Se fuld version : Scousers strike back
http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-9621462.html
Det er angiveligt ikke kun byens egne indbyggere, der snyder og bedrager. De ynkeliges hold skulle nu angiveligt have haft indflydelse på kampens gang...hvor jeg dog håber der er noget om det, selvom det lyder lidt langt ude...
Dream on scouse bastards.
Tja, jeg må indrømme, at Besiktas virkede usandsynligt tamme i den kamp.
You murdering scouse bastards!
Jeg jublede næsten da jeg hørte det i sporten.. Og håber også den er god nok. skidt for engelsk fodbold.. Men endnu mere skidt for Liverfool !! he he.
Måske også lidt mystisk at tabe 2-1 til Besiktas ude. Hvorefter man Gennemsmadre dem to uger efter
Liverpool_sucks
05-12-2007, 16:37
-200 point.. tak.. :juhuuuu:
Benitez var heller ikke glad den dag..
Ville være fedt hvis Scouserne skulle tages for at snyde. Haha jeg håber det passer, selvom det virker lidt underligt. :juhuuuu:
Jeg jublede næsten da jeg hørte det i sporten.. Og håber også den er god nok. skidt for engelsk fodbold.. Men endnu mere skidt for Liverfool !! he he.
Måske også lidt mystisk at tabe 2-1 til Besiktas ude. Hvorefter man Gennemsmadre dem to uger efter
Var der nogen der sagde Roma ;)
Liverpool_sucks
05-12-2007, 16:48
Roma gjorde godt men vi var bedre..:Bouncing:
Shh, det er en helt anden snak.
Du bedes holde dig til topic (:D)
Don Kafai
05-12-2007, 17:17
Jeg tror ikke Liverpool har noget med det at gøre.
Hvis der skal spekuleres i noget, må det være Besiktas' indstilling til kampen. Det var som om de ønskede at tabe den stort. Det er jo ikke tilfældigt at 8-0 slår rekorden for største sejr, selv om der har været over 1000 møder hvor bedre hold end Liverpool har mødt dårligere hold end Besiktas.
Men jeg tror ikke på nyheden. Hold har nogle dage sådanne afklapsninger, og det gælder alle hold. Brøndby tabte engang 1-6 til Esbjerg på Bif Stadion, FCK tabte 0-5 i Parken til upåagtede Gorica, Real Madrid har tabt 1-5 på Bernabeu, osv osv. Selv store hold har de her "off-days" hvor bare intet fungerer og alt hvad modstanderen rører ved bliver til guld. Det tror jeg ligeledes var tilfældet med Besiktas.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.