Se fuld version : Tattoos
Hey
kunne godt tænke mig at høre om der er nogle på dette forum som har en United tatovering og i så fald, hvordan den ser ud eller om der står noget..
kunne godt tænke mig at få lavet en, som symbolisere united, for en tatovering skal jo betyde noget specielt for én og i mit tilfælde betyder united alt.
Håber der er nogle der har nogle gode kreative forslag, for der må da være andre der har leget med tanken om at erhverve sig en United tatovering:devill: :devill:
Glory Man United
15-11-2007, 12:36
Hey
kunne godt tænke mig at høre om der er nogle på dette forum som har en United tatovering og i så fald, hvordan den ser ud eller om der står noget..
kunne godt tænke mig at få lavet en, som symbolisere united, for en tatovering skal jo betyde noget specielt for én og i mit tilfælde betyder united alt.
Håber der er nogle der har nogle gode kreative forslag, for der må da være andre der har leget med tanken om at erhverve sig en United tatovering:devill: :devill:
Jeg kan huske, at der blev lavet en tråd der hed: "Hvor meget United fan er du?", e.lign.
Jeg er MEGET United fan og ved stort set alt :) , men tatoo: No way :D
Der har været et emne om det, mener jeg, og der var også nogen, der viste deres tatoveringer.. Hvis jeg skulle have en, så skulle det være United djævlen på brystet, hvor hjertet sidder.
Jeg overvejer når jeg bliver ældre at få en tatoveringer på højrearm med Uniteds logo, og så en lille tekst under.! ;) Eventuelt:
United
Kids
Wife
:p
Jeg overvejer når jeg bliver ældre at få en tatoveringer på højrearm med Uniteds logo, og så en lille tekst under.! ;) Eventuelt:
United
Kids
Wife
:p
Lige overdrevet nok.. måske...
ChristianR
16-11-2007, 14:38
Jeg er ved at spare sammen til en ordentlig tusch, som nok kommer til at koste nogen gryn.
Henover mine skuldre skal der stå "ROONEY" og så skal jeg ha' et stort, fedt 10-tal på ryggen:devill:
Glory Man United
16-11-2007, 14:53
Jeg er ved at spare sammen til en ordentlig tusch, som nok kommer til at koste nogen gryn.
Henover mine skuldre skal der stå "ROONEY" og så skal jeg ha' et stort, fedt 10-tal på ryggen:devill:
:lolol: og uge efter smutter han til en af rivalerne......
Kunne aldrig vælge en spillers navn.....men klubbens er en anden sag
ChristianR
16-11-2007, 16:28
:lolol: og uge efter smutter han til en af rivalerne......
Kunne aldrig vælge en spillers navn.....men klubbens er en anden sag
Rooney smutter aldrig:D:devill:
Lige overdrevet nok.. måske...
Ja, tror ikke ens kone vil blive glad for det. Hehe :D
Det er ikke seriøst vel.. mangler lige en smilie:confused:
Det er mig med ryggen.... NOT. Men fed er den!!
http://www.strangecosmos.com/images/content/107384.jpg
United DK
17-11-2007, 14:13
Det er mig med ryggen.... NOT. Men fed er den!!
http://www.strangecosmos.com/images/content/107384.jpg
Gad vide hvordan den ser ud, når han er 70?
ChristianR
22-11-2007, 15:33
Gad vide hvordan den ser ud, når han er 70?
Who cares? Tror sq hans ryg er grim ligemeget hvad, når han er 70 - tattovering eller ej.
Har lige fået lavet en tatovering på min højre inderarm med min datters navn med keltiske bogstaver og på den venstre inderarm har jeg et stort kors.
Jeg går også selv og overvejer tatovering. Men tror aldrig det bliver til noget, da jeg ikke kan "finde ud af" at gå med sådan én.
Men hvis jeg endelig skulle have én, så skulle det ikke være United-logoet, for det har ændret sig så meget gennem de sidste 50-60 år, og hvorfor er dagens logo mere "United" end logoet dengang?
Måske jeg vil have tatoveret ordene "once a red, always a red" somewhere.
Hvis du endelig ville have et Unitedlogo, kunne et forslag være det oprindelige logo fra Newton Heath?
Hvis du endelig ville have et Unitedlogo, kunne et forslag være det oprindelige logo fra Newton Heath?
Det er en mulighed :p Men tror det ender i noget småtteri, som ikke er så markant og som jeg kan gemme væk igen.
jeg skal have tattoveret Uniteds logo på venstre bryst dog uden farve) i næste måned. glæder mig for vildt, har sparet op længe snart! sad dog længe og tænkte over om det skulle være den, eller om det skulle være noget costum made FX. MUFC ned af højre arm i gotiske bogstaver med flammer.
ChristianR
25-12-2007, 01:43
Synes, det er totalt fedt. Nu sagde jeg i en tidligere post, at jeg ville have lavet:
Rooney Nr 10 omme på ryggen.
Det ville være verdens ondeste tatto IMO, men selvfølgelig ikke om 5 år, hvis Rooney er sendt til Real.
Men fortæl endeligt om gode ideer, også gerne hvis I ikke selvhar lyst/tør. For hvis den fede ide kommer, vil jeg gerne have United på min krop.
Lidt fesen tråd, når ingen har en tus :p
ChristianR: Tror ikke du skal regne med at se Rooney i Real om 5 år.. Han bliver helt sikkert i United, han kan jo heller ikke tåle solen :D
Hvor er den fed men helt vildt.Fandt en lille rød djævle på Tenerif som lige skal passes til http://img181.imageshack.us/img181/4987/dscf3447ow4.jpg
pølsemanden
25-12-2007, 15:18
Kan han ikk tåle solen ?
Hehe han nævner i hans bog at han ikke kan tåle særlig lang tid i solen, men det var nu ikke sådan ment :D
Nok nogle noob-spørgsmål:
Hvis man en dag begynder at styrketræne; udvider tatooen sig så, og bliver skæv?
Hvis man falder og slår sig, det sted tatooen er. Bliver den så skrabet af, eller hvad sker der så?
Grin I bare...
Nok nogle noob-spørgsmål:
Hvis man en dag begynder at styrketræne; udvider tatooen sig så, og bliver skæv?
Hvis man falder og slår sig, det sted tatooen er. Bliver den så skrabet af, eller hvad sker der så?
Grin I bare...
har tit tænkt på lige præcis de to ting.. hvis man træner og bliver større, strækker huden sig jo også, og så burde totoo'en jo blive helt deform?? og ja hvad med hudafskrabningen.. je er mekaniker så man får tit skrammer på armene og tænker også om det vil tage skade???
ChristianR
26-12-2007, 10:14
Den udvidder sig jo sammen med kroppen. Det vil sige, at den i realiteten bare bliver større og knap så kraftig. Den bliver ikke deform.
Jeg tror du skal slå dig meget hårdt, før det skader den tusch. En almindelig hudafskrabning vil ikke have indflydelse.
ChristianR
26-12-2007, 10:15
Hvor er den fed men helt vildt.Fandt en lille rød djævle på Tenerif som lige skal passes til http://img181.imageshack.us/img181/4987/dscf3447ow4.jpg
Nøøj, den er ondskabsfuld! Så ku jeg godt finde på,, at få tattoveret djævlen alligevel.
jeg skal have tattoveret Uniteds logo på venstre bryst dog uden farve) i næste måned. glæder mig for vildt, har sparet op længe snart! sad dog længe og tænkte over om det skulle være den, eller om det skulle være noget costum made FX. MUFC ned af højre arm i gotiske bogstaver med flammer.
Hvaså blev det til noget med den tattoo?? kunne være fedt og se hvordan det er blevet..
pølsemanden
17-02-2008, 16:05
Tjek ham her
http://img101.imageshack.us/img101/2432/unavngivetls9.th.jpg (http://img101.imageshack.us/my.php?image=unavngivetls9.jpg)
FUCKIN* A --- den skal man da ha lavet
Virkelig ingen der har en tattoo ? Jeg blev diregeret herover for at kigge, eftersom jeg startede en tråd omkring en tattoo jeg gerne vil have, men jeg vil gerne se et billede af folk som har et logo på brystet eller overarmen, for at jeg kan bestemme mig.. efter jeg har fået den lavet vil jeg gerne uploade et billede herinde for andre.. Go weekend, og go kamp i morgen alle!!
Er der nogle der ved hvad tatoveringer ligger i sådan prismæssigt ? Fx hvad et United logo på overarmen eller brystet koster ?
Danielsen
22-04-2008, 20:09
Er der nogle der ved hvad tatoveringer ligger i sådan prismæssigt ? Fx hvad et United logo på overarmen eller brystet koster ?
Der er et startgebyr på 600-800 kr hos alle tatovörer!
Regn med 1000-1200 kr alt efter hvor stor den skal väre. Hvor den skal sidde, lige meget.
Regn med 1000-1200 kr alt efter hvor stor den skal väre. Hvor den skal sidde, lige meget.
Ok ved du så om kvaliteten svinger meget alt efter hvilken tatovør der "tegner" på en eller om der sådan nogenlunde ikke er den kæmpe forskel generelt
Danielsen
22-04-2008, 20:31
Ok ved du så om kvaliteten svinger meget alt efter hvilken tatovør der "tegner" på en eller om der sådan nogenlunde ikke er den kæmpe forskel generelt
Det svinger utroligt meget!!
Men, du skal self. ha' en tegning med der er god......så er du da bedre stillet, end hvis de skulle tegne den i frihånd.... Pas på med for mange detaljer i tegningene, for så skal den op og väre stor, för det bliver flot....
Det er meget svært at sige præcist.. Men som udgangspunkt starter alle på 500-600 kr, ligemeget hvad det er.. men det kommer meget an på hvor du får den lavet.. jeg fik min lavet på bornholm, og jeg gav 1500 hvor jeg nok ville kunne få den lavet på sjælland af ligeså dygtige tatovører for omkring det halve eller mindre..
Men som mange også siger, det er ikke prisen der skal afgøre noget.. hvis du ikke har råd har du ikke råd, og så skal du vente.. men gå ind på http://www.bodymod.dk/news.php .. der har de flere tråde om gode tatovører, plus der er nogle af landets bedste derinde der skriver og de kan måske komme med et prisbud, eller be dig om at ringe..
Det kan svinge meget.. Husk at du skal ha det hele livet, så ikke gå på kompromis.. vælg toppen af poppen hvis du kan.. spørg hvis du kender nogle hvor de har fået det lavet og om de er tilfredse, og søg på nettet, og så tag ud og snak med dem du har overvejet at få det lavet hos.. det er jo heller ikke alle der vil lave det hele.. men gå efter en der som minimum er medlem af Dansk tatovør laug.. så er du rimelig godt på vej, med hensyn til autoclave osv..
Her er lidt links, til nogle af dem man hele tiden får anbefalet: godt nok begge på sjælland men det er også kun der jeg har ledt, da jylland ikke er aktuelt for mig:
http://www.robinstattoo.dk/
http://www.tattoomini.dk/dk/index.htm
http://www.tattooworld.dk/
Håber du kan bruge det til noget...
Det svinger utroligt meget!!
Men, du skal self. ha' en tegning med der er god......så er du da bedre stillet, end hvis de skulle tegne den i frihånd.... Pas på med for mange detaljer i tegningene, for så skal den op og väre stor, för det bliver flot....
Ok mange tak for rådene selvom der nok går et par år før det bliver aktuelt :) .
Danielsen
23-04-2008, 00:51
Ok mange tak for rådene selvom der nok går et par år før det bliver aktuelt :) .
Det gör heller ikke noget! Sådan noget må gerne tänkes igennem mange gange!
Sig endelig til når du har besluttet dig, så vil jeg gerne hjälpe mere.....har selv 5 stk. fra 3 forskellige tatovörer.....
Vil meget gerne se det du kommer frem til, inden du får det lavet....bare for sjov skyld :)
Det gör heller ikke noget! Sådan noget må gerne tänkes igennem mange gange!
Sig endelig til når du har besluttet dig, så vil jeg gerne hjälpe mere.....har selv 5 stk. fra 3 forskellige tatovörer.....
Vil meget gerne se det du kommer frem til, inden du får det lavet....bare for sjov skyld :)
Har du noget United relateret???
Michaelkp
23-04-2008, 07:56
Jeg har været rundt ved flere og spøger om prisen på united logo på overarmen, næste alle har frarådet at få det lavet på overarmen, de siger der så mange små detaljer i vores logo, at det bliver grimt om 10 år.
Hvis det skal laves, skal det være på ryggen, men så bliver prisen omkring 2500 kr.
Jeg har fået lavet en tus med RD(Red Devils), i stedet for.
Jeg har fået lavet en tus med RD(Red Devils), i stedet for.
Lad os se..
ChristianR
23-04-2008, 21:47
Lad os se..
Om hvad?
Martinsen
23-04-2008, 21:48
Om hvad?
Mon ikke det er hans tatovering han vil se;)
Mon ikke det er hans tatovering han vil se;)
Ja mon ikke det er det..:p Jo det er det da..
Michaelkp
24-04-2008, 08:07
Lad os se..
Jeg smider et billede når jeg kommer hjem. Hvis det altså er min tus du vil se, ellers må du sende en pb;)
ChristianR
24-04-2008, 13:31
Ja mon ikke det er det..:p Jo det er det da..
Arrr:p Misforstod det helt så. Synes det lød som om, han ikke havde fået den lavet endnu eller du ikke troede på det eller noget i den stil. Nu kan jeg godt se det;)
Michaelkp
27-04-2008, 22:16
Lad os se..
Her er den. Jeg skal have skrevet Red Devil under den på et tidspunkt.
http://img241.imageshack.us/img241/3291/cimg1145hu7.jpg
Her er den. Jeg skal have skrevet Red Devil under den på et tidspunkt.
http://img241.imageshack.us/img241/3291/cimg1145hu7.jpg
Det er sku cool.. thumps up:D
McPherson
26-05-2008, 21:40
Vil gerne ha en United tato, me tror desværre min kæreste ville blive stærkt utilfreds :P .. Er ellers meget imod tatoveringer, men ville alligevel gerne ha en af slagsen hvis det blev en med United :)
Danielsen
26-05-2008, 22:01
Vil gerne ha en United tato, me tror desværre min kæreste ville blive stærkt utilfreds :P .. Er ellers meget imod tatoveringer, men ville alligevel gerne ha en af slagsen hvis det blev en med United :)
UNITED - KIDS - WIFE...... In that order! :devill:
Behöver jeg sige mere?? :)
Hey jeg går og overvejer at få en tatoo og den skal selvfølgelig have noget med Manchester united at gøre så hvad symbolisere united bedst med en kort sætning eller noget ikke alt for langt
havde selv tænkt på 68 99 08 som årene vi vandt cl
hvad siger i
på forhånd tak
Jeg har selv tænkt på det med at få CL årene skrevet ned.. Eller tænkt og tænkt det er så meget sagt, ville aldrig selv få det lavet, men tanken har da strejfet mig.. Så kan man jo altid få den viderudviklet til næste år, når vi har trofæet endnu engang;)
Men så skal det ikke være med alm. tal, men romertal eller noget andet fedt..
JumpingCarrot
13-06-2008, 21:27
Synes bare nemt, at årene for europæiske triumfer bliver lidt "overfladisk". Kan pt. ikke lige komme på et ord, der dækker min holdning mere præcist.
Det er trods alt de legendariske præstationer i england, der tæller højest i sidste ende. Så årstal og sår'n ville jeg personligt nok ikke mene er en vildt god idé. Så skulle det i hvert fald gøres på en anden måde. Eksempelvis hvis man har et helt specielt, personligt forhold til et bestemt årstal, hvor United har den største betydning. Men opremsning af cl-triumfer er imo ikke så fee'.
Personlig er min favorit at få tatoveret den søøøøde lille djævel fra logoet. Evt med "mufc" tilhørende. Men jeg har så heller aldrig spekuleret vanvittigt meget i tattoos.
Noget med relation til de legendariske babes, kunne være fedt. Eksempelvis "Lest we forget" eller lignende. Hvis man er dygtig - eller kender nogen, der er det - så kan man vel få lavet et eller andet smart i photoshop.
Vil gerne have skrevet Manchester United ned af armen, men min bror og mor synes ikk lige det passer til en pige - men en lille djævel ved håndleddet kunne også være pænt, og så kunne teksten komme en anden gang
Vil gerne have skrevet Manchester United ned af armen, men min bror og mor synes ikk lige det passer til en pige - men en lille djævel ved håndleddet kunne også være pænt, og så kunne teksten komme en anden gang
Passer til en pige?? Hvor gamle er de?? Kan da godt være det typisk er os drenge der interesserer os for fodbold, men derfor er det da ikke mere forkert hvis det er en pige der får det, og det ville da være wicked... Måske ikke lige på armen, så skulle det hvertfald være på indersiden af overarmen, hvis det stod til mig..
Kender en tøs der fik lavet en djævel nede ved trussekanten.. Godt nok ikke som et symbol på United, men det kunne det jo blive..
Danielsen
14-06-2008, 10:06
De skal da ikke bestemme, om du skal ha den eller ikke! (med mindre du er under 18...så har din mor jo desvärre lidt og skulle ha sagt ;)
Men djävlen lyder som en god idé! Specielt hvis det er din förste tatoverin.....
Passer til en pige?? Hvor gamle er de?? Kan da godt være det typisk er os drenge der interesserer os for fodbold, men derfor er det da ikke mere forkert hvis det er en pige der får det, og det ville da være wicked... Måske ikke lige på armen, så skulle det hvertfald være på indersiden af overarmen, hvis det stod til mig..
Tror også bare de synes, det ville være lidt for voldsomt, hvis det var hele min underarm - men det må tiden vise...
Altså de har heller ikk noget imod, at piger får tatoos, men tror mere de synes, det er lidt for drenget med det skrevet ned af aarmen...
Men min arm:devill:
De skal da ikke bestemme, om du skal ha den eller ikke! (med mindre du er under 18...så har din mor jo desvärre lidt og skulle ha sagt ;)
Men djävlen lyder som en god idé! Specielt hvis det er din förste tatoverin.....
nej er 18:)
og er min første tatoo - så måske også fint not, hvis det ikk er så meget, der skal laves..
Danielsen
14-06-2008, 12:36
nej er 18:)
og er min første tatoo - så måske også fint not, hvis det ikk er så meget, der skal laves..
Nemlig! Så kan du jo altid få lavet den "store" NÅR du får smag for det......for det får du, trust me! ;)
Nemlig! Så kan du jo altid få lavet den "store" NÅR du får smag for det......for det får du, trust me! ;)
Amen til det.. Har stadig min 2 til gode, men da jeg gik ind for at få den lavet, var det bare meningen at jeg skulle ha EN tatovering, selvom alle sagde man blev afhængig.. På vej ud da jeg havde fået lavet den, begyndte jeg at tænke på hvad det næste skulle være.. Har dog stadig ikke fundet ud af det endnu, men jeg leder med lys og lygte..
For dem der ikke kender denne side så prøv og tjek den ud: bodymod.dk
Tatoveringer er for skovhuggere og havnearbejdere! :D
Hvad er det for en tatoo, du har, Kofoed?
Har bare mit mellemnavn stående i nakken.. Ikke noget fancy der..
Kan vi se et billede af det, Kofoed?
Kan vi se et billede af det, Kofoed?
Here you go.. Det er taget efter en uges tid, hvor der stadig er lidt skorpe på.. Ikke så stor, men det er første og ikke sidste tuds, og skal måske ha lavet noget lir rundt om den på et tidspunkt..
http://img211.imageshack.us/img211/159/dsc02498ry6.jpg
Danielsen
15-06-2008, 14:59
Here you go.. Det er taget efter en uges tid, hvor der stadig er lidt skorpe på.. Ikke så stor, men det er første og ikke sidste tuds, og skal måske ha lavet noget lir rundt om den på et tidspunkt..
http://img211.imageshack.us/img211/159/dsc02498ry6.jpg
fed skrift!
Jeg ser godt nok også frem til og skal ha lavet min tuds nummer 6 "Rocking"
altså en fra min klasse har fået en skorpion, der måler ca. 5 gang 4 cm, og den kostede 350 kr.
ja det kunne jeg forestille mig:)
Har også kun hørt, at når man har fået en, vil man have en mere.... heh
altså har selv været fan i ti åt ca., så det kommer jo ikk som sådan en impuls handling eller fordi andre har fået... altså så det er gennemtænkt - tanke til handling, så må man se, hvor lamgt der er:devill:
Danielsen
15-06-2008, 15:16
altså en fra min klasse har fået en skorpion, der måler ca. 5 gang 4 cm, og den kostede 350 kr.
De fleste tatuvörer, har en start pris på 600-800kr, selvom den så er 2 cm ;)
De fleste tatuvörer, har en start pris på 600-800kr, selvom den så er 2 cm ;)
ja det jeg hørt herinde - men skrev bare hvad, jeg har hørt..
Danielsen
15-06-2008, 15:51
ja det jeg hørt herinde - men skrev bare hvad, jeg har hørt..
Det er bare helt iorden. Det var heller ikke for og rette på dig :)
morten8832
15-06-2008, 16:39
Hvor har han lavet den henne? Tror næsten det er umuligt at få en så biligt...
Jeg ønsker at få lavet et kors på min overarm efter gymnasiet, for at vise hvad det er jeg står for rent religiøst.. En jeg kender er tatovør og han fortalte at hos ham ville en tatovering som er ca. 10 gange 6 cm koste omkring 3500 kr.. Det er så også kvalitet men det ligger ofte der omkring..
Danielsen
15-06-2008, 17:20
Jeg ønsker at få lavet et kors på min overarm efter gymnasiet, for at vise hvad det er jeg står for rent religiøst.. En jeg kender er tatovør og han fortalte at hos ham ville en tatovering som er ca. 10 gange 6 cm koste omkring 3500 kr.. Det er så også kvalitet men det ligger ofte der omkring..
What!?? :eek: monster dyrt!! Den skal max koste 1000-1200kr
Jeg er blevet tatuveret af 4 forskellige og priserne var stort set det samme hos alle 4 (på när ham i Chester, men de er vist ret billige i England)
Det er bare helt iorden. Det var heller ikke for og rette på dig :)
okay bare i orden:)
altså hun har vist fået den lavet i Fredericia, men er absolut ikk sikker - så hæng mig ikk lige op på det:)
Og det kan da også godt være, at hun ikke har medregnet depositum - men har bare fået 350 at vide, for vi snakkede jo liidt frem og tilbage...
Det kommer utroligt meget an på hvor du får det lavet... Jeg fik lavet mit på bornholm.. Både fordi jeg skulle ha den lavet samtidig med en kusine derover fra, og så er det lige det ekstra lir at få tudset Kofoed i nakken på Bornholm.. Så passer det hele ligesom sammen;)
Og min kostede 1500.. Men på Bornholm ligger der også kun 1 tatovør, og så er det jo meget begrænset hvor meget konkurrence der er, og så kan man jo sætte priserne lidt som man vil..
Men som det er blevet nævnt før, så husk ALDRIG at gå efter prisen.. Kvalitet kan ikke gøres op i penge, når det handler om noget der for altid skal sidde på huden.. Jeg betalte nok meget, i forhold til hvad jeg kunne få det for på sjælland(også hos de gode tatovører), men det er også blevet 120% iorden, og det var rent, og det helede godt, og der har ikke været det mindste med den, og stregerne er snorelige..
Treble007
18-08-2008, 15:27
Jeg har djælen fra logoet tatoveret (ca. 7cm) på venstre bryst med teksten ONE LOVE nedenunder.. min kæreste har lært at leve med det.. fik den lavet for 3 år siden, og den røde farve er stadig pæn, betalte 500 kr for det i Horsens. Tror snart jeg skal op og ha tegnet skygger på, og har overvejet at få skrevet:
IN GOD WE TRUST
S.A.F
på ryggen, hva siger i til den??
Jeg har djælen fra logoet tatoveret (ca. 7cm) på venstre bryst med teksten ONE LOVE nedenunder.. min kæreste har lært at leve med det.. fik den lavet for 3 år siden, og den røde farve er stadig pæn, betalte 500 kr for det i Horsens. Tror snart jeg skal op og ha tegnet skygger på, og har overvejet at få skrevet:
IN GOD WE TRUST
S.A.F
på ryggen, hva siger i til den??
Mine tanker og ideer går også lidt på Djævelen og en lille tekst, men skal bare blive enig med mig selv om et passende sted at placere den..:)
Hvor stort skal det være på ryggen??
Synes umiddelbart det lyder fedt, men man skal måske passe på, det ikke bliver for voldsomt.. men self med United bliver det aldrig for voldsomt.
HVIS jeg skulle ha en tatoo ville jeg overveje denne.
http://img241.imageshack.us/img241/1312/unitedtatoori5.jpg
Men om sådan en skal sidde på ryggen eller på legmusklen, det ved jeg sgutte..
HVIS jeg skulle ha en tatoo ville jeg overveje denne.
http://img241.imageshack.us/img241/1312/unitedtatoori5.jpg
Men om sådan en skal sidde på ryggen eller på legmusklen, det ved jeg sgutte..
Man kunne også få den lavet hen over håndleddet (som et armbånd) - synes jeg kunne være rigtig fedt/pænt:)
Men den er rigtig fed!
Treble007
19-08-2008, 21:26
Har seriøst os overvejet, at få skrevet Glazers på den ene røvballe.. men det var mere lige i starten da de fuckere købte klubben.. men tanken er der stadig :O)
Har seriøst os overvejet, at få skrevet Glazers på den ene røvballe.. men det var mere lige i starten da de fuckere købte klubben.. men tanken er der stadig :O)
Synes man skal overveje meget, hva tattoon signalerer, når man bliver gammel - personligt ville den tattoo, du beskriver, være et produkt af irritation og afmagt, og desuden en jeg ville fortryde senere i livet...
Men kan sagtens følge pointen med den..
Treble007
20-08-2008, 14:24
Det har du ret i, men ens bare røv er der jo ikk ret mange andre end ens kæreste og fodboldkammerater der nogensinde får at se.. - udover politiet.. LOL.. Ej det var os mest bare for sjovt, og lidt inspireret af Steve-o med "your name" tatoveringen på røvballen.,. hehe
Det har du ret i, men ens bare røv er der jo ikk ret mange andre end ens kæreste og fodboldkammerater der nogensinde får at se.. - udover politiet.. LOL..
og så lige hjemmehjælperen til den tid :lolol: men så kan hjemmehjælperen jo også få lidt at more sig over - samt ffortælle det til sine medarbejdere, når de sidder og drikker kaffe :d
Danielsen
10-12-2008, 09:53
@: Kofoed
Det kan måske bruges. Jeg ved, at logoet jo har ändret sig gennem tiden, men jeg ved ikke hvor meget djävlen har ändret sig.
Dette er jo et lidt äldre logo, da der står "Football Club"
http://img377.imageshack.us/img377/6633/utdbadge1970sul4.gif (http://imageshack.us)
Jeg skal bruge et 150% officielt billede af vores logo.. Vil gerne ha djævlen med i en tatovering og derfor skal jeg være sikker på at få den helt originale..
Nogle der ved om den er blevet ændret igennen årene??
Casper... Madsen.. En af jer må vide noget
Grunden til at jeg skal bruge djævlen er fordi at dem der kender klubben så måske vil kunne genkende det, men jeg vil ikke ha et logo på kroppen, og så er det en fed måde også fordi det kan symbolisere flere ting..
Danielsen
10-12-2008, 20:22
Jeg skal bruge et 150% officielt billede af vores logo.. Vil gerne ha djævlen med i en tatovering og derfor skal jeg være sikker på at få den helt originale..
Nogle der ved om den er blevet ændret igennen årene??
Casper... Madsen.. En af jer må vide noget
Grunden til at jeg skal bruge djævlen er fordi at dem der kender klubben så måske vil kunne genkende det, men jeg vil ikke ha et logo på kroppen, og så er det en fed måde også fordi det kan symbolisere flere ting..
ser indläg over dit :) måske kan det bruges
Har endelig fundet noget jeg overvejer at få tatoveret på min venste læg.
Det skal enten være selve dette billede, måske med en anden skrift, ellers så bare Djævlen på læggen, bare i sort !
http://www.wearyourbeer.com/images/Manchester_United_Red_Devils_White_Shirt.jpg
http://www.jv.dk/artikel/265788
:lolol:
http://failblog.files.wordpress.com/2009/01/fail-owned-extreme-fail.jpg
dannigizmo
16-07-2009, 10:54
http://failblog.files.wordpress.com/2009/01/fail-owned-extreme-fail.jpg
Det er stumt t, det er stumt t!
SantasLittleHelper
16-07-2009, 11:35
dat aint nuttin..
http://forums.canadiancontent.net/news/36160-asian-tattoo-artist-inks-revenge.html
“I wanted a stack of skulls on my back,” said murderer Jimmy Drake, “and that Asian prick gave me a giant Winnie the Pooh!”
Haha.
Du skal nok lige sove på den.
Man ved jo aldrig hvad der sker i fremtiden.
-Men vil nu sige du har taget en af det spillere der nok er størst chance for bliver i klubben.
The white Pele (;
http://img97.imageshack.us/img97/6804/unitedtatoo.jpg
Havde United i forvejen, resten blev lavet i går.
Ikke så let at se da den lige var blevet lavet, men der er 2 spidser lavet i Grøn og gul
Mikey-boy
16-03-2010, 09:13
Halløj, jeg overvejer at få lavet en tattoo, der viser min kærlighed til Giggs, jeg har tænkt over at få lavet et 11-tal på brystet med Giggs' navn hen over, også er der selvfølgelig muligheden for at få lavet en tattoo af ham med PL-trofæet i sine hænder, men den er jo ogå meget større.. Det kunne være dejligt hvis jeg kunne få noget feedback på mine overvejelser..
United till I die!
Få en hårtransplantation på mave og bryst så du ligner Giggs. Det er noget der giver respekt nede i fodboldenklubbe, det er det! :D
Mikey-boy
16-03-2010, 09:17
Haha! Men nu er jeg selv mere til en tattoo :D
Jeg har en. Fik lavet Uniteds logo på min højre skulder i December 09'.
Det var en gave fra min kæreste. ;)
Lidt slopy kvalitet, men et webcam er det eneste jeg har.
http://img38.imageshack.us/i/19868236463067937653007.jpg/
Mikey-boy
16-03-2010, 10:48
Fed tattoo! :D Jeg har allerede den Røde Djævel på læggen, men jeg kunne virkelig godt tænke mig noget som er Giggd relateret :devill:
I need help!!!
En fra min klasse skal tatoveres i August, og selvom jeg først blive 18 om et år, så har jeg i laaang tid gået og drømt om en United tus. Så skal have bestilt en tid, når han skal tusses, og formentlig få tegnet noget der. Ved godt et år er lang tid før, men vil gerne være meget sikker på, at det er det pågældende design jeg ønsker, samtidigt med jeg gerne vil gå og kunne ændre lidt på det, hvis jeg synes det skulle blive aktuelt. Det kan jo ikke lige sån fjernes, så vil gerne have det skal være 100% gennemtænkt jo :).
Nå, men til selve tussen. Jeg ønsker noget utradionelt, dvs. noget som alle ikke lige går og har. Den skal sidde på ribbene, fra brystet ca. ned til hoften, så der er god plads at gøre godt med. Min idé er at det skal være en slags "collage" med ting der viser kærlighed og respekt overfor United. Elsker tusser med mange farver, og da den sidder et sted, som ikke typisk får så meget sol, vil den kunne holde sig pæn i mange år. Det skal altså være en forholdsvis farverig én, og kunne godt tænke mig hvis det blev new-scool agtigt.
Det jeg egentlig ville høre om var, om der var nogle der havde nogle gode råd til hvad tussen kunne indeholde? :)
Har self gjort mine overvejelser, men er åben overfor gode forslag :).
Udgangspunktet skal være vores røde djævel.
Vil gerne have nogen grønt og gult til at indgå for at symbolisere Newton Heath og starten af det hele. Har tænkt at der bag djævlen skal være green and gold halstørklædet, først at fremmest for at symbolisere NH, fansene og den måde som der bliver stået sammen på, men også det store fælleskab, som jeg føler mig som en del af, ved at være United fan.
Derudover kunne jeg godt tænke mig munich 58-uret som hænger på OT skulle være en del af den, for at mindes tragedien. Der skal helt klart indgå noget med Munich, men nogen bedre forslag?
Nederst forestillede jeg mig et banner med 1998/1999 stående, da det var vores legendariske treble sæson, men samtidigt fordi jeg denne sæson blev fan efter vores cl-kamp mod brøndby. Og måske tre stjerner ved banneret, én for hver titel det år.
Har også tænkt på 3 store stjerner øverst i tussen, for vores tre cl-titler, dog regner jeg ikke med dette da der så skulle tilføres nye når vi vinder engang vinder igen, og jeg gerne vil ha et færdigt look, som ikke skal arbejdes videre på :)
Regner også med at jeg skal have et hjerte i den, for at symbolisere kærligheden. Derudover vil jeg gerne have noget med min passion, men ved ikke lige hvad det skulle være???
Kunne også godt tænkte mig noget med OT og noget der afspejler den følelser man har med United altid kan komme tilbage, især det sidste ville være vigtigt for mig. Måske ordet Believe??
Generelt vil jeg gerne have den skal være powerful med fx lysindfald, hvilket afspejler den stil der er i United, men det lader jeg tatovøren om.
Ved ikke om det alt sammen bliver for meget, men så må det jo bare laves over hele ryggen:D
Kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på mine idéer eller andre idéer end mine!
Foreløbigt tak :)
Hva med noget Berbatov?;)
Ej.. Nu gider jeg ikke til at prøve, at tale dig fra projektet, men at få overmalet kroppen på én gang, lyder altså vanvittigt.
Jeg synes du skulle nøjes med at få tegnet én ting til at starte med. F.eks en rød djævel. Så kan du gå og vænne dig til den i nogle måneder eller måske år.. Hvis du så godt kunne tænke dig mere, så kan du jo få det lavet hen ad vejen. Men det med at få malet det hele på en gang, ville være crazy. Tror endda også tatovøren vil fraråde det, selvom han nok kunne tjene en del på dig:)
Planen er jo at det "bare" skal fylde ribbenene :)
Hvis du vil have det meget utraditionelt, så skal du bare have en masse tribal tattoveringer!
Ulrik Vida Vinther
07-07-2010, 13:31
Hvis du vil have det meget utraditionelt, så skal du bare have en masse tribal tattoveringer!
Tribals er ikke liiiige mig... ;)
Tribals er ikke liiiige mig... ;)
Det skal du ikke være ked af. Tribals passer heller ikke til andre.
Ulrik Vida Vinther
07-07-2010, 13:59
Men respekt Høgsted, det lyder som en vild idé.
Er personligt aldrig nået længere end tanken om at få tatoveret Djævelen på det ene bryst. Er generelt ikke meget for tats, så tror det bliver ved tanken. :)
United DK
07-07-2010, 14:19
Tatoveringer er heller ikke mig, og det klær specielt ikke kvinder, men det er så en anden sag.
Man må dog sige, at hvis man får tatoveret noget United-relateret, så bør det i hvert fald ikke være noget, man senere hen fortryder, som man kan med så meget andet. Primært når folk er så idiotiske, at få tatoveret kærestens navn.
Hr Hansen
07-07-2010, 14:42
jeg har en makker som har fået en tatoo med konens navn, nu er hun så ex kone, heldigvis hed hun Lene så nu mangler han bare et A , A-Lene hahahaahahahaha
Ulrik Vida Vinther
07-07-2010, 15:06
jeg har en makker som har fået en tatoo med konens navn, nu er hun så ex kone, heldigvis hed hun Lene så nu mangler han bare et A , A-Lene hahahaahahahaha
LOL!!!! Kæmpe fail :D
Hva med noget Berbatov?;)
Ej.. Nu gider jeg ikke til at prøve, at tale dig fra projektet, men at få overmalet kroppen på én gang, lyder altså vanvittigt.
Jeg synes du skulle nøjes med at få tegnet én ting til at starte med. F.eks en rød djævel. Så kan du gå og vænne dig til den i nogle måneder eller måske år.. Hvis du så godt kunne tænke dig mere, så kan du jo få det lavet hen ad vejen. Men det med at få malet det hele på en gang, ville være crazy. Tror endda også tatovøren vil fraråde det, selvom han nok kunne tjene en del på dig:)
Jep, et portræt af Berba kunne faktisk godt overvejes...:)
Men i og med det skal være på ribbenene og den ikke bliver kæmpe, så vil jeg gerne have lavet den på én gang i stedet for at tilføje nye ting løbende, da jeg tror det vil blive pænere, så det virker mere gennemført og ser bedre ud som helhed, hvis du kan følge mig.
http://img97.imageshack.us/img97/6804/unitedtatoo.jpg
Havde United i forvejen, resten blev lavet i går.
Ikke så let at se da den lige var blevet lavet, men der er 2 spidser lavet i Grøn og gul
Har lige fået opdateret ovenstående da jeg ikke var helt glad for den...
http://img832.imageshack.us/img832/8075/tattoool.jpg
Jep, et portræt af Berba kunne faktisk godt overvejes...:)
Men i og med det skal være på ribbenene og den ikke bliver kæmpe, så vil jeg gerne have lavet den på én gang i stedet for at tilføje nye ting løbende, da jeg tror det vil blive pænere, så det virker mere gennemført og ser bedre ud som helhed, hvis du kan følge mig.
Chancen for at den bliver lavet på en gang, er du vel klar over ikke er så stor.. Hvis den skal fylde så meget, ska du sidde i noget der minder om 6-7-8 timer hvis han ikke er sindsygt hurtig. Og hvis der ska skiftes nåle konstant tar det også tid!! Jeg har personligt valgt at få min arm lavet over flere gange, altså et motiv af gangen, da jeg syntes det ser alt for grimt og halvfærdigt ud, med en masse der er streget op, men ikke fyldt ud. Og så er det også nemmere at se fremskridtene lidt efter hinanden og ændre lidt hen ad vejen, hvis nu der er noget nyt der passer bedre til det motiv man lige får lavet!!
Har lige fået opdateret ovenstående da jeg ikke var helt glad for den...
http://img832.imageshack.us/img832/8075/tattoool.jpg
Hvor er den lavet?? Ser umiddelbart ud til at være fin skarp i stregen.
Octopus Ink Tattoo. I Youghal, Irland
Octopus Ink Tattoo. I Youghal, Irland
Cool.. Fed detalje med det gule og grønne :)
Så kom der lidt united på armen.. Hvordan den skal fyldes ud afhænger lidt af nogle andre ting der ska laves. Og det er ikke en fejl at mellemrummet mellem "armene" ikke er der, men fandt et billede uden hullet, og går stadig i tænkeboks omkring om det skal være der eller ej!!
http://img262.imageshack.us/img262/1493/15691448363893360981277.jpg
Jeg går lidt og overvejer om der skulle stå "This is how it feels to be city" midt over mine baller.
Donnichlas
13-02-2011, 15:52
Nu bliver jeg snart 18.
Jeg har i nogle år efterhånden gerne ville have en Manchester united Tatoo.
Men jeg ved ikke helt præcist endnu ;) Der kunne i måske hjælpe med ideer.
Jeg vil ikke have med spillere eller trænere. Det skal ikke fylde hele kroppen.
Jeg har overvejet at få United logoet på brystet, men det jo også meget originalt og vel fantasiløst. Så overvejede jeg også lidt en rød djævl på armen, men er lidt i tvivl.
Og hvis det bliver det logo på brystet, skal jeg så få lavet det med farve eller ej?
MUFC=Champions
15-02-2011, 17:57
Jeg går ikke lige i øjeblikket og overvejer at få en tatovering (bl.a. fordi mutter langt fra er positiv overfor dem), men kunne måske godt finde på at få en i fremtiden, og en United relateret er helt klart et emne.
Det jeg sådan lige umiddelbart har i tankerne nu, som jeg mener kunne være fedt er noget i stil med dette:
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://offbeatink.com/wp-content/uploads/2008/05/cool-spiderman-tattoo.jpg&imgrefurl=http://offbeatink.com/tattoo-designs/cool-spiderman-tattoo-design/&h=408&w=480&sz=65&tbnid=gTQpYk9G7A8KHM:&tbnh=110&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dspiderman%2Btattoo&zoom=1&q=spiderman+tattoo&hl=da&usg=__0WsP3F7lggvQsNx3smJ4NNlEBl4=&sa=X&ei=Eb1aTbf1OpKo8AOeoaHWDw&ved=0CCQQ9QEwAQ
Så skulle det så laves ude ved hjertet, og så med et United logo i stedet for et hjerte.
Jeg går ikke lige i øjeblikket og overvejer at få en tatovering (bl.a. fordi mutter langt fra er positiv overfor dem), men kunne måske godt finde på at få en i fremtiden, og en United relateret er helt klart et emne.
Det jeg sådan lige umiddelbart har i tankerne nu, som jeg mener kunne være fedt er noget i stil med dette:
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://offbeatink.com/wp-content/uploads/2008/05/cool-spiderman-tattoo.jpg&imgrefurl=http://offbeatink.com/tattoo-designs/cool-spiderman-tattoo-design/&h=408&w=480&sz=65&tbnid=gTQpYk9G7A8KHM:&tbnh=110&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dspiderman%2Btattoo&zoom=1&q=spiderman+tattoo&hl=da&usg=__0WsP3F7lggvQsNx3smJ4NNlEBl4=&sa=X&ei=Eb1aTbf1OpKo8AOeoaHWDw&ved=0CCQQ9QEwAQ
Så skulle det så laves ude ved hjertet, og så med et United logo i stedet for et hjerte.
Det er en kanon fed tatovering, men hvis valget falder for den stil, skal du vælge din tatovør med omhu.. Det er de færreste der kan lave de slags effekter. Det ville hurtigt kunne laves forkert hvis det er en mindre erfaren tatovør..Bare et godt råd.. Men ville være fedt med et United logo under huden.
:devill:Jeg går lidt og overvejer om der skulle stå "This is how it feels to be city" midt over mine baller.
Ville være alt for fedt... :lolol:
Tror jeg ville overveje at få streget city ud så, også få skrevet Shitty oven over.
MUFC=Champions
15-02-2011, 18:05
Det er en kanon fed tatovering, men hvis valget falder for den stil, skal du vælge din tatovør med omhu.. Det er de færreste der kan lave de slags effekter. Det ville hurtigt kunne laves forkert hvis det er en mindre erfaren tatovør..Bare et godt råd.. Men ville være fedt med et United logo under huden.
Helt sikkert noget jeg vil huske, hvis jeg en dag beslutter mig for det. Egentlig tænkte jeg nok, at det ikke var sikkert, at alle kan lave det. Men tak alligevel da :)
Mikey-boy
15-02-2011, 19:42
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/181917_1877187330305_1259891276_2251702_4884682_n. jpg
Djævlen er gammel, skriften er ny! Og til dem der ikk kan læse hvad der står, fordi den stadig er ny " Forever a devil"!
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/169095_1877190330380_1259891276_2251711_6440711_n. jpg
Og selvfølgelig en lille reminder om at Giggs er min favorit spiller, det står på den anden side af læggen..
Og det kunne være dejligt med nogen idér til hvordan jeg kan få fyldt mit ben mere ud :)
Svanen94
15-02-2011, 23:06
Kan ikke lade vær med at poste den her, når folk snakker om tattoos http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.emailvariety.com/wp-content/uploads/2010/06/tattoo.jpeg&imgrefurl=http://www.emailvariety.com/tag/pinocchio/&usg=__0tdyDMGFAn-3QRW--P7lML2u3iY=&h=395&w=595&sz=55&hl=da&start=0&sig2=GoQ6IU6ovQbVy5Ylq1NC9g&zoom=1&tbnid=vsAkEXYwDxXi9M:&tbnh=155&tbnw=205&ei=ZgdbTfP2A4SVOoKo9bQL&prev=/images%3Fq%3Dpinocchio%2Btattoo%26hl%3Dda%26safe%3 Doff%26client%3Dsafari%26sa%3DX%26rls%3Den%26biw%3 D1280%26bih%3D622%26tbs%3Disch:1%26prmd%3Divns0%2C 158&itbs=1&iact=hc&vpx=780&vpy=104&dur=1131&hovh=183&hovw=276&tx=173&ty=135&oei=ZgdbTfP2A4SVOoKo9bQL&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:8,s:0&biw=1280&bih=622
Og det kunne være dejligt med nogen idér til hvordan jeg kan få fyldt mit ben mere ud :)
Styrketræning?
United DK
16-02-2011, 08:28
Styrketræning?
Eller:
http://www.q80s.com/wp-content/fast-food-logos.gif
Mikey-boy
17-02-2011, 19:48
Styrketræning?
Har du nogensinde prøvet at træne læg, det er vildt hårdt... Ej, nu tænkte jeg nu mere på at få hele men nedre del af benet tusset fukdstædigt op.. Altså full sleeve, bare på mit ben..
har tænkt på at få lavet en tattoo med tallet 19. når vi vinder pl i år fordi vi så for første gange er dem der har vundet den bedste række flest gange:) ved bare ikke hvordan det kunne laves fedt nogen der har en god ide ??
schousboe9
01-04-2011, 22:57
har tænkt på at få lavet en tattoo med tallet 19. når vi vinder pl i år fordi vi så for første gange er dem der har vundet den bedste række flest gange:) ved bare ikke hvordan det kunne laves fedt nogen der har en god ide ??
Et 1-tal lige foran et 9-tal ville være åndssvagt svedigt!
Tjah det kunne være fedt at få skrevet 19 med en nice skriftype under en PL pokal.
Uh, jeg er ikke helt med på den med tatoveringerne. Jeg synes de ser cool ud, det gør jeg virkelig, og man har jo lyst en gang imellem, men jeg er uden tvivl den ubeslutsomme type så jeg ved at jeg vil fortryde det. LIge meget hvad så kommer jeg til at blive træt at motivet og vil se på noget andet, og så er man jo låst. Ku være man skulle anskaffe sig en masse stick-on's, så kan jeg altid skifte ;)
ChristianR
20-05-2011, 16:47
Uh, jeg er ikke helt med på den med tatoveringerne. Jeg synes de ser cool ud, det gør jeg virkelig, og man har jo lyst en gang imellem, men jeg er uden tvivl den ubeslutsomme type så jeg ved at jeg vil fortryde det. LIge meget hvad så kommer jeg til at blive træt at motivet og vil se på noget andet, og så er man jo låst. Ku være man skulle anskaffe sig en masse stick-on's, så kan jeg altid skifte ;)
Hvad fanden skal det link til for?:tumble::titte:
Lorensen
20-05-2011, 17:04
Hvad fanden skal det link til for?:tumble::titte:
Det er da mega nice to know?
Og en lille smule random :D
Martinsen
20-05-2011, 17:07
Ja nu ved jeg da, at jeg skal have købt en helvedes masse guld.
Jeg har været tæt på flere gange og man overvejer det jo stadigvæk fra tid til anden, men jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen. Er for meget af en tøsedreng og jeg ved at jeg kommer til at fortryde det. Ikke på grund af motivet nødvendigvis, men bare fordi at synes man ikke lige det passer længere eller også bliver man træt af at se på den. Så jeg holder mig i skindet, ved det ikke kommer til at ske.
Donnichlas
15-06-2011, 16:48
http://img849.imageshack.us/img849/162/15062011186.jpg
Så har jeg fået lavet min første tus ;)
Not arrogant
Just better står der under djævlen ;)
Hl-Glory
12-07-2011, 23:13
Jeg har denne på højre arm. :)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2074706437717&set=at.1962655556515.2115608.1546636742.1186442164&type=1&theater
Og for os der ikke er dine venner, kan vi så få et direkte link? (;
Kan godt være det er mest United minded det her tattoo halløj:D Men spørger alligevel.
Mange har sikkert set manden fra Jean paul reklamen "Le male" og hans tattoo. Aner ikke hvordan man sætter billede ind, men er der nogen der er klar over, hvad der er på "bagsiden" af skulderen. Har meget svært ved at tyde tatoveringen helt. Nogen der ved det?
Synes den old school stil er mega fed, og kunne godt finde på at lave noget i denne stil engang.
ps. nogen der kender nogle gode tatovøre i kbh, da jeg flytter til sommer ?
http://www.tattoodesigner.net/uploads/1151968286_17649100.jpg
Jeg tror det er svært at finde nogle billeder af bagsiden
hws64zomT5U
Tak for det Mufufu. Synes det er en mega fed tatto. kunne være man skulle massekrer sin krop med noget i sammen stil :P
Blade på brystvorterne og en sommerfugl der flyver over på den ene? Den var ikke gået på en bleg Wayne Rooney krop.
morten8832
06-04-2012, 09:54
ps. nogen der kender nogle gode tatovøre i kbh, da jeg flytter til sommer ?
The Old Barber Shop kunne være et rigtig godt bud - De er virkelig professionelle og kan deres kram - En af deres tatovører Christian er formentlig Danmarks bedste til at lave portræt-tegninger - Hvis du aldrig har hørt om dem før, så kan du da lige se nogle afsnit fra tattosalonen.. Her følger man butikken og tatovørerne - og så er det god humor :) ..
http://www.tv3play.dk/play/263158/
fissirul
06-04-2012, 12:10
The Old Barber Shop kunne være et rigtig godt bud - De er virkelig professionelle og kan deres kram - En af deres tatovører Christian er formentlig Danmarks bedste til at lave portræt-tegninger - Hvis du aldrig har hørt om dem før, så kan du da lige se nogle afsnit fra tattosalonen.. Her følger man butikken og tatovørerne - og så er det god humor :) ..
http://www.tv3play.dk/play/263158/
Det kommer altså meget an på hvad du skal have lavet, de fleste tatovører er sjældent dygtige til alle stilarter.
Personligt er jeg ikke imponeret af kvaliteten af de tusser de laver i The Old Barber Shop, de er udmærkede, men ikke imponerende.
Prøv at kigge forbi Brightside Tattoo. De kan satme deres kram derinde.
Så er der Rites Of Passage. Ham der sidder derinde er ret skrap, også til portrætter.
Og så bliver jeg lige gammelfar her til sidst ;) :Smackden:
Husk nu at bruge lidt tid på at lede efter den tatovør du vil have skal lave det. Brug lidt ekstra dollars på at få lavet noget ordenligt, det koster altså penge at få lavet noget ordenligt. Og så gå ind til tattovøren og fornem stemningen, det er sgu vigtigt du føler dig hjemme og godt behandlet. Og hvis det så er i The Old Barber Shop, så skal du bare få den lavet der!!!
Pøj pøj med at finde et sted!
Det kommer altså meget an på hvad du skal have lavet, de fleste tatovører er sjældent dygtige til alle stilarter.
Personligt er jeg ikke imponeret af kvaliteten af de tusser de laver i The Old Barber Shop, de er udmærkede, men ikke imponerende.
Prøv at kigge forbi Brightside Tattoo. De kan satme deres kram derinde.
Så er der Rites Of Passage. Ham der sidder derinde er ret skrap, også til portrætter.
Og så bliver jeg lige gammelfar her til sidst ;) :Smackden:
Husk nu at bruge lidt tid på at lede efter den tatovør du vil have skal lave det. Brug lidt ekstra dollars på at få lavet noget ordenligt, det koster altså penge at få lavet noget ordenligt. Og så gå ind til tattovøren og fornem stemningen, det er sgu vigtigt du føler dig hjemme og godt behandlet. Og hvis det så er i The Old Barber Shop, så skal du bare få den lavet der!!!
Pøj pøj med at finde et sted!
Tak for lige at fortælle hvilke tattovøre der er gode :) Og tak for gammelfar rådet. hehe. Men bare rolig, jeg får ikke lavet en uden jeg har tænkt det ordentlig igennem.
fissirul
21-04-2012, 12:31
Jeg er også indehaver af en klump blæk i huden, det er et portræt af Bob Marley!
Og jeg er meget glad for den!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.