Se fuld version : Kick Off, Odense
Hej
Jeg vil lige sige at Ryans of Odense ikke er det eneste sted at se fodbold i Odense.
Faktisk er Kick Off i Odense et skidegodt sted, med en hyggelig atmosfære hvor der altid er mange til kampene hvad end det er Premier League eller ChL, eller FA eller Carling.
Så næste gang i poster det så tag lige Kick Off med, da det er et skidegodt sted.
http://www.kickoff-sportspub.dk/
Mvh Rune
SpanGdix
02-11-2007, 18:56
Second that. Det er et super godt sted. Gode priser, god stemning og ejerne er flinke.
Jeg er tit på Ryans
Har også prøvet abar.. Synes ikke det er så fedt. Eneste plus er at der er billig øl
Jeg tror faktisk kun jeg har været på kick off en gang.. Det kunne være man skulle give det en chance. Er der normalt mange United fans?
Martinsen
03-11-2007, 10:53
i de perioder hvor jeg er på skole i Odense, foretrækker jeg helt klart Ryans. Synes det er langt det hyggeligste sted, og det sted med den bedste stemning. på Kick off er der alt for mange tilhængere af andre hold, og det bliver hurtigt irriterende synes jeg.
Ryans er klart det bedste sted.. Mange flere United fans og bedre stemning
Gronkjor
03-11-2007, 17:18
Plejer at vaere paa bridgewater i aarhus. Men min far bor i Odense saa nogen gange er jeg paa kick off. Har ogsaa vaeret paa Ryans men kan bedst lide kick off, jeg var der idag med min lillebror...:D
personligt kan jeg bedre lide personalet på KickOff end Ryans, og har selv også fået et godt forhold til dem, så jeg holder mig ihvertfald der.
Men det jeg ville lægge noget opmærksomhed på var at Ryans ikke var det eneste sted i Odense, og man godt kunne give KickOff noget Credit, da de altid viser Uniteds kampe.
Mvh
Mr. Larsen
04-11-2007, 22:35
Jeg kan helt klart anbefale RYANS of odense. Super stemning.
PS. hvis man kommer derind er det et must at prøve en "snake bite".
Streubel
05-11-2007, 22:31
Jeg har været på Kick Off mange gange og synes det er et rigtigt godt sted med plads til alle og uden spadsere som gerne vil provokere andre fans!
Dr. Adams
14-12-2007, 09:35
Synes klart Ryans er Odenses fineste sted. På kickoff er jeg rendt ind i rigtig mange Arsenal fans, og selvom det er en del af en fodboldkamp at der er 2 hold, så bliver jeg ret irriteret over at folk kan holde med et hold om Arsenal - overgår min vildeste fantasi at det kan lade sig gøre:D
Ville lige komme med en på dette tidspunkt meget relevant kommentar.....Kick Off er det officielle Liverpool tilholdssted i Odense.
Har været en del på begge steder, men foretrækker klart Ryans da der er flere United fans og de har Guinness på fad(modsat Kick Off)
Danielsen
14-12-2007, 12:11
Ville lige komme med en på dette tidspunkt meget relevant kommentar.....Kick Off er det officielle Liverpool tilholdssted i Odense.
Har været en del på begge steder, men foretrækker klart Ryans da der er flere United fans og de har Guinness på fad(modsat Kick Off)
MEN! Ryan's, kan ikke finde ud af hvornår de har "billig" öl og hvornår de ikke har det. De her det sikkert på söndag, men så ikke näste kamp! Jeg er kommet der, fra 1997-2003(hvor jeg så flyttede til Själland) i den periode var det fedt og väre der!
Men, nu er der sure bartendere, der er ligeglade med "os" de vil bare tjene penge! Jeg kender lidt til ejeren, og han tänker kun på KR KR KR!!!
På Kick Off, er de 100 gange mere venlige.....som jeg synes, er vigtigt! Og der er ALTID öl til 25kr.....det er sgu' da også fedt og se De Unävelig v United sammen med murderes! (specielt hvis vi vinder) :)
Ryans er klart det største united sted i odense.. som andre nævner er der mange forskellige fangrupper på kick off... Ryans er klart hyggeligst med irsk stemning, og hvis du skal have noget i baren foregår bestillingen på engelsk!
Desværre har jeg oplevet et par gange efterhånden at de ikke altid river storskærmen ned selvom der er united.. de gør det kun når der er mange fans derinde, hvilket er lidt ærgeligt, men fair nok da det ikke på den måde er en sportsbar ligesom kick off..
HamudiiC
14-12-2007, 14:09
Jeg er fra Odense og skal på enten Ryans eller Kick off på søndag.
Men hva koster det, og er der aldersgrænse?
Glory Man United
14-12-2007, 14:15
Hvor ligger Odense egentligt? :confused:
Danielsen
14-12-2007, 14:50
Jeg er fra Odense og skal på enten Ryans eller Kick off på søndag.
Men hva koster det, og er der aldersgrænse?
Der er ingen aldresgränse på Ryan's eller Kick Off.
Mht. priser, tänker du på öl og vand-priser?? Så koster öl altid 25kr for en pint og 20 for en vand(mener jeg...) på Kick Off.
Det er meget forskelligt, hvad öl koster på Ryan's....det kan koste 44kr eller 25kr alt efter, hvem der står i baren....vand koster, vidste nok 25kr (for en pint) Det er jo ikke det jeg drikker mest af, når jeg ser bold :D
HamudiiC
14-12-2007, 14:58
Der er ingen aldresgränse på Ryan's eller Kick Off.
Mht. priser, tänker du på öl og vand-priser?? Så koster öl altid 25kr for en pint og 20 for en vand(mener jeg...) på Kick Off.
Det er meget forskelligt, hvad öl koster på Ryan's....det kan koste 44kr eller 25kr alt efter, hvem der står i baren....vand koster, vidste nok 25kr (for en pint) Det er jo ikke det jeg drikker mest af, når jeg ser bold :D
Tak.
Koster det ikke noget at se kampen?
Tak.
Koster det ikke noget at se kampen?
Nej.. Gør det i hvert fald ikke på Ryan's
Regner desuden med at tage derind på søndag
Synes klart Ryans er Odenses fineste sted. På kickoff er jeg rendt ind i rigtig mange Arsenal fans, og selvom det er en del af en fodboldkamp at der er 2 hold, så bliver jeg ret irriteret over at folk kan holde med et hold om Arsenal - overgår min vildeste fantasi at det kan lade sig gøre:D
værd at bemærke at Ryan's tilgengæld er en liverpool-pub.
what the...
Synes også der plejer at være flest United-fans på Ryans.. Men tror bare generelt at der er flere Liverpool-fans der går på pub i Odense.. Desværre
Glory Man United
14-12-2007, 16:39
Synes også der plejer at være flest United-fans på Ryans.. Men tror bare generelt at der er flere Liverpool-fans der går på pub i Odense.. Desværre
Endnu en god grund til at flytte til KBH
Jeg er også helt klart til Kick-off. Synes klart det er det bedste sted i Odense.
Vil da også slå et slag for RYANS of Odense. jeg har været begge steder men stemingsmæssigt er Ryans langt bedre så der ser jeg alle de kampe der ikke bliver vist i fjernsynet
Martinsen
14-12-2007, 21:48
Noget så uintimt som Kick-off skal man godt nok lede længe efter synes jeg! Foretrækker klart Ryans i de perioder jeg er på skole i Odense
Apropos pub er der nogen der ved hvor gammel man skal være for at komme ind sådan et sted?
på ryans og kick-off er de ikke strikse med alderen - i hvert fald så længe man holder sig fra øl/spiritus.
Hælder i øvrigt klart mest til ryans, da det er min opfattelse at de mest inkarnerede united supportere kommer der, og så er det rart at man ser de samme "trofaste" stort set hver weekend :D Hvad sker der i øvrigt med prisen for pints derinde for tiden, det har de bestemt ikke ret godt styr på længere, når der vises united.
Håber at se mange derinde søndag :devill:
på ryans og kick-off er de ikke strikse med alderen - i hvert fald så længe man holder sig fra øl/spiritus.
Hælder i øvrigt klart mest til ryans, da det er min opfattelse at de mest inkarnerede united supportere kommer der, og så er det rart at man ser de samme "trofaste" stort set hver weekend :D Hvad sker der i øvrigt med prisen for pints derinde for tiden, det har de bestemt ikke ret godt styr på længere, når der vises united.
Håber at se mange derinde søndag :devill:
Jeg kommer nok, hvis alder ikke betyder noget:skaaal:
nu kommer jeg lige med endnu et dumt spørgsmål, er der nogen der ved hvad det koster at komme ind på ryan's of odense?
Andersen
14-12-2007, 23:49
nu kommer jeg lige med endnu et dumt spørgsmål, er der nogen der ved hvad det koster at komme ind på ryan's of odense?
Det koster ikke noget at komme ind hverken på Kick-Off eller på Ryan's og som Hochholzer skriver er der ingen problemer med at komme ind, hvis man er under 18, jeg har i hvert fald ikke oplevet, at nogen er blevet smidt ud i hvert fald på det grundlag.
Til alle dem der er i tvivl om hvilken bar, der er den bedste, kan jeg blot sige følgende:
til store kampe er der kun et sted og det er Ryan's!!! og til alle andre er det simpelthen op til ens humør.
Jeg er tillige blevet "snydt" en del gange af det efterhåndent upersonlige barpersonale på Ryan's, men dog formoder jeg at de burde være informeret om at der er "football pints" på søndag.
Men skal vi alle, der bor i, opholder sig i eller vandrer hvileløst rundt i eller omkring Odense ikke bare sige, at vi mødes på Ryan's på søndag???????
Men skal vi alle, der bor i, opholder sig i eller vandrer hvileløst rundt i eller omkring Odense ikke bare sige, at vi mødes på Ryan's på søndag???????[/QUOTE]
jo den er jeg med på:D
Så slider I heller ikke alle jeres fortov op, good deal ;)
Yes sir... Ryans søndag!!
Dr. Adams
15-12-2007, 11:12
Fik af vide af ejeren en dag at øl på Ryans koster 25 kr. et kvarter før kampstart, og så indtil et kvarter efter slutfløjt.
Har aldrig oplevet andet.
Mht. hvornår der er storskærm, så ja, det kommer meget an på hvilken bartender der står der. Men var derinde i onsdags hvor jeg tror vi var 5 gæster et kvarter før kampstart, og det var fint med ham at hive storskærmen ned. Der kom så flere gæster til sidenhen.
Jeg synes nu ikke det er så slemt med Pool og Arsenal fans på Kickoff .. Der kommer dog en del Roma-tilhængere og det kan man jo snakke lang tid om hvorvidt det er godt eller ej.
Om stemningen er uintim som nogle har nævnt på Kickoff er det vel hvad man selv påfører stemningen der gør den intim eller ej. Når jeg tager derned med gutterne plejer vi altid at give den gas når der bliver scoret.
Jeg er ihvertfald at finde på Kickoff.
Ps. Plejer altid at tage derind med en ven som er inkarneret Barca fan og han giver den ligeså meget gas med os når han er der :) Humlen bringer hygge.
HamudiiC
22-12-2007, 15:17
Hey.
Ved i om der kommer storskærm på Ryan's? Og om de viser Real-Barca efter Man U kampen?
På forhånd tak & glædelig jul.
Hvor mange kommer på Kick-Off på lørdag og griner af alle de klamme Scousers der sidder med deres klamme LFC flag og "This is Anfield" skilt?
De er så sølle.
SimpsonKing
09-09-2008, 19:13
Hvor mange kommer på Kick-Off på lørdag og griner af alle de klamme Scousers der sidder med deres klamme LFC flag og "This is Anfield" skilt?
De er så sølle.
Jeg er som altid klar champ....
Ses vi??
Jeg regner med at tage derind omkring middag....
Jeg er som altid klar champ....
Ses vi??
Jeg regner med at tage derind omkring middag....
Jeg skal spille kamp selv, men regner med at blive skadet på torsdag til træning så jeg kan tage på Kick-Off :)
OneloveOneUnited
12-09-2008, 12:11
De er så sølle.
Hehe ja og nu kan vi drille dem med at Robbie Fowler er taget til Blackburn
HAHAHAHA, nu kan de sidde med deres klamme billede af ham.. :lolol:
SimpsonKing
12-09-2008, 13:41
Hehe ja og nu kan vi drille dem med at Robbie Fowler er taget til Blackburn
HAHAHAHA, nu kan de sidde med deres klamme billede af ham.. :lolol:
nemlig....
Coke-robbie er da for nedtur...
Ses vi imorgen og hvad tid??
Jeg er ikke tilfreds med kampen i går, pekhoves.
Hvem var den idiot til Ronaldo-lover der og råbte hele tiden. Sjældent man møder en United fan der er dummere at høre på end én Scouser fan.
OneloveOneUnited
18-09-2008, 13:41
Han ynglings klubber var også Manchester og Brøndby... Hvordan fanden kan der være plads til en anden klub en United????
Ja fuck han var en nar, Ronaldo lover..
Færingen
18-09-2008, 14:24
Han ynglings klubber var også Manchester og Brøndby... Hvordan fanden kan der være plads til en anden klub en United????
Ja fuck han var en nar, Ronaldo lover..
Jeg har to yndlingsklubber. Den ene er United og den anden er KÍ :)
SimpsonKing
18-09-2008, 17:52
Jeg har to yndlingsklubber. Den ene er United og den anden er KÍ :)
Vil æde min trøje på, at du tilfældigt vågnede en morgen og tænkte: "Hey, jeg vil sku være United-fan i dag"...
Ronaldo er måske verdens bedste fodboldspiller, men værdi til at bære unitedtrøjen, det er han fanme ikke....
Lidt på samme måde som dig, hvilket tydeligt også forklare hvorfor du var "trøje-løs" i aftes....
Dr. Adams
18-09-2008, 18:46
Vil æde min trøje på, at du tilfældigt vågnede en morgen og tænkte: "Hey, jeg vil sku være United-fan i dag"...
Ronaldo er måske verdens bedste fodboldspiller, men værdi til at bære unitedtrøjen, det er han fanme ikke....
Lidt på samme måde som dig, hvilket tydeligt også forklare hvorfor du var "trøje-løs" i aftes....
Hold da kæft, hvor er du på krigsstien Simpson..
Danielsen
18-09-2008, 18:51
Hold da kæft, hvor er du på krigsstien Simpson..
Ja, det må man sige! :confused:
Ville i fandme også være hvis I havde hørt på ham spasseren der sad og råbte sådan ...!
Hvem kommer på kick-off i dag til dagens kamp?
conradsen
16-11-2008, 16:30
Hej!
Hvor mange kommer der normalt på Kick Off, når United spiller?
OneloveOneUnited
16-11-2008, 16:56
Mener du her folk som sidder i trøjer og faktisk sidder der hver gang holdet spiller?
For så er der den lille kerne på en 3 - 4 mand , som jeg også selv var med i, men ikke har mulighed for at sidde sammen med mere da jeg ikke bor i Odense længere.
Det er dog mega hyggeligt, og jeg fortrækker det frem for Ryans, som ellers har fået ry for at være samlingsstedet for os røde i Odense..
Dog kommer der også en masse andre mennsker med andre klubtilhørelser, og normalt når United spiller forskelige finaler plejer der at komme flere United fans ud af skabet....
Dog er jeg sikker på den lille kerne vil være flinke overfor dig:) og syntes det er kool med nogen flere røde på KO.....
HEJ!
Vi er en 4 stk. der altid kommer.
Derudover er der alle de løse, så vi er omkring 10 stykker i alt
Jeg foretrækker ihvertfald KO over Ryans - Jeg kommer så tit jeg kan på KO og ser kampe med de sammen mennesker ca! Selv Patriot-Danni Larsen kommer nogle gange fra Århus og ser kampene, så der er intet sted der er for langt hvis viljen ligger i hjertet.
Selv med overtagelsen af KO har de stadig de samme priser, god atmosfære og chance for at se Liverpool, Chelsea, Arsenal, Tottenham og West Ham fans som beklager sig tit! Det er jo altid noget der varmer hjertet.
For at være ærlig, synes jeg at øllet på Ryans er ALT FOR DYRT, altså var der 1 gang, måtte slippe 50kr for 33cl fadøl - NOT IMPRESSED.
Hvem tjekker ind på Kickeren i aften?
Danielsen
13-12-2008, 12:40
Hmmm...bliver man sådan af og se kampe på Kick Off?? :confused:
luk røven idiot
Der er vidst noget der er startet tidligt på drikkeriet i dag?
er ikke stoppet endnu efter i går
Danielsen
13-12-2008, 15:22
Der er vidst noget der er startet tidligt på drikkeriet i dag?
Til hvem og hvornår sagde han "luk röven"? kan ikke finde det...
Danielsen
13-12-2008, 17:22
Til dig idiot
Hmm...hvorfor??
Det var sgu da et par underlige indläg du skrev....
Andersen
26-02-2009, 15:13
Vi er nogle stykker, som mødes på Eydes, Kongensgade 31, på søndag kl. 13.00 før Liga Cup Finalen mod Spurs, som starter kl. 1600.
Tilmelding er ikke nødvendig, da der ikke er bestilt mad på forhånd. Jeg har bestilt bord til 10-15 personer, men jeg ville alligevel blive frygtelig glad, hvis der kom nogle uforpligtende "jeg kommer", for hvis vi bliver flere end de 15 skal restauranten have besked herom, hvis vi altså skal sidde samlet og det er jo trods alt fedest.
Ved 15.00 tiden går vi hen til Ryans eller Kick Off, det står en frit og kl 18.00 løfter vi den lille vimre pokal.
Hey! Er Kick Off helt blottet for United folk? Jeg ser ellers kampen på lørdag på Kick Off!! Kom glad!!
Smaakage
16-11-2009, 23:37
Hey! Er Kick Off helt blottet for United folk? Jeg ser ellers kampen på lørdag på Kick Off!! Kom glad!!
Det samme gør jeg!
Så bliver det bare os to! :)
Selvfølgelig skal vi på Kick Off på lørdag :)
Parkohargo
19-11-2009, 22:10
Hey hey. Jeg kommer også derind på lørdag med kammerat:) Skal man komme i god tid for at få gode pladser eller hvordan med det?
Don Kafai
19-11-2009, 23:07
Hey hey. Jeg kommer også derind på lørdag med kammerat:) Skal man komme i god tid for at få gode pladser eller hvordan med det?
Du kan joine os. Vi er derinde fra kl. 15.30 stykker, og du kan ikke undgå at se os. Der er en rådhåret med OldTrafford.dk-mærke printet på ryggen, find ham!
Du kan joine os. Vi er derinde fra kl. 15.30 stykker, og du kan ikke undgå at se os. Der er en rådhåret med OldTrafford.dk-mærke printet på ryggen, find ham!
Præcis! Den er lige blevet vasket og hængt op, så den er klar til Odense! OldTrafford.dk - 11
Det røde hår får nok også en tur eller to inden. :-)
Parkohargo
20-11-2009, 07:41
Hehe bare iorden. Kommer i min Scholes trøje. Hvad tager de for en fadbamse derinde?
Don Kafai
20-11-2009, 08:04
Hehe bare iorden. Kommer i min Scholes trøje. Hvad tager de for en fadbamse derinde?
Det er faktisk første gang jeg er derinde, men jeg selv blevet lokket derned med løfter om store fadøl til max 25-30 kr, så det er de priser jeg regner med.
dannigizmo
20-11-2009, 09:06
http://www.kickoff-sportspub.dk/prisliste.html
Der er priserne. Læg mærke til det fordelagtige tilbud på Odense Julebryg.
Jeg kan se, at Arsenal og Chelsea begge har kampe kl. 16. Det er ikke de to hold, der har størst støtte derinde, men de har dog nogen. Derfor kan det godt være, at der ikke er ret meget plads kl. 15.30, men de går jo så formodentlig omkring 17.45, når kampene er slut.
Dagens program kan ses her: http://www.kickoff-sportspub.dk/Cal/eventdisplay.php?id=3620
Parkohargo
20-11-2009, 09:49
hmm en julebryg pitcher af denne slags http://r0b64.files.wordpress.com/2009/03/beer-pitcher.jpg
Det skal da nok bliver sjovt.:)
Vi må bare stå lidt tæt! Men find Bo, og du finder os andre! :)
Don Kafai
20-11-2009, 10:45
Vi må bare stå lidt tæt!
... og så kom din skumle plan frem!!!!!
Men ja, ellers må vi bare synge så højt, at de skrider!
Hvem kommer du derind med, Parkohargo?
Jeg er altid skummel!
JumpingCarrot
20-11-2009, 11:14
I'm the boss.
Parkohargo
20-11-2009, 11:29
Men ja, ellers må vi bare synge så højt, at de skrider!
Hvem kommer du derind med, Parkohargo?
Bare en kammi. Han er vist ikke herinde som bruger. Men skulle kunne kendes med en Stam trøje hehe
Don Kafai
20-11-2009, 11:46
Bare en kammi. Han er vist ikke herinde som bruger. Men skulle kunne kendes med en Stam trøje hehe
Super! vi ses!
I'm the boss.
Like a boss!
Smaakage
22-11-2009, 11:00
Av mit hoved!
Men tak for sidst!
OneloveOneUnited
22-11-2009, 12:13
Tak til dem der gæstede Kick Off Odense igår, det var en fornøjelse at få lidt sang og stemning håber i kom godt hjem til jeres respektive steder..
Hilsen United fanen i den blå D. Edwards trøje.!
Parkohargo
22-11-2009, 12:34
Jep tak til dem der kom forbi igår. Fed stemning! men for fanden hvor hovedet gør ondt dagen efter..
Rigtig nice stemning, tager aldrig Hargreaves trøjen af ihvertfald, efter det der blev pålagt den igår :)
Parkohargo
26-11-2009, 21:56
Kommer der folk ind på Kick Off lørdag til kampen mod Pompey? Jeg kommer hvertfald med et par stykker.
Don Kafai
26-11-2009, 23:07
Desværre tror jeg, at de fleste af os der var derinde i lørdags bor for langt væk. Men jeg tager gerne turen igen til en kamp i foråret, for træffet var jo rigtig godt :).
Og det skal være en kamp hvor Arsenal også spiller. Så kan vi synge om pædofile igen!
Smaakage
26-11-2009, 23:17
Og det skal være en kamp hvor Arsenal også spiller. Så kan vi synge om pædofile igen!
Pas på at ham torsken ikke smide sin 5-årige i aktion igen så... Nøj hvor jeg synes det var synd for knægten
Don Kafai
26-11-2009, 23:20
Pas på at ham torsken ikke smide sin 5-årige i aktion igen så... Nøj hvor jeg synes det var synd for knægten
Det var jo lidt tragikomisk, at sønnen prøvede at trække faren tilbage.
Når det så er sagt, så var vi godt nok provokerende :).
Kommer der folk ind på Kick Off lørdag til kampen mod Pompey? Jeg kommer hvertfald med et par stykker.
Regner med at tage derind ..
Tag nu hellere på Ryans drenge, Kick Of er og bliver et scousser-sted..
dannigizmo
27-11-2009, 10:16
Sødt. Forkert, men meget sødt :)
Jeg regner forresten med at komme!
Parkohargo
27-11-2009, 13:09
Sødt. Forkert, men meget sødt :)
Jeg regner forresten med at komme!
Cool Cool. Så kommer vi da nogen herinde fra.. Men om vi kan opnå samme stemning som sidste Lørdag...? hmm jeg tvivler lidt.:)
Parkohargo
27-11-2009, 13:15
Ryans.. Hvor mange United fans kommer der i snit derinde til kampene da?
Har kun været på Ryans én gang.. og det var CL finalen 2008.. men var så snallert at jeg ikke kan huske meget derfra.
Det kunne være fedest hvis vi kunne samle alle United fans ét sted i Odense.
Danni er en højt råbende lille f#€ker når han bliver fuld! Så forvent at han nok kan råbe for et par stykker! :)
Parkohargo
27-11-2009, 13:19
Danni er en højt råbende lille f#€ker når han bliver fuld! Så forvent at han nok kan råbe for et par stykker! :)
Det glæder vi os til at høre:)
Bliver i det jydske i dag, men er absolut ikke sidste gang, man har vlrte på Kick Off :)
For Ryans er jo så fedt .. Nej vent .. Det kommer vel an på hvad man mest er til, men jeg vil helt klart mene at ejerne er mere medgørelige på Kickoff.
Btw, jeg kan desværre ikke komme på KO idag, da jeg glemte at gå iseng i nat og valgte at spille FM2010 hele natten .. Så jeg falder nok bare i søvn derinde efter de første par bajere, hvilket ikke er så fedt :)
dannigizmo
29-11-2009, 11:28
Tak til folk derinde i går for sang og god stemningen. Jeg tror, jeg fik bevist Michaels påstand.
Jeg skal forsøge at fabrikere et sanghæfte til næste gang, så alle kan være med. Indlægget her ser muligvis mærkeligt ud, for det er skrevet på en mobil, eftersom jeg pt er uden computer.
Parkohargo
30-11-2009, 20:04
Jep. Gizmo har en fantastisk smuk sangstemme som nogle af os fik glæde af i lørdags.!:)
Ryans er da større end Kick Off? Flere skærme, større udvalg i baren, bedre stemning og borde og stole udendørs når vejret tillader det.
Synes det er fair at folk hellere vil på Kick Off, men der er da ingen grund til at "hate" sådan mod ryans herinde?
Nu kommer jeg selv mest på Cafe Offside, da der er billigt, , man kan oddse, få mad osv. De store kampe er jeg dog at finde på Ryans ;)
Grunden til jeg ikke går på kick off er, de gange jeg har været der synes jkeg der har været flere modstander fans end United fans. Fx en Arsenal kamp og en Roma kamp.
Men kan godt være der er kommet en større fan kreds dernede, siden jeg var der sidst.
De Arsenal fans der er på Kick Off er nogen 'nutters'! Men stedet er hyggeligt!! :)
Jeg har valset frem og tilbage mellem de to steder, mens jeg har boet i Odense, og jeg har svært ved at vælge den ene frem for den anden. Mit umiddelbare bud vil være Kick Off, da det er en rigtig sportspub med billige øl og en flink ejer. Men som Michael siger, så er det ikke de rareste modstanderfans, man støder ind i. Desuden er det et lille sted, hvor man skal komme i god tid, hvis man kommer en hel gruppe mennesker.
Ryan's er derimod meget større, og man kan sagtens komme en stor flok forbi der. Alligevel kan det blive svært at få en plads, da der tit kommer mange flere, end der er beregnet til at sidde. De Pool- og Chelseafans jeg har oplevet på Ryan's har været stille og rolige og holdt sig for sig selv. Til gengæld skal man tit tale engelsk med bartenderne, og deres skiltning gør det umuligt for mig at se, hvad øl koster derinde.
Indtil videre holder jeg mig nok til Kick Off, men Ryan's går bestemt også an. Ryan's-folket må gerne blive, hvor de er, for så er der i det mindste plads til mig på Kick Off ;)
dannigizmo
02-12-2009, 13:18
Det var da ellers lige noget af en generalisering, du lige fik lavet der, Sivebæk. "Det er ikke de rareste modstanderfans, man støder ind i." Nu har jeg kommet med på Kick Off, og jeg har aldrig nogensinde stødt ind i nogen problemer. Jeg ved godt, I havde en uheldig oplevelse med ham Arsenal-fanen, men jeg mener langt fra, det er er det generelle billede af gæsterne på Kick Off.
Bevares, der kan da godt komme kommentarer, når man provokerer en lille smule - i går blev jeg bedt om at trække huen længere ned af en mindre glad Tottenham-fan, fordi jeg - en smule provokerende - gjorde dem opmærksomme på, at deres "AAAARH!"-råb omkring et frispark vist ikke var helt berettiget. Sådan noget må man jo tage med.
Nu er det begrænset, hvor meget jeg har været der, men jeg har oplevet det et par gange, både Arsenal-, Pool- og Leedsfans (sidstnævnte var min egen skyld). Derimod har jeg ikke oplevet det på Ryan's på noget tidspunkt.
Der er ingen grund til at prøve at glorificere noget bare for at retfærdiggøre sin beslutning. Jeg fortæller bare, hvad min holdning til de to steder er, og så må folk jo selv afgøre, hvor de vil hen.
SimpsonKing
04-12-2009, 14:17
hmm... Kan man fornemme en smule bitterhed??
Scousser-sted?? Hvor kom den lige fra??
Bevares, der kan da godt komme kommentarer, når man provokerer en lille smule - i går blev jeg bedt om at trække huen længere ned af en mindre glad Tottenham-fan, fordi jeg - en smule provokerende - gjorde dem opmærksomme på, at deres "AAAARH!"-råb omkring et frispark vist ikke var helt berettiget. Sådan noget må man jo tage med.
Typisk dig Danni :)
SimpsonKing
04-12-2009, 14:31
Ryans er da større end Kick Off? Flere skærme, større udvalg i baren, bedre stemning og borde og stole udendørs når vejret tillader det.
Synes det er fair at folk hellere vil på Kick Off, men der er da ingen grund til at "hate" sådan mod ryans herinde?
Nu kommer jeg selv mest på Cafe Offside, da der er billigt, , man kan oddse, få mad osv. De store kampe er jeg dog at finde på Ryans ;)
Grunden til jeg ikke går på kick off er, de gange jeg har været der synes jkeg der har været flere modstander fans end United fans. Fx en Arsenal kamp og en Roma kamp.
Men kan godt være der er kommet en større fan kreds dernede, siden jeg var der sidst.
nåh lille pus... Kunne du ikke klare, at der var flest fans af modstanderen??
Men Cafe Offside?? Så dybt troede jeg sku ikke at man kunne synke...
Synes bestemt ikke der foregår noget "hate" imod Ryans herinde længere... Men ligefrem at vælg et trejde sted (I dit sørgelige tilfælde) Offside, er dybt underligt.. For mangen til lorte sted skal man da lede længe efter... Har intet tilovers for de fans som vælger at lægge deres sidste bistands-penge på et sted som Offside... Det er fandme synd....
Personligt har jeg været et par gange på Ryans, synes da stemningen er meget fin, men det virker mere som et sted man kommer når man er færdig med at se fodbolden og man gerne vil hygge og drikke et par bajere.
Kickoff modsat er langt mere sports orienteret imo, hvor der kommer fodboldfans af alle mulige arter hvilket jeg kun synes er godt. Til kampene mod Roma så man flere Roma fans end United fans hvilket gjorde de kampe mere underholdende end jeg havde forventet. Måske har der engang været mange Liverpoo' fans på Kickoff, men man ser det ikke så ofte mere. Det er mere neutralt nu ...
Mht. Offside, så har jeg været der 1 gang, men jeg har fået den fordom at det er en flok mennesker der elsker at tage snitter der holder til på Offside. Det virker ikke som en ren fodboldpub/bar og jeg sætter nok ikke min fod der igen.
Men det kommer jo an på hvor man føler sig hjemme - personligt har jeg opbygget et 'forhold' til dem der kommer og ser fodboldkampe på Kickoff samt dem der står i baren så det bliver lidt mere hyggeligt.
Ryans er lort, men Offside er decideret elendigt! Troede ikke engang at den "cafe" levede mere.
Men jeg er klar på kampen i morgen med efterfølgende julefrokost for holdet med russerhuerne!
Og synes kun det er fedt at der er andre fans, så kan man sidde og trashtalke. Efter kampen er alle venner alligevel og så bliver der skålt med alle.
nåh lille pus... Kunne du ikke klare, at der var flest fans af modstanderen??
Men Cafe Offside?? Så dybt troede jeg sku ikke at man kunne synke...
Synes bestemt ikke der foregår noget "hate" imod Ryans herinde længere... Men ligefrem at vælg et trejde sted (I dit sørgelige tilfælde) Offside, er dybt underligt.. For mangen til lorte sted skal man da lede længe efter... Har intet tilovers for de fans som vælger at lægge deres sidste bistands-penge på et sted som Offside... Det er fandme synd....
Synes heller ikke at der er nogen "hate" mod Ryans, det er bare fakta at det stinker!
Hvem er du Runaldo? Tit på kickeren?
SimpsonKing
04-12-2009, 21:23
velmødt på kickeren i morgen drenge...
Simpson her er klar!! Hvem ønsker at deltage i festlighederne når vi tæver hammers??? Hammers er iøvrigt repræsenteret ved 4-5 faste tilhængere til alle deres kampe.. (Så er folkene fra Offside advaret!!)
dannigizmo
04-12-2009, 22:47
Jeg kommer!!1 Det regner jeg i hvert fald med. Er der fra 14-14.30, afhængigt af hvad tømmermændene dikterer.
Synes heller ikke at der er nogen "hate" mod Ryans, det er bare fakta at det stinker!
Hvem er du Runaldo? Tit på kickeren?
Plejer som regel repræsentere Owen Hargreaves i en flot nr 4 trøje :)
velmødt på kickeren i morgen drenge...
Simpson her er klar!! Hvem ønsker at deltage i festlighederne når vi tæver hammers??? Hammers er iøvrigt repræsenteret ved 4-5 faste tilhængere til alle deres kampe.. (Så er folkene fra Offside advaret!!)
Nogen skal jo repræsentere den skadede Hargreaves, så jeg burde jo møde op :)
Er der fra 14-14.30, afhængigt af hvad tømmermændene dikterer.
Du er klar over kampen er fra 16.00 - ca. 17.50?
Du er klar over kampen er fra 16.00 - ca. 17.50?
Du har hørt om at man som regel gerne vil møde noget tid før for at få nogle gode pladser samt drikke et par pils og måske skændes lidt med nogle Liverpoo fans ....
SimpsonKing
05-12-2009, 10:08
Jeg kommer!!1 Det regner jeg i hvert fald med. Er der fra 14-14.30, afhængigt af hvad tømmermændene dikterer.
Det lyder godt champ... Så kan vi også lige nå at få smurt sangstemmerne inden kampstart!! Kunne det tænkes at Mr. Sivebæk joiner os i dag igen?? og hvad med Parkohargo og kammeraten?? Mig, Foged og de sædvanelige er selvfølgelig klar...
Parkohargo
05-12-2009, 11:53
Vi kommer desværre ikke på kickeren idag. Men til Villa kampen næste weekend skulle den være sikker.
Foged-bassen kommer selvfølgelig.
Scouserne spiller samtidig, så forventer at folk er klar på en sang så vi kan overdøve Fucker, Ballotti, Søren osv. i den anden ende.
Troede du lå med influenza Simpson?
Dan kommer selvfølgelig også.
Parkohargo
10-12-2009, 12:37
Jeg kommer på kickeren i weekenden imod Villa. Andre der kigger forbi?
Nope er til julefrokost desværre.
SimpsonKing
16-01-2010, 12:14
kigger folk forbi det nye samlings sted i Odense idag?? Personligt vil jeg være at finde dernede fra kl 14.30.... Velmødt Simpson
Kickoff Idag mod Hull? Whose in/Whose out? :()
Bud Spencer
23-01-2010, 14:09
Runaldo @ Regner med at tage på Ryan's of Odense, hvis jeg tager på pub idag og ser kampen.
Vil gerne opfordre alle der kommer til at møde op ædru.
Skandale at civiliserede mennesker som mig skal sidde og høre på evigt fulde Danni og sit "rough and though" pis!
Så vil folk gerne møde ædru op onsdag, tak?!
Ja vi møder op, men pissefulde for at trodse Foged, ... Og med masser af "Rough & Tough.."
Bud Spencer
25-01-2010, 16:55
Skandale at civiliserede mennesker som mig skal sidde og høre på evigt fulde Danni og sit "rough and though" pis!
Lol, håber godt nok at dette er en joke?
Danni er en idiot! Næste gang, så prøv at spørg om han kender De 2 Hjul af Stål. Han går helt i selvsving! What a douche!! :titte:
dannigizmo
25-01-2010, 19:37
Lol, håber godt nok at dette er en joke?
Nej, han er desværre dybt seriøs. Han kan derfor også betragte dette som en advarsel, da vi ikke kan have sådanne mennesker herinde. Direkte at fremstille citater.
Jeg har altid været tough, but it's about to get rougher!
SimpsonKing
25-01-2010, 19:51
Så nu må der simpelthen falde en advarsel eller to... Hold jer til emnet i denne tråd drenge....
Hvor dukker op på onsdag?? Glæder mig sku til at råbe ad Tevez igen....
Bud Spencer
25-01-2010, 21:02
Så nu må der simpelthen falde en advarsel eller to... Hold jer til emnet i denne tråd drenge....
Hvor dukker op på onsdag?? Glæder mig sku til at råbe ad Tevez igen....
Jeg kommer på Ryans of Odense, sammen med et par andre.
Jeg kommer på Ryans of Odense, sammen med et par andre.
Forrædder.
Bud Spencer
26-01-2010, 12:25
Forrædder.
Hvad er det præcist der gør mig til forrædder, at jeg ser kampen på Ryans fremfor Kick off?
dannigizmo
26-01-2010, 19:53
Den diskussion dræber jeg lige i optakten. Det er vist uddebatteret.
Bud Spencer
26-01-2010, 20:15
Den diskussion dræber jeg lige i optakten. Det er vist uddebatteret.
Fair, har lige læst tråden igennem og troede ærlig talt ikke at Kick Off var der de fleste Unitedfans holder til. Har været der mange gange, men jeg mener Ryans er hyggeligere og synes også ofte der virker til at være flere United tilhængere der, fremfor Kick Off. Men fred være med det.
Forrædder.
Tag dig sammen.
Noget træls at man ikke har været hjemme så man kunne deltage i debatten!
Men jeg er fuldstændig seriøs omkring alt, kan ikke forstå at folk som mig skal trækkes ned af andre idioter?!
Og så vil jeg gerne udnævnes administrator for er træt af alle de karantæner jeg snart har fået. Men det er også svært at opføre sig ordentligt når der findes flere fornuftige folk på social og sunhedsskolen!
Yrasn uskcs - Kickeren styrer!
Fair, har lige læst tråden igennem og troede ærlig talt ikke at Kick Off var der de fleste Unitedfans holder til. Har været der mange gange, men jeg mener Ryans er hyggeligere og synes også ofte der virker til at være flere United tilhængere der, fremfor Kick Off. Men fred være med det.
Tag dig sammen.
Præcis !! :trophy:
Syntes efterhånden den her "krig" mellem Kick off folk og dem fra Ryan's er ved at være en smule til grin.. Nogle fortrækker det ene, andre noget andet, hvis i ikke kan enes og gøre det ene sted til fast united pub, så drop da alt det andet fis. Især det med Ryan's sucks. Det da for dumt.. Jeg holder mig på Ryan's, og er sikker på de folk der har oplevet den rigtige Ryan's stemning gør det samme !
Noget træls at man ikke har været hjemme så man kunne deltage i debatten!
Men jeg er fuldstændig seriøs omkring alt, kan ikke forstå at folk som mig skal trækkes ned af andre idioter?!
Og så vil jeg gerne udnævnes administrator for er træt af alle de karantæner jeg snart har fået. Men det er også svært at opføre sig ordentligt når der findes flere fornuftige folk på social og sunhedsskolen!Yrasn uskcs - Kickeren styrer!
Også utrolig fornuftig besked du får kastet ud dér.. Du er så udannet på Social og sundhedsskolen formoder jeg ? :confused:
Tag dig sammen.
Jah god stil jo. Tag nu det der bliver skrevet på et forum LIDT mindre seriøst, synes bare det var passende morsomt fordi du skrev du tog på Ryans i Kickoff tråden. Malplaceret måske..
Tak de damer, men lad os vende tilbage til at diskutere Kick Off og ikke alt muligt andet!
JumpingCarrot
27-01-2010, 10:35
Præcis !! :trophy:
Syntes efterhånden den her "krig" mellem Kick off folk og dem fra Ryan's er ved at være en smule til grin.. Nogle fortrækker det ene, andre noget andet, hvis i ikke kan enes og gøre det ene sted til fast united pub, så drop da alt det andet fis. Især det med Ryan's sucks. Det da for dumt.. Jeg holder mig på Ryan's, og er sikker på de folk der har oplevet den rigtige Ryan's stemning gør det samme !
:) Det var lige så fint et indlæg, indtil du skulle komme med endnu en lille stikpille. Det, jeg har markeret med fed, er cirka lige så håbløst i en diskussion som "Ryan's sucks", for modargumentet er ret nemt: Jeg holder mig på Kick Off, og jeg er sikker på, at de folk, der har oplevet den rigtige Kick Off-stemning, gør det samme!
Så lad os bare holde denne tråd til Kick Off, hvor jeg i øvrigt ved, at OT.dk er godt repræsenteret til aftenens brag.
:) Det var lige så fint et indlæg, indtil du skulle komme med endnu en lille stikpille. Det, jeg har markeret med fed, er cirka lige så håbløst i en diskussion som "Ryan's sucks", for modargumentet er ret nemt: Jeg holder mig på Kick Off, og jeg er sikker på, at de folk, der har oplevet den rigtige Kick Off-stemning, gør det samme!
Så lad os bare holde denne tråd til Kick Off, hvor jeg i øvrigt ved, at OT.dk er godt repræsenteret til aftenens brag.
Også helt fint med mig.. :) Hvad har fået OT.dk folkene til at vælge Kick off frem for Ryan's ? Bare et spørgsmål. Nu har jeg kun et par gange været på Kick off, har intet imod stedet, fortrækker bare det andet frem for dette.
- har set dig og Sivebæk på Ryan's til Liverpool kampen i denne sæson, hvor resultatet var noget øv, og stedet fyldt med en masse højtråbende og flabede scousere, så ikke det bedste dag at vurdere stemningen på stedet, men skal jo selvfølgelig ikke kunne sige om i har været der mere ! :)
JumpingCarrot
27-01-2010, 13:25
Hihi. Det er sandt. Jeg var på vej fra mine forældre hjem til København, så jeg måtte lige forbi Odense og se bold på vejen. Primært fordi Sivebæk normalt kom (kommer?) der, og fordi det var mere overskueligt, da jeg først kunne komme sent, og Kick-Off dermed nok ville være overfyldt på det tidspunkt.
Jeg har været der en eller to gange ud over det, og jeg synes også fint om stedet. Jeg er bare "født" på Kick-Off, når det gælder at se bold i Odense. Det er blandt andet dannigizmos skyld, men mine oplevelser har bare været fremragende derinde, hvor der er en mere intim stemning - også før og efter kampe, hvor bartenderne (som jeg har oplevet dem) er uhyggeligt hyggelige.
Så: Grunden til, OT.dk-folkene (crewet i hvert fald) har "valgt" Kick-Off, er, at hr. gizmo og jeg har talt varmt for det. Resten af banden holder primært til i andre byer, så da skulle vælges et sted i Odense, var det åbenlyst nok at vælge det sted, vi, der allerede havde set en del bold i Odense, helst ville :) Simple as that.
Parkohargo
27-01-2010, 14:23
Har kun opholdt mig på Kickeren. Første gang jeg overhovedet dukkede op derinde var engang i november måned hvor Kafai, Bo, Michael, Martin medfl. kom derind og der var en overfed stemning.! Siden da har jeg kun kommet der og stedet passer bare til mig da det er noget mindre, men IMO meget hyggeligere end Ryans. Desuden har jeg med tiden mødt flere herinde fra af deriblandt danni og hans talentfulde sangstemme. :lolol:
Tak de damer, men lad os vende tilbage til at diskutere Kick Off og ikke alt muligt andet!
Måske du jkan tage patent på dit usynlighedsserum ;)
SimpsonKing
27-01-2010, 17:01
Back to basic......
Hvem dukker op i aften???
Simpson her er klar med sit følge og hvad der følger med at dumme bemærkninger og tarvelige sange...
Fokuset på aftenens kamp er ikke blevet mindre, efter alle de Shity fans er dukket op i byen.... Typisk, de er pludselig blevet mange efter de fik penge... De er også let genkendelige, da de trækker et klamt spor af olie efter sig... Tænk nu på milijøet fjolser... Det eneste tidspunkt hvor olie er kan bruges, er i små tuber, på toiletterne på Ryans....
Back to basic......
Hvem dukker op i aften???
Simpson her er klar med sit følge og hvad der følger med at dumme bemærkninger og tarvelige sange...
Fokuset på aftenens kamp er ikke blevet mindre, efter alle de Shity fans er dukket op i byen.... Typisk, de er pludselig blevet mange efter de fik penge... De er også let genkendelige, da de trækker et klamt spor af olie efter sig... Tænk nu på milijøet fjolser... Det eneste tidspunkt hvor olie er kan bruges, er i små tuber, på toiletterne på Ryans....
haha! På Ryans får du selvfølgelig også en badering med så alle bøsserne kan sidde selvom de har fået oliepik hele natten!
haha! På Ryans får du selvfølgelig også en badering med så alle bøsserne kan sidde selvom de har fået oliepik hele natten!
Er det så alle os der foretrækker Ryan's frem for kick off, der pludselig er bøsser og får olie pik ??
Fantastisk stemning igår jo :D
Er det så alle os der foretrækker Ryan's frem for kick off, der pludselig er bøsser og får olie pik ??
Alt Ryan's snak skal foregå i den rette tråd.
Utroligt som jeg hele tiden skal holde styr på det her forum!
Så hopper jeg lige derover og sviner jer til så :devill:
- Du kan jo kigge ind hvis du får lyst !!
Foged for President .. Err .. Administrator!
Så hopper jeg lige derover og sviner jer til så :devill:
- Du kan jo kigge ind hvis du får lyst !!
Det vil jeg da helt sikkert gøre, altid hyggeligt at sludre lidt frem og tilbage.
Nogen der skal med i byen på lørdag nu hvor vi endelig spiller hjemme igen?
Foged-bassen er i hvert fald klar!
Så tillader jeg mig lige at lægge et link til nogen baggrundsbilleder, som jeg har fået brugeren United-S til at lave.
http://www.gratisupload.dk/download/39829/
http://www.gratisupload.dk/download/39830/
dannigizmo
04-02-2010, 21:44
Jeg er i byernes by Næstved for at besøge Bo fra OT.dk, og jeg tager Sivebæk under armen, så ingen af os dukker op.
Jeg er i byernes by Næstved for at besøge Bo fra OT.dk, og jeg tager Sivebæk under armen, så ingen af os dukker op.
Ja sikke en skam eller!
Ja sikke en skam eller!
Ja det er så! Sivebæk er så nuuuuser!! Men han Danni er sgu en klaphat uden lige!!
:_liverpoooool: :_liverpoooool: :_liverpoooool:
Så har jeg jo ingen at dele min øl og mine peanuts med.. Hva fanden er I for nogle idioter?
Så har jeg jo ingen at dele min øl og mine peanuts med.. Hva fanden er I for nogle idioter?
Du plejer da normalt heller ikke at dele dine peanuts ;)
Jeg deler i hvert fald heller ikke mit øl i weekenden, puhh for en lørdags kamp!
Hvis du nu ikke kom i sidste øjeblik hver gang og blev nødt til at hamre dine lemmer ind i fodboldbordet (:D), ville jeg gerne dele med dig.
Men jeg kan da godt dele en bajer imorgen :)
Hvis du nu ikke kom i sidste øjeblik hver gang og blev nødt til at hamre dine lemmer ind i fodboldbordet (:D), ville jeg gerne dele med dig.
Men jeg kan da godt dele en bajer imorgen :)
I morgen kommer jeg tidligt.
Det er lørdag og så kan man drikke sig fuld på kickeren!
I morgen kommer jeg tidligt.
Det er lørdag og så kan man drikke sig fuld på kickeren!
Fino, så kan vi også lige drille nogle City fans forhåbentlig. Det er altid sjovt, når man er en smule fuld...
Kickeren imorgen tirsdag mod AC Milan? Whose in?
Jeg har rekyl i røvhullet og springvand i halsen så er tvivlsom.
I'm there. Regner med, at folk møder tidligt op?
Jeg har rekyl i røvhullet og springvand i halsen så er tvivlsom.
Kan kureres med øl. Hvadend det betyder =D
Jeg regner med at være der kl 18-19.
SimpsonKing
15-02-2010, 19:56
Simpson er klar.... jeg regner med at joine selskabet omkring kl 19.30...
Hvad med Danni?? Skal der skrives om lidt kvindehåndbold eller er du klar igen??
Hvad med Danni?? Skal der skrives om lidt kvindehåndbold eller er du klar igen??
Det vi utrolig glade for.
Parkohargo
15-02-2010, 21:58
jeg dukker sku nok også op imorgen så:titte:
Danni har informeret mig om at han muligvis deltager vores detenté.
Don Kafai
25-02-2010, 15:43
Hvordan har fynboerne det med en gentagelse af vores Odense-træf d. 21 november?
Jeg tænker lidt, at vi kunne planlægge det til en kamp omkring april?
Hvad med en af disse 3:
Lørdag 27. marts - Bolton ude - kl. 18.30
Lørdag 3. april - Chelsea hjemme - kl. 13.45
Lørdag 17. april - City ude - kl. 13.45
Nu ved jeg ikke hvordan fordelingen er med Ryans og KO, men det kunne være fedt hvis vi samlede os ét sted i hvert fald, selvom jeg godt ved, at der er Fenerbahche vs. Galatasaray forhold mellem de besøgende af de to pubs :D
dannigizmo
25-02-2010, 15:56
Haha, fantastisk beskrivelse.
Jeg er formentlig away til Chelsea-kampen, så lørdag d. 17. mod City kunne være fedt.
Away er jeg forresten også i weekenden, da en flok gæve mennesker samles til julefrokost i Kolding, så andre må råbe og synge for mig og Sivebæk på Kick Off til Villa-kampen.
Jeg er formentlig away til Chelsea-kampen, så lørdag d. 17. mod City kunne være fedt.
Away er jeg forresten også i weekenden, da en flok gæve mennesker samles til julefrokost i Kolding, så andre må råbe og synge for mig og Sivebæk på Kick Off til Villa-kampen.
Tror det ville være nemmere hvis du bare skrev når du kom, du har jo højere fraværsprocent end jeg havde på HH!
Ang. arrangementet så kan jeg heller ikke til Chelsea kampen da jeg sidder på OT.
Julefrokost på en søndag?
Tror det ville være nemmere hvis du bare skrev når du kom, du har jo højere fraværsprocent end jeg havde på HH!
Ang. arrangementet så kan jeg heller ikke til Chelsea kampen da jeg sidder på OT.
Han er for arrogant til at skrive det!!
Jeg er med på fodbold på Kiiiiiick offffff! City kampen kunne være sprød!
Jeg kommer gerne i hele april :D
Men hva med på søndag @ Kick Off? Skal nok blive en god kamp
dannigizmo
25-02-2010, 17:11
Jeg er udsat for så meget hate i den tråd her :(
Jeg drager til Kolding allerede i morgen til julefrokost for OT.dk-crewet, så det er, fordi jeg sikkert ikke er kommet hjem endnu, jeg ikke kan på søndag.
Jeg drager til Kolding allerede i morgen til julefrokost for OT.dk-crewet, så det er, fordi jeg sikkert ikke er kommet hjem endnu, jeg ikke kan på søndag.
Det er velfortjent Danni :)
Nej Danni, det er ikke kun i den her tråd! :smilings:
City-kampen vil være kanon - men er også frisk de på de andre kampe :)
dannigizmo
10-03-2010, 14:08
Jeg tør næsten ikke skrive i denne tråd længere, men...
Milan?
Jeg tør næsten ikke skrive i denne tråd længere, men...
Milan?
Ryyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaans!
dannigizmo
10-03-2010, 17:01
T.w.a.t. :overkill:
dannigizmo
22-03-2010, 22:36
Inden længe er det tid til det næste OldTrafford.dk-træf. Denne gang kommer det til at foregå på Kick Off i Odense, hvor vi håber, at så mange som muligt har lyst til at deltage. Læs mere her. (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11367)
Parkohargo
23-03-2010, 07:08
Kigger helt sikkert også forbi.!
Hvem er klar på en god omgang fodbold tirsdag aften? :D
Parkohargo
03-04-2010, 22:38
We got our 30 seconds of fame!
evJzEJslfJs
United DK
03-04-2010, 22:52
Jeg så det godt. To Chelsea-fans mod en flok. :D
At vi så tabte, det snakker vi ikke så højt om.
evJzEJslfJs
Tydeligt at se at I manglede moviestar Foged her!
Live from Manchester, hvilket er utrolig nedtur i dag!
evJzEJslfJs
lidt træls 'quote' de tog fra mig, men så'en er det jo.
SimpsonKing
04-04-2010, 17:59
lidt træls 'quote' de tog fra mig, men så'en er det jo.
hmm... Har du nogensinde noget fornuftigt at sige??:lolol:
Bare rolig: "Det gør ondt helt ind hjerte" er bestemt heller ikke for fedt...
Men fuck hvor jeg hader at tabe til Chelskiii..........
Klippene fra i går:
http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-29656291.html
http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-29656293.html
På trods af nederlaget til Chelsea, så synes jeg, vi skabte god stemning i større perioder. Super fornuftigt fremmøde på pubben, som endda åbnede tidligere på grund af kampen, end den gør normalt.
Husk træffet den 17. april mod City på Kick Off!
Hvem kommer på kicker'en iaften?
dannigizmo
16-08-2010, 16:23
Jeg vil da anbefale alle at være med, når den nye sæson starter op i aften. Undertegnede vil sammen med flere andre være at finde på Kick Off. Så på med trøjen, halstørklædet eller hvad du nu lyster at bære og ud på de lokale pubber for at se en omgang fodbold :) God sæson til alle!
God kamp i søndags.
Jeg har hørt lidt snak i krogene om at folk begynder at overveje Ryans, hvad er stemningen for det?
Altså jeg er ligeglad, bare de har hyldeblomst.
God kamp i søndags.
Jeg har hørt lidt snak i krogene om at folk begynder at overveje Ryans, hvad er stemningen for det?
Altså jeg er ligeglad, bare de har hyldeblomst.
Om folk er på Ryans eller kick off er snart mig ligegyldigt, selvfølgelig fedt hvis vi kunne samles under samme tag til kampene.
Men er der ingen af jer på Kick Off der har lyst til at deltage i United Odense open i weekenden, som flere af jer sikkert har hørt om fra Henrik Andersen som igen har arbejdet hårdt for at få stablet et arrangement på benene. Der kommer en god håndfuld ovre fra hovedstaden også..
Parkohargo
21-09-2010, 07:54
Om folk er på Ryans eller kick off er snart mig ligegyldigt, selvfølgelig fedt hvis vi kunne samles under samme tag til kampene.
Men er der ingen af jer på Kick Off der har lyst til at deltage i United Odense open i weekenden, som flere af jer sikkert har hørt om fra Henrik Andersen som igen har arbejdet hårdt for at få stablet et arrangement på benene. Der kommer en god håndfuld ovre fra hovedstaden også..
Jeg kommer på Ryan's søndag.
United Odense open?
Jeg kommer på Ryan's søndag.
United Odense open?
Uhh kan være Foged følger med, har altid været glad for Ryans!
Omkring det her arrangement, så ville jeg gerne, men skal til sølvbryllup.
Men til Parko så har en ved navn Andersen arrangeret noget på lørdag fra kl. 12:00.
De har lånt nogle lokaler og så er der arrangeret nogle planer alt efter vejret.
Så der noget med en Odense Open pokal som jeg ikke ved hvad er.
Men ellers er der overnatnings mulighed og så følges folk til kamp søndag kl. 13:00.
dannigizmo
21-09-2010, 08:35
Der var en batalje mellem United- og Liverpool-fansene i søndags. Grundet manglende reaktion fra Kick Offs ejer er vi blevet enige om, det står på Ryan's i den kommende tid. Det lyder stort og flot, når jeg skriver "vi," men det gælder i hvert fald for tre-fire stykkers vedkommende. Resten må selvfølgelig selv om, hvad de har lyst til.
Angående Odense Open, så har jeg, som jeg også har skrevet til Andersen, desværre ikke penge til at deltage i arrangementet om lørdagen. Det piner mig, for jeg ved, han/de/I har stort arbejde med at arrangere det. Sådan er det nu en gang.
Til gengæld ses vi så til kampen søndag :)
Der var en batalje mellem United- og Liverpool-fansene i søndags. Grundet manglende reaktion fra Kick Offs ejer er vi blevet enige om, det står på Ryan's i den kommende tid. Det lyder stort og flot, når jeg skriver "vi," men det gælder i hvert fald for tre-fire stykkers vedkommende. Resten må selvfølgelig selv om, hvad de har lyst til.
Angående Odense Open, så har jeg, som jeg også har skrevet til Andersen, desværre ikke penge til at deltage i arrangementet om lørdagen. Det piner mig, for jeg ved, han/de/I har stort arbejde med at arrangere det. Sådan er det nu en gang.
Til gengæld ses vi så til kampen søndag :)
Ham Ib har vist nok fået karantæne faktisk .. Snakkede min roommate, som er scouser og hænger ud dernede, i hvert fald om.
Men er det ikke lidt drastisk, tænker at de startede med at kaste øl ud i forbindelse med scoringen. Men hvor det kom fra og om det ikke bare var fordi de stod og drak i mens de scorede ved jeg ikke.
Men i hvert fald smider Simon så en fadøl i hovedet på Ib som så kaster tilbage. Jeg tror ikke at det var Ib som kastede den første fadøl.
Men kunne da være meget sjovt at prøve Ryans, har altid været min yndlings sportsbar i Odense.
dannigizmo
21-09-2010, 08:50
Jeg aner det ikke. Jeg var ikke lige ved bordet på det pågældende tidspunkt. Jeg har sådan set bare sagt, at jeg ville bakke om, hvis der blev truffet en beslutning om at "boykotte" Kick Off i en kortere periode, fordi han ikke var blevet smidt ud.
Ved hverken noget om, hvem der kastede den første øl, hvorfor eller hvordan, men efter en snak med Peter, der så skulle have snakket mere flere andre, blev vi enige om, at den står på Ryan's lidt.
Og ja, du har jo altid haft et crush på Ryan's. Og især alle dem, der kommer deroppe..!
Er da ked af at høre om den episode, selvom følelser er i helt i top til de opgør, er det ærgerligt det kan ende sådan, men fedt nok at i hopper på Ryans søndag..
- Parkohargo prøv at send Andersen en besked, kan du gøre herinde jo, og hør nærmere om arrangementet. Det skulle blive godt vejr Lørdag så tror der sker noget fedt, det eneste jeg har hørt er at der indgår ØL i en af Overraskelserne..
Parkohargo
21-09-2010, 10:05
Er da ked af at høre om den episode, selvom følelser er i helt i top til de opgør, er det ærgerligt det kan ende sådan, men fedt nok at i hopper på Ryans søndag..
- Parkohargo prøv at send Andersen en besked, kan du gøre herinde jo, og hør nærmere om arrangementet. Det skulle blive godt vejr Lørdag så tror der sker noget fedt, det eneste jeg har hørt er at der indgår ØL i en af Overraskelserne..
Desværre kan jeg ikke Lørdag, men jeg kommer helt sikkert på Søndag.
Jeg aner det ikke. Jeg var ikke lige ved bordet på det pågældende tidspunkt. Jeg har sådan set bare sagt, at jeg ville bakke om, hvis der blev truffet en beslutning om at "boykotte" Kick Off i en kortere periode, fordi han ikke var blevet smidt ud.
Ved hverken noget om, hvem der kastede den første øl, hvorfor eller hvordan, men efter en snak med Peter, der så skulle have snakket mere flere andre, blev vi enige om, at den står på Ryan's lidt.
Og ja, du har jo altid haft et crush på Ryan's. Og især alle dem, der kommer deroppe..!
Man kan da heller ikke have dig med nogle steder Danni :D
Desværre kan jeg ikke Lørdag, men jeg kommer helt sikkert på Søndag.
Sikke en overraskelse, er du overhovedet United fan mere? Du kommer jo aldrig på kickeren. Er overrasket over at du ikke satte dig ved scouser bordet forleden ;)
Andersen
21-09-2010, 13:22
Sikke et postyr med de unævnelige. Håber ikke det samme sker på Ryans på søndag med alle de Bolton fans der kommer!?
Til de interesserede kan det nævnes at vi skal mødes kl. 11.30 på Banegården eller kl. 12.00 præcis i Odense S på lørdag den 25. september. Ved tilmelding oplyses nærmere info på lørdag.
Efter to timer i en slags himmel begiver vi os til Rugårdsvej for at spille Megabordfodbold. Det er bordfodbold med mennesker som spillere.
Det skulle så være dagens fysiske udfoldelser og så går turen ud til Ole Huarwi, hvor den står på andre spil, "nydelse af dagens høst", mad og røverhistorier.
Naturligvis spilles der om Odense Open pokalen og der bliver ført nøje regnskab i løbet af dagen.
Man kan overnatte hos Ole og vi tager i samlet flok til Ryans søndag middag. Kampstart er kl. 13.00.
Prisen kr. 3-500 afhængig af deltagerantal, inkl. øl, transport, mad og diverse plus du får noget lækkert med hjem!!!
Det mest pinlige er, at der er tilmeldt flere københavnere end fynboer! Der er endda over 50 fynboer, som er på vores mailing liste og som har modtaget indbydelsen for lang tid siden.
Skriv en mail henrik@spir.dk eller en pm herinde eller ring efter kl. 16.00 på 26 16 03 44 for nærmere info eller tilmelding.
Vel mødt!
Mange hilsener
Henrik Andersen8
VIGTIG INFO:
Flemming, den ganske rare ejer af Kickoff Sportspub lancerer et nyt koncept til Derby-kampen imorgen som pålyder at priserne på øl kan falde og stige mellem standard pris og en fast lavpris på 15kr, afhængig af hvilket hold der scorer.
Scorer United først, falder prisen med 5kr og udligner City, siger den dermed igen. Scorer City dog først, påbliver prisen på samme. Efter udspørgelse af informationerne gælder dette dog kun på enkeltøl eller fadøl 'tror jeg', da kanderne er på tilbud i forvejen siges det :)
Så vi vil alle elske mange mål af United, så vi kan blive fulde for under 100kr.
Jeg opfordrer derfor alle Unitedfans herinde i Odense at tage på Kickoff og deltage i dette koncept, skulle vi være heldige med mange mål :)
Parkohargo
11-02-2011, 14:47
Kommer HELT sikkert forbi :)
Fedt koncept - så der kommer squ besøg fra Jylland :)
Andersen
29-04-2011, 21:23
Hej
Søndag den 8. maj kl. 15.00 er der foredrag med Erik Dyreborg på Ryans, forventes at tage en god time, som en fantastisk spændende warm-up inden den formodende afgørende kamp om mesterskabet mod Chelsea kl. 17.00.
Erik Dyreborg var på træningsophold i United i efteråret 1957 og trænede sammen med The Busby Babes, bl.a. Tommy Taylor, Roger Byrne og Duncan Edwards, som desværre alle omkom i flyulykken i München.
Efter det spændende foredrag kan I naturligvis bare tage på Kick Off.
Tilmelding nødvendig på henrik8andersen@gmail.com.
Håber også på stor opbakning fra Jer fra Kickeren;-)
mvh
Henrik Andersen
Viser de ligacup kampen idag ?. Måske man kan komme i humøret efter weekenden.
dannigizmo
25-10-2011, 12:40
Ja, det gør de. I hvert fald ifølge stedets hjemmeside (www.kickoff-sportspub.dk).
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.