Se fuld version : Værste kommentator kommentar
Er der andre end mig der har nogle kommentatore man slet ikke kan holde ud, pga. nogle meget mærkværdige kommentare. Jeg har et par stykker, men en af de værste skete for nogle uger siden.
Barcelona - Lyon (CL) 3-0 Kommentatore: Werge & Frimann
Per Frimann : Ja altså jeg syntes Barcelona har trukket sig meget tilbage på banen her de første par minutter af kampen.
Så kigger man på uret, og der er der så kun spillet 51 sekunder af kampen.
flot per :rant:
Synes der er mange dårlige kommentatorer. Werge og Frimann er de bedste at høre på, hvis det er to hold jeg er ligeglade med. Men hvis det er en kamp, hvor vi spiller og alt ikke går vel, så kan jeg rive hovederne af dem. Især hvis de begynder at lave deres små interne jokes. Dem på Canal+ og Kanal5 er ikke meget bedre. De bedste er dog og bliver altid de engelske kommentatore på Skysports. Andy Gray og Martin Tyler.
United DK
06-11-2007, 07:27
Generelt er engelske kommentatorer de bedste, selvom jeg godt kan lide de sydamerikanske kommentatorere, når der bliver scoret.
Goooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaa lllllllllllllllll
:lolol:
Glory Man United
06-11-2007, 07:57
Ingen slår de engelske kommentatorer. Ser altid Canal+ istedet for Kanal 5 til den tidlige lørdagskamp
TrincoBoy
06-11-2007, 08:09
DAN ENGELSTED!
Den mand aner ikke en kæft om fodbold!
Derimod synes jeg at Jens Jørgen Brinch godt kan være fornuftigt at høre på.
Jan Mølby: "Bolden er jo rund..."
Glory Man United
06-11-2007, 09:48
DAN ENGELSTED!
Den mand aner ikke en kæft om fodbold!
Derimod synes jeg at Jens Jørgen Brinch godt kan være fornuftigt at høre på.
Jens Jørgen Brinch??? Han er sgu da en af de værste.....og så er han tilmed Chelski fan
United DK
06-11-2007, 09:58
Vise ord...
Glory Man United
06-11-2007, 10:05
Så er ligheden mellem Mølby selv og bolden jo til at få øje på :lolol:
SantasLittleHelper
06-11-2007, 11:45
"At sige at det går fremad med Brøndby er som at prale med at man har mindre livvidde end Jens Okking.."
"Esbjerg er som en patient der både har halsbetændelse og hæmorider, for den er gal i begge ender"
Kan ikke huske hvem der har sagt det, men sjovt var det da..
"Det var den gang ruder konge var knægt og en bøsse var noget man skød med" - Richard Møller
Anders Horskær :
"Adigun Salami slicer lige en skive 3 stjernet til Horsens"
Glory Man United
06-11-2007, 13:10
Kan huske en træt gammel mand på Eurosport, som ikke sagde noget i 4-5 min. Pludselig vågnede han og sagde: "Dejligt spil på midtbanen" eller "....og der er indkast"....hvorpå manden sov igen :D
Ingen slår de engelske kommentatorer. Ser altid Canal+ istedet for Kanal 5 til den tidlige lørdagskamp
Jens Jørgen Brink er sådan set fornuftig at høre på, men det er alt for kedeligt, og man falder næsten i søvn til hans stemme. Slet ikke indlevelse i kampen.
Jeg kan rigtig godt lide morten brun(og ikke "kun" på grund af hans passion for united).. og da laudrup kommenterede de spanske kampe syntes jeg også han var vældig god.. men ellers er de engelske bare meget bedre.. werge og friman kan også være udemærkede hvis kampen ingen betydning har for en, da jeg syntes de kan være meget sjove at høre på, men ikke fordboldmæssigt.. der er de bare nogen klaphatte..
TrincoBoy
06-11-2007, 17:39
Jens Jørgen Brinch??? Han er sgu da en af de værste.....og så er han tilmed Chelski fan
Hvad har det at gøre med at han er Chelsea fan? Han virker meget neutralt, når han kommenterer sine kampe, også selvom han om han skal kommentere en Chelseakamp. Det kunne nogle af de andre kommentatorer godt lære noget af.
SantasLittleHelper
07-11-2007, 22:13
"Og så skulle han hjem i seng, for han skal op i børnehave i morgen" - citat, Peter Schmeichel for 5 minutter siden.. Er flad af grin...
"Og så skulle han hjem i seng, for han skal op i børnehave i morgen" - citat, Peter Schmeichel for 5 minutter siden.. Er flad af grin...
Det var så plat sagt at jeg nærmest væmmes ved tanken om at den mand har vogtet buret i verdens største klub!!! Nøj hvor kan den mand bare ikke styre det vært job.. Hold dig til 1 mod 100 Peter Plat
Jens Jørgen Brinch havde store problemer i går aftes, han byttede konstant rundt på navnene. Og der gik 5 min inden han opdagede at PIG havde afløst van der Sar i målet..
Og så hans kommentar om at der er stille på OT, og at der altid synges på Anfield. Puhaaa. Det er skabt af Werge, Frimann og medierne. Men ja, der var stille på OT i går synes jeg nu også..
United DK
08-11-2007, 08:37
Og så hans kommentar om at der er stille på OT, og at der altid synges på Anfield. Puhaaa. Det er skabt af Werge, Frimann og medierne. Men ja, der var stille på OT i går synes jeg nu også..
De har sådan set ret, vil jeg mene, og det skyldes, at Anfield er et rigtig engelsk stadion, hvorimod vores er gået hen, og blevet en turistattraktion, og jeg synes ikke det er særlig fedt, at der kan være 75.000, for jeg vil hellere have, at der stadig kun kunne sidde lidt over 50.000, som første gang jeg var på Old Trafford, for der var der stemning på, og dengang var det stadig et rigtigt engelsk stadion. Siden West og East stand er blevet i to etager, er stemingen på Old Trafford ligeså stille feset ud, og det er kun til de allerstørste kampe, at man kan få lidt stemning. Synd, men sandt.
Glory Man United
08-11-2007, 09:17
Hvad har det at gøre med at han er Chelsea fan? Han virker meget neutralt, når han kommenterer sine kampe, også selvom han om han skal kommentere en Chelseakamp. Det kunne nogle af de andre kommentatorer godt lære noget af.
Det med Chelski var så ironi....men hans stemme gør bare, at jeg ofte tager en morfar, og det er vel ikke meningen? ;)
Glory Man United
08-11-2007, 09:24
Hvem var den møntet på? :D
United DK
08-11-2007, 10:24
Hvem var den møntet på? :D
Bojan Krkic.
Jeg får nogle gange lyst til at kaste noget på skærmen når jeg skal høre på de danske kommentatorer. Det er helt ufatteligt at de fejler så ubeskriveligt meget. Især dem fra canal+ undtagen Morten Brun som gør det udmærket. Jeg elsker virkelig at høre på Andy Gray og Martin Taylor. Det er virkelig fodbold underholdning. De lever sig ind i alle slags kampe. Glemmer aldrig nogle af deres citater fra målene mod Liverpool, Chelsa og Arsenal. Gid jeg havde sky sports istedet for canal+, så jeg istedet kunne høre på dem.
En helt anden ting: Jeg har gennem youtube læst at Andy Gray er scouser fan, det håber jeg virkelig ikke men det påstår nogle åbenbart, er der nogle af jer der kender til det? De hentyder til at han gå helt amok da Gerrard scorede mod henholdvis Olympiakos i CL og West Ham i FA cup finalen, begge mål var meget vigtige for scousernes skæbne, senere vandt de jo de to turneringer, mener dog ikke at det var i samme sæsson! Tror ikke selv rigtigt på det, han går tit amok til de vigtige mål, ved dog bare ikke hvorfor han eksplodere lige ved disse, måske deres vigtighed der gjorde det?
Her er videoen hvor Andy Gray går heeeeelt amok:
http://www.youtube.com/watch?v=9qFD6yn8sTg
Jeg får nogle gange lyst til at kaste noget på skærmen når jeg skal høre på de danske kommentatorer. Det er helt ufatteligt at de fejler så ubeskriveligt meget. Især dem fra canal+ undtagen Morten Brun som gør det udmærket. Jeg elsker virkelig at høre på Andy Gray og Martin Taylor. Det er virkelig fodbold underholdning. De lever sig ind i alle slags kampe. Glemmer aldrig nogle af deres citater fra målene mod Liverpool, Chelsa og Arsenal. Gid jeg havde sky sports istedet for canal+, så jeg istedet kunne høre på dem.
En helt anden ting: Jeg har gennem youtube læst at Andy Gray er scouser fan, det håber jeg virkelig ikke men det påstår nogle åbenbart, er der nogle af jer der kender til det? De hentyder til at han gå helt amok da Gerrard scorede mod henholdvis Olympiakos i CL og West Ham i FA cup finalen, begge mål var meget vigtige for scousernes skæbne, senere vandt de jo de to turneringer, mener dog ikke at det var i samme sæsson! Tror ikke selv rigtigt på det, han går tit amok til de vigtige mål, ved dog bare ikke hvorfor han eksplodere lige ved disse, måske deres vigtighed der gjorde det?
Her er videoen hvor Andy Gray går heeeeelt amok:
http://www.youtube.com/watch?v=9qFD6yn8sTg
Ved ikke noget ang. hans tilhørsfolrhold til liverfool, men man skal tænke på at det er to rigtig rigtig flotte mål.. måske ikke noget der kandiderer til årets mål, men alligevel rigtig gode..
United DK
17-11-2007, 13:55
Andy Gray spillede i sin tid for Everton, men det udelukker selvfølgelig ikke, at han har et tilhørsforhold til Liverpool. Jeg tror dog ikke på ikke på det.
Nogle mener også, at ITV's Clive Tyldesley, som kommenterede CL-finalen i 1999, er United-fan, og man har også ment, at John Motson er United-fan. Dette er måske mere muligt, da Tyldesley kommer fra Lancashire, som er et sted mellem Liverpool og Manchester, mens Motson er født i Manchester-forstaden Salford. Dog er Motson i følge ham selv, fan af Barnet FC.
Der er nok af teorier om, hvem de forskellige kommentatorer holder med.
DonBrask
20-11-2007, 17:33
"Igor Stepfanovs er marginalt hurtigere end dronning ingrid"!
HAHA Esbjergs træner
Jeg synes både mange kanal 5 kommentatorer er dumme og høre på(bortset fra Morten Bruun og det er ikke fordi han er united fan) men også kommentatorene på eurosport. Eller kommentatoren på eurosport for hver gang jeg slå hen på den kanal sidder den forfærdelige Claus Vandborg og besvarer spørgsmål fra seerne...
Og hvem var ham medkommentatoren til englands kamp mod rusland? For han var da godt nok forfærdelig at høre på
Glory Man United
21-11-2007, 06:59
Andy Gray spillede i sin tid for Everton, men det udelukker selvfølgelig ikke, at han har et tilhørsforhold til Liverpool. Jeg tror dog ikke på ikke på det.
Nogle mener også, at ITV's Clive Tyldesley, som kommenterede CL-finalen i 1999, er United-fan, og man har også ment, at John Motson er United-fan. Dette er måske mere muligt, da Tyldesley kommer fra Lancashire, som er et sted mellem Liverpool og Manchester, mens Motson er født i Manchester-forstaden Salford. Dog er Motson i følge ham selv, fan af Barnet FC.
Der er nok af teorier om, hvem de forskellige kommentatorer holder med.
Ja og naivt at tro at disse mennesker ikke også er ligeså latterlige fans af et hold, som vi er
ChristianR
22-11-2007, 15:25
Kan nu ikke lade være med at tænke på dengang i CL-studiet, hhvor Schmeichel sagde noget i retning af:
"Ferguson beder jo bare om at få en spiller - Og så er det jo op til bestyrelsen at give ham den spiller!"
Der er frynsegoder, når man er manager i United, hva?:D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.