PDA

Se fuld version : Royston Drenthe

Øster
05-12-2007, 14:25
Hvad med ham ? Han kunne være en perfekt reserve til Pat på venstreback og han kan også spille på venstre midtbane så vi får både en angrebsivrig back og en fantastisk kantspiller.
Han er jo også kun 20 år og vi er jo blevet verdensberømte for at give de unge spillere chancen nu, så hvorfor ikke ? :)
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77065

Bonde15
05-12-2007, 14:27
Kunne godt være, Har kun set meget lidt til Royston.

Øster
05-12-2007, 14:33
Kunne godt være, Har kun set meget lidt til Royston.

Det er nok fordi han ikk har spillet særlig meget i Real ;)
Men er helt sikker på at ved os kunne han gå fra talent til stjerne også er han jo også en fremtidens mand.

JDK
05-12-2007, 14:46
Hvad med ham ? Han kunne være en perfekt reserve til Pat på venstreback og han kan også spille på venstre midtbane så vi får både en angrebsivrig back og en fantastisk kantspiller.
Han er jo også kun 20 år og vi er jo blevet verdensberømte for at give de unge spillere chancen nu, så hvorfor ikke ? :)
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77065

Er han ikke mest kantspiller og ikke back? det har han været de kampe jeg har set

Jeg tror ikke på at vi køber ham, selvom han måske er en spændende spiller... ser ikke hvad vi skal bruge ham til - hvis han, som jeg tror er mest på, er venstremidtbane, fremfor back

Øster
05-12-2007, 14:52
Er han ikke mest kantspiller og ikke back? det har han været de kampe jeg har set

Jeg tror ikke på at vi køber ham, selvom han måske er en spændende spiller... ser ikke hvad vi skal bruge ham til - hvis han, som jeg tror er mest på, er venstremidtbane, fremfor back

Nu følger jeg meget med i Real Madrids kampe pga. min svoger er kæmpefan af dem og han er da kommet ind i flere kampe istedet for Heinze og Marcelo så jeg er rimelig sikker at han kan spille venstreback .

JDK
05-12-2007, 15:06
Nu følger jeg meget med i Real Madrids kampe pga. min svoger er kæmpefan af dem og han er da kommet ind i flere kampe istedet for Heinze og Marcelo så jeg er rimelig sikker at han kan spille venstreback .

Jeg tror også at han kan spille venstre back, men mener bare at fløj er hans oprindelige position og den som han foretrækker

Bugge
05-12-2007, 17:15
I mine øjne spiller han alt for fremadrettet til at spille venstre back.. I øvrigt spiller han for det meste venstre kant eller nogle engang endda centralt på midtbanen for Real.. Sidstnævnte virker dog lidt malplaceret..
Han har ikke imponeret mig sønderligt for Real, men han er også ung og har fået meget begrænset spilletid.

robinho
05-12-2007, 17:18
vi kunne godt bruge et cover på venstre back, men er ikke for imponeret over denne spiller og han vil nok heller ikke hertil bare for at sidde på bænken, hvilket han vil komme til for han er ikke i nærheden af evras niveau.

Et bud på en venstre back kunne være shorey som pressen spekulere i allerede.

Hald
05-12-2007, 17:38
Syntes vi skulle hente Abdou Razack Traore i Rosenborg. Han er venstreback og kun 19 år, han har spillet kanon godt i denne sæson i Rosenborg. Og så var han på listen over de 50 største talenter i verden. Den liste der lige er blevet´! Som i øvrigt havde Anderson på en 4 plads!! Sådan

Dines
05-12-2007, 17:47
Kender ikke så meget til ham, men jeg har svært ved at tro på at han som tredjevalg i Real har muligheder for at slå Evra af, selvom jeg godt ved han er rigtig ung.

Øster
05-12-2007, 18:53
Kender ikke så meget til ham, men jeg har svært ved at tro på at han som tredjevalg i Real har muligheder for at slå Evra af, selvom jeg godt ved han er rigtig ung.

Jeg mener heller ikke at han skal slå ham af, men han vil være en rigtig god back-up for Evra har vel også brug for pause og O'shea er altså ikke fantastisk som back.

Martinsen
05-12-2007, 19:38
Vi har en ganske habil backup i O´shea så ser slet ingen grund, til at hente Drenthe eller nogen anden venstre back. Evra er meget sjælden skadet, og skulle uheldet være ude, mener jeg nu godt at O´shea kan tage over.

Kofoed
05-12-2007, 19:42
Vi har en ganske habil backup i O´shea så ser slet ingen grund, til at hente Drenthe eller nogen anden venstre back. Evra er meget sjælden skadet, og skulle uheldet være ude, mener jeg nu godt at O´shea kan tage over.

Enig.. o'shea gør det fremragende som back.. godt nok ikke så offensiv, men han har gjort det rigtigt godt når han får chancen og han har også gjort det med succes i de store kampe..