Se fuld version : PL: Arsenal - Manchester United
Ronaldo var helt væk. Men scorer jo så et vigtigt mål og laver en assist. Men han viser intet ellers. Skuffende
selv verdensklassespillere har dårlige dage, og fordi han er vores bedste spiller, kan han ikke sige sig fri for en off-day. Alligevel scorer han det ene og fremtvinger det andet. Ret produktivt på en dårlig dag
Man kan ihvertfald sige, at det er 1 point mere, end vi overhovedet fik i begge opgør, sidste år.
Man kan ihvertfald sige, at det er 1 point mere, end vi overhovedet fik i begge opgør, sidste år.
Ja plus at vi da også har klaret os bedre i topkampene end arsenal.. de har fået uafgjort i begge deres topkampe mod liverpool og os, mens vi har vundet over chelsea og uafgjort idag.. og liverpool tager vi uden problemer 16 dec..
selv verdensklassespillere har dårlige dage, og fordi han er vores bedste spiller, kan han ikke sige sig fri for en off-day. Alligevel scorer han det ene og fremtvinger det andet. Ret produktivt på en dårlig dag
Det er jo også det jeg mener. Vigtigt han får scoret, også for hans selvtillid. Men ellers har man vel lov til at kritisere ham for en ringe indsats. Han virkede slet ikke til at have motivationen og lysten til at deltage i spillet. Selv om man er en verdensklasse spiller, kan man godt deltage lidt mere i kampen og ikke bare melde sig ud som Ronaldo gjorde..
Tror desuden at Hargreaves bliver bedre og bedre når han først kommer i form og får en række kampe i træk..
Blev Brown skadet.? For ellers virkede det ikke helt logisk at skifte ham ud med O'Shea.
Holmskov
03-11-2007, 15:41
Set i bakspejlet så er en uafgjort vel ok?? Når vi mere eller mindre har en kollektiv off-day så er det vel ok at få uafgjort på Emirates.
Ellers syntes jeg faktisk Rio var en af banens bedste og Wes Brown bliver jeg mere og mere begejstret for. Han har lidt af det der no-nonsense i sig og som jeg ser det, bliver det svært for Neville at få sin plads tilbage. Syntes Brown har været fantastisk over en lang periode.
Og så er det sjovt at se hvordan de på Arsenals danske hjemmeside syntes det er fantastisk de scorer i overtiden. Det viser vilje. Tør slet ikke tænke på hvad de ville sige hvis det var os der gjorde det. De er nogle klaphatte er de.:D
Wes Brown bliver jeg mere og mere begejstret for. Han har lidt af det der no-nonsense i sig og som jeg ser det, bliver det svært for Neville at få sin plads tilbage. Syntes Brown har været fantastisk over en lang periode.
Enig.. Fuck hvor jeg elskede den tackling han lavede idag(tror det var på flamini, men hæng mig ikke op på det), hvor han rammer bolden men derefter river hele manden op så han vælter ned.. Alt for fedt, og alt for sjældent man ser de tacklinger hvor der bare bliver banket igennem.. det er engelsk når det er bedst..
Og så er det sjovt at se hvordan de på Arsenals danske hjemmeside syntes det er fantastisk de scorer i overtiden. Det viser vilje. Tør slet ikke tænke på hvad de ville sige hvis det var os der gjorde det. De er nogle klaphatte er de.:D
Nu havde du vel ikke forventet, at de ville rose os, hvis vi gjorde det samme :p ?
Thomas Hansen
03-11-2007, 16:50
Øv, skidt med det møgmål til dem tilsidst. Ellers en god kamp, måske tempoet var lidt for højt for begge hold, synes der var mange fejl. Men før kampen havde jeg gerne solgt den for 1 point. Synes at anderson spillede kanon i 1 halvleg, skulle måske være skiftet ud med carrick lidt før. God kamp og utroligt dejligt at se så mange mennesker på Grisen i Kbh. Var I mange samlet de andre steder i DK??
Enig.. Fuck hvor jeg elskede den tackling han lavede idag(tror det var på flamini, men hæng mig ikke op på det), hvor han rammer bolden men derefter river hele manden op så han vælter ned.. Alt for fedt, og alt for sjældent man ser de tacklinger hvor der bare bliver banket igennem.. det er engelsk når det er bedst..
Det var Clichy.. Men ja det var fandme en god tackling..Englænder overfor en franskmand eller hvad han er..Viser hvem der har aggressiviteten..Desværre var den aggressivitet der ikke i opdækningen ved deres andet mål.. Har det stadig som om vi har tabt..
hvis jeg ikke havde set kampen havde jeg været mere end tilfreds for Arsenal på udebane er ikke nogen nem kamp.. Men jeg mener United er et væsentligt bedre hold og at vi sagtens kunne have vundet..
Vi spillede ikke sindssygt godt, men jeg har svært ved at se Arsenal tage mesterskabet fra os.. Jeg synes stadig der er en klasseforskel og i øvrigt virker Arse utroligt afhængige af Fabregas..
Vores trup er blevet meget bedre end før. Hvis man ser rigtig godt efter og sammenligner sæsonens kampe 07/08 med de gamle 06/07, så kan man se forskellen. Vi tabte vores to rivalopgør mod Arsenal både hjemme og ude, men denne her gang blev det uafgjort på udebane. Så det kan jo være at United får en masse opbakning, når Arsenal og United mødes igen på Old Trafford. Dog ikke kun Arsenal, det gælder også Liverpool, Chelsea (som vi fik banket 2-0 i hjemmebane), og de storklubber, som vi måske kommer til at spille i mod i Champions League.
i øvrigt virker Arse utroligt afhængige af Fabregas..
Jepp.. i første halvleg fik vi lukket ham ned så han ikke kom frem til noget som helst.. men lige så snart han får lidt plads så bliver han altså farlig, og så er han god til at stå på de rigtige steder.. det så man også mod liverpool hvor han ikke spillede sig selv frem til de store chancer, men to gange stod han lige på pletten hvor bolden kom ned efter en halvchance og så skal han bare skyde til den..
SELVFØLGELIG ER FERUGSON SUR med det resultat. Han er skuffet og han mener at vi burde at vinde den kamp. Først så scorer vi i et tidspunkt, hvor 1. halvleg var ved at blive slut - en godt tidpunkt at scorer - enig med Ferguson. Men så går United defensiven den gale vej, og der bliver udlignet. Vi scorer igen, men de udligner, som før igen. Forsvaret går helt ligesom i stå, når vi scorer et mål. Noget som vi også har gjort i de forrige kampe. Ja vi burde vinde den kamp, hvordan kunne de scorer ved det sidste minut, hvordan. Det er klart man bliver ked af det, når man lige tror, at man har vundet de 3 point, men så får Arsenal udlignet, de deler pointet og Arsenal fansene og truppen er lettet. Jeg mener ikke at det skal gentage sig.
Glory Man United
03-11-2007, 18:27
Dommeren, som er i kampen Arsenal vs. United.
Du sagde jo ellers, at han IKKE var :confused:
Hva? Sagde jeg det? Det kan jeg såmænd ikke huske, for jeg tror dog ikke jeg har sagt det.:confused:
SantasLittleHelper
03-11-2007, 18:37
Han mente vel at han ikke kunne se hvorfor nogle kaldte ham Englands bedste dommer.. Kan ikke se problemet med at regne den ud.
Jeg er helt ufatteligt skuffet, selvom det efterhånden er nogle timer siden. Det kan ikke være rigtigt at de skal score på sådan nogle chancer, i overtiden, i den måske vigtigste kamp i sæsonen. Vi spillede pisse dårligt og alligevel sidder jeg med fornemmelsen at vi burde være prof nok til at stjæle de 3 point, når vi fører 2 gange. Men tough luck, og jeg kan vel kun trøste mig med at jeg har Ronaldo, Rooney og Fabregas på mit dr Premier League hold..
Glory Man United
03-11-2007, 18:41
Han mente vel at han ikke kunne se hvorfor nogle kaldte ham Englands bedste dommer.. Kan ikke se problemet med at regne den ud.
Jeg er helt ufatteligt skuffet, selvom det efterhånden er nogle timer siden. Det kan ikke være rigtigt at de skal score på sådan nogle chancer, i overtiden, i den måske vigtigste kamp i sæsonen. Vi spillede pisse dårligt og alligevel sidder jeg med fornemmelsen at vi burde være prof nok til at stjæle de 3 point, når vi fører 2 gange. Men tough luck, og jeg kan vel kun trøste mig med at jeg har Ronaldo, Rooney og Fabregas på mit dr Premier League hold..
Dommeren kan sgu da ikke bebrejdes noget...og spørger jo bare, hvem i England, som er bedre
Forstår ikke hvorfor man skal diskuterér, om det jeg sagde. Kan det ikke bare være ligemeget og glemme det. Jeg sidder her og er rimelig skuffet med det resultat.
Jeg synes Howard Webb gjorde det ganske godt. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle nævneværdige fejl.
Glory Man United
03-11-2007, 19:00
Jeg synes Howard Webb gjorde det ganske godt. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle nævneværdige fejl.
Enig...var vel sammen med Hleb banens bedste :D
Enig.. jeg kan ikke forstå hvorfor folk er sure over den dommer.. jeg syntes ikke han lavede nogle fejl, ud over det sædvanlige, som dommeren ikke kan se pga af position osv, men det vil der jo altid være..
Ferguson har dog også været utilfreds med dommeren. Vi kunne have vundet 2-1.
Ferguson brokker sig jo altid efter nederlag.
Men vil give ham ret i, at de to mål, var fejl af holdet. Man må bare ikke lukke mål ind på de tidspunkter de gjorde.
Glory Man United
03-11-2007, 19:43
Hvornår gør Fergie ikke det?
andreas723
03-11-2007, 19:56
Jeg synes, at Fergusons kritik af Mr. Webb er skudt langt over målet. I mine øjne var Webb end kompetent kampleder, der fordelte sol og vind lige.
Webb undlod helt korrekt at tilkende Arsenal et straffespark, da Hargreaves havde hånd/arm på bolden. Webb stod godt placeret og skønnede helt rigtigt, at der var tale om hånd til bold og ikke omvendt. Nogle dommere havde dømt det, specielt efter at flere Arsenal-appeller for straffespark. Vidic havde også godt fat i Hlebs trøje i første halvleg.
Ferguson burde vende blikket indad og klandre sine spillere for, at de ikke formåede at holde stand i tillægstiden. Øv, øv og atter øv.
Ferguson burde vende blikket indad og klandre sine spillere for, at de ikke formåede at holde stand i tillægstiden. Øv, øv og atter øv.
fuldstændig enig.....
er lige kommet hjem til en optaget udgave af kampen hehe, og har fået set den igennem, og det er katastrofalt forsvarsspil ved begge mål. Men den aflevering saha ligger til evra ved 2-1 målet er det hele værd. Det er helt fantastisk overblik med fronten ud mod tilskuerne og med en mand i ryggen.
Glory Man United
03-11-2007, 20:36
Jeg synes, at Fergusons kritik af Mr. Webb er skudt langt over målet. I mine øjne var Webb end kompetent kampleder, der fordelte sol og vind lige.
Webb undlod helt korrekt at tilkende Arsenal et straffespark, da Hargreaves havde hånd/arm på bolden. Webb stod godt placeret og skønnede helt rigtigt, at der var tale om hånd til bold og ikke omvendt. Nogle dommere havde dømt det, specielt efter at flere Arsenal-appeller for straffespark. Vidic havde også godt fat i Hlebs trøje i første halvleg.
Ææææh har jeg sagt andet? :)
Jamen det kunne jo være at Ferguson var og stadig er så skuffet over det resultat, at han så kritiseret dommeren Webb, for at det var hans skyld. Sådan noget kan jo ske, når man er så skuffet. Men i virkeligheden er det ikke hans skyld, men United forsvaret, som også snart skal tage sig sammen. Men vores manager må hellere styre sig næstegang.
Jeg synes Webb gjorde det fint. Dog dømte han nogle svage frispark hist og her, men han holdt sin linje, og som en herinde beskriver det, laver han ikke nogen nævneværdige fejl.
Må godt nok sige at det var skuffende i dag. Så tæt på at vinde!!! Det var godt nok ærgerligt, især efter at jeg så smådt var ved at være overbevist om at den var hjemme. I øvrigt utrolig flot mål vi får lavet til 2-1. Fantastisk spilning af Saha!
Ham Haxe er ret sjov. Generelt er Arsenal-fans ret sjove. Fordi de ikke har andre end et middelmådigt nabohold at hade dernede, så hader de United usædvanligt meget, mens de fleste United-fans på nær et par år efter årtusindskiftet synes at være ret så ligeglade med dem. Sådan er det i hvert fald på engelske fora og sådan er det også for mit eget vedkommende.
For mig personligt er kampene mod Liverpool hundrede gange større end Arsenal og hundrede gange vigtigere at vinde, uanset stillingen i PL medmindre det decideret handler om mesterskabet, hvad denne kamp ikke gør.
Ja, Baunie... Jeg er enig med dig.
Jeg betragter kampene mod chelsea og arsenal som kampe mod konkurrenter, mens kampe mod City, Liverpool og Leeds er de allerstørste kampe og dem karakteriserer jeg som rivalopgør.
Dem der var på første sal da Johnny scorede i det 91. minut ved hvad jeg taler om. Fuck dét var fedt!
Ja, Baunie... Jeg er enig med dig.
Jeg betragter kampene mod chelsea og arsenal som kampe mod konkurrenter, mens kampe mod City, Liverpool og Leeds er de allerstørste kampe og dem karakteriserer jeg som rivalopgør.
Er der lige en som kan forklare mig hvad det er der gør opgørerne mod leeds så specielle? Har været fan i over 10 år, men har aldrig betragtet opgørerne som noget specielt, og slet ikke som noget i stil med kampene mod scouserne og shitty...
Flipperen
03-11-2007, 23:21
Heysa... har været på arbejde i dag, men kan man se kampen nogen steder, hvor den er streamet? Vil så gerne se den kamp, det er helt vildt :)
United DK
03-11-2007, 23:21
Er der lige en som kan forklare mig hvad det er der gør opgørerne mod leeds så specielle? Har været fan i over 10 år, men har aldrig betragtet opgørerne som noget specielt, og slet ikke som noget i stil med kampene mod scouserne og shitty...
Uden at vide det, så tror jeg det har noget at gøre med et had, mellem folk fra Manchester og Leeds.
Personligt har jeg intet mod Leeds, men jeg kan heller ikke huske Leeds' velmagtsdage i 60'erne og 70'erne, hvor de altid var med i toppen.
SantasLittleHelper
03-11-2007, 23:24
http://www.oldtrafford.dk/artikel.php?artikel=show&id=10
Takker for artiklen, selvom den dog ikke ligefrem var det jeg ledte efter... Må indrømme at jeg i stedet for at føle had eller bare have almindelige negative følelser for leeds, så føler jeg mig i langt højere grad taknemmelig for 3 fremragende spillere som de har været så venlig at overlade til os(mere eller mindre frivilligt)! Tænker seføli på Cantona, Smith og Rio:D
Fortsæt endelig det gode arbejde, skal der lyde herfra!!!
3 Fremragende spillere:
Tænker seføli på Cantona, Smith og Rio
find én fejl.....
3 Fremragende spillere:
find én fejl.....
Muhhahahaha :)
VonKoblenz
04-11-2007, 08:51
Syntes at vi absolut smed de 3 point væk. Forsvars fejl begge gange alt for mange fejl afleveringer, forstår overhovedet ikke pointen i at beholder Giggs inde i kampe i anden halveg når han var nærmest fuldkommen forsvundet.
Det var godt nok kun 2 point, men jeg er enig med dig i at vi burde have kørt den hjem 2-1..
Syntes at vi absolut smed de 3 point væk. Forsvars fejl begge gange alt for mange fejl afleveringer, forstår overhovedet ikke pointen i at beholder Giggs inde i kampe i anden halveg når han var nærmest fuldkommen forsvundet.
Jeg synes vi skal være tilfredse med det ene point. Var vist det meste vi kunne få ud af den kamp. Selvfølgelig er det ærgerligt at de scorer i overtiden og det burde ikke kunne lade sig gøre, men set over hele kampen er et uafgjort resultat vist mest fair. Vi får slet ikke gang i det etablerede spil og så var det grimt at de scorede 2 min efter kampfløjt i anden halvleg. Man kunne bare se vi stod med armene i vejret og tænkte "yeah! Vi fører 1-0 over Gunners! Den holder hjem så vi gider ikke dække op. Nej hov, hvad laver de? De må du ikke score. Det er ikke fair! :buuhuu:"
13-skala:
Van der Sar 9: Har nogle gode redninger, og virker sikker.
Brown 8: Super deffensiv og generelt fin præstation.
Ferdinand 9: Spiller sikker og solidt.
Vidic 7: Genere Van Der Sar ved 2-2 mål, står ellers godt overfor Arsenals angreb.
Evra 9: Ikke enig med Sivebæk, syntes Evra var en af vores bedste, og var en stor trussel offensivt.
Ronaldo 8: Acceptabel kamp fra Ronaldo, og er på pletten til 2-1 målet.
Anderson 8: Spiller klogt og giver sig meget, falder en smule ud efter pausen.
Hargreaves 8: Har godt styr på midtbanen især i første halvleg, solid kamp af Hargo
Giggs 8: Giggs har fundet formen igen og spiller igen stabilt, fin kamp fra Giggsy
Tévez 7: Kæmper godt og får fat i nogle gode lange bolde, viser go kropsstyrke, dog mangler der lidt.
Rooney 9: Han er virkelig i form, og deltager meget i det opbyggende spil, samtiddig med han knokler som han plajer, og så fremtvinger han Gallas til at lave "selvmål", selvom jeg syntes det var Rooneys mål. Dog spiller han et meget underligt hurtigt frispark uden adresse.
Man Of Match: Wayne Rooney
Lidt høje karakterer synes jeg. Brown ser fodbold ved 1-1 målet, og Evra får ikke ekspederet væk, så synes de skal have lavere karakterer. Rooney var god, men han misbrugte en stor hovedstødschance, som burde give mål imo. Ronaldo scorer kassen, og det er det eneste, så 8-tallet er vel iorden. Min mom må nok være Rio. I et sejlende forsvar, var han den der holdt det sammen.
Før kampen var jeg tilfreds med 1 point, men når man ser den måde Arsenal får deres mål, og i hvilket minut det sidste er, føler jeg det som et halvt nederlag. :(
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.