ikke afskrive ham helt! Det er trods alt Gary Neville vi taler om :devill:
Det er svært at sige hvad hans skade har gjort, og om han kommer tilbage, men han bliver mindre og mindre savnet, da Brown har gjort det rigtig fint - dog vil jeg ikke udelukke ham endnu
Underligt at han ikke var med i gårsdagens kamp for reserverne. Han har altså blot spillet en times tid mod Scouserne for et par uger siden, så han ville have godt at lidt mere kamp i benene.. Han er ikke klar til førsteholdet. Men måske Fergie alligevel tager ham med på bænken.. Hvis han er skadet igen, understreger det jo blot at han er tæt på færdig..
Selvom Neville ikke bliver den helt store forstærkning hvis han kommer tilbage håber jeg vi beholder ham i truppen indtil han stopper sin karriere. Det er uden tvivl bedst når spillere der har spillet hele sit liv i den røde trøje også skal slutte af i den.
United DK
07-03-2008, 15:32
Jeg ved ikke hvorfor Neville ikke var med for reserverne, men det skyldes i hvert fald ikke en skade.
http://img180.imageshack.us/img180/63/80154937oq1.jpg
http://www.gettyimages.com/Search/Search.aspx?EventId=80142388#1
Glory Man United
07-03-2008, 15:35
Måske han så er med i truppen imorgen?
Hmm måske fordi Fergie vil prøve ham på bænken imorgen, og så give ham et kvarter eller sådan, hvis vi fører komfortabelt. Ville være fedt at se ham tilbage igen, og så hvordan han står. Han er nok ikke i den bedste form. :) Men ja, det virker underligt at Neville ikke er med mod Boro i reservekampe, og så træner med resten af førsteholdet.
Parkohargo
12-03-2008, 18:38
Neville skal spille for reserverne iaften sammen med kuzzen blandt andet. Måske er han endeligt på vej mod et comeback for førsteholdet..kan vel altid håbe på det.
Neville skal spille for reserverne iaften sammen med kuzzen blandt andet. Måske er han endeligt på vej mod et comeback for førsteholdet..kan vel altid håbe på det.
OT: hvorfor faen skal Foster ikke spille?? Han skal da ha så meget spil i benene han kan før Derby..
Parkohargo
12-03-2008, 19:53
OT: hvorfor faen skal Foster ikke spille?? Han skal da ha så meget spil i benene han kan før Derby..
Nu det jo heller ikke sikkert at Foster kommer på banen imod Derby. Skulle ikke undre mig om VDS bliver klar.. men ja om alt andet ville det nok ha været oplagt at bruge ham i reserve kampen..
Nu det jo heller ikke sikkert at Foster kommer på banen imod Derby. Skulle ikke undre mig om VDS bliver klar.. men ja om alt andet ville det nok ha været oplagt at bruge ham i reserve kampen..
Det ville da være endnu mere underligt hvis VDS bliver klar at man så ikke bruger ham mod Derby.. dels fordi han skal forbedre sin form og fordi han skal være anden målmand.. han har ikke fået en ny skade vel??
man.utd25
12-03-2008, 20:18
Det ville da være endnu mere underligt hvis VDS bliver klar at man så ikke bruger ham mod Derby.. dels fordi han skal forbedre sin form og fordi han skal være anden målmand.. han har ikke fået en ny skade vel??
Nej foster er ikke skadet igen, tror bare man starte ligeså stille ud med ham.
Nej foster er ikke skadet igen, tror bare man starte ligeså stille ud med ham.
okay.. så længe han bare ikke er skadet.. Jeg vil virkelig gerne se ham inde mod derby.. også selvom VDS er klar..
Måske for at undgå en skade til ham, så vi kun står tilbage med Tom Heaton. Hvis VDS havde været klar, så er jeg overbevist om, at Foster havde stået i dag, men jeg tror så at Foster står mod Derby medmindre VDS bliver klar i sidste sekunder.
Selvfølgelig står Foster ikke i aften, hvis han i givet fald skal spille mod Derby.. Han er lige kommet tilbage, så der er ingen grund til at gøre det alt for hårdt for ham. Desuden er det vel ret logisk at han sparer kræfterne til lørdag..
Sunderlands reserver vandt 1-0 igår. Neville spillede 70 min., og det var endnu et vigtigt skridt i hans comeback planer skrev www.manutd.com.
Med al respekt for vores kaptajn, så håber jeg ikke det er sådan, at han kommer ind og smider Wes på bænken. I denne tid, hvor hvert kamp i PL og CL skal ses som en finale, mener jeg det ville være torskedumt, at have en som Neville som startende 11'er. Dog må han gerne være på bænken og komme og får 20-25 minutter per. kamp og hvis det sku vise sig at vi vinder mesterskabet med 2-3 runder før ( i tilfælde af at vi er uovervindelige og arsenal og chelsea fucker alt op ) så kan han spille som starter. Ellers ikke.
- Jeg får sikkert høvl nu :D
Med al respekt for vores kaptajn, så håber jeg ikke det er sådan, at han kommer ind og smider Wes på bænken. I denne tid, hvor hvert kamp i PL og CL skal ses som en finale, mener jeg det ville være torskedumt, at have en som Neville som startende 11'er. Dog må han gerne være på bænken og komme og får 20-25 minutter per. kamp og hvis det sku vise sig at vi vinder mesterskabet med 2-3 runder før ( i tilfælde af at vi er uovervindelige og arsenal og chelsea fucker alt op ) så kan han spille som starter. Ellers ikke.
- Jeg får sikkert høvl nu :D
For en gangs skyld enig. Neville skal tilbage på holdet, men det er for usikkert at have en gammel spiller der ikke har spillet i et år ind og spille livsvigtige kampe. Hvis vi fører med et par mål, kan han få lidt spilletid, men ellers håber jeg først han kommer tilbage til næste sæson.
Hl-Glory
17-03-2008, 12:16
Så det præcis ét år siden neville blev skadet.
det de længste to uger i mit liv ;)
Så det præcis ét år siden neville blev skadet.
det de længste to uger i mit liv ;)
Det vil være meget sjovt, hvis Neville fik comeback mod Bolton et år efter han er blevet skadet mod Bolton. ;)
Hl-Glory
17-03-2008, 14:01
Det vil være meget sjovt, hvis Neville fik comeback mod Bolton et år efter han er blevet skadet mod Bolton. ;)
Ja det kunne være meget sejt, men nu må vi ser hvad der sker ;)
Flax_Generous
04-04-2008, 15:50
He's back! (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=546948)
Det kan kun give et mentalt boost at have ham i truppen igen. Forhåbentlig også et lille spillemæssigt boost.
Det ville være fedt, hvis han sad på bænken og kom ind, hvis vi forhåbentlig førte. Men mon ikke det er for satset, og Pique for tjansen som bænkspiller istedet? Havde det været en CL-kamp, så var han nok på bænken. Måske ser vi ham på banen mod Roma?
United DK
04-04-2008, 17:49
Jeg troede aldrig han kom tilbage, men hvor er det dog dejligt, at han er klar igen. Der findes ikke en større United-mand end ham.
man.utd25
04-04-2008, 19:02
Tror aldrig han bliver fast mand igen desværre:( ,det vil være alt for satset at begynde at bruge ham nu , efter han har været ude i så lang tid, og han bliver jo ikke yngre.
He's back! (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=546948)
Det kan kun give et mentalt boost at have ham i truppen igen. Forhåbentlig også et lille spillemæssigt boost.
Jeg tror ikke på et spillemæssigt boost.. nu her hvor vidic ikke er med måske, hvis brown rykker ind på midten, men jeg syntes virkelig brown har udviklet sig til at være god nok til fast mand på backen.. han er også blevet bedre i det offensive og kan efterhånden ligge nogle rimelig corny indlæg..
Parkohargo
04-04-2008, 19:38
Tror sku det bliver meget svært for Neville og virkelig kunne træde i karakter i vores defensiv, men der kan da være en mulighed for det nu efter Vidic's fravær hvor brown kunne komme ind på midten og Neville ud på back pladsen.
Jeg er utrolig glad for, at han er tilbage for førsteholdet. Så han igen kan få en lille smag i førsteholdskampene. Det kan være I eller nogen af jer ikke tror på, at han bliver i den samme form, som han var, eller ikke får sin backplads tilbage fra Brown, men jeg tror stadig på United's hjerte, hjerne, sjæl og anfører. Måske kan det være han bliver i en god form næste sæson, hvem ved?
man.utd25
04-04-2008, 19:48
Tror sku det bliver meget svært for Neville og virkelig kunne træde i karakter i vores defensiv, men der kan da være en mulighed for det nu efter Vidic's fravær hvor brown kunne komme ind på midten og Neville ud på back pladsen.
synes vi skal give pique en chance , hvad synes i?? synes det er at lege lidt med ilden at satse på gary.N nu, eller er det bare mig???
synes vi skal give pique en chance , hvad synes i?? synes det er at lege lidt med ilden at satse på gary.N nu, eller er det bare mig???
Nej! Slet ikke. Hellere O'Shea eller Neville. Jeg tror selv Neville -som ikke er i topform- vil gøre det bedre end Pique som backspiller, for backspiller er ikke lige noget for Pique.
man.utd25
04-04-2008, 19:53
Nej! Slet ikke. Hellere O'Shea eller Neville. Jeg tror selv Neville -som ikke er i topform- vil gøre det bedre end Pique som backspiller, for backspiller er ikke lige noget for Pique.
mente på vidic plads sorry
Jeg tænkte over noget :)
Siger Neville stop til sommer, for jeg faldt lige over denne tanke
Silvestre havde været ude i 6 mdr. og er næsten lige kommet tilbage. Uden noget som helst næsten, er han blevet smidt for løverne i denne hårde periode med kampe, som skal spilles som en finale. Okay, så langt så godt.
Pique fik selv to kampe, hvor Vidic var skadet og det var også i en rimelig vigtigt periode.
Park ude i 10 mdr og kom tilbage, dog ikke i en så vigtigt periode
Neville ude i 13 mdr og kommer tilbage på samme tid som silvestre omtrent og han får ingen kampe, påtrods af Brown, Vidic har misset nogle kampe.
Er jeg den eneste som finder dette lidt mærkeligt?
- Lakker det mod enden for Neville?
Vilmeister
07-05-2008, 15:09
Jeg tænkte over noget :)
Siger Neville stop til sommer, for jeg faldt lige over denne tanke
Silvestre havde været ude i 6 mdr. og er næsten lige kommet tilbage. Uden noget som helst næsten, er han blevet smidt for løverne i denne hårde periode med kampe, som skal spilles som en finale. Okay, så langt så godt.
Pique fik selv to kampe, hvor Vidic var skadet og det var også i en rimelig vigtigt periode.
Park ude i 10 mdr og kom tilbage, dog ikke i en så vigtigt periode
Neville ude i 13 mdr og kommer tilbage på samme tid som silvestre omtrent og han får ingen kampe, påtrods af Brown, Vidic har misset nogle kampe.
Er jeg den eneste som finder dette lidt mærkeligt?
- Lakker det mod enden for Neville?
Det må man sige ''ja'' til
Don Kafai
07-05-2008, 15:21
Jeg ser det mere som et tegn på omfanget af Nevilles skade.
Skulle Nevilles skade bryde op igen, så er karrieren slut!
Silvestre tror jeg lidt man er ligeglad med, og han er trods alt kun de år yngre, der gør at han kan finde tilbage. Park var ude med en hel anden form for skade, og det er svært at få et "set-back", mens der jo er en grund til at Neville bliver kaldt "two weeks".
At Pique får nogle kampe er da intet med sagen at gøre? Han er et stort talent, og han er vel vores 3. centerforsvarer, hvis Browns plads er backen.
Desuden har det jo ikke været det store problem at mangle Neville. Brown er stort set aldrig skadet, og Hargreaves og O'Shea kan sagtens fylde den ud. Det er værre ovre i venstre, hvor vi faktisk er på skideren hvis Evra er skadet. Nok derfor vi har set Silvestre tilbage så hurtigt.
Glory Man United
07-05-2008, 15:47
Hvis det var sikkert, at Neville havde spillet sin sidste kamp, var det meldt ud. Som Don K siger, så har Neville været ude i 13-14 mdr, og det er ikke let at komme tilbage efter så lang tid.
Jeg er sikker på, at Neville er klar til at kæmpe for backpladsen næste sæson
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83525
Ikke fordi jeg ikke kan lide Neville, men havde håbet vi hentede en back i sommerens transfervindue. Det kan dog stadig ske. Nu får vi se :)
Glory Man United
11-05-2008, 14:39
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83525
Ikke fordi jeg ikke kan lide Neville, men havde håbet vi hentede en back i sommerens transfervindue. Det kan dog stadig ske. Nu får vi se :)
hvis du tænker på højrebackn har vi Neille, Brown og evt Hargo. Hva faen skal vi med en mere?
United DK
11-05-2008, 14:45
hvis du tænker på højrebackn har vi Neille, Brown og evt Hargo. Hva faen skal vi med en mere?
Enig, og med en god lang sommerferie uden EM, så kan det være, at Neville finder topformen (eller tæt på) igen, og i såfald kan han stadig bruges, selvom han er 33.
Det var et af de steder jeg ville hente en forstærkning til sommer hvis det var. Er det så slemt at jeg synes det? :)
Glory Man United
11-05-2008, 15:05
Det var et af de steder jeg ville hente en forstærkning til sommer hvis det var. Er det så slemt at jeg synes det? :)
Ja ;)
Dejligt at Neville kommer tilbage ingen tvivl om det, men den udtagelse Ferguson kommer med er en våd klud i hovedet på Wes Brown der har spillet rigtig godt i denne sæson.
Håber der kommer mere kamp om pladsen selvom Neville er vores anfører.
Unitedforever
11-05-2008, 15:22
Neville var en kanon spiller for os i mange sæsoner, men nu er han altså færduig og over the hill. Vi bør enten lade HArgo eller Brown spille den back ellers skal vi ud og forstærke os. Neviller har ikke niveauet mere og hans skader er et tilbagevendende problem.
SantasLittleHelper
11-05-2008, 15:42
Neville var en kanon spiller for os i mange sæsoner, men nu er han altså færduig og over the hill. Vi bør enten lade HArgo eller Brown spille den back ellers skal vi ud og forstærke os. Neviller har ikke niveauet mere og hans skader er et tilbagevendende problem.
Hvad baserer du det på? Du kan vel ikke have set ham spille mere end et par reserveholdskampe det seneste år... Manden har da ret til at bevise sig selv og vise at han sagtens kan være med endnu inden vi dømmer ham ude. Han kan imo næppe gøre det ringere end Brown offensivt i hvert fald.. Og Defensivt håber jeg så bare at han er lige så solid som altid.
Unitedforever
11-05-2008, 15:58
Jeg har bare altid syntes at Neville var enormt overvurderet, ved godt jeg får hug for at sige det, men hans kvaliteter er vel ikke til mere end en klub lige under den absolutte top.
Fletcherfan
11-05-2008, 20:41
Jeg synes egentligt det er meget synd for Brown med de udtalelser Ferguson har haft i dag... Neville får helt sikkert højrebacken tilbage, mens Pique får mange flere kampe i næste sæson er to udtalelser fra SAF... Og det er altså meget synd for Brown, der har spillet en fantastisk sæson... Men dog godt at høre at Neville er kommet sig såpas godt, at han har mulighed for en startplads til næste sæson...
Jeg har bare altid syntes at Neville var enormt overvurderet, ved godt jeg får hug for at sige det, men hans kvaliteter er vel ikke til mere end en klub lige under den absolutte top.
Giver dig på sin vis ret. Hvis man har kigget over de startende 11 i Uniteds hold, så har han altid været en af de svageste led. Dog synes jeg, at i takt med han er blevet ældre, også er blevet bedre. Han er altid garant for en stabil præstation, synes jeg, også er han et forbillede for de unge spillere.
Jeg ville flå hovederne af de scouser, der havde gjort det!
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1219623.ece
Idag kom det virkelig til udtryk at han ikke har klassen til dette niveau mere.
Jeg håber han trækker sig tilbage efter sæson, og kan se tilbage på en lang og flot karrierer. Han kunne evt. blive træner af en art i klubben. Rafael og Brown er langt bedre end Neville, og han er virkelig i hans karrieres efterår.
Enggolf89
08-11-2008, 23:05
Idag kom det virkelig til udtryk at han ikke har klassen til dette niveau mere.
Jeg håber han trækker sig tilbage efter sæson, og kan se tilbage på en lang og flot karrierer. Han kunne evt. blive træner af en art i klubben. Rafael og Brown er langt bedre end Neville, og han er virkelig i hans karrieres efterår.
Enig. det skal være slut nu, han skal ikke have flere kampe af de store. er hårdt ved jeg godt. Men det var piv ringe det han leverede i dag. Dem vi har er bedre.
United DK
08-11-2008, 23:13
Gary Neville er en legende, men alt godt har en ende, således også for den mest passionerede United-spiller, jeg kan huske.
Mit ønske er, at han siger farvel og tak efter denne sæson, og overlader trøje nr. 2 til Rafael. Det ville være klasse af ham.
Gary Neville er færdig. Han må ikke ødelægge sin karriere på denne måde; han skal stoppe mens legen er god. Han burde være 3. valg på højrebacken.
Rafael der imod er måske lidt ringere defensiv end Brown, men rent offensivt slår Rafael jo Brown fuldstændig. Det så vi i dag. I Rafael har vi en spiller, der måske kan komme op på de 5-8 scoringer pr. sæson. Han har en super god teknik, så giv ham mange kampe i denne sæson, så slår han sgu Brown af til den tid.
Lige nu burde det kun være Brown og Rafael, der skal slås om højrebacken. Og hvad angår anførerbindet, så skal det altid sidde på Rios venstre arm.
United-Allan33
08-11-2008, 23:21
Jeg tror også denne sæson bliver sidste Neville sæson, han har bare ikke klassen længere og det viste kampen idag...
men det er sørgeligt at han bliver kaldt en skændsel og idiot, efter min mening er det ikke United fans der udtaler sig sådan...
United DK
08-11-2008, 23:57
Gary Neville er færdig. Han må ikke ødelægge sin karriere på denne måde; han skal stoppe mens legen er god. Han burde være 3. valg på højrebacken.
Rafael der imod er måske lidt ringere defensiv end Brown, men rent offensivt slår Rafael jo Brown fuldstændig. Det så vi i dag. I Rafael har vi en spiller, der måske kan komme op på de 5-8 scoringer pr. sæson. Han har en super god teknik, så giv ham mange kampe i denne sæson, så slår han sgu Brown af til den tid.
Lige nu burde det kun være Brown og Rafael, der skal slås om højrebacken. Og hvad angår anførerbindet, så skal det altid sidde på Rios venstre arm.
Det kommer godt nok an på, om han løfter sit spil, for p.t. er han røv og nøgler.
Det kommer godt nok an på, om han løfter sit spil, for p.t. er han røv og nøgler.
Men selv på hans bundniveau er han langt bedre end de fleste. Vi kender hans store spil, og jeg tror det kommer igen, lige så snart han får at vide, at han er blevet Uniteds faste kaptajn. Tro mig eller ej, sådan noget kan virkelig få ens spil fra 5. til 6. gear!
Vi scorede efter Rio fik anførerbåndet, men ikke da Neville havde det. Det lyder måske langt ude, men det kan nok tænkes, at Rio virkelig pumper den manglende gejst ind i spillerne.... hvem ved..
Vi scorede efter Rio fik anførerbåndet, men ikke da Neville havde det. Det lyder måske langt ude, men det kan nok tænkes, at Rio virkelig pumper den manglende gejst ind i spillerne.... hvem ved..
Jeg tvivler, synes ikke jeg bemærkede den store forskel på spillerne i kampen. Men jeg vil give dig ret i at rio generelt vil påvirke spillerne bedre end neville, det er i hvert fald min umiddelbare fornemmelse.
bundgaard123
09-11-2008, 02:02
jeg vil også mene at det ville være bedre for holdet at en sikker spiller i start elleveren fik anførerbindet som f.eks. rio. Det nytter ikke noget at den svageste spiller render rundt med det!
Andersen
09-11-2008, 07:55
Jeg ville flå hovederne af de scouser, der havde gjort det!
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1219623.ece
Jeg ville kræve erstatning, få deres firma til at "udbedre skaderne", men vil dog lige tilføje, at det er fandeme en fed joke.
Tænk omvendt! Hvis det havde været Mancunian arbejdere, der havde lavet det samme med Gerrards pool, havde jo alle syntes at det bare var iorden.
Har de virkelig gjort det eller ej, så er det fandeme en god reklame for deres firma.
Men det er sørgeligt at han bliver kaldt en skændsel og idiot, efter min mening er det ikke United fans der udtaler sig sådan...
Helt helt enig.
Han er allerede en legende i klubben, og man må ikke glemme hvad han har udrettet. I de gode dage, var han blandt de aller bedste back's, og jeg håber virkelig at vi får ham at se i klubben efter hans karrierer også.
VonKoblenz
09-11-2008, 12:07
Gary Neville, han er jo en gigantisk profil i United og vil forblive det selv om han er ved at være godt slidt efter den lange skade. Jeg vil stadigvæk påpege at Gary Neville er en vigtig mand i United, måske ikke så meget på banen længere da der er folk som er begyndt at presse ham af den plads, men derimod som moralen på holdet. Han er et ekstremt godt forbillede for andre unge spillere. Han er en sand legende i United og at kalde ham noget så slemt som en skændsel, syntes jeg er forkasteligt. Det ville enhver United fan ikke kunne sætte sig ind i.
Vi må bare konstaterer og acepterer at han er ved at være oppe i alderen ligesom resten af vores helte(Giggs, Scholes). Det er jo også derfor vores kære Rafael er i klubben og derfor Wes Brown er der. De er klar til at fylde det hul som Gary Neville vil skabe når han ligesom er færdig.
Jeg har stadigvæk stor respekt for en mand som har været i United siden 1991. Dette er den rette rollemodel som sagt for andre unge spillere.
Længe leve Gary Neville
ChristianR
09-11-2008, 12:40
Gary Neville, han er jo en gigantisk profil i United og vil forblive det selv om han er ved at være godt slidt efter den lange skade. Jeg vil stadigvæk påpege at Gary Neville er en vigtig mand i United, måske ikke så meget på banen længere da der er folk som er begyndt at presse ham af den plads, men derimod som moralen på holdet. Han er et ekstremt godt forbillede for andre unge spillere. Han er en sand legende i United og at kalde ham noget så slemt som en skændsel, syntes jeg er forkasteligt. Det ville enhver United fan ikke kunne sætte sig ind i.
Vi må bare konstaterer og acepterer at han er ved at være oppe i alderen ligesom resten af vores helte(Giggs, Scholes). Det er jo også derfor vores kære Rafael er i klubben og derfor Wes Brown er der. De er klar til at fylde det hul som Gary Neville vil skabe når han ligesom er færdig.
Jeg har stadigvæk stor respekt for en mand som har været i United siden 1991. Dette er den rette rollemodel som sagt for andre unge spillere.
Længe leve Gary Neville
Er som sådan enig i det hele. Bedre forbillede for de unge findes nok ikke i United lige nu, og jeg har intet dårligt at sige om Neville.
Når det er sagt, så er hans fodboldspil ikke længere i en klasse, hvor det bidrager positivt til holdet. I mine øjne er såvel Brown som Raphael foran ham fodboldmæssigt, og herfor burde det være minimum med spilletid til vores anfører, og han burde IMO stoppe nu, mens legen er god.
Giggs og Scholes, som du nævner, bidrager stadig med masser af fodboldintellingens og kreativitet og de gør sig stadig fortjent til deres pladser, ligesom de resterende spillere på holdet.
Nevilles tid derimod er færdig, og vi bør ikke sætte spillere på holdet af medlidenhed eller fordi, han er Unitedmand. Så kunne Bobby Charlton jo stadig være en del af start 11'eren, hvis vi skulle se sådan på det.
Jo Neville har været en meget betydningsfuld spiller på holdet i rigtig rigtig mange år - og lige præcis derfor burde han stoppe efter den sæson.
Man skal stoppe mens legen er god - og det gælder også for Neville. Et par mindre gode sæsoner vil kunne overskygge hans glorværdige karriere..
Parkohargo
09-11-2008, 13:12
Efter sådan en præstation som igår fra Neville's side må han se sig selv i øjnene og virkelig spørge om han også kan bidrage med mere til United. Han har været virkelig genial i mange mange år for klubben men jeg mener han er i sit karrieres efterår nu.
Neville har gjort et fantastisk arbejde for klubben i mange år, men jeg synes som jer andre, at han ikke er god nok til en startplads mere. Imod små hold ser vi ikke hans svagheder, men når modstanderne er de hurtige typer som Nasri, får han det svært og er vores svage punkt. Jeg håber sammen med VDS, at dette bliver hans sidste år, så vi kan få Rafael eller Simpson til at overtage.
VonKoblenz
09-11-2008, 19:38
Nevilles tid derimod er færdig, og vi bør ikke sætte spillere på holdet af medlidenhed eller fordi, han er Unitedmand. Så kunne Bobby Charlton jo stadig være en del af start 11'eren, hvis vi skulle se sådan på det.
Den kommentar var jo for fed xD
Jeg er fuldstændig enig. Det er sørgeligt og synd for Neville, at han ikke længere kan finde niveauet efter sin lange skadespause. Det er flot, at han har forsøgt at komme tilbage, men han og klubben må snart erkende, at han ikke længere er god nok. Både Brown og Rafael er bedre end Neville, og det kan ikke passe, at de skal sættes til side for en dårligere spiller, fordi han har præsteret en masse for klubben. Det må være den bedste mand i forhold til holdets taktik, der spiller.
Hvis Bardsley vender tilbage til klubben, vil Neville få svært ved overhovedet at beholde pladsen for 3 valg som højre back.
VonKoblenz
12-11-2008, 10:08
Hvis Bardsley vender tilbage til klubben, vil Neville få svært ved overhovedet at beholde pladsen for 3 valg som højre back.
Jeg må ærligt indrømme har ikke holdt så meget øje med ham, men hvis f.eks. Simpsons kommer tilbage og hvis Bardsley kommer tilbage vil han da have ekstremt svært.
Jeg må ærligt indrømme har ikke holdt så meget øje med ham, men hvis f.eks. Simpsons kommer tilbage og hvis Bardsley kommer tilbage vil han da have ekstremt svært.
Bardsley er solgt til Sunderland, så han kommer nok ikke tilbage igen. Slet ikke, når Simpson og Rafael er foran ham i køen af talenter, der er ved at bryde igennem...
timberunited
14-11-2008, 13:59
Jeg er fuldstændig enig. Det er sørgeligt og synd for Neville, at han ikke længere kan finde niveauet efter sin lange skadespause. Det er flot, at han har forsøgt at komme tilbage, men han og klubben må snart erkende, at han ikke længere er god nok. Både Brown og Rafael er bedre end Neville, og det kan ikke passe, at de skal sættes til side for en dårligere spiller, fordi han har præsteret en masse for klubben. Det må være den bedste mand i forhold til holdets taktik, der spiller.
Jeg er helt enig i dette. Jeg mener, at anførerbindet bør sidde hos Rio. Gary Neville kan dog gøre meget for de unge folk i truppen. I moderne fodbold efterspørges offensive kvaliteter mere end nogensinde. Og det er ikke - og bliver aldrig - Nevilles force. At han så generelt er god nede bagved tæller selvfølgelig i hans favør. Men alt i alt kan man godt mærke alderen trykke. Spørgsmålet er bare, om Ferguson vil erkende dette, før vi mister flere point på den konto?
Nu er det jo ikke kun Nevilles skyld, at vi har tabt point i år..
Jeg så gerne, at Neville forlænger med et enkelt år, og derefter kan gå på pension. Han har stadig lidt at bidrage med til holdet. Hans enorme erfaring, rutine, lederegenskaber osv, plus han vil være en glimrende lærermester for Rafael. Desuden kan han supplere Brown og Rafael gennem det næste halvandet år, og dermed give Rafael tid til langsomt at modnes.. Men selvfølgelig må Rafael eller Brown stå foran i køen, i forhold til Neville..
Som det ser ud lige nu så håber jeg han stopper til sommer. Det er udelukkende fordi jeg tror han vil stoppe på et nogenlunde højt niveau, og at han til næste år vil have endnu sværere ved at følge med. Jeg dømmer ham ikke ude, for får han lidt form igang kan han blive okay. Dog føler jeg at Brown var super god sidste år, og at Neville til tider står i vejen for at Rafael så vil kunne få kampe. 3 om pladsen der hver skal have spilletid for at vi opnår stabilitet i bagkæden synes jeg ikke er optimalt.
Ferguson ser det så lidt anderledes og det virker til tider somom at Neville står forrest i køen blandt de 3. Det kan dog også hænge sammen med at Brown har været ude.
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/99782/EVERTON-TO-REUNITE-NEVILLES.html
Ja så fik man sig da lige et lille grin:) Tænk sig at de kan sælge på sådan nogle historier. Men okay... nu gik jeg jo selv ind på den:( Så det er egentlig mig der er den dumme...
United DK
14-12-2008, 15:45
Jeg kan slet ikke forestille mig Gary Neville, i en anden trøje end Uniteds. Så tror jeg hellere han vil stoppe.
Lad ham stoppe. Stop mens legen er god.
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/99782/EVERTON-TO-REUNITE-NEVILLES.html
Ja så fik man sig da lige et lille grin:) Tænk sig at de kan sælge på sådan nogle historier. Men okay... nu gik jeg jo selv ind på den:( Så det er egentlig mig der er den dumme...
Ja hvorfor ikke han er way over the hill, Simpson, Rafael og Brown præsterer bedre end Neville så som 4. valg skal han vel bare pakke tasken og rejse hen til brormand
Jeg tror aldrig at Gary Neville vil spille i en anden klub end her. Hvis han ikke får en ny kontrakt smidt på bordet, så tror jeg hellere, han vil stoppe karrieren og begynde som træner i klubben.
schousboe9
20-02-2009, 13:29
Ny kontrakt til kaptajnen! (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6627528) :devilll:
Fedt nok. Men jeg tror ikke han får mange kampe. Men det er han vel også indstillet på.
Jeg lagde lige mærke til hans scoringsstatestik:
Appearances: 565
Goals: 7
Selv for en back, er det da utrolig få mål:)
Cantona66
20-02-2009, 14:49
Fedt nok. Men jeg tror ikke han får mange kampe. Men det er han vel også indstillet på.
:lolol: ja det er ikke mange men hab smed alligevel nogle okay indlæg da han var yngre:)
Det kommer an på, hvor offensivt man spiller. Er man en slags wingback som Maicon, er det ikke specielt meget, men for Neville er det udemærket.
Jeg er rigtig glad for, at Neville har fået kontrakten forlænget. Han er vores anfører og fortjener det, efter alt det han har bidraget med i sin tid. Derudover har han spillet rigtig godt de sidste 2 måneder, så på den måde, har han også spillet sig til kontraktforlængelse... Er glad for forlængelsen, for han har stadig noget at bidrage med.
Glory Man United
20-02-2009, 17:14
Lad ham stoppe. Stop mens legen er god.
En for hurtig konklusion? I think so
ChristianR
20-02-2009, 17:26
En for hurtig konklusion? I think so
Det er vel lidt som man tager det. Neville har bidraget godt denne sæson, og han kan sandsynligvis også bidrage med noget næste sæson.
Jeg forestiller mig dog, at Raphael i næste sæson nærmer sig førstevalget. Så kan nogen vel synes, at en legende og anfører som Gaz bør stoppe, før han bliver degraderet til decideret anden valg.
Personligt kan jeg sagtens se det fede i, når en verdensstjerne stopper på toppen som eksempelvis Michael laudrup eller Schmeichel for os. Jeg ønsker dog det bedste for holdet, så jeg er glad for kontraktfolængelsen, da Neville stadig har noget væsentligt at bidrage med, som Raphael eksempelvis endnu ikke har.
Det er vel lidt som man tager det. Neville har bidraget godt denne sæson, og han kan sandsynligvis også bidrage med noget næste sæson.
Jeg forestiller mig dog, at Raphael i næste sæson nærmer sig førstevalget. Så kan nogen vel synes, at en legende og anfører som Gaz bør stoppe, før han bliver degraderet til decideret anden valg.
Personligt kan jeg sagtens se det fede i, når en verdensstjerne stopper på toppen som eksempelvis Michael laudrup eller Schmeichel for os. Jeg ønsker dog det bedste for holdet, så jeg er glad for kontraktfolængelsen, da Neville stadig har noget væsentligt at bidrage med, som Raphael eksempelvis endnu ikke har.
Ja hvis det ender sådan kan vi ikke have ham som anfører mer'. Så skal vi ha' fundet en ny en. Jeg syns det ville klæde Rio at blive fast anfører. hvad syns i?
Som vores hold er opbygget er der voldsom rotering og derfor har vi ikke nogen fast anfører. Om vi så havde Giggs, Rio eller Vds som anfører ville de jo ikke spille alle kampe og derfor kan vi lige så godt beholde Neville som anfører. Desuden er han om nogen et forbillede for hvor hårdt man skal arbejde for at være en del af førsteholdet og jeg synes det er helt fint at det bliver belønnet med anfører bindet...
Rio bliver nok anfører når Giggs og Neville er stopper, med Vidic som andet valg! Og så kan det være at vi om 5-6 års tid begynder at overveje Rooney, hvis han er blevet lidt mere moden på det tidspunkt...
United DK
23-02-2009, 16:15
Jeg går ind for Rooney som anfører, også selvom han til tider koger over, for det gjorde klubbens mest succesrige anfører også, og jeg tror mere på den psykotiske anfører, end den rolige anfører, for jeg tror ikke, at en rolig anfører kan gejle holdet op, hvis de virkelig har brug for det. Havde en anden end Keane været anfører i '99, så havde vi ikke vendt semifinalen mod Juventus, det er i hvert fald min overbevisning.
Anføreren efter Neville, skal blive Rio. Han er rutineret og virker efterhånden rigtig moden og ansvarsfuld. Han kan vel have bindet 3-4 år, inden han så stopper karrieren og derefter håber jeg, at det bliver Rooney. Som United DK siger, så skal en anfører være en, der kan gå forrest og træde i karakter, når lokummet brænder. Og det gør Rooney tit. Derudover er han en holdspiller, der ofrer sig for holdets taktik. Ja, han kan lave dumheder engang imellem, men det gjorde Keane og Cantona jo også. Jeg væmmes hvergang, at jeg ser Ronaldo have anførebindet på. Det virker ikke rigtigt.
Glory Man United
24-02-2009, 08:52
Hvad f***** er det for en virus, manden har? Han sad på tribunen i lørdags! Er det en kønssygdom, manden har fået? Sgu da ellers et stykke tid siden, han har spillet med mod Fools
Lorensen
24-02-2009, 09:20
Nogen der ved om Neville er taget med til Milano? Det ville da være en oplagt mulighed for at se hans gamle kammerat Becks igen.
Christensen
24-02-2009, 10:56
Han er ikke taget med - i hvert fald ikke osm del af truppen
Hvad f***** er det for en virus, manden har? Han sad på tribunen i lørdags! Er det en kønssygdom, manden har fået? Sgu da ellers et stykke tid siden, han har spillet med mod Fools
Neville har vist et dårligt immunforsvar, for det virker vanvittigt, at han kan være syg i 3 uger. Jeg husker også, at han havde sådan en sygeperiode i 2004/2005 sæsonen, hvor man ikke viste, hvad han fejlede.
Nevilles hus:
http://i39.tinypic.com/5krnu9.jpg
Læg mærke til at der står "MUFC" på græsplænen ude foran hans port:D Respekt
..og hold kæft hvor er det egentlig kæmpestort!
Nevilles hus:
http://i39.tinypic.com/5krnu9.jpg
Læg mærke til at der står "MUFC" på græsplænen ude foran hans port:D Respekt
..og hold kæft hvor er det egentlig kæmpestort!
Gary Neville is a red! - Men hvornår er manden tilbage igen? Han blev syg i kampen mod Everton på hjemmebane, men har siden ikke været i aktion.
ChristianR
19-03-2009, 09:21
Den famøse pool, hvor nogle scouserhåndværkere havde støbt Liverpool-items i cementen - Er den lige i midten? Ellers kan jeg ikke se den.
SantasLittleHelper
19-03-2009, 11:20
100 kroner på, at han pisser i vandet hvis det er tilfældet..
Grav ham ned.... han er lige så død og færdig som Gravballemanden.... Neville kan sku ikke en gang slå O'Shea (vores næstringeste spiller) af holdet, så hvorfor helvede har han fået en ny kontrakt?
skyd ikke på Neville. Det var ikke hans mål. O´Shea, vem fan har han. Neville må ju tage hans mand.
Ja, men så sælg begge to. OK måske ikke Nevilles mål i dag, men han har da været ekstremt ringe hele året. Neville har haft sin tid, det må han bare se i øjnene - han bør stoppe nu.
Men for helved, hvor spiller vi med hovedet under armen for tiden... satme skidt
O´Shea syntes jeg ikke holder. Neville - Om han kommer tilbage i form, så er han en god gardering. Men vi har folk derude som er bedre, de bare skadet.
United DK
07-04-2009, 23:23
@Pikovic
Din signatur siger alt om dig, men lad det nu ligge.
Neville er en legende, og du følger bare strømmen, som har været efter Neville, lige siden han gjorde comeback, og han er nu officielt en syndebuk, og meget karakterisk, bliver de opfundet, når det går dårligt, og alt bliver lastet over på dem, selvom de sjældent faktisk har skylden. Det var på ingen måder Nevilles mål, men lad os da bare sige det, for det er jo altid nemmere at træde på Neville, ham den gamle udtjente mand, end at træde på ihh åhh så gode Evra, som ellers starter problemet.
Grav ham ned.... han er lige så død og færdig som Gravballemanden.... Neville kan sku ikke en gang slå O'Shea (vores næstringeste spiller) af holdet, så hvorfor helvede har han fået en ny kontrakt?
Ja, men så sælg begge to.
Må indrømme at jeg er meget uenig. Ja, han har været dårlig i denne sæson men ang. de seneste par kampe; manden er 34 år og er lige kommet tilbage efter at ha' været ude i 2 mdr. Det er klart at Neville har set sine bedste dage og aldrig bliver ligeså god som han var engang men det der synes jeg altså er i overkanten. Når det så er sagt, så er det selvfølgelig klart at der skal ske klare forbedringer, hvis han også vil spille vigtige kampe i næste sæson.
Synes Neville spiller ganske godt efter han kommer ind... Han laver ikke nogen fejl, målet er på ingen måde hans fejl... Han søger bolden for at kunne cleare den, og det burde ikke have været noget problem... At O'Shea så header den over ham og spiller modstanderen fri kan Neville sgu ikke klandres for..
O'Shea skal heller ikke klandres for meget, vi ser jo bare tydeligt at han ikke er centerforsvarer, men derimod en udmærket gardering for alle defensive pladser! En spiller som kan dække så mange pladser, og som ikke brokker sig når han ikke får spilletid skal sgu ikke kritiseres!
Kunne godt se Zlatan på holdet. Syntes der mangler en Box angriber der også er farlig i luften og som har teknikken. Tror Zlatan er perfekt der. Selvom han er en krukke - Men så har vi 2 af dem ,o)
Hvordan fanden handler det pludselig om Zlatan!???:confused:
Smaakage
07-04-2009, 23:37
@Pikovic
Din signatur siger alt om dig, men lad det nu ligge.
Neville er en legende, og du følger bare strømmen, som har været efter Neville, lige siden han gjorde comeback, og han er nu officielt en syndebuk, og meget karakterisk, bliver de opfundet, når det går dårligt, og alt bliver lastet over på dem, selvom de sjældent faktisk har skylden. Det var på ingen måder Nevilles mål, men lad os da bare sige det, for det er jo altid nemmere at træde på Neville, ham den gamle udtjente mand, end at træde på ihh åhh så gode Evra, som ellers starter problemet.
Jeg er i strømmen der er efter Neville nu, og du må altså også kunne se det. Ved godt han ikke har spillet meget, ved også godt, at taktisk har Fergie ikke givet ham de store fordele (ved bl.a. at sætte ham overfor Agbonlahor og Carew), men se nu bare, hvor piv ringe han er blevet til at positionere sig, og hvor langsom og vag til at tackle han er blevet. Der sker altså ikke meget. Værd ikke i tvivl om at jeg med hele hjertet håber at se Gaz i topform igen, for han er virkelig et stort idol. Vil aldrig glemme hans fejring af O'Shea målet mod Liverpool, og har altid ment han er en af de absolut bedste højrebacks der har spillet i United. Men manden er en legende, og han bør stoppe nu som en legende. Hans kampe på reserveholder har bestemt ikke vist noget bedre end han har nu her, og det er ganske enkelt ikke godt nok. Alt for farligt
Men manden er en legende, og han bør stoppe nu som en legende.
Helt enig. Kan rigtig godt lide Neville, og jeg synes virkelig det er ærgeligt at han ikke stopper mens legen er god, og lader yngre træder til. Brown, Rafael, O'Shea. Det er jo ikke ligefrem fordi vi mangler spillere på den position.
United DK
07-04-2009, 23:52
Jeg er i strømmen der er efter Neville nu, og du må altså også kunne se det. Ved godt han ikke har spillet meget, ved også godt, at taktisk har Fergie ikke givet ham de store fordele (ved bl.a. at sætte ham overfor Agbonlahor og Carew), men se nu bare, hvor piv ringe han er blevet til at positionere sig, og hvor langsom og vag til at tackle han er blevet. Der sker altså ikke meget.
Han bliver sat til at styre John Carew på 2 meter i midterforsvaret, og når det så er sagt, så kommer Barry også alt for nemt rundt om Evans ved 1-1 målet. Ved Villas 2-1 er Neville for passiv, men Agbonlahor må jo så heller aldrig få lov at heade en bold ind, og her kan man så skyde lidt efter hvem man nu vil af Evans, O'Shea og VDS.
Neville er ikke hvad han har været, men det er blevet helt populært, at være efter ham, fordi han er det nemme offer, grundet sin alder, og man derfor hurtigt kan konkludere, at han er blevet for gammel. Der er ingen, der kommer tilbage fra to måneders skadespause, og spiller helt forrygende, specielt ikke i den alder. Og mht. karrierestop, så er jeg mere bekymret for Scholes, som er røv og nøgler p.t., men det hører så ikke til i denne tråd.
Men manden er en legende, og han bør stoppe nu som en legende.
Tja...... var der ikke også en del der sagde det i sidste sæson om Giggs? :) Må indrømme at jeg pt heller ikke kan se ham lave samme form for 'comeback' men man har vel lov at håbe..
Smaakage
08-04-2009, 00:03
Han bliver sat til at styre John Carew på 2 meter i midterforsvaret, og når det så er sagt, så kommer Barry også alt for nemt rundt om Evans ved 1-1 målet. Ved Villas 2-1 er Neville for passiv, men Agbonlahor må jo så heller aldrig få lov at heade en bold ind, og her kan man så skyde lidt efter hvem man nu vil af Evans, O'Shea og VDS.
Neville er ikke hvad han har været, men det er blevet helt populært, at være efter ham, fordi han er det nemme offer, grundet sin alder, og man derfor hurtigt kan konkludere, at han er blevet for gammel. Der er ingen, der kommer tilbage fra to måneders skadespause, og spiller helt forrygende, specielt ikke i den alder. Og mht. karrierestop, så er jeg mere bekymret for Scholes, som er røv og nøgler p.t., men det hører så ikke til i denne tråd.
Som sagt, Neville havde oddsene imod sig rent taktisk, men synes stadig ikke han satte en fod rigtigt. Og ja det kan godt være at han er det nemme offer, men lige nu der gør han sig selv til det nemme offer. Og Scholes er jeg ikke lige så bange for. Scholes har altid spillet på flotte pasnigner og et sublimt overblik, og det synes jeg han (pånær idag) har fastholdt rimeligt. Neville har brug for hurtighed og nærkampsstyke, og der er altså intet tilbage
Smaakage
08-04-2009, 00:04
Tja...... var der ikke også en del der sagde det i sidste sæson om Giggs? :) Må indrømme at jeg pt heller ikke kan se ham lave samme form for 'comeback' men man har vel lov at håbe..
Giggs er gået fra hurtig fløj til overbliks-stærk midter. Lidt af en transformation som ingen af os nok havde forudset. Al respekt til Giggs for det han har præsteret, men der er altså lidt andre boller på suppen for Neville, der i forsvaret ikke har ret mange andre alternativer end hvad der står nu
Oprindeligt indsendt af United DK
Neville er en legende, og du følger bare strømmen, som har været efter Neville, lige siden han gjorde comeback, og han er nu officielt en syndebuk
Gu er han da en legende. Han har gjort det fantastisk i mange år. Men det er efterhånden lang tid siden. Jeg forstår ikke, at I bliver ved med at forsvare ham? Han holder ikke niveauet længere - det er sku heller ikke rart at erkende, jeg mener, han er jo en ægte United-mand. Men alting har en ende, og Nevilles tid er kommet. Og disse påstande har intet med aftenens kamp at gøre - det ville være usagligt at klandre ham for det sidste mål. Ved Portos udligning er vi simpelthen bare for passive på vores nederste tredjedel - der var ingen pres på boldholderen....
Men! For at runde den af, så har Neville førhen altid været kvalitetsgaranti - det mener jeg bare ikke han er længere.... hverken ham eller O'Shea. Jeg synes United fortjener bedre....
Giggs er gået fra hurtig fløj til overbliks-stærk midter. Lidt af en transformation som ingen af os nok havde forudset. Al respekt til Giggs for det han har præsteret, men der er altså lidt andre boller på suppen for Neville, der i forsvaret ikke har ret mange andre alternativer end hvad der står nu
Helt enig i at man nok ikke helt kan sammenligne de to situationer :)
nielzon21
08-04-2009, 07:36
Nu vil jeg så også gå med strømmen og sige, at forsvaret har sejlet noget så grusomt de sidste mange kampe.
Det kan godt være de fik lukket af så der ikke gik mål ind i 12-13 kampe, men at lukke 10 mål ind de sidste 4 kampe (heraf 8 på hjemmebane de sidste 3) siger noget om at hverken Gary Neville eller Jonny Evans sammen med VdS burde spille mere denne sæson.
Det er synd at en Ben Foster får tid på Bænken når han gør det godt, samtidig med at Rafael, Brown og Ferdinand er ude med skader. Dertil kommer det at Giggs også er "over the top" og heller ikk en af de bedst spillere længere.
Jeg vil gerne give udtryk for, at United ikke vinder flere titler denne sæson. PL går til Liverfools, CL går til Barcelona og FA-cup går sgu nok til CSKA London.
Skal United løfte trofæer i næste sæson, skal de som minimum hente en eller 2 forsvarsspillere der ikke laller rundt som Evans og Neville.
United DK
08-04-2009, 07:52
Gu er han da en legende. Han har gjort det fantastisk i mange år. Men det er efterhånden lang tid siden. Jeg forstår ikke, at I bliver ved med at forsvare ham? Han holder ikke niveauet længere - det er sku heller ikke rart at erkende, jeg mener, han er jo en ægte United-mand. Men alting har en ende, og Nevilles tid er kommet. Og disse påstande har intet med aftenens kamp at gøre - det ville være usagligt at klandre ham for det sidste mål. Ved Portos udligning er vi simpelthen bare for passive på vores nederste tredjedel - der var ingen pres på boldholderen....
Jeg mener stadig han er god nok, men han skal lige igang igen ovenpå sin skade. Det er jo sjovt, at når en af de yngre spillere vender tilbage fra skade, så skal vedkommende lige have tid, til at komme op i omdrejninger igen, men når det så er den ældre Neville, så får han på puklen, for ikke at levere fra dag 1. Derudover mindes jeg, at Neville var i forsvaret, i størstedelen af den periode, hvor vi holdt nullet i gud ved hvor mange kampe, en periode hvor han var skadesfri i et godt stykke tid, men det er som om man glemmer dette, i denne sure tid.
Men! For at runde den af, så har Neville førhen altid været kvalitetsgaranti - det mener jeg bare ikke han er længere.... hverken ham eller O'Shea. Jeg synes United fortjener bedre....
Det er bare ikke sådan, at man kan have 25 spillere af allerhøjeste klasse, det har ingen klubber, og selvom hverken Neville eller O'Shea er Maicon-klasse, så kan de stadig bruges.
DonThommy
08-04-2009, 07:56
Nu vil jeg så også gå med strømmen og sige, at forsvaret har sejlet noget så grusomt de sidste mange kampe.
Det kan godt være de fik lukket af så der ikke gik mål ind i 12-13 kampe, men at lukke 10 mål ind de sidste 4 kampe (heraf 8 på hjemmebane de sidste 3) siger noget om at hverken Gary Neville eller Jonny Evans sammen med VdS burde spille mere denne sæson.
Det er synd at en Ben Foster får tid på Bænken når han gør det godt, samtidig med at Rafael, Brown og Ferdinand er ude med skader. Dertil kommer det at Giggs også er "over the top" og heller ikk en af de bedst spillere længere.
Jeg vil gerne give udtryk for, at United ikke vinder flere titler denne sæson. PL går til Liverfools, CL går til Barcelona og FA-cup går sgu nok til CSKA London.
Skal United løfte trofæer i næste sæson, skal de som minimum hente en eller 2 forsvarsspillere der ikke laller rundt som Evans og Neville.
tjaa. evans er omkring 20 år og mangler derfor erfaring, men det er jo ikke kun forsvaret som har haltet, det som om vores folk er gået ind til kampene med indstillingen om at de jo vandt på forhånd !
og så det der du nævner med at united ikke får flere titler i år?.. hmm jeg vil nu gerne vædde en kasse øl på at vi får min. 1 titel mere,
t-tør du?
:titte:
Parkohargo
08-04-2009, 08:10
Jeg mener Neville oz skal stoppe nu mens legen er god. Han er selvfølgelig allerede en legende i klubben med alt det han har gjort for os gennem tiderne men i denne sæson har det altså bare slet ikke været godt nok fra hans side. Der har været enkelte kampe hvor han har gjort det flot, Chelsea kampen så vidt jeg husker. Men én kamp løfter altså ikke niveauet op fra alle de andre kampe hvor det for det meste har svinget rigtig meget...
Glory Man United
08-04-2009, 09:21
Jeg er i strømmen der er efter Neville nu, og du må altså også kunne se det. Ved godt han ikke har spillet meget, ved også godt, at taktisk har Fergie ikke givet ham de store fordele (ved bl.a. at sætte ham overfor Agbonlahor og Carew), men se nu bare, hvor piv ringe han er blevet til at positionere sig, og hvor langsom og vag til at tackle han er blevet. Der sker altså ikke meget. Værd ikke i tvivl om at jeg med hele hjertet håber at se Gaz i topform igen, for han er virkelig et stort idol. Vil aldrig glemme hans fejring af O'Shea målet mod Liverpool, og har altid ment han er en af de absolut bedste højrebacks der har spillet i United. Men manden er en legende, og han bør stoppe nu som en legende. Hans kampe på reserveholder har bestemt ikke vist noget bedre end han har nu her, og det er ganske enkelt ikke godt nok. Alt for farligt
Neville har spillet to kampe på 2 mdr. Ja han var pivringe mod Villa, men hvad med igår? 20 mins på højreback og han lægger Uniteds farligste indlæg.
Hvad med Evans? Han har om nogen været en katastrofe i de to sidste kampe. Skal han så også ud? Come on!
Troelsgaard
08-04-2009, 09:42
Jeg synes ligesom United DK, at det er for nemt at skyde skylden på Neville, og kalde ham for færdig. Giggs og Scholes var også færdige for nogle år siden, men de kom igen, og det kan Neville også, såfremt han holder sig skadesfri.
For nemt bare at kritisere Neville og andre i forsvaret. Hvad med Vidic.? Han har spillet fremragende i sæsonen, men den sidste måned været helt elendig. Skal han så også smides ud. Come on, sådan fungerer det jo ikke. Alle laver fejl i ny og næ..
Måske hænger det også sammen med, at midtbanen ikke er i topform pt og ikke ligger det pres på modstanderen og giver forsvaret den hjælp der kræves. Plus Ronaldo smider en million bolde væk i løbet af en kamp, uden at løbe to meter efter den igen. Så skal det jo gå galt defensivt. Det hænger jo sammen over hele banen, men den sidste måneds tid er formen bare forsvundet og det kørr bare ikke for hele holdet.!
Synd for Neville, hvis han skal ende sin karriere på den her måde. Han har udentvivl været skuffende, men for mig at se, er det fuldt forståeligt. Manden var skadet i halvandet år, og har i den her sæson også haft mange skader. At han så bliver smidt i ilden mod Aston Villa, er sgu synd.
Jeg synes stadig, at Neville har noget at tilbyde. Hvis han får flere kampe i streg, så skal vi nok se ham tilbage i god form igen. Han havde en fantastisk januar måned, og han kan godt nå tilbage til det niveau igen. Neville er en legende, og fortjener ikke at blive gjort til syndebuk ovenpå en lidt mislykket sæson med mange skader.
Oprindelig indsendt af United DK
Det er bare ikke sådan, at man kan have 25 spillere af allerhøjeste klasse, det har ingen klubber, og selvom hverken Neville eller O'Shea er Maicon-klasse, så kan de stadig bruges.
Helt enig... jeg mener bare, at i kraft af vores position som verdens største og bedste klub, burde vi så ikke have bedre reserver? Du nævner selv Inter som eksempel. I Inter har man Burdisso, Chivu, Samuel, Santon, Cordoba, Maicon, Materazzi, Rivas og Zanetti, som alle er dygtige forsvarsspillere - ikke derved sagt, at vores 4 bedste (i mine øjne Brown-Vidic-Rio-Evra) ikke er gode nok, men når vi snakker bredde mener jeg, at vi skal være bedre rustede fremover.
Er dog enig i, at vi som helhed har fejlet i forsvaret på det seneste - forhåbentlig ændrer det sig så vi hurtigst muligt får rettet de personlige fejl og genetableret det betonforsvar, der satte en fantastisk rekord tidlgiere i år! Inden Foolkampen havde Nemanja Vidic jo ikke sat en fod fejl i hele sæsonen, og i mine øjne kandiderede han kraftigt til titlen som Årets Spiller, og han er bestemt heller ikke afskrevet pga. den ene kamp....
(ellers tak for en god og saglig debat!)
Slet ikke enig. Ser ikke noget videre med Inter. Men synes simpelthen ikke man kan kritisere vores forsvar for at mangle bredde. Den normale back-kæde med Brown - Vidic - Rio - Evra er blandt de stærkeste i verden. Så er der reserver som Neville, Rafael, Fabio og Evans, alle nogen som ville gå ind og være faste på stort set alle andre hold i Premier League. Nu er det jo sådan, at man ikke kan have en bænk med lutter stjernenavne, der er nogen der skal trække det hårde slæb og acceptere en plads på bænken somme tider i en trup.. Sådan er det bare. Synes generelt vores bredde defensivt er glimrende..
Misforstå mig ikke - Brown-Vidic-Rio-Evra er så afgjort den bedste back-kæde i verden.
Jeg nu stadig af den holdning, at med de skader vi har haft de seneste par år, ville det være tiltrængt med øget stabilitet i bagkæden. Som jeg før har nævnt, ser jeg ikke det store i O'Shea, og jeg tvivler på, at Neville nogensinde kommer tilbage for alvor. Jeg ved ikke om de unge, med undtagelse af Rafael, endnu er klar til at være førstereserver. Vi har ikke set Fabio ret meget endnu, men han virker spændende. Synes Jonny Evans er meget svingende, men der kunne godt være fremtid i ham.
Min tvivl går mere på, om vi pt. er rustet til de mange skader, der har holdt især Rio og Evra ude i længere perioder?
Glory Man United
08-04-2009, 19:51
Jamen Pikovic, smid dog nogle navne på bordet, som vi burde købe. Og inden du nævner dem, så husk at det skal være spillere, som accepterer at sidde på bænken. Det er jo bl.a. derfor O´Shea stadig er i klubben og er elsket af United fans. Han accepterer sin situation
United DK
08-04-2009, 20:26
Helt enig... jeg mener bare, at i kraft af vores position som verdens største og bedste klub, burde vi så ikke have bedre reserver? Du nævner selv Inter som eksempel. I Inter har man Burdisso, Chivu, Samuel, Santon, Cordoba, Maicon, Materazzi, Rivas og Zanetti, som alle er dygtige forsvarsspillere - ikke derved sagt, at vores 4 bedste (i mine øjne Brown-Vidic-Rio-Evra) ikke er gode nok, men når vi snakker bredde mener jeg, at vi skal være bedre rustede fremover.
Er dog enig i, at vi som helhed har fejlet i forsvaret på det seneste - forhåbentlig ændrer det sig så vi hurtigst muligt får rettet de personlige fejl og genetableret det betonforsvar, der satte en fantastisk rekord tidlgiere i år! Inden Foolkampen havde Nemanja Vidic jo ikke sat en fod fejl i hele sæsonen, og i mine øjne kandiderede han kraftigt til titlen som Årets Spiller, og han er bestemt heller ikke afskrevet pga. den ene kamp....
(ellers tak for en god og saglig debat!)
Af de spillere Inter har, er det kun Maicon der er topklasse (ja faktisk verdens bedste på sin plads), resten er sådan lidt lala, selvom det navnemæssigt lyder godt. Chivu og Materazzi lyder da bedre end O'Shea og Evans, men derfor er de ikke nødvendigvis bedre.
Desuden synes jeg også folk er for fokuseret på vores defensiv, ikke fordi den nuværrende situation er fin, langt fra, men det kunne være en fordel, at vi også begyndte at score flere mål generelt. Vi har scoret fem mål mindre end Liverpool i PL, selvom de angiveligt har en klart dårligere offensiv end os, og det tror jeg rammer os nu, at vi i den grad har levet på en stærk defensiv, for når den så ikke holder længere, så er vi til en vis grad solgt. Defensiven skal finde niveauet igen, men offensiven skal også tage sig sammen, selvom to mål i går burde have været nok.
Svar til Glory Man United
Jeg synes fx ikke at salget af Piqué var nødvendigt. Sidste sæson gjorde han en god figur, når han fik chancen i stjernernes fravær. Det samme gælder Silvestre, der godt nok ikke er den mest begavede spiller, men som spillede gode kampe mod slutningen af sæsonen bl.a. i nederlaget på Stamford. Jeg ville bestemt heller ikke have noget imod at se Phil Neville i Unitedtrøjen igen...
Jeg synes fx ikke at salget af Piqué var nødvendigt. Sidste sæson gjorde han en god figur, når han fik chancen i stjernernes fravær. Det samme gælder Silvestre, der godt nok ikke er den mest begavede spiller, men som spillede gode kampe mod slutningen af sæsonen bl.a. i nederlaget på Stamford. Jeg ville bestemt heller ikke have noget imod at se Phil Neville i Unitedtrøjen igen...
Nooy hvor har jeg bare modsat holding til det her. Silvestre var alt alt for ustabil, og blev man altid nervøs, når bolden var i hans område.
P. Neville vil altid være en true red, og har han altid givet alt hvad han har på banen, men det var (og er) bare ikke nok til et Man Utd hold, der kæmper om alle pokaler.
Pique kunne jeg dog godt lide, og hvis han bare var lidt stærkere i hovedspillet, og lidt hurtigere, så ville han nok også været blevet i det nord engelske, men sådan var det bare ikke, desværre. For at læse spillet, det kan han så.
Du er da godt nok en hat at høre på.
Skal vi vrage VDS pga. de sidste par kampe? Har du overhovedet set nogle kampe med United? Manden redder os jo tit. Med den logik du udstråler i dette indlæg, vil blot betyde at vi skulle købe et nyt hold efter hver tabte kamp. Husk nu forfanden på at spillerne er mennesker som du og jeg. Selvfølgelig er det tirst og kedeligt at se United blvie udstille på den måde som i forgårs mod Porto. Men det var jo lige så meget Portos fortjeneste, for de gjorde altså et godt arbejde de forreste fra Porto.
Og at du sviner Evans til pga. en dårlig kamp er for mig et stort spørgsmål. Dette er mandens første sæson som fast spiller i truppen til hver kamp. Ronaldo, Evra, Vidic osv osv. var jo ikke ligefrem særlige gode i deres første sæson. Man kunne skimme talentet, men det spillemæssige var svært at få på et stabilt niveau. Ligeså vel med Evans. HAn har talent, spiller tit gode kampe, andre gange desværre knap så godt.
jmyrini
Tjah... Silvestre havde afgjort nogle udsving - men jeg var nu mere tryg ved ham end O'Shea. Piqué spiller ofte i Barca, jeg tror han bliver star - han gjorde det godt igen i aftes mod Bayern (de blev så også udspillet)
Phil synes jeg nu var en meget stabil spiller, ham kunne jeg sku godt lide.... Når vi nu snakker om defensiven, har du så nogle forslag til indkøb? Eller er du tilfreds med vores reserver?
Know your lessons. Piqué ville selv væk, fordi der var udsigt til mere spilletid i Barca. Han vidste jo godt, at han ikke havde en jordisk chance for at slå Rio og Vidic af, når de lige har vundet PL og CL. Det jo logik for høns!
Det ved jeg skam godt - men da Fletcher ville væk i sommers solgte vi ham jo heller ikke... Og nej, selvfølgelig kunne han ikke slå de to af, men Piqué er jo en ung spiller, og min pointe var sådan set bare, at jeg tror han ville være blevet en god Unitedspiller.
Når det så er sagt, så har du nok ret i, at Barcelona var for svær at sige nej til, når nu han heller ikke var i startopstillingen. Men han ville sku have været en dejlig reservespiller at have:)
Det ved jeg skam godt - men da Fletcher ville væk i sommers solgte vi ham jo heller ikke... Og nej, selvfølgelig kunne han ikke slå de to af, men Piqué er jo en ung spiller, og min pointe var sådan set bare, at jeg tror han ville være blevet en god Unitedspiller.
Når det så er sagt, så har du nok ret i, at Barcelona var for svær at sige nej til, når nu han heller ikke var i startopstillingen. Men han ville sku have været en dejlig reservespiller at have:)
Enig, men det jo uetisk og dumt at holde på en spiller, der gerne vil væk. Det gavner ingen af partene. Og vedrørende det med at Fletcher ville væk, tror jeg altså var en and :)
Delvist enig - man kan sige, at vi jo sådan set har holdt på Ronaldo, selvom han ønskede at skifte til Real. Som udgangspunkt er jeg nu heller ikke tilhænger af at holde på spillere, der ønsker at skifte.
Ved ikke om Fletcher-historien var en and - ved bare, at jeg er glad for, at han ikke skiftede:) Fletcher har gjort det rigtig flot i år, og har i mine øjne etableret sig som en stabil spiller, der tilmed har scoret nogle vigtige mål.
United DK
09-04-2009, 01:03
P. Neville vil altid være en true red, og har han altid givet alt hvad han har på banen, men det var (og er) bare ikke nok til et Man Utd hold, der kæmper om alle pokaler.
Det kommer an på hans rolle, for han var altid en glimrende reserve, og det er ikke tilfældigt, at han er anfører for et af de bedre hold i PL. Jeg tror eksempelvis ikke O'Shea kunne markere sig ligeså stærkt i Everton, som Phil Neville har gjort.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.