PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - Sporting Lissabon

Sivebæk
25-11-2007, 17:28
http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg Manchester United - Sporting Lissabon http://img515.imageshack.us/img515/6821/sportingub4.gif
Champions League | Tirsdag, 27. november 2007, 20:45 | Old Trafford

Viceanfører Giggs anbefaler, at United ser fremad på trods af det kedelige resultat mod Bolton. Sporting Lissabon besøger Old Trafford.

Der var ikke mange, som havde set nederlaget til Bolton komme. Der er ikke råd til mange flere fejltagelser, hvis ikke United skal falde alt for langt bagefter i tabellen. Inden næste Premier League-opgør skal "De Røde Djævle" i aktion i Champions League, hvor Sporting Lissabon kommer på besøg. United kan med en sejr sikre sig førstepladsen i gruppen.

Sportings chancer for videre deltagelse i turneringen blev kraftigt nedsat, da Romas David Pizarro i sidste spillerunde udlignede Sportings føring i kampens overtid.
Portugiserne skal både havde point på Old Trafford og sætte sin lid til, at Roma taber point i deres sidste kampe. Sporting ligger for tiden på tredjepladsen i den portugisiske liga, men hele tre andre mandskaber har mulighed for at overhale hovedstadsklubben. Porto og Benfica indtager rækkens øverste pladser med et pænt stykke ned til forfølgerne.

Kampen på tirsdag bliver det fjerde møde mellem de to klubber. United har vundet to af de foregående, mens Sporting står noteret for en enkelt sejr. I september vandt United som bekendt med et enkelt mål scoret af Cristiano Ronaldo.

Nemanja Vidic og Ronaldo var hårdt savnede på Reebok Stadium i lørdags, og de er begge heldigvis atter fit for fight og til Sir Alex Fergusons disposition. Wayne Rooney bliver ikke klar, men forventes tilbage i næste weekend.
Sportings Liedson pådrog sig en skade i weekendens ligakamp, men brasilianeren forventes at deltage mod United.

Skribentens bud på kampens udfald
United er allerede videre fra gruppespillet, og det kan betyde, at nogle af spillerne bliver sparet. Det kan åbne op for en mulighed til Sporting. Manchester United 1-1 Sporting Lissabon.

Sandsynlig startopstilling
Kuszczak
Brown – Ferdinand – Vidic – O'Shea
Ronaldo – Fletcher – Anderson – Nani
Tévez – Saha

Uniteds trup: Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O’Shea, Ronaldo, Carrick, Anderson, Hargreaves, Fletcher, Nani, Giggs, Saha og Tévez.

Seneste kampe
Indbyrdes
19-09-07 Sporting 0-1 United
18-03-64 Sporting 5-0 United
26-02-64 United 4-1 Sporting

United
Bolton 1-0 United
United 2-0 Blackburn
United 4-0 Dynamo Kiev
Arsenal 2-2 United
United 4-1 Middlesbrough

Sporting
Leixoes 1-1 Sporting
Braga 3-0 Sporting
Sporting 2-2 Roma
Sporting 4-1 Naval
Nacional Madeira 0-0 Sporting

Historie
Kampe: 3
United-sejre: 2
Sporting-sejre: 1
Uafgjorte: 0

Odds
United 1,51
Uafgjort 3,67
Sporting 6,77

TV
TV2 Sport (forskudt)
Viasat Sport 2 (forskudt)

Skader
Manchester United
W Rooney Sprained Ankle 8th Dec 07
P Scholes Knee Injury Feb 08
M Silvestre ACL Knee Injury Mar 08
B Foster ACL Knee Injury Feb 08
P Ji-Sung Knee Injury 1st Jan 08

Madsens Corner

Manchester United har mødt Sporting Lissabon i tre Europa Cup kampe
Det er blevet til to sejre og et nederlag. Målscoren er 5-6.

Manchester United har købt følgende spillere fra Sporting Lissabon:
Cristiano Ronaldo og Luis Nani.

Sporting Lissabon har købt følgende spillere fra Manchester United:
Peter Schmeichel.

Spiller der har været i begge klubber uden direkte overgang:
Jovan Kirovski og Gabriel Heinze.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
26 2 1964 Sporting Lisbon 4-1 - CWC R3 60,000 Charlton1 LawD3(Pen2)
18 3 1964 Sporting Lisbon - 0-5 CWC R3 40,000
19 9 2007 Sporting Lisbon - 1-0 EC 39,514 Ronaldo1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 4- 1 60,000
UDE 2 1 1 1- 5 79,514
ialt 3 2 1 5- 6 139,514

På trods af at Manchester United havde vundet 4-1 på hjemmebane over Sporting Lissabon tabte man på udebane med 0-5 og blev slået ud af Europa cuppen for pokalvinder i 1964.

Bemærk: af de hold vi skal møde i Champions Liga gruppe spil i denne sæson har vi kun mødt dem hjemme og ude en gang før i en Europa cup kamp. Sporting Lissabon i 1964, Dynamo Kiev i 2000 og R.S. Roma i 2007

United DK
25-11-2007, 17:32
VDS

Simpson - Rio - Brown - Evra

Fletcher - Hargreaves - Anderson - Nani

Tevez - Saha

Jeg tror ikke det bliver en walkover, men vi vinder i hvertfald. 2-0 til United.

Kofoed
25-11-2007, 18:17
vi har ikke noget at tabe, men skal helst vinde den for at sikre os 1. pladsen, men hargo skal efter min mening spares så meget som muligt i de lidt mere ligegyldige kampe..

United DK
25-11-2007, 18:20
helt enig udover carrick istedet for hargo.. vi har ikke noget at tabe, men skal helst vinde den for at sikre os 1. pladsen, men hargo skal efter min mening spares så meget som muligt i de lidt mere ligegyldige kampe..

Det kan du have ret i, men Carrick skal lige mærke, at man ikke bare kan levere svage præstationer, som den i går, og så være på holdet igen til næste kamp.

JakobR
25-11-2007, 18:32
Kusse

Simpson - Rio - Pique - O'Shea

Ronaldo - Anderson - Fletcher - Nani

Saha - Tevez

Er ligeglad med resultatet, så længe vi bare napper 1 point, så vi har sikret os første pladsen ;)

Sivebæk
25-11-2007, 18:45
Er ligeglad med resultatet, så længe vi bare napper 1 point, så vi har sikret os første pladsen ;)
Spiller vi uafgjort, og vinder Roma deres kamp, så vil vi efter denne runde have 13 point, mens Roma vil have 10. Så skal de "bare" slå os med to mål på Olimpico for at tage førstepladsen i gruppen. Så sejr mod Sporting er faktisk påkrævet for United...

mojtaba
25-11-2007, 19:48
VDS:

Van der Sar
Brown – Ferdinand – Piqué – Evra
Fletcher – Carrick – Anderson – Nani
Giggs
Saha

- Skulle lige hilse, at CL-kampen kan ses direkte for alle dem der har Viasat Guld. Kampen vises på Viasat Xtra og på TV3 Norge.

Hr Hansen
25-11-2007, 20:16
Er du sikker på at du må henvise til andre medier end Google og youtube. :-)

Og til dem der ikke har Guldkort, så kan man købe kampen over Uefa.com eller Tv2sport.dk koster 49kr og er udemærket.

Kofoed
25-11-2007, 20:19
Det kan du have ret i, men Carrick skal lige mærke, at man ikke bare kan levere svage præstationer, som den i går, og så være på holdet igen til næste kamp.

Jeg syntes omvendt at han skal føle at fergie tror på ham, og gir ham chancen for at bevise at det var en enkelt off-day.. men okay det er jo bare to forskellige fodbold-mentaliteter..

KennyN
25-11-2007, 21:04
Egentlig en lidt ligegyldig kamp, da vi er videre. Men sejr vil sikre os førstepladsen i puljen, hvilket jo kan vise sig at være en god ting. Men tror alligevel Fergie sparer et par spillere, og giver genvalg til et par unge. Men sejr vil også bringe os tilbage på sejrskurs, så tror United er tændte og viser kvaliteten og besejrer Sporting.

Kuszczak

Simpson - Ferdinand - Pique - Evra

Nani - Carrick - Fletcher - Anderson

Saha - Tevez

Bænk: Van der Sar, J. Evans, O'Shea, Hargreaves, Giggs, Eagles og Dong.

23Becks
25-11-2007, 22:35

Carrick var ikke ringere end de andre.. sammenligner man ham og hargo havde hargo flere fejlaflevringer, men han gik mere til den..

Damien
25-11-2007, 22:43
Kuszczak

Simpson - Brown - Pique - O'shea

Fletcher - Carrick - Anderson - Nani

Saha - Giggs

Kamp vi kan tåle at tabe, så syns det på tide at Sir Alex lufter reserverne..

Tror den bliver 2-2 og Anderson kunne score hans første mål her.

JDK
26-11-2007, 00:05
van der Sar

Simpson - Rio - Brown - Evra

Nani - Hargreaves - Anderson - Giggs

Tevez - Saha

Tror at vi vinder 2-0 og at det bliver Tevez som scorer det første mål

Go' kamp til jer alle ;)

robinho
26-11-2007, 07:27
TK

Simpson-Rio-Brown-Evra

Fletcher-Anderson-Hargreaves-Nani

Saha-Giggs

Svært når vi ikke ved hvorvidt vidic og ronaldo bliver klar.

Hvad den bliver er svært at vurdere. Ender nok uafgjort

Dines
26-11-2007, 07:53
Som sagt betyder denne kamp ikke så meget, da vi er videre, men jeg synes nu alligevel at det vil være godt hvis vi vandt for at vinde puljen, og også at komme tilbage på sejrsporet efter nederlaget. Tror vi vinder 2-0, hvor Giggs scorer første mål og bagefter Saha.

TK

Simpsons - Pique - Rio - Evra

Nani - Carrick - Fletcher - Giggs

Saha - Tevez

God kamp. ;)

Glory Man United
26-11-2007, 09:53
Underligt ingen af jer, tror Neville spiller...

-----------PIG
Neville-Brown-Pique-O´Shea
-----Fletcher-Carrick
Eagles---------------Nani
---------Anderson
---------Saha

Bænk: VDS-Simpson-Evra-Hargo-Ronaldo-Tevez-Dong

2-1 sejr....og så har vi 1. pladsen ;)

United DK
26-11-2007, 09:56
Underligt ingen af jer, tror Neville spiller...

Jamen er han blevet klar?

Glory Man United
26-11-2007, 10:09
Jamen er han blevet klar?

Mener da han spillede en reserveholdskamp for 14 dage siden (han skulle så have været elendig :D ), men jeg har da ikke hørt, han skulle være blevet skadet igen

KennyN
26-11-2007, 10:20
Jo han fik et lille "set-back" igen forleden, og var ikke med i sidste reservekamp i sidste uge. Ferguson regner med at Neville spiller reservekamp i løbet af denne uge, og at han har behov for 2-3 kampe for reserverne inden han igen er klar til førsteholdet. Men hvem ved, måske skifter han mening..

Glory Man United
26-11-2007, 10:40
Jo han fik et lille "set-back" igen forleden, og var ikke med i sidste reservekamp i sidste uge. Ferguson regner med at Neville spiller reservekamp i løbet af denne uge, og at han har behov for 2-3 kampe for reserverne inden han igen er klar til førsteholdet. Men hvem ved, måske skifter han mening..

OK....I rest my case :)

-----------PIG
Simpson-Vidic-Pique-O´Shea
-----Fletcher-Carrick
Ronaldo---------------Nani
---------Anderson
---------Saha

Bænk: VDS-Brown-Evra-Hargo-Eagles-Tevez-Dong

Glory Man United
27-11-2007, 16:01
Claus Bo Larsen er dommer i aften :)

PerRonaldo
27-11-2007, 16:36
Så kan vi sikre os 1. pladsen og Fergie har bebudet at han vil benytte sig af de to tidligere sporting spillere. Jeg tror vi køre en sikker 1-0 sejr hjem. Med Ronaldo tilbage ser det lidt lysere ud. Vi stiller jo nok med en del reserver, men derfor burde vi ku slå dem hjemme på old trafford!

Dines
27-11-2007, 18:35
Claus Bo Larsen er dommer i aften :)

Okay ærgeligt. Generelt synes jeg at danske dommere tillader for lidt i den danske liga, og er der det mindste så fløjter de. Dette kunne nemt ske mod Sporting, der kommer fra en kultur, hvor film er normalt. Det samme kan man sige om Nani og Ronaldo.

CC
27-11-2007, 18:51
Synes egentlig det er fint han er dommer... Han plejer at gøre det udmærket og hvis der er problemer, så er jeg sikker på at fergie nok skal gøre ham opmærksom på det:D

rocatis
27-11-2007, 18:54
PIG
Brown - Vidic - Pique - Evra
Ronaldo - Fletcher - O'Shea - Nani
Anderson - Saha

En kamp hvor Ronaldo og Nani vil prøve at spille op til deres bedste.. Hvis de gør det, kan det blive en meget underholdende og seværdig kamp.. Tror også vi vinder kampen selvom den er "lidt" ligegyldig..

JakobR
27-11-2007, 19:08
Kusse

Simpson - Rio - Vidic - O'Shea

Ronaldo - Fletcher - Anderson - Nani

Tevez - Saha

Jeg håber på en sejr, som gerne må komme på et Tevez (han skylder fra Bolton) eller Anderson mål :)

Kofoed
27-11-2007, 19:10
PIG
Brown - Vidic - Pique - Evra
Ronaldo - Fletcher - O'Shea - Nani
Anderson - Saha

En kamp hvor Ronaldo og Nani vil prøve at spille op til deres bedste.. Hvis de gør det, kan det blive en meget underholdende og seværdig kamp.. Tror også vi vinder kampen selvom den er "lidt" ligegyldig..

Ser den ikke som lidt ligegyldig.. denne skal vindes ligemeget hvad da vi SKAL ha 1 pladsen i puljen... det kan gøre den videre færd i tuneringen noget nemmere..

Don Kafai
27-11-2007, 20:07
Kuszczak
O'Shea-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Fletcher-Nani
Anderson
Saha

Bænken: Van der Sar, Hargreaves, Brown, Giggs, Pique, Simpson

Spændende at se Anderson i en offensiv "hængende" rolle, hvis det er det der er planen. Jeg håbede lidt Rio ville spares, men Ferguson vil det åbenbart anderledes.

Bonde15
27-11-2007, 20:11
Håber på et mål fra ANDERSON :D

Dines
27-11-2007, 20:12
Rigtig stærkt hold, hvor det er tydeligt at Fergie virkelig tager denne kamp alvorligt, selvom vi er videre. Godt hold nu skal de så også bevise det. Come on United!

JakobR
27-11-2007, 20:13
Kuszczak
O'Shea-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Fletcher-Nani
Anderson
Saha

Bænken: Van der Sar, Hargreaves, Brown, Giggs, Pique, Simpson

Spændende at se Anderson i en offensiv "hængende" rolle, hvis det er det der er planen. Jeg håbede lidt Rio ville spares, men Ferguson vil det åbenbart anderledes.

Han var jo ikke med i landskampene pga. karantæne.

Godt, at Tevez får sig en pause. Han har, mere eller mindre, spillet alle vores kampe siden sin ankomst + han lige har været til landskamp.

Og ja, dejligt at se Anderson i en offensiv rolle. Jeg synes, at det primært er i det defensive, vi har set hans kvaliteter.

Jeg tror på Anderson kasse i aften :)

Don Kafai
27-11-2007, 20:24
Han var jo ikke med i landskampene pga. karantæne.

Godt, at Tevez får sig en pause. Han har, mere eller mindre, spillet alle vores kampe siden sin ankomst + han lige har været til landskamp.

Og ja, dejligt at se Anderson i en offensiv rolle. Jeg synes, at det primært er i det defensive, vi har set hans kvaliteter.

Jeg tror på Anderson kasse i aften :)

Ja men de sidste 2-3 år er Ferdinand altid ham med flest kampe, og han bliver da også sjældent skadet, men kunne være rart han blev sparet i enkelte kampe så han ikke "går død" når de afgørende kampe starter.

Super at Saha er klar til at få 90 minutter, det kunne være fedt hvis han skød nogle kasser ind.

Irriterende at de ikke viser kampen nogen steder, jeg ville virkelig gerne se den, specielt pga Anderson, Ronaldo og Nani. Tror den 3-kløver får en magisk aften!

Dines
27-11-2007, 20:26
Veloso er også med iaften for Sporting. Bliver sjovt at følge han, og se ham i en hård kamp, for der er det virkelig kvaliteten der vises.

CC
27-11-2007, 20:27
Jeg synes tværtimod at Anderson også har strålet i det offensive... Ikke gennem mål eller assists, men hver gang han får bolden så hæver han tempoet og forsøger en stikning eller lignende... Men vi har seføli kun skrabet overfladen af hans talent:)

Kofoed
27-11-2007, 20:28
Ja men de sidste 2-3 år er Ferdinand altid ham med flest kampe, og han bliver da også sjældent skadet, men kunne være rart han blev sparet i enkelte kampe så han ikke "går død" når de afgørende kampe starter.

Super at Saha er klar til at få 90 minutter, det kunne være fedt hvis han skød nogle kasser ind.

Irriterende at de ikke viser kampen nogen steder, jeg ville virkelig gerne se den, specielt pga Anderson, Ronaldo og Nani. Tror den 3-kløver får en magisk aften!

Enig enig enig.. havde også håbet at rio kunne få en pause, men godt at tevez får en pause og jeg håber virkelig saha viser sig fra sin gode side og holder sig fra skader.. men som dig tror jeg også at den portugisiske trio kan udrette noget lir.. bliver spændene at følge, selvom den ikke bliver sendt..

Kofoed
27-11-2007, 20:29
Veloso er også med iaften for Sporting. Bliver sjovt at følge han, og se ham i en hård kamp, for der er det virkelig kvaliteten der vises.

hvor skal du se den??

JakobR
27-11-2007, 20:31
Jeg synes tværtimod at Anderson også har strålet i det offensive... Ikke gennem mål eller assists, men hver gang han får bolden så hæver han tempoet og forsøger en stikning eller lignende... Men vi har seføli kun skrabet overfladen af hans talent:)

Jeg havde lige glemt Bolton kampen. Det må være hans fortjeneste, at United overhovedet kom til en chance.

Men generelt, så er han meget fleksibel. Han kan både bruges som skraldemand og boldfordeler. Carrick og Hargo i én.

Kofoed
27-11-2007, 20:32
Jeg havde lige glemt Bolton kampen. Det må være hans fortjeneste, at United overhovedet kom til en chance.

Men generelt, så er han meget fleksibel. Han kan både bruges som skraldemand og boldfordeler. Carrick og Hargo i én.

Jep.. blev også utroligt overrasket over hvor defensiv han kan være hvis der er brug for det.. men samtidig uden det går ud over det offensive..

Flax_Generous
27-11-2007, 20:34
Hvor kan man se kampen? Viser Den Glade Gris den? Nogle bestemte kanaler?

Jeg ved, at TV2 Sport viser den forskudt, men det er ikke helt det samme...

PerRonaldo
27-11-2007, 20:38
det fede ved den kamp er jo at United skal ud og vise at det var en off day i lørdags og vise fansene at vi stadig er et super hold og klasse over det unge sporting hold. Derimod skal sporting have noget med fra den kamp, hvis de skal komme videre, så det kræver også de kommer frem på banen.

Kofoed
27-11-2007, 20:39
På manutd.com er opstillingen

Fletcher - Carrick - Anderson

Ronaldo - Saha - Nani

Ikke at det kommer til at have den store indflydelse, men det betyder så at anderson ikke kommer til at spille som decideret hængende angriber.. men okay, det er jo bare deres version.. sikkert meget forskelligt alt efter hvor man ser..

Edit: Håber faktisk Veloso gør det skidt, for syntes ikke vi skal ha ham, både fordi vi er fint besat på hans plads(er), og fordi vi ikke skal hvære den nye arsenal..

Bonde15
27-11-2007, 20:44
Kom så UNITED !

PerRonaldo
27-11-2007, 20:44
Edit: Håber faktisk Veloso gør det skidt, for syntes ikke vi skal ha ham, både fordi vi er fint besat på hans plads(er), og fordi vi ikke skal hvære den nye arsenal..

Helt enig!

JDK
27-11-2007, 20:46
Go' kamp til jer allesammen - og lad os få en sejr :devill:

JakobR
27-11-2007, 20:49
Kom nu igang Anderson. 3 boldtab på et minut.

Flax_Generous
27-11-2007, 20:50
Hvor ser du kampen?

Kofoed
27-11-2007, 20:50

easy now.. lad dem nu lige komme igang;)

Kofoed
27-11-2007, 20:52
Roma har scoret md kiev.. ved godt det ikke hører til denne kamp, men det betyder noget for puljen..

JakobR
27-11-2007, 20:53
Det ville da også undre mig, hvis Kiev fik et eneste point :p

Til dem, der ikke ser United-kampen, så styrer United kampen 100%.

Kofoed
27-11-2007, 20:56

hvilken kanal ser du den på??

Rafa86
27-11-2007, 20:56

Ja, men de skaber ikke rigtig noget. :S

JakobR
27-11-2007, 20:59
Ja, men de skaber ikke rigtig noget. :S

Sporting er ikke overbevisende på nogen måde, så Uniteds problem ligger i, at Ronaldo konstant skal overdrive sine finter, mens Anderson ikke har vist god nok i det snævre spil. Saha virker ret ensom.

Rafa86
27-11-2007, 21:06
Nej Saha, den var stor!

PerRonaldo
27-11-2007, 21:07
Man kan se på spillet hvor meget vi manglede ronaldo i mod bolton... alt hvad vi har skabt har han sørget for, det ikke meget, men ca tre gange så meget som i lørdags og der er spillet 20 min!

Kofoed
27-11-2007, 21:07
Lort..

Allan
27-11-2007, 21:08
Pokkers Polak, kæft hvor står han skidt placeret ved målet

PerRonaldo
fuck lort pis

JakobR
1-0 til Sporting.

JDK
Skidt at vi nu er bagud! :mad:

Bonde15
27-11-2007, 21:09
Ney det ringe ? +

Faurauh
Det gjorde han slet ikke godt nok, men tilgengæld godt set og sindsygt godt udført

JakobR
Elendigt at Pig ikke får dækket forreste stolpe op!

Kofoed
lød som om det var PIG's mål.. for helvede..

PerRonaldo
Det fandme også svært når der kun er en united spiller på banen!

Kofoed
27-11-2007, 21:11
Det fandme også svært når der kun er en united spiller på banen!

What??

Allan
27-11-2007, 21:11
Selvom vi sparer en del folk i dag så SKAL vi kunne slå Sporting på Old Trafford

Og så blev vi reddet af en tynd offside, kom nu igang venner

Faurauh
27-11-2007, 21:12
for satan da, ligefør mit blodtryk skulle til at stige alvorligt der.

Også var der ikke engang offside...

PerRonaldo
27-11-2007, 21:13
What??

Ja der er sgu da kun Ronaldo der viser bare lidt ja faktisk alt hvad vi har haft indtil videre... De andre er bare for at fylde pladser! Det fandme så depri at sidde og se på.. Får de ja vu fra bolton kampen, Ronaldo er forskellen!

Faurauh
27-11-2007, 21:15
Ja der er sgu da kun Ronaldo der viser bare lidt ja faktisk alt hvad vi har haft indtil videre... De andre er bare for at fylde pladser! Det fandme så depri at sidde og se på.. Får de ja vu fra bolton kampen, Ronaldo er forskellen!

Tja ked af at give dig ret, men det er sku ikke helt forkert....

PerRonaldo
27-11-2007, 21:16
vi er spillet i bund på egen bane.. det er fandme imponerende!

JakobR
27-11-2007, 21:17
Kom nu bare lidt igang! Det må jo ikke ske, at blive så spillemæssigt ydmyget på Old Trafford.

Der er ikke rigtigt nogen harmoni i Uniteds spil. Det hele virker meget hipst som hapst.

Flipperen
27-11-2007, 21:20
Nogen der ved hvor man kan se kampen? :)

Fuck hvor er det her træls! Det er dog ...ja.. Men dejligt at se Arsenal er bagud.. HERLIGT! Det er sgu det eneste, som er dejligt, lort fra Uniteds side..

Rafa86
27-11-2007, 21:26
Er det "bare" 1 point vil skal have, for at være sikker på 1. pladsen?

JakobR
27-11-2007, 21:27

Hvis vi får ét point, så skal Roma slå os med 2 mål i Rom, for at få førstepladsen. 3 point, så er vi sikre.

Kofoed
27-11-2007, 21:27

Nej, så kan roma stadig indhente os, hvis de vinder over os..

Faurauh
27-11-2007, 21:31
Sådan O'shea sæt dem på plads:P

Rafa86
27-11-2007, 21:31
Wow...

Det er som at se, Liverpool spille..

PerRonaldo
27-11-2007, 21:36
Det var den dårligste kamp i sæsonen mod bolten.. Men det her er næsten lige så ringe, det tegner ikke godt. Ja vi mangler 3-4 spillere, men det ingen undskyldning! HVad ville spillerne gøre hvis de ikke havde Ronaldo at alfvere til? Rooney er der jo heller ikke, men det må jo være ham vi mangler før kan sprudle igen!

Kofoed
27-11-2007, 21:37
Er du gal en sviner de skal ha.. for helvede det er ringe.. det kan de sgu ikke være bekendt.. ind med tevez.. han kæmper i det mindste for det..

Dines
27-11-2007, 21:38
Skidt skidt skidt! Nærmest grotesk dårligt det vi leverer, og især når det er på Old Trafford vi spiller. Stor fejl af TK, men det er en fejl han lærer med årene, så godt den kommer nu, men stadig skidt. Vi er blevet udspillet og skaber ingen chancer. Saha er ligeglad og usynlig, Nani har ikke lavet en rigtig ting - ud med ham og Anderson laver for mange fejl i småspillet. Ronaldo prøver for meget, men nogle gange lykkedes det, men lidt for mange gange ikke. Dårlig kamp og nu skal vi virkelig tage os sammen og vende det her! Ind med Giggs og Tevez.

man.utd25
27-11-2007, 21:40
tak skal du da have , kan man begynde at snakke lidt krise ??? vi kommer i 2 halvleg det skal vi ingen skal få så let 3 point af os på hjemmebane

Flipperen
27-11-2007, 21:41
Ville være rart hvis Alex bare indskiftede nogle nu, så kan de fandeme forstå det på den hårde måde - det skal jo ske før eller siden, og jo før desto bedre! Vi skal sgu vinde i år, det skal vi..

United-Allan33
27-11-2007, 21:43
Hvor utrolig end det lyder så forsætter Nani squ hvor han slap mod Bolton, aldrig har jeg da set to så ringe kampe af samme spiller... Mon ikke han burde tage flyet tilbage til Portugal sammen med Sporting... Ufatteligt man kan spille så ringe i Uniteds trøje..

Kofoed
27-11-2007, 21:43
tak skal du da have , kan man begynde at snakke lidt krise ??? vi kommer i 2 halvleg det skal vi ingen skal få så let 3 point af os på hjemmebane

arhh.. rolig nu mester.. det er to dårlige kampe.... krise er vidst lige hidsigt nok.. men det er rigtig skidt og ronaldo er den eneste der viser noget.. bare ikke godt nok at vi ikke kan gøre noget uden ham og rooney..

Allan
27-11-2007, 21:44
Ville være rart hvis Alex bare indskiftede nogle nu, så kan de fandeme forstå det på den hårde måde - det skal jo ske før eller siden, og jo før desto bedre! Vi skal sgu vinde i år, det skal vi..

Vi akn da bare håbe at "hårtørreren" kører for fuldt blus i pausen :rant: :rant: :rant: så de kan komme ud og give gas i anden halvleg.

Det andet kan de sgu ikke være bekendt, det er direkte pinligt, den eneste som har leveret en nogenlunde godkendt præstation er Ronaldo.

Rafa86
27-11-2007, 21:45
Hvor utrolig end det lyder så forsætter Nani squ hvor han slap mod Bolton, aldrig har jeg da set to så ringe kampe af samme spiller... Mon ikke han burde tage flyet tilbage til Portugal sammen med Sporting... Ufatteligt man kan spille så ringe i Uniteds trøje..

Han kan vel bare tage Velosos flybillet :)

SantasLittleHelper
27-11-2007, 21:46
Synes faktisk vi spiller okay indtil videre. Det er bare lige det sidste der mangler, som om koncentrationen på den sidste 3. del af banen ikke er helt i orden. Carrick har været meget bedre end i lørdags, Anderson er kommet i gang efter en skidt start og til sidst formår vi at holde dem presset konstant i flere omgange så det skal nok blive til mål når vi tager os lidt sammen. Er ikke helt enig i at det er TK's mål den der, for den bliver rettet meget af og han tror han skal ud og hente et indlæg og i stedet skal han helt over til første stolpe. Van der sar havde dog nappet den, det er jeg sikker på.

PerRonaldo
27-11-2007, 21:50
Synes faktisk vi spiller okay indtil videre. Det er bare lige det sidste der mangler, som om koncentrationen på den sidste 3. del af banen ikke er helt i orden. Carrick har været meget bedre end i lørdags, Anderson er kommet i gang efter en skidt start og til sidst formår vi at holde dem presset konstant i flere omgange så det skal nok blive til mål når vi tager os lidt sammen. Er ikke helt enig i at det er TK's mål den der, for den bliver rettet meget af og han tror han skal ud og hente et indlæg og i stedet skal han helt over til første stolpe. Van der sar havde dog nappet den, det er jeg sikker på.

Hallo vi spiller på old trafford.. at holde et pres på to min er da bare ikke godt nok! Og Sporting har da fuldstændig overtaget i første halvleg.. Hvis det ikk havde været for Ronaldo havde vi skabt lige så lidt som i lørdags!

Og ja Nani er langt fra start opstillingen, hørte i et interwiev at nani bliver bedre uge for uge, men hvor ser man det på banen??? To total fiasko kampe fra hans side..

JakobR
27-11-2007, 21:51
Tevez og Giggs kommer ind nu, i stedet for Nani og en mere, jeg ikke kunne se.

EDIT: Fletcher ud.

Parkohargo
27-11-2007, 21:52
Tevez og Giggs ind nu istedet for nani og fletcher

Kofoed
27-11-2007, 21:52
Ind med Giggs og Tevez.

Har du snakket med SAF??:D

PerRonaldo
27-11-2007, 21:53
Nu skal i bare se løjer... Giggsy skal nok sørge for vi vinder!

SantasLittleHelper
27-11-2007, 21:54
Hallo vi spiller på old trafford.. at holde et pres på to min er da bare ikke godt nok! Og Sporting har da fuldstændig overtaget i første halvleg.. Hvis det ikk havde været for Ronaldo havde vi skabt lige så lidt som i lørdags!

Og ja Nani er langt fra start opstillingen, hørte i et interwiev at nani bliver bedre uge for uge, men hvor ser man det på banen??? To total fiasko kampe fra hans side..

hallo, vi spiller Champions League. Det er jo ikke fordi vi spiller mod superligaspillere eller noget. At vi vandt 1-0 i lissabon var da vist mere held end forstand og man skal da være overordentlig dum hvis man forventer at vi trumler over alt modstand hele sæsonen. Ronaldo har i øvrigt ikke skabt en pind. Han laver nogle flotte driblinger p åtværs af banen, men han spiller bolden når han skal skyde og skyder når han skal spille bolden... nu bliver halvlegens to ringeste spillere skiftet ud og så må vi se hvad der sker.

Tha guy
27-11-2007, 21:55

Arg nu må du altså liiiige tag en slapper!
er du united fan ? :eek:
Fordi knægten spiller 2 "dårlige(?)" kampe i træk, så behøves man da ikke sige at han ikke er værdig til holdet, og at han skal sendes tilbage og alt mulig! Han er stadig en ung spiller, og har sine ned- og opture som alle andre nyopblomstrede talenter .. Så rolig nu mester, om nogen år er han nok en af Uniteds bedste! "Rocking"
Kom så United, nu skal den her kamp vendes !

Tha guy
27-11-2007, 21:56
hallo, vi spiller Champions League. Det er jo ikke fordi vi spiller mod superligaspillere eller noget. At vi vandt 1-0 i lissabon var da vist mere held end forstand og man skal da være overordentlig dum hvis man forventer at vi trumler over alt modstand hele sæsonen. Ronaldo har i øvrigt ikke skabt en pind. Han laver nogle flotte driblinger p åtværs af banen, men han spiller bolden når han skal skyde og skyder når han skal spille bolden... nu bliver halvlegens to ringeste spillere skiftet ud og så må vi se hvad der sker.

Kan ikke være mere enig!

PerRonaldo
27-11-2007, 21:58

Så får vi sgu godt nok store problemer når vi møder de store hold, hvis vi ikke engang kan holde et pres mod Sporting.. Kan godt være han ikke har skabt en skid, men han har skabt ALT hvad vi har haft indtil videre der er ikke et eneste angreb eller aflutning hvor den ikke er gået igennem ham, at det så ikke er noget er en anden snak.

SantasLittleHelper
27-11-2007, 22:03
Så får vi sgu godt nok store problemer når vi møder de store hold, hvis vi ikke engang kan holde et pres mod Sporting.. Kan godt være han ikke har skabt en skid, men han har skabt ALT hvad vi har haft indtil videre der er ikke et eneste angreb eller aflutning hvor den ikke er gået igennem ham, at det så ikke er noget er en anden snak.
Vi har heller ikke skabt et angreb der ikke er gået gennem TK, og Vidic eller Rio, so what's your point? Som sagt er det lige det sidste der mangler, og som regel er det Ronaldo der har sidste fod på bolden.

PerRonaldo
27-11-2007, 22:05
Vi har heller ikke skabt et angreb der ikke er gået gennem TK, og Vidic eller Rio, so what's your point? Som sagt er det lige det sidste der mangler, og som regel er det Ronaldo der har sidste fod på bolden.

Du siger det selv.. Alt hvad vi har skabt har ronaldo haft sidste eller næstsidste fod på bolden...

16casper
hahha deres målmand har krampe :D

JakobR
Det angreb med Saha var vel et symbol på hele vores kamp. Ingen kynisme overhovedet. Så afslut dog første gang!

Flipperen
Endelig :) så det på bold.dk.. skriv om målet?:)

16casper
27-11-2007, 22:06
Tevezzzzzzzzzzzzzzzz :d

PerRonaldo
Og der var næstsidste fod fra ronaldo til tevez scoring.. ;)

Kofoed
vi skal sku nok komme igen, bare rolig..

Bonde15
27-11-2007, 22:07
Godt tevez :D

16casper
synes evra spiller kanon idag :D

JDK
vigtigt Tevez! den dreng er en guldfulg "Rocking" så vinder vi sku også nu!!!

Allan
Endelig :) så det på bold.dk.. skriv om målet?:)

Bolden spilles bagud af Saha til Ronaldo som skyder, den ryger ind i en klump foran mål hvor Tevez mellem vender og fjender for den drejet ind.

Spørgsmålet er om det er Tevez som scorer eller om det er et selvmål, men det er FULDSTÆNDIG ligegyldigt, vi er på tavlen.

Kofoed
27-11-2007, 22:08
Fucking yes..

maxim
Fantastisk afslutning fra den lille løve!

Hl-Glory
sådan tevez :)
lav et til, tak :)

Parkohargo
Teeevezzzz:d

Kofoed
27-11-2007, 22:09
Selvmål så vidt jeg kan se.. ryger igennem benene på tevez..

EDIT: men tevez får æren indtil videre..

JakobR
27-11-2007, 22:09
Det var sværere at sparke den bold ind, end den chance han havde mod Bolton var.

Måske er Tevez ikke verdens bedste angriber, men man må ikke tage fejl af, at han formår, at sætte et helt anden liv i holdet, når han er inde. Han er her og der og alle vegne.

Men uafgjort er ligeså skidt som at tabe; det ændrer ikke på, at vi skal undgå at tabe med 2 i Rom.

SantasLittleHelper
27-11-2007, 22:10
Du siger det selv.. Alt hvad vi har skabt har ronaldo haft sidste eller næstsidste fod på bolden... Så er det jo også Ronaldo der er problemet.. Tror du skal købe dig et par briller i stedet for skyklapper næste gang ;) Så vil du måske også sige at Ronaldo skabte målet, selvom Evra og Saha skabte chancen, hvorefter Ronaldo havde skudt et par meter forbi, hvis ikke Tevez havde stået der :) Men on we go!

Tha guy
27-11-2007, 22:11
Sådan united :D
Det var dog utrolig sådan som krise kunne vendes til glæde her inde blandt folk ;) Godt at se.
Så mangler vi bare et mål mere!

PerRonaldo
27-11-2007, 22:11
Så er det jo også Ronaldo der er problemet.. Tror du skal købe dig et par briller i stedet for skyklapper næste gang ;) Så vil du måske også sige at Ronaldo skabte målet, selvom Evra og Saha skabte chancen, hvorefter Ronaldo havde skudt et par meter forbi, hvis ikke Tevez havde stået der :) Men on we go!

Ja okay.. Men vi så da han ikke var med i lørdags.. Og han havde på tyve min skabt mere alene end vi gjorde i 90 min mod bolton!

Kofoed
27-11-2007, 22:12
Men uafgjort er ligeså skidt som at tabe; det ændrer ikke på, at vi skal undgå at tabe med 2 i Rom.

Ej der vil jeg ikk gi dig ret.. hvis vi taber skal roma "bare" vinde over os.. hvis vi får uafgjort skal de vinde med 2.. stor forskel i mine øjne..

PerRonaldo
27-11-2007, 22:18
Var der lige en spiller der signalerede han ville ud???

JakobR
27-11-2007, 22:20
Jeg tror hargo kommer ind i stedet for Carrick. Fair nok!

Flipperen
27-11-2007, 22:22
Bold.dk har skrevet det var et selvmål, af Anderson Polga.. ;D

JDK
27-11-2007, 22:23
Bold.dk har skrevet det var et selvmål, af Anderson Polga.. ;D

Ja, den bliver tilkendt som selvmål - men hvad gør det, for Tevez scorer da bare til 2-1 ;)

PerRonaldo
27-11-2007, 22:24
skidt kamp af Saha igen.. Vandt dog nogle dueller da han fik en makker i angrebet.. Lidt underlig udskiftning..

Kofoed
saha ud - hargo ind..

Faurauh
Alt for godt lavet af anderson, godt løb af Hargo - abre synd han ikke lige får den banket ind

Faurauh
27-11-2007, 22:29
er der ikke snart en som kan lære at afslutte første gang?

Haha så var der en lille portugiser som slog sig da han løb ind i en mur - men hvordan kan det være han ikke fik noget kort for det?:s

Kofoed
27-11-2007, 22:31
Kan godt lige VG nett's kommentar til evra's fald i feltet: "Evra går i bakken i boksen. Godt forsøk på skuespill - men ikke godt nok for dommeren som gir ham gult kort."

PerRonaldo
27-11-2007, 22:32
Det fede er at det er ham der hopper ind i Vidic og vidic rejser sig bare med det samme som om intet er sket.. hehe

JakobR
27-11-2007, 22:34
100 kr. på at Ronaldo rammer muren.

Faurauh
27-11-2007, 22:35
Det fede er at det er ham der hopper ind i Vidic og vidic rejser sig bare med det samme som om intet er sket.. hehe

Tjo, men hvordan vil du ikke selv havet det hvis du var løbet direkte ind i en 189. høj mur af armeretbeton?

Kofoed
27-11-2007, 22:36
Lad os nu bare få et mål.. er ligeglad med om det er et heldigt deflect i allersidste sekund..

JDK
27-11-2007, 22:37
Jeg elsker Cristiano <3 hvor er det vigtigt! VI HAR SIKRET OS 1. PLADSEN :juhuuuu:

Bonde15
Ronaldo

Kofoed
hvor lang tid er der gået??

PerRonaldo
27-11-2007, 22:38
100 kr. på at Ronaldo rammer muren.

Tager i mod dit bet.. ;) klasse!!

Allan
Vanvittigt godt frispark og det fede er attituden fra Ronaldo bagefter

Øster
Hvor er det bare fucking fedt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maxim
27-11-2007, 22:39
Undskyld alle de gange jeg har kritiseret hans frispark.. klasse knægt!

thegreatdanems
har lige set målet.. jaja. ganske udmærket.. og typisk ronaldo fejringen.. armene ud til siden og det der udtryk i ansigtet.. så er drengen glad igen.. :D Men ikke videre flot kamp må jeg indrømme. De må lige komme igang ;)

JakobR
Der er kun en Ronaldo!

Allan
En godkendt 2. halvleg hvor vi viser det spil vi kan og sætter os i førersædet og styrer kampen. Sådan skal vi også spille på mandag mod Fulham og her skulle Wonderboy også være tilbage i start 11'eren.

RasmusP
There's only one....

det er én ud af tusind han sparker ind. men når han gør det, er det også pænt.

Flipperen
Hvad sker der drenge? :D Hvor er det godt.. ;D

JakobR
27-11-2007, 22:40
Tager i mod dit bet.. ;) klasse!!

Ja ja, det var før :D

HamudiiC
27-11-2007, 22:41
Hvor er han sej :D Den måde han fejre det på. Og til sidst går han over og trøster målmanden:D

JakobR
27-11-2007, 22:42
Fandme dejligt med en sikker førsteplads! Vi skal møde Roma tre dage før Liverpool på anfield, så det utroligt vigtigt!

16casper
Undskyld alle de gange jeg har kritiseret hans frispark.. klasse knægt!

men har rammer forbi muren 1 ud af 100 !!!

Parkohargo
Sådan Ronaldo:D Sku oz på tide han får et mål ud af alle de frispark

Hl-Glory
27-11-2007, 22:43
kanon mål at sikre første pladsen med, sådan Ronaldo!
kanon gutter!

PerRonaldo
27-11-2007, 22:45
En meget dårlig spillet kamp, hvor den eneste forskel på kampen fra bolton er Ronaldo.. I lørdags vidste de ikke hvad de skulle gøre med bolden idag havde de endelig en de bare ku aflevere til og håbe på der skete noget, det gjorde der nogen gange og andre gange gjorde der ikke. Men igen kan man ikke tage fra ham at han har scoret vores tre seneste mål og har afgjort de to seneste opgør han har medvirket i på egen hånd, det er verdensklasse. Men endnu et sørgeligt bevis på at vores lid skal sættes til Ronaldo og Rooney, uden dem er vi fortsat nul niks..

Vi kan bruge kampen til at vi nu sikret 1. pladsen og det er bare for nice!! :)

United-Allan33
27-11-2007, 22:46
Langt bedre anden halvleg, det hjælper at få 11 mand på banen... Hvornår lærer Fergie at vi skal spille med 2 angribere??? Vi blev jo straks farligere da Tevez kommer ind...

Og til dem som ikke kan tåle kritik af Nani, så mener jeg ikke han skal sendes hjem for evigt, men måske på ferie for det ser ud til han har brug for det..

JDK
27-11-2007, 22:46
Sådan drenge! tak for kampen! hvilken skærende kontrast til første halvleg ;) men dejligt at vi nu er sikret den dejlige 1. plads

Flipperen
27-11-2007, 22:47
Hvor er han sej :D Den måde han fejre det på. Og til sidst går han over og trøster målmanden:D

:( :( :(

Hold op! Det er helt trist for os, som ikke ser kampen.. Det er så nice når de gør sådan nogle ting og efter et flot mål af hvad jeg kunne læse mig til her på siden.. Hvis nogen af jer skulle have film med kampen, fra youtube eller whatever, så link endelig! :D Også gerne det hvor han trøster målmanden"Rocking"

HamudiiC
27-11-2007, 22:49
Jeg så kun det sidste. nogen der kan sige mig om Anderson spillede godt?
De sidste 15 minutter syntes jeg at han gjorde det godt, men det er jo ikke nok.

SantasLittleHelper
27-11-2007, 22:50
Jeg synes faktisk ikke hans fejring af målet var fed... Jeg havde gerne set at han var sprintet ud til tilskuerne og hoppet op på 3. række... Vi kritiserede tit henry for ikke at juble nok og for at virke arrogant... hvis det der ikke var arrogant, så ved jeg ikke hvad er..

Hr Hansen
27-11-2007, 22:52
Jeg synes faktisk ikke hans fejring af målet var fed... Jeg havde gerne set at han var sprintet ud til tilskuerne og hoppet op på 3. række... Vi kritiserede tit henry for ikke at juble nok og for at virke arrogant... hvis det der ikke var arrogant, så ved jeg ikke hvad er..

Henry er ikke en af os!

Rafa86
Jeg synes faktisk ikke hans fejring af målet var fed... Jeg havde gerne set at han var spritet ud til tilskuerne og hoppet op på 3. række... Vi kritiserede tit henry for ikke at juble nok og for at virke arrogant... hvis det der ikke var arrogant, så ved jeg ikke hvad er..

Han smiler da i det mindste... Henry er bare ice cold.

Kofoed
En blandet kamp.. rigtig led og sørgelig 1. halvleg, hvor vi viser os fra den allerværste side.. og så kommer der en rigtig god 2. halvleg.. sporting kommer stort set ikke til nogen chancer, og man kan se hvor meget tevez gør idag.. kan godt være han ikke scorer så meget men vi skal købe ham ligemeget hvad.. han kæmper utroligt meget og laver meget uro i sportings forsvar... og så er der ronaldo.. er rigtig ked af at se den forskel han gør.. ja self er man glad for at han er så god, men det er sku sørgeligt hvis vi ikke kan klare den uden ham.. men okay det var ikke kun ham for i første halvleg spillede vi næsten dårligere end mod bolton selvom han var med..
Og så scorer han self. i anden halvleg.. på et frispark såmænd.. har kritiseret ham fordi han altid skal skyde dem og dette ændrer ikke på det.. jovist det var et flot mål men han skal også bruge 1000 forsøg på det..

Og hvor er det vigtigt med den sejr.. så er første pladsen sikret og vi kan stille op med et rent reservehold hvilket vi også bør, da stamspillerne skal være helt fit til liverpool..

Og så har sevilla med sejren over arsenal mindsanten overhalet dem på førstepladsen.. det er jo altid lækkert.. er det starten på deres nedtur?? jeg håber det:devilll:

Og se på tabellen... 5 kampe, 5 sejre og en målscorer på 12-3.. det er altså absolut godkendt herfra.. det bliver stort i år..:juhuuuu:

Nauer
27-11-2007, 22:53
Så vigtigt! Nu kan Dong få lidt spilletid i Rom :D

Eneste minus er at Ronaldo nok rammer muren de næste 100 gange nu

United DK
27-11-2007, 22:53
Det var dejligt med en sejr, for nu er vi sikre på 1. pladsen, og dermed kan vi sende et reservehold til Rom, om to ugers tid.

PerRonaldo
27-11-2007, 22:54
Jeg synes faktisk ikke hans fejring af målet var fed... Jeg havde gerne set at han var spritet ud til tilskuerne og hoppet op på 3. række... Vi kritiserede tit henry for ikke at juble nok og for at virke arrogant... hvis det der ikke var arrogant, så ved jeg ikke hvad er..

Helt enig. Men heldgvis jubler han også nogen gange på den rigtige måde, Henry gjorde det aldrig, i hvert ikke hvad jeg har lagt mærke til. Men fordi han er uundværlig for holdet må han aldrig få den arrogance som Henry har/havde..

Edit: Måske er det fordi det er mod hans gamle klub, han jublede jo heller ikke da han scorede det enlige mål dernede..

Kofoed
27-11-2007, 22:55
Jeg så kun det sidste. nogen der kan sige mig om Anderson spillede godt?
De sidste 15 minutter syntes jeg at han gjorde det godt, men det er jo ikke nok.

generelt skidt.. jeg så fra midt i første halvleg og jeg syntes ikke han gjorde det store væsen af sig.. havde mange boldtab i starten og så blev han bare mere og mere anonym..

Parkohargo
27-11-2007, 22:57
Synes Carrick gjorde det laaangt bedre idag end imod Bolton. Han havde nogle fine afleveringer til tider og var da rimelig fremtræden defensivt.

Men Saha ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til...:confused:

Flipperen
27-11-2007, 23:01
Synes Carrick gjorde det laaangt bedre idag end imod Bolton. Han havde nogle fine afleveringer til tider og var da rimelig fremtræden defensivt.

Men Saha ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til...:confused:

Der skal vel heller ikke meget til? (Carrick spillede bedre red.)

Hvem er Dong?:D

United DK
27-11-2007, 23:01
Edit: Måske er det fordi det er mod hans gamle klub, han jublede jo heller ikke da han scorede det enlige mål dernede..

Nej, Ronaldo er Sporting-mand, fordi han ved det var den klub, der fik ham frem, og derfor viser han dem respekt, ved ikke at juble, og det synes jeg er meget prisværdigt.

Kofoed
27-11-2007, 23:04
Nej, Ronaldo er Sporting-mand, fordi han ved det var den klub, der fik ham frem, og derfor viser han dem respekt, ved ikke at juble, og det synes jeg er meget prisværdigt.

Ja.. han udtalte jo også efter den første kamp noget om at han da var glad for at have scoret for united men ked af at det skulle gå ud over hans hjerteklub..

JDK
27-11-2007, 23:19
Helt enig. Men heldgvis jubler han også nogen gange på den rigtige måde, Henry gjorde det aldrig, i hvert ikke hvad jeg har lagt mærke til. Men fordi han er uundværlig for holdet må han aldrig få den arrogance som Henry har/havde..

Måske er det fordi det er mod hans gamle klub, han jublede jo heller ikke da han scorede det enlige mål dernede..

Jeg tror også at det er det som er grunden til at han ikke jublede - for at vise sin respekt til den klub som fik ham frem, og var med til at gøre ham til det han er blevet til! jeg tror ikke han er blevet arrogant, ligesom Henry!

NtotheT
28-11-2007, 00:47
Grunden til at Ronaldo viser sig arrogant ved sådanne scoringer er at hans svar tilbage mod kritikerne der siger han er for dårlig til frispark. De tre seneste frisparksscoringer han har lavet har han fejret det sådan. For han ved jo godt han er verdens bedste for tiden.
Okay kamp. Anderson og Ronaldo klart vores bedste i dag. Jeg er så stolt over vi har en som Anderson i truppen. Han bliver kun bedfre og bedre.
Lad os forhelvede da også få Veloso. Den dreng spiller simpelthen så godt og kontrollerende, og ja, der er plads til ham i truppen med hentydning til dem, der mener Veloso ikke skal komme. Scholes er snart færdig, og Fletcher ser skidt ud for tiden. Så med scholes snartlige afgang, ja, så er Veloso til den tid udviklet sig forhåbentligt til en klassespiller. Vi får at se :)

Baunie
28-11-2007, 01:46
Hvis du tror Scholes' karrierestop er lige rundt om hjørnet, så tror jeg du bliver skuffet...

robinho
28-11-2007, 04:47
Sportings mål ser lidt underligt ud, men TK må heller ikke gå så tidligt. Han er på vej ud i feltet inden han overhovedet har set hvordan den bold vil udvikle sig. Men ok han har stået nogle gode kampe i år når han har fået chancen så fred være med det. Har også set VDS lavet lort i den.

Synes at målene er meget symptomatisk for vores indsats over de sidste to kampe her. EN bold der tilfældigvis skrabes ind, og så et mål af høj individuel klasse fra manden vi ikke kan undvære. Det er ikke meget vi kommer frem til i åbent spil de sidste kampe. Men ok nu fik vi ronaldo med igen, så kan vi i det mindste vinde. Så når Rooney kommer med igen på mandag så bliver det også med fed fodbold igen.

Nåh nej det er jo dem vi godt kan undvære. hehe

chrhein
28-11-2007, 07:28
Grunden til at Ronaldo viser sig arrogant ved sådanne scoringer er at hans svar tilbage mod kritikerne der siger han er for dårlig til frispark. De tre seneste frisparksscoringer han har lavet har han fejret det sådan. For han ved jo godt han er verdens bedste for tiden.
Okay kamp. Anderson og Ronaldo klart vores bedste i dag. Jeg er så stolt over vi har en som Anderson i truppen. Han bliver kun bedfre og bedre.
Lad os forhelvede da også få Veloso. Den dreng spiller simpelthen så godt og kontrollerende, og ja, der er plads til ham i truppen med hentydning til dem, der mener Veloso ikke skal komme. Scholes er snart færdig, og Fletcher ser skidt ud for tiden. Så med scholes snartlige afgang, ja, så er Veloso til den tid udviklet sig forhåbentligt til en klassespiller. Vi får at se :)

Det er altså ikke korrekt, hans frisparksscoringer i ligaen sidste år blev fejret som alle andre mål. Det skyldes udelukkende at det er imod Sporting.

Dines
28-11-2007, 07:41
Dårlig første halvleg, men god andenhalvleg. Der får vi skabt pres og tryk, og skaber et par gode muligheder. Jeg synes i pausen at Fergie burde tage Giggs og Tevez ind, og det gjorde han fra start af andenhalvleg. Der synes jeg at Fergie tog en god beslutning, for det var tydeligt at de gjorde en forskel på spillet. Især Tevez der lidt heldigt fik scoret. Efter 1-1 målet sad vi tungt på kampen, og havde rimelig med chancer, så det var atypisk at se lige netop Ronaldo sparke den ind på frispark, men dejligt at det skete. God sejr hvor vi nu kan slappe af til kampen i Rom.

Andersen
28-11-2007, 09:37
Nu har jeg kun fåt set brudstykker af gårsdagens kamp og der er en ting jeg MÅ sige og et par ting jeg MÅ spørge dem der så kampen.

Jeg kan godt forstå at vi kun startede med 1 angriber inde. De få angribere vi har skal vi passe på og ikke udsætte dem for farer i næsten ligegyldige kampe!!!

Ronaldo's frispark. Målmånden står i den side hvor bolden ryger ind, men han flytter sig, er det fordi der er sindsygt meget skru i bolden eller bare dårligt målmandspil?

Veloso: Hvordan klarede han sig? Er det en vi kan bruge?

thegreatdanems
28-11-2007, 09:58
Nu har jeg kun fåt set brudstykker af gårsdagens kamp og der er en ting jeg MÅ sige og et par ting jeg MÅ spørge dem der så kampen.

Jeg kan godt forstå at vi kun startede med 1 angriber inde. De få angribere vi har skal vi passe på og ikke udsætte dem for farer i næsten ligegyldige kampe!!!

Ronaldo's frispark. Målmånden står i den side hvor bolden ryger ind, men han flytter sig, er det fordi der er sindsygt meget skru i bolden eller bare dårligt målmandspil?

Tror målmanden bliver fanget på det forkerte ben - så i hvert fald ikke ud til at det var et umuligt skud at redde.

Veloso spillede en god kamp, synes jeg , både off og def., men altså med en united midtbane bestående af carrick, hargo, scholes, anderson, giggs, ronaldo, nani, fletcher (og oshea) så mener jeg at det kan blive svært at finde plads til ham, som det ser ud lige nu.

Er der forresten nogen der ved om Tevez får tilkendt målet i går? jeg så en replay, hvor det faktisk er svært at se at han overhovedet røer den, og hvor kameraet efterfølgende holder fokus på forsvarsspilleren, som om det var et selvmål.

23Becks
28-11-2007, 15:04
elendig første halvleg, der næsten var lige så grotesk ringe som bolton-kampen.. anden halvleg var tilgengæld god, og imo var det fuldt fortjent at vi vandt.. syns Tevez gjorde forskellen med sit indhop, han satte jo nærmest ikke en fod forkert.. han var helt klart kampens store oplevelse og MoM..

Derudover syns jeg også at Ronaldo, Carrick og Evra skal roses for en kamp på højt niveau.. Nani og Fletch faldt helt igennem, hvilket også resulterede i en dobbelt udskiftning i pausen.. Anderson startede skidt med mange fejlafleveringer, men spillede sig op i 2. halvleg, men Saha... Har aldrig set en spiller så opgivende og modløs som Saha var det igår.. han lavede ingenting, og havde generelt bare en elendig aften..

men dejligt med 5 sejre af 5 mulige. det er næsten til at forudsige hvem vi skal møde, da vi ikke kan trække andre engelske hold eller andre 1'ere.. Sevilla overhalede Arsenal og blir nok 1er, liverpool blir også max nr. 2, så vi kommer no enten til at møde 2eren i Milan gruppen eller madrid gruppen eller måske chelsea gruppen afhængig af om chelsea blir 1er eller 2er..

Dines
28-11-2007, 15:10
Og hvis det bliver Rosenborg, så siger jeg ja tak! :D

NtotheT
28-11-2007, 15:13

Det ikke dårlig målmandsspil. Hvis i nogensinde har mødt en der kan den teknik som Ronaldo kan i sine frisparke, som desuden er den samme teknik som Juninho også benytter, så er bolden så uforudsigelig. Den knækker simpelthen så meget og den svæver fra højre til venstre og pludselig knækker den lige foran en. Det er et mesterværk at kunne skal det lige siges .. Men det bare ærgerligt at han ikke får den højde lige inden muren, for han rammer dne tit, men hver gang han sparker til træning, så ser man hvordan den knækker og sidder i krydset hver gang. Vi må kun håbe han bliver bedre :)

Glory Man United
28-11-2007, 15:16
Et flot spark, som en god målmand klarer

Hvem blev taget ud udover Nani og Fletch?

thegreatdanems
28-11-2007, 15:16
elendig første halvleg, der næsten var lige så grotesk ringe som bolton-kampen.. anden halvleg var tilgengæld god, og imo var det fuldt fortjent at vi vandt.. syns Tevez gjorde forskellen med sit indhop, han satte jo nærmest ikke en fod forkert.. han var helt klart kampens store oplevelse og MoM..

Derudover syns jeg også at Ronaldo, Carrick og Evra skal roses for en kamp på højt niveau.. Nani og Fletch faldt helt igennem, hvilket også resulterede i en dobbelt udskiftning i pausen.. Anderson startede skidt med mange fejlafleveringer, men spillede sig op i 2. halvleg, men Saha... Har aldrig set en spiller så opgivende og modløs som Saha var det igår.. han lavede ingenting, og havde generelt bare en elendig aften..

men dejligt med 5 sejre af 5 mulige. det er næsten til at forudsige hvem vi skal møde, da vi ikke kan trække andre engelske hold eller andre 1'ere.. Sevilla overhalede Arsenal og blir nok 1er, liverpool blir også max nr. 2, så vi kommer no enten til at møde 2eren i Milan gruppen eller madrid gruppen eller måske chelsea gruppen afhængig af om chelsea blir 1er eller 2er..

gir dig fuldstændig ret i analysen af kampen og de enkelte spillere... Er dog ikke enig i at det ligefrem er muligt at forudsige hvem vi møder. I grp. a - d som alle mangler to kampe inden i aften, kan vi møde 3 fra sotrt set hver gruppe. det er 12 forskellige hold alene der.;)

Dines
28-11-2007, 16:22
Et flot spark, som en god målmand klarer

Hvem blev taget ud udover Nani og Fletch?

Saha blev taget ud istedet for Hargreaves.

SantasLittleHelper
28-11-2007, 17:10
Det ikke dårlig målmandsspil. Arh, det er da vist en røver. Keeperen skal da helt klart stole på sin mur, og hvis han sparker over muren og ind i det korte hjørne er der bare ikke noget at gøre ved det. Men det gjorde han jo så heller ikke, for han satte den lige der hvor keeperen stod før sparket, og det er altså hans side så han har bare af at blive stående og så tror jeg da også han havde haft den. Det er det første man lærer som keeper til dødboldstræning næst efter at sætte muren op.

thegreatdanems
28-11-2007, 18:12
jeg giver SLH ret. jeg blev overrasket over den gik ind - lidt ligesom det første mål igår. Ikke lige noget man regnede med

robinho
28-11-2007, 18:32
har flere venner som tilfældigvis står på mål til dagligt, og de mener alle at han går for tidligt. Han er alt for overbevist om at Ronaldo vil sparke over muren, og det skridt han tager, plus at ronaldos skud knækker udad, gør at han ikke kan komme tilbage til sin egen side og nå den.

Han må ikke gå så hurtigt. Det tager intet fra Ronaldos skud, men han går for hurtigt.

JakobR
28-11-2007, 18:48
Målmanden skal naturligvis have tillid til sin mur. Det er jo ham selv, der har stillet den op?
Og hvornår har man lige sidst set Ronaldo skrue en bold særligt meget? De bliver jo altid bare klasket til, hvor de så knækker en hel del.
Målmanden skal ikke slet ikke satse på hvad Ronaldo vil gøre. Han skal agjort vente, til han har sparket og så reagere på det. Så god er Ronaldo heller ikke, at man er nødt til at gætte sig til, hvor han vil sparke.

Thomas
28-11-2007, 19:20
Det kunne godt være Ronaldo have noget insider viden omkring ham målmanden. Måske vidst Ronaldo, at han er den type, der ikke stoler på muren, eller noget i den stil? :D

SantasLittleHelper
28-11-2007, 20:40
det var keeperens 3. senior kamp, så jeg tror sgu ikke at Ronaldo kendte alt for meget til ham, hehe.. Det kan selvfølgelig være at de har spillet sammen på ungdomsholdene, men jeg tror nu at Ronaldo er en aldersklasse eller to over ham..

Unitedalisme
28-11-2007, 23:45
hvis man ser på Ronaldos krop holdning ligner det han vil skyde over muren, ved ik om det er bevidst men det er nok det der snyder keeperen, da han vælger at gå til sin højre..

NtotheT
29-11-2007, 01:32
Ikke for at blære mig, men jeg kan sparke som den måde Ronaldo gør. Så jeg har en idé. Jeg sparker dem indp å jer, så ser vi om i ændrer holdning. For det i lukker ud, det kan jeg kun grine af? Målmandsfejl? Vil du så påstå at Ronaldos mål i showkampen mod XI Europe, at det var en målmandsfejl? Prøv at finde klippet på youtube.com, så ser du bolden fra målmandens synsvinkel. Det er så uforudsigeligt at det gør ondt. Mne nårh nje, i forstår kun det britiske del af fodbold. Bøj jer for engangs skyld for Ronaldos frispark. Han sparker dem guddommeligt, NÅR han sparker på mål, men det rigtigt nok han rammer muren tit. Det irriterende, men når han så sparker forbi så scorer han altså. Derfor mit råd er i to dele. Del 1, jeg tager boldew med og laver de såkaldte juninho-frisparke på jer og del 2, find klip med Ronaldo, når han sparker frispark.

robinho
29-11-2007, 05:17
Ikke for at blære mig, men jeg kan sparke som den måde Ronaldo gør. Så jeg har en idé. Jeg sparker dem indp å jer, så ser vi om i ændrer holdning. For det i lukker ud, det kan jeg kun grine af? Målmandsfejl? Vil du så påstå at Ronaldos mål i showkampen mod XI Europe, at det var en målmandsfejl? Prøv at finde klippet på youtube.com, så ser du bolden fra målmandens synsvinkel. Det er så uforudsigeligt at det gør ondt. Mne nårh nje, i forstår kun det britiske del af fodbold. Bøj jer for engangs skyld for Ronaldos frispark. Han sparker dem guddommeligt, NÅR han sparker på mål, men det rigtigt nok han rammer muren tit. Det irriterende, men når han så sparker forbi så scorer han altså. Derfor mit råd er i to dele. Del 1, jeg tager boldew med og laver de såkaldte juninho-frisparke på jer og del 2, find klip med Ronaldo, når han sparker frispark.

den mod showholdet sidste år slog meget meget mere. Og den sad desuden oppe i hjørnet bag muren , så om han havde skruet den derop tror jeg ikke målmanden havde taget den alligevel

23Becks
29-11-2007, 08:50
I mine øjne ser en mulig ottendedelsfinalemodstander overkommelig ud:

Gruppe A:
Porto vinder højst sandsynligt gruppen, da de med en sejr hjemme over besiktas er sikret 1. pladsen. Liverpool og Marseille skal ud i en alt afgørende dyst, hvor
liverpool er tvunget tiil at vinde, da uafgjort betyder at Marseille er bedst indbyrdes. Tror Liverpool klarer skærene, så tror ikke på en modstander fra denne gruppe.

Gruppe B:
Chelsea vinder gruppen, og hvis Rosenborg kan undgå at tabe til Schalke, så blir de nummer 2:) og er en mulig modstander for United. Schalke kan også gå videre, og det ville vel heller ikke være så tosset at møde dem..

Gruppe C:
Real Madrid gruppen er fuldstændig åben, så der kan vi møde alle hold. Dog tør jeg godt sige at Real vinder gruppen, da de bare skal vinde sidste kamp hjemme over Lazio, så vi kan trække olympiakos eller bremen, hvilket heller ikkee er så skidt.

Gruppe D:
Hvis Celtic får point i den sidste kamp mod Milan, blir de nummer 2. Men hvis de taber samtidig med at Shakthar vinder, ryger de ud da shakhtar er bedst indbyrdes. Håber vi undgår disse hold, da det kan være svært at spille i Ukraine(selvom vi har slået Kiev) og Celtic havde vi problemer med sidste år, men vi burde slå dem til hver en tid. Det værsttænkelige ville være, hvis Celtic vinder på san siro, da det betyder at Milan blir 2er og dem skal vi undgå.

Gruppe E:
Barca vinder gruppen og Rangers og lyon skal ud i en vind eller forsvind kamp. Håber på Rangers, da Lyon vil være den værst tænkelige modstander at trække. Rangers kan nøjes med uafgjort.

Gruppe F:
Vores Gruppe:)

Gruppe G:
Her blir det enten Fenerbache eller PSV. Håber mest på PSV, da hollandsk fodbold ikke er specielt prængende for tiden, men det er tyrkisk fodbold så heller ikke. Men Fenerbache har en go hjemmebane, hvor de slog Inter, så lad os håbe på PSV, selvom Fenerbache højst sandsynligt vinder hjemme over CSKA.

Gruppe H:
Sevilla slog arsenal og vinder nok gruppen på den baggrund, hvilket betyder at vi ikke kan trække Arsenal, hvis de blir nummer 2.

Konklusion:
Rosenborg/Schalke, Olympiakos/Bremen, Milan/Celtic/Shakthar, Lyon/Rangers, Fenerbache/PSV er de hold jeg tror går videre som 2ere. Og ligegyldigt hvem vi trækker(pånær Milan), så skal vi gå videre - Længere er den ikke.

Glory Man United
29-11-2007, 09:57
A: Porto, Marseille
B: Chelski, Schalke
C: Real M, Olympiakos
D: Milan, Shaktov
E: Barca, Lyon
G: Inter, Fenerbache
H: Sevilla, Arsenal

Celtic taber igen ude (så de slutter som sidste år med 9 points, efter 3 sejre hjemme og 3 nederlag ude). Lyon slår Rangers ude (sorry Skotland!).

Ønskemodstander i 1/8 finalen: Shaktov eller Olympiakos

Uanset hvad bør vi slå alle disse 2´ere, men vil da helst undgå Lyon og Schalke

23Becks
29-11-2007, 10:04
Ved godt det er en fuldstændig grotesk udtalelse den jeg laver nu, men håber faktisk at Liverpool går videre..

begrundelse:
Hvis de ryger ud, kan de koncentrerer sig fuldt ud om PL, hvilket imo vil gøre dem til en stærkere udfordrer. Derimod hvis de går videre, har de stadig samme antal turneringer at gå op i, og vi ved jo alle at de nok skal ryge ud af CL alligvel, men jeg kan godt leve med at det først bliver i kvartfinalen;)

Liverpool/Scousserne er om nogen mit hadehold, men derfor syns jeg de skal gå videre, da det (set med United biller) vil være bedst.

robinho
29-11-2007, 10:22
Hvis de ryger ud, kan de koncentrerer sig fuldt ud om PL, hvilket imo vil gøre dem til en stærkere udfordrer. Derimod hvis de går videre, har de stadig samme antal turneringer at gå op i, og vi ved jo alle at de nok skal ryge ud af CL alligvel, men jeg kan godt leve med at det først bliver i kvartfinalen

og hvordan er det lige vi ved at de ryger ud alligevel????

så vidt jeg husker har de været i 2 af de sidste 3 finaler. De er gode til den turnering her og den fodbold der spilles.

Glory Man United
29-11-2007, 10:38
Ved godt det er en fuldstændig grotesk udtalelse den jeg laver nu, men håber faktisk at Liverpool går videre..

begrundelse:
Hvis de ryger ud, kan de koncentrerer sig fuldt ud om PL, hvilket imo vil gøre dem til en stærkere udfordrer. Derimod hvis de går videre, har de stadig samme antal turneringer at gå op i, og vi ved jo alle at de nok skal ryge ud af CL alligvel, men jeg kan godt leve med at det først bliver i kvartfinalen;)

Liverpool/Scousserne er om nogen mit hadehold, men derfor syns jeg de skal gå videre, da det (set med United biller) vil være bedst.

Hvad med om de blev nr 3, så kan de spille i Anders And Cuppen

Thomas
29-11-2007, 11:13
United jagter Champions League rekord.
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article364260.ece

Jeg vil mene, at vi burde gå efter det! Selvom vi ikke må risikere skader o.lign., så kunne det være fedt lige at blive skrevet i historiebøgerne nu hvor scouserne også er blevet det med deres storsejr.

Glory Man United
29-11-2007, 11:38
United jagter Champions League rekord.
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article364260.ece

Jeg vil mene, at vi burde gå efter det! Selvom vi ikke må risikere skader o.lign., så kunne det være fedt lige at blive skrevet i historiebøgerne nu hvor scouserne også er blevet det med deres storsejr.

Har ikke læst artiklen, men selvfølgelig skal de fleste profiler spares til Scouser matchen weekenden efter. Alt andet er da idioti

EDIT: OK den handler så om hjemmekampe :), jamen så bliver der automatisk gået efter den

United DK
29-11-2007, 11:41
Jeg vil mene, at vi burde gå efter det! Selvom vi ikke må risikere skader o.lign.

Nu er vores næste hjemmekamp i CL, først til marts i en ottendelsfinalekamp, så her bliver der nok ikke sparet.

23Becks
29-11-2007, 12:15
og hvordan er det lige vi ved at de ryger ud alligevel????

så vidt jeg husker har de været i 2 af de sidste 3 finaler. De er gode til den turnering her og den fodbold der spilles.

Det har du ret i, men tvivler på de kan gøre det igen.. syns generelt de store hold er blevet bedre, hvilket betyder de har en bred trup af høj kvalitet.. her tænker jeg på Inter, Barcelona, Milan, Chelsea og så United.. Spillere som Voronin, Lukas, kuyt osv er altså ikke reserver af samme klasse, som ovennævnte hold.. og man skal have en bred trup for at vinde CL, og det mener jeg ikke Liverpool besidder.

Damien
29-11-2007, 13:40
Highlights:
http://youtube.com/watch?v=W6gqC8Alak0

Baunie
29-11-2007, 14:30
Det har du ret i, men tvivler på de kan gøre det igen.. syns generelt de store hold er blevet bedre, hvilket betyder de har en bred trup af høj kvalitet.. her tænker jeg på Inter, Barcelona, Milan, Chelsea og så United

Det sagde man også de andre år, da Liverpool gik amok i Europa. Barcelona ville smadre dem ud af banen og så vandt Liverpool på Camp Nou osv.

Jeg ved ikke, hvad man skal håbe på. På den ene side kan man grine sin bagdel i laser, hvis Liverpool ryger ud fra CL's måske mest overkommelige gruppe på papiret, men hvis de går videre, vil Benitez formentlig satse voldsomt på Europa igen og de har endnu ikke truppen til at spille med på begge fronter.

Martinsen
29-11-2007, 14:37
Det har du ret i, men tvivler på de kan gøre det igen.. syns generelt de store hold er blevet bedre, hvilket betyder de har en bred trup af høj kvalitet.. her tænker jeg på Inter, Barcelona, Milan, Chelsea og så United.. Spillere som Voronin, Lukas, kuyt osv er altså ikke reserver af samme klasse, som ovennævnte hold.. og man skal have en bred trup for at vinde CL, og det mener jeg ikke Liverpool besidder.

Deres hold er blevet langt bedre end det hold de vandt turneringen med i 2005! Så jeg vil bestemt ikke afskrive dem, det troede jeg ellers også de fleste havde lært af bitter erfaring.

ChristianR
29-11-2007, 14:46
Lad dem da bare ryge ud nu, så vi har noget at grine over - Eller i Anders And cup for den sags skyld, ja.
For ser dem egentlig ikke som konkurrenter i PL. Måske har de været et godt cuphold de senere år. Men de har langt fra stabiliteten til at vinder Premier League.

United DK
29-11-2007, 14:46
og man skal have en bred trup for at vinde CL

Nej, man skal bare være god til, at stå godt defensivt, og sammentidig være heldig. I knockoutturneringer som CL, VM, EM osv., er det ikke altid det bedste hold der vinder, da det ikke handler om, at have den bedste og breddeste trup, og alt det der. I en liga, handler det om de to ovenstående ting, og her er det også altid det bedste hold der vinder.

Glory Man United
29-11-2007, 14:51
Nej, man skal bare være god til, at stå godt defensivt, og sammentidig være heldig. I knockoutturneringer som CL, VM, EM osv., er det ikke altid det bedste hold der vinder, da det ikke handler om, at have den bedste og breddeste trup, og alt det der. I en liga, handler det om de to ovenstående ting, og her er det også altid det bedste hold der vinder.

ja Liverfool har "vundet" på, at stille med marginalspillerne i PL, og så stille med de skarpeste 11 i Cl

SantasLittleHelper
29-11-2007, 15:03
Ikke for at blære mig, men jeg kan sparke som den måde Ronaldo gør. Så jeg har en idé. Jeg sparker dem indp å jer, så ser vi om i ændrer holdning. For det i lukker ud, det kan jeg kun grine af? Målmandsfejl? Vil du så påstå at Ronaldos mål i showkampen mod XI Europe, at det var en målmandsfejl? Prøv at finde klippet på youtube.com, så ser du bolden fra målmandens synsvinkel. Det er så uforudsigeligt at det gør ondt. Mne nårh nje, i forstår kun det britiske del af fodbold. Bøj jer for engangs skyld for Ronaldos frispark. Han sparker dem guddommeligt, NÅR han sparker på mål, men det rigtigt nok han rammer muren tit. Det irriterende, men når han så sparker forbi så scorer han altså. Derfor mit råd er i to dele. Del 1, jeg tager boldew med og laver de såkaldte juninho-frisparke på jer og del 2, find klip med Ronaldo, når han sparker frispark. Mit råd er i 2 dele:
1. Spørg en RIGTIG målmandstræner om man skal hoppe over mod muren før frisparket bliver taget
2. Find en video af Bayerns mål mod United i Cl Finalen og se om Schmeichel ikke havde taget den hvis han var blevet stående. Det må man simpelthen ikke..

ChristianR
29-11-2007, 15:29
Mit råd er i 2 dele:
1. Spørg en RIGTIG målmandstræner om man skal hoppe over mod muren før frisparket bliver taget
2. Find en video af Bayerns mål mod United i Cl Finalen og se om Schmeichel ikke havde taget den hvis han var blevet stående. Det må man simpelthen ikke..

Som jeg husker det, var der nu også en del kritik af Schmeichel i den situation. En målmand skal vel stole på sin mur. Hvis han ikke kan det, hvad er muren så til? Det er vel meningen at muren skal dække den ene ende af målet, mens målmanden kan koncentrere sig om resten?

SantasLittleHelper
29-11-2007, 19:43
Som jeg husker det, var der nu også en del kritik af Schmeichel i den situation. En målmand skal vel stole på sin mur. Hvis han ikke kan det, hvad er muren så til? Det er vel meningen at muren skal dække den ene ende af målet, mens målmanden kan koncentrere sig om resten?

Lige præcist... Så er vi da i hvert fald enige..

thegreatdanems
30-11-2007, 14:33
Enig med ChristianR, mener målmanden skal ha den der - om han så går til den forkerte side, bliver fanget på den forkerte fod eller tror den kommer et andet sted end den gør det er bare tough luck - det mål er på målmandens kappe

Gumpe
30-11-2007, 18:37
Hvis jeg skal være ærlig, så kan jeg heller ikke helt se, hvorfor muren skal være der. Den skygger både for målmandens udsyn og modspillerens udsyn, og så kan den muligvis stoppe skuddet, men det er meget sjældent.
Muren kan også rette skuddet af, så der bliver mål, og det er endnu en ulempe.
En anden ulempe er, at man kan skyde under muren, hvis den hopper. Ligesom i Champions League sidste år i kampem mellem Werder Bremen og Barcelona.

Men hvis målmanden gerne vil have muren, så er det selvfølgelig i orden. Jeg ville nok foretrække ikke at have en. Men nu er jeg jo heller ikke målmand, så det kan være lidt svært at bedømme.

Hr Hansen
30-11-2007, 18:48
Hvis jeg skal være ærlig, så kan jeg heller ikke helt se, hvorfor muren skal være der. Den skygger både for målmandens udsyn og modspillerens udsyn, og så kan den muligvis stoppe skuddet, men det er meget sjældent.
Muren kan også rette skuddet af, så der bliver mål, og det er endnu en ulempe.
En anden ulempe er, at man kan skyde under muren, hvis den hopper. Ligesom i Champions League sidste år i kampem mellem Werder Bremen og Barcelona.

Men hvis målmanden gerne vil have muren, så er det selvfølgelig i orden. Jeg ville nok foretrække ikke at have en. Men nu er jeg jo heller ikke målmand, så det kan være lidt svært at bedømme.

Jeg kan love dig for at du ville have en mur hvis du var målmand!

Gumpe
30-11-2007, 18:51
Jeg kan love dig for at du ville have en mur hvis du var målmand!

Jamen hvad hjælper den? Som jeg ser det, skærmer den bare for udsynet, og det ville jeg ikke bryde mig om. Man ville også se bolden hele vejen, og det er noget af det, som går galt for mange målmænd.

thegreatdanems
30-11-2007, 18:54
Jamen hvad hjælper den? Som jeg ser det, skærmer den bare for udsynet, og det ville jeg ikke bryde mig om. Man ville også se bolden hele vejen, og det er noget af det, som går galt for mange målmænd.

det er jo den evige diskussion, der er jo nogle frisparkstagere den bukker og siger tak, for så har de noget at sigte efter.