PDA

Se fuld version : Spørgsmål angående opstillingen mod the Goons

Rizk
30-10-2007, 07:52
Da jeg af gode grunde ikke kan oprette et indlæg i kamptråde har jeg gjort det her. Ved ikke om det er det rette sted, men kunne ikke finde andre tråde som er passende til min...
Spørgsmålende lyder således: Hvem skal starte inde på lørdag, og her tænker jeg på specielt to pladser: Nani vs. Giggs, og hvis Carric er klar skal han ind ved siden af OH i stedet for Anderson... Hvis du var Fergie hvem ville du vælge??? Jeg ville starte med Giggs, nu da vi mangler Scholes. Vi skal ha noget rutine på den midtbane... Med hensyn til Carric vs. Anderson, vil jeg fortsætte med Anderson, da jeg synes han giver mest offensivt...

HamudiiC
30-10-2007, 08:24
Da jeg af gode grunde ikke kan oprette et indlæg i kamptråde har jeg gjort det her. Ved ikke om det er det rette sted, men kunne ikke finde andre tråde som er passende til min...
Spørgsmålende lyder således: Hvem skal starte inde på lørdag, og her tænker jeg på specielt to pladser: Nani vs. Giggs, og hvis Carric er klar skal han ind ved siden af OH i stedet for Anderson... Hvis du var Fergie hvem ville du vælge??? Jeg ville starte med Giggs, nu da vi mangler Scholes. Vi skal ha noget rutine på den midtbane... Med hensyn til Carric vs. Anderson, vil jeg fortsætte med Anderson, da jeg synes han giver mest offensivt...

mit bud:
VDS.
Brown - Vidic - Ferdinand - Evra
Ronaldo - OH - Anderson - Nani
Tevez - Rooney.

- Jeg vælger Carrick og Giggs fra fordi Anderson og Nani klart har været bedre, og er nu inde i rytmen. Og når man så ser Arsenals hold, så er det jo heller ikke det mest rutinerede hold. Med OH og Ronaldo på den midtbane, er der rutine nok til at slå Arsenal.

robinho
30-10-2007, 08:32
fergie var ude efter kampen mod boro, og sagde om Nani at han skulle tage et større defensivt ansvar. Når man spiller kant i et 4-4-2 system så skal man jo også med hjem.

Og når jeg tænker på hvor hurtigt arsenal angriber, og begge deres backs gerne går med, så vælger jeg nu giggs frem for nani i denne kamp.
og så er det vigtigt at evra bliver klar. Har ikke nerver til at skulle se på O´shea i løbedueller med Hleb eller Eboue eller hvem der ligger derover.
Tror fergie satser på lidt mere tilbageholden midterakse mod arsenal, og lader de 4 forreste klare ærterne. Så hvis carrick ikke bliver klar, så tror jeg fletcher spiller istedet for anderson.

VDS

Brown-Rio(tvivlsom pga lysken)-Vidic-Evra(bliv klar!)

Ronaldo-Hagreaves-Fletcher-Giggs

Tevez

Rooney

Glory Man United
30-10-2007, 08:33
Tror I skal anvende anden tråd drenge ;)

Rizk
30-10-2007, 09:19
Lige præcis glory men hvilken???

Casper
30-10-2007, 10:43
kamptråden, men den opretter vi først et par dage før kampen.

det er jo først på lørdag...

Rizk
30-10-2007, 14:02
Men kan jo ikke vente med at snakke om kampen:D Har store forhåbninger til den!!!!

Dines
30-10-2007, 14:38
Håber holdet bliver sådan:

VDS

Brown - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Anderson - Hargo - Giggs

Tevez - Rooney

Et typisk Fergie hold til en svært udekamp:

VDS

Brown - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Fletcher - Hargreaves - Anderson - Giggs

Rooney