Se fuld version : CL: Manchester United - Dynamo Kiev
http://img250.imageshack.us/img250/5098/unitediu2.gif Manchester United - Dynamo Kiev http://img136.imageshack.us/img136/8211/dynamokievzu1.gif
Premier League | Onsdag, 7. november 2007, 20:45 | Old Trafford
Med det uafgjorte resultat på Emirates hænger United fortsat på i toppen af Premier League. Nu gælder det Champions League, hvor videre deltagelse kan sikres mod Dynamo Kiev.
Uniteds sejrsstime fik lørdag sin ende, men det var ikke hvem som helst, som formåede at snuppe point fra de Røde Djævle. Arsenal har ligesom United startet den nye sæson på forrygende vis, og de fleste regner med, at begge hold nu vil påbegynde en ny række af sejre. United skal onsdag op imod Dynamo Kiev, som for to uger siden blev besejret med 2-4 på egen bane.
Med nederlaget har Dynamo Kiev fortsat sit første point i Champions League til gode. Ikke mange regner med, at det vil komme onsdag, når United venter på Old Trafford. I weekenden måtte Dynamo hjemme se sig besejret af Metalist, og for tiden kører tingene generelt ikke på skinner for de ukrainske mestre.
Både Michael Carrick og Louis Saha fik spilletid mod Arsenal, og med Gary Nevilles optræden for reserverne ser Uniteds skadessituation lysere ud. Scholes, Foster, Park og Silvestre vil dog ikke være tilgængelige i det kommende stykke tid.
Skribentens bud på kampens udfald
United kan tillade sig at spare et par spillere og stadig være i stand til at slå Dynamo på onsdag. En komfortabel sejr sender United videre i Champions League. Manchester United 3-1 Dynamo Kiev.
Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Hargreaves – Anderson – Nani
Rooney – Tévez
Uniteds trup: Van der Sar, Kuszczak, Brown, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Piqué, Evans, Evra, Simpson, Ronaldo, Hargreaves, Anderson, Fletcher, Eagles, Carrick, Giggs, Nani, Saha, Rooney og Tévez.
Seneste kampe
Indbyrdes
23-10-07 Dynamo Kiev 2-4 United
08-11-00 United 1-0 Dynamo Kiev
19-09-00 Dynamo Kiev 0-0 United
United
Arsenal 2-2 United
United 4-1 Middlesbrough
Dynamo Kiev 2-4 United
Aston Villa 1-4 United
United 4-0 Wigan
Dynamo Kiev
Dynamo Kiev 0-1 Metalist
Vorskla Poltava 0-1 Dynamo Kiev
Dynamo Kiev 2-4 United
Dynamo Kiev 1-0 Zakarpatty
Zorya 1-2 Dynamo Kiev
Historie
Kampe: 3
United-sejre: 2
Dynamo Kiev-sejre: 0
Uafgjorte: 1
Odds
United 1,19
Uafgjort 5,72
Dynamo Kiev 17,00
TV
TV2 Sport
TV3+ (forskudt)
Viasat Sport 3 (forskudt)
Skader
Manchester United
P Scholes Knee Injury Feb 08
M Silvestre ACL Knee Injury Mar 08
B Foster ACL Knee Injury 29th Dec 07
P Ji-Sung Knee Injury Jan 08
Madsens Corner
Manchester United har mødt Dynamo Kiev 3 gange.
Det er blevet til 2 sejre og en kamp er endt uafgjort. Målscoren er 5-2.
Andrei Kanchelskis er den eneste spiller, der har spillet i begge klubber.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
19 9 2000 Dynamo Kiev - 0-0 EC 60,000
8 11 2000 Dynamo Kiev 1-0 - EC 66,776 Sheringham1
23 10 2007 Dynamo Kiev - 4-2 EC 35,000 Ferdinand1 Rooney1 Ronaldo2
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 1- 66,776
UDE 2 1 1 4- 2 95,000
ialt 3 2 1 5- 2 161,776
vds
Neville - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Hargo - Carrick - Nani
Rooney/Tevez - Saha
Forsvaret fortsætter den sløje stime, og lukker mindst 1 mål ind. Angrebet er i hopla og laver 3 mål :)
vds
Rooney/Tevez - Saha
Forsvaret fortsætter den sløje stime, og lukker mindst 1 mål ind. Angrebet er i hopla og laver 3 mål :)
Enig i påstillingen da jeg syntes carrick vi skal lade carrick og neville få noget kamptræning nu de lige er kommet tilbage.. nani skal også starte inde, da vi ligeså godt kan spare giggs i denne kamp.. jeg syntes klart saha skal starte inde.. jeg er dog ikke i tvivl om at det skal være med tevez.. rooneys hopla skal udnyttes.. evt så vi kan få lukket kampen hurtigt og så skifte tevez ud med rooney..
Tror dog forsvaret holder tæt og vi scorer 4 mål.. hargo starter målstimen..
VDS: - Sparede spillere: Ferdinand, Evra, Brown, Giggs, Rooney og Hargreaves - Mere spilletid til: Neville, Saha, Carrick, Piqué og O'Shea
Neville - Piqué - Vidic - O'Shea
Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani
Saha - Tevez
Bænk: Kuszczak, Rooney, Fletcher, Hargreaves, Giggs, Simpson, Brown
PerRonaldo
04-11-2007, 20:24
Ja en kamp vi skal vinde, alt andet end en sikker sejr vil være en katastrofe! Jeg tror også vi har et par ændringer fra i lørdags, men jeg er ikke så sikker på hvem der bliver sparet og hvem der spiller. Synes ikke vi skal lave alt for meget om på holdet, lad os nu køre den sejr hjem og videre deltagelse, så kan vi altid spare spillere i de to sidste kampe.
Don Kafai
04-11-2007, 20:33
Det er fint nok at vi skal spare spillere, men husk at hvis vi vinder kampen er vi sikker på videre kval, og så kan vi stille med et B hold hvis vi vil i de sidste 2kampe. Jeg er ikke fan af at spare 7 spillere mod Kiev, synes vi skal spare 3, og samtidig give Carrick, Neville og Saha noget kamptræning:
Vds
Neville - Brown - Vidic - Evra
Nani - Carrick - Hargreaves - Anderson
Saha - Rooney
Sparede spillere: Rio, Ronaldo og Giggs. Tevez kan komme ind i anden halvleg.
VDS: - Sparet spillere synes jeg skal være: Ferdinand, Brown, Evra, Hargreaves og evt. Rooney
Neville - O'Shea - Vidic - Piqué
Ronaldo - Fletcher - Anderson - Nani
Rooney/Saha - Tevez
Bænk: Kuszczak, Saha/Rooney, Carrick, Hargreaves Giggs, Simpson, Brown
Syntes måske ikke man skal gamble alt for meget.. er pique ikke center?? jeg vil da hellere have ham ind istedet for rio og så o'shea ud på kanten.. men ellers kan jeg godt gå med til det, hvis man vil spare spillere så er det nok måden det skal gøres på, selvom jeg mener vi skal fortsætte med den opstilling vi har kørt med på det sidste og så prøve at få lukket kampen tidligt så vi kan skifte ud i halvlegen.. evt før hvis vi går helt nuts..
Det er fint nok at vi skal spare spillere, men husk at hvis vi vinder kampen er vi sikker på videre kval, og så kan vi stille med et B hold hvis vi vil i de sidste 2kampe. Jeg er ikke fan af at spare 7 spillere mod Kiev, synes vi skal spare 3, og samtidig give Carrick, Neville og Saha noget kamptræning:
Lige præcis. Vi skal ikke træde i den samme lort igen. Sidste år trak vi godt nok pinen unødvendigt meget, med nederlag til fck og Celtic + at vi kom bagud 0-1 i den sidste kamp på ot.
Men jeg er tryg ved Carrick og Saha. Saha vist gode takter mod Arsenal, mens Carrick kun har været skadet i albuen, og derfor godt har kunne løbetræne og sparke til bolde. Måske Fletcher kunne tænke sig at komme på banen?
Syntes måske ikke man skal gamble alt for meget.. er pique ikke center?? jeg vil da hellere have ham ind istedet for rio og så o'shea ud på kanten.. men ellers kan jeg godt gå med til det, hvis man vil spare spillere så er det nok måden det skal gøres på, selvom jeg mener vi skal fortsætte med den opstilling vi har kørt med på det sidste og så prøve at få lukket kampen tidligt så vi kan skifte ud i halvlegen.. evt før hvis vi går helt nuts..
Du har måske ret. Det skal heller ikke være alt for overdrevet. Har ændret det.
Du har måske ret. Det skal heller ikke være alt for overdrevet. Har ændret det.
Men når vi så har vundet den, syntes jeg vi skal stille op med rene reservehold i de to sidste da vi så er sikret at gå videre.. self ikke med spillere der slet ikke er med inde omkring holdet som dong o.lign. men alle dem der lige er kommet tilbage efter skader, nye spillere: nani, anderson og tevez, og så bænkspilleren PIG, pique, simpson osv....
United DK
04-11-2007, 21:09
VDS
G. Neville - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Carrick - Nani
Rooney - Tevez
Vi bør jo vinde denne kamp, men stiller vi med for mange reserver, så ender det ligesom i København sidste år. Vi skal så vidt muligt, stille med det stærkeste hold, og kun spare hvis det er nødvendigt, her tænker jeg på Giggs.
Jeg tror i øvrigt vi vinder 3-0.
Hr Hansen
04-11-2007, 21:22
Med den trup som Manchester United har iår, så skal de stærkeste på dagen spille hver gang, ihvertfald indtil vi har kvalificeret os til de afgørende kampe.
3 Point i næste kamp og så kan John O'Shea, Eagles, Saha osv få lidt spilletid i de næste kampe
Men når vi så har vundet den, syntes jeg vi skal stille op med rene reservehold i de to sidste da vi så er sikret at gå videre.. self ikke med spillere der slet ikke er med inde omkring holdet som dong o.lign. men alle dem der lige er kommet tilbage efter skader, nye spillere: nani, anderson og tevez, og så bænkspilleren PIG, pique, simpson osv....
Enig - Har endnu engang rettet indlægget, og jeg mener alligevel ikke Brown skal spille. Piqué skal have mere spilletid synes jeg. Har stillet ham på den centrale forsvar. Carrick, Saha og Neville synes jeg også skal være i startopstillingen p.g.a kamptræning - sådan som du siger det. Det er trodsalt ikke en hård kamp. Men ren reserve spillere i de to sidste kampe er for meget sagt. Måske 75% reserve og 25% af det andet.
Enig - Har endnu engang rettet indlægget, og jeg mener alligevel ikke Brown skal spille. Piqué skal have mere spilletid synes jeg. Har stillet ham på den centrale forsvar. Carrick, Saha og Neville synes jeg også skal være i startopstillingen p.g.a kamptræning - sådan som du siger det. Det er trodsalt ikke en hård kamp. Men ren reserve spillere i de to sidste kampe er for meget sagt. Måske 75% reserve og 25% af det andet.
Ja okay.. ren reserve i de to sidste er måske lige hidsigt nok.. men lave nogle opstillinger som man kunne forestille sig vi kunne blive nød til at stille i grundet skadet o.lign.. fx. som du siger med pique i midten, og fletcher, simpson og dem der sidder på bænken til de normale kampe..
Dejligt at skadeslisten er blevet forkortet her på det sidste. Til denne kamp er det vel næsten oplagt at bruge Neville, Carrick og Saha. Om de så skal starte inde er så næste spørgsmål. Jeg synes vi skal passe på med at stille for mange reserver på banen, idet vi lige så godt kan sikre videre deltagelse.
VDS
Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Nani
Rooney - Tevez
Af de nyligt tibagevendte har jeg valgt at sætte Neville og Carrick ind. Neville får endelig sit comeback, og det bliver spændende at se hvordan det står til med ham. Carrick og Hargreaves er en midtbane jeg har meget stor tillid til: Hargreaves er perfekt som oprydder, mens Carrick så får lov til at indtage den lidt mere offensive rolle. I det hele taget tror jeg ikke vi kommer til at lide under Scholes' skade.
Jeg har sat Giggs af holdet, da han nok skal sparres. Nani er helt frisk efter at have kigget på i samtlige minutter af topbraget på Emirates, og derfor også oplagt. I angrebet har jeg sat Rooney og Tevez. Det kunne sådan set også være Saha der indtog en af de to pladser, men jeg vil tro at Fergie starter med ham ude, for at skifte ham ind senere.
Jeg tror egentlig ikke at vi får de store problemer i denne kamp. Det lyder som om at Kiev er i en mindre dårlig periode, og de var bestemt heller ikke skræmmende da United gæstede dem fra 2 uger siden. Så hvordan de skal hente point fra Old Trafford er for mig svært at se. Jeg tror at United kører dem over.
Det eneste jeg er bange for i denne kamp, er som sagt, at Fergie vælger for mange reserver, og København-episoden fra sidste år gentager sig. Også selvom vores reserver burde kunne slå Kiev.
jeg synes bare vi skal til at få sikret den 1. plads i puljen - der er stor forskel på at møde barcelona eller et mindre hold i 8.del allerede og vi så sidste år hvor stor en fordel det var at vinde gruppen.. det ville være unødvendigt at løbe ind i milan, barca, chelsea osv. så tidligt..
med carrick tilbage er det måske belejligt at anderson får et lille hvil, efter mange kampe i streg i forhold til hvad vi forventede af ham. Giggs kunne også godt ryge en tur på bænken. Ved ikke hvor fit saha er endnu med henblik på at starte inde, men hvis han er klar, ville en kamp for ham være godt, og tevez kunne få sig en velfortjent pause
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Hargreaves-Nani
Rooney-Saha
vi vinder 3-0
Vores sejrstime blev brudt mod Arsenal, men stadig kan jeg ikke tror på andet end en sejr mod Kiev. Af det jeg så sidste gang, var deres forsvarspil helt håbløst, og er det på samme måde på Old Trafford, kan de komme hjem med en stor sæk. Tror dog 'kun' vi vinder 3-0, hvor Ronaldo, Nani og Saha scorer målene.
VDS
Brown - Rio - Vidic - O'Shea
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani
Rooney - Saha
Bænk: TK, Pique, Evra, Neville, Hargreaves, Giggs, Tevez
Glory Man United
05-11-2007, 07:48
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Nani
Rooney - Tevez
Bænk: PIG, O´Shea, Pique, Carrick, Fletcher, Giggs, Saha
Ja okay.. ren reserve i de to sidste er måske lige hidsigt nok.. men lave nogle opstillinger som man kunne forestille sig vi kunne blive nød til at stille i grundet skadet o.lign.. fx. som du siger med pique i midten, og fletcher, simpson og dem der sidder på bænken til de normale kampe..
Opstillingerne som vi skriver er jo bare et gæt - noget som vi tror vil blive. Men mon ikke Ferguson gøre det på en anden måde. Lad os se.:)
Glory Man United
05-11-2007, 14:06
Vds
Neville - Brown - Vidic - Evra
Nani - Carrick - Hargreaves - Anderson
Saha - Rooney
Sparede spillere: Rio, Ronaldo og Giggs. Tevez kan komme ind i anden halvleg.
Hvis Lissabon slår Roma, og Kiev taber alle 6 kampe, mangler vi altså 1 point mere;)
Jeg kan ikke se Neville starte inde i denne kamp. Manden har været ude i et halvt år, så jeg tror ikke han bare lige bliver kastet for løverne i en CL-kamp. Godt nok mod gruppens svageste modstander, men det er stadig must-win, hvor vi ikke bør satse på skadede spillere lige kan spille sig i form.
Van der Sar
Brown-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Hargreaves-Giggs
Rooney-Saha
Kamp som skal vindes, og vi bør kunne spare et par spillere til kampen mod Blackburn i weekenden. Kiev var ringe da vi mødte dem for et par uger siden, og på OT bør vi kunne blæse dem ud af stadion..
PIG
Brown - Pique - Ferdinand - O'Shea
Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Nani
Saha - Rooney
Bænk: Edwin, Neville, Evans, Anderson, Fletcher, Tevez og Giggs.
Don Kafai
05-11-2007, 14:42
Hvis Lissabon slår Roma, og Kiev taber alle 6 kampe, mangler vi altså 1 point mere;)
Det er jo et paradoks du har opstillet der:D
Glory Man United
05-11-2007, 14:53
Det er jo et paradoks du har opstillet der:D
Tror seriøst, at Kiev slutter på 0 points....om så Lissabon slår Roma er et andet spørgsmål jo :D
Jeg håber virkelig ikke Anderson mister sin plads bare fordi Carrick er tilbage. Den knægts arbejdsiver både offensivt og defensivt har virkelig imponeret mig. Jeg synes vi skal lægge ud med det hold der har spillet så flot på det sidste og så lade Neville, Carrick og Saha komme ind fra bænken. Forhåbentlig hiver vi en sejr hjem, så vi får to kampe hvor vi kan afprøve nogle andre spiller-kombinationer.
Opstillingerne som vi skriver er jo bare et gæt - noget som vi tror vil blive. Men mon ikke Ferguson gøre det på en anden måde. Lad os se.:)
Jeg mener ikke at opstillingerne er, som vi tror de vil blive.
Jeg vil klart mene at opstillingerne er hvordan den enkelte bruger ville vælge at sætte opstillingen, hvis det var op til ham.
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Hargreaves – Anderson – Nani
Rooney – Tévez
Syntes måske vi sku overveje at spare nogle spillere (Fx. Ronaldo og Rooney) i anden halvleg eller de sidste 30 min. Især hvis kommer foran...
Jeg mener ikke at opstillingerne er, som vi tror de vil blive.
Jeg vil klart mene at opstillingerne er hvordan den enkelte bruger ville vælge at sætte opstillingen, hvis det var op til ham.
Forskelligt. Men også på den måde du har sagt er rigtigt.
Don Kafai
05-11-2007, 19:48
Tror seriøst, at Kiev slutter på 0 points....om så Lissabon slår Roma er et andet spørgsmål jo :D
hehe det var nu ikke så meget det. Du siger at hvis Kiev taber alle kampe, så behøver vi kun 1 point på onsdag.....
Men jeg er også overbevist om at vi går videre, om det så er med 12, 15 eller 18 point er underordnet, så længe vi vinder gruppen!
Vinder Sporting i morgen, og vi samtidig henter 3 point mod Kiev. Så skal vi bare have 1 point enten mod Sporting eller Roma for at få første pladsen. Dejligt, ikk? :p
Noget siger mig, at Pig står imorgen, eftersom han blev skiftet ind i kampen mod Kiev og gjorde det godt. Samtidig er van der Sar gammel og trænger nok til flere hvil end den øvrige trup.
EDIT: 3 dage efter udekampen mod Roma, skal vi møde Liverpool på Anfield. Så førstepladsen skal, så vidt muligt, sikres inden da! 2 store kampe i træk er ikke godt, hvis det kan undgåes.
Tror ikke PIG står på mål imorgen, men på onsdag kunne det meget vel hænde:juhuuuu:
PS: Hæng Dem ikke i detaljer, hæng Dem i Randers Reb!!!
Glory Man United
06-11-2007, 14:37
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7854
Havde også givet et forkert signal, når spillere som Brown, O´Shea og Simpson kan spille der! Men efter kampen på lørdag, er to ugers "pause", så kan Neville holde dampen oppe der, så ved man jo aldrig
Truppen til imorgen: Van der Sar, Kuszczak, Brown, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Pique, Evans, Evra, Simpson, Ronaldo, Hargreaves, Anderson, Fletcher, Eagles, Carrick, Giggs, Nani, Saha, Rooney, Tevez.
Altså ingen Neville som der også står på hjemmesiden. Ellers en rigtig god mulighed at give ham minutter i.
Vi kommer tilbage til vores 4-måls stime. Vi vinder 4-1. Startopstillingen bliver højest sandsynligt:
VDS
Pique/Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Carrick/Owen* Anderson Giggs
Saha/Tevez* Rooney
*=Indskiftere i anden halvleg
På den måde får Carrick og Saha lidt mere kamptræning uden at det er en svær kamp, men uden at blive for slidte med det samme. Og Pique skal bare have noget spilletid, nu vender Gary jo sanrt tilbage og så kan der godt gå flere måneder før han overhovedet har en lille chance for at komme på holdet igen.
Noget siger mig, at Pig står imorgen...
Undskyld, men hvem er Pig? Tomasz?
PIG = Pole in Goal = Tomaz K:devill:
schousboe9
06-11-2007, 16:47
Vi kommer tilbage til vores 4-måls stime. Vi vinder 4-1. Startopstillingen bliver højest sandsynligt:
VDS
Pique/Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Carrick/Owen* Anderson Giggs
Saha/Tevez* Rooney
Tror ikke Anderson starter inde. Carrick skal have kamp i benene, så tror det bliver ham i stedet ved siden af Hargo. Giggs tror jeg kommer ud igen og erstattes af Nani, selvom vi nok ser ham senere, evt. i stedet for Ronaldo. Rooney får nok også en pause, så han er klar til Blackburn i weekenden. Og det var så de tre ændringer SAF har bebuddet! ;)
VDS
Brown - Rio - Vida - Evra
Tevez
Saha
Bænk: Kuszczak, Pique, Simpson, O'Shea, Anderson, Giggs, Rooney
Van der sar
brown - ferdinand - vidic - evra
ronaldo - hargreaves - anderson - nani
saha - tevez
Bænk: Kuszcak, pique, o´shea, fletcher, carrick, giggs, rooney
Det bliver en god mulighed for at give rooney og især giggs en pasuse og samtidig kan vi se saha i aktion. Tror ikke at vi får problemer med et de svageste hold der er med i cl. Tror på 3-0
Vinder Sporting i morgen, og vi samtidig henter 3 point mod Kiev. Så skal vi bare have 1 point enten mod Sporting eller Roma for at få første pladsen. Dejligt, ikk? :p
Noget siger mig, at Pig står imorgen, eftersom han blev skiftet ind i kampen mod Kiev og gjorde det godt. Samtidig er van der Sar gammel og trænger nok til flere hvil end den øvrige trup.
EDIT: 3 dage efter udekampen mod Roma, skal vi møde Liverpool på Anfield. Så førstepladsen skal, så vidt muligt, sikres inden da! 2 store kampe i træk er ikke godt, hvis det kan undgåes.
Personligt er jeg ret ligeglad med, om vi får førstepladsen i gruppen. Alle hold i Champions League er stærke, og der er ingen nemme ottendedelsfinaler (medmindre Rosenborg kommer videre, men det nægter jeg stadig at tro på).
Vi kan slå alle, og vi kan tabe til alle. Med det hold vi har, er chancerne gode uanset modstanderen.
Den største værdi i at få førstepladsen er den psykologiske effekt, men forudsat at vi slår Kiev i aften og spiller med reservehold og taber i de to næste, så har vi bevist, at vi er gruppens stærkeste hold. Så ser jeg hellere, at vores stærkeste spillere får en puster. Premier League er trods alt vigtigst.
Jeg tror på 3-0 i aften.
Kiev var jo mega ringe dernede, så hvis vi fører sikkert midt i anden halvleg ville det måske være fornuftigt at give lidt CL spilletid til unge Simpson og måske Evans. Håber Pique starter inde, og Vidic får en pause. Ferdinand er spærret i de kommende landskampe, så han behøver ikke pause nu, det får han jo i den periode.
Pig
Simpson - Rio - Pique - Evra
Nani - Fletcher - Carrick - Giggs
Saha - Tevez
Vi kan hvile et par spillere, der skal spille landskampe om en uges tid, og samtidig give spilletid til dem, der trænger. Jeg er sikker på Nani starter inde, for ellers vil det på lørdag være 14 dage siden han sidst var på banen.
morten k
07-11-2007, 18:36
Det er ikke _helt_ rigtigt - men næsten. :)
Vi kan gå videre hvis målscorene flasker sig rigtigt, selvom alle 3 ender på 12 point.
Og i den yderste situation kan vi gå videre på at være seedet bedst. Sportsligt totalt latterligt, men reglerne ikke desto mindre.
UEFAs regler for CL (http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf)
VDS
Brown - Vidic - Pique - Evra
Nani - Anderson - Carrick - Ronaldo
Saha - Tevez
vi vinder 3-0:p
Håber vi stiller således:
VDS
Simpson - Pique - Vidic - Evra
Tevez - Saha
Officielle holdopstilling fra Uefa:
VDS
Simpson - Vidic - Pique - Evra
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani
Rooney - Tevez..
Holdet til idag:
VDS
Simpson - Pique - Vidic - Evra
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani
Rooney - Tevez
Forventet med så mange sparelser. :)
Bliver spændende at følge Pique og Simpson. Desuden fint at Carrick får en kamp og kommer igang igen efter hans skadespause.
Fornuftigt at spare Giggs, så han er klar til den svære kamp mod Blackburn i weekenden..
el-insaciable
07-11-2007, 20:09
Glimrende. Et hold der er klasser bedre end Kiev, men stadig et hold hvor flere af reserverne kan få lidt kamptræning og har en chance for at vise deres værd. Jeg ville dog også gerne have set Saha spille en hel kamp, men måske er han kun 99 % fit, og med hans skadeshistorie, ender det jo bare med en tre måneders pause, hvis man tager chancen.
Jeg tror, vi vinder 4-0. Et drømmeresultat ville være 9-0 - bare for at demonstrere Liverpool hvor overlegne vi er. Men hvis vi undgår skaer og længerevarende karantæner, vinder og ellers spiller udmærket, så vil jeg ikke klage.
PerRonaldo
07-11-2007, 20:21
Dejligt at se Fletcher fra start.. Han har haft det hårdt i denne sæson, godt nok er han ikke en verdensstjerne, men han er en hold spiller og kæmper som ingen andre.
Dejligt at Fergie starter med de fantastiske 3 i form af ronaldo tevez og rooney..
Det er satset af Fergie at sætte dette hold, når man tænker tilbage på CL sidste år, hvor samme sats i tilsvarende position bragte os i problemer i grp.spillet. Men hvis tingene går godt, er det jo fornemt, at et par spillere har fået mulighed for at hvile. Samtidigt er det spændende at se nogle af reserverne.
Glæder mig til at se Piqúe og Simpson. Tror os vi vinder selvom det er ikke er vores bedste holdopstilling.
Hr Hansen
07-11-2007, 20:39
Det er satset af Fergie at sætte dette hold, når man tænker tilbage på CL sidste år, hvor samme sats i tilsvarende position bragte os i problemer i grp.spillet. Men hvis tingene går godt, er det jo fornemt, at et par spillere har fået mulighed for at hvile. Samtidigt er det spændende at se nogle af reserverne.
Jeg syntes ikke holdet idag er særlig satswt i forhold til Parken sidste år!
for det første er det hjemme på Old Trafford
For det andet så er truppen blevet breddere end sidste sæson!
Hvorfor er det at tv2'sports kommentatere er så uinspirerende at høre på?
Holmskov
07-11-2007, 20:55
Hvorfor er det at tv2'sports kommentatere er så uinspirerende at høre på?
De følger vel bare trop med stemningen på stadion. :confused:
Der er HELT dødt.
De følger vel bare trop med stemningen på stadion.
Der er HELT dødt.
Ja utrolig kedeligt... Men altså ham kommentateren som snakker mindst, han minder da også bare om en gammel bedsteFar, om united så scorede 10 mål på 10min vil han ikke kunne lyde oprevet....
syntes så tilgengæld heller ikke at United har vidst noget endnu....
PerRonaldo
07-11-2007, 21:04
De følger vel bare trop med stemningen på stadion. :confused:
Der er HELT dødt.
Som så følger trop med spillet.. ;)
Flax_Generous
07-11-2007, 21:07
Som så følger trop med spillet.. ;)
Ja, det er godt nok en kedelig omgang fodbold. Fletcher og Carrick kan slet ikke få fart på spillet. Jeg begynder at forstå hvorfor Fletcher er blevet brugt så lidt...
Ja, det er godt nok en kedelig omgang fodbold. Fletcher og Carrick kan slet ikke få fart på spillet. Jeg begynder at forstå hvorfor Fletcher er blevet brugt så lidt...
Ja ellers skal han bare bruges sammen med en anden type end carrick. en helt anden ting en nani's hjørnespark... de er da ubehagligt dårlige?
Flax_Generous
07-11-2007, 21:14
Ja ellers skal han bare bruges sammen med en anden type end carrick. en helt anden ting en nani's hjørnespark... de er da ubehagligt dårlige?
Så ringe er de heller ikke, synes jeg (udover den der ramte første mand ved forreste stolpe). De er ikke på niveau med Ronaldos frispark. Men ja, normalt ligger de bedre. Bl.a. derfor Nani har 2 assist fra hjørne i ligaen.
PerRonaldo
07-11-2007, 21:14
Hmm.. er jeg den eneste der sidder og tænker at det ikke gør noget at kiev kommer foran? Så vi kan komme igang!!!!!!!!
PerRonaldo
07-11-2007, 21:17
Endelig
Hvilket føre os frem til vores "store" svaghed som jeg ser det, vi mangler en ordentlig dødboldsskytte. Ronaldos frispark er elendige de hjørnespark som kommer fra Nani og for den sags skyld fra Giggs er heller ikke meget værd.
1-0, Pique og sjovt nok på en dødbolds situation som jeg lige har kritiseret:titte:
fantastisk oplæg af tevez!! virkelig verdensklaase. Var der offside??
Yees! Pique første mål for United!
1-0 here we come:D
PerRonaldo
07-11-2007, 21:18
ja og at der er offside på tevez... Så heldig 1-0 føring.
Flax_Generous
07-11-2007, 21:19
Offside på Tevez, but who cares? Så skal Kiev frem og så skal der gas på!
Tevezzzzzzzzzzzzzzz Smukt
PerRonaldo
07-11-2007, 21:22
Offside på Tevez, but who cares? Så skal Kiev frem og så skal der gas på!
Og af hvilken grund skal de frem? Jeg tror de spiller for ikke at få en øretæve, andet har du jo ikke at spille for..
Carlito Tevez ! klasse
2 - 0
Flipperen
07-11-2007, 21:24
Var det et godt mål af Pique? Troede ikke var var hans første.. men okay, måske har jeg blandet FM og virkeligheden lidt sammen, han var virkelig en forvars-bomber for mig :p
pænt flot mål af tevez
Kan du ikke beskrive det? :) Ville være lækkert!
Flax_Generous
07-11-2007, 21:24
Og af hvilken grund skal de frem? Jeg tror de spiller for ikke at få en øretæve, andet har du jo ikke at spille for..
De skal frem for at spille fodbold. Alt andet er en skændsel. Og så skal de frem fordi jeg vil se mål. ;)
Det var forbløffende ringe målmandsspil ved Tevez' mål. Hvad skete der lige der? Men flot mål ellers.
Hmm. Render Ronaldo og filmer lidt, eller hvad?? Jeg synes han har lagt sig meget ned...
Flipperen
07-11-2007, 21:26
De skal frem for at spille fodbold. Alt andet er en skændsel. Og så skal de frem fordi jeg vil se mål. ;)
Det var forbløffende ringe målmandsspil ved Tevez' mål. Hvad skete der lige der? Men flot mål ellers.
Har han nu også scoret, hvordan, forklar lidt til os andre? :)
Glory Man United
07-11-2007, 21:28
træt af Niels Chr. Holmstrøms "den argentinske dribling"....vi hørte den 87 gange under sidste sommer VM
Glory Man United
07-11-2007, 21:30
Pause 2-0
Kan du ikke beskrive det? :) Ville være lækkert!
Det var lige så meget opspillet, der var flot. Nogle gode kompinationer, hvor efter Tevez skyder udefra feltet af. Men som Flax_Generous siger, så var det også ringe målmandsspil...
Fin første halvleg uden at være rigtig god, vi spiller indimellem lidt for langsomt. Men resultatet er guddy.
PerRonaldo
07-11-2007, 21:35
En hamrende kedelig 1. halvleg hvor det er alligevel er lykkedes os at fører 2-0. Men hvor er det dog irriterende at sidde og se på et hold der er bagud med 2, stadig satser med 11 mand bag bold, og ikke bare prøver at få en fodbold kamp ud af det.. Men de er jo nok bange for at gøre som benfica gjorde... Kunne godt tænke mig at se saha og anderson i anden halvleg.
Flax_Generous
07-11-2007, 21:35
Ganske kedelig 1. halvleg. United spiller tydeligvis på cruise control, hvilket tilsyneladende er rigeligt. United skal op i et helt andet gear, hvis Kiev skal tæves med 6 eller 7 mål. Og det er vel egentlig det vi håber på. Liverpool skal ikke sole sig for længe i deres storsejr.
Jeg synes, at Anderson skal ind. Og Saha. Saha ved siden af Tevez og Anderson ved siden af Fletcher eller Carrick. Måske skal de ikke ind her ved halvlegen, men så snart. Jeg ved godt, at Anderson måske skal spares, men jeg vil altså se tempo og det kan han levere.
1. mål var efter et frispark hvor Ronaldo sender den ind til Carrick ved forreste stolpe, han sender et ganske kvalificeret hovedstød mod mål, hvor Tevez dog kommer i vejen, bolden ryger bag i feltet, hvor Pique dukker op, og header den i modsatte side. 1-0.
2. mål var Tevez der fører bolden frem, en hurtigt 1-2 med jeg tror det er Rooney, hvorefter han lige akkurat for den med, sparker på mål ved feltets start cirka, og bum, 2-0 !
Ellers ret kedelig 1. halvleg ja !
Ganske kedelig 1. halvleg. United spiller tydeligvis på cruise control, hvilket tilsyneladende er rigeligt. United skal op i et helt andet gear, hvis Kiev skal tæves med 6 eller 7 mål. Og det er vel egentlig det vi håber på. Liverpool skal ikke sole sig for længe i deres storsejr.
Tjah... For min skyld må vi gerne køre den hjem på cruise control. Vi har ogå en vigtig PL-kamp i weekenden, og det eneste vi skal ha' her er en sejr, hvilket det også ser ud til at vi får.
Liverpool er færdige med a sole sig i deres succes når de misser kvalifikation til 1/8-finalerne! :)
van der sar bliver skiftet ud med Thomes kuzchak (lærer aldrig at stave til det navn).
PerRonaldo
07-11-2007, 21:48
Hvordan kan van der sar få en skade, han har ingen ting lavet.. hehe
Hvordan kan van der sar få en skade, han har ingen ting lavet.. hehe
tror næppe det er skade, men med det angreb kiev har kan der jo ikke ske noget ved at sætte tomasz ind.. og ja kedelig første halvleg, men vi har jo ikke noget vi skal nå som sådan ud over at vinde, men mod det hold har vi jo god tid for de presser os ikke ligefrem..
HOV! så fandt kommntatorene på tv2 sport sgu ud af, at der er blivet foretaget udskiftninger i pausen!!! amatøre...
PerRonaldo
07-11-2007, 21:53
tror næppe det er skade, men med det angreb kiev har kan der jo ikke ske noget ved at sætte tomasz ind.. og ja kedelig første halvleg, men vi har jo ikke noget vi skal nå som sådan ud over at vinde, men mod det hold har vi jo god tid for de presser os ikke ligefrem..
I radion sagde de at han havde fået en fod skadei..
nooo tevez!!! hvor lang tid vil du have til at afslutte???
Flax_Generous
07-11-2007, 22:05
Kom nu ind med Anderson og Saha. Der skal tempo på! Tæv dem!
Liverpool_sucks
07-11-2007, 22:13
sporting 2-1
Glory Man United
07-11-2007, 22:14
sporting 2-1
hvis den holder er vi ikke 100% videre
hvis den holder er vi ikke 100% videre
Men 91% videre :P
Liverpool_sucks
07-11-2007, 22:17
rooney 3-0
Flax_Generous
07-11-2007, 22:18
Tevez ville sikkert have brændt den chance.
Godt indlæg af Nani .. Sikkert af Rooney !
Kæft en chance !!
Verdens bedste angriber, Rooney ;)
Hvor mange mål har han nu scoret i træk?
White Pele!
Flipperen
07-11-2007, 22:24
Tevez ville sikkert have brændt den chance.
Kan du ikke Tevez?:Smackden: ;D
PerRonaldo
White Pele!
1... han scorede ikke mod arsenal.
Uhh vi har mange chancer !! lidt for dårligt vi ikke for dem udnyttet !
SpanGdix
White Pele!
1, han scorede ikke i London.
Flipperen
07-11-2007, 22:26
Uhh vi har mange chancer !! lidt for dårligt vi ikke for dem udnyttet !
Ser i alle sammen kampen i tv eller er der nogen som ser den på nettet? Hvis sidstnævnte, så link venligst :)
PerRonaldo
07-11-2007, 22:26
Man kan overhovedet ikke se på saha han har været skadet i så lang tid.. Han kommer ind og går vildt godt med i spilletm synes det er imponerende! Han er verdens klasse og derfor skal vi ikke sælge ham, men derimod købe en mere...
1, han scorede ikke i London.
Altså målet i London var Gallas' mål??
Flipperen
07-11-2007, 22:27
Man kan overhovedet ikke se på saha han har været skadet i så lang tid.. Han kommer ind og går vildt godt med i spilletm synes det er imponerende! Han er verdens klasse og derfor skal vi ikke sælge ham, men derimod købe en mere...
Købe endnu en angriber? Nah.. :S
Men ja, han har virkelig gjort et fremragende comeback!
Liverpool_sucks
07-11-2007, 22:27
Ser i alle sammen kampen i tv eller er der nogen som ser den på nettet? Hvis sidstnævnte, så link venligst :)
viasat tv2sport..
Flipperen
07-11-2007, 22:28
Altså målet i London var Gallas' mål??
Det er sådan de fleste forstod det, tror jeg.. Tror jeg læste på bold.dk at han blev dobbeltmålscore, kan det passe? ;D
Og så blev det ronaldos tur til at sore :D
kæft en kasse
Sådan
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONaaaaaaaaa ldo
4-0 og for pokker da hvor vi kan :D
Flipperen
07-11-2007, 22:30
Der er næsten gået død i alle ChL kampene her til sidst.. :(
Liverpool_sucks
07-11-2007, 22:30
4 kampe, 4 mål i champions league
Der er næsten gået død i alle ChL kampene her til sidst.. :(
Eh? hvad mener du
Flipperen
07-11-2007, 22:31
Håhå, og så banker C. Ronaldo den ind, lige efter jeg skrev det! DEJLIGT! :D
Var det godt, forklar?;D
PerRonaldo
07-11-2007, 22:31
Ronaldo lignede en der meget meget gerne ville score et mål.. hehe.. Klasse!
Cristiano Ronaldo! 4 - 0 :D
Flipperen
07-11-2007, 22:32
Eh? hvad mener du
Eh.. ;) ingen mål selvfølgelig.. har lyd på fra bold.dk såeh..
Eh.. ;) ingen mål selvfølgelig.. har lyd på fra bold.dk såeh..
Ohh, Ro på :D der var da nok mål igår og da også idag rundt omkring i CL
Men selvfølgelig sker der ikke så meget sidst i kampen :)
Flipperen
07-11-2007, 22:36
Ohh, Ro på :D der var da nok mål igår og da også idag rundt omkring i CL
Men selvfølgelig sker der ikke så meget sidst i kampen :)
Hehe.. rigtigt nok :)
Yes yes.. :P 2-2 roma og lis.. ;D
PerRonaldo
07-11-2007, 22:37
Hvis man kan sige at en 4-0 kamp kan være kedelig så må det være den her. Men hvor er det klasse at vi vinder uden overhovedet at bruge nogen former for kræfter. Vi vidste det skulle komme fra de fantastiske 3 og de scorede hver et mål, dejligt!
Vi er videre og nu er det bare spændende om det blir roma eller sporting der går med..
Grønholdt.
07-11-2007, 22:39
En dejlig og rolig kamp... 4-0, og så er vi videre... Rooney var nok bedst i dag. Nu lavede Ronaldo godt nok et mål i dag, men jeg syntes han har virket lidt lad på det seneste. Det må han se at få rettet lidt op på. 4-0!!! Herligt!!! :devilll:
Klasse 4-0. Godt mål Ronaldo :D
United DK
07-11-2007, 22:45
Stille og rolig 4-0 sejr, hvor vi ikke brugte alt for mange kræfter. Så alt i alt, en dejlig kamp, selvom den var lidt kedelig.
EDIT: I øvrigt var det en pinlig omgang af tilskuerne. Så syng da for helvede!!!
En dejlig og rolig kamp... 4-0, og så er vi videre... Rooney var nok bedst i dag. Nu lavede Ronaldo godt nok et mål i dag, men jeg syntes han har virket lidt lad på det seneste. Det må han se at få rettet lidt op på. 4-0!!! Herligt!!! :devilll:
Håber lidt du er ironisk der :D for en af grunden til at vi vinder er da pågrund af en Ronaldo i verdens klasse.
PerRonaldo
07-11-2007, 22:48
Håber lidt du er ironisk der :D for en af grunden til at vi vinder er da pågrund af en Ronaldo i verdens klasse.
Jeg vil give ham ret. Ronaldo mister alt alt for mange bolde. Og hvordan kan du sige at han er grunden til vi vinder? Jeg mener det var nani der lavede to assist... Han score et flot mål, men ellers synes jeg faktisk ikke han spiller nogen speciel god kamp!
I radion sagde de at han havde fået en fod skadei..
Nå okay.. min fejl..
Men en dejlig kamp.. i første halvleg spiller vi ikke særligt godt, men heller ikke dårligt vi kommer bare ikke frem til noget særligt før de sidste 15 minutter.. men i anden halvleg åbner vi så op og så ser det altså lækkert..
og fuck hvor blev jeg glad da pique blev skiftet ud.. på ingen måde fordi han skulle ud, men fordi evans kom ind.. det er så dejligt at se de unge blive brugt, og jeg syntes virkelig de greb chancen idag.. vi skal på ingen måde købe nogen erstatning for neville..
evans lagde jeg dog ikke så meget mærke til.. nogen der så hvordan han klarede sig??
også rigtig lækkert at både tevez, rooney og ronaldo får scoret.. men fuck hvor skal tevez bruge mange chancer.. som om han ikke vil det nemmeste men lige gøre det lidt svære for ham selv.. kunne godt lide det holmstrøm sagde: "en gammel center-forward talemåde sagde; den ligger aldrig bedre end første gang"... og det kunne tevez måske lære noget af..
og så er det godt at se ronaldo score.. man kunne virkelig se hvor meget han vil det..
nani gør det også rigtig godt og er en fuldgod erstatning for giggs.. fletcher gør det også rigtig godt defensivt, men er ikke så god til at skabe spillet, men det er heller ikke det han er der for.. carrick også absolut godkendt.. saha spiller som var han aldrig skadet, og der sker hele tiden noget når han har den, og han mister den meget sjældent..
Og for hver kamp jeg ser med tomasz bliver jeg mindre og mindre nervøs for at lade ham spille.. jeg syntes virkelig han har virket sikker de sidste mange kampe og han har absolut en fremtid hos united.. om ikke andet så som anden keeper efter foster, men det kommer også an på hvordan foster klarer det.. ser det som at vi har to gode keepere der skal konkurrere om pladsen og det bliver spændene at følge..
Alt i alt god kamp, og god CL aften hvor der blev scoret 25 mål i 8 kampe.. cool:juhuuuu:
PerRonaldo
07-11-2007, 22:53
Alt i alt god kamp, og god CL aften hvor der blev scoret 25 mål i 8 kampe.. cool:juhuuuu:
Ikke for at være en pain in the ass.. men der blev scoret 26.. hehe :Bouncing:
Kunne Elkjær ikke sætte sig lidt ind i tingene. Ronaldo har spillet elendigt de sidste premier league kampe og vi har stadig vundet og spillet uafgjort ude mod Arsenal.
Kunne Elkjær ikke sætte sig lidt ind i tingene. Ronaldo har spillet elendigt de sidste premier league kampe og vi har stadig vundet og spillet uafgjort ude mod Arsenal.
Hvis man skal se CL studiet, så er man nød til at lære at ignorere Elkjær for han er simpelthen så dum at høre på. Det værste er når han sidder og driller Schmeichel med, at han altid partisk og altid fremhæver United, når han selv konstant fremhæver Italiensk fodbold og især hans favorit klub Milan.
United DK
07-11-2007, 23:12
Det står i manuskriptet, at han skal være imod Schmeichel, og dermed også United, og det må vi leve med.
Jeg synes Ronaldo var den spiller, der kæmpede bedst i dag. Men det er som om det ikke rigtig lykkedes, for ham, lige for tiden.
Men så synes jeg det er fedt, at se hvor hårdt han kæmper og udfordrer, selvom han taber bolden meget. Istedet for bare at være ligeglad...
Men han skal nok komme op på det niveau, som han var på, i sidste sæson!
PerRonaldo
07-11-2007, 23:25
Jeg synes Ronaldo var den spiller, der kæmpede bedst i dag. Men det er som om det ikke rigtig lykkedes, for ham, lige for tiden.
Men så synes jeg det er fedt, at se hvor hårdt han kæmper og udfordrer, selvom han taber bolden meget. Istedet for bare at være ligeglad...
Men han skal nok komme op på det niveau, som han var på, i sidste sæson!
ALtså der er vel ikke nogen spillere der er ligeglade hvis tingene ikke lykkedes. Det manglede da bare at han gør alt for at hjælpe holdet og hvis det ikke lykkedes med alle hans finurlige driblinger, ja så må han jo finde en anden måde at hjælpe holdet på.
Ja, da Ronaldo er altså virkelig ringe, og hvad pokker laver han egentlig på united, hans niveau er jo slet ikke på højde med resten af premier leagues spillere, så lad os få solgt ham og købe en ny........
Altså at vi lod Ruud gå og beholdte Ronaldo er da fuldstændig tåbeligt, manden kan jo ikke sætte en fod på en bold uden at lave en fejl.
Utroligt at vi overhovedet kunne vinde noget idag.
i.a kan muligvis være anvendt og måske burde nogen her inde få sig et par briller :rolleyes:
Tænk at man kan synes at en 4-0 kamp var kedelig.
Min kammerat og mig sad bare og håbede Man U ikke ville score igen fordi vi havde oddset på 3-0.
Det burde jo også tælle som tevez første målscorer og 3-0 siden første mål var dybt offside og Vidic står i vejen for målmanden og derfor også er offside! husk det til scorespillet! :P
Fantastisk kamp af United, meget kontrollerende... Dem der ikke er tilfredse med indsatsen idag må da lige spænde hjælmen og komme tilbage til virkeligheden...
Utrolige mål af Tevez og Ronaldo.. Hvor er det dejligt at se..
Derud over syntes jeg især Evra, Vidic, Carrick, og Rooney imponerede mig. Men også unge Pique spillede en rigtig god kamp, og viste stor styrke...
Vi ses i slutspillet... Follow Follow Follow - cause United are going to Moscooow !!!
Man of match: Evra
morten k
07-11-2007, 23:39
Ja, da Ronaldo er altså virkelig ringe, og hvad pokker laver han egentlig på united, hans niveau er jo slet ikke på højde med resten af premier leagues spillere, så lad os få solgt ham og købe en ny........
Altså at vi lod Ruud gå og beholdte Ronaldo er da fuldstændig tåbeligt, manden kan jo ikke sætte en fod på en bold uden at lave en fejl.
i.a kan muligvis være anvendt og måske burde nogen her inde få sig et par briller :rolleyes:
Måske vi lige skulle finde salontonen...
Ronaldo har vitterligt ikke været fremragende på det seneste. og i store dele af kampen idag var der mere dribling end effekt. Hvilket også skinnede klart igennem i hans egen attitude. Ikke mindst ved målet.
Nuvel, en ringe Ronaldo er stadig en spiller man gerne vil have på holdet. Men det fritager ham ikke for kritik.
Ronaldo er og bliver kongen.. Selvfølgelig spiller han ikke optimalt hver eneste kamp, det er der ingen der gør.. Han er stadig Ronaldo..
Måske vi lige skulle finde salontonen...
Ronaldo har vitterligt ikke været fremragende på det seneste. og i store dele af kampen idag var der mere dribling end effekt. Hvilket også skinnede klart igennem i hans egen attitude. Ikke mindst ved målet.
Nuvel, en ringe Ronaldo er stadig en spiller man gerne vil have på holdet. Men det fritager ham ikke for kritik.
Jamen er det ikke det jeg siger, Ronaldo har virklig ikke vist en pind, fejl aflevering efter fejl aflevering og især idag og mod Arsenal kan man se at han spiller som en første division´s spiller.
Så måske er det bedre at få ham solgt før han koster os mesterskabet eller Champions league med alle hans fejl.
Men mere seriøst tror jeg at der er nogen her inde som forventer Ronaldo skal spille til 13 hver gang og ikke kan stille sig tilfreds med et normal niveau som stadig ligger væsentligt over midt.
Uden Ronaldo ville United ikke være halvvejs på det niveau vi har idag.
Ronaldo, Rooney og Tevez har vist at de 3 udgør 75% af vores niveau.
Det ikke kører for Ronaldo?! Er i dumme herinde? :S Det kører jo for ham. Han scorer de mål han skal og skaber de chancer han skal? Hold kæft jeg kan brække mig af de dommedagsprofitier og alt det kritik i kan komme med
Ronaldo er dårlig
Saha skal sælges
Nani er for ringe
anderson skal bare væk
Fletcher er rusten
Vidic er i chok
BLA BLA BLA!!
Hold nu kæft og nyd den måde vi spiller på.
Ronaldo er og bliver kongen af United. Når nej, i alle sammen elsker Rooney, Han laver ikke så meget mere, men tilgengæld scorer han mål, men ligemeget om Rooney får et rødt kort, så er han kampens bedste i følge mange af jer
Kig på de nadre også. Selv en pique svinede i nærmest til efter wigan kampen og bla bla .. Undskyld, men jeg er ved at tænde af herinde .. Det jo ikke united-agitigt at svine den ene efter den anden til. Hvornår er i tilfredse? Den dag vi vinder 8-0 over Arsenal og vi vinder ligaen med 24 point? JESUS!!
Ps. Ikke for at genere skribenter om kampene, men jeres karakterer af de enkelte spillere og korte referater er seriøst virkelig fuck'd .. Bare lige til orientering ..
Jeg håber i ikke tage denne kritik som personligt men bare som generelt. Vi skal snakke godt om de forskellige spillere og nyde den succesbølge vi er på for tiden. Mange tak :)
Aquarium
08-11-2007, 02:51
jeg synes ikke at ronaldo var ringe på nogen måde. Han er den samme ronaldo vi havde sidste år. den eneste forskel er at vi i denne sæson har flere kreative spillere og er ikke længere afhængige af at spille bolden til ronaldo og rooney. Nu kan nani, anderson og ikke mindst tevez stå for det kreative. vi har så mange alternativer og det har været med til at gøre ronaldo til mindre synlig spiller iforhold til sidste år. Jeg har tilgengæld bemærket at ronaldo er ved at være meget frustreret over ikke score så mange mål som han håber for. han ligner en person der virkeligt går meget op i at score hver eneste kamp, og han virker jealous på rooney fordi han scorer så mange mål. det er selvfølgeligt godt at han er så kompetitiv som han er, men jeg synes at han tager chancen alt for mange gange i nogle situationer, hvor det er næsten umuligt at score. Jeg synes også at vi skal have en anden en til at sparke frispark. ronaldo har ramt muren i måske 95% af frisparkene de resterende 5% har været ved siden af eller totalt ufarlige til målmanden. jeg fatter ikke at SAF lader ham tage så mange frispark.
tilbage til topic: jeg synes vi spillede en god kamp og vi fik måske årets nemmeste 4-0 sejr. kampen var kedelig ja, men det er kun fordi publikum var så døde. her på ESPN kunne jeg kun høre "Kiev Kiev..." og kommentatorene udpegede ved flere lejligheder den døde atmosfære på OT. deres begrundelse var at united fans var så sikre på at united vinder at de bare lænede tilbage i deres stole og kiggede på, men jeg tror at det er fordi at der ikke var så mange "rigtige" united fans på stadion og at det var fyldt med turister der ikke kan finde ud af at synge. men alt det er jeg lige glad med. den vigtigste er at vi er videre og nu kan vi koncentrer os om PL og FA, inden vi skal til kvarfinalerne.
jeg synes noget af det som i starten gjorde vi ikke skabte så meget, var at det var for tydeligt at vi havde byttet hargreaves/anderson med fletcher/carrick. De er meeeeeget langsommere i boldomgangen, og slet ikke så energiske i presset og deres løb. Vores spil blev for stillestående. Men så begyndte rooney,ronaldo og tevez at røre på sig, og i anden halvleg rulle maskinen lidt bedre. Men også fordi kiev satsede mere, så der kom mere plads.
Glory Man United
08-11-2007, 07:14
Går ud fra at du er ironisk hele vejen
Stille og rolig kamp, hvor 4-0 ikke var et mål for meget. En særlig velspillet, men alligevel godt nok til en klar sejr, som nu betyder, at vi kan slappe af i CL indtil februar. Mht til kampen var den ikke ligefrem køn i andenhalvleg, men det skyldes nok 1. At Carrick og Fletcher ikke er sammenspillet, og lige mangler at spille bolden hurtigere rundt og 2. At de stod med 11 mand bag bolden.
Efter Pique og Tevez fik scoret, åbnede Kiev mere op og chancerne begyndte at komme. Synes Ronaldo var skidt igår. Godt at se han forsøger, men hans driblinger lykkedes ikke overhovedet, og når han har en dag som igår, så synes jeg istedet han bør spille den videre istedet for at drible rundt om sig selv og så miste bolden. Simpsons, Pique, Vidic, Evra var alle stabile og spillede en fejlfri kamp. Man kan godt se, at Simpsons stadig er ung og laver fejl, men det er utrolig positivt så meget han bevæger sig med frem. Tevez var rimelig usynlig udover sit mål. Men fint han fik scoret. Nani gjorde det rigtig godt, men hans mange skidt hjørnespark trækker ned af.
Rooney var efter min mening MOM. Fint mål, detaljer og så vigtigst at alt efter min mening, så er det dejligt at se så uselvisk Rooney er. Han har en del situationer, hvor han selv kan sparke den ind, men istedet spiller den videre. Det er rigtig godt gjort.
Alt i alt en fin sejr, hvor modstanden var lille.
og 2. At de stod med 11 mand bag bolden.
netop derfor er det vigtigt med hurtig boldomgang og bevægelse foran boldholderen, for ellers har modstanderen for nemt ved at lukke hullerne. Og i 1.halvleg fik vi ikke skabt plads. Vi scorede efter en dødbold, og så på et kontrastød. Men i anden halvleg kom vi også frem til chancer i det etablerede angrebsspil.
Ro på drenge. Husk at respektere hinanden, og andres holdninger.!
Man kan sagtens mene at Ronaldo ikke har spillet op til sit bedste på det seneste. Men det er jo fordi man kræver meget af ham, da man ved hans niveau er enormt højt normalt.
I går var der lidt for meget leg, cirkus og dribleshow over det. Nogle gange kan man godt lave det enkle. Nani er god til at variere mellem driblinger og enkle pasninger.
Men ja, selv om Ronaldo ikke har spillet op til sit absolut bedste, har United vundet sikkert, spillet fint, og Ronaldo har selv scoret et par mål. Hvad skal det ikke ende med når han rammer toppen..
Pt er Rooney i topform, han scorer masser af mål, har enorm selvtillid, arbejder hårdt og har godt blik for medspillerne. Håber han holder formen til de vigtige kampe senere på sæsonen. Alle vores offensive triumfkort måtte gerne køre i topgear samtidig. Så vil vi knuse alle..
Pique viste i går, at han er klar til fast spil i United. Desværre for ham er Vidic og Ferdinand bare lige en tand bedre. Men Pique kan sagtens afløse i forsvaret ved skader og når der er behov for pauser. Klassespiller.
Simpson startede lidt usikkert, men spillede alt i alt en fin kamp. Men modstanderen var også ringe.
Til sidst vil jeg rose Tomasz Kuszczak. Han har fået meget ris flere steder fra, men i denne sæson har han stårt glimrende når han har været på mål. I går havde han også flere fine redninger..
PerRonaldo
08-11-2007, 08:44
Det ikke kører for Ronaldo?! Er i dumme herinde? :S Det kører jo for ham. Han scorer de mål han skal og skaber de chancer han skal? Hold kæft jeg kan brække mig af de dommedagsprofitier og alt det kritik i kan komme med
Ronaldo er dårlig
Saha skal sælges
Nani er for ringe
anderson skal bare væk
Fletcher er rusten
Vidic er i chok
BLA BLA BLA!!
Hold nu kæft og nyd den måde vi spiller på.
Ronaldo er og bliver kongen af United. Når nej, i alle sammen elsker Rooney, Han laver ikke så meget mere, men tilgengæld scorer han mål, men ligemeget om Rooney får et rødt kort, så er han kampens bedste i følge mange af jer
Kig på de nadre også. Selv en pique svinede i nærmest til efter wigan kampen og bla bla .. Undskyld, men jeg er ved at tænde af herinde .. Det jo ikke united-agitigt at svine den ene efter den anden til. Hvornår er i tilfredse? Den dag vi vinder 8-0 over Arsenal og vi vinder ligaen med 24 point? JESUS!!
Ps. Ikke for at genere skribenter om kampene, men jeres karakterer af de enkelte spillere og korte referater er seriøst virkelig fuck'd .. Bare lige til orientering ..
Jeg håber i ikke tage denne kritik som personligt men bare som generelt. Vi skal snakke godt om de forskellige spillere og nyde den succesbølge vi er på for tiden. Mange tak :)
Om han er kongen eller ej, så det ikke ensbetydende med at han rammer dagen hver gang. Men Ronaldo har ligesom Rooney en urørlig status på holdet, de bliver ikke sat af medmindre det for at spare eller de skadet. Ronaldo har ikke været oppe i det gear vi kan forvente af ham de sidste kampe. Ja han laver altid smarte, flotte og utrolige ting, men det er bare ikke lykkedes særlig godt for ham på det seneste, og især igår smed han utroligt mange bolde væk fordi han lige skulle lave noget smart, havde vi spillet mod hvilket som helst andet europæiske hold, hunne det have kostet os. Nogen gange kan jeg godt sidde og håbe på at han aflevere bolden, især nu, da vi har så mange spillere der kan noget på egen hånd.
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke må stiller os lidt kritisk overfor vores spillere eller hold? Det ville da være kedeligt hvis vi allesammen herinde bare så os tilfredse med alt ved United, så ku vi lige så godt nedlægge forummet. ;)
Desuden har alle lov til at komme med deres mening, og fordi den ikke falder i god jord hos dig, behøver du da ikke at svine andre til. Alle har vel ret til at komme med deres mening.
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke må stiller os lidt kritisk overfor vores spillere eller hold? Det ville da være kedeligt hvis vi allesammen herinde bare så os tilfredse med alt ved United, så ku vi lige så godt nedlægge forummet.
Desuden har alle lov til at komme med deres mening, og fordi den ikke falder i god jord hos dig, behøver du da ikke at svine andre til. Alle har vel ret til at komme med deres mening.
lyder som noget jeg selv ville kunne skrive. Helt enig hehe
Glory Man United
08-11-2007, 10:13
Fatter ikke man gider være negativ efter en 4-0 sejr med et halvt reservehold
Ronaldo er og bliver kongen..
Cantona.
United DK
08-11-2007, 10:18
Kongen: Cantona
Prinsen: Keane
Naren: Ronaldo
Og højere rangeret kan han vidst heller ikke være endnu....
Men som andre har sagt kan jeg ikke se hvorfor vi ikke må stille os kritiske overfor de forskellige spillere? - Hvis vi ved de kan gøre det bedere også ikke gør det er der jo altid noget at diskutere, også er der jo et forskelligt syn på det. Hvis vi ikke måtte gøre det var der jo ingen grund til at have det her forum? Eller er det mig som er helt væk?....
Glory Man United
08-11-2007, 11:30
Naren :lolol:
Er Scholes så paven?
SantasLittleHelper
08-11-2007, 11:45
Er Ronaldo ikke mere Dronning? Eller prinsesse måske..
Diva / Madonna = Ronaldo
There's only one king of Stretford End. Cantona... og Law :)
United DK
08-11-2007, 11:50
Nej, det er Beckham...
SantasLittleHelper
08-11-2007, 11:53
Nej, det er Beckham...
True that..
Andersen
08-11-2007, 12:11
Jeg tror ikke at han er royalist. Når vi nu nærmer os valget og evt. diverse ministerrokader, kunne jeg godt se Ronaldo som socialminister specielt efter "portugisernes" sengeeskapader.
Rio som økonomiminister!
Holmskov
08-11-2007, 12:38
Ruud van Nistelrooy må være fiskeriminister. :) Og den bedste af slagsen.
Hvorfor svine Ronaldo til - fatter det ikke helt?
Hvis vi ser nøgternt på hans præstationer efter han kom tilbage fra karantæne, så har de været opadgående lige siden!
Han viste ikke vildt mange tekniske lækkerier mod Arsenal eksempelvis, men hvis vi lige ser bort fra det så var han manden med 1 assist og en kasse i den kamp... enough said!
Hvis vi ser sådan på det så er kampen mod Kiev da ikke noget at sammenligne med, de hverken kunne eller ville noget... det lignede mest af alt et 90 minutters træningspas, hvor united ikke engang kom op i 3 gear - og hvor marginalspillerne også lige blev luftet!!
I kan sige hvad i vil om Ronaldo, men han er klart blandt de aller beste for tiden. På højde med Kaka, Messi, og Fabregas.. Så glæd jer dog over han spiller for os..
Jeg syntes han lavede sit bedste mål i den røde trøje i går.. Fantastisk!
Glory Man United
08-11-2007, 13:32
I kan sige hvad i vil om Ronaldo, men han er klart blandt de aller beste for tiden. På højde med Kaka, Messi, og Fabregas.. Så glæd jer dog over han spiller for os..
Jeg syntes han lavede sit bedste mål i den røde trøje i går.. Fantastisk!
Er med på, at man ikke skal svine manden til. Meeeen han er sgu da ikke 100% pt. Og Messi og Fabregas er altså i øjeblikket bedre, hvis du så absolut vil sammenligne.
Jeg glæder mig mest over Rooney/Tevez, men Ronaldo skal nok vise samme form som sidste år....det kommer
Andersen
08-11-2007, 13:50
Jamen, er det ikke fedt at vores bedste spiller ikke spiller op til sit bedste og alligevel vælter sig i mål og assists? Derfor kan han da godt tåle lidt kritik.
Statsminister: David Gill
Beskæftigelsesminister: Alex Ferguson
Socialminister: Ronaldo
Forsvarsminister: Nemanja Vidic
Minister for flygtninge, indvandrere og integration: Carlos Quiroz
Familieminister: Paul Scholes
Minister for videnskab, teknologi og udvikling: Wayne Rooney
Kirkeminister: Nani
Fødevarerminister: Carringtons kantinechef Dick Duck
Sundhedsminister: physioterapeuten
Finansminister: Rio Ferdinand
Elrantiri
08-11-2007, 13:58
Og så Malcom Glazer som skatteminister?
Og desuden: Jeg synes ikke hverken Rooney eller Ronnie spiller dårligt, men at Man U's spil har ændret sig rent generelt - Hvis vi går tilbage til sidste sæson var det Rooney og CR der bragte sig i centrum, fordi de er unge og spiller godt, og har de gamle Manchesterspillere til at hjælpe dem. Nu er der flere om kagen, og især Nani og Tevez har imponeret, og det ligger lidt "skygge" på Rooney og Ronaldo, fordi de nu er flere som kan ændre kampens udfald. Ikke at de andre manchester spillere ikke kan imponere, men jeg synes ikke det ændrer på, at de nu er 4-5 unge spillere som alle skal spille til et 10 tal og lave mål og assists hele tiden, hvor de før kun var 2.
Jeg er ret sikker på, at det er det som gør forskellen, eller ihvertfald en del af den.
Og desuden: Jeg synes ikke hverken Rooney eller Ronnie spiller dårligt, men at Man U's spil har ændret sig rent generelt - Hvis vi går tilbage til sidste sæson var det Rooney og CR der bragte sig i centrum, fordi de er unge og spiller godt, og har de gamle Manchesterspillere til at hjælpe dem. Nu er der flere om kagen, og især Nani og Tevez har imponeret, og det ligger lidt "skygge" på Rooney og Ronaldo, fordi de nu er flere som kan ændre kampens udfald. Ikke at de andre manchester spillere ikke kan imponere, men jeg synes ikke det ændrer på, at de nu er 4-5 unge spillere som alle skal spille til et 10 tal og lave mål og assists hele tiden, hvor de før kun var 2.
giver dig helt ret.
At der er kommet andre klassespillere til at tage sig af det uventede og kreative, har givet rooney og ronaldo mere ro og mere plads. Blandt andet har det også betydet en stor ændring i rooneys spil synes jeg, for han koncentrere sig lidt mere om at være angriber nu, end at fise rundt som en flue i en flaske. Tevez klare det nu, og derfor er rooney at finde ofte i feltet nu
Ronaldo spillede altså ikke super godt i går. Han var tydeligvis også sur på sig selv over alt for mange tabte bolde. Men et super mål kunne det da lige blive til :P
Rooney spiller ultra godt og laver fantastiske sammenspil med Tevez (hvor Ronaldo mere laver fantastiske ting selv)
Jeg er yderst tilfreds med Man U lige for tiden (undtagen dumme udligninger i 92 min!!) og man skal være godt dum hvis man håber på at trække Man U i knock out!
Så håber jeg bare Milan og Real M løber sammen i 1/8 og begge hold ryger ud!
PerRonaldo
08-11-2007, 14:39
Jeg er ret sikker på, at det er det som gør forskellen, eller ihvertfald en del af den.
Præcis... Og det har gjort Rooney klart bedre, ingen tvivl om det. Ronaldo kan som alle andre have en nedtur, og det er også helt fair. Men fordi han er vores bedste mand, skal han ikke være fredet for kritik, og synes ikke han har præsteret hvad han skal. Vi har jo også været efter Rooney utallige gange for ikke at score nok mål, nu gør han det og får ros for dette.
Så længe man både har ros når det går rigtigt godt, er det også fair at have kritik, hvis det ikke går godt. Det jo ikke fordi jeg kritisere Ronaldo, som fodboldspiller, men stiller mig bare krtisk overfor de seneste kampe.
PerRonaldo
08-11-2007, 14:41
Lidt svært, hvis de møder hinanden.. ;)
Simpson var forøvrigt helt forrygende i går. Dejligt at se en så ung spiller gå fuldstændig uimponeret inde på den store scene!
@Elrantiri og Delux: Lad venligst være med at kalde Manchester United for Man U. Det er et skældsord for klubben.
Glory Man United
08-11-2007, 15:12
@Elrantiri og Delux: Lad venligst være med at kalde Manchester United for Man U. Det er et skældsord for klubben.
?????
ChristianR
08-11-2007, 15:24
Ronaldo spillede altså ikke super godt i går. Han var tydeligvis også sur på sig selv over alt for mange tabte bolde. Men et super mål kunne det da lige blive til :P
Rooney spiller ultra godt og laver fantastiske sammenspil med Tevez (hvor Ronaldo mere laver fantastiske ting selv)
Jeg er yderst tilfreds med Man U lige for tiden (undtagen dumme udligninger i 92 min!!) og man skal være godt dum hvis man håber på at trække Man U i knock out!
Hahaha. Du er msåke ikke så meget inde i reglerne med hensyn til playoffkampene i CL?:D Kun et af holdene kan desværre ryge ud hvis de møder hinanden;)
Glory Man United
08-11-2007, 15:35
Hahaha. Du er msåke ikke så meget inde i reglerne med hensyn til playoffkampene i CL?:D Kun et af holdene kan desværre ryge ud hvis de møder hinanden;)
Ikke hvis Milan vinder samlet og Uefa bliver trætte af Didas skuespil, og smider dem ud :D
Ronaldo har været lidt sløj her de seneste 3 kampe (Boro, Arsenal og Kiev igår), men stadig skaber han så meget plads, og scorer en masse mål selvom han ikke lige spiller klasse hvergang. Alle spillere har lidt nedturer, og dårlige perioder - og så vil jeg lige sige en ting. Så dårlig har Ronaldo ikke været. Og før de 3 nævnte kampe, så synes vi så meget af det spil han viste sidste år. Han skal nok komme igang.
En spiller der tilgengæld virkelig har spillet godt den seneste periode er Rooney. 10 mål i 10 kampe på lands- og klubhold siger alt. Udover er han den spiller der har lavet næst flest assist, udover Nani der sparker straffe. Tænk også over, at han brækkede foden i starten, så det Rooney har vist den seneste måned er helt imponerende. Bare forsæt.
Tevez som jeg kritiserede meget i startet, da hans berøringer var dårlige, og aldrig var at finde inde i feltet, er også blevet bedre og bedre, og nu er han også begyndt at sparke kuglen i nettet. 5 gange er det blevet til so far.
?????
Man u = Manure = Gødning
Heh jeg er godt klar over at 2 hold der møder hinanden i en playoff kamp ikke begge kan ryge ud. Det var en kommentar fordi jeg virkelig ikke bryder mig om de 2 hold. Jokes er nu engang bedst når de skal forklares.
Og Jawohl jeg vil aldrig mere komme til at kalde Manchester United noget der på nogen måde kan laves spydige kommentarer over! Tak for korrektionen.
Han laver ikke så meget mere, men tilgengæld scorer han mål
Du skrev en masse ting men det der sprang i øjnene på mig var dette!!!!:eek:
Laver ikke noget???????? Ja han er begyndt at score rigtig meget, men at han ikke laver er noget er da en løgn af dimensioner.. han knokler røven ud af bukserne hver gang, og det er det jeg elsker ham for..
Eh????? hvad pokker mener du?
Eh????? hvad pokker mener du?
Man U forveksles med det engelsk ord manure, hvilket betyder gødning.
Man U forveksles med det engelsk ord manure, hvilket betyder gødning.
Ahh, ok tak for info´et
Gronkjor
09-11-2007, 08:44
Jeg var på Oldtrafford og se kampen:juhuuuu: Det var bare en super oplevelse vi havde pænt gode pladste vi sad på North stand ca i midten:D
Desværre måtte vi ikke komme ind på Bizhop Blaize det ingen af os er blevet 18:rant: Men det lyder da til at der er fantastisk stemning derinde:D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.