PDA

Se fuld version : Vores stærkeste opstilling?

Damien
04-05-2007, 17:45
Ville lige oprette en tråd hvor man kan sætte sit stærkeste united hold, set bort fra skader... Her er mit bud pt.

-------------Van der sar--------------
--------------------------------------
-----Neville--Vidic----Rio----Evra------
-------------------------------------
------------Carrick------------------
---------------------Scholes---------
C. Ronaldo------------------------Giggs
---------------Rooney-----------------
-----------------------Saha------------

For mange er der nok mest tvivl om venstre back pladsen, hvor vi har lidt af et luxus problem med Evra, Heinze og Silvestre som outsider.
Men mit valg falder på Evra, da jeg elsker hans offensive kvaliteter, og hans sammenspil med Giggs..

Flax_Generous
04-05-2007, 18:13
Jeg er overordnet set enig. Rent taktisk ville jeg dog lægge Carrick og Scholes ved siden af hinanden og så lade dem skiftevis skyde frem og holde sig tilbage. Denne form for 'rotation' kan skade et ufleksibelt forsvar ekstremt meget. Ligeledes kunne man - for en stund - lade Ronaldo, Giggs og Rooney rotere. Det vil utvivlsomt også forvirre modstanderen og alle 3 spillere kan tilsyneladende klare de 3 forskellige positioner forholdsvist godt. Det skal man udnytte. Når Giggs engang trækker sig tilbage, så kan man måske benytte sig af Rossi centralt bag en mere klassisk striker, Rooney til højre og Ronaldo til venstre - og så lade dem rotere helt vildt.

Men ellers er jeg enig. På papiret skal det se sådan ud.

Buch
04-05-2007, 18:18
Jamen dit bud på holdet Damien er jeg enig i.
Det er det stærkeste hold, og hvis vi kunne ha spillet med det mod Milan havde vi nok også været i finalen, tror jeg.

Dines
04-05-2007, 18:27
VDS

Neville - Rio - Nemanja - Evra

Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs

Rooney - Saha

timberunited
04-05-2007, 18:56
:devill:

-------------------------Van Der Sar------------------------

------ Brown ------ Vidic ------ Ferdinand ------ Evra ------

----------- Scholes ------ Giggs ------ ????? ------------

----------- Rooney ------ Ronaldo ------ ????? ----------

Måske der er nogen, der kan hjælpe mig med at udfylde de tomme pladser på førsteholdet. Hvis nogen undrer sig over, hvorfor vi tabte i onsdags, så var det fordi to pladser på holdet var ubesatte. Underligt at der ikke er andre, der har opdaget det. Hullerne var værst på den defensive midtbane. Og hvis I så vil holde øje med nogle til midtbanen, for Giggs og Scholes holder ikke evigt.

Ovenpå midtugens fortjente fiasko, så har jeg mistet meget for Carrick, der efter min mening er en porcelænsfod. Det er muligt, han spiller æstetisk flot pasningsfodbold. Men hvor er tacklingerne. Saha hører til i samme kategori, og hvornår var det lige han spillede sidst? Den engelske liga kræver holdbarhed, og den har han ikke.

På reservebænken har jeg endnu en fremragende legende, der snart bør erstattes: Ole Gunnar Solskjær, Heinze og Smith. Reservemålmand: Foster.

Derudover er der en masse spillere i truppen, der kan støde til i de engelske uger: Fletcher, der plejer at være undervurderet i dette forum og også O'Shea. Disse er måske ikke superteknikere, men de hører med, hvis et hold vil gøre sig i engelsk fodbold mod hold som Bolton, Fulham etc. Richardson synes jeg også, der er krummer i, hvis han kunne styre sig lidt og styre udenom de dumme gule kort.

Lad os håbe på en treble-sæson 2007/08.:devilll: :juhuuuu: :skaaal:

Men det kræver nok at Glazer lufter muldvarpen/snakker med bankrådgiveren og køber kvalitet ind.

Rafa86
04-05-2007, 20:43
Ville lige oprette en tråd hvor man kan sætte sit stærkeste united hold, set bort fra skader... Her er mit bud pt.

------------Carrick------------------
---------------------Scholes---------
-----------------------Saha------------

For mange er der nok mest tvivl om venstre back pladsen, hvor vi har lidt af et luxus problem med Evra, Heinze og Silvestre som outsider.
Men mit valg falder på Evra, da jeg elsker hans offensive kvaliteter, og hans sammenspil med Giggs..

Kunne ikke være mere enig. Også selvom vi ikke har set så meget til Saha for tiden. Men denne opstilling var jo den, vi stilte med til næsten hver eneste kamp i starte af sæsonen.

Diasso
04-05-2007, 20:56
er rimelig enig med det første bud, ville bare aldrig bruge evra, hvis jeg var chef ville jeg starte med heinze i stedet for.
syns at en heinze i topform er langt bedre end evra. et alternativ til midtbanen er at sætte carrick og ronaldo som miderste, med carrick som defensiv og ronaldo som en offensiv midtbane, næsten angriber. og så giggs på højrekanten og en mand som richardsson på venstre. så ku man bruge rooney og scholes som angribere.

men det sq ikke sikkert at det virker ligeså godt i virkeligheden som det gør i manager hehe :P

$nowman
04-05-2007, 21:29
Enig i din holdopstilling, det tror jeg nok alle sammen er

SantasLittleHelper
04-05-2007, 21:48
er rimelig enig med det første bud, ville bare aldrig bruge evra, hvis jeg var chef ville jeg starte med heinze i stedet for.
syns at en heinze i topform er langt bedre end evra. et alternativ til midtbanen er at sætte carrick og ronaldo som miderste, med carrick som defensiv og ronaldo som en offensiv midtbane, næsten angriber. og så giggs på højrekanten og en mand som richardsson på venstre. så ku man bruge rooney og scholes som angribere.

men det sq ikke sikkert at det virker ligeså godt i virkeligheden som det gør i manager hehe :P

Mener du helt seriøst at Richardson kan begå sig i en stærkeste opstilling? Han er da noget af det ringeste West Hams ungdomsafdeling har spyttet ud meget længe.. Jeg er totalt uforstående overfor at man hentede ham i stedet for spillere som Joe Cole, Frank Lampard, Matthew Etherington, Michael Carrick osv osv osv... Jeg har sjældent set en united spiller være så pivringe så mange år i træk uden at blive losset på porten...

Jeg er generelt enig i den første opstilling - alt afhængig af hvem vi skal spille imod. Måske var det nogle gange en idé at sætte Saha ud og sætte Fletcher ind på en defensiv midtbane så Carrick og Scholes har mere plads til at fodre Ronaldo, Rooney og Giggs. Det ville sikkert være effektivt i kampe hvor man skal spille lidt mere kontraorienteret eller kampe hvor man virkelig skal skrue tempoet i vejret og omstille sig hurtigt fra 4-5-1 til 4-3-3.

Lind
04-05-2007, 22:20
Van der Sar

Neville ----- Ferdinand ----- Vidic ----- Evra

Ronaldo ----- Carrick ----- Scholes ----- Giggs

Rooney ----- Smith

imc
04-05-2007, 22:29
@ timberunited;936

Hvor i alverden bliver Carrick af? og Giggs på den centrale midtbane? Og Ronaldo som spidsangriber? Godt du ikke er manager. Hvor mange kampe har du set med United i denne sæson? Håber det er flere end Milamkampen.

Martinsen
04-05-2007, 22:40
en ting er at man ikke kan lide Carrick, men så samtidig at ønske ham af holdet på grund af 1 kamp mod Milan er helt til grin :confused: Carrick har en stor andel i vores fine sæson, og han er endelig begyndt at få den ros han fortjener...

United DK
04-05-2007, 22:50
Vores stærkeste opstilling, når alle er klar, og i topform:

VDS

G. Neville - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs

Rooney - Saha

Alex
04-05-2007, 23:04
VDS

Neville - Rio - Nemanja - Evra

Rooney - Saha

Fuldstændig enig! Det må være det stærkeste vi kan stille. Tvivlsspørgsmålene vil være venstreback-pladsen og sidste angrebsplads. Går man ud fra at spillerne er i topform er det selvfølgelig svært mht. venstre back. Evra vil stadig være rigtigt valg, synes jeg. Saha i topform er decideret klasse, og som jeg ser det, bedre end Alan Smith.

En anden mulig opstilling kunne være:

VDS

Neville - Rio - Vidic - Evra

Fletcher - Carrick - Scholes

Ronaldo - Rooney - Giggs

Selvom jeg hælder mest til Dines' opstilling er denne også stærk. Vi har set denne opstilling fungere utrolig godt, og ved at bruge den ville der blive plads til Fletcher på holdet. Saha ville dog ryge ud, og så kan man jo sige at vi ikke ville have brug for så mange deciderede angrebsspiller, så der ville vi slippe et problem.

Men sådan er der jo så meget, mit bud er 4-4-2-udgaven!

Foged
04-05-2007, 23:09
Synes slet ikke der er tvivl om opstilling når alle er "fit"

VDS

Gaz - Rio - Nemanja - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggsy

Saha - Rooney

JDK
04-05-2007, 23:40
Også enig med de flestes 4-4-2 opstilling - når alle disse er i topform, er denne opstilling klart den stærkeste der kan stilles
Nogle vile sætte tvivl om Evra kontra Heinze, men der vil jeg vælge Evra, da jeg mener at han offensive spil gavner United bedst

Don Kafai
04-05-2007, 23:52
-----Van Der Sar-----
----Carrick - Scholes----
Ronaldo------------Giggs
------Rooney - Saha-----

Sådan synes jeg mere vores opstilling har været i år. Scholes og Carrick har været meget defensive, og selvom man kunne ønske at se Scholes i den rolle han senest havde i 02/03 sæsonen hvor han stormede ind i feltet og bombede dem ind, så er det muligvis mere defensivt han skal tage udgangspunkt i, taget hans alder i betragtning. Og så længe han samtidig laver mål så synes jeg det er en udmærket opstilling.

Altså mit bedste bud må være ovenstående, som vi altså har set i denne sæson, og på hjemmebane når vores presspil var aller bedst så har alle skubbet frem så den offensivt så sådan ud:

------Carrick - Scholes------
Ronaldo-Rooney-Saha-Giggs

Og det har været helt fantastisk hvordan vi har kørt dem ud af banen. Det eneste opstillingen ikke er god overfor, er de svære udekampe. Vi har endnu ikke taget en stor "skalp" på udebane i denne sæson og sejren på Anfield var imo mere held end forstand. Men det kan vi rette op på næste onsdag selvfølgelig....

timberunited
05-05-2007, 00:17
:devilll: Alle har ret til en mening, og efter at set alle de kampe, jeg har kunnet komme i nærheden af denne sæson. Så er Carrick ikke min favoritspiller!!! Dette omend han er blevet bedre, end han var i starten - omend mest i medgang. Stadigvæk mener jeg ikke han er manden til den defensive midtbane. Men jeg bruger også Keane som målestok - og de er slet ikke samme type. For Keane kunne også vende kampe som den i onsdags.

Et fodboldhold kan dog ikke bestå af lutter porcelænsfødder, hvis man vil gøre sig internationalt. Se blot hvordan AC Milan bl.a. kom videre, fordi Gattuso tog lysten fra Ronaldo. Måske er Gattuso i virkeligheden forskellen på, om det var Milan eller United, der kom videre. Og det var jo desværre Milan, der kom videre. For der var ingen defensiv midtbane til at stoppe Kaka og Co nu, hvor Vidic forståeligt nok havde en af de dårligere dage. I en perfekt verden var alt Ronaldo'er, Ronaldinhoer og Laudrupper. Men sådan er fodbold ikke, og måske ville det også blive kedeligt i længden.

Jeg har dog ikke smidt Carrick ud af truppen, men der rigelig plads til forbedring næste sæson også. Han mangler bl.a. det, Scholes har: at kunne tackle igennem en gang imellem, når forsvaret er ude af balance. Det koster så en ostemad i ny og næ, men sådan er det. Desuden er Scholes offensive pasningsspil verdener bedre end Carricks. Og sådan vindes pokaler. Sådan var det i 1999, og sådan er det stadig 2007.

I forhold til indvendingen om, at Giggs hos mig spiller centralt. Så tænker jeg mere i kæder, hvor Rooney og Ronaldo sagtens kan glide ned på midtbanen og spille Eagles eller Van Der Sar fri. :)

Og hvis nogen er så firkantede at tro, at Giggs kan spille på kant mod alle hold hver uge. Tror I så ikke spilssystemet bliver gennemskuet på et tidspunkt? Det gælder om at variere og få modstanderens manager til at gætte og gætte forkert uge efter uge. I øvrigt har Giggs i mange kampe klaret sig fortrinligt på midtbanen.

Men for at komme videre - så alle ikke bare er enige i hinandens holdopstillinger. Hvad så med foreslå forbedringer til den eksisterende trup: Hvad skal der gøres, hvis United skal nå langt i alle turneringer næste år? Hvor er det interessante navne? Er det nok at købe Owen Hargreaves, og er han egentlig bedre end Carrick? Og hvem skal supplere Rooney på toppen?

Benzet
05-05-2007, 00:41
Min bedste opstilling er nævnt flere gange, sidst af Don Kafai. Derfor vil jeg koncentrere mig om den næstbedste opstilling, hvilket kan være interessant, idet vi netop jævnligt diskuterer bredden af vores trup. Jeg har inkluderet udlånte spillere, da de jo snart vender hjem til Manchester igen.

--------Tomasz-------

O`Shea--Brown--Evans--Heinze

Eagles--Fletcher--Richardson--Park

---------Solskjær--Rossi---------

Bænk; Heaton, Silvestre, Lee, Bardsley, Dong

KaptajnKjaer
05-05-2007, 01:23
:devilll: Alle har ret til en mening, og efter at set alle de kampe, jeg har kunnet komme i nærheden af denne sæson. Så er Carrick ikke min favoritspiller!!! Dette omend han er blevet bedre, end han var i starten - omend mest i medgang. Stadigvæk mener jeg ikke han er manden til den defensive midtbane. Men jeg bruger også Keane som målestok - og de er slet ikke samme type. For Keane kunne også vende kampe som den i onsdags.

Et fodboldhold kan dog ikke bestå af lutter porcelænsfødder, hvis man vil gøre sig internationalt. Se blot hvordan AC Milan bl.a. kom videre, fordi Gattuso tog lysten fra Ronaldo. Måske er Gattuso i virkeligheden forskellen på, om det var Milan eller United, der kom videre. Og det var jo desværre Milan, der kom videre. For der var ingen defensiv midtbane til at stoppe Kaka og Co nu, hvor Vidic forståeligt nok havde en af de dårligere dage. I en perfekt verden var alt Ronaldo'er, Ronaldinhoer og Laudrupper. Men sådan er fodbold ikke, og måske ville det også blive kedeligt i længden.

Jeg har dog ikke smidt Carrick ud af truppen, men der rigelig plads til forbedring næste sæson også. Han mangler bl.a. det, Scholes har: at kunne tackle igennem en gang imellem, når forsvaret er ude af balance. Det koster så en ostemad i ny og næ, men sådan er det. Desuden er Scholes offensive pasningsspil verdener bedre end Carricks. Og sådan vindes pokaler. Sådan var det i 1999, og sådan er det stadig 2007.

Jeg må godt nok stille mig uforstående. Altså som du selv ligger ud med, kan Keano og Carrick på ingen måde sammenlignes. Dybt forskellige spillere. Carrick startede halvskidt ud men det er han fandme kommet godt efter.

Måske glider han ikke ned i voldsomme tacklinger som Keano gjorde, men hans løbearbejde er kæmpe. Han løber rundt som en gal når modstanderen har bolden og er rigtig god til at udnytte sin spilforståelse til at bryde de andres spil. Jeg er enig i vi godt kunne bruge en defensiv hård hund som Gatusso og Hargreaves men det er mere for breden og dybden.
Desuden er Scholes nok den mand der er dårligst til at tackle på Uniteds hold, kan godt være han glide ned i en del men de fleste er fandme hasarderede.

Det var langt fra kun Carrick der var dårlig mod Milan men jeg vil give dig ret i vi godt kunne have brugt en meget stærk personlighed som Keano til at løfte holdet i den situation. Men det havde vi desværre ikke.

Om Scholes pasningsspil er bedre ved jeg ikke, synes begge har fantastiske kvaliteter. Scholes' er dog lidt anderledes men han er en klasse spiller og Carrick er ikke helt så god endnu, men jeg tror han bliver det. Mener endda Scholes har været ude og skamrose Carrick og udtalt det er vidunderligt at spille sammen med ham da han er så sikker på bolden og man altid kan spille ham!

Jeg mener han har været en stor del af United succes i år og selvom vi måske nok godt kunne bruge en midtbane mand mere skal det bestemt ikke være fordi han ikke har klassen!

Thomas
05-05-2007, 02:03
Tror jeg er enig med de fleste

van der Sar
Brown - Rio - Vidic - Evra
Rooney - Smith

Brown i stedet for Neville = jeg synes han laver mere end Neville, og så slår han nogle bedre aflevering.

Smith i stedet for Saha = han går mere med tilbage i banen for at opbygge et angreb.

Aquarium
05-05-2007, 05:29
Min bedste opstilling er nævnt flere gange, sidst af Don Kafai. Derfor vil jeg koncentrere mig om den næstbedste opstilling, hvilket kan være interessant, idet vi netop jævnligt diskuterer bredden af vores trup. Jeg har inkluderet udlånte spillere, da de jo snart vender hjem til Manchester igen.

--------Tomasz-------

O`Shea--Brown--Evans--Heinze

Eagles--Fletcher--Richardson--Park

---------Solskjær--Rossi---------

Bænk; Heaton, Silvestre, Lee, Bardsley, Dong

Interresant opstilling, men mit bud på bedste alternativ opstilling er :

Tomasz
Brown-Pique-Evans-Heinze
Eagles-Oshea-Fletcher-Park
Smith-Rossi

bænk: Foster, Silvestre,Lee,Bradsley, Solskjær, Dong.

midtbane med fletcher og oshea er måske lidt for tynd så vi skal helt klar få fat i nogle centale midt snart. Udover det så ser det rigtig stærkt ud i de andre pladser...

Martinsen
05-05-2007, 09:55

van der Sar
Rooney - Smith

Brown i stedet for Neville = jeg synes han laver mere end Neville, og så slår han nogle bedre aflevering.

Smith i stedet for Saha = han går mere med tilbage i banen for at opbygge et angreb.

puha der er jeg godt nok uenig, synes Brown er langt fra Nevilles niveau på den back plads, og synes egentlig også O´shea spiller den bedre end Brown... Brown kan alt for lidt offensivt i forhold til de 2 andre, og Ronaldo får slet ikke den opbakning som når Neville eller O´shea spiller der, og det synes jeg egentlig godt kan ses på Ronaldos spil

Smaakage
05-05-2007, 11:48

van der Sar
Rooney - Smith

Arh Thomas. Neville er ikke ligefrem Lynet i forklædning, og alderen kan ses, men den rutine og erfaring som Neville render rundt med på banen er fantastisk. Brown er ikke en backspiller, og kan sjældent lave nogle gode løb op ad banen, hvorimod Neville jo tonser op hver gang han har chancen. Han har lavet mange flotte overlap i løbet af sæsonen, og hans indlæg er bestemt ikke uden kvalitet.

Thomas
05-05-2007, 11:56
Udover at Brown laver bedre afleveringer, så har han også et bedre overblik, synes jeg. Og Brown har lige den hurtighed, der gør at han kan slå Neville af. Det er svært at sige, at ens kaptajn ikke kan være på holdet, men her i den snævre tid, hvor mesterskabet er inde for rækkevidde, så skal der stilles med de stærkeste og det er Brown. Det er også svært at sige, om Neville finder sit niveau igen.

SantasLittleHelper
05-05-2007, 12:52
Udover at Brown laver bedre afleveringer, så har han også et bedre overblik, synes jeg. Og Brown har lige den hurtighed, der gør at han kan slå Neville af. Det er svært at sige, at ens kaptajn ikke kan være på holdet, men her i den snævre tid, hvor mesterskabet er inde for rækkevidde, så skal der stilles med de stærkeste og det er Brown. Det er også svært at sige, om Neville finder sit niveau igen.

What? Hvornår synes du da at Gary Neville har spillet under niveau? Brown har været udsat for meget kritik, men han har klaret sig godt i år. Men han er da overhovedet ikke på niveau med Gary Neville, som jeg klart mener er en af verdens bedste højrebacks. Så kan det godt være at han ikke er specielt hurtig, men det har han vel aldrig rigtig været og han har da om nogen bevist at man kan klare sig alligevel. Jeg har svært ved at se hvordan hans tilbagevenden ikke kan give United et kæmpe boost i de få kampe der er tilbage af sæsonen.

Thomas
05-05-2007, 13:06
What? Hvornår synes du da at Gary Neville har spillet under niveau? Brown har været udsat for meget kritik, men han har klaret sig godt i år. Men han er da overhovedet ikke på niveau med Gary Neville, som jeg klart mener er en af verdens bedste højrebacks. Så kan det godt være at han ikke er specielt hurtig, men det har han vel aldrig rigtig været og han har da om nogen bevist at man kan klare sig alligevel. Jeg har svært ved at se hvordan hans tilbagevenden ikke kan give United et kæmpe boost i de få kampe der er tilbage af sæsonen.

Jeg tror du misforstår mig. Neville har ikke spillet under niveau. Jeg mente, at det var svært at vide, om han kunne nå det niveau han var på før hans skade. Det sker tit, at spillere ikke kommer op igen på deres niveau. Når han kommer tilbage igen, så vil det selvfølgelig være et plus for os, så vi kan tillade os at spare lidt på nogle af dem, der er udkørte.

Det ændrer stadig ikke på, at jeg gerne vil have Brown i stedet for Neville lige nu. Havde det været for et par måneder siden, så var det Neville i stedet for. Det ændrer sig hele tiden, da jeg kigger på hvem, der spiller bedst og ikke bare på navnet på ryggen :)

Kofoed
05-05-2007, 13:43
Opstillingen idag er som flere også har skrevet vel stort set stærkeste påstilling hvis alle var i topform.. måske lige bortset fra de to backs på kanterne, brown og heinze.. der mener jeg at Evra og Gary står bedre, men Gary er skadet og Heinze er der jo meget uenighed om hvem der er den stærkeste af ham og Evra, dog syntes jeg Evra er klart den bedste på den plads med hans offensive kvaliteter..

Streubel
08-05-2007, 05:54
------------VDS-----------
Gaz-Ferdinand-Vidic-Evra
---------------------------
------Carrick-Scholes----
Ronaldo------------Giggs
-----Rooney-Saha-------

Det var jo guddommelig fodbold da alle mand var klar. Godt mix af kreativitet, angreb, forsvar, fysik, rutine samt unge spillere.

-------------Foster------------
Brown-Pique-Silvestre-Heinze
--------------------------------
-------O'Shea-Fletcher--------
Park----------------Richardson
---------------------------------
---------Smith-Rossi----------

Helt fantastisk bredde i forsvaret! ikke mange hold kan stille med saa smuk en backup selvom indevaernede saeson viste at det er nodvendigt..

Offensiven traenger dog til lidt nyt blod. Hvem der skal til er ikke op til mig.

Mikkelsen
08-05-2007, 07:49
----------------Van der Sar-----------------

Neville------Ferdinand------Vidic------Evra

----------Carrick ---------Fletcher-----------

-----------------Scholes--------------------

----Ronaldo ---------------------Giggs-------

------------------Rooney--------------------

Ovenstående er ca. formationen mod Roma på OT (besætningen var anderledes). De 3 foreste angreb fra alle sider - og byttede plads efter behag.

Ang. Smith, jamen han er udeladt grundet løst krudt. Efter jul har han spillet 7 PL kampe, 0 mål 1 assist - CL 6 kampe 1 mål :eek:

med tiden kunne man udskifte Scholes med Rooney, og få en hardhitter på toppen.

KennyN
08-05-2007, 07:55
1
Foster
Brown - Vidic - Rio - Evra
Rooney - Smith

2
Edwin
Neville - Pique - Evans - Heinze
Eagles - Fletcher - O'Shea - Park
Saha - Rossi

United DK
08-05-2007, 09:29
@KennyN

Mener du helt seriøst, at du hellere vil spille med Brown på højre back, end med Neville?

KennyN
08-05-2007, 12:34
@KennyN

Mener du helt seriøst, at du hellere vil spille med Brown på højre back, end med Neville?

Ja det gør jeg. Mener Brown er en bedre back end Neville. Nevilles største styrke er hans lederegenskaber, men han går ikke så godt med frem og med i spillet som Brown gør det. Og Brown er oså solid og sikker i defensiven..

Mr.Bak
08-05-2007, 12:40
jeg er næsten helt enig med dig damian...
jeg kunne godt tænke mig Rooney alene på toppen. og så købe en måske Van der Vaart i hamborg. som Offensiv midtbane !
indtil vi får købt en ville jeg bruge saha:D

Lorensen
08-05-2007, 17:52
KennyN: Vil du også hellere have Foster i målet ? Edwin har da reddet os mange gange i sæsonen. ?

Thomas
08-05-2007, 19:09
1
Foster
Rooney - Smith

2
Edwin
Neville - Pique - Evans - Heinze
Eagles - Fletcher - O'Shea - Park
Saha - Rossi

Endelig en, der også har Brown på højreback i stedet for Neville ;) men hvad sker der for Foster i målet? van der Sar har været en af de bedste for United i år. Han har haft et par drops, men sådan er det at være med på det højeste niveau. I takt med at han bliver ældre, så bliver alle angriberne bedre til at ramme målet, og det koster af og til. Nu er det nemt at være bagklog, men van der Sar reddede mesterskabet i weekenden. Ellers har han været en stor inspiration til massere af unge spillere.

Det er også svært at bedømme Foster, når han ikke har været på den helt store scene endnu med et United hold foran sig. Han har været i WBA, men det er lidt svært at bedømme ham derud fra, da dem og United spiller helt anderledes.

Smaakage
08-05-2007, 20:07
KennyN: Vil du også hellere have Foster i målet ? Edwin har da reddet os mange gange i sæsonen. ?

Jeg tillader mig at svare her til

Jeg tror at Foster langsomt skal overtage VDS plads næste sæson. VDS er ved at være "ældre" og jeg går ud fra at næste sæson er hans sidste i klubben.
Foster derimod er båret frem af en bølge, og vil garanteret ride videre på den i næste sæson. Han er en ung målmand der skal ind og bevise noget, hvilket aldrig er dårligt.
Glæder mig til at se hvad han kan. Håber han langsomt erstatter VDS i løbet af sæsonen

KennyN
08-05-2007, 21:10
Jeg har Foster på holdet fremfor van der Sar, da jeg mener Foster er ved at være klar til at vogte buret i United. Van der Sar er en glimrende målmand, men det er Foster også, og han har nogle andre kvaliteter end hollænderen..

Mit håb er at Foster i næste sæson får en del kampe og deler spilletiden med Edwin. Foster skal vænnes til at være arbejdsløs somme tider nede i målet, i forhold til i denne sæson hvor han konstant har været i aktion for Watford. Der er jo forskel på at være keeper på et tophold og et bundhold. Men jeg forventer hurtigt Foster overtager fra Van der Sar, uden de store problemer.

Thomas -> Foster har ikke været i W.B.A. Du tænker på Tomasz Kuszczak..

Gelle
08-05-2007, 21:11
Min er

VDS

Brown-----Rio-----Vidic-----Evra

Ronaldo----Carrick-----Scholes-----Giggs

Rooney----?

? betyder at jeg tror vi får en ny angriber til den palds og måske også til midtbanen.

Thomas
08-05-2007, 21:19
Thomas -> Foster har ikke været i W.B.A. Du tænker på Tomasz Kuszczak..

Mente også Watford i stedet for W.B.A :o

Sivebæk
21-05-2007, 17:35
Som det ser ud lige nu:

van der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra
Carrick - Hargreaves - Scholes
Ronaldo - Rooney - Giggs

Håber at en klasseangriber kommer til klubben. Så vil vi kunne skifte mellem 4-3-3 og 4-4-2 og lade spillerne sidde over af og til.

snegl
21-05-2007, 18:01
Godt nok har Brown været god på det seneste og også haft en udemærket sæson.. Men Neville synes jeg har haft måske en af sine bedste sæsoner..
Det er utroligt så meget han gik med offensivt, og hvor meget han skabte. Ham og Evra er virkelig et farligt våben at have på banen på samme tid..

Håber vi bruger resten af vores transferbudget på Eto'o.. Han er for genial

Dahlmann
21-05-2007, 18:51
VDS
Ronaldo - hargreaves - Scholes - Giggs
Rooney - Saha

Damien
21-05-2007, 18:58
Som det ser ud lige nu:

van der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Rooney - Giggs

Håber at en klasseangriber kommer til klubben. Så vil vi kunne skifte mellem 4-3-3 og 4-4-2 og lade spillerne sidde over af og til.

Enig i den skal prøves af...ville nok stille den op sådan

-------------VDS-------------
------------------------------
Neville---Vidic-----Rio-----Evra
-----------Hargreaves----------
-----Carrick---------Scholes---
Ronaldo----------------------Giggs
------------Rooney-------------

ville også gerne ha prøvet den her af:

-------------VDS-------------
Neville---Vidic-----Rio-----Evra
---Hargreaves-------Carrick-------
--------------Scholes--------------
Ronaldo--------------------Rooney
-----------------------------------
-----------Rossi/Saha--------------

PL-pedersen
21-05-2007, 19:05
---------------B.foster----------------
gary----Rio--------Vidic---------Evra
--------Carrick----Paul/Owen---------
Ronaldo------------------------Ryan--
--------?------------------Wayne----

har ikke set Hargreaves spille så meger så jeg er utrolig spændt på at se hvad han kan i United.... håber som stort ser alle andre herinde at vi får en psyko andgriber... og så Foster som 1er på målmandsposten

Don Kafai
21-05-2007, 19:37
Under EM 2000 havde Scholes udgangspunkt i venstre kanten på den engelske midtbane der bestod af Gerrard og Lampard. Det kan muligvis gentage sig næste sæson:

VDS
Nev-Rio-Vidic-Evra/Heinze
Ronaldo - Hargreaves - Carrick - Scholes
Giggs
Rooney

Det er ikke en opstilling jeg håber på, men den kan blive en realitet hvis det er United fx ikke når at købe en angriber.

Damien
21-05-2007, 19:56
Under EM 2000 havde Scholes udgangspunkt i venstre kanten på den engelske midtbane der bestod af Gerrard og Lampard. Det kan muligvis gentage sig næste sæson:

VDS
Nev-Rio-Vidic-Evra/Heinze
Ronaldo - Hargreaves - Carrick - Scholes
Giggs
Rooney

Det er ikke en opstilling jeg håber på, men den kan blive en realitet hvis det er United fx ikke når at købe en angriber.

hvorfor ik bytte om på Giggs og Scholes :confused:

Don Kafai
21-05-2007, 21:03
hvorfor ik bytte om på Giggs og Scholes :confused:

Fordi at Scholes ikke skal være "kant". Bytter vi om på Giggs og Scholes er det en 4-5-1 eller en 4-3-3 om man vil.

Som sagt, jeg er ikke fan af sådan en opstilling, for det var jo også en fiasko for England under EM hvor Scholes var helt usynlig. Men jeg er bange for vores opstilling får en lidt "hovsa" løsning, så derfor håber jeg virkelig vi køber en klasseangriber for så er vi sikre på at vi stiller med 2 helt fremme.

KristianB
21-05-2007, 22:45
Vil mene vores bedste opstilling stadig er denne:

VDS

Neville - Rio - Vidic- Evra

Saha - Rooney

Hargreaves er en rigtig god spiller, men han skal lige spilles ind og desuden har Carrick gjort det rigtig godt her til sidst i sæsonen.

Maahn
22-05-2007, 00:33
Foster

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Carrick Hargreaves

Ronaldo Scholes Rooney

(Huntelaar?)

Begrundelse for, at jeg har udeladt Giggs er, at han efter min opfattelse falder totalt ud af de store kampe. Det er bare ikke godt nok, at holdets anfører og mest rutinerede personlighed nærmest er usynlig i 3 af de vigtigste kampe i denne sæson - Milan og Chelsea. Derfor må det være tiden hvor en anden spiller overtager pladsen, og i samme moment vil Giggs blive en aldeles værdifuld reservespiller som vi vil drage en enorm stor og synlig fordel af, i løbet af sæsonens gang.

Grønning
22-05-2007, 08:36
Jeg er enig med dig i at vi skal prøve at give Foster chancen mellem stængerne, men er dybt uenig i dit valg som højreback. Jeg mener stadig at Neville er den stærkeste, og en utrolig vigtig personlighed for holdet.

MUFC=Champions
22-05-2007, 14:20
Jeg er fuldstændig enig i at Neville skal spille højre-back. Jeg mener også som mange andre at vi skal have fat i en angriber, nu når Saha er skadet hele tiden. Var Lyon ikke interreserede i at få Saha, for så kan vi jo evt. lave en bytte handel med Fred. De kan jo altid få lidt ekstra penge oveni, hvis ikke Saha er nok.

------------VDS/Foster------------

---Neville---Rio----Vidic---Evra---

-Ronaldo--Carrick/Scholes/Owen H.--Giggs

----------Rooney---???-----------

Bombay
23-05-2007, 15:00
Jeg ved godt at mange sværger på at spille 4-4-2, men det kunne jo være rart at bryde den gode gamle formation og prøve noget nyt= 4-1-2-3

VDS/Foster (jeg er i tvivl)
Neville Rio Vidic Evra
Owen H.
Scholes Carrick
Ronaldo Giggs
Rooney

MUFC=Champions
24-05-2007, 16:12
Jeg ved godt at mange sværger på at spille 4-4-2, men det kunne jo være rart at bryde den gode gamle formation og prøve noget nyt= 4-1-2-3

VDS/Foster (jeg er i tvivl)
Neville Rio Vidic Evra
Owen H.
Scholes Carrick
Ronaldo Giggs
Rooney

Jeg synes helt klart at 4-1-2-3 er en mulighed.

Don Kafai
25-05-2007, 22:42
Den internationale måde at spille på, og som normalt giver succes i CL er at have en på den defensive midtbane. Den er specielt god når man spiller en svær udekamp, og derfor er det ideelt med en Hargreaves. Vi kunne jo skiftes med den normale 4-4-2 og så en a la denne her i de svære kampe:
Vds
Nev-Rio-Vid-Evra
Owen
Rooney

Det havde i år specielt været nyttigt på Emirates, Stamford, San Siro, Olympico og Anfield (Selvom vi som bekendt vandt dér).

Damien
11-08-2007, 13:34
Det er noget af en opgave af sætte det stærkeste hold i år...
Her er to af mine bud som vi står nu..

4-4-2:

--------Van Der Sar------------
Neville--Vidic----Rio-----Evra
--------Carrick--Scholes-------
Ronaldo-------------------Giggs/Nani
------------------------------------
---------------------Rooney----------
------------Tevez---------------------

Eller 4-3-3:

--------Van Der Sar------------
Neville--Vidic----Rio-----Evra
-----------Hargreaves----------
-----Carrick-----------Scholes---
------Ronaldo------------Rooney----
----------------Tevez-------------

Måske kunne vi spille 4-3-3 mod de stærkere hold som Chelski, Pool, Arsenal, Tottenham og hvem vi ellers ku møde i CHL...
Det vil i hvert fald være en solid midtbane, med Scholes, Carrick og Hargreaves

srixon
11-08-2007, 15:07
jeg vil også foretrække den 4-3-3, det er altså en giftig midtbane...! og hvis vi, mod forventing, får lidt problemer, så sætter vi da bare Nani på banen i stedet for Owen. et konge hold vi har pt.

CC
11-08-2007, 15:24
Det eneste jeg ikke kan lide ved den 4-3-3 er at giggs ikke er med...

CC

JDK
11-08-2007, 15:47
eing i at vi skal have Giggs med i vores stærkeste opstilling

jawharacoralia
12-08-2007, 14:18
mit bud for sæsonnen 07/08 er:
VDS(når foster får chancen,så bliver det ham)
gaz-----rio---vidic---evra
ronaldo---hargo---carrick/scholes---giggs
-------d.hvide pele----tevez

MEN når giggs ,gaz,og scholes ikke er der mere om 3-4 år måske så ser mit bud sådan her ud (hvis vi ikke sælger nogen )
--------------------foster------------
--------d.simpson----rio------vidic-------------------evra-----
-------ronaldo------hargo-------anderson------------nani----
-------------------tevez--------rooney---------------
...med vidic eller rooney som anfører men mest sandsynligt vidic...

dawzdawz
12-08-2007, 14:31
Van der sar

Neville-------Ferdinand----Vidic------Evra

Ronaldo-------Scholes-------Carrick----------Giggs

Rooney
Tevez

Udskiftere: Kuszchak, nani, saha, heinze, o'shea.

Benzet
12-08-2007, 16:02
---------Foster/VDS-------

Neville---Rio--Vidic--Evra

Ronaldo--Scholes--Hargreaves--Giggs

----------Rooney---Saha---------

Bænk: Foster/VDS, Brown, O`Shea, Nani, Tevez

Damien
31-08-2007, 12:05
Har tidligere sat spørgsmålstegn ved Hargreaves købet, men efter at ha set ham i spil. Ser det rigtig rigtig godt ud, syntes jeg.
Lidt ærgeligt at der ikke er plads til Carrick og Giggs men sådan her ville jeg sætte holdet.

-----------Hargreaves------------------
-----------------------Scholes---------
C. Ronaldo------------------------Nani/Giggs/Tevez
-----------------------Saha/Tevez-----

Kristensen
31-08-2007, 12:25
Er helt sikker på at tevez kommer til at spille bagved rooney, hvis de to danner frontduo..

mit hold:

vds
neville - rio - vidic - evra
hargo - scholes
ronaldo - tevez - giggs/nani
rooney

giggs i starten af sæsonen og nani når giggs bliver træt, sidste år var det omkring marts, så i år er det nok ved juletid at der bliver skiftet.

Glory Man United
31-08-2007, 12:57
-----------Hargreaves------------------
-----------------------Scholes---------
-----------------------Tevez------------

Bænk: Forster (Tomas K.), O´Shea, Carrick, Nani, Saha

Redguf
31-08-2007, 13:01
Ja når man sidder og kigger på disse opstillinger er det ikke til at forstå vi har scoret så få mål indtil nu. Men med så stærke offensive kræfter som Rooney, Ronaldo og Saha ude er det ikke så mærkeligt. Forhåbentlig er de dog alle tre snart tilbage og sammen med de nye spillere som Nani, Anderson, Hargo og Tevez ser det meget lyst ud for fremtiden. Vi har i 1. holds truppen 4 spillere vi ikke kan forvente bliver ved meget længere - VDS, Gaz, Scholes og Giggs - Det er kun på Gaz's højreback jeg mener vi ikke har et yngre alternativ. Brown har vikarieret og har gjort det rimeligt - især defensivt. Men i moderne fodbold skal en back have offensive kvaliteter og selvom Gaz ikke er verdens største tekniske begavelse så skaber han mere drive frem af banen end Brown. Jeg vil derfor gerne stille mit stærkeste hold op som det ser ud nu og om et par sæsoner.

VDS
Gaz, Rio, Vidic, Evra
Ronaldo, Carrick, Scholes, Giggs
Rooney, Saha
Bænken: Foster, O'Shea, Hargo, Nani, Tevez

Foster
Ny spiller, Rio, Vidic, Evra
Ronaldo, Carrick, Anderson, Nani
Rooney, Tevez

Damien
31-08-2007, 13:06
om et par sæsoner.

Foster
Ny spiller, Rio, Vidic, Evra
Ronaldo, Carrick, Anderson, Nani
Rooney, Tevez

Man kunne måske frygte det blir lidt for offensivt, tror du skal ha Hargreaves med på holdet hvis du vil spille med Ronaldo, Anderson og Nani på en gang..

JakobR
31-08-2007, 13:33
Vds

Ronaldo - Scholes - Hargreaves - Nani

Rooney - Tevez

van der Sar har fortsat min fulde tillid. Jeg kan ikke forestille mig, at Foster bliver bedre end ham, når han engang kommer tilbage.

Hargreaves synes jeg er en bedre spiller end Carrick, fordi han er langt bedre defensivt og måske slider 5% mere i det end Carrick. Men svært at sige.

Giggs synes jeg virker en anelse ude af form for tiden. Dermed ikke sagt, at han er for gammel, for det synes jeg ikke han er. Hans alder er kun godt, i det vi i en trup har brug for rutinerede folk, men lige for tiden synes jeg, at Nani har trukket det længste strå.

Rooney behøves ingen forklaring. Tevez mangler fortsat at imponere, men jeg er sikker på, at han gør det så snart han får en makker.

el-insaciable
04-09-2007, 00:50
Det er det glade vanvid ikke at have Saha i startopstillingen, når han er fit. Han er en helt urimeligt komplet frontløber, og det er noget af en præstation at få Rooney til at se middelmådig ud som forrreste angriber.

Damien
04-09-2007, 00:57
Ja efter hvad Saha viste mod Sunderland, fortjener han en startplads, om det så er på bekostning af Tevez..

robinho
04-09-2007, 05:17
VDS

Neville-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Hargreaves-Scholes-Giggs

Rooney- Tevez eller Saha(alt efter form)

Dines
04-09-2007, 07:41
Min stærkeste opstilling:

Vds

Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Nani

Rooney - Saha

2. holdet.

Foster

Pique - Brown - O'Shea - Silvestre

Fletcher - Anderson - Carrick

Giggs - Park

Tevez

Glory Man United
04-09-2007, 08:13
Hvis man skal vælge en startopstilling en gang om måneden, ville den jo nok ændres nogle gange (skader, form osv.)
Neville og Rooney bliver nok ikke klar til Everton kampen, og Giggs er også lettere skadet. Derfor er min opstilling nu:
--------VDS---------
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
---Hargo--Scoles-----
Ronaldo---------Nani
---Tevez----Saha----

Bænk: Tomas K, Brown, Carrick, Fletcher, Giggs

Jeg har valgt O´Shea fremfor Brown, da Brown i mod Sunderland ikke kunne ramme en rød mand!

Damien
04-09-2007, 14:11
Hvis man skal vælge en startopstilling en gang om måneden, ville den jo nok ændres nogle gange (skader, form osv.)
Neville og Rooney bliver nok ikke klar til Everton kampen, og Giggs er også lettere skadet. Derfor er min opstilling nu:
--------VDS---------
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
---Hargo--Scoles-----
Ronaldo---------Nani
---Tevez----Saha----

Bænk: Tomas K, Brown, Carrick, Fletcher, Giggs

Jeg har valgt O´Shea fremfor Brown, da Brown i mod Sunderland ikke kunne ramme en rød mand!

Skrev i starten af tråden at det var udelukkende kampformen, altså set bort fra skader...

Glory Man United
04-09-2007, 14:43
Skrev i starten af tråden at det var udelukkende kampformen, altså set bort fra skader...

Damien, det har jeg så sat tidligere i tråden. Jeg synes bare ikke, at skadede spillere er interessante, da de ikke kan spille

Damien
04-09-2007, 15:01
Damien, det har jeg så sat tidligere i tråden. Jeg synes bare ikke, at skadede spillere er interessante, da de ikke kan spille

Hmmm.. Men ellers har vi jo kamptrådene til at sætte holdet, der er klar..

2. holdet.

Foster

Pique - Brown - O'Shea - Silvestre

Fletcher - Anderson - Carrick

Giggs - Park

Tevez

fandma et stærkt reservehold vi har der!! :D

Sivebæk
04-09-2007, 16:03
Har lige lagt mærke til i dag, at vores spillere med nr. 1-11 på en måde følger det gammeldags nummersystem. Defensiv midt med nr. 4, og offensiv med nr. 8.

1. Van der Sar
2. Neville - 5. Ferdinand - 6. Brown - 3. Evra
4. Hargreaves
7. Ronaldo ---------- 11. Giggs
8. Anderson
10. Rooney - 9. Saha

Jeg vil dog ikke sige, dette er den stærkeste opstilling, selvom det er tæt på. Er enig med Dines' opstilling.

Martinsen
04-09-2007, 16:38
Har lige lagt mærke til i dag, at vores spillere med nr. 1-11 på en måde følger det gammeldags nummersystem. Defensiv midt med nr. 4, og offensiv med nr. 8.

vil nu mene at den defensive midtbane typisk er nummer 6, og så er nummer 4 et mere typisk nummer til en midterforsvar... Køhlert sagde også at Gislason, var en typisk 6´er mens Holmen var en typisk 8´er... så han må dele samme opfattelse

United DK
04-09-2007, 17:32
vil nu mene at den defensive midtbane typisk er nummer 6, og så er nummer 4 et mere typisk nummer til en midterforsvar... Køhlert sagde også at Gislason, var en typisk 6´er mens Holmen var en typisk 8´er... så han må dele samme opfattelse

Der er jo forskellige nummersystemer.

Det engelske:

1

2 - 5 - 6 - 3

7 - 4 - 8 - 11

10 - 9

Det hollandske:

1

2 - 3 - 4 - 5

6 - 8

10

7 - 9 - 11

Skotlands nummersystem er det samme som Englands, bortset fra at man bytter rundt på nr. 4 og 6.

EDIT: I 60'erne og 70'erne spillede man meget 4-3-3 i England, og her var nummersystemet sådan her:

1

2 - 5 - 6 - 3

8 - 4 - 11

7 - 10 - 9

maxim
04-09-2007, 17:42
mit:
---1---
2-4-5-3
---6---
7----11
---8---
-10-9--

Men hvis jeg skal komme med min stærkeste vil den lyde sådan:
VDS
Ronaldo - Hargo - Scholes - Nani
Rooney - Tevez(Når han kommer i fulde omdrejninger, men indtil da vil det være Saha)

Naldo
04-09-2007, 20:46
-----------VDS---------
Neville---Rio--Vidic---Evra
-----------Hargo---------
Ronaldo---Scoles-----Nani
----------Rooney---------
-----------Saha----------

Zubbi
04-09-2007, 21:56
forstaar ikke hvorfor saa mange af jer har saa travlt med at saette carrick paa baenken..
VDS
Neville-Ferdinand-Vidic-Evra

-Ronaldo-Carrick-Hargreaves/Scholes-Nani/Giggs-

-Rooney-Teves-

JakobR
04-09-2007, 22:04
Fordi Carrick har lagt sæsonen lidt sløjt ud, mens Hargreaves har kørt med 120 i timen. Desuden er Hargreaves langt bedre defensivt + han har ca. de samme offensive kvaliteter som Carrick.

Kofoed
04-09-2007, 22:06
forstaar ikke hvorfor saa mange af jer har saa travlt med at saette carrick paa baenken..
VDS
Neville-Ferdinand-Vidic-Evra

-Ronaldo-Carrick-Hargreaves/Scholes-Nani/Giggs-

-Rooney-Teves-

Fordi hargo indtil videre har gjort det meget bedre en carrick og scholes er bare bedre offensivt.. og vil til hver en tid vælge scholes over carrick..

VDS

Neville - Ferdinand - Vidic - Heinze

Ronaldo - Scholes - Hargreaves - Giggs

Rooney - Saha

Heh

McPherson
04-09-2007, 22:38
Heinze spiller i Real Madrid. Håber det var derfor du skrev heh!

CC
04-09-2007, 22:38
Er personligt mere tilhænger af kun at have en angriber liggende op foran...

VDS(seføli, glæder mig dog til at Foster forhåbentlig kan tage over)

Hargreaves
Scholes - Carrick

Ronaldo - Rooney
Tevez

De tre øverste roterer frit, det samme som hagger, scholes og Carrick...
Men vi har så vild en trup at vi kan rykke frit rundt... med Nani, Anderson, Saha, Giggs osv...

CC

andreas723
05-09-2007, 01:03
VDS
Neville Rio Vidic Evra

Ronaldo Carrick Scholes Giggs
/Hargreaves

Saha Rooney

Jeg synes ikke rigtigt, at man kan sammenligne Carrick og Hargreaves, eftersom de er to forskellige typer.

I mine øjne er Hargreaves den bedre, hvad angår det defensive, mens Carrick er bedst, når det gælder det offensive. Hargreaves har tilført Uniteds midtbane løbestyrke, nærkampsstyrke og dynamik, men mht. pasningsspil synes jeg, at han er lidt for meget en boldflytter i forhold til Carrick, som har et bedre blik for de dybe og fremadrettede afleveringer.

Så derfor er jeg af den opfattelse, at det skal være modstanderen, der afgør hvilken af de to, der skal spille, dvs. at hvis vi skal være spilstyrende og boldbesiddende, vil vi være bedst tjent med at have Carrick på banen. Men i svære udekampe i Champions League og også PL, vil Hargreaves være guld værd.

Og så synes jeg, at Saha er selvskrevet til en plads i startopstillingen. Franskmanden er en meget komplet og atletisk angriber, der er fantastisk med ryggen til modstanderen, til at vende, selv om han er hårdt presset, og så scorer han mål både med højre og venstre, med hovedet og fra spidse vinkler. Når Saha er med, flyder vores offensive spil allerbedst, og alene det faktum, at franskmanden bidrog med 3 oplæg og 2 mål i de to første kampe i vores fantastiske sæsonstart sidste sæson, vidner om, at Saha har enorm betydning for vores spil.

robinho
05-09-2007, 08:09
I mine øjne er Hargreaves den bedre, hvad angår det defensive, mens Carrick er bedst, når det gælder det offensive. Hargreaves har tilført Uniteds midtbane løbestyrke, nærkampsstyrke og dynamik, men mht. pasningsspil synes jeg, at han er lidt for meget en boldflytter i forhold til Carrick, som har et bedre blik for de dybe og fremadrettede afleveringer.

hargreaves kan sagtens lave gode fremadrettede pasninger, selvom de ikke er helt lige så godt som carricks. Men det er svært for hargreaves at vise, når vi i de seneste to kampe har oplevet så stillestående og ufarlig offensiv. Mod sunderland havde selv scholes svært ved at spille andet end sidelæns. Så er det svært.

Kofoed
05-09-2007, 10:31
Heinze spiller i Real Madrid. Håber det var derfor du skrev heh!

Præcis.. skulle bare lige prøve og se hvor hurtige folk var og hvad de ville sige..:p

andreas723
05-09-2007, 17:56
Præcis.. skulle bare lige prøve og se hvor hurtige folk var og hvad de ville sige..:p

Men er du virkelig ked af, at Heinze blev solgt?

Benzet
05-09-2007, 18:16
For mig er der ikke meget tvivl om vores stærkeste opstilling samt de 5 bedste reserver dertil:

Neville---Rio---Vidic---Evra

Ronaldo--Hargreaves--Scholes--Giggs

----------Rooney--Saha-----------

Foster, Brown, O`Shea, Fletcher, Nani.

Carrick og Tevez har i mine øjne endnu ikke bevist, at de hører blandt de 16 bedste Unitedspillere.

United 4-ever
05-09-2007, 18:19
-------------Van der Sar-------------
Neville------Rio-------Vidic--------Evra
-------------Hargreaves--------------
---------------Scholes----------------
Ronaldo---------------------------Nani
---------------------------------------
----------Rooney----Saha-------------

Sådan synes jeg United er bedst hvis vi ikke havde nogle skader lige nu

Kofoed
05-09-2007, 18:35
Men er du virkelig ked af, at Heinze blev solgt?

Overhovedet ikke.. eller det vil sige, han var da en god reserve at ha, men grundet omstændighederne skulle han bare væk og evra ville altid være en starter.. det var en ren provokation, bare for at se hva folk ville sige..

chrhein
05-09-2007, 18:43
For mig er der ikke meget tvivl om vores stærkeste opstilling samt de 5 bedste reserver dertil:

Neville---Rio---Vidic---Evra

Ronaldo--Hargreaves--Scholes--Giggs

----------Rooney--Saha-----------

Foster, Brown, O`Shea, Fletcher, Nani.

Carrick og Tevez har i mine øjne endnu ikke bevist, at de hører blandt de 16 bedste Unitedspillere.

Av, Carrick og Tevez er altså bedre end Fletcher / O'shea. Ellers er jeg sådan set enig... Saha har altid været god når han har spillet, men når først Tevez kommer i gear, burde han være bedst. Nani / Giggs kunne også godt diskuteres, men det føles jo bare helt forkert at giggs ikke skal have pladsen, gør det ikke? :)

Don Kafai
05-09-2007, 18:44

Fuldstændig enig, men synes nu man skal have en angriber på bænken så min foretrukne er:

------------Vds-----------
Nev-----Rio----Vid----Evra
-------Hargreaves-------
Ronaldo--Scholes--Nani
----Saha----- Rooney---

Bænk: TK, Brown, Fletcher, Giggs, Tevez

NtotheT
05-09-2007, 19:55
Når jeg skriver denne her, så vil jeg sikkert få mange kommenterer, men jeg ved det her er det bedste, og det ved i andre også :)

---------Foster---------
------Hargrevas---------
Nani - Carrick - Ronaldo
------Tevez/Anderson
------Rooney/Saha------

Bænk: VDS/Tk, O'shea, Scholes, Giggs, Saha/Anderson :)

Det er vores bedste!
- Ja, neville er ikke med og scholes det samme! - Årsag : scholes præsterer under standard og og siden truppen er så stærk, må han afgive pladsen til en carrick, som jeg tror bliver vild i år, imed at hargreavas har taget skraldemandjobbet, som var det carrick lidt have sidste sæson. Det gør at carrick nu kan udfolde sig med sine rigtige evner.
- ja, neville har været skadet, men han er altså ikke god nok mere synes jeg, og siden saha hele tiden var skadet, og i ville have ham væk, så vil jeg gerne have neville til at gå væk .. se, nu bliver i andre sure ;);)

DESUDEN!, synes jeg i er alt for kritiske mod brown fra sunderlandkampen. Brown lavede ikke for mange fejl og desuden er i så medgangsfan nogle af jer

Eksempel:
Brown spilelde en lidt under standard kamp mod sunderland, så er han lige pludslig væk og ikke fortjent til at være med i top 16 overhovedet
Saha aka mr. glasben, kommer ind og spiller godt, og han er lige pludselig i start 11. Please, gør mig den tjeneste, at have en holdning og hold fast i den, for det er til at brække sig over, så hurtigt i skifter mening. TAK!!

schousboe9
05-09-2007, 20:04
Synes mange er for hårde ved Tevez. Der er helt sikkert mange herinde, der heller ikke ville kunne præstere på absolut topniveau, hvis man havde været igennem en hel sommer af uvished, rygter om ens fremtid, fået afkortet jeres ferie og blive smidt for løverne pga. en pludselig skade til en medspiller - vel at mærke uden at have noget bold i benene, overhovedet!

Tevez er en klassespiller og vil altid være det, uanset fysisk form osv.! Han har endnu ikke vist sit værd, nej, men jeg synes mange er slemme til at "slagte" ham allerede - selvom ordet 'fejlkøb' dog endnu ikke har figureret.

Anyways, min stærkeste uden skader:

Foster
Nev - Rio - Vida - Evra
Hargo
Scholes, Carrick
Tevez, Rooney, Ronaldo

VDS, O'Shea, Anderson, Nani, Saha.

Så gerne vi stillede op i en 4-3-3 som hér. O'Shea er med pga. sin ufattelige alsidighed og de tre sidste behøver ingen forklaring. Giggs mangler, men vil også virkelig gerne have plads til Anderson og Nani, da det trods alt er dem, der er Uniteds fremtid.
Tevez er med af ovenstående årsag, men også pga. hans enorme arbejdsradius. Mod Portsmouth jagtede den mand jo ALT og det skal vi ha' mere af!
Jeg mener, at Foster er en bedre målmand end Edwin - og erfaring får man kun ved at spille - og endelig er Brown og Fletcher ekskluderet, da O'Shea kan spille begge deres pladser.

Men der er jo så mange forskellige "stækeste opstilling", heldigvis!:D

NtotheT
05-09-2007, 20:09
Synes mange er for hårde ved Tevez. Der er helt sikkert mange herinde, der heller ikke ville kunne præstere på absolut topniveau, hvis man havde været igennem en hel sommer af uvished, rygter om ens fremtid, fået afkortet jeres ferie og blive smidt for løverne pga. en pludselig skade - vel at mærke i kanon dårlig fysisk form.

Tevez er en klassespiller og vil altid være det, uanset fysisk form osv.! Han har endnu ikke vist sit værd, nej, men jeg synes mange er slemme til at "slagte" ham allerede - selvom ordet 'fejlkøb' dog endnu ikke har figureret.

Lige mine ord, men som jeg tidligere har sagt. Halvdelen af dem herinde er ikke ægte fans. De sviner dem til, men så snart de laver noget godt, er de verdensstjerner. BRÆK BRÆK!! I er så pessimistiske og prøv at give en mand en chance! ;) Kæft jeg glæderm ig til den dag tevez spiller den ene stjernekamp efter den anden, eller brown, eller fletcher elelr hvem fanden i nu altid sviner til. Det ikke godt nok for jer fans.

Martinsen
05-09-2007, 20:45
Lige mine ord, men som jeg tidligere har sagt. Halvdelen af dem herinde er ikke ægte fans.

kæft en gang lort at lukke ud:whine:

min stærkeste opstilling med alle mand klar:

Foster

Gaz-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Hargo-Scholes-Giggs/Nani(dagsform og modstander)

Rooney-Saha/Tevez(også efter modstander og dagsform)

srixon
05-09-2007, 20:48
Synes mange er for hårde ved Tevez. Der er helt sikkert mange herinde, der heller ikke ville kunne præstere på absolut topniveau, hvis man havde været igennem en hel sommer af uvished, rygter om ens fremtid, fået afkortet jeres ferie og blive smidt for løverne pga. en pludselig skade til en medspiller - vel at mærke uden at have noget bold i benene, overhovedet!

Tevez er en klassespiller og vil altid være det, uanset fysisk form osv.! Han har endnu ikke vist sit værd, nej, men jeg synes mange er slemme til at "slagte" ham allerede -selvom ordet 'fejlkøb' dog endnu ikke har figureret.

Anyways, min stærkeste uden skader:

Foster
Nev - Rio - Vida - Evra
Hargo
Scholes, Carrick
Tevez, Rooney, Ronaldo

VDS, O'Shea, Anderson, Nani, Saha.

Så gerne vi stillede op i en 4-3-3 som hér. O'Shea er med pga. sin ufattelige alsidighed og de tre sidste behøver ingen forklaring. Giggs mangler, men vil også virkelig gerne have plads til Anderson og Nani, da det trods alt er dem, der er Uniteds fremtid.
Tevez er med af ovenstående årsag, men også pga. hans enorme arbejdsradius. Mod Portsmouth jagtede den mand jo ALT og det skal vi ha' mere af!
Jeg mener, at Foster er en bedre målmand end Edwin - og erfaring får man kun ved at spille - og endelig er Brown og Fletcher ekskluderet, da O'Shea kan spille begge deres pladser.

Men der er jo så mange forskellige "stækeste opstilling", heldigvis!:D

så går jeg da først fuldstændig amok, hvis det ord kommer sammen med Tevez navnet. :Smackden:

Don Kafai
05-09-2007, 20:49
desuden er i så medgangsfan nogle af jer

Halvdelen af dem herinde er ikke ægte fans

Det er en af de påstande man bør lægge i det usagte, men jeg kan sku ikke lade være med at spørge hvordan du har belæg for det?

Lorensen
05-09-2007, 20:53
Lige mine ord, men som jeg tidligere har sagt. Halvdelen af dem herinde er ikke ægte fans. De sviner dem til, men så snart de laver noget godt, er de verdensstjerner. BRÆK BRÆK!! I er så pessimistiske og prøv at give en mand en chance! ;) Kæft jeg glæderm ig til den dag tevez spiller den ene stjernekamp efter den anden, eller brown, eller fletcher elelr hvem fanden i nu altid sviner til. Det ikke godt nok for jer fans.

Nøj hvor er du plat at høre på man ! Snak da ordenligt, vi er da alle lige meget fans herinde (Det regner jeg da i hvert fald med), og du skal ikke bedømme hvem der er, og hvem der ikke er. !

United DK
05-09-2007, 21:13
@NtotheT

Man er ikke mindre fan, fordi man er kritisk. Folk er jo forskellige. Nogen er mere krævende end andre, og sådan er det bare.

NtotheT
05-09-2007, 21:34
@NtotheT

Man er ikke mindre fan, fordi man er kritisk. Folk er jo forskellige. Nogen er mere krævende end andre, og sådan er det bare.

Jo, nogle herinde er åbenbart
- under kampen mod tottenham i forummet, så svinede de næsten alle spillerne til og united var ditten og datten, og bla og bla og svinede spillerne til igen, men så snart han aklver en god detajle, så er det lige før alle wanker den af.
jeg hentyder til bare de ikke er så meget troværdighed over at hele tiden skifte mening! En mening, hold fast i den og sådan :) og man skal altid være optimist når man er fan af verdens største klub, undskyld, men jeg blev træt af at høre på det til sidst, så meget som folk kan f.eks. svine tevez til. Jeg har en bedre idé!
Løb ind på banen, og vær i hans situation! Så vil jeg gerne se jer gør det bedre!

Kofoed
05-09-2007, 21:47
Halvdelen af dem herinde er ikke ægte fans.

Hva er det for noget lort og sige.. du kan da ikke sige hvem der er rigtige fans og hvem der ikke er.. er det nu lige pludselig dig der bestemmer det??

Martinsen
05-09-2007, 21:48
og man skal altid være optimist når man er fan af verdens største klubbedre!

den regel er sku gået mit hoved forbi! jeg er pessimist, og vil formentlig altid være det... og det har jeg vel ret til at være??? har du egentlig flere klare retlingslinjer om hvordan man skal være når man er fan af Manchester United:confused:

United DK
05-09-2007, 21:57
den regel er sku gået mit hoved forbi! jeg er pessimist, og vil formentlig altid være det... og det har jeg vel ret til at være??? har du egentlig flere klare retlingslinjer om hvordan man skal være når man er fan af Manchester United:confused:

Jeg har én:

Man skal altid være stolt af, at være United-fan, uanset hvor dårligt det går for holdet/klubben.

JakobR
05-09-2007, 21:57
Jo, nogle herinde er åbenbart
- under kampen mod tottenham i forummet, så svinede de næsten alle spillerne til og united var ditten og datten, og bla og bla og svinede spillerne til igen, men så snart han aklver en god detajle, så er det lige før alle wanker den af.
jeg hentyder til bare de ikke er så meget troværdighed over at hele tiden skifte mening! En mening, hold fast i den og sådan :) og man skal altid være optimist når man er fan af verdens største klub, undskyld, men jeg blev træt af at høre på det til sidst, så meget som folk kan f.eks. svine tevez til. Jeg har en bedre idé!
Løb ind på banen, og vær i hans situation! Så vil jeg gerne se jer gør det bedre!

Hvis alle holder fast i deres mening, så kommer vi jo aldrig videre med debatten.

Og den med vi bare selv kan hoppe ind på banen og gøre det bedre, holder jo ikke. Der er millioner der er bedre til fodbold end mig, og de er nødvendigvis ikke gode nok til Uniteds start-11'er.

Benzet
05-09-2007, 23:27
@NtotheT: Du skal begynde med at skrive pænere til folk herinde, selv om du ikke deler deres synspunkter. Da jeg så dine kontante udmeldinger, tjekkede jeg som admin din historik, og jeg kan se, at det jævnligt er din stil at skrive noget hårdt eller nedladende til folk. Det bedes du stoppe med, og kan opfatte dette som en henstilling.

baeklev7
06-09-2007, 04:42

Tag en kiks og opfør dig ordenligt, hvor gammel er du 13? At du ikke deler synspunkter med alle herinde er helt iorden, men med mindre du ikke kan finde ud af at formulere dig anderledes end det her er tilfældet, håber jeg du holder dig væk fra dette forum.

Og kan vi så få denne tråd BACK TO TOPIC!!!!!

robinho
06-09-2007, 05:38
Lige mine ord, men som jeg tidligere har sagt. Halvdelen af dem herinde er ikke ægte fans. De sviner dem til, men så snart de laver noget godt, er de verdensstjerner. BRÆK BRÆK!! I er så pessimistiske og prøv at give en mand en chance! Kæft jeg glæderm ig til den dag tevez spiller den ene stjernekamp efter den anden, eller brown, eller fletcher elelr hvem fanden i nu altid sviner til. Det ikke godt nok for jer fans.

haha det er da jer der bare sidder med et kronisk smørret smil på der er de naive. Der er da intet galt i som fan at være kritisk for man gør det i en god mening, fordi man ønsker sit hold så godt så muligt. Det er da fans som jer, som garanteret også er dem der kan sidde og juble over et hjørnespark, som gør at united ikke presses til hurtigt at forbedre sig. Hvis man gad og kalde en spade for en spade, også blandt fansene, kunne det være man kunne komme frem til den erkendelse at vi pt er englands 4. eller 5. bedste hold. Og selvom det kun er en vurdering af form på få kampe er det et faktum. OG du skal ikke fortælle mig nu det er pga ronaldo og rooney. Folk har forskellige måder at opfatte det på så der er intet entydigt svar. Folk har forskellige måder at reagere på i kriser.

Og så tager vi den lige igen for 117. gang: " Du/i skal ikke vurdere hvem der er rigtige fans og hvem der ikke er". Så kunne man så sige at nogle herinde ikke fulgte deres hold i tykt og tyndt bare fordi de har fået en ny ejer. Men viser også man går mere op i united som institution end selve spillet på banen. Nå men jeg er fodboldfan så det gør jeg

bomber
06-09-2007, 10:52

Hvad bygger du din påstand på at halvdelen herinde ikke er ægte fans???

Man har vel selv lov til at udtale sig om en spillers præstation.
Jeg kan selv ikke lide Wes Brown men jeg ville da aldrig svine ham til.
Jeg vil da måske blive sur over at han ikke er bedre end det han er og så er det vel det.

Og man bestemmer vel selv hvordan man er fan og støtter og omtaler sit hold.

Glory Man United
06-09-2007, 11:00
Er bestemt heller ikke fortaler for f.eks. Brown og Fletcher. Og det har man da lov at ytre. Tænk hvis SAF begyndte at købe spillere i Brøndby? Eller en ny Liam Miller? ;) Det ville man jo også kommentere

andreas723
06-09-2007, 23:40
Prøv nu lige at slå koldt vand i blodet og se substansen i det, som NtotheT skriver. Meget af det vil jeg give ham ret i, dog vil jeg ikke på nogen måde gøre mig til dommer over eller tage stilling til, hvem der er ægte fans.

Tålmodighed siges at være en dyd. Den dyd er der rigtig mange medlemmer af dette forum, der ikke besidder. Lad nu lige Tevez komme i form, inden folk begynder at stemple ham som et flop. Og lade os vente med at gøre status til jul.

Pessimisme er et begreb, der kendetegner mange af dette forums brugere. Jeg husker tydeligt, hvor mange herinde der malede fanden på væggen, da United var bagud ved pausen i forårets hjemmekamp moid Blackburn. Her var mesterskabet efter manges mening tabt. Folk skældte og smældte og havde ikke den store/mindste tiltro til Ronaldo, Scholes, Park og co. Ikke desto mindre stod der 4-1 på lystavlen, da kampen var ovre. United havde kørt Blackburn over på en halvleg, og folk stod nu ikke tilbage for at skomrose de spillere, som under første halvleg og i pausen var blevet svinet til og/eller kaldt "IKKE GODE NOK."

Specielt bed jeg mærke i, at en af Old Traffords.dk's skribenter revsede Carrick, som imidlertid af uvildige uddannede sportsjournalister blev udråbt til en af banens bedste. Så vidt jeg husker scorede han desuden et mål på et vigtigt tidspunkt.

Konklusionen må være, at mange herinde står i kø for at hylde spillerne, når det går godt, og lige så snart det går mindre godt, har folk travlt med at afsige dommedagsprofetier, hetze enkelte spillere og generelt være negative. Så hvis man piller NtotheT mange uheldige fyldord ud, så rammer han egentlig meget godt en kedelig tendens herinde. Selvfølgelig er det i orden at være kritisk, men jeg synes, at kritikken tit og ofte er unuanceret og uunderbygget.

Don Kafai
07-09-2007, 00:01
Konklusionen må være, at mange herinde står i kø for at hylde spillerne, når det går godt, og lige så snart det går mindre godt, har folk travlt med at afsige dommedagsprofetier, hetze enkelte spillere og generelt være negative. Så hvis man piller NtotheT mange uheldige fyldord ud, så rammer han egentlig meget godt en kedelig tendens herinde. Selvfølgelig er det i orden at være kritisk, men jeg synes, at kritikken tit og ofte er unuanceret og uunderbygget.

Sådan er det at være fan. Det viser man går op i det. Personligt afhænger min uge af hvad der sker på Oldtrafford om lørdagen. Det er helt fair at være kritisk overfor sit hold, som jeg ved du er enig med mig i, men du synes åbenbart kritikken af folk herinde ikke er velbegrundet.

Grunden til det er jo folk er forskellige.. Og hvis du lægger mærke til det, så er der altid en gruppe der forsvarer en spiller der bliver kritiseret. Det er fordi holdninger er delte. Mange siger "giv Tevez tid" men mange mener "Tevez skal præstere idet han er en klasseangriber". Det har jo intet at gøre med kritikken er ubegrundet eller der er startet en hetz. Det handler om forskellig opfattelser, og det er vel i grunden derfor man har et debatforum. Hvis vi alle var enige om at Carrick er verdens bedste spiller og O'Shea er Guds gave til fodbolden så var der jo intet at diskutere.

Det man bare skal huske er at i en diskussion er der 2 ofte nogle der er enige og nogle der er uenige med en, og det nytter intet at snakke ned til dem der er uenige med en og kalde dem uægte fans osv.

andreas723
07-09-2007, 00:09
Det man bare skal huske er at i en diskussion er der 2 ofte nogle der er enige og nogle der er uenige med en, og det nytter intet at snakke ned til dem der er uenige med en og kalde dem uægte fans osv.

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig ovenstående og det øvrige indhold af dit indlæg. Min kritik er selvfølgelig mere generaliserende og er jeg nok i virkeligheden kun møntet på de færreste.

Mht. Tevez: Alle ved, at det tager tid at falde til i en ny klub. Forventningerne til Tevez har været kæmpestore, i mine øjne alt for store. Og med Rooneys og Sahas skader, Solskjærs karrierestop og Ronaldos karantæne har der hvilet i kæmpe (scorings)pres på Tevez skuldre. Og han har haft svære arbejdsbetingelser som ene mand på top.

Nu, hvor Saha, Ronaldo og Rooney returnerer, er jeg ikke et sekunnd i tvivl om, at Tevez vil blomstre op og få gang i målscoringen. Nu skal modstandernes forsvar koncentrere sig om flere giftige spillere, og det vil unægtelig give mere plads til den tidligere Boca Juniors, Corinthians og West Ham-spiller.

Glory Man United
25-10-2007, 14:13
Med en del skader pt har "nye" spillere gjort det fremragende på det seneste, f.eks Tevez og Anderson. Men hvordan ser den bedste opstilling ud, når spillere som Neville, Hargo, Scholes, Saha og..og...og er tilbage:
Her er min opstilling:

---------VDS-------
Neville-Rio-Vidic-Evra
---Hargo-Scholes---
Ronaldo--------Giggs
---Rooney-Tevez---

Bænk: PIG, Brown, O´Shea, Carrick, Nani, Anderson, Saha

Spillere som Fletcher, Pique, Simpson er der altså ikke plads til ;)

Bonde15
25-10-2007, 17:46
Målmand:VDS
Venstre Back: Evra
Højre back: Neville
Midterforsvar: Vidic
Midterforsvar: Ferdinand
Central midtbane: Carrick
Central midtbane: Scholes
Venstre kant: Nani
Højre kant: Ronaldo
Angriber: Rooney
Angriber: Tevez

Bænken: Kuzsack, Pique, Brown, Hargo, Anderson, Saha :D

Martinsen
25-10-2007, 19:42
Med alle mand fri for skader, og i topform mener jeg følgende hold vil være det stærkeste:

VDS

Gaz-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Hargo-Scholes-Giggs

Tevez-Rooney

Damien
27-10-2007, 12:51
Med alle mand fri for skader, og i topform mener jeg følgende hold vil være det stærkeste:

VDS

Gaz-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Hargo-Scholes-Giggs

Tevez-Rooney

Nok enig.. Men syntes kampen på venstrekantspladsen er hård. Nani presser altså på.

Kofoed
27-10-2007, 13:15
Nok enig.. Men syntes kampen på venstrekantspladsen er hård. Nani presser altså på.

Enig.. på en måde ser jeg helst nani starte da giggs ikke er helt ung mere og ikke har de samme kræfter sidst i kampen, men han er en god joker at kunne smide ind med en halv time tilbage, hvor han stadig kan bruge sin hurtighed..

Joe
29-10-2007, 22:18
Kan godt være giggs ikk er så ung som han har været, men fordelen han er stadig en klasse spiller. Så lad os bruge giggs, indtil nani er rigtig modnet, og klart bliver den bedste af de to. Giggs har gjort meget for os, lad ham spille så længe han er god nok

Glory Man United
30-10-2007, 11:49
Med Scholes ude i 3 mdr, og en Neville der åbenbart aldrig bliver klar samt Saha og Carrick ude, er min stærkeste opstilling nu:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-Anderson-Giggs
Rooney-Tevez

Bænk: PIG-O´Shea-Pique-Fletcher-Nani

RAppel
30-10-2007, 11:56
Med Scholes ude i 3 mdr, og en Neville der åbenbart aldrig bliver klar samt Saha og Carrick ude, er min stærkeste opstilling nu:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-Anderson-Giggs
Rooney-Tevez

Bænk: PIG-O´Shea-Pique-Fletcher-Nani

Fergie? Is that you?

Glory Man United
30-10-2007, 13:27
Fergie? Is that you?

Yes its me....I just moved to Amager :D

Damien
17-04-2008, 11:54
Nu når vi har så stor konkurrence om pladserne, kunne det være sjovt at bringe denne tråd frem igen..

her er min stærkeste:

------------VDS------------
---Brown----Vidic-Rio-----Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes/Anderson-Nani
-------Rooney-Tevez---------

Glory Man United
17-04-2008, 12:03
4-4-2:
---Brown----Vidic-Rio-----Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs

4-3-3:
--------VDS---------
--Brown--Vidic--Rio--Evra
-------Carrick--------
--Scholes-Anderson--
Ronaldo-Rooney-Tevez

Bugge
17-04-2008, 12:14
Jeg kan slet ikke overskue at skulle sætte den stærkeste midtbane, slet ikke efter Hargreaves også er kommet ordentligt igang..
Vi har en fantastisk central midtbane.. Både Scholes, Carrick, Anderson og Hargreaves har hver deres styrker.. Umiddelbart ville jeg nok bruge Carrick og Scholes i en 4-4-2 da det trods alt er de to mest rutinerede i United og de har spillet en del sammen sidste år med stor succes..

Høgsted
17-04-2008, 12:33
Er i tvivl om den centrale midtbane men dette er så vores stærkeste opstilling efter min mening

---Brown--Vidic-Rio-----Evra
Ronaldo-Carrick-Anderson-Nani

ChristianR
17-04-2008, 15:02
Det kommer an på så meget. Det kommer vel meget an på modstanderholdet, hvilken formation, der er bedst og til en vis grad også hvilke spillere, der er brug for. Har vi brug for eksplosivitet og uforudsigenhed på venstrekanteneller er rutinen vigtigst osv. osv?

Desuden har vi 4 flyvende centermidts for tiden, hvilket gør det svært at vælge nogen fra. 2 venstre wings og en outsider i Park, der også presser på, mens vi har 2 angribere, hvoraf vi for tiden helst vil have begge på banen.

Kort sagt: Masser af luxusproblemer:D

Damien
17-04-2008, 15:22
Desuden har vi 4 flyvende centermidts for tiden, hvilket gør det svært at vælge nogen fra. 2 venstre wings og en outsider i Park, der også presser på, mens vi har 2 angribere, hvoraf vi for tiden helst vil have begge på banen.
Kort sagt: Masser af luxusproblemer:D

Ja der er masser at vælge imellem, syntes os det syndt at udelukke Scholes, Neville, Hargreaves, og Giggs

Dines
17-04-2008, 16:00
Stærkeste 11'er p.t:

VDS

Brown (Mangel på bedre) - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Scholes/Anderson/Hargreaves - Carrick - Nani

Rooney - Tevez

Unitedforever
17-04-2008, 16:45
Mit bud på den stærkeste opstilling :
VDS
Brown--Rio--Vidic--Evra

Ronaldo--Carrick--Anderson--Nani

Tevez--Rooney

:D

Elrantiri
17-04-2008, 16:48
Mit bud på den stærkeste opstilling :
VDS
Brown--Rio--Vidic--Evra

Ronaldo--Carrick--Anderson--Nani

Tevez--Rooney

:D

Min er magen til, jeg ville dog bytte Brown med Hargo.

Unitedforever
17-04-2008, 16:53
Hvorfor ?? Brown har da været rigtig god i år, med undtagelse af et par kampe :O ?

Kofoed
17-04-2008, 18:02
angreb og forsvar er jeg slet ikke i tvivl om, men mit store dilemma er, Hargo.. Kan ikke blive klog på ham.. har han tænkt sig at spille som han gjorde i de mange kampe i år, eller som i de to seneste, for hvis han spiller som mod arsenal og roma kan man jo ikke se uden om ham..

Elrantiri
17-04-2008, 18:25
Hvorfor ?? Brown har da været rigtig god i år, med undtagelse af et par kampe :O ?

Det har han da, men han kan IMO ikke følge med Hargo når først han er i gear.

Krede
20-04-2008, 11:13
Jeg synes efterhånden vores stærkeste opstilling hedder:

VdS
Brown Rio Vidic Evra
Carrick
Hargreaves Anderson
Ronaldo Tevez Rooney

Dette er klart den giftigste formation. Jeg tror også vi får mere at se til vores 433 næste sæson. Sikkert derfor vi bliver linket med centrale midtbanespillere, fordi udover dem jeg har sat på holdkortet, så har vi kun Scholes og Fletcher, hvilket ikke er helt nok - efter min mening.

Forsvaret ser godt ud. Også i næste sæson. Spørgsmålet er om det er Pique eller Evans vi sælger.

De tre forreste er jo unikke. Her har vi også Park og Nani, som er meget brugbare. Til næste sæson ville en spiller angriber mere fuldende denne del. Saha ville være fin, men desværre for skadet, så en klasse angriber og en central midtbane og vi ser fremragende ud.

Men til Barcelona kampen håber jeg på ovenstående opstilling.

Naldo
20-04-2008, 11:24
Jeg ser hellere:

VdS
Carrick - Hargreaves - Anderson
Ronaldo - Tevez/Rooney - Nani

Som formen er nu, så er jeg lidt i tvivl hvem af Rooney og Tevez som skal starte, for de svinger meget i deres præstationer. Men jeg er bare ved at være så træt af, at Rooney ikke kan score ligegyldigt hvor store chancerne er! Nani skal starte imo, når han kommer i kampform igen. Han var klart en af banens bedste, da han kom ind i går. Han afdribler sin mand gang på gang, han slår giftige indlæg og så gør han vores hjørnespark meget farligere (end når Giggs tager).

man.utd25
20-04-2008, 11:29

VdS
Brown Rio Vidic Evra
Carrick
Hargreaves Anderson
Ronaldo Tevez Rooney

Dette er klart den giftigste formation. Jeg tror også vi får mere at se til vores 433 næste sæson. Sikkert derfor vi bliver linket med centrale midtbanespillere, fordi udover dem jeg har sat på holdkortet, så har vi kun Scholes og Fletcher, hvilket ikke er helt nok - efter min mening.

Forsvaret ser godt ud. Også i næste sæson. Spørgsmålet er om det er Pique eller Evans vi sælger.

De tre forreste er jo unikke. Her har vi også Park og Nani, som er meget brugbare. Til næste sæson ville en spiller angriber mere fuldende denne del. Saha ville være fin, men desværre for skadet, så en klasse angriber og en central midtbane og vi ser fremragende ud.

Men til Barcelona kampen håber jeg på ovenstående opstilling.

synes du rammer godt plet, men Jeg håber ikke vi mister nogen af vores talenter, park har spillet okay på det sidste men ser ham altså ikke som en stjernespiller , men fin at have på bænken, nani overtager snart fra Giggs fra næste sæson. en klasse angriber og vi er godt stillet:)

Kofoed
20-04-2008, 11:34

VdS
Brown Rio Vidic Evra
Carrick
Hargreaves Anderson
Ronaldo Tevez Rooney

Enig i stort set hele opstillingen.. MEN..
Jeg mener helt klart vi skal stille med 2 kanter i en 4-3-3.. og det må så blive nani og ronaldo, da jeg klart mener nani er den stærkeste af ham, giggs og park.. hvis vi vil spille 2 angribere fra start må vi stille i en 4-4-2.. Og det mener jeg også sagtens vi kan, problemet igår var bare at vi stillede med en alt for stillestående midtbane.. Vores stærkeste 4-4-2(og den eneste opstilling hvis vi skal spille i den formation):
De fantastiske 5
Ronaldo -Anderson - Carrick/Hargo - Nani
Rooney - Tevez

Glory Man United
20-04-2008, 11:37
I glemmer Scholes

Oscar
20-04-2008, 11:38
VDS
Gaz/Brown - Rio - Vidic - Evra
Andseron---Carrick
-------Scholes
Ronaldo--Rooney--Nani/Giggs

Forreste kæde flyder med fordel rundt omkring oppe foran, og skaber kaos ved opdækningerne. Dette er især fordelagtigt mod de forsvar, der sætter to mand på ronaldo. Når Scholesy en gang kradser af, kan Carrick rykke frem på hans plads, og så kommer Hargo ind på den mere defensive plads. Jeg synes klart det er denne opstilling der giver mest dynamik, og samtidig stabilitet bagerst.

Kofoed
20-04-2008, 11:50
I glemmer Scholes

Grunder til jeg ikke har scholes med er at jeg ikke mener han kan spille sammen med anderson, som jeg mener er meget berettiget til at være på holdet, da han har alt det de andre midtbanespillere ikke har..

HamudiiC
20-04-2008, 11:52
Jeg kan ikke forstå, hvorfor mange af jer lader Tevez udenfor.
Vi skal spille med 4-4-2, så kan vi ha' Tevez med, som score mange vigtige mål. Og det har vi altså brug for, nu hvor det næsten kun er Ronaldo der scorer.

VDS
Ronaldo - Anderson - ??? - Nani
Tevez - Rooney

Glory Man United
20-04-2008, 11:53
Grunder til jeg ikke har scholes med er at jeg ikke mener han kan spille sammen med anderson, som jeg mener er meget berettiget til at være på holdet, da han har alt det de andre midtbanespillere ikke har..

I en 4-3-3 kan de godt. I en 4-4-2 giver jeg dig ret....ergo må Anderson jo på bænken

Glory Man United
20-04-2008, 11:54
Jeg kan ikke forstå, hvorfor mange af jer lader Tevez udenfor.

Det gør SAF jo så også ;)

Manchester United
20-04-2008, 14:03
------------------------:devilll: -------------------------
------------------------VDS-------------------------
---------------:devilll: ---:devilll: ---:devilll: ---:devilll: ---------------
--------------Brown - Rio - Vidic - Evra---------------
------:devilll: -------:devilll: ---------------:devilll: --------:devilll: ---
---Ronaldo - Anderson/scholes - Carrick/Hargo - Nani--
--------------------:devilll: ----:devilll: ---------------------
-------------------Tevez - Rooney-------------------

Kofoed
20-04-2008, 14:10
I en 4-3-3 kan de godt. I en 4-4-2 giver jeg dig ret....ergo må Anderson jo på bænken

I en 4-4-2 mener jeg ikke anderson skal på bænken.. i en 4-3-3 kan jeg godt acceptere det, men hvis vi stiller i en 4-4-2 har Scholes altså ikke speeden og uforudsigeligheden til at spille på en stillestående midtbane sammen med Carrick eller Hargo.. Der skal mere speed, og den har han ikke, og derfor vil jeg hellere sætte scholes på bænken i en 4-4-2 end anderson..

Dines
20-04-2008, 15:12
I glemmer Scholes

Med Scholes nuværende form er han imo ikke berretiget til en startplads, når Anderson, Hargreaves og Carrick leverer mere end ham.

Glory Man United
20-04-2008, 17:57
Med Scholes nuværende form er han imo ikke berretiget til en startplads, når Anderson, Hargreaves og Carrick leverer mere end ham.

:lolol: for et par uger siden, da Scholes var MOM mod Liverfool, var der ikke ligefrem meget kritik af ham :confused:

United DK
20-04-2008, 19:00
:lolol: for et par uger siden, da Scholes var MOM mod Liverfool, var der ikke ligefrem meget kritik af ham :confused:

Hold nu bare kæft! Scholes er for gammel, og Anderson er den bedste centrale midtbanespiller i Uniteds historie PUNKTUM.

Keane, Charlton eller Robson? Nej, de når ikke Anderson til sokkeholderne!

(ironi kan være anvendt)

Dines
20-04-2008, 19:14

Nej, det er rigtig nok. Men nu står vi i en situation, hvor der er et par andre midtbanespillere, der præsterer, også er der altså ikke plads til et par dårlige kampe i træk (Boro, Arsenal og igår).

Damien
20-04-2008, 21:29
Scholes er suveræn.. og han kan sku stadig spille bold... Nu ska vi os huske at han lavede assits til Tevez mod Blackburn ;) syntes han spillede en Okay kamp .. træt af at hører folk svine Scholes i den kamp og bare generelt...
og jeg er stadig ikke glad for at sætte ham af vores stærkeste 11.

Glory Man United
20-04-2008, 21:32
var Scholes dårlig igår Dines? Ææææææh se kampen igen og spørg, hvem der vendte den!

Bugge
20-04-2008, 22:37
Scholes var ligesom Carrick rygende elendig i de første 60 minutter eller noget i den stil.. Men det var ham der vendte spillet så vi fik overtaget i anden halvleg og så lagde han selvfølgelig op til Tevez' mål..

Han er stadigvæk en verdensklasse spiller..

ChristianR
20-04-2008, 23:08
Hold nu bare kæft! Scholes er for gammel, og Anderson er den bedste centrale midtbanespiller i Uniteds historie PUNKTUM.

Keane, Charlton eller Robson? Nej, de når ikke Anderson til sokkeholderne!

(ironi kan være anvendt)

Jeg synes, det er mærkeligt at køre over i det spor, blot fordi man mener Anderson måske bør starte inde i stedet for Scholes. Der er jo aldrig nogen, der har sagt noget i retning af det, du siger.

Jeg mener nu heller ikke, at der er mange, der "sviner" Scholes, som der bliver sagt. Hvem sviner? Og mener I med "sviner", at nogen ikke er tilfredse med hans spil? Det er IMO ikke det samme.

Jeg synes nu ikke Scholes gør det så dårligt for tiden. Men Anderson, Hargo og Carrick gør det nu også fantastisk godt for tiden, så jeg kan sagtens følge dem, der mener at Scholes glider ud af start 11'eren, hvis ikke der bliver præsteret i hver kamp.

Personligt så jeg gerne Scholes, Anderson og Hargo mod Barca. Så må Carrick desværre en tur på bænken, men een skal jo.

Kofoed
20-04-2008, 23:16
Jeg synes nu ikke Scholes gør det så dårligt for tiden. Men Anderson, Hargo og Carrick gør det nu også fantastisk godt for tiden, så jeg kan sagtens følge dem, der mener at Scholes glider ud af start 11'eren, hvis ikke der bliver præsteret i hver kamp.

For det første tror jeg godt du kan regne med at der er en kæmpe portion ironi i det indlæg.. men syntes du har helt ret i det ovenstående.. bare fordi man ikke har Scholes med i vores stærkeste opstilling, betyder det ikke at man ikke har respekt for ham eller syntes han er for dårlig til holdet, men vi er i det dejlige dilemma at vi har 4 kanon midtbanespillere, og så er det sådan at hvis man ikke præsterer et højt niveau lige PT så bliver man sat af hos fansene og det syntes jeg også er helt fint, så længe man er villig til at give scholes den credit når han så leverer en god indsats næste gang..

ChristianR
20-04-2008, 23:21
For det første tror jeg godt du kan regne med at der er en kæmpe portion ironi i det indlæg.. men syntes du har helt ret i det ovenstående.. bare fordi man ikke har Scholes med i vores stærkeste opstilling, betyder det ikke at man ikke har respekt for ham eller syntes han er for dårlig til holdet, men vi er i det dejlige dilemma at vi har 4 kanon midtbanespillere, og så er det sådan at hvis man ikke præsterer et højt niveau lige PT så bliver man sat af hos fansene og det syntes jeg også er helt fint, så længe man er villig til at give scholes den credit når han så leverer en god indsats næste gang..

Jeg er udemærket godt klar over, det var ironisk, men det var vel møntet på nogen. Og jeg kan ikke forstå, hvorfor man skal blive så sarkastisk og på sin vis lægge ord i munden på folk, fordi man mener, at Anderson for tiden er i bedre form end Scholes.

Man skal vel ikke overbeskyttes, fordi man er englænder eller har spillet for klubben i længere tid. Det bedste hold på dagen starter! Og hvis man mener, at det er Anderson fremfor Scholes er det vel ok. Uden, at man har sagt at Scholes er for gammel eller at Anderson er den bedste i klubbens historie?:confused:

Kofoed
20-04-2008, 23:31
Man skal vel ikke overbeskyttes, fordi man er englænder eller har spillet for klubben i længere tid. Det bedste hold på dagen starter! Og hvis man mener, at det er Anderson fremfor Scholes er det vel ok. Uden, at man har sagt at Scholes er for gammel eller at Anderson er den bedste i klubbens historie?:confused:

Præcis.. er man ikke enig er det en ting, men netop når vi har så mange stærke spillere kan man altså sagtens se bort fra ham i stærkeste opstilling uden at det betyder han skal skydes og fyres, og trampes på.. kunne jo evt. være han bare havde haft et par dårlige kampe.. ikk GMU...

Krede
20-04-2008, 23:40
Nu ved jeg ikke om jeg åbenbart er en af dem der "sviner" Scholes og synes Anderson er bedre end Robbo og Keane. Men fint nok, hvis det er tilfældet, hvis han udelades fra den stærkeste formation. Jeg synes bare det er over grænsen.

For det første er det jo svært at sige en formation, der med alle de kampe, så roteres der konstant og tilpasses alt efter modstanderen.

Derudover mener jeg stadig Scholes er en klassespiller, men lige pt vil jeg vælge Carrick, Anderson og Hargreaves. Især mod Barca, da jeg gerne vil have Scholes fit mod Chelsea.

Endelig så forstår jeg ikke, hvorfor folk ikke kan se, at til 433 formationen mangler vi endnu en central midtbane spiller til næste sæson. Vi skal hele tiden være foran, i år ser det ud til at Giggs har "tabt den". Derfor er det perfekt at vi har Nani. Han har nu fået en sæson i baggrunden og kan byde ind med mere i næste sæson, hvor Giggs muligvis byder ind med mindre endnu. Det samme kan ske med Scholes i nærmeste fremtid, så jeg mener vi bør hente en ind, der kan stå i lære en sæson inden han skal yde maksimalt.

Don Kafai
21-04-2008, 00:48
Jeg tror ikke der er nogle der sviner nogen, men desværre forholder det sig således, at de spillere som ikke er med blandt "de seje", lettere kritiseres. Scholes og Giggs står som regel for skud.

Efter kampen igår, er alle jo enige om at Giggs var banens dårligste. Dog har jeg ikke hørt nogen klage over Ronaldo. I mine øjne er det svært at pege på den af de to der spillede dårligst, for de var lige skidt! Til gengæld har jeg læst at Scholes var elendig. Hvilket giver mig store panderynker, for hvis hans præstation igår var elendig, så har Scholes spillet skidt i 11 år som fast starter.

Og nej, jeg siger ikke at nogle spillere er hellige fordi de er "legender", men på samme måde de ikke er hellige grundet deres alder, så skal deres alder omvendt heller ikke bruges imod dem! Det er jo logik.

Mht vores pt stærkeste 11'er, så synes jeg det må være i en 4-3-3, for jeg vi har ikke nogen stærk venstrekant pt. Mine 11 mod Barca:

Vds
Ronaldo - Tevez - Rooney

Ingen jeg bliver slagtet for at starte med Anderson ude, så synes jeg at han med fordel kan starte ude. For jeg synes vi mangler fysik i de sidste dele af kampen, og her kan han komme ind og sætte dagsordenen. Ligesom mod Arsenal. Så har vi også Nani og Giggs der kan komme ind og erstatte vores angribere, hvis de går kolde. Kan forestille mig en som Tevez bliver træt på Camp Nou fx.

man.utd25
21-04-2008, 00:59
Jeg tror ikke der er nogle der sviner nogen, men desværre forholder det sig således, at de spillere som ikke er med blandt "de seje", lettere kritiseres. Scholes og Giggs står som regel for skud.

Efter kampen igår, er alle jo enige om at Giggs var banens dårligste. Dog har jeg ikke hørt nogen klage over Ronaldo. I mine øjne er det svært at pege på den af de to der spillede dårligst, for de var lige skidt! Til gengæld har jeg læst at Scholes var elendig. Hvilket giver mig store panderynker, for hvis hans præstation igår var elendig, så har Scholes spillet skidt i 11 år som fast starter.

Og nej, jeg siger ikke at nogle spillere er hellige fordi de er "legender", men på samme måde de ikke er hellige grundet deres alder, så skal deres alder omvendt heller ikke bruges imod dem! Det er jo logik.

Mht vores pt stærkeste 11'er, så synes jeg det må være i en 4-3-3, for jeg vi har ikke nogen stærk venstrekant pt. Mine 11 mod Barca:

Vds
Ronaldo - Tevez - Rooney

Ingen jeg bliver slagtet for at starte med Anderson ude, så synes jeg at han med fordel kan starte ude. For jeg synes vi mangler fysik i de sidste dele af kampen, og her kan han komme ind og sætte dagsordenen. Ligesom mod Arsenal. Så har vi også Nani og Giggs der kan komme ind og erstatte vores angribere, hvis de går kolde. Kan forestille mig en som Tevez bliver træt på Camp Nou fx.

Hvorfor ikke starte med Anderson inde, han har vist hvad han kan i de store kampe??
og scholes ville jeg heller gemme til kampen mod chelski, da jeg tror vi for brug for ham.

United-Allan33
21-04-2008, 06:36
Jeg er udemærket godt klar over, det var ironisk, men det var vel møntet på nogen. Og jeg kan ikke forstå, hvorfor man skal blive så sarkastisk og på sin vis lægge ord i munden på folk, fordi man mener, at Anderson for tiden er i bedre form end Scholes.

Jeg giver dig ret i noget af det du siger, og dt er også helt iorden at mene at Scholes ikke skal starte på banen, det er endda også iorden at mene at han er for gammel, for rødhåret eller whatever... og drejede det så bare KUN om deres form, så var det til at forstå, men efter min mening har kritikken af Scholes og Giggs,(fra nogen herinde) ikke drejet sig om deres spil, men mere om at fremme deres egen favoritters sag.. Kritikken af Scholes startede jo allerede i starten af sæsonen, hvor ALLE spillede undermiddel (også Ronaldo) og den fortsatte selv imens han var skadet.. Og forsøgte man at forsvarer Scholes eller Giggs så fik man af vide at man intet forstand havde på fodbold eller andre ting.. Derfor startede denne debat om "De unge Vs De gamle" og er nærmest gået over gevind, og selv når feks Scholes spiller godt så vil de ikke ikke se det, og måske også omvendt....

Og jo der er faktisk en der har skrevet at Anderson er den bedste i klubbens historie, ikke ordret, men efter 1 sæson i klubben er det efter min mening uvidenhed og latterligt at begynde at sammenligne Anderson med legender som Charlton, Best, Cantona, Keane, Scholes og Giggs... Tror det er det der hentydes til..

United DK
21-04-2008, 07:01
Jeg synes, det er mærkeligt at køre over i det spor, blot fordi man mener Anderson måske bør starte inde i stedet for Scholes. Der er jo aldrig nogen, der har sagt noget i retning af det, du siger.

Nej, men Dines skriver, at med Scholes' nuværrende form, så bør han ikke starte, selvom han har spillet godt på det seneste. Jeg synes man er for hurtig til at konkludere, at Scholes ikke er i form, bare fordi han spiller en knap så god kamp mod Blackburn.

chrhein
21-04-2008, 07:09
Jeg giver dig ret i noget af det du siger, og dt er også helt iorden at mene at Scholes ikke skal starte på banen, det er endda også iorden at mene at han er for gammel, for rødhåret eller whatever... og drejede det så bare KUN om deres form, så var det til at forstå, men efter min mening har kritikken af Scholes og Giggs,(fra nogen herinde) ikke drejet sig om deres spil, men mere om at fremme deres egen favoritters sag.. Kritikken af Scholes startede jo allerede i starten af sæsonen, hvor ALLE spillede undermiddel (også Ronaldo) og den fortsatte selv imens han var skadet.. Og forsøgte man at forsvarer Scholes eller Giggs så fik man af vide at man intet forstand havde på fodbold eller andre ting.. Derfor startede denne debat om "De unge Vs De gamle" og er nærmest gået over gevind, og selv når feks Scholes spiller godt så vil de ikke ikke se det, og måske også omvendt....

Og jo der er faktisk en der har skrevet at Anderson er den bedste i klubbens historie, ikke ordret, men efter 1 sæson i klubben er det efter min mening uvidenhed og latterligt at begynde at sammenligne Anderson med legender som Charlton, Best, Cantona, Keane, Scholes og Giggs... Tror det er det der hentydes til..

Så du mener måske ligefrem at Giggs har spillet en stor sæson? :) Det har jo netop været hans elendige spil der har gjort ham til syndebuk - han har virkelig til tider været elendig. Og mht. til Ronaldo, så accepterer man ligesom at han til tider er ude af kampene, fordi vi ved alle at han lige pludselig dukker op og scorer (38 gange indtil videre) - mens Giggs desværre aldrig beærer os med sådanne glæder.

Scholes har været bedre, men spiller stadig 2 gode kampe, for dærnest at virke presset i den efterfølgende. Men uanset er der da ingen tvivl om at Scholes stadig er en super spiller for os.

Dines
21-04-2008, 08:03

Nu synes jeg ikke med Scholes, men mener ærlig talt at han spillede en skidt kamp mod Blackburn. Ja, han var med til at vende det for os, men jeg synes han lavede alt for mange fejl afleveringer, som kunne have kostet dyrt. Specielt i 1. halvleg mistede han boldene farlige steder. Mht. Giggs og Ronaldos kamp i lørdags, er der jo en forskel når det næsten kun er Giggs der får en sviner. Han spillede piv elendigt udentvivl, men forskellen på ham er Ronaldo er, at Ronaldo har leveret varen i de andre kampe, mens Giggs har spillet skidt i hele sæsonen. Og som det p.t. ser ud med Nani der spiller godt, og Giggs der er i sit livs værste form, så mener jeg ikke at han skal starte inde, fordi han er rutineret osv osv.

Glory Man United
21-04-2008, 08:28
United spillede en anelse bedre i 2. halvleg end 1.
Giggs blev taget ud, og han havde i modsætning til andre ikke muligheden for at spille sig op. Klart man ikke tager sæsonens bedste Ronaldo ud i denne kamp, men hans kamp var lige så kritisabel som Giggses.
At Ronaldo ikke bliver svinet til undrer mig ikke. Der er vel en del her som er blevet Unitedfans pga ham. Derimod undrer det mig, at ingen stemte på ham som MOM......nye tider er måske på vej??? ;)

ChristianR
21-04-2008, 08:30
Nej, men Dines skriver, at med Scholes' nuværrende form, så bør han ikke starte, selvom han har spillet godt på det seneste. Jeg synes man er for hurtig til at konkludere, at Scholes ikke er i form, bare fordi han spiller en knap så god kamp mod Blackburn.

Jeg kan sagtens forstå, du er uenig. Jeg mener bare ikke, at det var så langt ude, det Dines sagde, at sådan en sarkastisk kommentar var på plads.

Men lad det nu ligge. Diskussionen bunder jo nok i, at vi heldigvis er i sådan et luxusproblem, at vi har 4 centralemidtbanespillere, vi gerne vil have i startformationen.

IMO er Hargo og Anderson sikre til Barcakampen, da jeg synes Carrick og Scholes bidrager meget med det samme. Her vinder Scholesey kampen over Carrick knebent. Jeg synes ikke, at Scholes spillede en særlig god kamp mod Blackburn, men det gjorde Carrick bestemt heller ikke.

Men lad os dog glæde os over, at vi har for mange gode spillere og ikke for få:)

ChristianR
21-04-2008, 08:32
United spillede en anelse bedre i 2. halvleg end 1.
Giggs blev taget ud, og han havde i modsætning til andre ikke muligheden for at spille sig op. Klart man ikke tager sæsonens bedste Ronaldo ud i denne kamp, men hans kamp var lige så kritisabel som Giggses.
At Ronaldo ikke bliver svinet til undrer mig ikke. Der er vel en del her som er blevet Unitedfans pga ham. Derimod undrer det mig, at ingen stemte på ham som MOM......nye tider er måske på vej??? ;)

Hvis jeg var SAF havde jeg også taget Giggs ud fremfor Ronaldo, uden at være "Ronaldo-fan" - havde du ikke?

Ja, Ronaldo spillede da pivringe og nok næsten lige som skidt. Men det har han jo før gjort, hvor han alligevel er dukket op til sidst og har afgjort kampen til vores fordel. Giggs har bare ikke den hurtighed længere til, at han kan gøre det.

Glory Man United
21-04-2008, 08:43
Hvis jeg var SAF havde jeg også taget Giggs ud fremfor Ronaldo, uden at være "Ronaldo-fan" - havde du ikke?

Ja, Ronaldo spillede da pivringe og nok næsten lige som skidt. Men det har han jo før gjort, hvor han alligevel er dukket op til sidst og har afgjort kampen til vores fordel. Giggs har bare ikke den hurtighed længere til, at han kan gøre det.

Christian, læser du aldrig et helt indlæg, inden du kommenterer? Jeg skriver jo netop, at man ikke tager Ronaldo ud i sådan en kamp.

United-Allan33
21-04-2008, 09:04
Så du mener måske ligefrem at Giggs har spillet en stor sæson? :) Det har jo netop været hans elendige spil der har gjort ham til syndebuk - han har virkelig til tider været elendig. Og mht. til Ronaldo, så accepterer man ligesom at han til tider er ude af kampene, fordi vi ved alle at han lige pludselig dukker op og scorer (38 gange indtil videre) - mens Giggs desværre aldrig beærer os med sådanne glæder.

Scholes har været bedre, men spiller stadig 2 gode kampe, for dærnest at virke presset i den efterfølgende. Men uanset er der da ingen tvivl om at Scholes stadig er en super spiller for os.

Hvor skriver jeg at Giggs har haft en super sæson??? Og hvor siger jeg noget om Ronaldo?? Jeg har forsvaret Giggs de steder jeg mener kritikken går på (som jeg også forklare) at det skyldes man hellere ønsker andre spillere på holdet, hvorimod almen kritik af Giggs er fin nok, da hans sæson har været et pænt stykke under vanlig standard... at score 38 mål i en sæson fritager i min bog ikke en spiller for kritik hvis han spiller dårligt.. Ligesom 17 år i United heller ikke fritager Giggs fra kritik...

Krede
21-04-2008, 09:53
Der bliver stillet spørgsmåltegn til, hvorfor Giggs især og tildels Scholes bliver kritiseret. Jeg tror altså også det har noget at gøre med deres legende-status, altså man forventer jo nærmest, at de er blandt banens bedste. Da jeg blev United-fan i starten af var Giggs vist omkring de 18 år og allerede fast mand og siden er han bare blevet ved. Derfor er det både sørgeligt med også svært at forstå, at sådan er det ikke længere.

Så jeg mener det er berrettiget at sige, at Giggs er gået meget ned.

Scholes skal man ikke afskrive endnu, dog synes jeg ikke hans sæson har været rigtig god. Jeg synes han svinger for meget. Nogle gange spiller han helt "Scholes-ske" og andre ser man han smider bold væk (og hvad sker derfor, at netop Scholes kan blive "caught in possession"?).

Når alt dette er sagt, så mener at Carrick er sikker starter, han er vores bedste midtbanespiller pt (og nu hvor vi taler om spillere der er undervurderet, wauw). Foran Carrick der vil jeg stadigvæk ligge Hargreaves og Anderson. Deres fysisk og arbejdsindsats kan være afgørende.

Hvem af Anderson og Hargreaves ville i droppe mod Barca? Og hvorfor?

ChristianR
21-04-2008, 12:35
Christian, læser du aldrig et helt indlæg, inden du kommenterer? Jeg skriver jo netop, at man ikke tager Ronaldo ud i sådan en kamp.

Så har jeg nok læst det lige hurtigt nok. Det var også tidligt om morgenen - Min bøf.

Men jeg mener nu, at jeg for det meste læser indlæggene helt igennem trod en enkelt fejl.

ChristianR
21-04-2008, 12:39
Hvem af Anderson og Hargreaves ville i droppe mod Barca? Og hvorfor?

Jeg vilel nu helst droppe enten Carrick eller Scholes, da de 2 minder meget om hinanden i spillestil.
Hvis jeg skulle droppe en af de 2 andre måtte det blive Hargo. Jeg føler mig ikke overbevist endnu om, at han vel spille så flot fodbold, som han har gjort hans seneste 2 kampe. Andersons bundniveau ligger altid højt.

23Becks
21-04-2008, 12:57
hvordan tror i opstillingen mod Barca blir? blir det 4-4-2 eller 4-5-1? Vi har ikke spillet optimalt de seneste par kampe, og jeg syns at flere af spillerne decideret har skuffet mig.. Brown har efter sin scoring mod Scousserne været middelst talt elendig, og jeg ser sku heller hargo på backen på onsdag.. Giggs skal heller ikke spille, da han simpelthen ikke levere varen når han spiller..

Umiddelbart tror jeg, at Ferguson vælger 4-5-1, hvilket han har gjort i de fleste CL-udekampe:

Håber på denne opstilling:

--------Edwin VDS--------------

---Hargo-Ferdinand-Vidic-Evra---
------------Carrick--------------
-----Scholes------Anderson-----
---Ronaldo--Rooney--Nani--------

Man kan evt. rykke enten anderson eller scholes ned ved siden af carrick og dermed vende diamanten om..

23Becks
21-04-2008, 12:59
Jeg vilel nu helst droppe enten Carrick eller Scholes, da de 2 minder meget om hinanden i spillestil.
Hvis jeg skulle droppe en af de 2 andre måtte det blive Hargo. Jeg føler mig ikke overbevist endnu om, at han vel spille så flot fodbold, som han har gjort hans seneste 2 kampe. Andersons bundniveau ligger altid højt.

Hargo scorede et super mål mod arsenal, men ellers var han ganske anonym, så han har stadig meget at bevise..

chrhein
21-04-2008, 14:14
Personligt elsker jeg vores 4-5-1 formation. Jeg elsker at spille med Tevez helt i front, og Rooney og Ronaldo bag ham / på kanterne.

Derfor bliver mit drømmehold således;

VDS

Hargreaves - Anderson - Carrick

Ronaldo - Rooney

Tevez

Hvis vi spiller 4-4-2 bytter jeg gerne en central midtbanespiller for Nani.

Jeg synes dog stadig at Tevez skal ligge helt fremme, med Rooney bag sig, og ikke omvendt som SAF ofte vælger.

Skov
21-04-2008, 14:51
-----------VDS-----------
Neville---Rio---Vidic----Evra

Ronaldo--Scholes--Anderson--Nani

Roon----Tevez

ChristianR
21-04-2008, 16:34
hvordan tror i opstillingen mod Barca blir? blir det 4-4-2 eller 4-5-1? Vi har ikke spillet optimalt de seneste par kampe, og jeg syns at flere af spillerne decideret har skuffet mig.. Brown har efter sin scoring mod Scousserne været middelst talt elendig, og jeg ser sku heller hargo på backen på onsdag.. Giggs skal heller ikke spille, da han simpelthen ikke levere varen når han spiller..

Umiddelbart tror jeg, at Ferguson vælger 4-5-1, hvilket han har gjort i de fleste CL-udekampe:

Håber på denne opstilling:

--------Edwin VDS--------------

---Hargo-Ferdinand-Vidic-Evra---
------------Carrick--------------
-----Scholes------Anderson-----
---Ronaldo--Rooney--Nani--------

Man kan evt. rykke enten anderson eller scholes ned ved siden af carrick og dermed vende diamanten om..

I de store kampe, har tendensen helt klart været 4-5-1 eller, hvad vi skal kalde den, så det tror jeg også helst mod Barca. Jeg er helt enig i din opstilling. dog tror jeg ikke, Hargo kommer ned på backen, selvom jeg gerne så det. Den får Brown nok, og så tager Hargo Carricks plads, mens Carrick går ud. Sådan tror jeg det bliver.
Jeg kunne også godt forestille mig, at SAF starter med Giggs i stedet for Nani, selvom jeg helst så Nani.

Krede
21-04-2008, 17:47
Personligt elsker jeg vores 4-5-1 formation. Jeg elsker at spille med Tevez helt i front, og Rooney og Ronaldo bag ham / på kanterne.

Derfor bliver mit drømmehold således;

VDS

Hargreaves - Anderson - Carrick

Ronaldo - Rooney

Tevez

Hvis vi spiller 4-4-2 bytter jeg gerne en central midtbanespiller for Nani.

Jeg synes dog stadig at Tevez skal ligge helt fremme, med Rooney bag sig, og ikke omvendt som SAF ofte vælger.

Min favorit opstilling. Og så med Carrick liggende bag Hargreaves og Anderson, hvor han kan fordele boldene. Klasse hold.....

Kofoed
21-04-2008, 19:19
Min favorit opstilling. Og så med Carrick liggende bag Hargreaves og Anderson, hvor han kan fordele boldene. Klasse hold.....

Præcis.. og min favorit..

VDS
Carrick
Hargo - Anderson
Ronaldo - Rooney
Tevez

Lækker optilling og som du også selv siger, hvis det skal være 4-4-2 så er det bare ud med Hargo og ind med Nani..

Benzet
21-04-2008, 20:22
.................VDS...............

Brown....Rio........Vidic........Evra

Ronaldo...Hargreaves..Anderson...Nani

...................Scholes......................

...................Rooney.......................

TK, Pique, O`Shea, Neville, Fletcher, Tevez, Giggs,

23Becks
21-04-2008, 20:25
.................VDS...............

Brown....Rio........Vidic........Evra

Ronaldo...Hargreaves..Anderson...Nani

...................Scholes......................

...................Rooney.......................

TK, Pique, O`Shea, Neville, Fletcher, Tevez, Giggs,

Utroligt at Carrick ikke engang indgår i truppen, men hver sin smag.. han har vidst aldrig være din favorit..

Benzet
21-04-2008, 20:52
Carrick er en ok spiller. Men jeg mener samtidigt, at vi er mere end godt besat på den centrale midtbane med Scholes, Anderson, Hargo, Fletcher og O`Shea. Jeg kan ikke se, at Carrick er bedre end nogle af disse spillere, hvor jeg ca. ser ham på niveau med Fletcher og O`Shea, der dog begge har den fordel, at de kan spille andre pladser. Men han har da også sine gode dage.

Kofoed
29-04-2008, 17:48
Vores stærkeste optilling på den centrale midt, mener jeg er anderson sammen med Carrick, hvilket man også kan se i det nye United supporteren.. i de 4 (PL)kampe hvor vi har spillet med en af de to kombinationer har vi vundet 4.. i alt har vi i de 13 (PL)kampe anderson har været med i vundet 11 gange, tabt 1 gang og spillet 1 uafgjort.. ganske god statistik.. i de 16 (PL)kampe Carrick har spillet, har vi vundet 13, spillet 2 uafgjort og tabt 1.. Eneste kamp Anderson har tabt var sammen med Scholes og eneste kamp Carrick har tabt var sammen med Hargo..

En afstemning på united.no om hvem folk mener saf skal satse på i det centrale siger 33% Carrick og Anderson, 23% siger Anderson og Hargo og 20% siger Scholes og Anderson..

Buch
29-04-2008, 18:00
Jeg tror vores styrke er at vi kan stille med så mange forskellige holdopstillinger, at man ikke kan sige hvilken der er bedst. Det kommer an på taktik, hvilke spillere der skal starte inde, om det er 4-4-2 eller 4-3-3.

Damien
05-09-2008, 21:50
Nu bliver det spændende at se om Berba kan spille sig på holdet..Men vil gerne se denne opstilling i kamp.

---Brown-Vidic-Rio-Evra-----
---------Scholes-------
Ronaldo-----------Anderson
----------Tevez---------
--Berbatov------Rooney

Naldo
05-09-2008, 22:11
-----------VdS---------------
Brown----Rio-----Vidic-----Evra
----------Hargreaves---------
-------Scholes---Carrick/Anderson
Ronaldo---Berbatov---Tevez/Rooney

Bare fordi vi har et hold med så mange offensive stjerner, så må vi huske at vores største styrke er vores forsvar. Så jeg føler ikke der er plads til både Ronaldo, Barbatov, Tevez og Rooney i samme opstilning. Men hvis de skiftes til at sidde over hver 4. kamp, så synes jeg det vil være optimalt, da der så ikke er nogen som bliver overbelastet + man så også vil have en super sub. i de kampe hvor det ikke køre.

Høgsted
05-09-2008, 22:15
Stærkeste opstilling efter min mening:

VDS
Brown.....Rio.....Vidic.....Evra
Ronaldo.......Carrick......Anderson......Nani
Tevez........Berbatov

Lorensen
05-09-2008, 22:23
Nu bliver det spændende at se om Berba kan spille sig på holdet..Men vil gerne se denne opstilling i kamp.

---Brown-Vidic-Rio-Evra-----
---------Scholes-------
Ronaldo-----------Anderson
----------Tevez---------
--Berbatov------Rooney

Undskyld, men den opstilling kommer aldrig til at fungere i kamp. At starte med alle 3 angribere kan være fint nok, men så sandelig ikke når Ronaldo, Anderson og Scholes også er på banen. Der er ingen til at bryde spillet, og hjælpe forsvaret.

Det minder mig lidt om Real lige efter de solgte Makelele.

Damien
05-09-2008, 22:29
Ja måske ikke mod de ti bedste i ligaen.. Men hvis vi kommer bagud eller møder et tæt pakket hold..Husk på hvor meget Anderson, Tevez Rooney egentlig arbejder tilbage i banen. Det altså ikke Ronaldinho typer der stopper op efter en mistet bold.

Grothen
05-09-2008, 23:05
Jeg synes efterhånden, vi har så mange strenge at spille på i både angrebet og på midtbanen, at det er svært at vælge én favoritopstilling. Så tror (ligesom sidste sæson i øvrigt), at opstillingen meget kommer til at afhænge af, om modstanderen hedder Barca på Camp Nou eller Hull på Old Trafford... I udekampene mod de store hold, ville jeg nok foretrække noget lignende:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Anderson-Carrick/Hargreaves-Scholes
Ronaldo-Rooney/Tevez
Berbatov

(Eventuelt bytte Berbatov ud med den overskydende af Rooney/Tevez)...

I de "lettere" kampe kunne det så være en mere klassisk 4-4-2:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Anderson-Carrick/Scholes/Hargreaves-Nani/Giggs
Berbatov/Rooney/Tevez (to af de tre skulle så selvfølgelig danne frontduo)...

Men igen, vi har så stor bredde i truppen, at midtbanen og angrebet må afhænge af modstanderen og dagsformen hos de enkelte spillere...

Damien
19-07-2009, 21:27
Ville lige hører jeres stærkeste opstilling til August, det afhænger selvfølgelig lidt af modstander. Men lad os få nogle bud.

Vds
Rafael/O'Shea - Vidic - Rio - Evra
Fletcher - Anderson - Scholes - ?
Rooney - Owen

For mig at se har vi et problem på venstre midt, en af følgende skal virkelig træde igennem: Nani, Giggs, Obertan, Park, Tosic ?? blir spændende at se.

Christensen
19-07-2009, 21:47
Fletcher på højrekanten og Carrick og Berbatov på bænken? No-way. Må sgu indrømme, at jeg er dybt uenig med dig.

Fletcher er IKKE fløj, og det er spild af hans talenter at spille med ham derude. Samtidig er Carrick IMO vores bedste midtbanespiller. Og så spår jeg Berbatov en stor sæson, hvor spillet vil blive mere bygget op omkring ham, nu hvor Ronaldo er væk.

Min ønskeopstilling må være følgende:

VDS
Brown/Rafael - Vidic - Rio - Evra
Valencia - Carrick - Hargreaves - Anderson
Rooney - Berbatov

Håber at se Anderson i en meget fri rolle i venstresiden. Tror vi vil nyde godt af hans speed, kreativitet og arbejdsindsats i en mere offensiv rolle en den han indtil nu har haft. Tror desuden at Anderson i en fri rolle, vil give Evra en masse plads til at angribe, hvilket vi flere gange har set hvor vigtigt det er.

I Hargreaves har vi en fantastisk midtbanemotor, som kan være lidt over det hele, samt give plads til Carrick i en lidt mere offensivt orienteret rolle, hvor hans rolighed og fantastiske overblik vil give mulighed for "killer-balls" og dybdeløb fra andre spillere.

Jeg spår desuden Berbatov, og i særdeleshed Rooney, en stor sæson, hvor de vil vise sig vigtige. Derudover forventer jeg Nani løfter sit spil, Owen får banket nogle kasser ind, Welbeck får sit gennembrud, at Fletcher fortsætter stilen fra sidste sæson og at vores nyindkøb overrasker og imponerer.

Ovenstående er måske ikke vores stærkeste, men det er sådan jeg håber vi kommer til at spille (i hvert fald størstedelen af kampene), men jeg tror der vil være en masse rotation - især på midtbanen.

Troelsgaard
19-07-2009, 21:48
Som du selv nævner, så handler det om modstanderen, så fra min side er det:

"Overkommelige kampe"
Ed (evt. Foster i nogle af kampe, for at få ham spillet ind)
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Carrick - Anderson - Park (indtil Tosic/Obertan har vist noget)
Rooney
Berbatov/Owen

"Store/svære kampe"
Ed
O'Shea/Brown - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher - Carrick - Giggs - Park
Rooney

Store/svære kampe opstillingen kunne dog ændres til, at Rooney ryger ud på venstre kanten, og så have Owen oppe foran til kontraangrebene, han er muligvis ikke ligeså hurtig som tidligere, men han er umiddelbart den mest kyniske af vores angribere, og det kunne være meget brugbart i de tætte kampe.

Damien
20-07-2009, 01:25
Hmmm.. hvor er Fletcher ? imo. den mest sikre startspiller på midten. Den mand er jo verdensklasse.
Ang.
Carrick: var meget i tvivl om jeg foretrækker Carrick eller Scholes. Er stor Scholes fan, men vil være glad hvis de ku skiftes. Carrick er os en fantastisk spiller.
Berbatov: Må sige at han ikke imponerede mig sidste sæson, og hans dovenskab ka pisse mig af. Så syns det kunne være fedt at gå all in på Owen.

Red Storm Rising
20-07-2009, 09:49
Berbatov: Må sige at han ikke imponerede mig sidste sæson, og hans dovenskab ka pisse mig af. Så syns det kunne være fedt at gå all in på Owen.

Med Owens historik med hensyn til skader svarer det vist til at gå all in med et par 3 på hånden ;-)
Jeg tror og håber, at Owen kan komme til at spille en væsentlig rolle og score en del mål, men udgangspunktet må være, at Berbatov er førstevalg som frontangriber. For mig er det vigtigste, at vi holder op med at bruge Rooney som wing og i stedet giver ham en fri rolle lige bag Berbatov/Owen. Jeg tror, at Rooney og Berbatov kan blive en rigtig giftig duo, hvis de får lov at spille sammen i en længere periode.

Jev
20-07-2009, 10:03
VDS siger sig selv.

På højre backen er jeg i tvivl. Rafael startede fabelagtigt i sidste sæson, men i foråret lignede han ikke en mand (eller dreng), der er klar til at være stamspiller i United. Wes Brown er vores bedste mand, hvis han kan genfinde niveauet fra 07/08-sæsonen. Kan han ikke det, har vi en pålidelig spiller i Sheasy.

Resten af forsvaret er indlysende.

På højrefløjen kender jeg ikke meget til Antonio Valencia, men vi har graverende problemer, hvis han ikke er sikker starter. Så det satser jeg på.

Den centrale midtbane er vanskelig. Umiddelbart står de to aldrende legender bagest i køen. Carrick er min foretrukne spiller, vi har brug for hans evner som spilfordeler. Andersons dynamik er brugbar mod ringere modstandere og i samtlige hjemmekampe. I svære udekampe er Hargreaves/Fletcher muligvis en fornuftigere løsning. Derudover kommer vi naturligvis til at spille 4-5-1 i en del kampe, navnlig i Europa.

Venstrefløjen ligger umiddelbart til Park, men jeg er ikke helt tryg. Park fungerede i fjor, fordi Cristiano Ronaldo kompenserede for hans manglende produktivitet. De komplementerede hinanden; Ronaldo skabte mål og målchancer for to (måske endda tre) fløjspillere, og Park lavede to (måske endda tre) fløjspilleres løbearbejde. Spørgsmålet er, om vi har råd til at bruge en type som Park, når vi med al sandsynlighed ikke har samme produktivitet på højrekanten i den kommende sæson. Jeg håber mest af alt på, at Nani, Obertan eller Tosic pludselig udfolder sig. Jeg har ikke megen fidus til Anderson som venstrefløj. Det gik ikke særlig godt i den forgangne sæson.

Angrebet giver naturligvis sig selv. Rooney og Berbatov med Owen som alternativ og Welbeck og Macheda i tredje geled.

JakobR
02-08-2009, 00:50
van der Sar
Valencia - Fletcher - Carrick - Park
Rooney - Owen

Brown skal på holdet pga. hans høje bundniveau og rutine. Rafael er en dygtig spiller og bliver en stor spiller i fremtiden. Jeg er bare lidt mere tryg ved Brown.

Hargreaves ser jeg ikke rigtigt som en del af holdet, da han ikke engang har 40 optrædener på 2 sæsoner, så det bliver Fletcher i stedet for ham.

Hvis Anderson kunne hæve sit bundniveau voldsomt, så ville jeg til hver en tid bruge ham i stedet for Carrick, da Anderson mere er en central midtbanemand efter mit hoved pga. hans drive og presspil.

Obertan og Tosic kender jeg ikke specielt godt, mens Nanis bundniveau indtil videre har været alt for lavt, så jeg vælger Park, selvom jeg ikke er meget for det.

Berbatov viste ingenting i sidste sæson, så jeg er villig til at give Owen en chance. Nu vil Ferguson dog til at bruge Berbatov anderledes, så vi må se...

van der Sar, Ferdinand, Vidic, Evra og Rooney er rygraden på holdet, efter min mening.

Damien
02-08-2009, 10:09
van der Sar, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher og Rooney er rygraden på holdet, efter min mening.

Syntes der er skræmmende stor tedens til at overse Fletcher, han er da sten sikker starter. åbenbart mange united fans der også undervurdere ham.

Troelsgaard
02-08-2009, 10:10
van der Sar
Valencia - Fletcher - Carrick - Park
Rooney - Owen

Brown skal på holdet pga. hans høje bundniveau og rutine. Rafael er en dygtig spiller og bliver en stor spiller i fremtiden. Jeg er bare lidt mere tryg ved Brown.

Hargreaves ser jeg ikke rigtigt som en del af holdet, da han ikke engang har 40 optrædener på 2 sæsoner, så det bliver Fletcher i stedet for ham.

Hvis Anderson kunne hæve sit bundniveau voldsomt, så ville jeg til hver en tid bruge ham i stedet for Carrick, da Anderson mere er en central midtbanemand efter mit hoved pga. hans drive og presspil.

Obertan og Tosic kender jeg ikke specielt godt, mens Nanis bundniveau indtil videre har været alt for lavt, så jeg vælger Park, selvom jeg ikke er meget for det.

Berbatov viste ingenting i sidste sæson, så jeg er villig til at give Owen en chance. Nu vil Ferguson dog til at bruge Berbatov anderledes, så vi må se...

van der Sar, Ferdinand, Vidic, Evra og Rooney er rygraden på holdet, efter min mening.

Den centrale midtbane skriger efter kreativitet. Fletch er min favoritspiller, men han kan imo kun bruges i start 11'eren i udvalgte kampe, dem hvor vi ikke har bolden hele tiden, og skal skabe kampen, for i de kampe kommer hans spidskompetencer for alvor til sin ret, mens han i de kampe, hvor vi skal skabe det hele, falder lidt igennem pga. sin manglende formåen teknisk. I den slags kampe hedder midten Carrick og Anderson, specielt hvis Anderson begynder at score noget mere. Venstre kanten er også tynd, for ligesom med Fletch, så kan Park kun bruges i udvalgte kampe, primært dem hvor vi ikke skal skabe kampen, ellers skal vi have en spiller, der kan noget på egen hånd, og jeg håber at enten Nani, Tosic eller Obertan kan være den spiller, for ellers mangler vi noget derude.

Kofoed
02-08-2009, 11:51
Min stærkeste på dagen er denne:

VDS
Valencia - Anderson - Fletcher - Nani
Rooney - Berbatov

Efter min mening er der 5 spillere der kan diskuteres..
Rafael, kan være et sats, da hans præstationer er svingende, men er ikke sikker på at vi får brown op på hans gamle niveau, men hvis så overtar han pladsen..
Anderson scorer ikke nok, og elsker Carrick, men Fletcher og Carrick sammen bliver for passivt..
Nani har været mildt talt MEGET svingende, men kan ikke rigtig se hva vi ellers har på den kant.. Vi har Park til de store kampe der er 100% arbejdsmaskine der aldrig bliver træt, men Nani er blevet dygtig i defensiven syntes jeg, så der vil jeg ikke være så bekymret..
Og så Berbatov.. Nogle siger han er for doven.. Det mener jeg ikke. Han er bare for meget Rooney til tider, hvor han løber for meget ned i banen. Scorede for lidt sidste sæson, men er sikker på det kommer, og når han rammer dagen er der få spillere i verden der har samme teknik som ham, og bolden er som limet til hans føder.

matthiepuh
02-08-2009, 12:16
VDS
Rafael - RIO - Vidic - Evra
Valencia - Anderson - Carrick - Nani
Owen - Rooney

Således ville jeg starte i kampe hvor vi ville formode at skulle være rigtig rigtig spilstyrende, og ja, ved godt at man så måske burde bruge enten Giggs eller Scholes - men.. Dem ser jeg godt nok kun efterhånden som super subs - tror ikke nogen af dem kan holde et højt niveau en hel kamp - så er det bedre at have dem at sætte ind, hvis det skulle gå modsat forventet.

Forstår ikke at Carrick på nogle hold er sat af, han er den stærkeste imo til at spille de korte pasninger og holde posession - hvilket er alfa og omega hvis vi skal nedbryde de meget defensive hold, han vinder/bryder mange bolde, får lavet lidt mål, tror flere end de andre, og har faktisk en del assists.

Hvis vi havde bolden lidt mindre i en kamp, så kunne man imo. sætte folk som Brown, Flecher, park eller O´shea ind

Men alt i alt, så er den stærkeste opstilling altså ikke bare 11 - men lige så meget bænken når vi er med i så meget som vi er, og der er vi altså stadig stærke!

VDS Foster
Rafael Brown Oshea
Rio Vicic Evans (Craig C.)
Evra Oshea Fabio

Nani, Valencia, Park, Tosic, Obertan evt. Welbeck
Scholes, Giggs, Carrick, Flecher, Owen Ha, Anderson, Gibson

Berba, Welbeck, Rooney, Kiko, Owen.

Vi er jo sindssygt stærke - jeg har bare nævnt nogle af de store navne, som vel næsten alle ville starte i klubber uden for big four, med mindre de spiller på "stjernes plads" :P
Så jeg har det sådan - en god start 11´er er intet når man skal spille hvad 60-80 kampe på en sæson - det er langt vigtigere at have 20-25 gode folk, skuffer en, så står der en ny klar, dels vil niveauet konstant være højt og dels vil det hele tiden blive løftet qua den store kvalitet truppen besidder.

JakobR
02-08-2009, 12:30
Syntes der er skræmmende stor tedens til at overse Fletcher, han er da sten sikker starter.

Udelukkende fordi Hargreaves' knæ er i smadder, hvis du spørger mig.

Hargreaves er langt hurtigere, bedre tackler, kan langt bedre sætte sin direkte mand af, besidder en fantastisk sparketeknik + han kan spille flere pladser (Fletcher på wing og back er ikke kønt).

Fletcher er en udmærket spiller, men jeg vil absolut ikke kategorisere ham som verdensklasse. I så fald skal han sættes op mod spillere som Essien... Jeg vil egentlig heller ikke putte Hargreaves i den kategori, men det er udelukkende, fordi manden konstant er skadet og man pt overhovedet ikke kender hans niveau.

Michael
02-08-2009, 14:11
VDS
Brown - Ferdinand -Vidic - Evra
Valencia - Carrick - Fletcher - Nani
Rooney - Berbatov

Jeg vil mene at det er det bedste vi kan diske op med! Der er dog et lille spørgsmålstegn ved venstrekanten.. Nani/Park? :titte:

chrhein
02-08-2009, 15:51
Syntes der er skræmmende stor tedens til at overse Fletcher, han er da sten sikker starter. åbenbart mange united fans der også undervurdere ham.

Ja i hver anden kamp er han fantastisk, og hver anden ligner han igen en spiller der ikke helt kan følge med. Jeg kan godt lide fletcher - men jeg ser måske blot et større potentiale i Anderson over tid. Jeg synes fortsat vores bedste centrale midtbane er Carrick / Anderson, med Fletcher som 3 valg. (Vil dog altid spille Fletcher når vi spiller 4-3-3 i de store kampe. Scholes, selvom manden er en legende, har jeg ikke længere den store tiltro til.

Min formation vil se således ud;

VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Carrick-Anderson-Nani
Berbatov-Rooney

Jev
02-08-2009, 16:01
Er jeg den eneste, der ser større potentiale i Fabio end i Rafael? Fabio er også højrebenet og må kunne varetage højre backen mindst lige så godt som Rafael, der efter en kometagtig start er faldet i niveau. Jeg kan ærlig talt ikke forstå, at man kan foretrække ham på højre backen. For mig at se er han slet ikke klar endnu. Brown er min foretrukne højre back.

SantasLittleHelper
02-08-2009, 16:09
Er jeg den eneste, der ser større potentiale i Fabio end i Rafael? Fabio er også højrebenet og må kunne varetage højre backen mindst lige så godt som Rafael, der efter en kometagtig start er faldet i niveau. Jeg kan ærlig talt ikke forstå, at man kan foretrække ham på højre backen. For mig at se er han slet ikke klar endnu. Brown er min foretrukne højre back.

Nej, det er du ikke. Det har der faktisk været snak om hele tiden, men vi har bare ikke kunnet se det med egne øjne, da Fabio har været meget skadet. Det har Rafael jo så også, så jeg tvivler stærkt på, at vi har set det bedste til ham endnu. Jeg synes heller ikke han er faldet specielt meget i niveau, men hans force er selvfølgelig i det offensive, selvom han bestemt er talentfuld defensivt også. Jeg glæder mig rigtig meget til den kamp hvor de begge starter inde. Det vil være starten på en ny æra.

Jeg vil bestemt vælge Rafael på højreback frem for Brown. At det muligvis har noget at gøre med, at jeg mener at Brown er den dårligste spiller i hele truppen, og at Rafael er min yndlingsspiller får du mig naturligvis aldrig til at indrømme ;)

VDS
Rafael, Rio, Vida, Evra
Valencia, Carrick, Anderson, Nani
Owen, Rooney

Sikreste kort er selvf Rooney. I sjældne tilfælde kan han vel smides ud på kanten, Nani på bænken, og så Owen op sammen med Berba.

NtotheT
02-08-2009, 16:20
Jeg synes, det er utrolig svært, hvilket opstilling er vores stærkeste.

Når vi møder Stoke, Reading, WBA, Hull på hjemmebane er spillere som Fletcher, Brown og Park direkte selvmord, da de ikke har de helt store offensive kvaliteter til at sprætte et kompakt 10mandsforsvar op på OT. Her er det mere indlysende at benytte hhv. Anderson, Rafael og Nani/Obertan/Tosic op, da de alle har mere offensive træk i sig end deres konkurrenter. Selvom Brown f.eks. er vores bedste højre back i truppen uden tvivl, så selv en som ham ikke engang sikker på at være en starter.

Det er det, der er så godt ved den trup, Fergie har stablet sammen. Vi er meget uforudsigelige, for det handler om, hvordan vi vil gribe kampen an.

Når vi så møder kompetente og habile modstandere som Chelsea, Barcelona, hvor spillet går gennem midten, så skal vi til at ty os til en tremandsmidtbane, hvor Carrick og Fletcher IMO er selvskrevet, hvor den sidste er så til diskussion, om vi vil benytte Andersons flow og drive, eller om vi vil benytte Scholes og Giggs erfaring og overblik. Det er IMO usædvanligt svært, men samtidig godt at vi kan være så fleredimensionelle i vores spil i modsætning til Barca f.eks., der aldrig går kompromis med deres spillestil. Om det er godt eller ej, så kan vi bare kigge på deres trofæskab fra sidste sæson, som burde understrege enhver tvivl.

Igen, det er usædvanlig svært, men hvis vi var tvunget ville jeg stille sådan her op.

VDS
Valencia - Fletcher - Carrick - Anderson
Rooney
Berbatov

Ovenstående hold er sat sammen på følgende måde. I og med Evra er en usædvanlig offensiv back, så er det godt, at man på den modsatte side har en mere tætpakket stærk højre back i form af Brown, så han i samarbejde med Rio, Vidic og Fletcher kan bibeholde en vis form for balance i løbet af en kamp, så vi ikke gang på gang skal blive flækket midt over af en kontra, hvor det kun er Rio og Vdic, der er tilbage.

Jeg vælger ligeså Anderson, da han er den eneste af vores venstrekanter, der har haft et acceptabelt niveau sidste sæson (Park havde også, men han kan INTET offensivt) selvom det foregik centralt. Jeg kender til Andersons egenskaber, og jeg forstår stadig ikke endnu, hvorfor han til tider ikke bliver brugt i "Ronaldinho-rollen" i venstresiden.

Park vil jeg ikke benytte derude, medmindre han snart kommer ud af sit boykot af driblinger og mål. Nanis talent er uomtvistelig, men han er jo mere svingende end en fjeder i sit spil, at der på dette niveau ikke er råd til det. Obertan har jeg sindssyge store forventninger til, da han er et kæmpetalent, men vi ved ikke, om han bliver flop eller stjernekøb.

Berbatov giver ejg en chance til på trods af en elendig sæson sidste år. Jeg kender hans kvaliteter og håber, at de fremkommer denne sæson. Ellers må Owen bare bombe igennem i den rigtige røde trøje ;)

NOTE: Jeg har ikke benyttet Hargo, da jeg pt. ikke ved, om han bliver klar eller ej. Men hvis han gør, vil ham og Fletcher være hinandens direkte konkurrent, og den der gør det bedst, får pladsen. Selvom Hargo besidder flere kvaliteter end Fletcher. :)

Og til den person, der beskrev Fletcher som verdensklasse. Lad nu være med at misbruge det ord. "Berbatov er verdensklasse, Brown er verdensklasse, Dong er verdensklasse". Nej nej nej og nej. Hvis Fletcher er det, hvad fanden er typer som Essien og Cambiasso?

Christensen
02-08-2009, 17:53

Fabio er også altid blevet nævnt som det største talent af de to. Han skulle både være den bedste rent teknisk, og så har han altid scoret flest mål af de to. Fabio er vist nok også anfører på Brasiliens U-ved ikke lige hvilken årgang-landshold

Hille
02-08-2009, 18:24
Nej, det er du ikke. Det har der faktisk været snak om hele tiden, men vi har bare ikke kunnet se det med egne øjne, da Fabio har været meget skadet. Det har Rafael jo så også, så jeg tvivler stærkt på, at vi har set det bedste til ham endnu. Jeg synes heller ikke han er faldet specielt meget i niveau, men hans force er selvfølgelig i det offensive, selvom han bestemt er talentfuld defensivt også. Jeg glæder mig rigtig meget til den kamp hvor de begge starter inde. Det vil være starten på en ny æra.

Jeg vil bestemt vælge Rafael på højreback frem for Brown. At det muligvis har noget at gøre med, at jeg mener at Brown er den dårligste spiller i hele truppen, og at Rafael er min yndlingsspiller får du mig naturligvis aldrig til at indrømme ;)

VDS
Rafael, Rio, Vida, Evra
Valencia, Carrick, Anderson, Nani
Owen, Rooney

Sikreste kort er selvf Rooney. I sjældne tilfælde kan han vel smides ud på kanten, Nani på bænken, og så Owen op sammen med Berba.

de startede vist begge i carling cup finalen :D

klunkebjarne
02-08-2009, 19:21
VDS
Rooney - Berbatov

Der er tre spillere jeg er lidt i tvivl om. Rafael ku' erstattes med Brown, men imo har Rafael et potentiale der er så stort og til at blive meget bedre end Brown er nu, og så har har gjort det godt de gange han har spillet.

Fletcher / Anderson? Jeg må erkende, at jeg ikke ved så meget om disse to spillere, men de gange jeg har set dem spille synes jeg at Fletcher virker som en meget mere stabil spiller, selvom Anderson har gjort det godt og lave nogle gode ting. Anderson er også ung og har stort potentiale, men aldersforskellen er dog ikke så stor som i kampen om højrebacken.

Berbatov / Owen? Berbatov er en god boksspiller, som er teknisk stærk, og jeg har forsvaret ham mange gange trods sidste sæson, men må indrømme at jeg er ved at være godt træt af ham nu. De gange jeg har set ham i pre-season kampene har han igen været utroligt doven, og har stoppet alt tempo i opspillet. Jeg synes dog alligevel han skal ha chancen i næste sæson, nu når han trods alt er spillet ind på holdet.

Glory Man United
03-08-2009, 10:01
VDS
Rooney - Berbatov

Der er tre spillere jeg er lidt i tvivl om. Rafael ku' erstattes med Brown, men imo har Rafael et potentiale der er så stort og til at blive meget bedre end Brown er nu, og så har har gjort det godt de gange han har spillet.

Fletcher / Anderson? Jeg må erkende, at jeg ikke ved så meget om disse to spillere, men de gange jeg har set dem spille synes jeg at Fletcher virker som en meget mere stabil spiller, selvom Anderson har gjort det godt og lave nogle gode ting. Anderson er også ung og har stort potentiale, men aldersforskellen er dog ikke så stor som i kampen om højrebacken.

Berbatov / Owen? Berbatov er en god boksspiller, som er teknisk stærk, og jeg har forsvaret ham mange gange trods sidste sæson, men må indrømme at jeg er ved at være godt træt af ham nu. De gange jeg har set ham i pre-season kampene har han igen været utroligt doven, og har stoppet alt tempo i opspillet. Jeg synes dog alligevel han skal ha chancen i næste sæson, nu når han trods alt er spillet ind på holdet.

:lolol:Seriøst?

Sazoo
03-08-2009, 10:18
Og med de nye regler i Champions League om homegrown spillere ,og engelske spillere ,prøv så lige den her.

Ben Foster (ENG) - Wes Brown (ENG/Homegrown) , Rio Ferdinand (ENG) ,Jonny Evans (Homegrown) , John O'Shea (Homegrown) - Darren Fletcher (Homegrown) ,Michael Carrick (ENG) ,Owen Hargreaves (ENG) eller Paul Scholes (ENG/Homegrown) ,Ryan Giggs (Homegrown) - Wayne Rooney (ENG) og Michael Owen (ENG).

SUBS ,bl.a.
Danny Welbeck (ENG/Homegrown) ,Corry Evans (Homegrown)

Dette er faktiskt en meget stærk opstilling uden udlændinge. Og hvis vi så følger reglerne og sætter noget udelansk kryddrerier ind ,så har vi jo Edwin van der Sar ,Nemanja Vidic ,Patrice Evra ,Anderson,Valencia,Tosic og Berbatov at vælge mellem ,plus flere :)
Så jo ,jeg tror Fergie har fat i den helt rigtige ende :)

Ellers er min ideal opstilling denne:

Edwin van der Sar - Wes Brown ,Rio Ferdinand ,Nemanja Vidic ,Patrice Evra - Antonio Valencia , Michael Carrick ,Anderson ,Giggs/Tosic - Rooney ,Owen

SantasLittleHelper
03-08-2009, 10:25
Tæller Rooney ikke som homegrown? Han har vel spillet 3 sæsoner i klubben inden han blev 21.. Eller han var i hvert fald i gang med sin 3. sæson da han blev 21, men det er måske ikke nok?

Lbskjelborg
03-08-2009, 11:41
Og med de nye regler i Champions League om homegrown spillere ,og engelske spillere ,prøv så lige den her.

Ben Foster (ENG) - Wes Brown (ENG/Homegrown) , Rio Ferdinand (ENG) ,Jonny Evans (Homegrown) , John O'Shea (Homegrown) - Darren Fletcher (Homegrown) ,Michael Carrick (ENG) ,Owen Hargreaves (ENG) eller Paul Scholes (ENG/Homegrown) ,Ryan Giggs (Homegrown) - Wayne Rooney (ENG) og Michael Owen (ENG).

SUBS ,bl.a.
Danny Welbeck (ENG/Homegrown) ,Corry Evans (Homegrown)

Dette er faktiskt en meget stærk opstilling uden udlændinge. Og hvis vi så følger reglerne og sætter noget udelansk kryddrerier ind ,så har vi jo Edwin van der Sar ,Nemanja Vidic ,Patrice Evra ,Anderson,Valencia,Tosic og Berbatov at vælge mellem ,plus flere :)
Så jo ,jeg tror Fergie har fat i den helt rigtige ende :)

Ellers er min ideal opstilling denne:

Edwin van der Sar - Wes Brown ,Rio Ferdinand ,Nemanja Vidic ,Patrice Evra - Antonio Valencia , Michael Carrick ,Anderson ,Giggs/Tosic - Rooney ,Owen

Er lidt i tvivl om, hvem der tæller som engelske spiller, og hvem der ikke gør.
O'shea, Gibson er fra Irland.
Evans, Unge Evans, Catchart er fra Nord Irland.
Fletcher er fra Skotland.
Giggs er fra Wales.

Hvem tæller som engelske spiller, og hvem gør ikke?

For ellers har vi lige pludselig ikke så mange.
Foster, (Newill), Brown, Ferdinand, (Scholes), Carrick, (Hargreaves), Rooney, Owen, Welbeck.

() med dem som køre på sidste år eller er i tvivl om de nogensinde kommer op på et niveau der er United værdigt igen ''Hargreaves''

Jev
03-08-2009, 14:23
Hvem tæller som engelske spiller

Dem fra England ...

Så nej, vi står ikke vanvittigt godt i forhold til 6+5-reglen, men væsentlig bedre end vores rivaler. Vi har dog Foster, Brown, Ferdinand, Carrick, Hargo, Rooney, Owen og evt. Welbeck, der kan udgøre en engelsk stamme i de kommende år, så alarmklokkerne bimler ikke pt. Jeg havde dog gerne set, at truppen havde fået tilgang af Ashley Young, så vi også her havde en englænder gennem de næste mange sæsoner. Man ved aldrig, om Evans, Foster og Welbeck slår igennem, om Anderson sætter sig solidt på den ene centrale plads og holder Hargo eller Carrick udenfor, eller om Rafael fortrænger Brown fra startopstillingen allerede i den forestående sæson. Hvad 'homegrown' spillere angår, så har vi ingen problemer.

Redguf
03-08-2009, 14:37
Er det mig der er helt gal på den eller er Evans ikke enten Irsk eller Nord-irsk?

Jev
03-08-2009, 14:41
Er det mig der er helt gal på den eller er Evans ikke enten Irsk eller Nord-irsk?

Jo, han er nordirer. My bad.

Troelsgaard
03-08-2009, 16:17
I fodbold er England, Skotland, Nordirland og Wales adskilt, og spiller med hver deres landshold, men politisk hænger de jo sammen, så måske tæller fx. en skotte ikke som decideret udlænding, ligesom det var tilfældet da man havde en udlændingekvote før Bosman-dommen.

Noget helt andet er så, at jeg ikke tror den 6+5 regel bliver til noget, for EU vil altid stille sig i vejen, pga. arbejdsmarkedets frie bevægelse, og selvom jeg egentlig er tilhænger af idéen, så vil det tage en evighed, før alle klubber har fået tilpasset sig systemet.

Mikkelsen
03-08-2009, 17:55
I fodbold er England, Skotland, Nordirland og Wales adskilt, og spiller med hver deres landshold, men politisk hænger de jo sammen, så måske tæller fx. en skotte ikke som decideret udlænding, ligesom det var tilfældet da man havde en udlændingekvote før Bosman-dommen.

Noget helt andet er så, at jeg ikke tror den 6+5 regel bliver til noget, for EU vil altid stille sig i vejen, pga. arbejdsmarkedets frie bevægelse, og selvom jeg egentlig er tilhænger af idéen, så vil det tage en evighed, før alle klubber har fået tilpasset sig systemet.
Da man havde udlændinge kvote, talte Skottere, Irere og Walisere som Englændere - hvis det bliver sådan igen står United rigtig godt vs. arsenal:)

Damien
11-08-2009, 00:37
Efter pre-season og Charity ser min hold sådan her ud:
Vds
Fletcher - Anderson - Scholes - Nani
Rooney - Berbatov

dog med Owen og Carrick som kæmpe outsider.

Stratego Thomas
11-08-2009, 00:43
Vds
Rooney - Berbatov

nå du nu skriver, at dette er dit bud på den stærkeste opstilling efter pres-seasonkampene, forstår jeg ikke hvorfor du ikke har valencia på holdet - eller i det mindste som "outsider"..

JumpingCarrot
11-08-2009, 01:03
Vds
Rooney - Berbatov

Har du Fletcher på højrekanten, fordi han har været god i optakten? Han er jo med garanti ikke bedre end Valencia på den position, han er langt mere end nødløsning på den plads.

Jeg forstår dog udmærkt din iver efter, at få Fletcher med i start-11'eren. Men ikke som højre midt i stærkeste opstilling. Den køber jeg ej.
Dog er jeg villig til at sige, han - set udelukkende ud fra pre-season - fortjener en plads ved siden af en, efter min mening, storspillende Anderson. Naturligvis med Valencia på højrefløjen.

Damien
11-08-2009, 17:36
bortset fra chelsea kampen har Valencia gjort det godt ja. Men vil gerne se ham i en indskifterrolle, nu hvor niveauet blir hævet. for mig er Fletcher vores mest sikre mand på midtbanen, men kan stadig godt lige kombinationen af Anderson og Scholes på midten.
og udfra den opstilling jer skrev før, ser den ofte sådan her ud i kamp
Vds
Fletcher - Anderson - Scholes
Rooney - Berbatov - Nani

Nani arbejder jo stort set ikke bagud, så det ville være nice at have en stærk kæde på midten.

Tesla
11-08-2009, 18:19
------------------VDS-----------------
-----Rafael---Vidic----Rio----Evra-------
------------Flecther-------------------
---------------------Carrick------------
Valencia---------------------------Nani
---------------Berbatov-----------------
-----------------------Rooney------------

Vores midtbane kommer ikke til at skræmme mange i den her sæson.

hoen
11-08-2009, 20:01

nej den er jo ligesom sidste år og der var den jo virkelig svag :lolol:

ChristianR
11-08-2009, 20:23
nej den er jo ligesom sidste år og der var den jo virkelig svag :lolol:

Du glemmer vist en forholdsvis væsentlig portugiser. Desuden er Giggs og Scholes vel ikke blevet yngre.

hoen
11-08-2009, 21:04
Du glemmer vist en forholdsvis væsentlig portugiser. Desuden er Giggs og Scholes vel ikke blevet yngre.

nej, mener nu han helt klart mest optrådte som angriber sidste år , og nej de blive ikke yngre , men så er der jo andre der er blevet ældre.

ChristianR
11-08-2009, 21:08
nej, mener nu han helt klart mest optrådte som angriber sidste år , og nej de blive ikke yngre , men så er der jo andre der er blevet ældre.

Tesla kommenterede på en 4-4-2. Og i vores stærkeste 4-4-2 sidste sæson spillede Ronaldo stensikkert midtbane. Når han ikke spillede midtbane, spillede han vel snarere wing i en 4-3-3 end egentlig angriber.

Jeg vil heller ikke mene, at

på papiret er så fantastisk stærkt, når man sammenligner med resten af europas tophold.

BANDINO
11-08-2009, 22:47

Jeg er helt klart med på den her opstilling! Nani kan diskuteresm men hvis han blomstrer op er han med på min stærkeste opstilling! Det samme gælder berbaflop! ellers hvis Owen viser klasse som jeg håber

MadsG
11-08-2009, 22:57
Jeg tror vi vil komme til at se en del rotation i den her sæson, hvor spillere som Anderson, Giggs, Owen, Scholes, O'Shea, Da Silva-brødrene, Tosic, Park og Hargreaves (når han kommer tilbage) alle har muligheder for at være med i start-11'eren.
Mener kun det er Rio, Vidic, Evra, VDS, Valencia, Carrick og Rooney der er sikre. Men igen, det giver United mange strenge at spille på og vi kan altså ikke risikere at komme ud i problemer som Arsenal kan, hvis vi løber ind i nogle skader, da vores trup er så bred.

Zubbi
12-08-2009, 01:03
----------- Van Der Sar --------------

-O'shea - Ferdinand - Vidic - Evra -----

- Valencia - Anderson - Carrick - Nani --

---------- Berbatov --- Rooney --------

Selvom denne opstilling nok ville blive forstærket 10 gange med Ronaldo på holdet, så er det stadig en stærk opstilling!
Det eneste man kunne ønske sig til næste sommer, kunne være Buffon i stedet for VDS, og en klasse midt midt.

Hvis Silva blev hevet i land, ville det heller ikke skade. Så ville man også kunne spille med fem mand på midten i nogle af de svære CL-kampe.

Glory Man United
12-08-2009, 07:56
Når vi spiller 4-4-2:
--------VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Park
----Rooney-Berbatov

Når vi spiller 4-3-3:
--------VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Giggs
Valencia-Berba-Rooney

Acsadac
12-08-2009, 09:44
Synes vi har enormt mange strenge at spille paa i defensiven. Hoejre back er helt aaben. Og vi er rigtig godt daekket ind centralt. Mens der osgaa er fornuftige back ups til Evra.

Centralt har vi ogsaa mange spillere. Maaske mangler vi lige verdens stjernen, men som jeg ser det, er der ikke nogen klubber med saa bred en central midtbane. Men umiddelbart ser jeg helst en kombination mellem Fletcher, Carrick og Anderson, hvor 2 af dem vaelges.

Generelt vil jeg sige, at vi nok har en af verdens bredeste trupper. Vi mangler bare lige nogle der virkelig traeder i karakter.

Paa floejene ser jeg helt klart helst Valencia og Nani. Gerne med Silva som sommeroverraskelse, eller Alexis Sanchez. Park er imo bare ikke god nok. Er overbevist om, at han er i klubben af kommercielle grunde, der er mange spillere som vil spille for united til faa penge, som er bedre end ham. Men lad det nu ligge.
Tosic er spaendende, men ikke saerligt stor. Lige ledes bliver obertan enormt spaendende naar han kommer tilbage. Men ikk nogen af dem vi skal haenge PL hatten paa.

Angrebet synes jeg er givet, Berbatov og Rooney faar fronten, mens Owen bliver en god sub. Derudover har jeg Welbeck foran Macheda.

Vi har en sygt spaendende trup. Kunne godt taenke mig en bedre spiller end Park, men derudover har jeg ikke oensker om indkoeb, truppen er paa plads.