PDA

Se fuld version : Alan Hutton til United?

Maahn
19-11-2007, 19:32
Alan Hutton fra Glasgow Rangers til Manchester United
Kilde: Diverse
Sandsynlighed: Middel
Note: Ferguson ser den 22-årige skotske højre back som erstatning for den ofte skadesplagede Gary Neville

Hvad siger i til dette mulige indkøb?

Personligt har jeg et yderst minimalt kendskab til denne spiller, men det trækker op, såfremt han har niveauet, at han er brite.

Oscar
19-11-2007, 19:45
undskyld hvad fejler simmo og brown? Ja, Brown er ikke århundredets bedste offensive back, men er det ikke meget positivt, når man ser på hvor lidt retur løb Ronaldo laver? Simmo tror jeg bliver arvtageren på højreback pladsen. Havde godt læst rygtet, men tror ærlig talt ikke på det.

Og nu må det med at man foretrækker briter frem for andre pga. nationalitet sgu stoppe.. Hvis det er to lige gode spillere, og den ene er brite og den anden noget andet, ville jeg tage den billigste - hvilket britter aldrig/oftest ikke er.

Tim_rn
19-11-2007, 19:53
undskyld hvad fejler simmo og brown? Ja, Brown er ikke århundredets bedste offensive back, men er det ikke meget positivt, når man ser på hvor lidt retur løb Ronaldo laver? Simmo tror jeg bliver arvtageren på højreback pladsen. Havde godt læst rygtet, men tror ærlig talt ikke på det.

Og nu må det med at man foretrækker briter frem for andre pga. nationalitet sgu stoppe.. Hvis det er to lige gode spillere, og den ene er brite og den anden noget andet, ville jeg tage den billigste - hvilket britter aldrig/oftest ikke er.

Som regel tror jeg også bare folk lægger vægt på at fodboldmentaliteten i storbritanien er anderledes end i resten af verden. Det er den fandenivoldskhed der er sjov at se, og en stor grund til hvorfor mange af os er inde i engelsk fodbold.
Jo, dere r nok nogle der bare ser britere i kluben fordi de er britere. Men sandheden for mit vedkommende er at jeg også gerne ser det sådan, men kun hvis de kan bidrage men den spillestil udover det tekniske og spilforståelsen, som man feks ikke ser på samme niveau i italien eller spanien.

United DK
19-11-2007, 21:03
Alan Hutton er en offensivt indstillet back, som også dæk godt af defensivt, og teknikken fejler heller ikke noget. Han virker umiddelbart til, at kunne nå længere end Rangers, og havde vi ikke haft Brown og Simpson, som mulige emner på højre backen i fremtiden, så ville jeg klart anbefale Hutton.

JDK
19-11-2007, 21:06
Spørgsmålet efter Neville er inde på dette forum stillet et par gange, og jeg vil svare som jeg tidligere har gjort - Brown overtager det foreløbligt, mens Simpson er den fremtidige back til den plads (hvis hans udvikling fortsætter), så jeg mener og tror ikke at Hutton skal købes, da jeg synes vi er dækket godt nok ind, i og med vi også har Pique og O'shea som kan spille denne plads, om nødvendigt!

Baunie
19-11-2007, 23:44
Brown er 28. Hvis vi antager der er to sæsoner tilbage i Neville, så er der altså ikke så meget fremtid i ham. Han forbliver nok den evige reserve.

Simpson ser spændende ud, men det gjorde Phil Bardsley også for to år siden. Frygtløs kastede han sig ind i alt og alle og deltog som en anden Daniel Alves i offensiven og han var Nevilles oplagte afløser, men den dag i dag spiller han for et midterhold i The Championship.

Hvis Neville fortsætter lidt endnu, så kan samme skæbne let overgå ham. Jeg tror stadig, det er mest sandsynligt, at vi køber en udefra, og Hutton er af det jeg har set ham da bestemt en af de største talenter på positionen.

robinho
20-11-2007, 05:22
Jo, dere r nok nogle der bare ser britere i kluben fordi de er britere. Men sandheden for mit vedkommende er at jeg også gerne ser det sådan, men kun hvis de kan bidrage men den spillestil udover det tekniske og spilforståelsen, som man feks ikke ser på samme niveau i italien eller spanien.

nej men jeg synes at vi ser med folk som anderson og tevez at det er muligt at finde "eksotiske" spillere som er villige til at arbejde for holdet også. Ved godt der ikke er lige så mange af dem som der er brittere, men de er der.

For at vende tilbage til ham Hutton så er mit kendskab til ham også begrænset. Han er 22 år( fylder 23 d. 30 nov.) Han er l.85 m høj og så spiller han højre back. Det er såmen det.

Dines
20-11-2007, 08:55
Kender ham næsten ikke, men han lyder spændende. Dog synes jeg istedet vi bør satse på Simpsons på backen istedet for at købe en udefra.

Glory Man United
20-11-2007, 08:57
Fatter ikke hvad vi skal med ham. Vi har Neville et par år endnu. Brown har gjort det godt på pladsen, og vi har reserver i O´Shea, Simpson og Pique

robinho
20-11-2007, 09:08
Fatter ikke hvad vi skal med ham. Vi har Neville et par år endnu. Brown har gjort det godt på pladsen, og vi har reserver i O´Shea, Simpson og Pique

pique og o´shea er for langsomme til at agere backs, og også for dårlige offensivt. Pique er fremtidens mand i centerforsvaret, og o´shea er her bare for at lukke huller efter skader.

Brown har gjort det fint i år, men det ville være at foretrække hvis neville blev erstattet af en naturlig højre back. Så jeg synes vi skal satse på simpson og hvis det ikke fungere og de brasilianske tvillinger ikke viser nok, jamen så må vi åbne checkhæftet

Glory Man United
20-11-2007, 09:13
pique og o´shea er for langsomme til at agere backs, og også for dårlige offensivt. Pique er fremtidens mand i centerforsvaret, og o´shea er her bare for at lukke huller efter skader.

Brown har gjort det fint i år, men det ville være at foretrække hvis neville blev erstattet af en naturlig højre back. Så jeg synes vi skal satse på simpson og hvis det ikke fungere og de brasilianske tvillinger ikke viser nok, jamen så må vi åbne checkhæftet

Robinho....du er og bliver ordkløver! Jeg siger jo, at vi har Neville og Brown, og har vi mange skader, har vi pique, Simpson og O´Shea. At du så ikke synes Pique og O´Shea er gode nok, er en anden sag. Jeg tror dog de fleste klubber ville være lykkelige for at have de to som 4. og 5. valg!

PerRonaldo
20-11-2007, 09:16
spørgsmålet er vel også om Neville når at komme op på hans vanlige niveau. Han har haft en drilsk skade siden, april?, og den er blevet ved med at bryde op. Fordi neville kommer tilbage, så det vel ikke ensbetydende med at han bare går ind i start elleveren med det samme.. Og hvem siger at det ikke er en drilsk skade ala solskjaers, der bliver ved med at bryde op og han til sidst må lægge støvlerne på hylden.

Jeg synes også vi skal satse på Simpson og så må vi se hvad der sker i fremtiden.

robinho
20-11-2007, 09:20
Robinho....du er og bliver ordkløver! Jeg siger jo, at vi har Neville og Brown, og har vi mange skader, har vi pique, Simpson og O´Shea. At du så ikke synes Pique og O´Shea er gode nok, er en anden sag. Jeg tror dog de fleste klubber ville være lykkelige for at have de to som 4. og 5. valg!

hvad andre klubber vil være glad for er jeg ret så ligeglad med. Neville skal den dag han stopper erstattes med en naturlig højre back, og ikke wes brown. Om det så bliver simpson eller en anden er som sagt ikke til at sige nu, men de andre du nævner er ikke højre backs.

PerRonaldo
20-11-2007, 09:33
Panucci spår Hutton en stor fremtid.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29276

Glory Man United
20-11-2007, 10:10
hvad andre klubber vil være glad for er jeg ret så ligeglad med. Neville skal den dag han stopper erstattes med en naturlig højre back, og ikke wes brown. Om det så bliver simpson eller en anden er som sagt ikke til at sige nu, men de andre du nævner er ikke højre backs.

Du kan da ikke forvente, at United skal have 3-4 klassebacks. Hvis et storhold f.eks. har to skader på samme position, må man selvfølgelig ty til alternativer.
Desuden er jeg sikker på, at hvis Fergie køber Hutton, så vil ellers pålidelige folk som O´Shea, brown og Pique undre sig og ende med at smutte.

robinho
20-11-2007, 10:27
Du kan da ikke forvente, at United skal have 3-4 klassebacks. Hvis et storhold f.eks. har to skader på samme position, må man selvfølgelig ty til alternativer.
Desuden er jeg sikker på, at hvis Fergie køber Hutton, så vil ellers pålidelige folk som O´Shea, brown og Pique undre sig og ende med at smutte.

du skal have to på hver backplads, som er backs, og sagde intet om klasse. Vi havde på venstre back sidste år evra og heinze, hvilket var godt.

Det nytter bare ikke noget at fordi man får én skade på sit førstevalg, at man så allerede skal til at flytte folk ud på pladser de ret beset ikke høre hjemme på.

Glory Man United
20-11-2007, 11:19
du skal have to på hver backplads, som er backs, og sagde intet om klasse. Vi havde på venstre back sidste år evra og heinze, hvilket var godt.

Det nytter bare ikke noget at fordi man får én skade på sit førstevalg, at man så allerede skal til at flytte folk ud på pladser de ret beset ikke høre hjemme på.

Så forstår jeg ikke, hvorfor du kommenterer mit 1. indlæg. Der skriver jeg vi har Neville, Brown, Simpson, Pique og O´Shea....i din bog er der 3 (tre!), som er højre backs

robinho
20-11-2007, 11:39
Så forstår jeg ikke, hvorfor du kommenterer mit 1. indlæg. Der skriver jeg vi har Neville, Brown, Simpson, Pique og O´Shea....i din bog er der 3 (tre!), som er højre backs

blandt dem du skriver der er der kun 2 højre backs: neville og simpson, og fejlen ligger i at når neville er skadet så vælges brown først fremfor simpson. Han vælges på rutinen, men han er ikke en højre back. Han dækker godt af, men har ikke offensive kvaliteter.

Glory Man United
20-11-2007, 11:53
blandt dem du skriver der er der kun 2 højre backs: neville og simpson, og fejlen ligger i at når neville er skadet så vælges brown først fremfor simpson. Han vælges på rutinen, men han er ikke en højre back. Han dækker godt af, men har ikke offensive kvaliteter.

Siger du....Simpson er kommet ind i "lette" kampe. Derfor aner vi ikke (heller ikke du), hvad han kan defensivt. Og Brown har gjort det godt!!

robinho
20-11-2007, 12:20
Siger du....Simpson er kommet ind i "lette" kampe. Derfor aner vi ikke (heller ikke du), hvad han kan defensivt. Og Brown har gjort det godt!!

bliver jo heller ikke bedre af ikke at spille. Brown gør det godt udfra sine forudsætninger, men nogle naturlig højre back bliver han ikke.

Glory Man United
20-11-2007, 12:23
bliver jo heller ikke bedre af ikke at spille. Brown gør det godt udfra sine forudsætninger, men nogle naturlig højre back bliver han ikke.

Har intet mod at Brown er reserve for Neville.

Krede
20-11-2007, 12:45
Hutton ville være et drømmekøb. Hvis prisen selvfølgelig er rigtig. Jeg synes heller ikke Brown vil være en oplagt arvtager efter Neville. Simpson er lovende, men som en nævnte, så ved vi jo ikke om udviklingen går som hos Bardsley. Og noget andet er, hvis det viser sig, at Neville aldrig når samme niveau igen, så har vi Brown som første valg og det er ikke godtnok, hvis vi vil vinde Champions League i år. Derfor siger jeg go for Hutton, desuden er det et stort plus for mig, at han er britte. Og efter Italiens kampen var jeg helt overbevist over hans kvaliteter. Lidt som Evra, voldsomt hurtig og god fremad, men samtidig solid defensivt. Ligeledes ser han ud til, via sin højde, at have en fordel i luftrummet ligeledes. En kommende storspiller. Derfor ville det være ærligt, hvis vores konkurrenter har købt ham, når vi finder ud, at Neville aldrig nå samme niveau igen og Simpson bliver den nye Bardsley.

United DK
20-11-2007, 14:45
Derfor ville det være ærligt, hvis vores konkurrenter har købt ham, når vi finder ud, at Neville aldrig nå samme niveau igen og Simpson bliver den nye Bardsley.

Når? Det er da umuligt, at spå om Neville nogensinde kommer tilbage på sit niveau, eller om Simpson bliver en klassespiller. Jeg vil ærge mig meget, hvis vi køber Hutton, for så får Simpson ikke chancen, og det er et af problemerne, ved nutidens fodbold. Talenterne får ikke chancen.

robinho
20-11-2007, 14:48
Når? Det er da umuligt, at spå om Neville nogensinde kommer tilbage på sit niveau, eller om Simpson bliver en klassespiller. Jeg vil ærge mig meget, hvis vi køber Hutton, for så får Simpson ikke chancen, og det er et af problemerne, ved nutidens fodbold. Talenterne får ikke chancen.

man kan jo så desværre begynde at spekulere i hvorvidt simpson er et stortalent når han ikke foretrækkes fremfor en spiller som ikke er trænet til den plads.

United DK
20-11-2007, 15:00
man kan jo så desværre begynde at spekulere i hvorvidt simpson er et stortalent når han ikke foretrækkes fremfor en spiller som ikke er trænet til den plads.

Det handler vel om, at Brown har mere rutine og erfaring, og vi kan jo bare se på Thomas Helveg, hvor meget rutine og erfaring har at sige.

Glory Man United
20-11-2007, 15:21

Right said Fred....Køber vi Hutton har vi pålidelige reserver såsom O´Shea og Brown, som ikke længere ville være tilfredse

robinho
20-11-2007, 15:24
Right said Fred....Køber vi Hutton har vi pålidelige reserver såsom O´Shea og Brown, som ikke længere ville være tilfredse

man kan være utilfreds eller lidt selvransagende, hvis man nu ville indrømme man er sat af holdet af en som er bedre på pladsen.

Glory Man United
20-11-2007, 15:33
man kan være utilfreds eller lidt selvransagende, hvis man nu ville indrømme man er sat af holdet af en som er bedre på pladsen.

Og med den holdning får man ALDRIG en harmonisk trup

ajooba
20-11-2007, 15:44
Hutton ville være et drømmekøb. Hvis prisen selvfølgelig er rigtig. Jeg synes heller ikke Brown vil være en oplagt arvtager efter Neville. Simpson er lovende, men som en nævnte, så ved vi jo ikke om udviklingen går som hos Bardsley. Og noget andet er, hvis det viser sig, at Neville aldrig når samme niveau igen, så har vi Brown som første valg og det er ikke godtnok, hvis vi vil vinde Champions League i år. Derfor siger jeg go for Hutton, desuden er det et stort plus for mig, at han er britte. Og efter Italiens kampen var jeg helt overbevist over hans kvaliteter. Lidt som Evra, voldsomt hurtig og god fremad, men samtidig solid defensivt. Ligeledes ser han ud til, via sin højde, at have en fordel i luftrummet ligeledes. En kommende storspiller. Derfor ville det være ærligt, hvis vores konkurrenter har købt ham, når vi finder ud, at Neville aldrig nå samme niveau igen og Simpson bliver den nye Bardsley.
Hutton var virkelig stærk mod Italien. Han nærmest rev Zambrotta rundt. Som du siger, hurtig, solid defensiv, fysisk stærk og med hans 1,85, også god i hovedspillet, hvilket man også så i landskampen. Samtidig kunne det let tænkes, at Alex Ferguson som er en stolt skotte, så kampen forleden og der var han altså rigtig god

Omvendt har vi Simpson, Gary Neville og Brown på den plads, så jeg ved ikke og jeg kender heller ikke hans generelle niveau, men han virker helt sikkert som en dygtig spiller

Krede
20-11-2007, 16:07

Jeg er tildels enig med dig. Altså talenterne skal have chancen - dog kun hvis de har niveauet. Og der tvivler jeg altså mht. Simpson. Han er trods alt 21, ikke? Så man kan jo sige, at han burde vise noget allerede. Hvis man ser på verdensklasse-spillere, så har de som regel vist talentet i en tidlig alder. Dermed ikke sagt, at Simpson ikke bliver top-klasse. Jeg tvivler bare. Og hvis han virkelig er så helt fantastisk som du ligger op til, så kan han vel også sagtens slå Hutton af?

United DK
20-11-2007, 16:26
Jeg er tildels enig med dig. Altså talenterne skal have chancen - dog kun hvis de har niveauet. Og der tvivler jeg altså mht. Simpson. Han er trods alt 21, ikke? Så man kan jo sige, at han burde vise noget allerede. Hvis man ser på verdensklasse-spillere, så har de som regel vist talentet i en tidlig alder.

Nogen udvikler sig langsommere end andre, og Michael Owen regnes jo ikke blandt verdens bedste, selvom han allerede viste klasse som 18-årig ved VM '98?

Dermed ikke sagt, at Simpson ikke bliver top-klasse. Jeg tvivler bare. Og hvis han virkelig er så helt fantastisk som du ligger op til, så kan han vel også sagtens slå Hutton af?

Hvis jeg har lagt op til, at Simpson er helt fantastisk, så vil jeg godt træk det i mig igen, for det kan jeg ikke vurdere, og jeg er heller ikke typen, der falder på halen over det mindste. Jeg håber Simpson slår igennem, for det er mere prisværdigt, at skabe sine egne spillere, fremfor at hente dem andre steder.

Krede
20-11-2007, 16:47
Nogen udvikler sig langsommere end andre, og Michael Owen regnes jo ikke blandt verdens bedste, selvom han allerede viste klasse som 18-årig ved VM '98?

Hvis jeg har lagt op til, at Simpson er helt fantastisk, så vil jeg godt træk det i mig igen, for det kan jeg ikke vurdere, og jeg er heller ikke typen, der falder på halen over det mindste. Jeg håber Simpson slår igennem, for det er mere prisværdigt, at skabe sine egne spillere, fremfor at hente dem andre steder.

Jeg er enig med dig. Og vi kan da også blive helt enige om, at egne spillere er helt fantastisk. Det kræver blot at de har niveauet. De fleste foretrækker vel Rooney fremfor, at vi havde satset på en vores egne dengang.
Jeg håber da, at jeg tager fejl mht. Simpson, men min pointe er bare, at de tre gange jeg har set Hutton, der har han været seriøs god, jeg mener virkelig imponerende god - og jeg tror ikke Simpson når lige så langt. Manchester bør have de bedste på hver plads, hvorfor jeg mener, at vi skal holde øje med Hutton, fordi han ser fantastisk lovende ud. Desuden er han det næstbedste efter egne spillere, nemlig britte.
Bortset fra det, hvem er der ellers, der kunne være interessante som ny højreback, hvis Simpson mislykkes?

Oscar
20-11-2007, 19:06
Jeg er enig med dig. Og vi kan da også blive helt enige om, at egne spillere er helt fantastisk. Det kræver blot at de har niveauet. De fleste foretrækker vel Rooney fremfor, at vi havde satset på en vores egne dengang.
Jeg håber da, at jeg tager fejl mht. Simpson, men min pointe er bare, at de tre gange jeg har set Hutton, der har han været seriøs god, jeg mener virkelig imponerende god - og jeg tror ikke Simpson når lige så langt. Manchester bør have de bedste på hver plads, hvorfor jeg mener, at vi skal holde øje med Hutton, fordi han ser fantastisk lovende ud. Desuden er han det næstbedste efter egne spillere, nemlig britte.
Bortset fra det, hvem er der ellers, der kunne være interessante som ny højreback, hvis Simpson mislykkes?

Med al respekt for dem der udtaler sig om ham, så såvidt jeg har kunne læse mig til, så er den, der har det største kendskab til ham set ham i 3 kampe.. Han lyder da spændende ja, men lad os nu ikke sælge skindet før bjørnen er skudt - der er da lige så stor sandsynlighed for, at han fejler som Simmo.

Og nye backs, så har United købt 2 unge brasilianere, der måske kommer til januar, ellers var det planlagt ved starten af 08/09 sæsonen..

JDK
20-11-2007, 20:31
Jeg er fuldstændig enig med jer som skriver at, vi har Neville nogle sæsoner endnu, Brown har gjort det fint i Nevilles fravær, Simpson skal (som det ser ud nu) satses på som den fremtidige back, Pique og O'shea er fine backup-spillere - som jeg også har skrevet i starten af denne tråd :D

CC
20-11-2007, 21:07
Og nye backs, så har United købt 2 unge brasilianere, der måske kommer til januar, ellers var det planlagt ved starten af 08/09 sæsonen..

Hvor gamle er de egentlig? er det 16 eller 18?

KennyN
20-11-2007, 21:50
De fylder 18 år sommeren 2008.

Don Kafai
20-11-2007, 22:43
Det er iøvrigt vigtigt at huske at Fabio og Raffael ikke er umiddelbare forstærkninger. Jeg tror næppe de går ind og træner med 1. holdet med det samme, tror de starter på u/holdene ligesom når vi fx henter talenter som Eikrem og Galbraith. Det er utopi at tro de er hentet for at være back-ups.

Mht. Alan Hutton så imponerede han mig i kampen på Stade de France hvor Skotterne slog Frankrig, og jeg synes han er en atypisk skotsk back idet han er offensivt præget og selvom jeg næsten intet har set til ham yderligere, så var han altid fremhævet når tv3+ viste højdepunkterne fra Rangers' kampe mod Lyon og Stuttgart. Så tror bestemt han har talent, og hvis det er han bliver vurderet som en stabil back af Uniteds scouts, så bør vi gå efter ham. Og jeg er sikker på Fergusons ikke tænker det fjerneste på Fabio og Raffaelle endnu, hvis vi står med et problem på backen i foråret.

Oscar
20-11-2007, 23:05
Det er iøvrigt vigtigt at huske at Fabio og Raffael ikke er umiddelbare forstærkninger. Jeg tror næppe de går ind og træner med 1. holdet med det samme, tror de starter på u/holdene ligesom når vi fx henter talenter som Eikrem og Galbraith. Det er utopi at tro de er hentet for at være back-ups.

Mht. Alan Hutton så imponerede han mig i kampen på Stade de France hvor Skotterne slog Frankrig, og jeg synes han er en atypisk skotsk back idet han er offensivt præget og selvom jeg næsten intet har set til ham yderligere, så var han altid fremhævet når tv3+ viste højdepunkterne fra Rangers' kampe mod Lyon og Stuttgart. Så tror bestemt han har talent, og hvis det er han bliver vurderet som en stabil back af Uniteds scouts, så bør vi gå efter ham. Og jeg er sikker på Fergusons ikke tænker det fjerneste på Fabio og Raffaelle endnu, hvis vi står med et problem på backen i foråret.

Jeg tror heller ikke tvillingerne er til lige nu, men hvis Neville ellers kunne spille, så er der jo mulighed for, at han fortsætter 1-2 sæsoner endnu. Til den tid kan de to jo have udviklet sig så meget, at de er klar, man ved aldrig. Men synes i hvert fald det er lidt et overkill at have op mod 4 kvalificerede højrebacks..Det er trods alt kun en af dem der spiller regelmæssigt..

Koby
12-12-2007, 22:29
Nogen (dumt spørgsmål) der ser Rangers - Lyon? Synes faktisk Hr. Hutton har gjort en pæn figur i dag. Siger ikke at vi skal købe ham på baggrund af lige det grundlag, men stadig er han da et spændende emne.

Martinsen
12-12-2007, 22:34
Han virker helt sikkert som en spændende spiller, og jeg ville ikke have noget imod at han blev hentet til sommer, hvis Neville ikke kommer rigtig igang igen. I øvrigt er Neville jo også desværre ved at være oppe i årene, og hvem ved måske er Hutton den fremtidige højreback på OT, som situationen er lige nu ville jeg ikke have noget imod det. Medmindre at Fergie føler at Simpson er lige så god, for så er det selvfølgelig ham der skal satses på, da det er noget helt særligt når spillere fra egen avl slår igennem på 1. holdet

JDK
12-12-2007, 22:41
Han virker helt sikkert som en spændende spiller, og jeg ville ikke have noget imod at han blev hentet til sommer, hvis Neville ikke kommer rigtig igang igen. I øvrigt er Neville jo også desværre ved at være oppe i årene, og hvem ved måske er Hutton den fremtidige højreback på OT, som situationen er lige nu ville jeg ikke have noget imod det. Medmindre at Fergie føler at Simpson er lige så god, for så er det selvfølgelig ham der skal satses på, da det er noget helt særligt når spillere fra egen avl slår igennem på 1. holdet

Han er en spændende spiller, men, ligesom i andre tråde, mener jeg at vi er godt dækket ind på denne plads, så det er ikke der vi skal invisetere

Kofoed
12-12-2007, 22:51
kender ikke noget til ham, men vil alligevel sige at vi med simpson og brown er dækket godt ind på den plads.. men nu må vi se hvad brown beslutter sig for

Glory Man United
13-12-2007, 08:10
Efter den store udskiftning i sommer, håber og tror jeg, at SAF er glad for sin trup. Derfor vil han holde på alle og sikkert bare lave en enkelt udskiftning pr sæson de næste 3-4 år.
Hvis min teori holder stik, synes jeg ikke, at højre backen er den position, som vi er svagest på. Jeg tror vitterligt, at vi intet køber i januar, og så køber en god angriber til sommer, thats it!

ChristianR
13-12-2007, 12:10
Kan godt se ideen i det. Måske Gary aldrig rigtig kommer sig over sin skade og er en færdig mand? Vi så det med 20legend. Hvis Brown er grådig eller whatever og er på vej ud?
Ja, så så jeg helst at vi købte Hutton og lod Simpson være reserve et par år endnu. Dog ville det være ideelt, hvis vin kunne finde en, der kunne klar både venstre- og højreback. I øjeblikket har vi jo heller ikke noget egentligt alternativ til Evra, da Silvestre er skadet, og O'shea imo ikke klarer den plads så godt.

olsen9670
17-12-2007, 16:34
mener heller ikk at neville er god nok længere han har mistet meget de senere år synes helt klart at brown gør det rigtig godt sååh lad ham dog få lidt mere i løn

Don Kafai
17-12-2007, 16:43
Dog ville det være ideelt, hvis vin kunne finde en, der kunne klar både venstre- og højreback.

Du kan ikke finde en spiller der kan dække begge backpladser, som er bedre end fx. O'Shea eller Phil Neville. Hvis United vil investerer i en højreback skal det være en spiller der er god, og ikke en breddespiller. Simpson vil jeg ikke satse på, jeg synes ikke han på nuværende tidspunkt kan klare at være starter. Brown er en udmærket "indtil-videre" løsning, og inden folk dømmer Neville ude, så lad ham lige komme tilbage. Kommer han tilbage 1. Januar 2008og spiller godt, så er det her problem ude af verdenen, i hvert fald et par år endnu.

Kofoed
17-12-2007, 22:01
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/2007/wes_paa_billigsalg

Brown på vej væk til januar???!!!

KennyN
17-12-2007, 22:03
Det ville jo kun være naturligt, at hvis han ikke har skrevet under på en ny kontrakt i slutningen af januar, at man så prøver at sælge ham og så få lidt kroner ind på ham.
Så vil man formentlig, alt efter Nevilles situation til den tid, hente en ny spiller ind..

snegl
17-12-2007, 23:00
Nu svigter min langtidshukommelse lige.. Hvornår ankommer de to brasilianske tvillinger? Og er der nogen der har kendskab til om de kan noget på et højere niveau?

United DK
17-12-2007, 23:12
Nu svigter min langtidshukommelse lige.. Hvornår ankommer de to brasilianske tvillinger?

De kommer vist til sommer.

snegl
17-12-2007, 23:29
De kommer vist til sommer.

Okay, tak - Kender du noget til deres niveau? Var der potentiale, ku man måske godt lade brown køre kontrakten ud.. (krydser fingre for han ik forlader)

KennyN
18-12-2007, 07:01
Men husk nu lige at de to brasilianere kun er 18 år til sommer. Så vi skal nok ikke regne med at de går direkte ind på holdet og spiller fast. Det kræver lige lidt tid inden de er klar..
Philipp Lahm rygtes som et muligt emne, det ville jo være en glimrende spiller som kan dække både venstre og højreback..

Men ellers er Hutton, som tråden jo omhandler, en god back med fremid i..

Martinsen
29-01-2008, 16:30
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/7215221.stm

tjah nu tyder alt på at Hutton ryger til spurs. Ellers en mand jeg ikke vil have noget imod vi havde hentet. Og det kunne virkelig ligne os at hente ham for 20-25 mio £ om et par år.

Windowdio
21-06-2008, 14:42
Jeg kender ikke så meget til Hutton (Men han er god og billig i Football Manager 2008:))

Smaakage
21-06-2008, 14:55
Jeg kender ikke så meget til Hutton (Men han er god og billig i Football Manager 2008:))

Og er i mellemtiden skiftet til Spurs

Casper
21-06-2008, 15:02
hahaaha sikke en fuser :)

ChristianR
21-06-2008, 15:44

Er det rigtigt? Så lad os købe ham!:titte:

Dines
21-06-2008, 16:09

Alan Hutton skiftede til Tottenham i januar, så vi har ikke muligheder, for et eventuelt køb, hvis det var det du ønskede?

Bugge
21-06-2008, 18:29

Husk at tjekke datoen for tråden sidste indlæg og følg lidt med i diverse sportsnyheder :D
Bare så vi ikke får støvet op i Fernando Torres tråden osv ;)