Se fuld version : Dødstrusler mod SAF & Co
Hr Hansen
05-05-2007, 10:13
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68212&rss=true
Hvad sker der for folk? tror i det er Chelsea "fans" der er tosset over at miste mesterskabet, de har jo før sendt dødstrusler til Anders Frisk!
Håber Manden/mændene der har sendt disse breve afsted bliver fundet hurtigst muligt og straffet!
Da jeg var på Old Trafford, for 1,5 måned siden var jeg ret foruroligt og at sikkerheden overhoved ikke var til stede på Old Trafford, vi kunne gå lige igennem sikkerhedstjekket uden at blive visiteret eller noget som helst, det eneste der skete var at de kiggede på vores billetter!
Vi må da håbe, at manden der har sendt det ikke gør noget alvorligt ud af det, men bare er i frustration over sit holds resultater eller sådan.
Martinsen
05-05-2007, 10:39
det er sku godt nok en syg verden vi lever i... håber personligt at manden bliver fanget og spændt fast for an Old Trafford, så skullle han få kærligheden at føle den store psykopat... sådan noget pisser mig af...
Hr Hansen
05-05-2007, 10:52
ja det er fuldstændigt vanvittgt hva folk kan finde på!
Jeg mener stadig sikkerheden på Old Trafford er elendig! nu ved jeg ikke hvordan den er på kontoerne osv. men det skræmte min bror, min ven og mig en del at sikkerheden på Oldtrafford faktisk ikke var til stede.
Det er jo ikke første gang sådanne ting sker. Det er nogle syge personer, som ikke kan tåle klubbens og spillernes succes. Men det er sygt, og lad os håbe det bliver straffet..
Jeg tror aldrig synderen bliver fundet, medmindre de tager fingeraftryk på konvolutten, selvom det er et stort arbejde. Men ja, syge mennesker, der ikke lige kan tåle at vi har succes.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68212&rss=true
Hvad sker der for folk? tror i det er Chelsea "fans" der er tosset over at miste mesterskabet, de har jo før sendt dødstrusler til Anders Frisk!
Håber Manden/mændene der har sendt disse breve afsted bliver fundet hurtigst muligt og straffet!
Da jeg var på Old Trafford, for 1,5 måned siden var jeg ret foruroligt og at sikkerheden overhoved ikke var til stede på Old Trafford, vi kunne gå lige igennem sikkerhedstjekket uden at blive visiteret eller noget som helst, det eneste der skete var at de kiggede på vores billetter!
Du finder ikke et mere sikkert sted.
Prøv du at tænde en smøg eller stil dig op når der ikke bliver scoret, så skal du se hvad intens overvågning betyder.
Derfor bekymrer det mig ikke at der ikke er visitation... det har jeg kun oplevet til udekampe. tror heller ikke der var noget til fa cup semifinalen...jeg husker det ihvertfald ikke
(vil gerne lige pointere at jeg er ikke-ryger)
Jeg håber ikke det her kommer til at gøre spillerne usikre på banen, og vi må håbe at personen der sendte det bliver fanget hurtigts muligt
United DK
05-05-2007, 11:28
Ja, tåber er der sgu nok af!
Gerningsmanden skal bare fanges, og det bliver han også, ingen tvivl om det.
spillerne har intet med det at gøre, så rolig nu.
det her berører kun sikkerhedspersonalet og kontoransatte
Hr Hansen
05-05-2007, 11:39
Du finder ikke et mere sikkert sted.
Prøv du at tænde en smøg eller stil dig op når der ikke bliver scoret, så skal du se hvad intens overvågning betyder.
Derfor bekymrer det mig ikke at der ikke er visitation... det har jeg kun oplevet til udekampe. tror heller ikke der var noget til fa cup semifinalen...jeg husker det ihvertfald ikke
(vil gerne lige pointere at jeg er ikke-ryger)
Hvad hjælper det at der er overvågning via kamera overalt på stadion, hvis folk virkelig vil skade, kan de sagtens nå at skade folk på Old Trafford, før kameraret opfanger det...
Det er helt sikkert godt nok til slåskampe osv, men nu er der andre ting der også skal tænkes over i disse tider, hvor england er med i krigen mod Osama og gutterne
Det med smøgerne fandt jeg udaf da jeg tændte en!
Ja.. Lad os håbe at spillerne formår at holde fokus på spillet på banen og at gerningsmanden bliver fundet
Martinsen
05-05-2007, 11:52
spillerne har intet med det at gøre, så rolig nu.
det her berører kun sikkerhedspersonalet og kontoransatte
man kan da ikke afvise at det påvirker nogle spillere, at de får dødstrusler på trods af at det er kontorpersonalet der åbner brevene... de er jo stadig addresseret til dem, selvom de ikke åbner dem
Det er da helt galt! hva sker der lige? ufatteligt folk kan finde på den slags..håber de fanger ham og bure ham inde i laaang tid
Lorensen
07-05-2007, 21:56
^Jeg skal da gøre mit bedste :P
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.